Карта залучення міжнародної допомоги

Реформи

"Урядова гаряча лінія"

Федерація футболу

На допомогу захисникам Батьківщини!



Можливості працевлаштування в галузі будівництва в Ізраїлі для кваліфікованих українських працівників



Можливість тимчасового працевлаштування кваліфікованих працівників на ринку праці Держави Ізраїль надана українським громадянам в рамках міждержавної двосторонньої Угоди, укладеної між Кабінетом Міністрів України та Урядом Держави Ізраїль про тимчасове працевлаштування українських працівників в окремих галузях на ринку праці Держави Ізраїль від 07 червня 2016 року (ратифікована та набула чинності 16 листопада 2016 року).
Відповідно до Угоди визначено 4 сфери для працевлаштування висококваліфікованих українських фахівців в Ізраїлі:
1)           опалубник - будівельні роботи (промислове будівництво, обробка
деревини), обов'язковим є вміння читати плани будівництва;
2)              арматурник - робота з металом, обов’язковим є вміння читати
плани будівництва;
3)           лицювальник – плиточник (покриття стін та підлоги керамічною
плиткою);
4)           штукатур (штукатурні роботи).
5)            
Основні вимоги до кандидатів на працевлаштування в Ізраїлі:
1)           володіння  професійними  навиками  зайнятості, досвідом і високим рівнем здібностей в одній або декількох з визначених професій: опалубник, арматурник, лицювальник-плиточник або штукатур;
2)           є громадянином України;
3)           вік 25-50 років (на дату подачі заяви до БЦЗ);
4)           ніколи раніше не працював в Ізраїлі;
5)           не має родичів першої лінії (батько/мати, дружина/чоловік, діти), які проживають чи працюють в Ізраїлі, крім рідних братів та сестер;
6)           не має судимості;
7)           має бути  фізично та психологічно придатним до інтенсивної фізичної праці в будівельній галузі у відповідних кліматичних умовах, включаючи роботу на висоті та переміщення важких предметів.
 
Документи, що подаються заявником для включення його до Реєстру кандидатів на працевлаштування в Ізраїлі:
-         документ, який посвідчує особу заявника (паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України);
-          паспорт громадянина України для виїзду за кордон;
-         облікова картка платника податків
та копії цих документів.
Кандидат на працевлаштування подає заяву про включення його до Реєстру кандидатів на працевлаштування в Ізраїлі до базового центру зайнятості по місцю проживання.
Зареєстрований та відібраний ізраїльською стороною кандидат на працевлаштування проходить наступну процедуру відбору, передбачену Угодою:
  1. реєстрація заяви кандидата;
  2. проходження тестування (професійний іспит та/або співбесіда) кандидатів на працевлаштування для підтвердження професійної компетенції на відібраних ізраїльською стороною екзаменаційних майданчиках;
  3. випадковий комп’ютерний відбір кандидатів на працевлаштування (метод лотереї), що проводиться ізраїльською стороною (від загальної кількості осіб, які пройшли тестування (професійний іспит та/або співбесіду) відбираються 75 відсотків кандидатів на працевлаштування, 25 відсотків залишаються в резерві);
  4. проходження медичного огляду у відібраних ізраїльською стороною медичних закладах;
  5. підготовка та подача документів для підготовки візи на працевлаштування;
  6. відбуття до місця працевлаштування.
 
Платежі працівника, пов’язані з процесом працевлаштування заявника, не перевищуватимуть 3688,57 ізраїльського шекеля чи зміненої суми відповідно до ізраїльського законодавства щодо процедури  працевлаштування  чи  контролю за зайнятістю (обмінний курс шекеля до долара станом на 27.07.2017 становить 3,55 шекелів до дол. США). Ця сума включає витрати, пов'язані з проходженням медичного огляду, одержанням довідки про відсутність судимості, плату (в разі необхідності) за переклад офіційних документів. Крім цієї суми, працівник покриватиме витрати на авіаквиток до Ізраїлю.
 
