Карта залучення міжнародної допомоги

Реформи

"Урядова гаряча лінія"

Федерація футболу

На допомогу захисникам Батьківщини!



Розпорядження голови Переяслав-Хмельницької РДА про початок опалювального сезону в Переяслав-Хмельницькому районі у 2017-2018 році


ПЕРЕЯСЛАВ-ХМЕЛЬНИЦЬКА
РАЙОННА  ДЕРЖАВНА  АДМІНІСТРАЦІЯ  КИЇВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ
 
          РОЗПОРЯДЖЕННЯ                 

02 жовтня 2017 року                                                   №  570            

м. Переяслав-Хмельницький 

Про початок опалювального сезону
в Переяслав-Хмельницькому районі
у 2017-2018 році

Відповідно до Законів України „Про місцеві державні адміністрації”, „Про теплопостачання”, „Про житлово-комунальні послуги”, Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 № 630, пункту 9.7 ДБН В.2.5-39:2008 „Теплові мережі”, пункту 4 розділу Х Правил підготовки теплових господарств до опалювального періоду, затверджених наказом Міністерства палива та енергетики України, Міністерства житлово-комунального господарства України від 10 грудня 2008 року № 620/378, враховуючи пропозиції районної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій про початок опалювального сезону 2017-2018 року в Переяслав-Хмельницькому районі (протокол від 29.09.2017  № 10):
 
1. У разі зниження середньодобової температури повітря нижче 16 градусів тепла у приміщеннях дошкільних та шкільних закладів освіти, закладів охорони здоров’я та соціального захисту їх опалення розпочати за заявами керівників установ відповідно до вимог температурно-санітарних норм для цих закладів.
 
2. Виконкомам сільських забезпечити відстеження динаміки змін температури зовнішнього повітря та у разі її середньодобового зниження нижче 8 градусів тепла прийняти відповідні рішення про початок опалювального періоду у населених пунктах району.
 
3. Відповідальність за дотримання вимог порядку підключення об’єктів до систем теплопостачання покласти на їх балансоутримувачів.
 
4. Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.
 

Голова адміністрації                                                         А.В. Пряхін

 

 

Про переможця конкурсу на зайняття Вакантної посади державної служби – Начальника відділу житлових субсидій та виплати соціальних допомог

Про переможця конкурсу на зайняття

Вакантної посади державної служби –

Начальника відділу житлових субсидій та виплати соціальних допомог



На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 18 серпня 2017 № 648 управління соціального захисту населення Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації надає інформацію про результати конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби, проведеному відповідно до наказу начальника управління соціального захисту населення Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації від 04 вересня 2017 року № 19 «Про оголошення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії «Б» - начальника відділу житлових субсидій та виплати соціальних допомог управління соціального захисту населення Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації».
До участі у конкурсі на зайняття вакантної посади державної служби категорії «Б» - начальника відділу житлових субсидій та виплати соціальних допомог управління соціального захисту населення Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації, було подано заяву від двох кандидатів і відповідні пакети документів від Бойко Ніни Олексіївни, Голік Ірини Петрівни.
Переможцем конкурсу є Голік Ірина Петрівна із загальною сумою 7,75 балів. Бойко Ніна Олексіївна за результатами конкурсу набрала загальну суму 6,5 балів.
 

Патріотичні екскурсії по Україні

На виконання Програми національно-патріотичного виховання в Київській області на 2017-2020 роки, комунальним закладом Київської обласної ради «Київський обласний молодіжний центр» спільно з управлінням молодіжної політики та національно-патріотичного виховання, громадською ініціативою «Патріотичні екскурсії по Україні» з метою відзначення 100-річчя Української революції, відновлення та виховання історичної пам’яті, підтримки молодіжних громадських організацій, що займаються національно-патріотичним вихованням молоді 6 жовтня розпочався дводенний семінар-навчання. Участь у заході взяли керівники громадських організацій, клубів військово-патріотичного виховання, пошукових та історико-краєзнавчих об’єднань, студентів та активна молодь, всього близько трьох десятків осіб зі всієї Київщини. Від Переяслав-Хмельницького району участь брали методист з розвитку туризму районного будинку культури, представник громадської ініціативи «Корінь нації» Микола Богатир та представник туристичного інформаційного центру Іванна Невертій. Ранок розпочався із захоплюючої екскурсії Українським Києвом під назвою «Паньківщина», яку провів керівник проекту «Патріотичні екскурсії по Україні» Сергій Бахін. Видимі, але до цих пір незвідані пам’ятки історії та архітектури нашої столиці вражали свою значущістю на шляху до створення принципово нового українського патріотичного середовища. Учасників заходу детально ознайомили з об’єктами пов’язаними з українською історією, розповіли про події та постаті тих людей, які творили державотворення на місцях, адже чи не кожне українське село має своїх героїв, котрі ризикуючи життям, боролися за українську незалежність та ідею вільної Україні. І хто як не українська молодь має знати цих героїв по прізвищах. Знаковим було також відвідання учасниками семінару музей Української революції 1917-1921 років , що розташований у приміщенні Будинку вчителя. Як розповіли працівники музею, заклад мають виселяти, встановлений термін — століття Російської більшовицької революції у листопаді. Можливо ця екскурсія була й остання… Але не варто забувати, що Будинок Української Центральної Ради (нині Будинок вчителя) має значення державотворчої історії ХХ століття. Це наша пам'ять і ми, в тому числі, маємо зробити все аби його зберегти. Побули учасники навчань і в залі, де проходили засідання Центральної Ради і де приймалися важливі рішення для нашої держави.  Далі дорога учасників заходу пролягла до Позаміського дитячого закладу оздоровлення та відпочинку «Зміна», що в с. Пилиповичі, Бородянського району, Після смачного та ситного обіду семінар-навчання продовжився. Про особливості патріотичних екскурсій розповів координатор проекту «Патріотичні екскурсії по Україні» Володимир Загривенко, а про пам’ятки Київщини Олексій Самохвалов. Семінар проходив у формі жвавого полілогу, із обміном думками, знаннями та досвідом. Учасники заходу ставили питання і отримували на них чіткі та ґрунтовні відповіді, а ще такі потрібні в роботі методичні матеріали.
Наступного дня, учасники семінару поділилися на групи, розробляли тематичні маршрути та презентували їх. Переяславщина представила вже готовий авторський маршрут громадської ініціативи «Корінь нації» - «Україна-1187», який був насичений цікавими об’єктами з національно-патріотичним змістом. Не забуто увагою і нові локації. Береза-тризуб «Україна», що знаходиться в с. Дем’янці, особливо зацікавила учасників заходу, зокрема представників громадської ініціативи «Патріотичні екскурсії по Україні».
Логічним завершенням даного процесу має бути організація проведення найкращих екскурсій, за підтримки Київського обласного молодіжного центру.

