Деклараційна кампанія - 2018

Карта залучення міжнародної допомоги

Реформи

Федерація футболу

На допомогу захисникам Батьківщини!



Д О В І Д К А про підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли до Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації за І квартал 2019 року

Районною державною адміністрацією  за  І квартал 2019 року проведена значна робота щодо забезпечення  виконання вимог Закону України «Про звернення громадян»,  Указу Президента України  від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення  до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» (надалі -Указ).

Робота із зверненнями громадян здійснюється відповідно до плану роботи райдержадміністрації та відповідно до щомісячних планів роботи головного спеціаліста з питань звернень громадян, затверджених керівником апарату райдержадміністрації.

У планах передбачено організацію та проведення особистих прийомів громадян, розгляд та контроль звернень, підготовка звітних матеріалів щодо роботи зі зверненнями.

На виконання вимог Указу в райдержадміністрації щоквартально проводиться аналіз роботи із зверненнями громадян. 25.01.2019 року на засіданні колегії райдержадміністрації заслухано звіт про роботу із зверненнями громадян за 2018 рік.  За результатами розгляду прийнято відповідне.

За І квартал 2019 року керівництвом райдержадміністрації проведено 40 особистих прийомів, що на 7 більше, ніж у І кварталі 2018 році в тому числі 19 виїзних прийоми, що на 4 більше, ніж за звітний період минулого року. На виїзних та особистих прийомах побувало 56 громадян (37 – у І кварталі 2018 році), які порушили 56 питань. Найбільш актуальними для мешканців району були питання ремонту доріг, пільгового проїзду, надання роз’яснень щодо нового порядку призначення субсидій та ін.

До районної державної адміністрації за  І квартал  2019 року надійшло 130 звернень від громадян, що на 79 звернень менше, ніж у І кварталі 2018 році, з них: 74 – письмових (172 у 2018 році)  та 56 – зареєстровано під час проведення особистих, виїзних прийомів, проведення «прямих» телефонних ліній керівництвом райдержадміністрації.

Керівництвом районної державної адміністрації проводиться робота щодо неупередженого розгляду звернень громадян, які надходять до адміністрації, вживаються заходи по усуненню причин, що змушують громадян звертатися до органів влади вищого рівня, запобігання повторним зверненням. За звітний період надійшло 3 колективних  звернень  (5 у І кварталі 2018 році). Повторних звернень та тих, які надійшли електронною поштою у І кварталі 2019 році не надходило (у  І кварталі 2018 році –  повторних немає та 4 - електронною поштою).

Через вищестоящі органи – 10 звернень (    на 2 звернення більше як у І кварталі 2018 році). У своїх зверненнях до вищестоящих органів громадяни порушили питання щодо надання матеріальної допомоги, надання субсидії, встановлення меж земельних ділянок, підключення електроенергії до будинку, питання незаконно відчужених земельних ділянок Держгеокадастром, а саме: СКМУ – 2 звернення; АПУ – 2 звернення; Народного депутата України – 1 звернення; КОДА – 5 звернень.

Слід відзначити, що головним спеціалістом з питань звернень громадян райдержадміністрації за І квартал 2019 року опрацьовано 46 звернень, з якими звернулися мешканці району на Урядову «гарячу» лінію, більшість питанням було надання субсидії, пільг , отримання коштів на монетизацію субсидії, придбання ліків.

Впродовж  січня-березня 2019 року проведено 3 засідання районної постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян.

На виконання розпорядження голови райдержадміністрації від 21.12.2018 № 848 «Про затвердження графіка проведення днів контролю стану виконання доручень, наданих виконавчим комітетам сільських рад за результатами розгляду звернень громадян на 2019 рік». За І квартал 2019 року  проведено 2 днів контролю.

За територіальною ознакою, протягом звітного періоду найбільше звернень надійшло від жителів села Циблі – 15 (11,5 % від загальної кількості звернень), місто Переяслав-Хмельницький – 14 (10,7%) село Пристроми – 12 (9,2 %), село Велика Каратуль - 11 (8,5 %).

Жителями району порушено 130 питань, що на 79 менше, ніж у І кварталі 2018 році. В основному це питання  соціального захисту – 87 (69 – у 2018), аграрної політики і земельних відносин – 7 (93 – у 2018), транспорту і зв’язку – 5 (16 – у 2018), праці і заробітної плати – 1 (7- у 2018), охорони здоров'я – 9 (9 – у 2018), комунального господарства – 11 (3- у 2018), житлової політики – 1, екології та природних ресурсів – 1, сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту – 3, діяльності органів місцевого самоврядування – 1, інші – 4.  Спостерігається значне збільшення звернень з питань соціального захисту у порівнянні з минулим роком та зменшення питань аграрної політики і земельних відносн. З районного бюджету за звітний період 37 найменш захищених громадян отримали допомогу у сумі 55600 грн.

З усіх 130 питань: вирішено позитивно – 117, надано роз’яснення – 13.

Від окремих категорій соціально незахищених верств населення зареєстровано: 15 звернень - від інвалідів І, ІІ, ІІІ групи, 14 -  від учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій, 7 – від ветеранів праці, 3 -  від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь, 5 – від дітей війни, 3 – від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС.

З метою створення необхідних умов для зворотного зв’язку, надання інформаційних послуг, оперативного реагування на гострі проблеми мешканців району та вдосконалення роботи із зверненнями громадян в райдержадміністрації функціонує «Телефон довіри» та проводиться «гаряча» телефонна лінія. Протягом звітного періоду на телефон довіри райдержадміністрації надійшло 8 звернень, через «гарячу» телефонну лінію звернулось 6 громадян.