Основні положення трудового договору (контракту):
Термін дії договору:     мінімальний термін дії договору 1 рік, з можливістю пролонгування на термін до 3-х років. Початком трудової діяльності вважається дата прибуття працівника до Ізраїлю. Відібрані працівники отримують робочу візу в Ізраїлі.
Норма робочого часу: місячна норма робочого часу - 182 години; понаднормова праця - мінімум 29 годин в місяць.
Заробітна плата:        мінімальна заробітна плата – 5 200 ізраїльських шекелів за 182 годин місячної норми робочого часу (обмінний курс шекеля до долара станом на 27.07.2017 становить 3,55 шекелів до дол. США).
Понаднормова праця (мінімум 29 годин робочого часу в місяць) оплачується додатково. За кожну понаднормову годину праці працівник буде отримувати додаткову суму до основної суми відповідно до кількості фактично відпрацьованих годин.
Крім вищезазначеної заробітної плати, кадровий підрядник буде вносити
місячний депозит у розмірі 700 шекелів на банківський рахунок на ім’я працівника (рахунок зберігається PIBA). Ця сума буде зарахована працівнику як вихідна допомога та пенсія. Працівник може зняти кошти, накопичені на законних підставах на його імя на депозитному рахунку і назавжди залишити Ізраїль. Якщо працівник не залишить Ізраїль в установлений термін без поважних причин, він буде позбавлений пропорційної частини суми за кожний місяць затримки в Ізраїлі; після 6 місяців затримки, працівник втратить повну суму.
Умови проживання:    кадровий підрядник забезпечує відповідне розміщення працівника, якого він працевлаштовує (місце для сну розміром щонайменше 4 метри для кожного працівника у кімнаті для шести осіб, шафа та ліжко для кожного працівника, опалення та вентиляція, світло та електричні розетки у кожній кімнаті, холодна та гаряча вода в умивальних кімнатах, кухня та душ, раковини, лічильники, кухонні шафи, плита, холодильник, стіл та стільці, пральна машина, вогнегасник. Розміщення може бути у житлових причепах, а ліжка можуть бути двоярусними.
Кадровий підрядник може відраховувати місячну суму, яка не перевищує 552 шекелів, із заробітної плати працівника за розміщення та відповідні витрати. Ця сума залежить  від географічної місцевості в Ізраїлі, де працівник проживає, та щороку оновлюється.
Медичне страхування: кадровий підрядник зобов’язаний забезпечити працівника, якого він працевлаштовує, приватним медичним страхуванням на період зайнятості.
Він має надати стислу інформацію щодо страхового полісу мовою, яку розуміє працівник. Страховий підрядник може відраховувати щомісячно суму, яка не перевищує приблизно 123,24 шекеля із заробітної плати для покриття частини вартості медичного страхування.
Соціальний захист працівників: українські працівники, працевлаштовані в Ізраїлі, користуються рівними правами, як і місцеві працівники відповідно до ізраїльського законодавства та Імплементаційоного протоколу, включаючи дні відпустки, лікарняний, виплати на оздоровлення та інші, що буде відображено в трудовому договорі.
 
Громадян, яких зацікавила дана інформація, просимо звертайтесь до Переяслав-Хмельницького міськрайонного центру зайнятості за адресою: м. Переяслав-Хмельницький, вул.. Шевченка, 23, каб.№6 .
 
 
 