   
 





























        













        










В УКРАЇНІ РОЗПОЧАВСЯ ПРОЦЕС РОЗРАХУНКУ РОЗМІРУ «ЗИМОВОЇ» СУБСИДІЇ

В Україні офіційно розпочався процес розрахунку розміру зимової субсидії. У жовтні управління соціального захисту населення автоматично розрахують розмір допомоги на опалювальний сезон усім тих, кому у травні цього року субсидію було перепризначено на новий період - 2017-2018рр. Жодних документів чи довідок субсидіантам повторно  не потрібно подавати чи доносити. Програма житлових субсидій максимально спрощена для людей.
 
Заяву і Декларацію про доходи заново необхідно було подати лише сім’ям, які:
  • орендують помешкання
  • мають зміни у складі сім’ї: хтось прописався чи виписався за останній рік
  • хочуть отримати субсидію на тверде паливо
Як і минулого року, субсидію нададуть усім, хто потребує реальної допомоги у сплаті житлово-комунальних послуг. Грошей вистачить на всіх.
 
Розмір «зимової» субсидії буде відображено у платіжках за опалення, які надійдуть споживачам послуги у листопаді 2017 року.
 
ДАТА ПРИЗНАЧЕННЯ СУБСИДІЇ АДАПТОВАНА ДО СОЦІАЛЬНОГО СТАТУСУ ГРОМАДЯН

На новий опалювальний сезон 2017/18рр. – з 1 жовтня 2017р -  при розрахунку розміру субсидії будуть враховані доходи громадян за I і II квартал 2017 року, а на неопалювальний період – з 1 травня 2018 року - за III і IV квартал 2017 року.
Це об’єктивно. Бо, громадянин, наприклад, весь минулий рік працював і отримував високу заробітну плату. У цьому році з тих чи інших причин звільнився з роботи і потребує допомоги в оплаті комуналки з об’єктивних причин. Соціально несправедливо брати до уваги його минулорічні доходи, коли він міг самотужки сплачувати рахунки за тепло, електроенергію та воду. Тому Уряд пішов назустріч таким людям, адаптуючи їх соціальний стан до дати призначення субсидії.
Крім того, у травні-червні цього року виникли затримки з перепризначенням субсидій на літній період, бо фіскальна служба не змогла вчасно надати інформацію про доходи громадян за I квартал цього року. Особливо помітно це було у великих містах. Уряд врахував і цей аргумент.
 
ПЕНСІОНЕРАМ СУБСИДІЯ РАХУЄТЬСЯ ВИХОДЯЧИ ЛИШЕ З РОЗМІРУ ЩОМІСЯЧНОЇ ПЕНСІЇ, А НЕ НА ЗАГАЛЬНИХ УМОВАХ
 
Громадяни, які стали пенсіонерами, наприклад у травні цього року, або пенсіонери, які припинили працювати, скажімо у червні цього року, і не мають інших доходів, ніж пенсія, мають змогу оформити субсидію, виходячи лише з одного доходу - пенсії.
 
Це стосується лише тих українців, які донедавна працювали і отримували заробітну плату, або, скажімо, зарплату і пенсію, а віднедавна – у минулому чи цьому році (І та ІІ квартали) з тих чи інших причин залишили роботу і отримують єдиний вид доходу – пенсію.
 
