Деклараційна кампанія - 2018

Карта залучення міжнародної допомоги

Реформи

На допомогу захисникам Батьківщини!



Реалізація завдань Президента України В.Януковича щодо належної роботи із зверненнями громадян, а також підведення підсумків вирішення питань, що надійшли у рамках проекту «Діалог з країною»

 «Районна влада відкрита до діалогу з жителями Переяславщини й готова сприяти врегулювання їх проблем. Наш пріоритет – забезпечення комфортного життя та соціальних гарантій для кожної людини», - наголошує голова Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації А.Недяк.

На виконання соціальних ініціатив Президента України В. Януковича, впродовж  2013 року організована і проведена активна робота щодо створення необхідних умов для реалізації конституційного права громадян на звернення, передбаченого статтею 40 Конституції України, врегульованого Законом України «Про звернення громадян».

 Головою Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації взято під особистий контроль та забезпечується проведення першочергових особистих прийомів жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», інвалідів та учасників Великої Вітчизняної війни. Приділяється особлива увага вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.

           Як свідчить аналіз даних із звернень громадян за 2013 рік в голови райдержадміністрації на особистому прийомі побували 151 громадянин (з аналогічним періодом 2012 року 127 громадян), заступниками голови – 119 громадян (2012 рік - 110).

         За 12 місяців 2013 року проведено 63 виїзних прийомів, на які звернулось 185 громадян, у порівнянні з 2012 роком 97 виїзних прийомів 293 громадян. Характер звернень, висловлених під час виїзних прийомів, залежав від специфіки проблем населеного пункту.

         Щодо абзацу 9 п.1 зазначеного Указу в райдержадміністрації функціонують прямі телефонні лінії, телефон довіри, «Служба – 05», «гаряча» телефонна лінія. Згідно затвердженого графіка прямої телефонної лінії керівництвом райдержадміністрації протягом аналізованого періоду проведено 38 телефонних ліній, якими скористались 64 жителі району. Про дні, години, номери телефонів, за якими можна поспілкуватися з відповідною посадовою особою, мешканці району повідомляються заздалегідь через засоби масової інформації.

       Крім того для оприлюднення матеріалів про організацію роботи зі зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань створено окрему сторінку на офіційному веб-сайті райдержадміністрації, яка періодично поповнюється новою інформацією.

За 2013 рік до райдержадміністрації надійшло 1094 звернень громадян, що на 27 менше ніж за відповідний період 2012 року. Колективних звернень від загальної кількості  звернень, що надійшли на адресу адміністрації за рік складає 41 (підписали 1217 громадян), в порівнянні за 2012 рік (24 підписалися 897 громадян). 

           Серед осіб, які звертались до райдержадміністрації надійшло 633 звернення від пільгових, соціально незахищених категорій громадян. Так, 63 - це звернення інвалідів Великої Вітчизняної війни, учасників бойових дій, 55 – інвалідів І, ІІ, ІІІ групи, 67 - одиноких матерів, багатодітних сімей, матерів-героїнь, 388 - ветеранів праці, пенсіонерів, дітей війни, 60 - осіб, які постраждали від наслідків аварії на ЧАЕС. 

         Так, найменш соціально захищеним категоріям громадян, людям похилого віку, згідно поданих заяв грошову допомогу з районного бюджету отримали 102 громадяни на суму 35 тис.грн. 

          Також райдержадміністрацією проводилась робота по реєстрації та розгляду звернень громадян, з якими вони звертаються на урядову гарячу лінію, за 2013 рік надійшло 30 звернень, які були вирішені у найкоротші строки.

Особливу увагу сконцентровано вирішенню звернень громадян району до Президента України в рамках телевізійного проекту «Діалог з країною», який відбувся 22 лютого 2013 року. З Переяслав-Хмельницького району надійшло  2 звернення, від Черняк Любов Володимирівни, жительки села Сомкова Долина, звернулась з приводу надання матеріальної допомоги на проходження курсу лікування її мами Кулаженко Катерини Іллівни, у зв’язку з чим заявниці була надана матеріальна допомога в сумі 1000 (одна тисяча)грн. Також  звернулася жителька села Циблі Муха Надія Федорівна щодо надання інформації стосовно правомірності продажу приватизованої землі колишнім сільським головою с. Цибель Пагером О.М., вичерпне роз'яснення на це звернення була надана головою Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації на сході села Циблі, який відбувся 23 березня 2013 року.

Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», всі звернення вирішувались своєчасно та належним чином.

 Головним критерієм якості роботи влади є зменшення кількості скарг, повторних звернень та звернень до вищестоящих органів влади. Саме на це спрямована увага керівництва райдержадміністрації, виконавчих комітетів сільських рад, управлінь та відділів райдержадміністрації.

«Робота із зверненнями громадян є одним із важливих напрямів роботи діяльності райдержадміністрації. Вона повинна бути організована таким чином, щоб люди мали можливість звертатися до органів державної влади безпосередньо за місцем їх розташування, а також за місцем проживання самих громадян. Крім того, розгляд звернень громадян повинен мати високий рівень якості. На цьому наголошує Президент України Віктор Янукович», - зауважив Андрій Недяк.