Деклараційна кампанія - 2018

Карта залучення міжнародної допомоги

Реформи

Федерація футболу

На допомогу захисникам Батьківщини!



Довідка по зверненнях громадян, що надійшли до Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації за 9 місяців 2016 року.

Проаналізувавши звернення, що надійшли до Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації за 9 місяців 2016 року, слід відмітити що управліннями, відділами та іншими структурними підрозділами райдержадміністрації, виконкомами місцевих рад дотримано встановлених термінів розгляду звернень громадян, які надходили на їх адресу. Акцентувалась увага керівників щодо необхідності підвищення виконавської дисципліни та відповідальності посадових осіб за забезпечення на всіх рівнях виконавчої влади і місцевого самоврядування всебічного, кваліфікованого, неупередженого і об'єктивного розгляду звернень громадян, що надавало можливість оперативно вирішити порушені громадянами питання та задовольнити їх законні вимоги.
За 9 місяців 2016 року до Переяслав-Хмельницької райдержадміністрації надійшло 506 звернень громадян, що на 177 звернень менше, ніж за 9 місяців 2015 року, з них вирішено позитивно 460 звернень, що складає 90,9% від загальної кількості звернень, що надійшли до райдержадміністрації, дано роз’яснення – 46 звернень, що складає 9.0% від усіх звернень.
На особистому прийомі у керівництва райдержадміністрації побувало 146 осіб, що на 72 (29%) осіб менше, ніж за 9 місяців 2015 рік. Для зручності проведення прийому громадян на першому поверсі адмінбудинку створена громадська приймальня. Якщо вирішити питання безпосередньо під час проведення особистого прийому неможливо, воно залишається на контролі для подальшого вивчення та інформування заявника про прийняте рішення.
Питання, порушені під час виїзних прийомів, вирішувалися по можливості на місці. Про ті з них, що вимагали додаткового вивчення, заявників інформували додатково. Така форма роботи керівників з населенням задовольняє громадян сільських населених пунктів. Завдяки їй сільське населення має можливість вирішувати свої проблеми, не виїжджаючи з населеного пункту. Також практикуються виїзні прийоми громадян головами виконкомів місцевих рад, депутатів сільської ради, дільничного, які зустрічаються з пересічними громадянами, інвалідами вдома.
Найактуальнішими залишаються звернення з питань аграрної політики і земельних відносин (виділення земельних ділянок, надання дозволу на розробку проекту землеустрою, та його затвердження) і складає 234 звернення, що на 44 звернення менше, ніж за відповідний період 2015 року.
З питань соціального захисту населення, які порушувались у 138 (27,2%) зверненнях громадян. Згідно програми «Турбота» за 9 місяців 2016 року надана одноразова матеріальна допомога 113 громадянам на суму 69400 тис. грн. Серед цих громадян допомогу отримали одинокі матері, діти сироти, інваліди різних категорій, ліквідатори наслідків аварії на ЧАЕС, діти війни, тимчасові переселенці, які вимушено виїхали зі Сходу України та сім’ї учасників антитерористичної операції.
За 9 місяців 2016 року до райдержадміністрації надійшло 25 звернень з питань комунального господарства (послуги централізованого газопостачання, електропостачання, ремонту доріг тощо).
Серед інших питань, що порушували громадяни у своїх зверненнях питання житлової політики – 6, транспорту та зв’язку – 35. До райдержадміністрації протягом звітного періоду надходили скарги про порушення правил перевезень пільгових категорій населення, про незадовільну роботу приміського та міського пасажирського транспорту.
У 2016 році за 9 місяців до райдержадміністрації надійшло 214 (42%) звернень від пільгових, соціально незахищених категорій громадян, серед них: 4 інваліда Великої Вітчизняної війни, 24 - інвалідів різних категорій, 19 учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи, 67 ветеранів праці, 39 дітей війни, 19 одиноких матерів та членів багатодітних сімей. Такі звернення розглядаються у першу чергу.