Щоб скористатися таким правом, громадянам необхідно звернутися до управління соціального захисту населення лише з Декларацією про доходи, в якій зазначити вид доходу - пенсія, наприклад з 1 червня 2017 року. Тоді з 1 жовтня 2017 року таким українцям не враховуватиметься дохід за I і II квартал 2017 року, а братиметься до уваги лише розмір щомісячної пенсії.
Якщо ж людина стала пенсіонером, скажімо з вересня, вона має змогу у грудні звернутися до управління соцзахисту з Декларацією про доходи і субсидію перерахують
 
СУБСИДІЯ НА ІНДИВІДУАЛЬНЕ ОПАЛЕННЯ ПРИЗНАЧАТИМЕТЬСЯ З 15 ЖОВТНЯ ДО 15 КВІТНЯ, А ДЛЯ ЦЕНТРАЛІЗОВАНО - ТЕРМІН ВИЗНАЧАТИМЕТЬСЯ  МЕРОМ МІСТА

На практиці траплялися випадки, коли у одному населеному пункті дві родини проживають у одному багатоповерховому будинку, але через те, що використовують різні види опалення, по-різному отримували субсидію у жовтні та квітні.
Для родини, яка використовує централізоване опалення, субсидія у жовтні та квітні нараховувалася відповідно до рішень органу місцевого самоврядування залежно від погодних умов подачі теплоносія. Тому, для таких сімей опалювальний період,  починався, скажімо, 18 жовтня й завершувався 10 квітня. Відповідно й здійснювалося нарахування субсидії.
Для родини, яка має індивідуальне газове опалення, опалювальний період починався з 1 жовтня і завершувався 30 квітня. Однак, враховуючи погодні умови, рідко хто з українців самостійно вмикав опалення вже 1 жовтня, коли на вулиці сприятливий температурний режим.
Це питання не  було унормованим на місцевому рівні, що з року в рік  призводило до збільшення сум невикористаних субсидій. Саме тому Уряд у травні цього року врегулював це питання на користь субсидіантів. 
Якщо раніше субсидія на опалювальний сезон призначалася з 1 жовтня до 30 квітня і обов’язково перераховувалася відповідно до рішення органів місцевого самоврядування або органів виконавчої влади про дату початку та закінчення опалювального сезону, то у 2017-2018рр. для користувачів централізованого опалення залишається прив’язка до відповідних рішень органів місцевого самоврядування або органів виконавчої влади, а для тих, у кого індивідуальне опалення, субсидія нараховуватиметься з 15 жовтня до 15 квітня.
Дане рішення Уряду є соціально й економічно обґрунтованим: розумне споживання енергоресурсів, особливо, коли погода в цьому сприяє,  наближає країну  до її стратегічної мети - до 2020 року стати енергонезалежною.

ЯК ОТРИМАТИ СУБСИДІЮ У РАЗІ НАЯВНОСТІ ЗАБОРГОВАНОСТІ?

Держава, надаючи субсидію, дає можливість сім’ї протягом року вирішити питання з накопиченою в минулому заборгованістю за комунальні послуги. Якщо цього не зроблено, держава знову ж таки йде назустріч громадянам і дає змогу оформити договір реструктуризації боргу з постачальником послуги для продовження субсидії на наступний рік (2017-2018рр.).
Існують непоодинокі випадки, коли громадяни оскаржують у судовому порядку виставлену надавачем послуги суму заборгованості і тому відмовляються сплачувати відповідні кошти або ж укладати договір реструктуризації. Уряд пішов назустріч таким сім’ям: борг за комунальні послуги, який оскаржується у суді, не впливає на субсидію.
У ситуації, коли громадяни не погоджуються із заборгованістю вони можуть її оскаржити. На підставі рішення суду про анулювання боргу, або до винесення рішення суду розмір заборгованості, що оскаржується, рішенням Комісії з питань призначення житлових субсидій, які працюють при органах виконавчої влади на місцях, дія житлової субсидії відновлюється з моменту призупинення, тобто з травня 2017 року.
Поточна заборгованість, тобто не сплачені комунальні послуги у березні, травні та червні, не впливає на процес перепризначення житлових субсидій на новий період. Береться до уваги заборгованість, накопичена субсидіантом до лютого 2017 року.
 
СУБСИДІЯ БЕЗ «ПРОПИСКИ» МОЖЛИВА НА ПІДСТАВІ ДОГОВОРУ ОРЕНДИ ЖИТЛА

Безповоротна допомога Уряду у сплаті житлово-комунальних послуг -  субсидія - оформлюється виключно на зареєстрованих у житловому приміщенні людей. Однак, Уряд пішов назустріч і тим людям, які не мають офіційної реєстрації, але сплачують комунальні послуги.
Якщо людина не змогла оформити субсидію через відсутність прописки в даному помешканні, але там проживає і сплачує рахунки за тепло, газ, світло й воду, держава забезпечила їй можливість скористатися безповоротною допомогою на підставі договору оренди житла. Рішенням Уряду не визначено жорстких вимог до такого документу: договір не потрібно завіряти нотаріально, достатньо лише двох підписів - власника житла та орендаря.
Такий документ є офіційним підтвердженням права людини на субсидію і повинен братися до уваги місцевими органами соціального захисту населення на користь сім’ї.
 
