Деклараційна кампанія - 2018

Карта залучення міжнародної допомоги

Реформи

Федерація футболу

На допомогу захисникам Батьківщини!



Розпорядження про початок опалювального сезону в населених пунктах Переяслав-Хмельницького району у 2015-2016 році

ПЕРЕЯСЛАВ-ХМЕЛЬНИЦЬКА
РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
08 жовтня 2015 року № 409

Про початок опалювального сезону в
населених пунктах Переяслав-Хмельницького
району у 2015-2016 році

На виконання розпорядження голови Київської обласної державної адміністрації від 07.10.2015 № 385 «Про початок опалювального сезону в населених пунктах Київської області у 2015/2016 році», відповідно до Законів України „Про місцеві державні адміністрації”, „Про теплопостачання”, „Про житлово-комунальні послуги”, Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 № 630, протоколу засідання Київської обласної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 07.10.2015 № 12 та виходячи з кліматичних умов:

1. Розпочати з 08 жовтня 2015 року опалення дошкільних, шкільних закладів, закладів охорони здоров’я та соціального захисту Переяслав-Хмельницького району згідно із заявами керівників установ.

2. Розпочати з 09 жовтня 2015 року опалювальний сезон у населених пунктах Переяслав-Хмельницького району.

3. Підключення споживачів до систем теплопостачання здійснювати при наявності актів готовності до опалювального сезону (додаток 10 до Правил технічної експлуатації теплових установок і мереж, затверджених наказом Міністерства палива та енергетики України від 14.02.2007 № 71, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 5 березня 2007 року за № 197/13464), проведених розрахунках і погашенні заборгованості за енергоносії.

4. Відповідальність за дотримання вимог порядку підключення об’єктів до систем теплопостачання покласти на їх балансоутримувачів.

5. Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.

Виконуюча обов’язки
голови адміністрації                                                                                                                С.В. Шевченко


Новий розмір пенсійних виплат

 Пенсійний фонд перерахував пенсії у зв’язку з підвищенням соціальних гарантій.

 Згідно із Законом від 17.09.2015 року № 704-VІІІ, передбачено збільшення з 1 вересня розміру прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, до 1074 грн. У зв’язку з цим відбувається перерахунок складових пенсійної виплати, котрі визначають від розміру прожиткового мінімуму.

           


Зокрема, перерахунку підлягають:

  • мінімальний розмір пенсії й доплата за понаднормативний стаж;
  • мінімальні пенсійні виплати, державна соціальна допомога на догляд інвалідам війни, підвищення ветеранам війни, підвищення жертвам нацистських переслідувань, пенсії за особливі заслуги перед Україною.

Перерахунок не вимагає додаткового звернення пенсіонерів в органи Пенсійного фонду, крім випадків повідомлення про працевлаштування або звільнення з роботи.

Найменування виплати

Розмір, грн.

Мінімальна пенсійна виплата (відповідно до статті 28 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування»)

1074,00

Мінімальна пенсійна виплата інвалідам війни та учасникам бойових дій

Інвалідам І групи

3060,90

Інвалідам ІІ групи

2738,70

Інвалідам ІІІ групи

2416,50

Учасникам бойових дій

1772,10

Державна соціальна допомога на догляд інвалідам війни, передбачена в Законі України «Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію та інвалідам»

Інвалідам війни І групи підгрупи А

1074,00

Інвалідам війни І групи підгрупи Б

537,00

Інвалідам війни ІІ групи

268,50

Інвалідам війни ІІІ групи

161,10

Підвищення, передбачені в Законі України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»

Інвалідам війни І групи

537,00

Інвалідам війни ІІ групи

429,60

Інвалідам війни ІІІ групи

322,20

Учасникам бойових дій

268,50

Учасникам війни

161,10

Учасникам війни, нагородженим медаллю

214,80

Підвищення, передбачені Законом України «Про жертви нацистських переслідувань»

Неповнолітнім в’язням

268,50

Неповнолітнім в’язням – інвалідам І групи

537,00

Неповнолітнім в’язням – інвалідам ІІ групи

429,60

Неповнолітнім в’язням – інвалідам ІІІ групи

322,20

Колишнім в’язням концтаборів та інших місць примусового тримання

161,10

Колишнім в’язням концтаборів та інших місць примусового тримання, нагородженим медаллю

214,80

Мінімальна пенсійна виплата інвалідам ЧАЕС

Інвалідам війни І групи

3060,90

Інвалідам війни ІІ групи

2738,70

Інвалідам війни ІІІ групи

2416,50

Заява покупця може призвести до перевірки підприємця

Інформуємо щодо порядку застосування норм чинного законодавства в частині сплати акцизного податку з роздрібного продажу підакцизних товарів та відповідальності суб’єктів господарювання за порушення правил сплати, неподання або несвоєчасне подання декларацій.