Організація проведення особистих виїзних прийомів керівництвом райдержадміністрації проводиться згідно з графіком, які направлені до відома керівникам органів місцевого самоврядування району, оприлюднені на стендах у адмінбудинку та веб-сайті райдержадміністрації.

Всі звернення, що надходили на особистих  прийомах громадян розглядалися своєчасно, без  порушень строків, установлених законодавством.                                        Не допускалося надання неоднозначних, необґрунтованих, неповних відповідей на звернення громадян.

Для реалізації конституційних прав громадян на інформацію, з метою забезпечення відкритості у діяльності органів виконавчої влади району на офіційному веб-сайті райдержадміністрації постійно оновлюється розділ «Звернення громадян», де розміщено аналітичні довідки, графік роботи телефону довіри, графіки прийому громадян з особистих питань керівництвом райдержадміністрації та за місцем проживання громадян, зразки заяв  та ін. Також інформація про роботу із зверненнями громадян висвітлюється на сторінках міськрайонної газети «Вісник Переяславщини».

Головний спеціаліст

з питань звернень громадян                                                         Н. БАСАРАБА

 

ДОВІДКА про роботу із зверненнями громадян, що надійшли на розгляд до Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації та про виконання вимог Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 за 2018 рік

Відповідно до вимог Конституції України, Закону України                 «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», інших законодавчих та нормативно-правових актів з питань організації роботи зі зверненнями громадян, Переяслав-Хмельницька районна державна адміністрація постійно проводить роботу стосовно реалізації громадянами їх конституційного права на звернення, здійснює системні заходи щодо поліпшення роботи із зверненнями громадян, ґрунтовного та всебічного розгляду питань, які порушуються громадянами перед органами виконавчої влади, усунення причин, що породжують скарги громадян, забезпечення відкритості і гласності діяльності місцевих органів державної влади.
Протягом    2018 року керівництвом райдержадміністрації проведено 107 особистих прийомів громадян, у тому числі 52 – виїзних. На особистих прийомах громадян розглянуто 174 звернення (22,3 % від загальної кількості звернень). У порівнянні з аналогічним періодом минулого року кількість таких звернень зменшилась на 79 звернень.
Головою райдержадміністрації затверджено графіки особистих та особистих виїзних прийомів, які відбуваються згідно чинного законодавства.
Головним спеціалістом з питань звернень громадян апарату  райдержадміністрації проводиться щоденний моніторинг звернень громадян в райдержадміністрації, який дозволяє виявити найактуальніші проблемні питання мешканців району та вживати оперативні заходи щодо їх вирішення.
З метою надання громадянам роз’яснень, в оперативному режимі, з важливих питань життєдіяльності в адміністрації забезпечено проведення «гарячої телефонної лінії», «телефону довіри».
Звернення, що надходять на телефонну «гарячу лінію» розглядаються терміново, а ті з них, що потребують додаткового вивчення – впродовж 14 днів.
Інформація про організацію та розгляд звернень громадян  аналізується на апаратних нарадах у голови райдержадміністрації.
Райдержадміністрацією забезпечується оприлюднення аналітичної інформації про підсумки роботи зі зверненнями громадян на офіційному веб - сайті адміністрації.
Протягом звітного періоду до райдержадміністрації надійшло 780 звернень, що на 127 звернень менше, ніж за аналогічний період 2017 року.
Від жителів району через органи влади вищого рівня до райдержадміністрації надійшло 45 звернень, в 2017 році – 47 звернень. Кількість звернень через органи влади вищого рівня склала: Від Адміністрації Президента України надійшло - 6 звернень, Секретаріату Кабінету Міністрів України – 8, Апарату Верховної Ради України – 5, Народних депутатів України – 4, генеральної прокуратури України – 1, Київської обласної державної адміністрації – 17, Міністерств - 4.
За 2018 рік до адміністрації надійшло 13 колективних звернень, що становить 1,7 % від загальної кількості усіх звернень, повторних звернень немає.
За результатами розгляду  727 звернень вирішені позитивно, на 53 звернення дано роз’яснення. До важливих питань, з якими зверталися громадяни безпосередньо до райдержадміністрації є питання соціального захисту – 213 (це звернення щодо надання грошової допомоги на лікування та інші питання соціального захисту, з районного бюджету за звітний період 171 найменш захищених громадян отримали допомогу в сумі 167925 гривень), аграрної політики і земельних відносин – 384, транспорту і зв’язку –39, праці і заробітної плати – 11, охорони здоров'я – 31, комунального господарства – 35, житлової політики –5, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 10, освіти – 3, діяльності органів місцевого самоврядування – 2, інші – 42.
Більшість заявників мають передбачені законодавством пільги. До райдержадміністрації за 2018 рік звернулося: від учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій – 43 особи;  від інвалідів І, ІІ, ІІІ групи – 50 осіб; від ветеранів праці – 87 осіб; від дітей війни – 51 особа; від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь – 26 осіб; учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС – 39 осіб.
Керівництвом райдержадміністрації приділяється значна увага розгляду звернень від інвалідів Великої Вітчизняної війни, ветеранів війни та праці, Героїв України та жінок, яким присвоєно почесне звання України              «Мати - Героїня».
Забезпечено діяльність «Урядової гарячої лінії», за 2018 рік зареєстровано 178 звернень від жителів району, що на 63 звернень більше в порівнянні з минулим роком, причиною звернень являється призначення субсидій, виплата соціальних допомог малозабезпеченим сім'ям та пільгове перевезення. За результатами розгляду звернень на Урядову гарячу лінію: 162 звернення вирішено позитивно, на 16 дано роз’яснення.
В райдержадміністрації запроваджено прийом звернень громадян через веб - портал, де громадяни мають можливість у зручний для них час залишити своє електронне звернення до голови райдержадміністрації, надійшло за 2018 рік 12 звернень.
На виконання п. 5 Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008   «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», головою райдержадміністрації затверджено графіки перевірок додержання законодавства про звернення громадян та графіки проведення Дня контролю у виконавчих комітетах сільських рад на 2018 рік. У ході перевірки надано методичну та практичну допомогу з організації роботи зі зверненнями громадян та дотримання вимог чинного законодавства.
Головою адміністрації затверджено графік особистого звітування перед керівництвом адміністрації голів виконавчих комітетів сільських рад, керівників управлінь, відділів  структурних підрозділів адміністрації з питань роботи із зверненнями громадян у 2018 році.
При адміністрації продовжує діяти постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян. Протягом звітного періоду проведено 12 засідань комісії.
Підсумки роботи із зверненнями громадян за 2018 рік свідчать, що відповідна робота в районі залишається пріоритетним напрямком діяльності і надалі буде забезпечено неухильне виконання нормативних актів України, спрямованих на реалізацію конституційного права громадян на звернення, а також буде приділена підвищена увага до звернень громадян, з урахуванням тих змін і подій, що відбулися в державі.
Заходи, що вживаються керівництвом адміністрації при розгляді звернень громадян, сприяють впровадженню нових форм спілкування влади і громадян, досягненню прозорості дій, налагодженню ефективної взаємодії з громадськістю.
  
