Карта залучення міжнародної допомоги

Реформи

"Урядова гаряча лінія"

Федерація футболу

На допомогу захисникам Батьківщини!



Прокуратура Київської області продовжує боротьбу з нелегальними гральними закладами на Київщині, наразі припинено діяльність 6 таких закладів в м. Переяслав-Хмельницький

Так, в рамках проведення досудового розслідування за фактом зайняття гральним бізнесом, особисто працівниками Переяслав-Хмельницького відділу Бориспільської місцевої прокуратури отримано ухвали суду на проведення обшуків.

У подальшому, внаслідок ефективних та спланованих заходів, в ніч з 21 по 22 грудня, працівниками Переяслав-Хмельницького відділу Бориспільської місцевої прокуратури спільно з працівниками поліції проведено обшуки нежитлових приміщень у м. Переяслав-Хмельницький Київської області.

За результатами проведення обшуків виявлено та вилучено 56 системних блоків, пристрої для підключення до Інтернет-мережі – модеми, маршрутизатори, роутери, касові термінали, а також близько 37, 5 тисяч гривень здобуті незаконним шляхом у процесі функціонування вказаних гральних закладів.

На даний час у кримінальному провадженні призначаються відповідні судові експертизи відносно вилученого обладнання та встановлюються винні особи, причетні до організації зайняття гральним бізнесом.

Досудове розслідування у кримінальному провадженні триває.

 

Переяслав-Хмельницький район відправив гуманітарний вантаж для військовослужбовців в зоні АТО

На виконання доручення голови Київської облдержадміністрації Олександра Горгана 23 грудня голови райдержадміністрацій Київської області доставлять військовим на передову матеріально-технічну допомогу.

Силами громадськості Переяслав-Хмельницького району зібрано гуманітарну допомогу для військовослужбовців, що беруть участь у проведенні антитерористичної операції на Сході України.







































Супроводжують вантаж голови райдержадміністрацій області на чолі з очільником Київщини Олександром Горганом. Переяславщину представляє голова Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації Андрій Пряхін.

Київська область отримала додаткову субвенцію для придбання житла сім᾽ям загиблих військовослужбовців та осіб з інвалідністю з числа військовослужбовців

Київська область отримала додаткову субвенцію 5640 тис. грн. для придбання житла сім᾽ям загиблих військовослужбовців та осіб з інвалідністю з числа військовослужбовців

Вже вчора відбулось засідання робочої групи КОДА, підготовлено розподіл державної субвенції та відповідне розпорядження голови Київської ОДА.

Водночас, враховуючи, обмежений час до кінця бюджетного року, існує ризик, чи встигнуть усі райони направити виділені кошти на рахунки сімей до Ощадбанку України.

Працівники органів соцзахисту на місцях, керівники міст та районів, а також депутатські корпуси усвідомлюють важливість цього питання та докладуть максимум зусиль, аби родини отримали ці гроші.

Відтак Київська область 100%  забезпечить потребу тих сімей загиблих військовослужбовців та осіб з інвалідністю з числа військовослужбовців, які потребують поліпшення житлових умов.

КИЇВЩИНА ОТРИМАЛА 26 ШКІЛЬНИХ АВТОБУСІВ

Київська область за програмою "Шкільний автобус" отримала 26 автобусів, які підвозитимуть сільських учнів до опорних навчальних закладів.
Шкільні автобуси вже передані керівникам місцевих органів управління освітою у 21 район області.
У 2016 році у сільських навчальних закладах Київської області навчаються 17523 учні та працюють 2012 педагогічних працівників, які проживають за межею пішохідної доступності до місць навчання і потребують організації безкоштовного підвезення.
Наразі в області працює  210 шкільних автобусів. За інформацією місцевих органів управління освітою потреба у шкільних автобусах становить ще 23 транспортні засоби.
Як відомо, згідно розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 року № 1340-р «Про перерозподіл деяких видатків державного бюджету, передбачених Міністерству освіти і науки на 2015 рік, та перерозподіл обсягу освітньої та медичної субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам у 2015 році», придбання шкільних автобусів у 2016 році здійснювалося на умовах співфінансування: 70 відсотків - за рахунок освітньої субвенції з державного бюджету, 30 відсотків - за рахунок коштів місцевих бюджетів.

5 МІФІВ ПРО БЮДЖЕТ – 2017

15 вересня Уряд вніс до Верховної Ради проект Державного бюджету на наступний рік. Уряд чітко визначив 10 сфер, які отримають пріоритетну увагу та фінансування -обороноздатність, соціальні стандарти, освіта, охорона здоров'я, дипломатія, АПК, створення Дорожнього фонду, енергоефективність, культура і децентралізація.

