Карта залучення міжнародної допомоги

Реформи

"Урядова гаряча лінія"

Федерація футболу

На допомогу захисникам Батьківщини!



Переяславщина відзначила День Хрещення Київської Русі-України

28 липня уся православна Україна відзначала величне свято - День Хрещення Київської Русі-України. Переяславщина не залишилась осторонь – цього дня урочистості відбулися у с. Виповзки, де місцевого священика, Миколу Бейчука, обрано сільським головою.
На урочистості завітав голова Переяслав-Хмельницької райдержадміністрації Андрій Пряхін, керівники структурних підрозділів РДА, жителі села Виповзки.
Андрій Володимирович привітав присутніх зі святом, та побажав усім щедрої Божої благодаті, духовної наснаги, миру, міцного здоров’я та довголіття.
Також, з нагоди цієї визначної події бібліотеки Переяслав-Хмельницької ЦБС провели ряд масових заходів..
До уваги користувачів Центральної районної бібліотеки ЦБС  представлено книжкову виставку та огляд літератури "Хрещення Русі: історія віків", з якого присутні дізнались про історію свята, яке існує всього кілька років, хоча і прославляє собою подію, що трапилася багато століть тому. Заснування цього свята пов'язано з підписанням 25 липня 2008 року указу Президента України "Про День хрещення Київської Русі-України".
Книжкова виставка представляє понад 20 джерел, які розповідають про історичну подію, що відбулася у 988 році та стала ключовою і вирішальною в подальшому розвитку всієї Київської Русі. Крім того до уваги користувачів було запропоновано фільм "Історія України. Хрещення".
Районна бібліотека для дітей запропонувала своїм читачам відкритий перегляд літератури "У далекому 988-у" та мультиплікаційний  фільм «Князь Володимир», з якого дізнались про постать великого князя київського та його історичне рішення – прийняття Християнства.

  













   













  


   

О Г О Л О Ш Е Н Н Я !!!

Відділ агропромислового розвитку Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації повідомляє, що з 22 по 27 серпня 2017 року в селі Великі Сорочинці Миргородського району Полтавської області пройде універсальний виставково-ярмарковий захід – Національний Сорочинський ярмарок організатором якого виступає ТОВ «Сорочинський ярмарок».
На зазначеному заході буде презентовано здобутки областей України в усіх галузях промисловості, підприємництва, сільського господарства, народного мистецтві та культури.
У разі зацікавленості звертатись до організаторів ярмарку за телефонами (0532) 69-70-20, 69-70-21.
 
 
 

ДО ВІДОМА ФЕРМЕРСЬКИХ ГОСПОДАРСТВ !

Відділ агропромислового розвитку Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації повідомляє, що УКРАЇНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ФОНД ПІДТРИМКИ ФЕРМЕРСЬКИХ ГОСПОДАРСТВ (Укрдержфонд) оголосив проведення конкурсу на отримання фінансової підтримки на поворотній основі за бюджетною програмою «Надання кредитів фермерським господарствам».
Сума коштів, що будуть розподілені між фермерськими господарствами Київської області, становить 2,73 млн. грн.
Заявки та документи для участі в конкурсі приймаються регіональною комісією Київського відділення з 18 липня 2017 року по 16 серпня 2017 року за адресою: 01004, м. Київ, вул. Велика Васильківська, буд 13/1, офіс 206 – щодня, крім вихідних, з 09.00 по 17.00 (у п’ятницю – до 16.30).
Відповідно до пункту 8 постанови Кабінету Міністрів України
від 25.08.2004 № 1102 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для надання підтримки фермерським господарствам» фермерські господарства подають до регіональної комісії такі документи:
- заявка у двох примірниках за формою, визначеною Мінагрополітики;
- копію статуту фермерського господарства;
- копію статуту сільськогосподарського обслуговуючого кооперативу, членом якого є фермерське господарство (в разі наявності);
- копії документів, що підтверджують право власності або користування земельною ділянкою;
- довідка про реквізити банківського рахунку фермерського господарства;
- баланс та звіт про фінансові результати фермерського господарства за останній звітний період;
- довідка про відсутність (наявність) заборгованості з податків і зборів, видану органами доходів і зборів;
- копія заяви про перехід на виробництво органічної продукції (у разі наявності);
- копія титульної сторінки проектно-кошторисної документації на створення та зрошення багаторічних насаджень (у разі наявності);
- бізнес-план з техніко-економічним обґрунтуванням доцільності надання фінансової підтримки фермерському господарству із зазначенням графіка повернення коштів;
- пропозиція фермерського господарства щодо способу забезпечення виконання зобов'язання.
 