 
Головний спеціаліст
з питань звернень громадян                                                                 Н.Басараба

Д О В І Д К А про підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли до Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації за 9 місяців 2018 року

Відповідно до вимог вищеназваних законодавчих актів, розпоряджень обласної державної адміністрації в районній державній адміністрації здійснюється постійний контроль за організацією роботи із зверненнями громадян та забезпечено всі організаційні заходи щодо виконання його положень:
 - 30.01.2018 року на засіданні колегії райдержадміністрації розглянуто питання про стан роботи із розгляду звернень громадян у 2017 році, 27.04.2018 року за І квартал 2018 року, 26.07.2018 року за І півріччя 2018 року;
- протягом звітного періоду здійснено перевірки у 22 сільських радах щодо організації роботи із зверненнями громадян. Згідно із затвердженим головою райдержадміністрації графіком відбулося особисте звітування перед головою райдержадміністрації 17 сільських голів, 7 керівників відділів та структурних підрозділів райдержадміністрації.
  - проведено 9 засідань постійно діючої комісії з розгляду звернень громадян при райдержадміністрації;
 - забезпечено функціонування телефонної «гарячої» лінії районної державної адміністрації та телефону довіри, забезпечено запуск та постійне функціонування  спеціально визначеної адреси електронної пошти районної державної адміністрації для отримання письмових звернень громадян в електронній  формі;
- проведено 9 виїзних днів контролю (Вовчківській, Хоцьківській, Улянівській, Денисівській, П-Яненківській, Лецьківській, Гланишівській сільських радах, Переяслав-Хмельницькому центрі соціальних служб для дітей, сім'ї та молоді, міськрайонному центрі зайнятості) відносно стану виконання Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008.
- проводиться роз’яснювальна робота з питань реалізації громадянами права на звернення та особистого прийому громадян через офіційні веб-сайти райдержадміністрації та міськрайонної газети «Вісник Переяславщини»;
 - затверджено графіки особистого та особистого виїзних прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації.
Протягом звітного періоду безпосередньо до райдержадміністрації надійшло 592 звернення. В тому числі – 465 письмових та особистому прийомі побувало 127 громадян. Порівняно з аналогічним періодом минуло року кількість звернень до райдержадміністрації зменшилась на 130 звернень.
За результатами розгляду на 01.10.2018 року 555 звернень вирішені позитивно, на 37 звернень дано роз’яснення. До важливих питань, з якими зверталися громадяни безпосередньо до райдержадміністрації є питання соціального захисту – 157 (це звернення щодо надання грошової допомоги на лікування та інші питання соціального захисту, з районного бюджету за звітний період 134 найменш захищених громадян отримали допомогу в сумі 124700 гривень), аграрної політики і земельних відносин – 299, транспорту і зв’язку –35, праці і заробітної плати – 8, охорони здоров'я – 20, комунального господарства – 30, житлової політики – 3, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 2, освіти – 3, діяльності органів місцевого самоврядування – 2, інші – 30.
Більшість заявників мають передбачені законодавством пільги. До райдержадміністрації за 9 місяців звернулося: від учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій – 30 осіб;  від інвалідів І, ІІ, ІІІ групи – 34 особи; від ветеранів праці – 66 осіб; від дітей війни – 42 особи; від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь – 21 особа; учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС – 28 осіб.
Від жителів району через органи влади вищого рівня до райдержадміністрації надійшло 27 звернень, в 2017 році – 30 звернень. Кількість звернень через органи влади вищого рівня склала: від АПУ – 2; СКМУ – 6; КОДА – 11, Міністерство соціальної політики – 3, Верховної ради України – 5 звернень. 
Постійно аналізуються та узагальнюються питання, що порушуються у колективних зверненнях, яких надійшло 11 звернень, що на 2 звернення більше в порівнянні з 2017 роком.
За звітний період повторні звернення не надходили.
Крім того, зареєстровано 109 звернень від жителів району, які надійшли на Урядову гарячу лінію, що на 26 звернень більше в порівнянні з аналогічним періодом минуло року, причиною звернень являється призначення субсидій, виплата соціальних допомог малозабезпеченим сім'ям та пільгове перевезення. За результатами розгляду звернень на Урядову гарячу лінію: 93 звернення вирішено позитивно, на 16 дано роз’яснення.
В райдержадміністрації систематично аналізуються і узагальнюються звернення громадян, що надходять на розгляд, виявляються та вживаються заходи для усунення причин, що викликають скарги громадян, а також найбільш гострих суспільно значущих проблем, які потребують негайного вирішення. Особлива увага звертається на вирішення питань, порушених у листах інвалідами, ветеранами війни і праці, одинокими престарілими, багатодітними сім’ями, постраждалими від аварії на Чорнобильській АЕС та іншими громадянами, які потребують соціального захисту та підтримки.
Аналіз роботи із зверненнями громадян за 9 місяців 2018 року свідчить про необхідність посилення уваги управлінь, відділів інших структурних підрозділів райдержадміністрації до виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указів Президента України з цих питань.

