Карта залучення міжнародної допомоги

Реформи

"Урядова гаряча лінія"

Федерація футболу

На допомогу захисникам Батьківщини!



Переяслав-Хмельницький міськрайонний відділ державної виконавчої служби інформує!

Порядок стягнення аліментів (згідно статті 71 Закону України «Про виконавче провадження»)

Порядок стягнення аліментів визначається законом.

За наявності заборгованості із сплати аліментів понад три місяці стягнення може бути звернено на майно боржника. Звернення стягнення на заробітну плату не перешкоджає зверненню стягнення на майно боржника, якщо існує непогашена заборгованість понад три місяці.

Визначення суми заборгованості із сплати аліментів, присуджених як частка від заробітку (доходу), визначається виконавцем у порядку, встановленому Сімейним кодексом України.

Виконавець зобов’язаний обчислювати розмір заборгованості із сплати аліментів щомісяця. Виконавець зобов’язаний повідомити про розрахунок заборгованості стягувачу і боржнику у разі:

1) надходження виконавчого документа на виконання від стягувача;

2) подання заяви стягувачем або боржником;

3) надіслання постанови на підприємство, в установу, організацію, до фізичної особи - підприємця, фізичної особи, які виплачують боржнику відповідно заробітну плату, пенсію, стипендію чи інші доходи;

4) надіслання виконавчого документа за належністю до іншого органу державної виконавчої служби;

5) закінчення виконавчого провадження.

У разі виїзду боржника на постійне проживання до держави, з якою Україна не уклала договорів про надання правової допомоги, за рішенням суду до виїзду боржника за кордон стягнення аліментів здійснюється за весь період до досягнення дитиною повноліття.

У разі стягнення аліментів як частки заробітку (доходу) боржника на підприємстві, в установі, організації, фізичної особи, фізичної особи - підприємця відрахування здійснюються з фактичного заробітку (доходу) на підставі постанови виконавця.

Якщо стягнути аліменти в зазначеному розмірі неможливо, підприємство, установа, організація, фізична особа - підприємець, фізична особа, які проводили відрахування, нараховують боржнику заборгованість із сплати аліментів.

Після закінчення строку, передбаченого законом для стягнення аліментів, за відсутності заборгованості із сплати аліментів підприємство, установа, організація, фізична особа - підприємець, фізична особа, які проводили відрахування, повертають виконавцю постанову про стягнення аліментів з відміткою про перерахування в повному обсязі стягувачу присуджених йому сум аліментів. Якщо відраховані з боржника суми аліментів не були перераховані стягувачу, виконавець письмово повідомляє стягувачу про розмір заборгованості, що утворилася, та роз’яснює йому права на звернення з позовом до підприємства, установи, організації, фізичної особи - підприємця, фізичної особи, які виплачують боржнику відповідно заробітну плату, пенсію, стипендію чи інші доходи, якщо така заборгованість утворилася з їхньої вини.

Спори щодо розміру заборгованості із сплати аліментів вирішуються судом за заявою заінтересованої особи у порядку, встановленому законом.

За наявності заборгованості із сплати аліментів у розмірі, що сукупно перевищує суму відповідних платежів за три місяці, виконавець роз’яснює стягувачу право на звернення до органів досудового розслідування із заявою (повідомленням) про вчинене кримінальне правопорушення боржником, що полягає в ухиленні від сплати аліментів.

Оскільки стягнення аліментів є періодичними платежами, то виконавчий документ про стягнення періодичних платежів може бути самостійно надісланий стягувачем безпосередньо підприємству, установі, організації, фізичній особі - підприємцю, фізичній особі, які виплачують боржнику відповідно заробітну плату, пенсію, стипендію та інші доходи.

Одночасно з виконавчим документом стягувач подає заяву, в якій зазначаються:

1) реквізити банківського рахунка, на який слід перераховувати кошти;

2) прізвище, ім’я, по батькові стягувача, реквізити документа, що посвідчує його особу.

В Переяслав-Хмельницькому міськрайонному центрі зайнятості відбувся семінар «Легальна зайнятість»

У рамках всеукраїнської інформаційної кампанії та з нагоди Всесвітнього дня боротьби з торгівлею людьми в приміщенні Переяслав-Хмельницького міськрайонного центру зайнятості 2 серпня 2017 року відбувся семінар «Легальна зайнятість».  На семінарі були присутні директор та фахівці Переяслав-Хмельницького МРЦЗ, директор центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Переяслав-Хмельницької райдержадміністрації, директор та заступник директора центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Переяслав-Хмельницької міської ради, безробітні міста та району.
Для присутніх була надана інформація щодо запобігання нелегальній трудовій міграції, ризики неофіційного та переваги офіційного працевлаштування. Також учасники заходу отримали інформацію про телефони гарячої лінії за якими потрібно звертатися у подібних ситуаціях, та куди звертатися жертвам у разі настання злочину.
Кожний з присутніх отримав роздатковий матеріал щодо протидії торгівлі людьми.