Розпочинається конкурс соціальних проектів молодіжних ініціатив



Київська обласна державна адміністрація спільно з проектом Активні громадяни» Британської Ради в Україні, з метою залучення молодіжної громади до розвитку області, підтримки молодіжних ініціатив в соціальній сфері, розпочинає Конкурс соціальних проектів молодіжних ініціатив.
Конкурс соціальних проектів молодіжних ініціатив – обласний відкритий конкурс соціальних проектів щодо реалізації ідей, спрямованих на створення умов для повноцінної самореалізації молоді, зменшення негативних явищ у молодіжному середовищі, забезпечення системної взаємодії державних органів з громадськістю у питаннях молодіжної політики.
Фінансування проектів-переможців буде здійснено за рахунок коштів, передбачених в обласному бюджеті управлінню молодіжної політики та національно-патріотичного виховання Київської обласної державної адміністрації, п. 14.2 Комплексної програми підтримки та розвитку молоді Київської області на 2015-2020 роки «Молодь Київщини», затвердженої рішенням Київської обласної ради від 19.05 2017 року №293-14-VІІ, в новій редакції.
У конкурсі беруть участь проекти, представлені молоддю Київської області віком від 14 до 35 років або представниками громадських організацій які працюють з молоддю.
Термін реалізації проекту – до 1 грудня 2017 року.
Пріоритетні напрямки конкурсу:
−       формування активної громадянської позиції та популяризація поваги до прав людини серед молоді;
−       мистецтво (пленери, творчі події, виставки, перформанси, просвітницькі проекти тощо);
−       активний відпочинок та популяризація серед молоді здорового та безпечного способу життя;
−       підтримка та сприяння в реалізації молодіжних бізнес-ініціатив; 
−       виховання молодіжної еліти області, як якісно нових носіїв державної влади, свідомих патріотично-налаштованих представників громади, які готові взяти на себе відповідальність за управління державними справами;
неформальна освіта (набуття молодими людьми знань, навичок та інших компетентностей поза системою освіти).
Термін подачі проектних ідей від учасників конкурсу триває до 25 серпня 2017 року включно. Прийом проектних ідей відбувається за електронним посиланням на сайті http://pitching.in.ua/kyiv.
Попередній відбір проектних ідей буде здійснювати конкурсна комісія. До 31 серпня 2017 року учасникам конкурсу повідомляються результати попереднього відбору, а також час і місце проведення подальших етапів конкурсу.
11-14 вересня 2017 року – доопрацювання учасниками конкурсу своїх проектів у форматі тренінгу у супроводі експертів проекту «активнф громадяни» Британської ради в Україні. Участь у тренінгу – обов’язкова. Учасники конкурсу, що не пройшли навчання на тренінгу, не допускаються до захисту проектів на наступному етапі.
Прошу поінформувати зацікавлену молодь району, міста щодо можливості участі у конкурсі.
За додатковою інформацією звертатись:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. 095-846-55-89, 0987985192 Попатенко Марина, 0664844697 Потєхіна Ольга.
Заступник голови –
керівник апарату адміністрації                                       В.А. Кучер
 

Засідання комісії з питань захисту прав дитини

09 серпня 2017року в приміщенні Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації за участю голови адміністрації Андрія Пряхіна та членів комісії відбулося засідання комісії з питань захисту прав дитини.
На засіданні розглядалися питання про ситуації, що склалися в родинах, які перебувають в складних життєвих обставинах.
За результатами розглянутих питань члени комісії прийняли відповідні рішення.

























          

Шановні пошукачі роботи!

Переяслав-Хмельницький міськрайонний центр зайнятості запрошує на презентацію Міжнародного навчального центру Національної Гвардії України з питань проходження військової служби за контрактом,
 
яка відбудеться 18 серпня 2017 року о 10.00 у приміщенніПереяслав-Хмельницького міськрайонного центру зайнятості.
Чекаємо на Вас за адресою: вул..Шевченка, 23, м. Переяслав-Хмельницький, каб.№12.
 
 
 
 
 
 

У липні до Державного бюджету Київська митниця ДФС забезпечила 3,5 млрд. грн.

У липні 2017 року Київською митницею ДФС перераховано до Державного бюджету України митних податків на загальну суму 3,5 млрд. грн., в тому числі:
- до загального фонду – 3,4 млрд. грн.
- до спеціального фонду – 102 млн.грн.
Виконання індикативних показників доходів становить 100,3%  (перевиконання становить 10,7  млн.грн.), в тому числі:
- по загальному фонду –  100% (+0,9  млн.грн.);
- по спеціального фонду – 110,5% (+ 9,7 млн.грн.).
У порівнянні з липнем 2016 року забезпечено зростання надходжень митних податків  на 563,8 млн. грн. (+19%).
Середньоденні надходження митних платежів зросли на 24,7% (зі 135 млн.грн. у липні 2016 року до 168,3 млн.грн. у липні 2017 року).
Значну частину перерахованих до бюджету митних платежів (38,1%) сплачено при здійсненні митного оформлення таких товарів, як:
  • «автомобілі легкові» –  сплачено митних податків на загальну суму 933,7  млн. грн. (питома вага сплачених податків – 26,5%);
  • «лікарські засоби» - 139,2 млн. грн. (4,0%);
  • «телефонні апарати» - 102,5 млн. грн.(2,9%);
  •  «трактори» - 86,1 млн. грн.(2,4 %);
  •  «засоби захисту рослин»  – 82,4 млн. грн. (2,3%).
Внаслідок реалізації митницею заходів, спрямованих на  забезпечення максимальних надходжень та залучення наявних резервів, в напрямку контролю за визначенням митної вартості товарів, їх класифікацією та країною походження, додатково у липні 2017 року перераховано до Державного бюджету України митних податків в сумі майже 37 млн.грн., в тому числі за результатами:
коригування митної вартості товарів – 33,4 млн. грн.;
контролю правильності визначення країни походження товарів  – 1,8 млн. грн.
класифікаційної роботи – 1,7 млн. грн.
ГУ ДФС у Київській області
 