ОПЛАТА ДОРОГОВАРТІСНОГО ЛІКУВАННЯ БУДЬ-КОГО З ЧЛЕНІВ СІМ’Ї, ДОВГОТРИВАЛЕ НАКОПИЧЕННЯ КОШТІВ НА КУПІВЛЮ КВАРТИРИ, ЧИ ОПЛАТА НАВЧАННЯ ДИТИНИ НЕ ВПЛИВАЄ НА СУБСИДІЮ

Основний критерій, за яким житлова субсидія не призначається, є одноразова покупка, яка перевищує 50 тисяч гривень. Однак, і тут є виключення. Зокрема, оплата дороговартісного лікування будь-кого з членів сім’ї, довготривале накопичення коштів на купівлю квартири, чи оплата навчання дитини.
Якщо, до прикладу, родина 10 років збирала кошти, щоб придбати собі помешкання. Купівля квартири перевищила 50 тисяч гривень і у сім’ї немає іншого помешкання – такі люди мають змогу подати документи для оформлення житлової субсидії на розгляд Комісії з питань соціального захисту населення, які діють при кожній райдержадміністрації або органі місцевого самоврядування. Аналогічна ситуація і з оплатою навчання дитини.
Якщо родина здійснила покупку, що перевищує 50 тис. грн. у період отримання субсидії, безповоротну державну допомогу у сплаті житлово-комунальних послуг їй НЕ припинять надавати. Факт такої купівлі впливає на право на призначення субсидії на наступний термін.
На оформлення субсидії також НЕ впливає вартість майна, отриманого у спадок або у подарунок. Цей дохід не включається до сукупного доходу сім’ї і не береться до уваги при розрахунку розміру субсидії. Наявність у власності двох житлових приміщень, двох автомобілів також НЕ впливає на право отримання субсидії. Береться до уваги офіційний дохід, який приносить це майно.
Якщо сім’я придбала квартиру у кредит, то при визначені її права на субсидію враховується сума першого внеску. Якщо ця сума перевищує 50 тис. гривень, субсидія може бути призначена за рішенням Комісії на підставі акта обстеження матеріально-побутових умов проживання.
 
БЕЗРОБІТНІ ТА СТУДЕНТИ ТАКОЖ МАЮТЬ ПРАВО НА СУБСИДІЮ

Громадянам, які перебувають на обліку в центрі зайнятості і отримують допомогу з безробіття, студентам денної форми навчання при оформленні субсидії враховують фактичний розмір доходу. А громадянам, які перебувають на обліку в центрі зайнятості, але не отримують допомогу з безробіття, -  один прожитковий мінімум. Для тих, хто не перебуває на обліку в центрі зайнятості і свої доходи декларує як нульові, органи соціального захисту населення рахують два прожиткові мінімуми.
Тимчасово переміщені особи теж мають право на отримання субсидії, оскільки не буде враховуватися у дохід грошова допомога, яка їм виплачується державою.
Якщо  в  особи, яка досягла 18-річного віку станом на початок періоду,  за який  враховуються  доходи для призначення субсидії, середньомісячний сукупний дохід менший від прожиткового мінімуму або відсутні доходи, але вона навчається за денною формою навчання у загальноосвітньому, професійно-технічному,  вищому навчальному закладі, для розрахунку субсидії середньомісячний дохід такої особи визначається на рівні одного  прожиткового мінімуму.
Якщо  в  особи, яка досягла 18-річного віку станом на початок періоду,  за який  враховуються  доходи для призначення субсидії, середньомісячний сукупний дохід менший від прожиткового мінімуму, але  яка протягом зазначеного періоду отримувала хоча  б один із таких видів доходу: пенсію, стипендію, допомогу  при народженні (усиновленні) дитини, допомогу по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку, допомогу інвалідам з дитинства  та  дітям-інвалідам, допомогу по догляду за інвалідом I та  II групи внаслідок психічного розладу, допомогу особам, які не мають  права  на пенсію, та інвалідам, допомогу по безробіттю, або особа не досягла 18-річного віку станом на кінець періоду, за який враховуються доходи, то у розрахунок субсидії включаються фактичні розміри отриманих такою особою доходів.
Якщо  в  особи, яка досягла 18-річного віку станом на початок періоду, за який  враховуються  доходи для призначення субсидії, відсутні  доходи,  для розрахунку субсидії середньомісячний дохід такої  особи  визначається  на рівні  двох  розмірів прожиткового мінімуму,  встановленого  для працездатних  осіб станом на кінець періоду,  за  який враховуються доходи для призначення субсидії.
 
СУБСИДІЯ ОФОРМЛЮЄТЬСЯ НА ФАКТИЧНИХ, А НЕ НА ВСІХ ЗАРЕЄСТРОВАНИХ, МЕШКАНЦІВ ЖИТЛА

Діти пішли вчитися і фактично з вами не проживають або син чи дочка переїхали у інше місто, але ще досі прописані у Вас? Держава йде назустріч таким сім’ям і пропонує доходи тих, хто прописаний, але фактично не проживає у помешканні, не враховувати під час розрахунку розміру субсидії.
 