Експертне середовище вже назвало цей бюджет реалістичним, таким, у якому економіка зможе забезпечити заплановані надходження. Більш того, проект Бюджету-2017 передбачає підвищення соціальних стандартів та стимулювання економічного розвитку країни. Однак перед прийняттям Верховною Радою України головного фінансового документу країни на наступний рік активно поширюються міфи щодо бюджету. Ми пропонуємо розглянути 5 головних міфів про бюджет з їх обґрунтованим спростуванням.

Міф №1.Зміни в бюджетному законодавстві призведуть до зменшення надходжень місцевих бюджетів

Надходження місцевих бюджетів значно збільшуються. Громади отримують потужний інструмент для власного розвитку.

Першим кроком реформи з децентралізації стала передача на місця фінансових інструментів, що значно збільшило доходи громад. Завдяки децентралізації місцеві бюджети зросли на 44 млрд грн (50%) порівняно з минулим роком і в наступному році передбачається їх зростання ще на понад 30 млрд грн. Крім того, значно збільшуються обсяги освітньої та медичної субвенцій на 2017 рік, що дасть збільшення надходжень по ПДФО.

Окрім збільшення обсягів субвенцій місцеві бюджети отримають додаткові надходження від підвищення мінімальної заробітної плати у вигляді сплати ПДФО та єдиного податку. Для прикладу, за приблизними оцінками для м. Львова обсяг освітньої субвенції збільшено на 31,5% (на 185,8 млн грн). Зростання надходжень від сплати єдиного податку заплановано на 29 млн грн. У свою чергу, внаслідок зростання мінімальної заробітної плати місто має можливість залучити 250 млн грн додаткових ресурсів від усіх категорій платників податків. Передбачається, що бюджет міста Львова може отримати додатково ПДФО – 100 млн грн

У м. Запоріжжя середня заробітна плата в бюджетній сфері може зростина 1700 грн, або 56,6% (2016 –3000 грн., 2017 – 4700 грн.), а відповідні надходження ПДФО можуть зрости на 26,3%, або 440 млн грн. Так, по місту Запоріжжя зростання надходжень від сплати єдиного податку очікується на 18,4%, або на 56 млн грн. Завдяки зростанню мінімальної заробітної плати місто може залучити до 240 млн грн додаткових ресурсів від усіх категорій платників податків. І це без врахування обсягів перевиконання надходжень місцевих бюджетів. Так, за даними Мінфіну, приріст надходжень загального фонду місцевих бюджетів лише за 11місяців 2016 року у порівнянні з 2015 склав 49,6%          (43,7 млрд грн).

Враховуючи обсяги залишків на депозитних рахунках громад, які на 01.01.2017 року будуть зараховані до місцевих бюджетів і можуть використовуватись на потреби споживання та розвитку, а це 11,4 млрд грн по всій країні, говорити про скорочення бюджетів розвитку просто недоречно. Для прикладу, залишки на депозитних рахунках Запоріжжя складають 724 млн грн, Харків –520 млн грн, Львів – 496,9 млн грн, Миколаїв

– 300 млн грн, Біла Церква – 100 млн грн. Крім того, залишки невикористаних коштів на казначейських рахунках складають 57,1 млрд грн станом на 01.12.2016 року.

Міф №2.Проект бюджету-2017 передбачає передачу на фінансування місцевих бюджетів оплати комунальних послуг і енергоносіїв закладів охорони здоров’я та освіти. Критики стверджують, що це стане непомірним тягарем для місцевих бюджетів і призведе до закриття лікарень та шкіл

Першим кроком реформи з децентралізації стала передача на місця фінансових інструментів, що значно збільшило доходи громад.Завдяки децентралізації місцеві бюджети зросли на 44 млрд грн.(50%) порівняно з минулим роком і в наступному році передбачається їх зростання ще на понад 30 млрд грн. Окрім того, у 2017 році місцеві бюджети отримають додаткову дотацію з державного бюджету на фінансування переданих видатків в розмірі 14,9 млрд грн. Отже, кошти на утримання закладів охорони здоров’я та освіти на місцевому рівні є. Фінансування зарплат медикам та вчителям відбуватиметься, як і раніше, з державного бюджету.

Оплата комунальних послуг медичних та освітніх закладів з місцевих скарбниць стимулюватиме відповідальне ставлення на місцях до економії споживання енергоресурсів, впровадження енергоефективних технологій та активну участь у програмах з енергоефективності. Саме на місцевому рівні будуть вирішувати, що краще: провести модернізацію та утеплення поліклінік і шкіл, чи й далі обігрівати за рахунок платників податків повітря на вулиці.