Начальник відділу
агропромислового розвитку                                            Л.О.Кузькова
 
 

До уваги випускників!

Переяслав-Хмельницький міськрайонний центр зайнятості активно працює в напрямку профорієнтаційної роботи з молоддю, використовуючи широкий спектр інноваційних методик. Однією з яких є спеціалізована комп’ютерна  програма «Автоматизоване робоче місце профконсультанта» («АРМ Профконсультант»), що дає можливість застосовувати сучасні базові тестові методики, такі як «Визначення професійних інтересів та цінностей», «Визначення рівня розвитку та структури інтелекту (здібності)», додаткові дослідження мотиваційних факторів й комунікативних установок, інші. Дані методики спрямовані на з’ясування переліку професій, що рекомендуються конкретній людині, та відповідно прогнозують успішність у тих чи інших видах професійної діяльності.
Це дає можливість молодим людям, що пройшли тестування, чітко визначитися з напрямком професійного розвитку, виявити свої професійні інтереси, нахили, одержати допомогу у прийнятті рішення про вибір професії.
Варто зазначити, що за рахунок впровадження в центрі зайнятості «Автоматизованої системи дистанційного профдіагностичного тестування» (АС «Оптант Плюс») така програма використовується паралельно на трьох комп’ютерах, що дає можливість одночасно проходити тестування кільком бажаючим.
Професійну допомогу щодо вибору майбутньої професії Ви можете отримати завітавши до  центру зайнятості за адресою: м. Переяслав-Хмельницький, вул. Шевченка, 23, каб. №6, та отримати консультацію фахівця за телефоном (04567) 5-36-09

ОНОВЛЕНА ПРОГРАМА ЖИТЛОВИХ СУБСИДІЙ: ЩО НОВОГО?