Законом України від 28 грудня 2014 року №71-VІІІ з 1 січня 2015 року запроваджено акцизний податок з роздрібного продажу підакцизних товарів.

Підпунктом 14.1.212 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України визначено, що реалізація суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів – це продаж пива, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, тютюну та промислових замінників тютюну, а також нафтопродуктів (бензину, дизельного пального, палива моторного альтернативного), палива моторного альтернативного, скрапленого газу безпосередньо громадянам та іншим кінцевим споживачам для їх особистого некомерційного використання незалежно від форми розрахунків, у тому числі на розлив у ресторанах, кафе, барах, інших суб’єктах господарювання громадського харчування.

Пунктом 80.2 статті 80 ПКУ визначено перелік обставин, за наявності хоча б однієї з яких може проводитися фактична перевірка суб’єкта господарювання, зокрема:

- у разі отримання в установленому законодавством порядку інформації від державних органів або органів місцевого самоврядування, яка свідчить про можливі порушення платником податків законодавства, контроль за яким покладено на контролюючі органи, зокрема, що здійснення платниками податків розрахункових операцій, ведення касових операцій, наявності патентів, ліцензій та інших документів, контроль за наявністю яких покладено на контролюючі органи, виробництва та обігу підакцизних товарів;

- письмового звернення покупця (споживача), оформленого відповідно до закону, про порушення платником податків установленого порядку проведення розрахункових операцій, касових операцій, патентування або ліцензування;

- у разі отримання в установленому законодавством порядку інформації про порушення вимог законодавства в частині виробництва, обліку, зберігання та транспортування спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів та цільового використання спирту платниками податків, а також здійснення функцій, визначених законодавством у сфері виробництва і обігу спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів, нафтопродуктів, палива моторного альтернативного, скрапленого газу.

За порушення правил сплати, неподання або несвоєчасне подання декларацій Податковим кодексом України та Законом України від 19.12.1995 № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» передбачена відповідальність у вигляді штрафів.


Відділ економічного розвитку, торгівлі та з питань власності
Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації

На Київщині активно працюють над покращенням інвестиційного клімату

Під керівництвом директора Департаменту економічного розвитку і торгівлі Київської обласної державної адміністрації Ігоря Самойлова відбулася зустріч з представниками райдержадміністрацій та міськвиконкомів Київської області. Під час засідання обговорили питання залучення інвестицій на територію Київської області, а також шляхи покращення інвестиційного клімату регіону та створення сприятливих умов для запровадження інвестиційних проектів.
За словами Ігоря Самойлова зараз як ніколи важливо активно працювати над питанням інвестицій, адже від цього залежить успіх соціально-економічного розвитку регіону вцілому.

«Нам необхідно правильно проставили орієнтири у роботі та напрацювати механізми в управлінні інвестиційними проектами. А задля того, щоб з поміж районів не було диспропорції у соціально-економічному розвитку, важливим залишається питання залучення інвестицій до кожного з районів області», - зазначив Ігор Самойлов.
 
Під час розмови директор Департаменту економічного розвитку і торгівлі облдержадміністрації також наголосив на тому, що з метою покращення роботи у напрямку інвестиційної привабливості регіону, на місцях мають бути визначені окремі експерти або ж відповідальні особи у складі робочої групи, які відповідатимуть за інвестиційну складову економічної галузі.

Також Ігор Самойлов додав: «Окрім довготривалих проектів, сьогодні потрібно шукати і короткострокові проекти, які у результаті принесуть швидкий соціальний ефект та сприятимуть підвищенню рівня інвестиційної привабливості Київщини».

На даний час одним із пріоритетів соціально-економічного розвитку області постає питання ефективного забезпечення Київської області промисловими майданчиками та індустріальними парками.