З наступного року розпочинається реформа фінансування системи охорони здоров’я, що сприятиме більш ефективному використанню бюджетних коштів на медицину. Гроші ходитимуть за пацієнтом, тобто фінансуватимуться не стіни і ліжка поліклінік та лікарень, а надання медичної допомоги конкретній людині. Медичні заклади будуть зацікавлені в підвищенні якості своїх послуг, залученні до роботи найкращих фахівців, адже їх фінансування напряму залежатиме від кількості пацієнтів та їх задоволеності рівнем обслуговування.

Міф №3.Через появу нових витрат місцева влада змушена буде спустошувати бюджети розвитку

Бюджети розвитку громад не можуть бути використані поза цільовим призначенням. Зміни до Бюджетного та Податкового кодексів не передбачають вилучення джерел доходів, з яких формуються бюджети розвитку. В Бюджетному кодексі не передбачено механізму передачі коштів із бюджету розвитку до загального фонду.

Більш того, говорити про скорочення цільових програм з бюджетів розвитку, як мінімум, некоректно. Для прикладу розглянемо бюджет розвитку м. Запоріжжя. У проекті міського бюджету на 2017 рік заплановано 1,6 млрд грн видатків. Також передбачено 32 млн грн видатків на ремонт будинків ОСББ. На будівництво, ремонт, утримання доріг передбачено 466,6 млн грн – у два рази більше, ніж у 2016 році. Видатки на капітальний ремонт житлового фонду в порівнянні з 2016 роком зростають на 65,9%. На розвиток міжнародного аеропорту закладено 253,1 млн грн. Крім того, держава планує виділити  250 млн грн. для м. Запоріжжя на будівництво мостового переходу.

Міф № 4.Підвищення МЗП спровокує скорочення у державному секторі

Уряд не тільки запропонував підвищити мінімальну заробітну плату до 3200 грн      на місяць, але й передбачив у бюджеті фінансування цієї ініціативи. Для забезпечення збільшення розміру мінімальної зарплати заплановані додаткові видатки в обсязі близько 28,3 млрд грн. Зокрема, освітню субвенцію порівняно з проектом Бюджету - 2017, ухваленим у першому читанні, збільшено майже на 10,7 млрд грн до 52,59 млрд грн. Медичну субвенцію збільшено на 8,9 млрд грн до 55,74 млрд грн.

Крім того, після підвищення МЗП у місцевих бюджетів з’явиться додатковий ресурс для підприємств і закладів завдяки зростанню надходжень від податку на доходи фізичних осіб. Нагадаємо, 60% (у Києві 40%) цього податку за чинними правилами залишається на місцях. Надходження від податку на доходи фізичних осіб (порівняно з обсягом надходжень, закладених у проекті бюджету, ухваленому у першому читанні) мають зрости на 10,6 %.

Міф № 5.Проектом бюджету - 2017 передбачено скасування стипендій. Замість того, щоб навчатися, студенти змушені будуть працювати, аби якось вижити

Уряд не скасовує стипендії. Більше того, стипендіальний фонд, передбачений проектом Бюджету на 2017 рік, збільшено на 576 млн грн. Його обсяг становитиме понад 5,8 млрд грн. Ця сума більша, ніж та, що виділена в бюджеті 2016 року на функціонування Служби безпеки України (понад  5,7 млрд грн).

Максимальна академічна стипендія становитиме 1600 грн . Зміниться лише модель виплат стипендій. Вона стане рейтинговою. Студенти отримають стимул навчатися краще, брати активну участь у житті «вишу». Підставою для отримання стипенд ії стане рейтинг студента. 90% загального критерію в рейтингу – це середній бал, що отримає студент, склавши сесію. 10% критеріїв визначатимуть Вчена рада і студентське самоврядування ВНЗ. Серед цих критеріїв можуть бути написання наукових статей, участь у наукових конференціях, студентських наукових олімпіадах або ж у спортивних змаганнях, культурном у житті ВНЗ.

Розширений прийом громадян в рамках національного проекту «Діалог народу і влади та протидія корупції» в Переяслав-Хмельницькому районі

21 грудня 2016 року в приміщенні Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації відбувся розширений прийом громадян в рамках національного проекту «Діалог народу і влади та протидія корупції».

Участь у заході взяли перший заступник голови адміністрації Юрій Бобровнік, заступник голови адміністрації Любов Онопрієнко, головний спеціаліст з питань звернень громадян Наталія Басараба, представники структурних підрозділів соціального захисту населення, пенсійного фонду, охорони здоров'я, освіти, служби у справах дітей. До участі у розширеному прийомі запрошені представники підрозділів Переяслав-Хмельницького відділу поліції ГУ МП у Київській області, військового комісаріату, представники підприємства «Київоблгаз збут», «Київобленерго» та засоби масової інформації.