З 1 травня 2017 року в Україні діє оновлена програма житлових субсидій. На основі змін органи соціального захисту населення провели перепризначення субсидій на наступний рік та розрахували її розміри на літній період, а з жовтня розрахують на новий опалювальний сезон.
Незначні затримки з перепризначенням субсидій на новий період є в деяких областях України. Обумовлені вони відсутністю у місцевих органів самоврядування реєстрів про склад офіційно зареєстрованих членів сім"і. Це, зокрема, такі області як Волинська, Луганська, Чернівецька та Хмельницька.
Чи потрібно повторно подавати заяву і декларацію про доходи? Повторно подавати документи на оформлення субсидії необхідно лише тим, хто орендує житло та у кого відбулися зміни у складі сім’ї. Для решти субсидіантів перерахунок проведуть автоматично, без повторного звернення. 
Збільшується соціальна норма для непрацездатних. Якщо в помешканні проживає одна-дві непрацездатні людини, соціальна норма, за якою їм рахуватиметься розмір допомоги, збільшується з 49 кв. м.  до 75 кв. м.
Субсидія на дачу. Оформити її можна так само як і на квартиру чи будинок. Для цього необхідно подати у місцеве управління соціального захисту населення заяву і декларацію про доходи. Рішенням Комісії з питань соціального захисту населення, які діють при управліннях соцзахисту, субсидія на дачу фінансуватиметься за рахунок місцевих бюджетів.
Зміни в опалювальний період. Якщо раніше субсидія на опалювальний сезон призначалася з 1 жовтня до 30 квітня і перераховувалася відповідно до рішення органів місцевого самоврядування або органів виконавчої влади про дату початку та закінчення опалювального сезону, то у 2017-2018рр. для користувачів централізованого опалення залишається прив’язка до відповідних рішень органів місцевого самоврядування або органів виконавчої влади, а для тих, у кого індивідуальне опалення, субсидія нараховується з 15 жовтня до 15 квітня.
Покупка 50 тис. грн.не завжди впливає на субсидію.  Основний критерій, за яким житлова субсидія не призначається, є одноразова покупка, яка перевищує 50 тисяч гривень. Однак, і тут є виключення. Зокрема, оплата дороговартісного лікування будь-кого з членів сім’ї, довготривале накопичення коштів на купівлю квартири, чи оплата навчання дитини.
Якщо, до прикладу, родина 10 років збирала кошти, щоб придбати собі помешкання. Купівля квартири перевищила 50 тисяч гривень і у сім’ї немає іншого помешкання – такі люди мають змогу подати документи для оформлення житлової субсидії на розгляд Комісії з питань соціального захисту населення, які діють при кожній райдержадміністрації або органі місцевого самоврядування. Аналогічна ситуація і з оплатою навчання дитини.
Якщо родина здійснила покупку, що перевищує 50 тис. грн. у період отримання субсидії, безповоротну державну допомогу у сплаті житлово-комунальних послуг їй НЕ припинять надавати. Факт такої купівлі впливає на право на призначення субсидії на наступний термін.
На оформлення субсидії також НЕ впливає вартість майна, отриманого у спадок або у подарунок. Цей дохід не включається до сукупного доходу сім’ї і не береться до уваги при розрахунку розміру субсидії. Наявність у власності двох житлових приміщень, двох автомобілів також НЕ впливає на право отримання субсидії. Береться до уваги офіційний дохід, який приносить це майно.
Якщо сім’я придбала квартиру у кредит, то при визначені її права на субсидію враховується сума першого внеску. Якщо ця сума перевищує 50 тис. гривень, субсидія може бути призначена за рішенням Комісії на підставі акта обстеження матеріально-побутових умов проживання.
Заборгованість за комуналку. Поточна заборгованість, тобто не сплачені комунальні послуги у березні, травні та червні, не впливає на процес перепризначення житлових субсидій на новий період. Береться до уваги заборгованість, накопичена субсидіантом до лютого 2017 року.
Основною вимогою для отримувача субсидії є сплата комунальних послуг з урахуванням призначеної допомоги. Тобто у період отримання субсидії заборгованості не може виникати взагалі. Тому очевидно, що це заборгованість, яку домогосподарство накопичило до моменту оформлення субсидії.
Держава, надаючи субсидію, дає можливість сім’ї протягом року вирішити питання з накопиченою в минулому заборгованістю за комунальні послуги. Якщо цього не зроблено, держава знову ж таки йде назустріч громадянам і дає змогу оформити договір реструктуризації боргу з постачальником послуги для автоматичного продовження субсидії на наступний рік (2017-2018рр.). Невеличкі борги – 100-500 грн. можуть бути сплачені протягом двох місяців.
У ситуації, коли громадяни не погоджуються із заборгованістю вони можуть оскаржити. На підставі рішення суду про анулювання боргу дія житлової субсидії відновлюється з моменту призупинення, тобто з травня 2017 року. Нових субсидіантів це не стосується.
За який період враховують доходи. Якщо раніше при розрахунку розміру субсидії бралися до уваги доходи за минулий календарний рік –  з січня до грудня минулого року, то з 1 травня 2017 року  враховуються за останні 4 квартали, що передують місяцю, з якого призначається субсидія.
Тобто у травні-червні в процесі перепризначення українцям субсидій на новий період – 2017-2018рр – субсидіантам врахують їх доходи не за весь 2016-й рік, а за три квартали 2016 року і один квартал 2017 року. Новим субсидіантам врахують доходи за попередні чотири квартали з моменту оформлення заяви і декларації.
Що це дає людям? Громадянин, наприклад, весь минулий рік працював і отримував високу заробітну плату. У цьому році з тих чи інших причин звільнився з роботи і потребує допомоги в оплаті комуналки з об’єктивних причин. Соціально несправедливо брати до уваги його минулорічні доходи, коли він міг самотужки сплачувати рахунки за тепло, електроенергію та воду. Тому Уряд йде назустріч таким людям, адаптуючи їх соціальний стан до дати  призначення субсидії.
Про що необхідно повідомляти органи соцзахисту? Якщо допомогу призначено, протягом місяця субсидіанти зобов'язані повідомляти (телефоном чи особисто) органи соціального захисту населення про наступні зміни:
  • складу зареєстрованих у житлі: хтось виписався чи прописався
  • соціального статусу членів сім’ї: хтось звільнився або влаштувався на роботу, став пенсіонером
  • про здійснення одноразової покупки, яка перевищує 50 тисяч гривень
  • набору комунальних послуг: відмовилися від централізованого палення і перейшли на індивідуальне чи навпаки
Монетизація частини зекономлених субсидій. Виплата «живих» грошей здійснюється Урядом вперше за роки української незалежності. Це перший крок до повної монетизації пільг і субсидій.
Монетизації за результатами попереднього опалювального сезону підлягає економія електроенергії, якщо вона використовувалася для опалення, в еквіваленті вартості 150 кВт та природного газу -  100 кубометрів. Максимальна сума коштів, які може отримати громадянин  - 135 грн. за зекономлену електроенергію та близько 700 грн. за зекономлений обсяг газу.
Під монетизацію підпадають близько 2 млн. домогосподарств. Громадяни, які зекономили ресурси, мають до 1 вересня поточного року звернутися до органів соціального захисту із відповідною заявою та вказати реквізити банківського рахунку або поштового відділення, куди можна перерахувати кошти. Виплата коштів відбуватиметься у вересні-жовтні цього року.
Якщо громадянин має зекономлену субсидію на газ або електроенергію, які використовуються для опалення, але з якихось причин не був включений у відповідний список на монетизацію, він може звернутися до підприємства з проханням включити його у додатковий список. Або ж – потрібно надати інформацію органу соціального захисту населення про наявність зекономленої субсидії, що часто видно з платіжки. І на підставі цього управління соцзахисту має право запитати надавача послуги –  чому такого громадянина не було включено у відповідні списки.
 