Довідка про підсумки організації роботи з розгляду звернень громадян протягом І півріччя 2018 року у Переяслав-Хмельницькій районній державній адміністрації

Протягом звітного періоду безпосередньо до райдержадміністрації надійшло 393 звернення. В тому числі – 316 письмових та особистому прийомі побувало 77 громадян. Порівняно з аналогічним періодом минуло року кількість звернень до райдержадміністрації зменшилась на 110.
За результатами розгляду на 01.07.2018 року 368 звернень вирішені позитивно, на 25 звернень  дано роз’яснення. До важливих питань, з якими зверталися громадяни безпосередньо до райдержадміністрації є питання соціального захисту – 120 (це звернення щодо надання грошової допомоги на лікування, з районного бюджету за звітний період 123 найменш захищених громадян отримали допомогу в сумі 109100 гривень), аграрної політики і земельних відносин – 182, транспорту і зв’язку – 27, праці і заробітної плати – 8, охорони здоров'я – 16, комунального господарства – 15, житлової політики – 1, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 2, освіти – 3, діяльності органів місцевого самоврядування – 2, інші – 17.
Більшість заявників мають передбачені законодавством пільги. До райдержадміністрації в І півріччі звернулося: від учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій – 23;  від інвалідів І, ІІ, ІІІ групи – 22; від ветеранів праці – 39; від дітей війни – 27; від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь – 14; учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС – 20.
Від жителів району через органи влади вищого рівня до райдержадміністрації надійшло 16 звернень, така ж кількість була і в 2017 році. Кількість звернень через органи влади вищого рівня склала: через АПУ – 1; СКМУ – 3; Народних депутатів України - 4; КОДА – 7, міністерство юстиції – 1. 
Постійно аналізуються  та узагальнюються  питання, що порушуються у колективних зверненнях, яких надійшло 8, що на 3 звернення більше в порівнянні з І півріччям 2017 року.
За звітний період повторні звернення не надходили.
Крім того,зареєстровано 78 звернень від жителів району, які надійшли на Урядову гарячу лінію, що на 22 більше в порівнянні з аналогічним періодом минуло року, причиною звернень являється призначення субсидій, виплата соціальних допомог малозабезпеченим сім'ям та відсутність коштів на пільгове перевезення. За результатами розгляду звернень на Урядову гарячу лінію: 67 вирішено позитивно, на 11 дано роз’яснення.
 

Д О В І Д К А про підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли до Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації за 2017 рік

