Деклараційна кампанія - 2018

Карта залучення міжнародної допомоги

Реформи

На допомогу захисникам Батьківщини!



Звернення громадян на контролі

Під час апаратної наради, яка була присвячена стану розгляду звернень громадян, голова Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації Андрій НЕДЯК наголосив:

-                   « У рамках соціальний ініціатив Президента України Віктора Януковича, вирішення проблем мешканців регіону – є одним з першочергових завдань. Глава держави поставив завдання ретельно розглянути кожне проблемне питання та забезпечити з боку влади належну допомогу людям з усіх їх звернень. І це стосується всієї системи роботи із зверненнями громадян у державі, а не тільки тих, що надійшли у рамках проекту "Діалог з країною". Тобто, завдання Президента України для всіх органів влади у центрі і на місцях - зверненням громадян приділити якомога більше уваги, щоб громадяни були впевнені – влада стоїть на сторожі їх інтересів».

Президент України ставить питання про необхідність модернізації всієї системи роботи із зверненнями громадян у країні, її осучаснення, наближення до найкращих європейських стандартів.

Звертаючись до присутніх, Андрій НЕДЯК також підкреслив, що «Формальне ставлення до опрацювання звернень громадян – неприпустиме! Якщо на своє звернення громадяни отримують формальні відповіді замість дієвих заходів для вирішення  проблеми – персональну відповідальність за це несуть керівники всіх структурних підрозділів, до компетенції яких належить дане питання. Саме робота зі зверненнями громадян є одним із найважливіших показників взаємодії влади і суспільства. Він додав, що контроль та відповідальність посадових осіб у сфері виконання звернень буде посилено – цього вимагає Глава держави.

Започаткувавши проект «Діалог з країною» Президент України поставив завдання ретельно розглянути кожне проблемне питання, озвучене громадянами. І це стосується не лише звернень, що надійшли в рамках проекту, а й всієї системи зворотнього зв’язку між громадянами та владою. Президент наголошує на необхідності модернізації системи роботи зі зверненнями, у цьому напрямку багато чого вже зроблено. Створено  сучасний Контактний центр, який приймає звернення за телефоном, та через Інтернет, запроваджено електронний документообіг звернень з органами місцевого самоврядування. Але ми розуміємо, що це тільки початок шляху, бо важливо не тільки почути про проблеми мешканців, а й ефективно вирішувати їх. На цьому ми маємо сконцентрувати наші зусилля.

Традиційно голові райдержадміністрації Андрію НЕДЯКУ начальники управлінь, відділів, структурних підрозділів райдержадміністрації доповіли про стан справ.

За підсумками наради Андрій НЕДЯК дав ряд доручень.