Директор департаменту акцентував увагу присутніх і на тому, що задля формування позитивного інвестиційного клімату в області, головам районів, міст та селищ необхідно визначити підпорядковані комунальні підприємства, які будуть відповідальними за формування перспективних земельних ділянок промислового призначення. Стратегічна мета відведення таких земельних ділянок  полягає у створенні індустріального потенціалу Київської області. Ініціативна ідея включає кілька поетапних кроків: спочатку представники районів та міст повинні знайти у себе земельні ділянки промислового призначення, а далі обрані земельні ділянки, за участі керівників на місцях, мають бути передані на баланс комунальних підприємств району. Важливо, щоб такого характеру земельні ділянки були визначені в кожному районі області.

На період 2015-2018 років в області заплановано створити близько 5 індустріальних парків та більше 20 промислових майданчиків для розміщення виробництв малої та середньої потужності.

Як розповів керівник інвестиційного напряму роботи департаменту економічного розвитку і торгівлі облдержадміністрації Дмитро Берулава, основне зусилля потрібно зосередити на створенні сприятливих умов для розвитку інвестиційного клімату.

«Сьогодні Київщина з боку інвесторів викликає великий інтерес. Але у кожному районі є свої особливості за специфікою розвитку галузей господарської діяльності. Оскільки один район може більше розвиватися у напрямку сільськогосподарської діяльності, інший – у промисловому. Тому для загальної картини ситуації по області вцілому зараз потрібно попрацювати над створенням єдиного каталогу індустріальних проектів Київської області», - зазначив Дмитро Берулава.

На завершення Ігор Самойлов відзначив, що вже найближчим часом на Київщині заплановано проведення інвестиційного форуму області всеукраїнського рівня за участі потужних компаній вітчизняних та  міжнародних підприємств.

Ігор Самойлов: «Запровадження електронної системи державних закупівель забезпечить економію коштів та дозволить унеможливити недобросовісну конкуренцію»

 У приміщенні Київської ОДА відбувся семінар-тренінг щодо запровадження на Київщині електронної системи державних закупівель у системі «ProZorro». Ініціатором у проведенні цього заходу виступили представники Департаменту економічного розвитку і торгівлі облдержадміністрації. Засідання відбулося під керівництвом директора Департаменту економічного розвитку і торгівлі облдержадміністрації Ігоря Самойлова. Учасниками заходу виступили представники від Міністерства економічного розвитку і торгівлі, громадських об’єднань, які започаткували «ProZorro», представники електронних платформ, а також основні розпорядники державних коштів Київської області.

На сьогоднішній день законодавча база у сфері державних закупівель за своїм змістом виступає лише регулятором нормативо-правових відносин у цій галузі, але водночас не може гарантувати проведення чесних та прозорих торгів. За словами директора Департаменту економічного розвитку і торгівлі облдержадміністрації Ігоря Самойлова, запровадження нововведень у сфері державних закупівель на Київщині допоможе в подальшому повністю викорінити системну корупцію та, водночас, сприятиме покращенню загального стану справ соціально-економічної галузі області.
 
«Запровадження електронної системи державних закупівель забезпечить економію коштів та дозволить унеможливити недобросовісну конкуренцію. Держава втрачає на проведенні процедури закупівель від 10 до 15 % своїх коштів на день, у грошовому еквіваленті ця сума становить близько 55 мільйонів гривень. І  основна проблема цієї ситуації криється у відсутності прозорої системи, яка б чесно та відкрито регулювала відносини всіх учасників конкурсу», - висловив своє точку зору Ігор Самойлов.

Зараз за такими новітніми стандартами щодо впровадження системи електронних закупівель працюють не лише країни ЄС, але й максимально долучаються інші держави світової спільноти. Досвід доводить, що вже у перший же рік запровадження електронної системи державних закупівель результати виправдовують очікування щодо покращення процедури проведення.

Ідея про створення системи державних закупівель «ProZorro» виникла у минулому році. Система була створена з ініціативи громадських організацій, комерційних майданчиків, державних органів та підприємців. Сьогодні це пілотний проект, до якого підключено 6 комерційних майданчиків (веб-сайтів), які працюють у сфері держзакупівель.