Переяслав-Хмельницька районна державна адміністрація у своїй роботі зі зверненнями громадян керується Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07.02.2014 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» постановами Верховної Ради України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, розпорядженнями керівництва Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації та іншими нормативно-правовими актами, що регламентують роботу із зверненнями громадян, вживалися заходи щодо ґрунтовного та всебічного розгляду питань, які порушувалися громадянами, усунення причин, що породжують звернення громадян, своєчасного інформування за наслідками їх розгляду.
Основним критерієм, яким керується Переяслав-Хмельницька районна державна адміністрація у роботі із зверненнями громадян є кваліфікований, своєчасний та об’єктивний розгляд звернень громадян.
Протягом 2017 року в районі забезпечено:
-проведення засідань Переяслав-Хмельницької постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. Відбулося 11 засідань, комісією забезпечено дотримання основних положень її діяльності;
          -проведення засідань колегії Переяслав-Хмельницької районної державної адміністраціїз питань розгляду звернень громадян, що надійшли на розгляд до Переяслав-Хмельницької райдержадміністрації. Таких засідань проведено 4 (31 січня 2017 року - про підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли до Переяслав-Хмельницької райдержадміністрації у 2016 році; 27 квітня 2017 року - за перший квартал 2017 року; 27 липня 2017 року - за перше півріччя 2017 року; 31 жовтня 2017 року - за дев’ять місяців 2017 року). За результатами колегій надані відповідні доручення керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації, сільським головам;
        - звітування сільських голів, керівників структурних підрозділів  райдержадміністрації перед головою райдержадміністрації (звітували 31 сільський голова, 12 керівників управлінь, відділів, структурних підрозділів райдержадміністрації). За результатами звітування надано відповідні доручення щодо організації роботи із зверненнями громадян, в загальному робота із зверненнями громадян в сільських радах та структурних підрозділах задовільна;
- проведення дня контролю, в рамках якого перевірено стан виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та доручень керівництва райдержадміністрації, даних за результатами розгляду звернень громадян. Проведено 11 виїзних днів контролю (Виповзька, Гланишівська, Переяславська, Помоклівська, Ташанська, Шевченківська, відділ економічного розвитку, торгівлі та з питань власності адміністрації, Переяслав-Хмельницький центр соціальних служб для сім'ї, дітей та  молоді, відділ житлово-комунального господарства та інфраструктури, управління соціального захисту населення, управління пенсійного фонду в м. Переяслав-Хмельницькому та Переяслав-Хмельницькому районі). За результатами їх проведення щомісячно керівнику апарату надавалася інформація;
- проведення перевірок роботи із зверненнями громадян, організації та проведення особистого прийому громадян, стану виконавської дисципліни по розгляду звернень громадян та виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 у 31 сільській раді;
- проведення особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації. Керівництвом райдержадміністрації у 2017 році планувалося проведення 156 особистих прийомів, проведено 120, у тому числі 56 виїзних прийомів. Усього прийнято 253 особи. У порівнянні з минулим роком кількість звернень збільшилася на 50 звернень. Згідно з графіком особистий прийом голови адміністрації, заступників та керівника апарату проводиться не рідше чотирьох разів на місяць, у тому числі два особистих виїзних прийоми за місцем роботи і проживання громадян, які протягом 2017 року неухильно забезпечувалися. Всі звернення розглянуто відповідно до вимог чинного законодавства, та перебували на особистому контролі голови райдержадміністрації до їх остаточного вирішення.
Під час проведення особистих виїзних прийомів керівництвом райдержадміністрації запрошуються керівники відповідних служб, що дає можливість більш оперативно вирішувати порушені питання під час прийому.
До райдержадміністрації протягом 2017 року надійшло 907 звернень громадян, що на 179 звернень більше порівняно з 2016 роком.
З усіх звернень, що надійшли, вирішено позитивно 848 звернень, надано роз’яснення згідно з чинним законодавством 59 громадянам.
Аналіз статистичних даних за соціальним станом заявників свідчить, що найбільше звернень надійшло від пільгових категорій громадян та пенсіонерів.
Протягом 2017 року до райдержадміністрації звернулися: 48 – учасники, інваліди війни, учасники бойових дій, 60 - інваліди І, ІІ, ІІІ групи, 64 – ветеранів праці, 51 - дітей війни, 34 - членів багатодітних сімей, одиноких матерів, 29 - від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЄС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи. Всі звернення розглянуті головою райдержадміністрації і вирішені позитивно, про що заявників проінформовано письмово.
Найбільш характерними питаннями, що порушують жителі району, – це питання аграрної політики і земельних відносин – 435 (48%), соціального захисту – 198 (22%), комунального господарства – 60 (6,6%), транспорту і зв’язку  - 55 (6,1%), інші –39 (4,3%).
Одним з основних питань, що порушують громадяни у своїх зверненнях є питання про надання матеріальної допомоги. Так протягом звітного періоду до райдержадміністрації за допомогою звернулись 265 осіб, з районного бюджету виділено матеріальну допомогу в сумі 166900 грн.
Надійшло колективних звернень - 12 (у 2016 році – 11). Колективно громадяни звертаються з питань аграрної політики і земельних відносин, роботи громадського транспорту, пільгового перевезення пасажирів.
До вищих органів влади надійшло 47 звернень громадян, у тому числі 18 – до Адміністрації Президента України, 17 – до Київської обласної державної адміністрації, 2 – Народного депутата України, 5- Секретаріату Кабінету Міністрів України, 2 – Міністерства соціальної політики, 3 – Апарату Верховної ради України, 116 – на урядову гарячу лінію.
 Під час проведення прямих та «гарячих» телефонних ліній за 2017 рік до райдержадміністрації надійшло 19 звернень. На інформацію, що надійшла від громадян під час прямих телефонних ліній, у разі потреби готувалися відповідні доручення та за результатами опрацювання заявникам надавалася письмова відповідь.
У райдержадміністрації функціонує «Телефон довіри», за яким громадяни можуть отримувати консультацію, до адміністрації протягом 2017 року звернулося 20 громадян. Заявникам надавались об’єктивні роз’яснення та рекомендації щодо порушених питань.
У адміністрації постійно проводиться щоденний прийом громадян головним спеціалістом з питань звернень громадян.
На веб-сайтах Переяслав-Хмельницької райдержадміністрації та  міськрайонної газети «Вісник Переяславщини» постійно розміщується інформація щодо роботи зі зверненнями громадян в районі та вирішення порушених у них питань.
У Переяслав-Хмельницькій районній державній адміністрації і надалі продовжуватиметься робота із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, посилення персональної відповідальності керівників усіх рівнів за вирішення питань, що порушують громадяни, особливо соціально незахищених категорій; удосконалення та проведення прямих телефонних ліній для встановлення діалогу з громадськістю з питань дотримання законодавства України та забезпечення участі громадян в управлінні державними справами; забезпечення безперешкодного прийому громадян; об’єктивної, неупередженої і вчасної перевірки фактів, викладених у зверненнях.
Підсумки роботи із зверненнями громадян за 2017 рік свідчать, що в  райдержадміністрації, органах місцевого самоврядування забезпечується виконання нормативних актів України, спрямованих на реалізацію конституційного права громадян на звернення, зверненням громадян гарантується належний розгляд з урахуванням тих змін і подій, що відбулися в державі.
 