У такому випадку мешканець квартири при оформленні субсидії, в Декларації про доходи у розділі «склад сім’ї», повинен вказати родичів, котрі зареєстровані, але не живуть з субсидієотримувачем. Зокрема, треба написати: «зареєстровані, але не проживають». Разом із Декларацією треба подати Заяву з проханням розглянути на Комісії питання про нарахування субсидій на фактичну кількість людей, які мешкають у квартирі. А також надати документ, що підтверджує факт не проживання відповідної особи за цією адресою (довідка з місця роботи в іншому місці), (довідка про навчання в іншому місці, про перебування на лікуванні тощо).
 
На підставі цієї заяви Управління соціального захисту спрямовує в помешкання цього заявника державного соціального інспектора. Він у свою чергу, приходить, перевіряє, складає акт. Далі в органі соціального захисту готують подання на Комісію. І Комісія приймає рішення: призначити субсидію, скажімо, не на п’ять чоловік, а, на трьох. І це рішення Комісії є обов’язковим до виконання тими житлово-комунальними підприємствами, які є надавачами послуг. Тобто послуги нараховуються не на п’ятьох прописаних, а на трьох реальних мешканців. І доходи для обрахунку субсидії також беруться з трьох замість п’яти членів родини.
 
ПРО ЩО ТРЕБА ОБОВЯЗКОВО ІНФОРМУВАТИ СОЦБЕЗ?

Якщо Ви отримуєте субсидію і у вас відбулися певні зміни, пам’ятайте, ви повинні проінформувати протягом місяця управління соціального захисту населення – усно чи особисто – про таке:
  • складу зареєстрованих у житлі: хтось виписався чи прописався
  • соціального статусу членів сім’ї: хтось звільнився або влаштувався на роботу, став пенсіонером
  • про здійснення одноразової покупки, яка перевищує 50 тисяч гривень
  • набору комунальних послуг: відмовилися від централізованого палення і перейшли на індивідуальне чи навпаки
 
Департамент інформації та комунікацій з громадськістю
Секретаріату Кабінету міністрів України
 
  

НАСТУПНОГО ТИЖНЯ ПОЧНУТЬСЯ ВИПЛАТИ ПІДВИЩЕНИХ ПЕНСІЙ

Всі регіональні відділення Пенсійного фонду повністю готові розпочати  виплати підвищених пенсій більш ніж 9 млн пенсіонерам
Як будуть проходити виплати
3 жовтня, Верховна Рада підтримала урядову пенсійну реформу і ухвалила в цілому законопроект «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій» № 6614. Одразу після підписання документу Президентом Пенсійний фонд розпочне виплати підвищених пенсій. Це буде наймасштабніший перерахунок пенсій за всі роки незалежності.
Необхідні для цього гроші є: протягом року у Пенсійному фонді додатково акумульовано 26 млрд.грн. Додаткові надходження забезпечені завдяки зростанню заробітної плати і детінізації зарплатних виплат.  Готовий Пенсійний фонд до виплат підвищених пенсій і організаційно. Розроблено та протестоване програмне забезпечення, за допомогою якого автоматично у найближчі 2-3 дні будуть перераховані пенсії більше ніж для 9 млн. пенсіонерам.
Вже протягом доби після набрання чинності закону про пенсійну реформу органами ПФ будуть виготовлені додаткові виплатні документи по перерахованих пенсіях. Виплата пенсій у жовтні буде здійснюватися по двох відомостях. Пенсіонери, в яких дата отримання пенсій припаде на період після набрання чинності закону, одержать гроші одразу - по одній відомості пенсію у попередньому розмірі, по іншій – додатково суму перерахунку. Ті пенсіонери, які з 4 жовтня, до набрання чинності закону, вже встигнуть  отримати пенсію у «старому» розмірі, одержать відповідну доплату за окремою відомістю до закінчення виплатного періоду – тобто, до 25 жовтня.
Аби проінформувати всіх пенсіонерів про розмірі їх пенсій, органи Пенсійного фонду переглянуть  графіки прийому громадян, до проведення прийомів буде залучено додаткову кількість працівників, забезпечено виїзні прийоми за місцем проживання громадян. Необхідну інформацію також можна буде одержати у контакт-центрі та на веб-порталі послуг ПФ.
Як буде впроваджуватись пенсійна реформа
З 1 жовтня 2017 року всі пенсії незалежно від року призначення будуть перераховані за єдиними правилами за матеріалами пенсійних справ. При перерахунку буде використовуватись: єдиний показник середньої зарплати за останні 3 роки (2014-2016) у розмірі 3 764,4 грн; оновлений показник прожиткового мінімуму для непрацездатних громадян на рівні 1452 грн. Всі перерахунки пенсій будуть зроблені без звернень пенсіонерів. Підвищення пенсій не носить інфляційний характер, тому не може призвести до підвищення цін.
Надалі всі пенсії щорічно будуть індексуватись – на 50% середньої заробітної плати і на 50% від зростання інфляції.  У 2019-2020 роках для перерахунку буде братися показник середньої заробітної плати за попередній рік. З 2021 року – показник середньої заробітної плати за 3 попередні роки.  Перерахунок пенсій більше не залежатиме від рішень політиків.
 