 
 
Платники податків Київщини перерахували до місцевих бюджетів більше 5 млрд.грн.
За січень-липень 2017 року до місцевих скарбниць Київщини надійшло 5,3  млрд. грн. із сумою додаткових надходжень в 1,1 млрд. гривень. Темп росту по відношенню  до фактичного показника за сім місяців 2016 року складає 127%. 
Найзначнішу частину надходжень забезпечено зі сплати податку з доходів фізичних осіб на суму у 3,3 млрд. грн. Це на 40% більше у порівнянні з відповідним періодом минулого року: додатково надійшло 940 млн. грн.
Від плати за землю бюджети області отримали 666 млн. грн.,  що на 20 % перевищує минулорічний показник із сумою додаткових коштів у 111 млн. грн.
Майже у півтора рази збільшилася сума надходжень зі сплати єдиного податку. Так, на потреби регіону платники Київщини перерахували  719 млн. грн. Ця сума на 48% більша за той самий період 2016 року. Додатково місцеві бюджети отримали 234 млн. грн. 
У розрізі категорій платників фізичні особи – підприємці за січень-липень 2017 року сплатили 542 млн. грн. єдиного податку. Темп росту складає 159% у порівнянні з відповідним періодом минулого року із додатковими надходженнями у 200 млн. грн.
Єдиного податку з юридичних осіб (ІІІ група) з початку 2017 року сплачено 97 млн. грн., що на 10 млн. гривень більше за суму, яка надійшла у 2016 році.
Четверта група платників податків – юридичних осіб до місцевого бюджету сплатила 80 млн. грн. єдиного податку. Це у 1,4 рази більше відповідного періоду попереднього року із додатковими надходженнями у 24 млн. гривень.
ГУ ДФС у Київській області
 