Особливість реалізації проекту у тому, що «ProZorro» не передбачає використання державних коштів, а фінансування проекту відбувається за рахунок компаній-комерційних майданчиків (веб-сайтів) та донорів у переважній більшості міжнародних. Основний принцип роботи за задумом організаторів – максимальна публічність. Після реєстрації на сайті можна безперешкодно переглядати інформацію про компанії, яка знаходиться у відкритому доступі.
 
«Всі держустанови подають заяви про держзакупівлі на безкоштовній основі, а для бізнесу ми пропонуємо відкриту конкуренцію та знижені ціни. Зараз на сайті присутня вся статистика про кожне зареєстроване підприємство. На сьогодні у системі присутні вже більше 800 держзамовників», - поінформував керівник проекту «Держзакупівлі.онлайн» Самвел Акобян.

На даний час вже є окреме протокольне доручення Президента України, відповідно до якого основні розпорядники державних коштів повинні перейти на електронну систему державних закупівель. Окремим розпорядженням голови Київської ОДА Володимира Шандри, відповідальність у справі організаційного забезпечення реалізації на Київщині електронної системи державних закупівель товарів, робіт і послуг покладено на Департамент економічного розвитку і торгівлі облдержадміністрації. Контроль за виконанням доручення здійснюватиме директор Департаменту Ігор Самойлов.

«Основна мета нашої зустрічі полягає у тому, щоб максимально роз’яснити розпорядникам державних коштів методику та характер здійснення процедури електронної системи закупівель. Адже вже сьогодні необхідно обговорювати найбільш важливі моменти роботи переходу від паперових до електронних систем, задля успішного старту у цій сфері вже завтра», - повідомив Ігор Самойлов.

З наступного 2016 року, а саме 1 січня Київщина планує повністю долучитися до реформи та перейти на електронну систему закупівель.

У процесі обговорення проблематики питання із зазначеної теми, директор Департаменту економічного розвитку і торгівлі облдержадміністрації Ігор Самойлов розповів присутнім про своє бачення переваг від впровадження реформи у системі держзакупівель.

«Зараз, на превеликий жаль, все ще спостерігається недовіра до проведення тендерних закупівель. Переваги електронної системи в тому, що вона дає можливість долучитися до процесу якомога більшій кількості учасників, а також сприятиме розвитку малого та середнього підприємництва. Переконаний, обравши такий шлях, ми зуміємо стимулювати підняття економіки нашої держави та області», - висловив своє переконання Ігор Самойлов.

Зміни до Закону України щодо здійснення державних закупівель

Відповідно до Закону України від 15.09.15 № 679-VIII «Про внесення змін до деяких законів України у сфері державних закупівель щодо приведення їх у відповідність із міжнародними стандартами та вжиття заходів з подолання корупції» внесено зміни до абзацу першого статті 2 Закону України «Про здійснення державних закупівель».

У тому числі передбачено, що цей Закон застосовується до всіх замовників та закупівель товарів, робіт та послуг за умови, що вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1 мільйон 500 тисяч гривень.  

Довідково:

У газеті «Голос України» за 29.09.2015 р. № 180 опубліковано Закон України «Про внесення змін до деяких законів України у сфері державних закупівель щодо приведення їх у відповідність із міжнародними стандартами та вжиття заходів з подолання корупції» від 15.09.2015 р. № 679-VIII, який чинний із 30.09.2015 р.

Світанківська школа відзначила 50-річний ювілей

 2 жовтня, у переддень Дня вчителя, у Світанківському НВО було багатолюдно. Тут зібралися випускники різних років, поважні гості з райдержадміністрації, відділу освіти, спонсори школи, вчителі - ветерани, жителі села. Школа святкувала своє 50- річчя. Учнівський та вчительський колектив старанно підготувалися до свята. У фойє школи оформлена виставка робіт дитячої творчості, зібрані фотографії випусків усіх років. 

 Хлібом –сіллю зустріли учні дорогих гостей.

Ведучі свята, колишні випускниці школи, а нинішні її працівники, Хаба Ольга Валеріївна і Джума Анастасія Анатоліївна, запрошують усіх до святково прибраної зали. 

