Деклараційна кампанія - 2018

Карта залучення міжнародної допомоги

Реформи

Федерація футболу

На допомогу захисникам Батьківщини!



Д О В І Д К А про підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли до Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації за 2017 рік

Переяслав-Хмельницька районна державна адміністрація у своїй роботі зі зверненнями громадян керується Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07.02.2014 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» постановами Верховної Ради України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, розпорядженнями керівництва Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації та іншими нормативно-правовими актами, що регламентують роботу із зверненнями громадян, вживалися заходи щодо ґрунтовного та всебічного розгляду питань, які порушувалися громадянами, усунення причин, що породжують звернення громадян, своєчасного інформування за наслідками їх розгляду.
Основним критерієм, яким керується Переяслав-Хмельницька районна державна адміністрація у роботі із зверненнями громадян є кваліфікований, своєчасний та об’єктивний розгляд звернень громадян.
Протягом 2017 року в районі забезпечено:
-проведення засідань Переяслав-Хмельницької постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. Відбулося 11 засідань, комісією забезпечено дотримання основних положень її діяльності;
          -проведення засідань колегії Переяслав-Хмельницької районної державної адміністраціїз питань розгляду звернень громадян, що надійшли на розгляд до Переяслав-Хмельницької райдержадміністрації. Таких засідань проведено 4 (31 січня 2017 року - про підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли до Переяслав-Хмельницької райдержадміністрації у 2016 році; 27 квітня 2017 року - за перший квартал 2017 року; 27 липня 2017 року - за перше півріччя 2017 року; 31 жовтня 2017 року - за дев’ять місяців 2017 року). За результатами колегій надані відповідні доручення керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації, сільським головам;
        - звітування сільських голів, керівників структурних підрозділів  райдержадміністрації перед головою райдержадміністрації (звітували 31 сільський голова, 12 керівників управлінь, відділів, структурних підрозділів райдержадміністрації). За результатами звітування надано відповідні доручення щодо організації роботи із зверненнями громадян, в загальному робота із зверненнями громадян в сільських радах та структурних підрозділах задовільна;
- проведення дня контролю, в рамках якого перевірено стан виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та доручень керівництва райдержадміністрації, даних за результатами розгляду звернень громадян. Проведено 11 виїзних днів контролю (Виповзька, Гланишівська, Переяславська, Помоклівська, Ташанська, Шевченківська, відділ економічного розвитку, торгівлі та з питань власності адміністрації, Переяслав-Хмельницький центр соціальних служб для сім'ї, дітей та  молоді, відділ житлово-комунального господарства та інфраструктури, управління соціального захисту населення, управління пенсійного фонду в м. Переяслав-Хмельницькому та Переяслав-Хмельницькому районі). За результатами їх проведення щомісячно керівнику апарату надавалася інформація;
- проведення перевірок роботи із зверненнями громадян, організації та проведення особистого прийому громадян, стану виконавської дисципліни по розгляду звернень громадян та виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 у 31 сільській раді;
- проведення особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації. Керівництвом райдержадміністрації у 2017 році планувалося проведення 156 особистих прийомів, проведено 120, у тому числі 56 виїзних прийомів. Усього прийнято 253 особи. У порівнянні з минулим роком кількість звернень збільшилася на 50 звернень. Згідно з графіком особистий прийом голови адміністрації, заступників та керівника апарату проводиться не рідше чотирьох разів на місяць, у тому числі два особистих виїзних прийоми за місцем роботи і проживання громадян, які протягом 2017 року неухильно забезпечувалися. Всі звернення розглянуто відповідно до вимог чинного законодавства, та перебували на особистому контролі голови райдержадміністрації до їх остаточного вирішення.
Під час проведення особистих виїзних прийомів керівництвом райдержадміністрації запрошуються керівники відповідних служб, що дає можливість більш оперативно вирішувати порушені питання під час прийому.
До райдержадміністрації протягом 2017 року надійшло 907 звернень громадян, що на 179 звернень більше порівняно з 2016 роком.
З усіх звернень, що надійшли, вирішено позитивно 848 звернень, надано роз’яснення згідно з чинним законодавством 59 громадянам.
Аналіз статистичних даних за соціальним станом заявників свідчить, що найбільше звернень надійшло від пільгових категорій громадян та пенсіонерів.
Протягом 2017 року до райдержадміністрації звернулися: 48 – учасники, інваліди війни, учасники бойових дій, 60 - інваліди І, ІІ, ІІІ групи, 64 – ветеранів праці, 51 - дітей війни, 34 - членів багатодітних сімей, одиноких матерів, 29 - від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЄС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи. Всі звернення розглянуті головою райдержадміністрації і вирішені позитивно, про що заявників проінформовано письмово.
Найбільш характерними питаннями, що порушують жителі району, – це питання аграрної політики і земельних відносин – 435 (48%), соціального захисту – 198 (22%), комунального господарства – 60 (6,6%), транспорту і зв’язку  - 55 (6,1%), інші –39 (4,3%).
Одним з основних питань, що порушують громадяни у своїх зверненнях є питання про надання матеріальної допомоги. Так протягом звітного періоду до райдержадміністрації за допомогою звернулись 265 осіб, з районного бюджету виділено матеріальну допомогу в сумі 166900 грн.
Надійшло колективних звернень - 12 (у 2016 році – 11). Колективно громадяни звертаються з питань аграрної політики і земельних відносин, роботи громадського транспорту, пільгового перевезення пасажирів.
До вищих органів влади надійшло 47 звернень громадян, у тому числі 18 – до Адміністрації Президента України, 17 – до Київської обласної державної адміністрації, 2 – Народного депутата України, 5- Секретаріату Кабінету Міністрів України, 2 – Міністерства соціальної політики, 3 – Апарату Верховної ради України, 116 – на урядову гарячу лінію.
 Під час проведення прямих та «гарячих» телефонних ліній за 2017 рік до райдержадміністрації надійшло 19 звернень. На інформацію, що надійшла від громадян під час прямих телефонних ліній, у разі потреби готувалися відповідні доручення та за результатами опрацювання заявникам надавалася письмова відповідь.
У райдержадміністрації функціонує «Телефон довіри», за яким громадяни можуть отримувати консультацію, до адміністрації протягом 2017 року звернулося 20 громадян. Заявникам надавались об’єктивні роз’яснення та рекомендації щодо порушених питань.
У адміністрації постійно проводиться щоденний прийом громадян головним спеціалістом з питань звернень громадян.
На веб-сайтах Переяслав-Хмельницької райдержадміністрації та  міськрайонної газети «Вісник Переяславщини» постійно розміщується інформація щодо роботи зі зверненнями громадян в районі та вирішення порушених у них питань.
У Переяслав-Хмельницькій районній державній адміністрації і надалі продовжуватиметься робота із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, посилення персональної відповідальності керівників усіх рівнів за вирішення питань, що порушують громадяни, особливо соціально незахищених категорій; удосконалення та проведення прямих телефонних ліній для встановлення діалогу з громадськістю з питань дотримання законодавства України та забезпечення участі громадян в управлінні державними справами; забезпечення безперешкодного прийому громадян; об’єктивної, неупередженої і вчасної перевірки фактів, викладених у зверненнях.
Підсумки роботи із зверненнями громадян за 2017 рік свідчать, що в  райдержадміністрації, органах місцевого самоврядування забезпечується виконання нормативних актів України, спрямованих на реалізацію конституційного права громадян на звернення, зверненням громадян гарантується належний розгляд з урахуванням тих змін і подій, що відбулися в державі.
 