Довідка по зверненнях громадян, що надійшли до Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації за 9 місяців 2016 року.

Проаналізувавши звернення, що надійшли до Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації за 9 місяців 2016 року, слід відмітити що управліннями, відділами та іншими структурними підрозділами райдержадміністрації, виконкомами місцевих рад дотримано встановлених термінів розгляду звернень громадян, які надходили на їх адресу. Акцентувалась увага керівників щодо необхідності підвищення виконавської дисципліни та відповідальності посадових осіб за забезпечення на всіх рівнях виконавчої влади і місцевого самоврядування всебічного, кваліфікованого, неупередженого і об'єктивного розгляду звернень громадян, що надавало можливість оперативно вирішити порушені громадянами питання та задовольнити їх законні вимоги.
За 9 місяців 2016 року до Переяслав-Хмельницької райдержадміністрації надійшло 506 звернень громадян, що на 177 звернень менше, ніж за 9 місяців 2015 року, з них вирішено позитивно 460 звернень, що складає 90,9% від загальної кількості звернень, що надійшли до райдержадміністрації, дано роз’яснення – 46 звернень, що складає 9.0% від усіх звернень.
На особистому прийомі у керівництва райдержадміністрації побувало 146 осіб, що на 72 (29%) осіб менше, ніж за 9 місяців 2015 рік. Для зручності проведення прийому громадян на першому поверсі адмінбудинку створена громадська приймальня. Якщо вирішити питання безпосередньо під час проведення особистого прийому неможливо, воно залишається на контролі для подальшого вивчення та інформування заявника про прийняте рішення.
Питання, порушені під час виїзних прийомів, вирішувалися по можливості на місці. Про ті з них, що вимагали додаткового вивчення, заявників інформували додатково. Така форма роботи керівників з населенням задовольняє громадян сільських населених пунктів. Завдяки їй сільське населення має можливість вирішувати свої проблеми, не виїжджаючи з населеного пункту. Також практикуються виїзні прийоми громадян головами виконкомів місцевих рад, депутатів сільської ради, дільничного, які зустрічаються з пересічними громадянами, інвалідами вдома.
Найактуальнішими залишаються звернення з питань аграрної політики і земельних відносин (виділення земельних ділянок, надання дозволу на розробку проекту землеустрою, та його затвердження) і складає 234 звернення, що на 44 звернення менше, ніж за відповідний період 2015 року.
З питань соціального захисту населення, які порушувались у 138 (27,2%) зверненнях громадян. Згідно програми «Турбота» за 9 місяців 2016 року надана одноразова матеріальна допомога 113 громадянам на суму 69400 тис. грн. Серед цих громадян допомогу отримали одинокі матері, діти сироти, інваліди різних категорій, ліквідатори наслідків аварії на ЧАЕС, діти війни, тимчасові переселенці, які вимушено виїхали зі Сходу України та сім’ї учасників антитерористичної операції.
За 9 місяців 2016 року до райдержадміністрації надійшло 25 звернень з питань комунального господарства (послуги централізованого газопостачання, електропостачання, ремонту доріг тощо).
Серед інших питань, що порушували громадяни у своїх зверненнях питання житлової політики – 6, транспорту та зв’язку – 35. До райдержадміністрації протягом звітного періоду надходили скарги про порушення правил перевезень пільгових категорій населення, про незадовільну роботу приміського та міського пасажирського транспорту.
У 2016 році за 9 місяців до райдержадміністрації надійшло 214 (42%) звернень від пільгових, соціально незахищених категорій громадян, серед них: 4 інваліда Великої Вітчизняної війни, 24 - інвалідів різних категорій, 19 учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи, 67 ветеранів праці, 39 дітей війни, 19 одиноких матерів та членів багатодітних сімей. Такі звернення розглядаються у першу чергу.
Від вищих органів державної влади України на розгляд та виконання до райдержадміністрації надійшло 22 звернення, серед яких від Київської обласної державної адміністрації - 9, Адміністрації Президента України – 6, Секретаріату Кабінету Міністрів України − 4, Апарату Верховної Ради України – 1, Міністерства соціальної політики - 2.                     Райдержадміністрацією забезпечено розгляд 89 звернень, що надійшли на Урядову гарячу лінію.
За звітний період головним спеціалістом з питань звернень громадян апарату райдержадміністрації проведено перевірку в 31 сільській раді. За результати перевірок можна сказати, що роботі із зверненнями громадян у сільських радах приділяється належна увага, ведуться журнали вхідної та вихідної кореспонденції, особистих прийомів громадян головами сільських рад. Заяви реєструються в день їх надходження, є відмітки про виконання. Проблеми, які порушуються у заявах і скаргах громадянами, систематично розглядаються на засіданнях постійних комісій, виконавчих комітетів та сесіях місцевих рад, у термін визначений законодавством.
У ході перевірок головам виконкомів місцевих рад надано методичну та практичну допомогу з організації роботи зі зверненнями громадян, ведення журналів реєстрації звернень громадян та особистого прийому громадян головою місцевої ради, підготовки відповідей на звернення, дотримання вимог інструкції з питань ведення діловодства тощо.
На виконання розпорядження голови Київської обласної державної адміністрації     від 19.02.2008 року № 142 «Про організацію виконання в Київській області Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008» головою райдержадміністрації прийнято розпорядження від 18.03.2008 року №401 «Про затвердження заходів щодо виконання в Переяслав-Хмельницькому районі Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008», яким затверджено ряд заходів щодо поліпшення організації роботи із зверненнями громадян та виконання п. 5 вищезазначеного указу, головою райдержадміністрації затверджені графіки перевірок додержання законодавства про звернення громадян та графік проведення Дня контролю у сільських радах району на 2016 рік.
Проведення «прямого телефонного зв’язку», «телефон довіри» керівництвом райдержадміністрації та керівниками районних установ з населенням району дає можливість громадянам зберегти час та вирішити питання, що їх хвилюють безпосередньо по телефону.
Постійно функціонує  – цілодобова районна гаряча лінія оперативного реагування на звернення мешканців району. За 9 місяців 2016 року на телефонну гарячу лінію надійшло 11 звернень, у яких порушувались питання щодо правомірності пільгового проїзду, ремонту доріг, ремонту проводового радіо. Такі звернення вирішувалися в терміновому порядку протягом 5 днів.
 Стан роботи зі зверненнями громадян і організація їх прийому розглядаються щопонеділка на апаратних нарадах при голові райдержадміністрації за участю його заступників, керівників підрозділів адміністрації, щокварталу дане питання розглядається на засіданні колегії райдержадміністрації.
Райдержадміністрацією тісно налагоджено співпрацю із засобами масової інформації з питань висвітлення роботи із зверненнями громадян.
Так, з метою забезпечення гласності та відкритості роботи органів виконавчої влади через міськрайонну газету «Вісник Переяславщини», місцеву телерадіокомпанію “Альта»” та на веб-сайті Переяслав-Хмельницької  райдержадміністрації до населення доводяться матеріали щодо організації особистого прийому громадян керівниками облдержадміністрації, райдержадміністрації, проведення виїзних прийомів громадян, зміни в законодавстві України, матеріали нарад та колегій райдержадміністрації, розпорядження голови адміністрації.
Для об’єктивного та всебічного вирішення проблем, порушених у зверненнях громадян, розпорядженням голови райдержадміністрації від 13.03.2008 №393 при Переяслав-Хмельницькій райдержадміністрації утворена постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян. За звітний період цією комісією проведено 9 засідань, розглянуті         проблемні питання соціального забезпечення та комунального господарства.
Керівництвом райдержадміністрації вживаються всі можливі заходи для підвищення виконавської дисципліни зі своєчасного і повного розгляду звернень громадян. 
 