Посилюється роль страхового стажу для визначення права на пенсію. Пенсійний вік не підвищується: ті, хто сумлінно працював і набув необхідного страхового стажу, зможуть вийти на пенсію в 60 років. З січня 2018 року для виходу на пенсію за віком необхідно мати 25 і більше років страхового стажу. Людина, яка не працювала, або працювала на себе (не сплачувала страхові внески), не буде отримувати пенсію за рахунок інших і вийде на пенсію пізніше – мінімальний страховий стаж для права на пенсію залишається на рівні 15 років (при досягненні 65 років).
Ті, хто працюють в секторі неформальної зайнятості або за кордоном, можуть сплачувати внески до Пенсійного фонду самостійно або «купити» стаж за період коли такі внески не сплачувались (не більше, ніж 2 роки).
 
Зберігається право на достроковий вихід на пенсію для: матерів, які виховали 5 дітей або інвалідів з дитинства (у 50 років); військових – учасників бойових дій (55 років); ліліпутів та диспропорційних карликів (40/45 років); артистів (за наявності вислуги від 20 до 35 років); журналістів, у разі поранення, контузії, каліцтва, одержаних під час виконання службових обов’язків у місцях надзвичайних подій; «чорнобильців» (із зниженням пенсійного віку).
 
Скасовується обмеження виплати пенсій для пенсіонерів, які працюють. Пенсіонер, який заробив собі пенсію, з 1 жовтня 2017 буде отримувати її в повному обсязі. Відміняється зменшення розміру пенсії жінкам, що скористались правом дострокового виходу на пенсію по досягненню 55 років.
 
Солідарна система буде позбавлена невластивих видатків. Всі  невластиві видатки системи передаються до державного бюджету.
Наступним кроком буде підготовка окремого законопроекту про осучаснення пенсій військовим.
Володимир Гройсман, прем’єр-міністр України
Ініційовану урядом пенсійну реформу підтримала рекордна кількість депутатів – 288. Хоча були і ті політики, які голосували проти перерахунку пенсій і збільшення мінімальних пенсій, проти скасування податку для працюючих пенсіонерів. Я б попросив, що всі громадяни дуже уважно подивились, хто ж все-таки  голосував «за» впровадження справедливої пенсійної системи, а хто голосував «проти». Люди мають знати таких депутатів поіменно.
 Зараз ми переходимо до практичного впровадження реформи – перерахунку пенсій для більше ніж 9 млн пенсіонерів. Це масштабна робота, яку нам потрібно провести в стислі терміни. Президент до понеділка підпише закон, що дасть нам можливість почати з наступного тижня виплати підвищених пенсій за жовтень. Робота має бути організована належним чином – з великою повагою до наших пенсіонерів. Органи Пенсійного фонду мають повідомити кожного про новий розмір підвищення і розмір перерахованої пенсії.
Кошти для проведення пенсійної реформи є в повному обсязі. В тому числі це кошти, які Пенсійний фонд отрмв від детінізації економіки. Законодавство дозволяє місцевим органам влади контролювати питання детінізації заробітних плат. Подальша детінізація дозволить збільшити надходження до  Пенсійного фонду і до місцевих бюджетів. І головне, це має захистити найманих працівників.

    

Реєстрація у податковій за неосновним місцем обліку

Броварська ОДПІ нагадує платникам податків, що у разі виникнення у суб’єкта господарювання обов’язків щодо сплати податків на території іншої адміністративно-територіальної одиниці(наприклад, за наявності там об’єктів оподаткування чи провадження підприємницької діяльності), такий платник податків зобов’язаний стати на облік у ДПІ за таким неосновним місцем обліку.
Для взяття на облік за неосновним місцем обліку, платник податків зобов’язаний протягом 10 робочих днів після створення відокремленого підрозділу через який здійснюється діяльність або реєстрації рухомого чи нерухомого майна, подати заяву про взяття на облік за неосновним місцем обліку за формою №17-ОПП. Якщо таким платником укладено договір з ДПІ про визнання електронних документів, вказана заява подається засобами електронного зв’язку. Заява за формою №17- ОПП може бути подана як до ДПІ за неосновним місцем обліку, так і до ДПІ за основним місцем обліку.
У разі подання заяви за формою №17- ОПП до контролюючого органу за основним місцем обліку, платник податків у розділі 3 заяви може зазначити всі контролюючі органи, в яких бажає стати на облік за неосновним місцем обліку та обрати адміністративно-територіальні одиниці(за місцезнаходженням об’єктів оподаткування), які обслуговуються такими органами.
Також взяття на облік за неосновним місцем обліку може здійснюватись на підставі удосконаленого повідомлення за формою №20-ОПП, в якому платник податків визначає контролюючий орган, в якому бажає стати на облік за неосновним місцем обліку за місцезнаходженням відповідного об’єкта оподаткування. При цьому, такий платник звільняється від обов’язку подання до контролюючого органу заяви за формою №17- ОПП. Звертаємо увагу, що на даний час також можливе подання  повідомлення за формою №20-ОПП в електронному вигляді, якщо  платником укладено договір з ДПІ про визнання електронних документів.