Департамент інформації та комунікацій з громадськістю
Секретаріату Кабінету Міністрів України

Петро Порошенко підписав Закон України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання»

28 липня Глава держави підписав довгоочікуваний Закон України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання».
«Цей Закон запроваджує в Україні обов’язковий облік тепла і води. Завдяки цьому споживач платитиме лише за використані ресурси, а монополіст  вже не зможе перекладати на споживача необґрунтовані понаднормові втрати. Крім цього, облік дозволить  контролювати енергоспоживання, стимулюватиме до ощадливого використання тепла і води. Це, у свою чергу, впливатиме на зменшення рахунків за комунальні платежі», – прокоментував Голова Держенергоефективності Сергій Савчук та нагадав, що Закон розроблено у тісній співпраці з Агентством з метою імплементації низки статей Директиви 2012/27/ЄС про енергетичну ефективність.
Нормами Закону визначено порядок оснащення будівель вузлами розподільчого обліку, їх обслуговування, заміни та абонентського обліку, перелік обов’язкової інформації для формування рахунків за комунальні послуги, загальний порядок доступу до вузлів обліку, відповідальність за невиконання вимог закону.
Протягом одного року з дня набрання чинності Закону монополісти зобов’язані встановити будинкові лічильники тепла, а будинкові лічильники води - протягом двох років. Якщо вони цього не зроблять, саме на них, а не на споживачів, будуть накладатися штрафні санкції.
Також, нарешті в Україні, завдяки цьому Закону буде вирішене питання щодо поквартирного обліку та регулювання споживання тепла у будинках з вертикальною системою опалення. Для цього необхідно буде встановити прилади-розподілювачі та регулятори тепла на всі радіатори опалення.
Підсумовуючи, можна впевнено сказати, що цей Закон допоможе споживачам зменшити рахунки за комунальні послуги, стимулюватиме їх до енергозбереження та приведення своїх будинків до ладу. 
Управління комунікації та зв’язків з громадськістю


 

З 1 СЕРПНЯ КІЛЬКІСТЬ ДОСТУПНИХ ЛІКІВ ЗБІЛЬШИТЬСЯ

З 1 серпня перелік препаратів, що входять до урядової програми «Доступні ліки»,  збільшиться до 199 (раніше до програми були включені 157 препаратів). Це препарати від серцево-судинних захворювань, діабету ІІ типу та бронхіальної астми, які застосовуються для амбулаторного лікування хронічних захворювань. Їх можна отримати в аптеці за рецептом лікаря безкоштовно або з незначною доплатою.

В оновленому переліку стало більше на 33 препарати від серцево-судинних захворювань, на 5 – від діабету ІІ типу, на 4 – від бронхіальної астми. До програми включені препарати 43 виробників, як українських, так і іноземних,  зокрема: препарати 21 виробника з країн ЄС, 17 – України, 4 – Індії, 1 – Ізраїлю.

 

Понад 25 препаратів можна отримати безкоштовно

Понад 25 препаратів з оновленого переліку пацієнти можуть отримати в аптеці безкоштовно. Найдешевший з них Дигоксин (від серцевих захворювань) українського виробника, який коштує 7,63 грн., найдорожчий – Пульмікорт (від бронхіальної астми) шведського виробника – 852,95 грн.

Вартість найдешевших препаратів повністю компенсує держава, за інші пацієнт здійснює незначну доплату. Держава вчасно розраховується з фармацевтами за надані громадянам ліки за цією програмою. З початку її дії аптечним закладам було перераховано з бюджету за ліки понад 126 мільйонів гривень.