Головний спеціаліст
з питань звернень громадян                                                                                        Н.І.Басараба

Д О В І Д К А

про підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли  до Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації
за І півріччя 2016 року
                                                                                                
Протягом І півріччя 2016 року Переяслав-Хмельницька районна державна адміністрація проводила цілеспрямовану роботу щодо реалізації вимог Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», відповідних розпоряджень та доручень голів облдержадміністрації та райдержадміністрації.
На виконання пункту 3 Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 за І півріччя 2016 року відбулося 6 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при Переяслав-Хмельницькій районній державній адміністрації.
Відповідно до графіку перевірок додержання законодавства про звернення громадян у сільських радах Переяслав-Хмельницького району та управліннях, відділах, інших структурних підрозділах Переяслав-Хмельницької  райдержадміністрації на 2016 рік, затвердженого головою  райдержадміністрації від 29.12.2015 №541 та графіку проведення «дня контролю» у структурних підрозділах райдержадміністрації та сільських  радах Переяслав-Хмельницького району на 2016 рік, затвердженого головою райдержадміністрації від 29.12.2015 №538, проводяться перевірки не рідше двох разів на рік.
На виконання п. 6 Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 у райдержадміністрації також затверджено графіки проведення особистих та особистих виїзних прийомів громадян.
Згідно з планом роботи райдержадміністрації на 2016 рік головним спеціалістом проаналізовано підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли до райдержадміністрації за І півріччя 2016 року.
Встановлено, що протягом вказаного періоду на адресу райдержадміністрації надійшло 346 звернень громадян, що на 120 звернень менше ніж за відповідний період 2015 року. З них: вирішено позитивно – 315, дано роз’яснення – 31. Колективних звернень одержано 3, що на 4 звернення менше ніж за відповідний період 2015 року. Повторні звернення не надходили.
Це свідчить про ефективність та якість роботи зі зверненнями громадян, підвищення рівня проведення роз’яснювальної роботи серед населення з метою інформування мешканців району про суб’єкти державного управління, які надають адміністративні послуги та про межі їх компетенції.
Із загальної кількості заяв і скарг на особистому прийомі керівництвом адміністрації отримано 104 звернення, що на 55 звернень менше ніж за відповідний період минулого року, поштою надійшло 242, що на 65 звернень менше в порівнянні з відповідним періодом 2015 року.
Через вищестоящі органи – 11 звернень (на 1 звернення більше як у 2015 році). У своїх зверненнях до вищестоящих органів громадяни порушили наступні питання: відновлення електропостачання та газопостачання до житлового будинку, збереження земельних ділянок  під пасовища, отримання земельних ділянок, надання матеріальної допомоги, виплата заборгованості по заробітній платі, отримання направлення на медико-соціальну експертизу.
Слід також відзначити, що головним спеціалістом з питань звернень громадян райдержадміністрації за І півріччя 2016 року опрацьовано 85 звернень, з якими звернулися мешканці району на Урядову «гарячу» лінію.
У розрізі населених пунктів району найбільше звернень до райдержадміністрації надійшло від мешканців с. Стовп'яги –40 (або 9% від загальної кількості звернень), с. Циблі – 17 (або 4% від загальної кількості звернень), с. П-Вергуни – 15 (або 3% від загальної кількості звернень).
За звітний період до Переяслав-Хмельницької райдержадміністрації звернулися: 45 – учасників бойових дій, учасників війни, інвалідів війни; 16 – багатодітних сімей, 3 - одиноких матерів; 29 – дітей війни; 49 – ветеранів праці; 11 – особа, що потерпіла від Чорнобильської катастрофи.
За підсумками розгляду заяв та скарг за І півріччя 2016 року  питання аграрної політики та земельних відносин є найбільш проблемним -  129 звернень, це виділення земельних часток (паїв) в натурі, надання дозволу на розробку проекту землеустрою.
На другому місці за кількістю звернень є питання соціального захисту – 109 звернень, це в основному надання одноразової матеріальної допомоги на лікування. З районного бюджету за звітний період 107 громадян отримали допомогу в сумі 45800 грн. Також вагоме місце у зверненнях громадян займають питання транспорту та зв’язку – 27 звернень, відносно підвищення цін за проїзд, пільгового перевезення пасажирів.