Броварська ОДПІ
 

До уваги платників податків Податковий календар на жовтень 2017 року

Дата

Останній день сплати податку, збору (платежу)

Останній день подання звітності

02.10.2017

 

звіту про контрольовані операції за 2016 рік (п.п. 39.4.2 п. 39.4 ст. 39 та п. 49.2 ст. 49 Податкового кодексу України зі змінами та доповненнями (далі – Кодекс))

09.10.2017

 

- звіту про обсяги виробництва та реалізації спирту за вересень
2017 року (п. 3 розд. I Порядку заповнення форми звіту № 1-РС, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 10.02.2016 № 49 «Про затвердження форм звітів щодо виробництва й обігу спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів та порядків їх заповнення» (далі – Наказ № 49));

- звіту про обсяги виробництва та реалізації алкогольних напоїв за вересень 2017 року (п. 3 розд. I Порядку заповнення форми звіту
№ 2-РС, затвердженого Наказом
№ 49);

- звіту про обсяги виробництва та реалізації тютюнових виробів за вересень 2017 року (п. 3 розд. I Порядку заповнення форми звіту
№ 3-РС, затвердженого Наказом
№ 49);

- звіту про обсяги придбання та реалізації алкогольних напоїв у оптовій мережі за вересень 2017 року (п. 6 розд. I Порядку заповнення форми звіту № 1-ОА, затвердженого Наказом № 49);

- звіту про обсяги придбання та реалізації тютюнових виробів у оптовій мережі за вересень 2017 року (п. 8 розд. I Порядку заповнення форми звіту № 1-ОТ, затвердженого Наказом № 49)

10.10.2017

 

декларації про максимальні роздрібні ціни на підакцизні товари/продукцію (п. 4 розд. ІІ Порядку складання та подання Декларації про максимальні роздрібні ціни на підакцизні товари (продукцію), затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 25.03.2015 № 359 «Про затвердження форми Декларації про максимальні роздрібні ціни на підакцизні товари (продукцію), Порядку складання та подання Декларації про максимальні роздрібні ціни на підакцизні товари /продукцію» (далі – Наказ № 359))

17.10.2017

 

- звіту про використання книг обліку розрахункових операцій (розрахункових книжок) (форма № ЗВР-1) за вересень 2017 року (п. 7 ст. 3 Закону України від 06 липня 1995 року  № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів Розрахункових  операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» із змінами (далі – Закон № 265/95-ВР));

- довідки про використані розрахункові книжки за вересень 2017 року (п. 7 ст. 3 Закону
№ 265/95-ВР)

19.10.2017

- авансових платежів з податку на доходи фізичних осіб фізичними особами - суб'єктами підприємницької діяльності (п.п. 177.5.1 п. 177.5 ст. 177  Кодексу);

- єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування з доходу фізичних осіб - підприємців, які обрали спрощену систему оподаткування, за III квартал
2017 року (абзац третій частини восьмої ст. 9 Закону України від 08 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» (далі – Закон № 2464); п. 6 та п. 11 розд. IV наказу Міністерства фінансів України від 20.04.2015 № 449 «Про затвердження Інструкції про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» (далі – Наказ № 449))

декларації про валютні цінності, доходи та майно, що належать резиденту України і знаходяться за її межами, за IIІ квартал 2017 року (п. 3 наказу Міністерства фінансів України від 25.12.1995 № 207 «Про затвердження форми Декларації про валютні цінності, доходи та майно, що належать резиденту України і знаходяться за її межами»)

20.10.2017

- авансового внеску з єдиного податку за жовтень 2017 року платниками єдиного податку 1 та 2 групи (п. 295.1 ст. 295 Кодексу);

- єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування за вересень 2017 року, крім гірничих підприємств (абзац перший частини восьмої ст. 9 Закону № 2464; п.п. 6 п. 3 розд. IV наказу № 449)

- податкової декларації з податку на додану вартість за вересень 2017 року платниками, у яких податковий період дорівнює календарному місяцю (п.п. 49.18.1 п. 49.18 ст. 49 та п. 203.1 ст. 203 Кодексу);

- податкової декларації з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) (крім громадян) за вересень 2017 року у разі неподання податкової декларації на 2017 рік (п.п. 49.18.1 п. 49.18 ст. 49 та п. 286.3 ст. 286 Кодексу);

- звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів (форма № Д4 (місячна)) за вересень 2017 року (п. 1 розд. III наказу Міністерства фінансів України від 14.04.2015 № 435 «Про затвердження Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування»);

- податкової декларації з рентної плати за вересень 2017 року з розрахунком:

рентної плати за користування радіочастотним ресурсом України;

рентної плати за користування надрами при видобуванні вуглеводневої сировини;

рентної плати за транспортування нафти і нафтопродуктів магістральними нафтопроводами та нафтопродуктопроводами;