Довідка по зверненнях громадян, що надійшли до Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації за 9 місяців 2016 року.

Проаналізувавши звернення, що надійшли до Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації за 9 місяців 2016 року, слід відмітити що управліннями, відділами та іншими структурними підрозділами райдержадміністрації, виконкомами місцевих рад дотримано встановлених термінів розгляду звернень громадян, які надходили на їх адресу. Акцентувалась увага керівників щодо необхідності підвищення виконавської дисципліни та відповідальності посадових осіб за забезпечення на всіх рівнях виконавчої влади і місцевого самоврядування всебічного, кваліфікованого, неупередженого і об'єктивного розгляду звернень громадян, що надавало можливість оперативно вирішити порушені громадянами питання та задовольнити їх законні вимоги.
За 9 місяців 2016 року до Переяслав-Хмельницької райдержадміністрації надійшло 506 звернень громадян, що на 177 звернень менше, ніж за 9 місяців 2015 року, з них вирішено позитивно 460 звернень, що складає 90,9% від загальної кількості звернень, що надійшли до райдержадміністрації, дано роз’яснення – 46 звернень, що складає 9.0% від усіх звернень.
На особистому прийомі у керівництва райдержадміністрації побувало 146 осіб, що на 72 (29%) осіб менше, ніж за 9 місяців 2015 рік. Для зручності проведення прийому громадян на першому поверсі адмінбудинку створена громадська приймальня. Якщо вирішити питання безпосередньо під час проведення особистого прийому неможливо, воно залишається на контролі для подальшого вивчення та інформування заявника про прийняте рішення.
Питання, порушені під час виїзних прийомів, вирішувалися по можливості на місці. Про ті з них, що вимагали додаткового вивчення, заявників інформували додатково. Така форма роботи керівників з населенням задовольняє громадян сільських населених пунктів. Завдяки їй сільське населення має можливість вирішувати свої проблеми, не виїжджаючи з населеного пункту. Також практикуються виїзні прийоми громадян головами виконкомів місцевих рад, депутатів сільської ради, дільничного, які зустрічаються з пересічними громадянами, інвалідами вдома.
Найактуальнішими залишаються звернення з питань аграрної політики і земельних відносин (виділення земельних ділянок, надання дозволу на розробку проекту землеустрою, та його затвердження) і складає 234 звернення, що на 44 звернення менше, ніж за відповідний період 2015 року.
З питань соціального захисту населення, які порушувались у 138 (27,2%) зверненнях громадян. Згідно програми «Турбота» за 9 місяців 2016 року надана одноразова матеріальна допомога 113 громадянам на суму 69400 тис. грн. Серед цих громадян допомогу отримали одинокі матері, діти сироти, інваліди різних категорій, ліквідатори наслідків аварії на ЧАЕС, діти війни, тимчасові переселенці, які вимушено виїхали зі Сходу України та сім’ї учасників антитерористичної операції.
За 9 місяців 2016 року до райдержадміністрації надійшло 25 звернень з питань комунального господарства (послуги централізованого газопостачання, електропостачання, ремонту доріг тощо).
Серед інших питань, що порушували громадяни у своїх зверненнях питання житлової політики – 6, транспорту та зв’язку – 35. До райдержадміністрації протягом звітного періоду надходили скарги про порушення правил перевезень пільгових категорій населення, про незадовільну роботу приміського та міського пасажирського транспорту.
У 2016 році за 9 місяців до райдержадміністрації надійшло 214 (42%) звернень від пільгових, соціально незахищених категорій громадян, серед них: 4 інваліда Великої Вітчизняної війни, 24 - інвалідів різних категорій, 19 учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи, 67 ветеранів праці, 39 дітей війни, 19 одиноких матерів та членів багатодітних сімей. Такі звернення розглядаються у першу чергу.
Від вищих органів державної влади України на розгляд та виконання до райдержадміністрації надійшло 22 звернення, серед яких від Київської обласної державної адміністрації - 9, Адміністрації Президента України – 6, Секретаріату Кабінету Міністрів України − 4, Апарату Верховної Ради України – 1, Міністерства соціальної політики - 2.                     Райдержадміністрацією забезпечено розгляд 89 звернень, що надійшли на Урядову гарячу лінію.
За звітний період головним спеціалістом з питань звернень громадян апарату райдержадміністрації проведено перевірку в 31 сільській раді. За результати перевірок можна сказати, що роботі із зверненнями громадян у сільських радах приділяється належна увага, ведуться журнали вхідної та вихідної кореспонденції, особистих прийомів громадян головами сільських рад. Заяви реєструються в день їх надходження, є відмітки про виконання. Проблеми, які порушуються у заявах і скаргах громадянами, систематично розглядаються на засіданнях постійних комісій, виконавчих комітетів та сесіях місцевих рад, у термін визначений законодавством.
У ході перевірок головам виконкомів місцевих рад надано методичну та практичну допомогу з організації роботи зі зверненнями громадян, ведення журналів реєстрації звернень громадян та особистого прийому громадян головою місцевої ради, підготовки відповідей на звернення, дотримання вимог інструкції з питань ведення діловодства тощо.
На виконання розпорядження голови Київської обласної державної адміністрації     від 19.02.2008 року № 142 «Про організацію виконання в Київській області Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008» головою райдержадміністрації прийнято розпорядження від 18.03.2008 року №401 «Про затвердження заходів щодо виконання в Переяслав-Хмельницькому районі Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008», яким затверджено ряд заходів щодо поліпшення організації роботи із зверненнями громадян та виконання п. 5 вищезазначеного указу, головою райдержадміністрації затверджені графіки перевірок додержання законодавства про звернення громадян та графік проведення Дня контролю у сільських радах району на 2016 рік.
Проведення «прямого телефонного зв’язку», «телефон довіри» керівництвом райдержадміністрації та керівниками районних установ з населенням району дає можливість громадянам зберегти час та вирішити питання, що їх хвилюють безпосередньо по телефону.
Постійно функціонує  – цілодобова районна гаряча лінія оперативного реагування на звернення мешканців району. За 9 місяців 2016 року на телефонну гарячу лінію надійшло 11 звернень, у яких порушувались питання щодо правомірності пільгового проїзду, ремонту доріг, ремонту проводового радіо. Такі звернення вирішувалися в терміновому порядку протягом 5 днів.
 Стан роботи зі зверненнями громадян і організація їх прийому розглядаються щопонеділка на апаратних нарадах при голові райдержадміністрації за участю його заступників, керівників підрозділів адміністрації, щокварталу дане питання розглядається на засіданні колегії райдержадміністрації.
Райдержадміністрацією тісно налагоджено співпрацю із засобами масової інформації з питань висвітлення роботи із зверненнями громадян.
Так, з метою забезпечення гласності та відкритості роботи органів виконавчої влади через міськрайонну газету «Вісник Переяславщини», місцеву телерадіокомпанію “Альта»” та на веб-сайті Переяслав-Хмельницької  райдержадміністрації до населення доводяться матеріали щодо організації особистого прийому громадян керівниками облдержадміністрації, райдержадміністрації, проведення виїзних прийомів громадян, зміни в законодавстві України, матеріали нарад та колегій райдержадміністрації, розпорядження голови адміністрації.
Для об’єктивного та всебічного вирішення проблем, порушених у зверненнях громадян, розпорядженням голови райдержадміністрації від 13.03.2008 №393 при Переяслав-Хмельницькій райдержадміністрації утворена постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян. За звітний період цією комісією проведено 9 засідань, розглянуті         проблемні питання соціального забезпечення та комунального господарства.
Керівництвом райдержадміністрації вживаються всі можливі заходи для підвищення виконавської дисципліни зі своєчасного і повного розгляду звернень громадян. 
 