З мікрофона линуть слова: «Школо моя, радість моя, невпізнанною зробили тебе роки… та все ж ти така рідна, дорога. Бо ти – колиска, ти – гавань, ти рідний дім…». На екрані з’являються слайди, які відображають життя школи за 50 років. Ведучі свята починають розповідь про історію заснування села в 1932 році, про функціонування початкової школи з 1943 року, згадали перших вчителів- Шаповалову Марію Прокопівну, Джуму Олександру Гнатівну, Стрілковську Галину Сергіївну, Симониш Марію Гнатівну.

У 60- ті роки директором радгоспу« 15 – річчя Жовтня» був Захарченко С.Я. Він жив за принципом «Буде школа в селі-житиме село»

Підшукавши собі надійного помічника і однодумця Шимченка Василя Кириловича, вирішили втілити ідею створення 8- річної школи в дійсність. 

На початку 1965 року в приміщення сільського гуртожитку було зроблено ремонт, обладнано 8 класних кімнат, вчительську, кабінет директора.

Новий навчальний 1965-66 рік діти с. Світанок розпочали вже у своїй школі (до цього пішки ходили в сусіднє село Хоцьки).

Директором школи було призначено Шимченко В.К. ветерана Великої Вітчизняної війни.

На початку 70-х років виникла нагальна потреба( зростала кількість учнів у класах) у будівництві нового приміщення школи. Питання було не з легких , та все ж у 1975 році 190 учнів Світанківської 8- річної школи сіли за парти в новій  школі.

Лаконічно впліталися в сценарій виступи гостей: голови держадміністрації Дубини Г.І., начальника відділу освіти Дубини Т.А., начальника госпіталю Гріненко Ю.О,спонсорів школи, настоятеля Свято Миколаївської церкви села Світанок отця Миколая. З хвилюванням і вдячністю до своїх вчителів звернулися колишні випускники: поет – земляк В. Шовкошитний, заслужений пенсіонер, в минулому начальник райвідділу МВС, полковник міліції, Білоус Ю.Б., вчитель початкових класів Макарчук М.С., голова батьківського комітету Розовик Н.І., сільський голова Худжін В.М. Задушевними віршами, піснями, танцями, гуморинами вітали всіх виступаючих учні.

Директор школи, Совівська Н.І., випускниця 1983 року, провела невеликий екскурс в історію заснування школи, згадала всіх директорів, які в свій час очолювали заклад, хвилиною мовчання вшанували педагогів і випускників, які відійшли за межу вічності.

   Свято тривало більше 2 годин, та час пролетів непомітно. Багато подарунків отримав колектив школи від райдержадміністрації, відділу освіти та профспілкового комітету, спонсора ТОВ «Золотоніський», орендатора земельних паїв Качкалди М.Г., сільського голови Худжіна В.М., отця Миколая і представника партії «Наш край».

Всі виступаючі бажали процвітання школі, довгого життя, щоб її класи і коридори ще багато років  повнились і повнились багатоголосою дітворою.

 

Г.Л. Малик, вчитель української мови та літератури

Про здійснення державних закупівель

ДЕРЖАВНА КАЗНАЧЕЙСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ КАЗНАЧЕЙСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

 

ПЕРЕЯСЛАВ-ХМЕЛЬНИЦЬКЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ КАЗНАЧЕЙСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

вул. Б.Хмельницького, 28, м. Переяслав -  Хмельницький, 08400 тел.: (04567) 5 56 59,  факс (04567) 5 38 00; Web: http://www.treasury.gov.ua E-mail: office.hmeln@kb.treasury.gov.ua  Код ЄДРПОУ 37644877

06.10.2015  №05-10-1/ 1241                                                

                                                                                          На №           від

Розпорядникам та одержувачам бюджетних коштів

 

Щодо надання інформації

  Переяслав-Хмельницьке управління Державної казначейської служби України Київській області повідомляє, що відповідно до Закону України від 15 вересня 2015 року №679-VІІІ «Про внесення змін до деяких законів України в сфері державних закупівель щодо приведення їх у відповідність з міжнародними стандартами та вжиття заходів з подолання корупції», який набрав чинності від 30.09.2015, внесено зміни до Закону України від 10.04.2014 №1197-VІІ «Про здійснення державних закупівель».

Просимо дотримуватись вимог норм  чинного законодавства.


Начальник Переяслав-Хмельницького

управління Державної казначейської служби 

України Київської області                                                                                                                  О. А.Шкіра