На прийом звернулися жителі сіл Велика Каратуль, Пристороми, Строкова, Мала Каратуль, Світанок, Харківці та Соснова. Розглядалися звернення громадян щодо оплати пасажирських перевезень, надання матеріальної допомоги на лікування та інші.

Під час прийому громадяни отримали відповідні роз’яснення щодо порушених питань. Заступник голови адміністрації Юрій Бобровнік доручив керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації та представникам організацій Переяслав-Хмельницького району оперативно опрацювати звернення громадян у терміни визначені чинним законодавством.

 

Сергій Савчук: У 2016 році кількість ОСББ-учасників Урядової програми з утеплення зросла вдвічі порівняно з 2015 роком

Вже сьогодні можна констатувати факт: у 2016 році попит на Урядову програму з енергоефективності з боку ОСББ зріс щонайменше удвічі порівняно з 2015 роком. Так, цьогоріч ще 410 ОСББ приєдналося до програми, тоді як минулого року охочих скористатися державною допомогою на утеплення було 194. Всього, за весь час дії програми більше 600 ОСББ скористалося урядовою безповоротною фінансовою допомогою на енергоефективні заходи, залучивши разом більше 74,50 млн. гривень.

Так прокоментував Голова Держенергоефективності Сергій Савчук дані моніторингу дії Урядової програми з енергоефективності, яке Агентство проводить щотижня.

«Результати моніторингу доводять, що хвиля утеплення багатоповерхівок, започаткована ще у травні 2015 року, набрала нових висот. ОСББ повірили Державі, у дієвість програми, у те, що Уряд справді надає безповоротну фінансову допомогу на утеплення, і, головне, у те, що енергоефективні заходи дійсно дозволяють в рази менше витрачати коштів на оплату рахунків за спожиті енергоресурси. Деякі з ОСББ навіть вже вдруге та втретє почали звертатися до програми і впроваджувати комплексні заходи з термомодернізації багатоповерхівок. Своїми власними коштами їх мешканці голосували «за» програму. Це додатковий доказ того, що Уряд обрав та запровадив прозорий і дієвий механізм співфінансування заходів з енергоефективності», - прокоментував Голова Агентства.

Сергій Савчук пояснив усі переваги механізму, покладеного в основу програми. По-перше, для учасників програми повністю виключено потребу контактувати з чиновниками – усі питання вирішуються в межах банківської установи. Також, відсутня можливість штучного завищення вартості енергоефективних товарів учасниками, оскільки члени ОСББ співфінансують зазначені заходи, а Держенергоефективності надає компенсацію лише частково.

По-друге, учасники не обмежені у виборі виробників чи продавців енергоефективних товарів, надавачів послуг і робіт з їх встановлення. Цим виключено можливість лобіювання інтересів окремих компаній або виробників.

По-третє, відшкодування надається в максимально короткі терміни, а саме – впродовж 1-2 місяців з моменту оформлення кредиту.

По-четверте, для ОСББ та ЖБК передбачено найбільший розмір допомоги – 40% від обсягу залучених на утеплення кредитних коштів. Якщо у багатоповерхівці проживають сім’ї-отримувачі субсидії, то компенсація може сягнути 70%.

І найцікавіше, завдяки налагодженій співпраці Держенергоефективності з місцевою владою Урядова програма з енергоефективності інтегрується з такими ж місцевими. Це означає, що ОСББ може отримати додаткову фінансову допомогу на енергоефективні заходи не лише з державного бюджету, а ще з місцевого. Перевірити, чи діє в області, районі чи місті місцева програма з відшкодування за «теплими» кредитами, можна за допомогою Інтерактивної карти на сайті Держенергоефективності: http://saee.gov.ua/uk/programs/map.

Управління комунікації та зв’язків з громадськістю

Навчальні заклади Переяслав-Хмельницького району передають допомогу військовослужбовцям в зону АТО

На виконання доручення голови Київської облдержадміністрації Олександра Горгана напередодні свята Нового року голови райдержадміністрацій Київської області доставлять військовим на передову матеріально-технічну допомогу. Зібрану гуманітарну допомогу від Переяслав-Хмельницького району голова адміністрації Андрій Пряхін 23 грудня цього року передасть у військові частини зони АТО.

До збору допомоги для наших героїв-захисників активно долучилися навчальні заклади Переяслав-Хмельницького району. Так, 20 грудня представники навчально-виховних об’єднань сіл Світанок, Хоцьки, Переяславське, Вовчків та Улянівки передали для військовослужбовців продукти харчування та солодощі.















Щоб напередодні свят підняти бойовий дух наших захисників і допомогти їхній перемозі учні шкіл передали різноманітні святкові листівки.