Головний спеціаліст
з питань звернень громадян                                                                                        Н.І.Басараба

Д О В І Д К А

про підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли  до Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації
за І півріччя 2016 року
                                                                                                
Протягом І півріччя 2016 року Переяслав-Хмельницька районна державна адміністрація проводила цілеспрямовану роботу щодо реалізації вимог Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», відповідних розпоряджень та доручень голів облдержадміністрації та райдержадміністрації.
На виконання пункту 3 Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 за І півріччя 2016 року відбулося 6 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при Переяслав-Хмельницькій районній державній адміністрації.
Відповідно до графіку перевірок додержання законодавства про звернення громадян у сільських радах Переяслав-Хмельницького району та управліннях, відділах, інших структурних підрозділах Переяслав-Хмельницької  райдержадміністрації на 2016 рік, затвердженого головою  райдержадміністрації від 29.12.2015 №541 та графіку проведення «дня контролю» у структурних підрозділах райдержадміністрації та сільських  радах Переяслав-Хмельницького району на 2016 рік, затвердженого головою райдержадміністрації від 29.12.2015 №538, проводяться перевірки не рідше двох разів на рік.
На виконання п. 6 Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 у райдержадміністрації також затверджено графіки проведення особистих та особистих виїзних прийомів громадян.
Згідно з планом роботи райдержадміністрації на 2016 рік головним спеціалістом проаналізовано підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли до райдержадміністрації за І півріччя 2016 року.
Встановлено, що протягом вказаного періоду на адресу райдержадміністрації надійшло 346 звернень громадян, що на 120 звернень менше ніж за відповідний період 2015 року. З них: вирішено позитивно – 315, дано роз’яснення – 31. Колективних звернень одержано 3, що на 4 звернення менше ніж за відповідний період 2015 року. Повторні звернення не надходили.
Це свідчить про ефективність та якість роботи зі зверненнями громадян, підвищення рівня проведення роз’яснювальної роботи серед населення з метою інформування мешканців району про суб’єкти державного управління, які надають адміністративні послуги та про межі їх компетенції.
Із загальної кількості заяв і скарг на особистому прийомі керівництвом адміністрації отримано 104 звернення, що на 55 звернень менше ніж за відповідний період минулого року, поштою надійшло 242, що на 65 звернень менше в порівнянні з відповідним періодом 2015 року.
Через вищестоящі органи – 11 звернень (на 1 звернення більше як у 2015 році). У своїх зверненнях до вищестоящих органів громадяни порушили наступні питання: відновлення електропостачання та газопостачання до житлового будинку, збереження земельних ділянок  під пасовища, отримання земельних ділянок, надання матеріальної допомоги, виплата заборгованості по заробітній платі, отримання направлення на медико-соціальну експертизу.
Слід також відзначити, що головним спеціалістом з питань звернень громадян райдержадміністрації за І півріччя 2016 року опрацьовано 85 звернень, з якими звернулися мешканці району на Урядову «гарячу» лінію.
У розрізі населених пунктів району найбільше звернень до райдержадміністрації надійшло від мешканців с. Стовп'яги –40 (або 9% від загальної кількості звернень), с. Циблі – 17 (або 4% від загальної кількості звернень), с. П-Вергуни – 15 (або 3% від загальної кількості звернень).
За звітний період до Переяслав-Хмельницької райдержадміністрації звернулися: 45 – учасників бойових дій, учасників війни, інвалідів війни; 16 – багатодітних сімей, 3 - одиноких матерів; 29 – дітей війни; 49 – ветеранів праці; 11 – особа, що потерпіла від Чорнобильської катастрофи.
За підсумками розгляду заяв та скарг за І півріччя 2016 року  питання аграрної політики та земельних відносин є найбільш проблемним -  129 звернень, це виділення земельних часток (паїв) в натурі, надання дозволу на розробку проекту землеустрою.
На другому місці за кількістю звернень є питання соціального захисту – 109 звернень, це в основному надання одноразової матеріальної допомоги на лікування. З районного бюджету за звітний період 107 громадян отримали допомогу в сумі 45800 грн. Також вагоме місце у зверненнях громадян займають питання транспорту та зв’язку – 27 звернень, відносно підвищення цін за проїзд, пільгового перевезення пасажирів.
В райдержадміністрації забезпечено постійний контроль за всебічним, кваліфікованим, об'єктивним розглядом звернень громадян у визначені діючим законодавством терміни, не допускається надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей заявникам та безпідставної передачі звернень на розгляд іншим органам або посадовим особам, чиї рішення чи дії оскаржуються.
