Деклараційна кампанія - 2018

Карта залучення міжнародної допомоги

Реформи

Федерація футболу

На допомогу захисникам Батьківщини!



Оголошується конкурс на заміщення вакантних посад державних службовців

ГОЛОВНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ЮСТИЦІЇ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ ОГОЛОШУЄ КОНКУРС НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНИХ ПОСАД ДЕРЖАВНИХ СЛУЖБОВЦІВ:

Начальник Таращанського районного управління юстиції Київської області   (Кваліфікаційні вимоги: вища юридична освіта (магістр, спеціаліста) та стаж роботи на державній службі в сфері правової діяльності на посаді головного спеціаліста не менше трьох років або за фахом в інших сферах не менше п’яти років; володіння державною мовою.)

Начальник Києво-Святошинського районного управління юстиції Київської області    (Кваліфікаційні вимоги: вища юридична освіта (магістр, спеціаліста) та стаж роботи на державній службі в сфері правової діяльності на посаді головного спеціаліста не менше трьох років або за фахом в інших сферах не менше п’яти років; володіння державною мовою).

Заступник начальника Бородянського районного управління юстиції Київської області з питань державної реєстрації    (Кваліфікаційні вимоги: вища юридична освіта (магістр, спеціаліста) та стаж роботи на державній службі в сфері правової діяльності на посаді головного спеціаліста не менше трьох років або за фахом в інших сферах не менше п’яти років; володіння державною мовою.)

Заступник начальника Тетіївського районного управління юстиції Київської області з питань державної реєстрації    (Кваліфікаційні вимоги: вища юридична освіта (магістр, спеціаліста) та стаж роботи на державній службі в сфері правової діяльності на посаді головного спеціаліста не менше трьох років або за фахом в інших сферах не менше п’яти років; володіння державною мовою.)

Заступник начальника Макарівського районного управління юстиції Київської області – начальник відділу державної виконавчої служби    (Кваліфікаційні вимоги: вища юридична освіта (магістр, спеціаліста) та стаж роботи на державній службі в сфері правової діяльності на посаді головного спеціаліста не менше трьох років або за фахом в інших сферах не менше п’яти років; володіння державною мовою.)

Заступник начальника Сквирського районного управління юстиції Київської області – начальник відділу державної виконавчої служби   (Кваліфікаційні вимоги: вища юридична освіта (магістр, спеціаліста) та стаж роботи на державній службі в сфері правової діяльності на посаді головного спеціаліста не менше трьох років або за фахом в інших сферах не менше п’яти років; володіння державною мовою.)

Заступник начальника Володарського районного управління юстиції Київської області – начальник відділу державної виконавчої служби   (Кваліфікаційні вимоги:  вища юридична освіта (магістр, спеціаліста) та стаж роботи на державній службі в сфері правової діяльності на посаді головного спеціаліста не менше трьох років або за фахом в інших сферах не менше п’яти років; володіння державною мовою.)

Заступник начальника Славутицького міського управління юстиції Київської області – начальник відділу державної виконавчої служби   (Кваліфікаційні вимоги:  вища юридична освіта (магістр, спеціаліста) та стаж роботи на державній службі в сфері правової діяльності на посаді головного спеціаліста не менше трьох років або за фахом в інших сферах не менше п’яти років; володіння державною мовою.)

Заступник начальника Вишгородського районного управління юстиції Київської області –  начальник відділу державної виконавчої служби   (Кваліфікаційні вимоги: вища юридична освіта (магістр, спеціаліста) та стаж роботи на державній службі в сфері правової діяльності на посаді головного спеціаліста не менше трьох років або за фахом в інших сферах не менше п’яти років; володіння державною мовою.)

Заступник начальника Миронівського районного управління юстиції Київської області – начальник відділу державної виконавчої служби   (Кваліфікаційні вимоги:  вища юридична освіта (магістр, спеціаліста) та стаж роботи на державній службі в сфері правової діяльності на посаді головного спеціаліста не менше трьох років або за фахом в інших сферах не менше п’яти років; володіння державною мовою.)

Для участі у конкурсі подаються документи:

- заява про участь у конкурсі;

- особова картка П-2ДС з додатками;

- копія паспорта;

- копії документів про освіту;

- копія трудової книжки, завірена за місцем роботи;

- копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера;

- копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);

- медична довідка про стан здоров’я за формою, затвердженою Міністерством охорони здоров’я України (для посад начальників районних управлінь юстиції);

- декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру щодо себе та членів своєї сім’ї за попередній рік;

- дві фотокартки розміром 4 х 6 см.

Документи для участі у конкурсі приймаються до 28 жовтня 2015 року, за адресою:04071,  м. Київ, вул. Ярославська, 5/2, кабінет № 2. За додатковою інформацією звертатись за телефонами (044) 462-58-62, 463-75-97. Окрім того, за будь-якою додатковою інформацією ви можете звертатись до Переяслав-Хмельницького міськрайонного управління юстиції за номером телефону: (04567) 7-11-98, або за адресою: м. Переяслав-Хмельницький, вул. Оболонна, 2-в