Особливості функціонування СМКОР
Головне управління  ДФС у Київській області нагадує платникам податків, що відповідно до вимог пункту 74.2 статті 74 глави 7 розділу II Податкового кодексу України з 1 липня 2017 року функціонує система автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - СМКОР). Про це йдеться у листі ДФС України від 27.07.2017 №19915/7/99-99-08-04-01-17.
Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та Вичерпний перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Критерії) затверджено наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 № 567, зареєстрованим у Мін'юсті 16.06.2017 за № 753/30621.
Оцінка ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування (далі - ПН/РК) в ЄРПН здійснюється ДФС шляхом проведення постійного автоматизованого моніторингу відповідності ПН/РК цим Критеріям (далі - Моніторинг).
Якщо за результатами Моніторингу визначено, що ПН/РК відповідає умовам, визначеним пунктом 6 Критеріїв, реєстрація такої ПН/РК зупиняється відповідно до вимог пункту 201.16 статті 201 ПКУ.
У разі зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН платнику податку протягом операційного дня контролюючий орган в автоматичному режимі надсилає (в електронному вигляді у текстовому форматі) першу квитанцію з повідомленням про зупинення реєстрації такої ПН/РК та виявлені помилки та пропонується надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН відповідно до п.п. «в» п.п. 201.16.1 п. 201.16 ст. 201 ПКУ, вичерпний перелік яких встановлено наказом № 567, та/або Таблицю даних платника податків (далі - Таблиця), яка передбачена пунктом 4 цього наказу.
Пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН, платник податку має право подати до контролюючого органу за основним місцем обліку такого платника податку протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов'язання, відображеного у такій ПН/РК.
Пояснення подається у вигляді Повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовленим ПН/РК за формою J(F) 1312601 .
Повідомлення формується окремо по кожній ПН/РК, реєстрацію якої зупинено в ЄРПН. До Повідомлення додаються копії документів у вигляді окремих додатків за формою J(F)1360101 у форматі РDF (розмір кожного додатка не повинен перевищувати 2 Мб).
Таблиця даних платника податку подається за формою J(F) 1312301 згідно з додатком до Критеріїв, що відображає специфіку господарської діяльності.
При заповненні Таблиці необхідно заповнювати вид економічної діяльності відповідно до Класифікатора видів економічної діяльності (КВЕД ДК 009:2010), код товару згідно з УКТ ЗЕД, код послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДК 016-2010).
при поданні Таблиці відповідно до виду економічної діяльності необхідно обов'язково зазначити коди товарів згідно з УКТ ЗЕД/послуг згідно з Державним класифікатором продукції послуг (ДК 016-2010), що на постійній основі таким платником постачаються (виготовляються), а також платник може зазначити коди товарів/послуг, які ним придбаються (отримуються) для їх виготовлення.
Електронні формати Повідомлення та додатка до нього розміщені на офіційному веб-порталі ДФС у розділі «Електронна звітність»/Платникам податків про електронну звітність/Інформаційно-аналітичне забезпечення/Реєстр електронних форм податкових документів.
Для формування Повідомлення в електронному вигляді платник податків самостійно на власний розсуд може обрати будь-яке програмне забезпечення, яке формує вихідний файл відповідно до затвердженого формату (стандарту).
Повідомлення з додатками може бути сформоване та надіслане через особистий кабінет електронного сервісу «Електронний кабінет платника» (режим «Ведення звітності»), вхід до якого здійснюється за адресою: cabinet.sfs.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДФС.
Підтвердженням про отримання Повідомлення є квитанція про доставку.
Протягом п'яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та документів, поданих відповідно до підпункту 201.16.2 пункту 201.16 статті 201 Кодексу, комісія ДФС приймає та надсилає платнику податку другу квитанцію з повідомленням про результат обробки призупиненої ПН/РК та Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (друга квитанція).
Рішення про відмову у реєстрації ПН/РК в ЄРПН може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку.
Порядок розгляду скарг на рішення комісії Державної фіскальної служби про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 04.07.2017 № 485, яка набрала чинності 14.07.2017.
Цей Порядок визначає процедуру розгляду скарг на рішення комісії ДФС, яка приймає рішення про відмову у реєстрації ПН/РК в ЄРПН.
Скарги подаються платником податку на додану вартість до ДФС протягом 10 календарних днів після отримання ним рішення комісії ДФС про відмову у реєстрації ПН/РК в ЄРПН. У разі коли останній день строку припадає на вихідний або святковий день, останнім днем такого строку вважається перший робочий день, що настає за вихідним або святковим днем.
За результатами розгляду скарги комісія з питань розгляду скарг приймає одне з таких рішень:
задовольняє скаргу та скасовує рішення комісії ДФС;
залишає скаргу без задоволення та рішення комісії ДФС без змін.
Якщо вмотивоване рішення щодо скарги не надсилається платнику податку протягом строку, визначеного пунктом 56.23 статті 56 ПКУ, така скарга вважається повністю задоволеною на користь платника податку з дня, що настає за останнім днем зазначеного строку.
Задоволення скарги є підставою для реєстрації ПН/РК в ЄРПН, зазначених у скарзі, з урахуванням вимог пункту 2001.3 статті 200 ПКУ.
ГУ ДФС у Київській області

Сергій Савчук: Інвестори із Швейцарії розглядають можливість виробництва інноваційних сонячних панелей в Україні

Цьому питанню була присвячена зустріч Голови Держенергоефективності Сергія Савчука з Даніелем Лепорі – засновником та генеральним директором швейцарської компанії-стартапу «Designergy» (www.designergy.ch), яка займається виробництвом та встановленням інноваційних сонячних панелей на дахах будинків.
 
Як повідомив Д. Лепорі, компанія створила унікальну технологію інтеграції сонячних панелей в дахове покриття будинку. Так звана «TCR system» має три важливі для кожного домогосподарства переваги: забезпечення високої термоізоляції будинку завдяки ізоляційним матеріалам усередині системи, водонепроникність даху і найголовніше – можливість виробляти електроенергію з енергії сонця.
 