рентної плати за транзитне транспортування трубопроводами аміаку територією України (п.п. 49.18.1 п. 49.18 ст. 49 та ст. 257 Кодексу);

- декларації акцизного податку за вересень 2017 року (п.п. 49.18.1 п. 49.18 ст. 49 та п. 223.2 ст. 223 Кодексу)*

 

*Увага! Суми податку з урахуванням мінімального акцизного податкового зобов’язання із сплати акцизного податку на тютюнові вироби та ставок податку, діючих відповідно до норм Кодексу, виробниками тютюнових виробів сплачуються до бюджету протягом п’яти робочих днів після отримання марок акцизного податку з доплатою (у разі потреби) на день подання податкової декларації (п.п. 222.1.2 п. 222.1 ст. 222 Кодексу)

25.10.2017

 

декларації про максимальні роздрібні ціни на підакцизні товари/продукцію (п. 4 розд. ІІ Порядку складання та подання Декларації про максимальні роздрібні ціни на підакцизні товари (продукцію), затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 25.03.2015 № 359 «Про затвердження форми Декларації про максимальні роздрібні ціни на підакцизні товари (продукцію), Порядку складання та подання Декларації про максимальні роздрібні ціни на підакцизні товари /продукцію» (далі – Наказ № 359))

27.10.2017

- авансового внеску з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки за III квартал
2017 року (п.п. "б" п.п. 266.10.1 п. 266.10 ст. 266 Кодексу);

- авансового внеску з транспортного податку юридичними особами
за III квартал 2017 року (п.п. "б" п.п. 267.8.1 п. 267.8 ст. 267 Кодексу)

 

30.10.2017

єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування гірничими підприємствами за вересень 2017 року (абзац перший частини восьмої ст. 9 Закону № 2464; п.п. 6 п. 3 розд. IV Наказу № 449)

- плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) (крім громадян) за вересень 2017 року (п. 57.1 ст. 57, п. 287.3 та п. 287.4 ст. 287 Кодексу);

- податку на доходи фізичних осіб з нарахованого, але не виплаченого доходу, за вересень
2017 року (п.п. 168.1.5 п. 168.1 ст. 168 Кодексу);

- податку на доходи фізичних осіб із загальної суми доходів у вигляді процентів, нарахованих за вересень 2017 року на суми банківських вкладних (депозитних) або поточних рахунків, ощадних (депозитних) сертифікатів, вкладів (депозитів) членів кредитної спилки у кредитної спілці (п. 170.4 ст. 170 Кодексу);

- військового збору з нарахованого, але не виплаченого доходу, за вересень 2017 року (п.п. 168.1.5 п. 168.1 ст. 168 розд. ІV та п. 161 підрозд. 10 розд. XX Кодексу);

- податку на додану вартість за вересень 2017 року (п. 57.1 ст. 57 та п. 203.2 ст. 203 Кодексу);

- рентної плати за користування надрами при видобуванні вуглеводневої сировини за вересень 2017 року (п. 57.1 ст. 57 та ст. 257 Кодексу);

- рентної плати за користування радіочастотним ресурсом України за вересень 2017 року (п. 57.1 ст. 57 та ст. 257 Кодексу);

- рентної плати за транспортування нафти і нафтопродуктів магістральними нафтопроводами та нафтопродуктопроводами за вересень 2017 року (п. 57.1 ст. 57 та ст. 257 Кодексу);

- рентної плати за транзитне транспортування трубопроводами аміаку територією України за вересень 2017 року (п. 57.1 ст. 57 та ст. 257 Кодексу);

- єдиного податку платниками 4 групи за III квартал 2017 року (п. 57.1 ст. 57 та п.п. 295.9.2 п. 295.9 ст. 295 Кодексу);

- акцизного податку за вересень 2017 року (п. 57.1 ст. 57 та п.п. 222.1.1 п. 222.1 ст. 222 Кодексу) **

    **Увага! Виробники тютюнових виробів здійснюють авансову сплату акцизного податку при придбанні марок акцизного податку в сумі, розрахованій з урахуванням мінімального акцизного податкового зобов’язання зі сплати акцизного податку на тютюнові вироби та ставок податку, що діють відповідно до норм Податкового кодексу України (п.п. 222.1.2 п. 222.1 ст. 222 Кодексу)

 

У січні - вересні ц.р. платниками Броварської ОДПІ сплачено до бюджетів усіх рівнів понад 3,6 млрд. грн. податків

В тому числі до Державного бюджету  Українинадійшло  понад              1,5 млрд. гривень. В розрізі основних податків забезпечено надходження за рахунок:
- 789,6 млн.грн. податку на додану вартість, платежі збільшились в порівнянні з відповідним періодом минулого року на  8,5 відсотки;
- 156,3  млн. грн. податку на прибуток,  збільшення надходжень відбулося  на  2,9 відсотки.
В порівнянні з відповідним періодом минулого року на 75,7 відсотки збільшились надходження податку на доходи фізичних осіб, які склали            568,2  млн. гривень.
Висловлюємо велику подяку всім платникам, хто сумлінно виконує свій конституційний обов’язок, своєчасно направляючи кошти до державної скарбниці.

Броварська ОДПІ