У приміщенні райдержадміністрації на першому поверсі створено громадську приймальню, яка обладнана телефонним зв’язком; на інформаційному стенді розміщено інформацію, яка стосується роботи зі зверненнями громадян.
Стан роботи зі зверненнями громадян і організація їх прийому розглядаються на апаратних нарадах при голові райдержадміністрації за участю керівників структурних підрозділів адміністрації, сільських голів, щокварталу дане питання розглядається на засіданні колегії райдержадміністрації.
Ефективною формою роботи зі зверненнями громадян є проведення виїзних прийомів громадян за місцем проживання керівництвом адміністрації згідно з графіком, затвердженим головою адміністрації.
За звітний період було проведено 28 виїзних прийомів громадян головою адміністрації та його заступниками, на яких своїм правом звернутися до керівництва райдержадміністрації скористалися 69 осіб. Більшість питань, піднятих громадянами, вирішується на місці, в телефонному режимі або по них даються відповідні роз’яснення. Ті ж, які потребують більш детального вивчення, ставляться на контроль і вирішуються у встановлені законодавством терміни. Під час виїзних прийомів громадяни порушували питання землекористування (зокрема зміни до Земельного кодексу України), виділення земельної ділянки, газифікації, ремонту доріг, питання електропостачання в населених пунктах.
Також важливим напрямком роботи в райдержадміністрації із зверненнями громадян є проведення “Прямого телефонного зв'язку” керівництвом району та керівниками структурних підрозділів, так, за півріччя 2016 року було проведено 19 ліній “Прямого телефонного зв'язку” з населенням району, завдяки чому значна кількість громадян змогла отримати безпосередньо від керівників відповіді на нагальні питання діяльності органів виконавчої влади і місцевого самоврядування, а також подати свої звернення і пропозиції щодо прискорення розв’язання соціально-економічних проблем району.
Протягом звітного періоду, згідно із затвердженим головою райдержадміністрації графіком, відбулося особисте звітування перед головою райдержадміністрації 12 сільських голів району та 4 структурні підрозділи райдержадміністрації.
В райдержадміністрації систематично аналізуються і узагальнюються звернення громадян, що надходять на розгляд, виявляються та вживаються заходи для усунення причин, що викликають скарги громадян, а також найбільш гострих суспільно значущих проблем, які потребують негайного вирішення. Особлива увага звертається на вирішення питань, порушених у листах інвалідами, ветеранами війни і праці, одинокими престарілими, багатодітними сім’ями, постраждалими від аварії на Чорнобильській АЕС та іншими громадянами, які потребують соціального захисту та підтримки.
У Переяслав-Хмельницькій райдержадміністрації цілодобово функціонує телефонна «гаряча» лінія (телефон: 5-18-00) та у  робочі дні працює «телефон довіри» (телефон: 5-00-20, понеділок-четвер з 08.00 до 17.00, у п’ятницю – з 08.00 до 16.00).
Райдержадміністрацією тісно налагоджено співпрацю із засобами масової інформації з питань висвітлення роботи із зверненнями громадян.
Так, з метою забезпечення гласності та відкритості роботи органів виконавчої влади через міськрайонну газету «Вісник Переяславщини», місцеву телерадіокомпанію “Альта»” та на веб-сайті Переяслав-Хмельницької  райдержадміністрації до населення доводяться матеріали щодо організації особистого прийому громадян керівниками облдержадміністрації, райдержадміністрації, проведення виїзних прийомів громадян, зміни в законодавстві України, матеріали нарад та колегій райдержадміністрації, розпорядження голови адміністрації.
Аналіз роботи із зверненнями громадян за І півріччя 2016 року свідчить про необхідність посилення уваги управлінь, відділів інших структурних підрозділів райдержадміністрації до виконання вимог Закону України “Про звернення громадян”, Указів Президента України з цих питань.

 Керівник
апарату адміністрації                                                                            В.М.Перчук
 
 

ДОВІДКА ЗА І КВАРТАЛ 2015 РОКУ

Д О В І Д К А

про підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли до Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації за І квартал 2015 року


Протягом І кварталу 2015 року Переяслав-Хмельницька районна державна адміністрація проводила цілеспрямовану роботу щодо реалізації вимог Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», відповідних розпоряджень та доручень голів облдержадміністрації та райдержадміністрації.

На виконання пункту 3 Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 за І квартал 2015 року відбулося 3 засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при Переяслав-Хмельницькій районній державній адміністрації.