«Завдяки цій технології вирішуються такі проблеми, як скорочення втрат тепла у будинку та зменшення залежності від традиційних енергоресурсів. Наразі ми розширюємо горизонти та шукаємо нові ринки. У полі зору – Україна, яка має величезний потенціал для електрогенерації з енергії сонця та сприятливі кліматичні умови», - прокоментував Даніель Лепорі та представив зразок «TCR system».
 
Голова Держенергоефективності Сергій Савчук запевнив Д. Лепорі у тому, що в Україні існують значні можливості для виробників сонячних панелей. Зокрема, у 2015 році разом з Держенергоефективності розроблено та Парламентом прийнято Закон України № 514-VIII, яким встановлено та прив’язано до курсу євро «зелений» тариф на електроенергію, вироблену сонячними установками приватних домогосподарств потужністю до 30 кВт.
 
«Цей Закон став стимулюючим фактором для населення встановлювати сонячні панелі. З початку його дії попит на «сонячну» електроенергію почав щоквартально зростати на 40-50%. Рекордні показники становили 77,4% в IV кварталі 2016 року та 84,8% в IV кварталі 2015 року. Наразі більше 1600 домогосподарств встановили сонячні панелі. Якщо говорити про потенціал ринку, то він величезний і становить 6,5 млн приватних домогосподарств», - повідомив С. Савчук.
 
Також, Голова Агентства нагадав про те, що зазначений Закон передбачає надання надбавки до «зеленого» тарифу за використання обладнання українського виробництва.
 
Можливості запровадження виробництва швейцарських інноваційних сонячних панелей також обговорювали партнери зазначеної компанії: Стела  Шенвізнер  -генеральний директор німецької консалтингової компанії з реалізації проектів сонячної енергетики «StellarS Consult» (stellarconsultllc.com), та Крістіан Шенвізнер - генеральний директор компанії «Seraphim Power», що займається розробкою, виробництвом та продажем сонячних панелей.
 
За результатами зустрічі сторони домовилися опрацювати фінансову модель виробництва в Україні сонячних панелей за технологією швейцарської компанії «Designergy» та й надалі розвивати співпрацю у цьому напрямі.
 
Управління комунікації та зв’язків з громадськістю Держенергоефективності


 

9 серпня - Міжнародний день корінних народів світу

Міжнародний день корінних народів світу відзначається 9 серпня починаючи з 1995 року за рішенням Організації Об’єднаних націй. Саме в цей день у 1982 році вперше відбулось засідання Робочої групи з питань корінних народів. Українська держава 20 березня 2014 року заявила про державні гарантії прав кримськотатарського народу в складі України, затвердивши відповідну постанову парламенту. За даними ЮНЕСКО, сьогодні у 70 країнах світу проживає близько 300 мільйонів представників корінних народів, які спілкуються понад 5 тисячами своїх етнічних мов і котрі дотримуються своїх культурних традицій. День був заснований задля того, аби світова спільнота пам’ятала про необхідність виявляти турботу і солідарність з представниками корінного населення, якому досить часто на своїй прабатьківщині загрожує асиміляція, або ж вони зазнають різних форм дискримінації (як це, приміром, відбувається зараз з кримськими татарами в окупованому Росією Криму). В Україні заведено вважати, що її етнонаціональну культуру складають українська нація, корінні народи та національні меншини. Єдиного і чіткого визначення поняття «корінний народ» наразі не існує. До корінних народів України зазвичай зараховують кримських татар, гагаузів, кримчаків, караїмів та кримських греків. Цього року Україна вдруге відзначатиме Міжнародний день корінних народів світу на офіційному рівні. Організатором заходів є Міністерство інформаційної політики України спільно з Меджлісом кримськотатарського народу та іншими організаціями.
 

Посилання на відео:

https://www.youtube.com/watch?v=0T5I_Hgckgo

УВАГА! ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ!



Переяслав-Хмельницька ФЕГГ ПАТ «Київоблгаз» повідомляє, що в зв’язку з виконанням ремонтних робіт на газопроводі середнього тиску по заміні засувок в газових колодязях буде припинено газопостачання у споживачів м. Переяслав-Хмельницького з 8.00 14 серпня до 16.00 19 серпня 2017 р.