В райдержадміністрації забезпечено постійний контроль за всебічним, кваліфікованим, об'єктивним розглядом звернень громадян у визначені діючим законодавством терміни, не допускається надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей заявникам та безпідставної передачі звернень на розгляд іншим органам або посадовим особам, чиї рішення чи дії оскаржуються.
У приміщенні райдержадміністрації на першому поверсі створено громадську приймальню, яка обладнана телефонним зв’язком; на інформаційному стенді розміщено інформацію, яка стосується роботи зі зверненнями громадян.
Стан роботи зі зверненнями громадян і організація їх прийому розглядаються на апаратних нарадах при голові райдержадміністрації за участю керівників структурних підрозділів адміністрації, сільських голів, щокварталу дане питання розглядається на засіданні колегії райдержадміністрації.
Ефективною формою роботи зі зверненнями громадян є проведення виїзних прийомів громадян за місцем проживання керівництвом адміністрації згідно з графіком, затвердженим головою адміністрації.
За звітний період було проведено 28 виїзних прийомів громадян головою адміністрації та його заступниками, на яких своїм правом звернутися до керівництва райдержадміністрації скористалися 69 осіб. Більшість питань, піднятих громадянами, вирішується на місці, в телефонному режимі або по них даються відповідні роз’яснення. Ті ж, які потребують більш детального вивчення, ставляться на контроль і вирішуються у встановлені законодавством терміни. Під час виїзних прийомів громадяни порушували питання землекористування (зокрема зміни до Земельного кодексу України), виділення земельної ділянки, газифікації, ремонту доріг, питання електропостачання в населених пунктах.
Також важливим напрямком роботи в райдержадміністрації із зверненнями громадян є проведення “Прямого телефонного зв'язку” керівництвом району та керівниками структурних підрозділів, так, за півріччя 2016 року було проведено 19 ліній “Прямого телефонного зв'язку” з населенням району, завдяки чому значна кількість громадян змогла отримати безпосередньо від керівників відповіді на нагальні питання діяльності органів виконавчої влади і місцевого самоврядування, а також подати свої звернення і пропозиції щодо прискорення розв’язання соціально-економічних проблем району.
Протягом звітного періоду, згідно із затвердженим головою райдержадміністрації графіком, відбулося особисте звітування перед головою райдержадміністрації 12 сільських голів району та 4 структурні підрозділи райдержадміністрації.
В райдержадміністрації систематично аналізуються і узагальнюються звернення громадян, що надходять на розгляд, виявляються та вживаються заходи для усунення причин, що викликають скарги громадян, а також найбільш гострих суспільно значущих проблем, які потребують негайного вирішення. Особлива увага звертається на вирішення питань, порушених у листах інвалідами, ветеранами війни і праці, одинокими престарілими, багатодітними сім’ями, постраждалими від аварії на Чорнобильській АЕС та іншими громадянами, які потребують соціального захисту та підтримки.
У Переяслав-Хмельницькій райдержадміністрації цілодобово функціонує телефонна «гаряча» лінія (телефон: 5-18-00) та у  робочі дні працює «телефон довіри» (телефон: 5-00-20, понеділок-четвер з 08.00 до 17.00, у п’ятницю – з 08.00 до 16.00).
Райдержадміністрацією тісно налагоджено співпрацю із засобами масової інформації з питань висвітлення роботи із зверненнями громадян.
Так, з метою забезпечення гласності та відкритості роботи органів виконавчої влади через міськрайонну газету «Вісник Переяславщини», місцеву телерадіокомпанію “Альта»” та на веб-сайті Переяслав-Хмельницької  райдержадміністрації до населення доводяться матеріали щодо організації особистого прийому громадян керівниками облдержадміністрації, райдержадміністрації, проведення виїзних прийомів громадян, зміни в законодавстві України, матеріали нарад та колегій райдержадміністрації, розпорядження голови адміністрації.
Аналіз роботи із зверненнями громадян за І півріччя 2016 року свідчить про необхідність посилення уваги управлінь, відділів інших структурних підрозділів райдержадміністрації до виконання вимог Закону України “Про звернення громадян”, Указів Президента України з цих питань.

 Керівник
апарату адміністрації                                                                            В.М.Перчук