Відповідно до графіку перевірок додержання законодавства про звернення громадян у сільських радах Переяслав-Хмельницького району та управліннях, відділах, інших структурних підрозділах Переяслав-Хмельницької райдержадміністрації на 2015 рік, затвердженого головою райдержадміністрації від 30.12.2014 № 537 та графіку проведення «дня контролю» у структурних підрозділах райдержадміністрації та сільських радах Переяслав-Хмельницького району на 2015 рік, затвердженого головою райдержадміністрації від 30.12.2014 № 536, проводяться перевірки не рідше двох разів на рік.

На виконання п. 6 Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 у райдержадміністрації також затверджено графіки проведення особистих та особистих виїзних прийомів громадян.

Згідно з планом роботи райдержадміністрації на 2015 рік відділ розгляду звернень громадян, доступу до публічної інформації, інформаційної діяльності та комунікації з громадськістю апарату адміністрації (далі відділ) проаналізував підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли до райдержадміністрації за І квартал 2015 року.

Встановлено, що протягом вказаного періоду на адресу райдержадміністрації надійшло 218 звернень громадян, що на 139 звернень менше ніж за відповідний період 2014 року.

Це свідчить про ефективність та якість роботи зі зверненнями громадян, підвищення рівня проведення роз’яснювальної роботи серед населення з метою інформування мешканців району про суб’єкти державного управління, які надають адміністративні послуги та про межі їх компетенції.

 Із загальної кількості заяв і скарг на особистому прийомі у керівництва адміністрації отримано 86 звернень, що на 35 звернень менше ніж за відповідний період минулого року, поштою надійшло 132, що на 104 звернення менше в порівнянні з відповідним періодом 2014 року. З них: вирішено позитивно – 193, дано роз’яснення – 25. Колективних звернень одержано 6, що на 6 звернень менше ніж за відповідний період 2014 року. Повторні звернення не надходили.

Через вищестоящі органи – 10 звернень (на 1 звернення більше як у 2014 році). У своїх зверненнях до вищестоящих органів громадяни порушили наступні питання: відновлення електропостачання та газопостачання до житлового будинку, приватизація службових квартир у військовому містечку с. Дівички-1, збереження земельних ділянок під пасовища, отримання земельних ділянок, надання матеріальної допомоги, виплата заборгованості по заробітній платі.

Слід також відзначити, що відділом райдержадміністрації за І квартал 2015 року опрацьовано 39 звернень, з якими звернулися мешканці району на Урядову «гарячу» лінію.

У розрізі населених пунктів району найбільше звернень до райдержадміністрації надійшло від мешканців с. Стовп'яги – 22 (10% від загальної кількості населення), с. Циблі – 13 (6% від загальної кількості населення), с. Дівички – 12 (5,5% від загальної кількості населення), з міста Переяслав-Хмельницького за І квартал 2015 року – 28 або 12,8%.

За звітний період до Переяслав-Хмельницької райдержадміністрації звернулися: 9 – учасників бойових дій, учасників війни, інвалідів війни; 7 – багатодітних сімей, одиноких матерів; 18 – дітей війни; 25 – ветеранів праці; 10 – особа, що потерпіла від Чорнобильської катастрофи.

За підсумками розгляду заяв та скарг за І квартал 2015 року питання соціального захисту залишається найбільш проблемним (порушувалися 103 рази), це в основному надання одноразової матеріальної допомоги на лікування. З районного бюджету за звітний період 69 громадян отримали допомогу в сумі 26700 грн.

На другому місці за кількістю звернень є питання аграрної політики та земельних відносин - 49 звернень, це виділення земельних часток (паїв) в натурі, надання дозволу на розробку проекту землеустрою.

Також вагоме місце у зверненнях громадян займають питання транспорту та зв’язку – 13 звернень, відносно підвищення цін за проїзд, пільгового перевезення пасажирів.

В райдержадміністрації забезпечено постійний контроль за всебічним, кваліфікованим, об'єктивним розглядом звернень громадян у визначені діючим законодавством терміни, не допускається надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей заявникам та безпідставної передачі звернень на розгляд іншим органам або посадовим особам, чиї рішення чи дії оскарджуються.

У приміщенні райдержадміністрації на першому поверсі створено громадську приймальню, яка обладнана телефонним зв’язком; на інформаційному стенді розміщено інформацію, яка стосується роботи зі зверненнями громадян.

Стан роботи зі зверненнями громадян і організація їх прийому розглядаються на апаратних нарадах при голові райдержадміністрації за участю керівників структурних підрозділів адміністрації, сільських голів, щокварталу дане питання розглядається на засіданні колегії райдержадміністрації.

Ефективною формою роботи зі зверненнями громадян є проведення виїзних прийомів громадян за місцем проживання керівництвом адміністрації згідно з графіком, затвердженим головою адміністрації.

За звітний період було проведено 13 виїзних прийомів громадян головою адміністрації та його заступниками, на яких своїм правом звернутися до керівництва райдержадміністрації скористалися 35 осіб. Більшість питань, піднятих громадянами, вирішується на місці, в телефонному режимі або по них даються відповідні роз’яснення. Ті ж, які потребують більш детального вивчення, ставляться на контроль і вирішуються у встановлені законодавством терміни. Під час виїзних прийомів громадяни порушували питання землекористування (зокрема зміни до Земельного кодексу України), виділення земельної ділянки, газифікації, ремонту доріг, питання електропостачання в населених пунктах.

Також важливим напрямком роботи в райдержадміністрації із зверненнями громадян є проведення “Прямого телефонного зв'язку” керівництвом району та керівниками структурних підрозділів, так, за три місяці 2015 року було проведено 10 ліній “Прямого телефонного зв'язку” з населенням району, завдяки чому значна кількість громадян змогла отримати безпосередньо від керівників відповіді на нагальні питання діяльності органів виконавчої влади і місцевого самоврядування, а також подати свої звернення і пропозиції щодо прискорення розв’язання соціально-економічних проблем району.

Протягом 3 місяців, згідно із затвердженим головою райдержадміністрації графіком, відбулося особисте звітування перед головою райдержадміністрації 3 сільських голів району, а саме: Улянівського сільського голови Шевченка П.Г., Циблівського сільського голови Бикала В.М., Хоцьківського сільського голови Стріхи М.Ф., та начальника служби у справах дітей та сім’ї Бутник С.М.