Від вищих органів державної влади України на розгляд та виконання до райдержадміністрації надійшло 22 звернення, серед яких від Київської обласної державної адміністрації - 9, Адміністрації Президента України – 6, Секретаріату Кабінету Міністрів України − 4, Апарату Верховної Ради України – 1, Міністерства соціальної політики - 2.                     Райдержадміністрацією забезпечено розгляд 89 звернень, що надійшли на Урядову гарячу лінію.
За звітний період головним спеціалістом з питань звернень громадян апарату райдержадміністрації проведено перевірку в 31 сільській раді. За результати перевірок можна сказати, що роботі із зверненнями громадян у сільських радах приділяється належна увага, ведуться журнали вхідної та вихідної кореспонденції, особистих прийомів громадян головами сільських рад. Заяви реєструються в день їх надходження, є відмітки про виконання. Проблеми, які порушуються у заявах і скаргах громадянами, систематично розглядаються на засіданнях постійних комісій, виконавчих комітетів та сесіях місцевих рад, у термін визначений законодавством.
У ході перевірок головам виконкомів місцевих рад надано методичну та практичну допомогу з організації роботи зі зверненнями громадян, ведення журналів реєстрації звернень громадян та особистого прийому громадян головою місцевої ради, підготовки відповідей на звернення, дотримання вимог інструкції з питань ведення діловодства тощо.
На виконання розпорядження голови Київської обласної державної адміністрації     від 19.02.2008 року № 142 «Про організацію виконання в Київській області Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008» головою райдержадміністрації прийнято розпорядження від 18.03.2008 року №401 «Про затвердження заходів щодо виконання в Переяслав-Хмельницькому районі Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008», яким затверджено ряд заходів щодо поліпшення організації роботи із зверненнями громадян та виконання п. 5 вищезазначеного указу, головою райдержадміністрації затверджені графіки перевірок додержання законодавства про звернення громадян та графік проведення Дня контролю у сільських радах району на 2016 рік.
Проведення «прямого телефонного зв’язку», «телефон довіри» керівництвом райдержадміністрації та керівниками районних установ з населенням району дає можливість громадянам зберегти час та вирішити питання, що їх хвилюють безпосередньо по телефону.
Постійно функціонує  – цілодобова районна гаряча лінія оперативного реагування на звернення мешканців району. За 9 місяців 2016 року на телефонну гарячу лінію надійшло 11 звернень, у яких порушувались питання щодо правомірності пільгового проїзду, ремонту доріг, ремонту проводового радіо. Такі звернення вирішувалися в терміновому порядку протягом 5 днів.
 Стан роботи зі зверненнями громадян і організація їх прийому розглядаються щопонеділка на апаратних нарадах при голові райдержадміністрації за участю його заступників, керівників підрозділів адміністрації, щокварталу дане питання розглядається на засіданні колегії райдержадміністрації.
Райдержадміністрацією тісно налагоджено співпрацю із засобами масової інформації з питань висвітлення роботи із зверненнями громадян.
Так, з метою забезпечення гласності та відкритості роботи органів виконавчої влади через міськрайонну газету «Вісник Переяславщини», місцеву телерадіокомпанію “Альта»” та на веб-сайті Переяслав-Хмельницької  райдержадміністрації до населення доводяться матеріали щодо організації особистого прийому громадян керівниками облдержадміністрації, райдержадміністрації, проведення виїзних прийомів громадян, зміни в законодавстві України, матеріали нарад та колегій райдержадміністрації, розпорядження голови адміністрації.
Для об’єктивного та всебічного вирішення проблем, порушених у зверненнях громадян, розпорядженням голови райдержадміністрації від 13.03.2008 №393 при Переяслав-Хмельницькій райдержадміністрації утворена постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян. За звітний період цією комісією проведено 9 засідань, розглянуті         проблемні питання соціального забезпечення та комунального господарства.
Керівництвом райдержадміністрації вживаються всі можливі заходи для підвищення виконавської дисципліни зі своєчасного і повного розгляду звернень громадян. 
 
Головний спеціаліст
з питань звернень громадян                                                                                        Н.І.Басараба