 

Процедура отримання доступних ліків не змінилась

Як і раніше, для того, щоб отримати препарати за програмою «Доступні ліки», потрібно звернутись за рецептом до лікаря первинної ланки – сімейного лікаря чи терапевта, що працює в поліклініці, амбулаторії або має власну практику. Тільки він має право виписати рецепт на ліки, що беруть участь в програмі.

В рецепті лікар вказує не торгову назву препарату, а діючу речовину. З рецептом потрібно прийти до аптеки з позначкою «Доступні ліки» і обрати препарат, який містить вказану в рецепті діючу речовину, та отримати його безкоштовно або з незначною доплатою. Кількість аптек, де можна отримати доступні ліки, постійно збільшується і на сьогодні до участі в програмі долучились вже 6179 аптек – це кожна третя аптека в країні.

 

Програма «Доступні ліки» буде розширюватись

Урядова програма «Доступні ліки» діє з 1 квітня цього року. За цей час 1,5 мільйони людей скористались можливістю отримати доступні ліки. Держава зробила лікування доступнішим і українці почали більше піклуватись про власне здоров’я - пішли до лікарів за обстеженням і рецептами, причому відвідуваність лікарів з початку дії програми зросла майже втричі.

На поточний рік уряд виділив на цю програму 700 мільйонів гривень, в наступному році фінансування планується збільшити до 1 мільярду гривень. Наступного року також планується збільшити перелік препаратів, що увійдуть до програми.

Перелік препаратів, що включені до програми «Доступні ліки», а також інформацію щодо програми можна переглянути на сайті Міністерства охорони здоров’я moz.gov.ua та liky.gov.ua.

Більше 22 тисяч поданих анкет – хто вони нові співробітники сервісних центрів МВС

Протягом року, разом з відкриттям нових сервісних центрів МВС та впровадженням нововведень, в Україні проводилась програма стажування у сервісних центрах МВС. Метою програм став пошук та підготовка нових, кваліфікованих, клієнтоорієнтованих працівників для подальшого оновлення кадрового складу центрів.


Релізація такого навчання стала можливою завдяки міжнародними партнерам, зокрема за підтримки Консультативної місії Європейського Союзу в Україні (EUAM Ukraine) та  МО IREX.

«Ми є тією державною структурою у системі МВС, яка орієнтована саме на забезпечення якісного державного сервісу. У нас складне завдання – не просто створити, але й повністю переформатувати якість обслуговування громадян у державній установі, забезпечивши високі стандарти. Ми ризикнули, та першими у повному обсязі реалізували подібний проект підготовки кадрів по всій Україні.Загалом до нас надійшло 22 414 анкет на участь у програмі. Наші фахівці провели більше тисячі годин тренінгів по всій країні. Як результат – 52% стажерів були працевлаштовані, і зараз працюють у фронт-офісах сервісних центрів МВС» - акцентує увагуначальник Головного сервісного центру МВС Владислав Криклій.

Конкурс на одне вакантне місце стажера у деяких областях доходив до 60 претендентів. 92% людей, котрі успішно завершили навчання, захотіли продовжити роботу в сервісних центрах МВС. Більше половини за результатами конкурсу були працевлаштовані. Серед них 94% – це молоді люди віком від 21 до 35 років.

Незвичний гендерний баланс.Вперше в історії структур МВС статистика набору показала співвідношення на користь співробітниць-жінок: 70% – жінки, 30% – чоловіки.

Досвід якісного сервісу.79% нових співробітників попередньо працювали у сфері обслуговування. Вони мають досвід клієнтоорієнтованої роботи в банківських установах,у рамках власного бізнесу та інших організаціях.

«Інший підхід» державної структури. Відсутність попереднього досвіду роботи в cистеміМВС була ключовим фактором під час відбору стажерів. Відтак 96% - нові люди у системі МВС.

Протягом курсу навчання стажери пройшли теоретичну та практичну підготовку ізнавичок, необхідних для професійного та клієнтоорієнтованого обслуговування громадян. Серед напрямків підготовки: вивчення нормативно-правової бази, алгоритмів надання послуг, протидія корупції, професійна етика, ефективна комунікація.

Незалежно від місця реєстрації у сервісних центрах МВС можна зареєструвати та перереєструвати авто, отримати або замінити посвідчення водія, отримати довідку про відсутність судимостей та інші послуги.

Отримати консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна за телефоном (044) 290-18-99 або запитати на офіційній сторінці Facebook Головного сервісного центру МВС. Прочитати доступно викладену інформацію можна на сайті hsc.gov.ua та подивитись на YouTube-каналі відео-інструкції щодо отримання послуг.