В райдержадміністрації систематично аналізуються і узагальнюються звернення громадян, що надходять на розгляд, виявляються та вживаються заходи для усунення причин, що викликають скарги громадян, а також найбільш гострих суспільно значущих проблем, які потребують негайного вирішення. Особлива увага звертається на вирішення питань, порушених у листах інвалідами, ветеранами війни і праці, одинокими престарілими, багатодітними сім’ями, постраждалими від аварії на Чорнобильській АЕС та іншими громадянами, які потребують соціального захисту та підтримки.

У Переяслав-Хмельницькій райдержадміністрації цілодобово функціонує телефонна «гаряча» лінія (телефон: 5-18-00) та у відділі розгляду звернень громадян апарату райдержадміністрації у робочі дні працює «телефон довіри» (телефон: 5-00-20, понеділок-четвер з 08.00 до 17.00, у п’ятницю – з 08.00 до 16.00).

 Райдержадміністрацією тісно налагоджено співпрацю із засобами масової інформації з питань висвітлення роботи із зверненнями громадян.Так, з метою забезпечення гласності та відкритості роботи органів виконавчої влади через міськрайонну газету Вісник Переяславщини», місцеву телерадіокомпанію “Альта»” та на веб-сайті Переяслав-Хмельницької райдержадміністрації до населення доводяться матеріали щодо організації особистого прийому громадян керівниками облдержадміністрації, райдержадміністрації, проведення виїзних прийомів громадян, зміни в законодавстві України, матеріали нарад та колегій райдержадміністрації, розпорядження голови адміністрації. 
Аналіз роботи із зверненнями громадян за І квартал 2015 року свідчить про необхідність посилення уваги управлінь, відділів інших структурних підрозділів райдержадміністрації до виконання вимог Закону України “Про звернення громадян”, Указів Президента України з цих питань.



Начальник відділу розгляду звернень

громадян, доступу до публічної інформації,

інформаційної діяльності та комунікації з

громадськістю                                                                                                                     Н.І.Басараба

ДОВІДКА ЗА 2015 РІК

Д О В І Д К А 


про підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли до Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації за І півріччя 2015 року

Протягом І півріччя 2015 року Переяслав-Хмельницька районна державна адміністрація проводила цілеспрямовану роботу щодо реалізації вимог Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», відповідних розпоряджень та доручень голів облдержадміністрації та райдержадміністрації.

На виконання пункту 3 Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 за І півріччя 2015 року відбулося 6 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при Переяслав-Хмельницькій районній державній адміністрації.

Відповідно до графіку перевірок додержання законодавства про звернення громадян у сільських радах Переяслав-Хмельницького району та управліннях, відділах, інших структурних підрозділах Переяслав-Хмельницької райдержадміністрації на 2015 рік, затвердженого головою райдержадміністрації від 30.12.2014 №537 та графіку проведення «дня контролю» у структурних підрозділах райдержадміністрації та сільських радах Переяслав-Хмельницького району на 2015 рік, затвердженого головою райдержадміністрації від 30.12.2014 №536, проводяться перевірки не рідше двох разів на рік.

На виконання п. 6 Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 у райдержадміністрації також затверджено графіки проведення особистих та особистих виїзних прийомів громадян.
Згідно з планом роботи райдержадміністрації на 2015 рік відділ розгляду звернень громадян, доступу до публічної інформації, інформаційної діяльності та комунікації з громадськістю апарату адміністрації (далі відділ) проаналізував підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли до райдержадміністрації за І півріччя 2015 року.
Встановлено, що протягом вказаного періоду на адресу райдержадміністрації надійшло 466 звернень громадян, що на 8 звернень менше ніж за відповідний період 2014 року. З них: вирішено позитивно – 422, дано роз’яснення – 44. Колективних звернень одержано 7, що на 7 звернень менше ніж за відповідний період 2014 року. Повторні звернення не надходили.
Це свідчить про ефективність та якість роботи зі зверненнями громадян, підвищення рівня проведення роз’яснювальної роботи серед населення з метою інформування мешканців району про суб’єкти державного управління, які надають адміністративні послуги та про межі їх компетенції.
Із загальної кількості заяв і скарг на особистому прийомі керівництвом адміністрації отримано 159 звернень, що на 5 звернень більше ніж за
відповідний період минулого року, поштою надійшло 307, що на 13 звернень менше в порівнянні з відповідним періодом 2014 року.
Через вищестоящі органи – 11 звернень (на 1 звернення більше як у 2014 році). У своїх зверненнях до вищестоящих органів громадяни порушили наступні питання: відновлення електропостачання та газопостачання до житлового будинку, приватизація службових квартир у військовому містечку с. Дівички-1, збереження земельних ділянок під пасовища, отримання земельних ділянок, надання матеріальної допомоги, виплата заборгованості по заробітній платі, отримання направлення на медико-соціальну експертизу.
Слід також відзначити, що відділом райдержадміністрації за І півріччя 2015 року опрацьовано 88 звернень, з якими звернулися мешканці району на Урядову «гарячу» лінію.
У розрізі населених пунктів району найбільше звернень до райдержадміністрації надійшло від мешканців с. Стовп'яги –40 (або 9% від загальної кількості звернень), с. Циблі – 17 (або 4% від загальної кількості звернень), с. П-Вергуни – 15 (або 3% від загальної кількості звернень).
За звітний період до Переяслав-Хмельницької райдержадміністрації звернулися: 18 – учасників бойових дій, учасників війни, інвалідів війни; 13 – багатодітних сімей, 3 - одиноких матерів; 34 – дітей війни; 39 – ветеранів праці; 18 – особа, що потерпіла від Чорнобильської катастрофи.
За підсумками розгляду заяв та скарг за І півріччя 2015 року питання аграрної політики та земельних відносин є найбільш проблемним - 176 звернень, це виділення земельних часток (паїв) в натурі, надання дозволу на розробку проекту землеустрою.
На другому місці за кількістю звернень є питання соціального захисту – 160 звернень, це в основному надання одноразової матеріальної допомоги на лікування. З районного бюджету за звітний період 107 громадян отримали допомогу в сумі 45800 грн. Також вагоме місце у зверненнях громадян займають питання транспорту та зв’язку – 27 звернень, відносно підвищення цін за проїзд, пільгового перевезення пасажирів.
В райдержадміністрації забезпечено постійний контроль за всебічним, кваліфікованим, об'єктивним розглядом звернень громадян у визначені діючим законодавством терміни, не допускається надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей заявникам та безпідставної передачі звернень на розгляд іншим органам або посадовим особам, чиї рішення чи дії оскаржуються.
У приміщенні райдержадміністрації на першому поверсі створено громадську приймальню, яка обладнана телефонним зв’язком; на інформаційному стенді розміщено інформацію, яка стосується роботи зі зверненнями громадян.
Стан роботи зі зверненнями громадян і організація їх прийому розглядаються на апаратних нарадах при голові райдержадміністрації за участю керівників структурних підрозділів адміністрації, сільських голів, щокварталу дане питання розглядається на засіданні колегії райдержадміністрації.

Ефективною формою роботи зі зверненнями громадян є проведення виїзних прийомів громадян за місцем проживання керівництвом адміністрації згідно з графіком, затвердженим головою адміністрації.

За звітний період було проведено 28 виїзних прийомів громадян головою адміністрації та його заступниками, на яких своїм правом звернутися до керівництва райдержадміністрації скористалися 69 осіб. Більшість питань, піднятих громадянами, вирішується на місці, в телефонному режимі або по них даються відповідні роз’яснення. Ті ж, які потребують більш детального вивчення, ставляться на контроль і вирішуються у встановлені законодавством терміни. Під час виїзних прийомів громадяни порушували питання землекористування (зокрема зміни до Земельного кодексу України), виділення земельної ділянки, газифікації, ремонту доріг, питання електропостачання в населених пунктах.
Також важливим напрямком роботи в райдержадміністрації із зверненнями громадян є проведення “Прямого телефонного зв'язку” керівництвом району та керівниками структурних підрозділів, так, за півріччя 2015 року було проведено 19 ліній “Прямого телефонного зв'язку” з населенням району, завдяки чому значна кількість громадян змогла отримати безпосередньо від керівників відповіді на нагальні питання діяльності органів виконавчої влади і місцевого самоврядування, а також подати свої звернення і пропозиції щодо прискорення розв’язання соціально-економічних проблем району.
Протягом звітного періоду, згідно із затвердженим головою райдержадміністрації графіком, відбулося особисте звітування перед головою райдержадміністрації 12 сільських голів району та 4 структурні підрозділи райдержадміністрації.

В райдержадміністрації систематично аналізуються і узагальнюються звернення громадян, що надходять на розгляд, виявляються та вживаються заходи для усунення причин, що викликають скарги громадян, а також найбільш гострих суспільно значущих проблем, які потребують негайного вирішення. Особлива увага звертається на вирішення питань, порушених у листах інвалідами, ветеранами війни і праці, одинокими престарілими, багатодітними сім’ями, постраждалими від аварії на Чорнобильській АЕС та іншими громадянами, які потребують соціального захисту та підтримки.
У Переяслав-Хмельницькій райдержадміністрації цілодобово функціонує телефонна «гаряча» лінія (телефон: 5-18-00) та у відділі розгляду звернень громадян апарату райдержадміністрації у робочі дні працює «телефон довіри» (телефон: 5-00-20, понеділок-четвер з 08.00 до 17.00, у п’ятницю – з 08.00 до 16.00).
Райдержадміністрацією тісно налагоджено співпрацю із засобами масової інформації з питань висвітлення роботи із зверненнями громадян.

Так, з метою забезпечення гласності та відкритості роботи органів виконавчої влади через міськрайонну газету «Вісник Переяславщини», місцеву телерадіокомпанію “Альта»” та на веб-сайті Переяслав-Хмельницької райдержадміністрації до населення доводяться матеріали щодо організації особистого прийому громадян керівниками облдержадміністрації, райдержадміністрації, проведення виїзних прийомів громадян, зміни в законодавстві України, матеріали нарад та колегій райдержадміністрації, розпорядження голови адміністрації.
Аналіз роботи із зверненнями громадян за І півріччя 2015 року свідчить про необхідність посилення уваги управлінь, відділів інших структурних підрозділів райдержадміністрації до виконання вимог Закону України “Про звернення громадян”, Указів Президента України з цих питань.



Начальник відділу розгляду звернень

громадян, доступу до публічної інформації,

інформаційної діяльності та комунікації з

громадськістю                                                                                                                         Н.І.Басараба

ДОВІДКА за 2014 рік

ДОВІДКА
про організацію роботи із зверненнями громадян в Переяслав-Хмельницькій районній державній адміністрації за 2014 рік

          Переяслав-Хмельницька районна державна адміністрація у своїй роботі зі зверненнями громадян керується Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07.02.2014 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» постановами Верховної Ради України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, розпорядженнями керівництва Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації та іншими нормативно - правовими актами, що регламентують роботу із зверненнями громадян, вживалися заходи щодо ґрунтовного та всебічного розгляду питань, які порушувалися громадянами, усунення причин, що породжують звернення громадян, своєчасного інформування за наслідками їх розгляду.

 Основним критерієм, яким керується Переяслав-Хмельницька районна державна адміністрація у роботі із зверненнями громадян є кваліфікований, своєчасний та об’єктивний розгляд звернень громадян.

Протягом 2014 року в районі забезпечено:

-проведення засідань Переяслав-Хмельницької постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян.Відбулося 12 засідань,комісією забезпечено дотримання основних положень її діяльності;

          -проведення засідань колегії Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації з питань розгляду звернень громадян, що надійшли на розгляд до Переяслав-Хмельницької райдержадміністрації. Таких засідань проведено 4 (30 січня 2014 року - про підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли до Переяслав-Хмельницької райдержадміністрації у 2013 році; 22 квітня 2014 року - за перший квартал 2014 року; 30 липня 2014 року - за перше півріччя 2014 року; 30 жовтня 2014 року - за дев’ять місяців 2014 року). За результатами колегій дані відповідні доручення керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації, сільським головам.

        - звітування сільських голів, керівників структурних підрозділів  райдержадміністрації перед головою райдержадміністрації (звітували 31 сільський голова, 12 керівників управлінь, відділів, структурних підрозділів райдержадміністрації. За результатами звітування надано відповідні доручення щодо організації роботи із зверненнями громадян;

- проведення дня контролю, в рамках якого перевірено стан виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та доручень керівництва райдержадміністрації, даних за результатами розгляду звернень громадян. Проведено 12 виїзних днів контролю (В.Каратульській, Горбанівській, Єрковецькій, Мазінській, Помоклівській, Соснівській сільських радах, Переяслав-Хмельницькому центрі соціальних служб для дітей, сім'ї та молоді, управлінні соціального захисту населення, міськрайонному центрі зайнятості, управлінні пенсійного фонду, відділі освіти, службі у справах дітей та сім'ї). За результатами їх проведення щомісячно керівнику апарату надавалася інформація;

-проведення перевірок роботи із зверненнями громадян, організації та проведення особистого прийому громадян, стану виконавської дисципліни по розгляду звернень громадян та виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 у 31 сільській раді.

-проведення особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації. Керівництвом райдержадміністрації здійснено 192 особистих прийоми громадян, у тому числі 97 – виїзних. На особистих прийомах розглянуто 321 звернення (або 33,8% від загальної кількості). У порівнянні з аналогічним періодом минулого року кількість таких звернень зменшилася на 218 звернень. Згідно з графіком особистий прийом голови адміністрації, заступників та керівника апарату проводиться не рідше чотирьох разів на місяць, у тому числі два особистих виїзних прийоми за місцем роботи і проживання громадян, які протягом 2014 року неухильно забезпечувалися. У 2014 році особисто головою Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації прийнято 200 громадян. Всі звернення розглянуто відповідно до вимог чинного законодавства, та перебували на особистому контролі голови райдержадміністрації до їх остаточного вирішення;

-роботу прямих телефонних ліній та «гарячої телефонної лінії». Під час проведення прямих та “гарячих” телефонних ліній до райдержадміністрації надійшло 104 звернення. На інформацію, що надійшла від громадян під час прямих та “гарячих” телефонних ліній, у разі потреби готувалися відповідні доручення та за результатами опрацювання заявникам надавалася письмова відповідь. За 2014 рік головою Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації проведено 10 прямих телефонних ліній, заступниками та керівником апарату - 31;

-роботу телефону довіри. До Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації протягом 2014 року звернулося 18 громадян. Заявникам надавались об’єктивні роз’яснення та рекомендації щодо порушених питань;

- періодичне висвітлення роботи із зверненнями громадян у засобах масової інформації. Зокрема на веб-сайті Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації розміщується узагальнена інформація про роботу із зверненнями громадян в районі та вирішення порушених у них питань;

              На розгляд до райдержадміністрації надійшло 950 звернень, що на 114 менше ніж у минулому році, у тому числі 629 – письмових (з них 19 колективних, повторних немає), 321 – усних. Відповідно до статті 20 Закону України «Про звернення громадян» всі звернення, які надходили до райдержадміністрації, розглядалися у передбачені законом терміни. З усіх звернень, що надійшли вирішено позитивно 845 звернень, надано роз’яснення згідно з чинним законодавством для 95 громадян, 10 звернень направлено для розгляду за належністю.

               Найбільша кількість звернень надійшла від жителів Циблівської (40 звернень), Ташанської (40 звернень), Лецьківської (38), Дем'янецької (34), Пристромської (26) сільських рад.

       До вищих органів влади надійшло 23 письмових звернень громадян, у тому числі 8 – до Адміністрації Президента України, 1 – Міністерства соціальної політики, 12 – до Київської обласної державної адміністрації, 2 – Верховної ради України, 49 – на урядову гарячу лінію.

          Актуальні питання, які турбують жителів району, – це питання аграрної політики і земельних відносин – 48%, соціального захисту – 20%, транспорту і зв’язку  - 6%, комунального господарства – 8%, інші – 9%.

         Одним з основних питань, що порушують громадяни у своїх зверненнях є питання про надання матеріальної допомоги, так протягом звітного періоду до райдержадміністрації за допомогою звернулись 208 осіб, з районного бюджету виділено матеріальну допомогу в сумі 52640 грн.

        За звітний період до Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації надійшло 19 колективних звернень, частка яких складає 2% від загальної кількості. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року загальна кількість колективних звернень зменшилась на 51 звернення.

          Головою райдержадміністрації відповідно до підпункту 4 пункту 1Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 взято  під особистий контроль розгляд письмових звернень та забезпечується першочерговий особистий прийом жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв України. Протягом 2014 року до райдержадміністрації звернулося 32 – учасники, інваліди війни, учасники бойових дій, 67 - інваліди І,ІІ, ІІІ групи, 114 від ветеранів праці, 75 - дітей війни, 30 - членів багатодітних сімей, одиноких матерів, 26 - від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЄС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи. Всі вони розглянуті головою райдержадміністрації і вирішені позитивно, про що заявників проінформовано письмово.

У Переяслав-Хмельницькій районній державній адміністрації і надалі продовжуватиметься робота із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, посилення персональної відповідальності керівників усіх рівнів за вирішення питань, що порушують громадяни, особливо соціально незахищених категорій; удосконалення та проведення прямих телефонних ліній для встановлення діалогу з громадськістю з питань дотримання законодавства України та забезпечення участі громадян в управлінні державними справами; забезпечення безперешкодного прийому громадян; об’єктивної, неупередженої і вчасної перевірки фактів, викладених у зверненнях.

Підсумки роботи із зверненнями громадян за 2014 рік свідчать, що в  райдержадміністрації, органах місцевого самоврядування забезпечується виконання нормативних актів України, спрямованих на реалізацію конституційного права громадян на звернення, приділяється увага до звернень громадян, з урахуванням тих змін і подій, що відбулися в державі.

 

Начальник
відділу розгляду звернень громадян             (підпис)                  Н.І.Басараба

ПОГОДЖЕНО:

Керівник
апарату адміністрації                          (підпис)                               В.М.Перчук