       

Військова служба за контрактом у Збройних Силах України

З метою виконання завдань та відновлення боєздатності Збройних Сил України проводиться набір громадян України віком від 18 до 60 років на військову службу за контрактом на посадах солдатського, сержантського та офіцерського складу.
Військовослужбовцям Збройних Сил України держава гарантує стабільне грошове забезпечення  від 7000 до 8500 грн., виплату грошової допомоги на оздоровлення, щорічну оплачувану відпустку (від 30 до 45 діб), професійне зростання, безкоштовне медичне обслуговування в закладах МО України.
Один раз на рік надається:
матеріальна допомога для вирішення соціально-побутових питань у розмірі місячного окладу грошового утримання (на підставі відповідних підтверджуючих документів)
грошова допомога на оздоровлення у разі надання щорічної чергової відпустки, у розмірі місячного грошового забезпечення.
При переїзді до нового місця військової служби в інший населений пункт виплачується грошова допомога у розмірі 100% місячного грошового забезпечення на військовослужбовця та 50 місячного грошового забезпечення на кожного члена сім’ї.
Окрім того, жителі Київської області, які заключили контракт на військову службу,  відповідно до обласної комплексної Програми "Назустріч дітям", отримають з обласного бюджету одноразову адресну матеріальну допомогу у розмірі 4 мінімальних заробітних плат (12800 грн) - це поміч родинам Київщини, годувальники яких вирішили бути професійними військовими й стали на захист вітчизни.
 

Рекордний липень 2017: ОСББ скористалися «теплими кредитами» майже на 30 млн грн., що в 4 рази більше ніж у липні 2016 року

Влітку 2017 року ОСББ вразили своєю активністю та високим інтересом до енергоефективних заходів. Так, у липні 86 ОСББ та ЖБК залучили «теплих кредитів» на суму 29,1 млн гривень. Це в 4 рази перевищує показник аналогічного періоду минулого року, коли ОСББ використали на енергоощадність лише 7 млн гривень.
 
«Цього літа щомісяця маємо нові рекорди. Сума коштів, що ОСББ залучили у липні, у півтора рази більша, ніж у червні, коли банки видали «теплих кредитів» для ОСББ на 18,5 млн гривень», - прокоментував Голова Держенергоефективності Сергій Савчук.
 
Як пояснив С.Савчук, такий шалений попит на «теплі кредити» з боку ОСББ означає одне: держава запропонувала дійсно ефективну програму стимулювання до енергоефективності, а ОСББ усвідомили всі її переваги. Це відшкодування половини і більше витрат при утепленні, зменшення комунальних рахунків вполовину і більше, підвищення комфорту у квартирах та багато іншого.
 
Сергій Савчук також відзначив, що за два роки дії програми «теплих кредитів» нею скористалося понад 1000 ОСББ та ЖБК з різних регіонів України. Вони отримали в державних банках більше 157 млн грн. на впровадження різних енергоефективних заходів: утеплення будинків, заміну вікон на енергоефективні, встановлення ІТП, модернізацію освітлення тощо.
 
У розрізі регіонів найбільшу суму коштів на утеплення, а саме – 31 млн грн., залучили ОСББ Волинської області. Також до трійки лідерів за обсягом взятих ОСББ «теплих кредитів» увійшли Київська та Запорізька області.
 
Управління комунікації та зв’язків з громадськістю

 

Що потрібно знати про пенсійну реформу

Урядовий законопроект щодо пенсійної реформи, ухвалений Верховною Радою в першому читанні, очікує на розгляд парламентом. В разі його прийняття у вересні, реформа стартує з 1 жовтня. До ключових новацій, яких варто очікувати з 1 жовтня, належать: осучаснення пенсій та ліквідація дискримінації громадян за роком виходу на пенсію; встановлення справедливих і однакових для всіх умов виходу на пенсію; збільшення мінімальної пенсії до 1 373 грн.; скасування 15%-го зниження пенсій працюючим пенсіонерам; ліквідація дефіциту Пенсійного фонду.
Реформа стосуватиметься не лише нинішніх пенсіонерів, 9 мільйонів з яких отримають вже з 1 жовтня збільшені пенсії, але й працюючих, кожен з яких розраховує мати гідну пенсію після припинення трудової діяльності. Тож надаємо відповіді на запитання щодо реформи, які найбільше турбують  громадян.
 
Чи буде підвищено пенсійний вік?
Не підвищувати пенсійний вік – це принципова позиція уряду. Проте для забезпечення збалансованості Пенсійного фонду збільшуються вимоги до страхового стажу.  Мінімальний стаж для призначення пенсій з 2018 року встановлюється 25 років і він буде поступово збільшуватись до 35 років.
Навіть за найпростішими підрахунками, якщо людина має мінімальну зарплату 3200 грн. і сплачує єдиний внесок впродовж 35 років, то вона заробляє на мінімальну пенсію, яка сьогодні складає 1 312 грн. І зможе отримувати цю пенсію впродовж 18 років (середня кількість років, впродовж яких українці отримують пенсію). Таким чином забезпечується баланс Пенсійного фонду. Якщо ж людина працюватиме меншу кількість років, наприклад, 15, вона сплатить менше до Пенсійного фонду, але отримуватиме потім пенсію 18 років, хоча виплати за 3 роки вона не заробила, їх доведеться дотувати. При такому підході розраховувати на збалансованість Пенсійного фонду не доводиться.
Пенсійний вік залишається незмінним - людина, яка працювала і заробила на пенсію, вийде на заслужений відпочинок у 60 років. Але ті, хто не відпрацювали необхідний період, отримуватимуть пенсію в більш пізньому віці. В той же час мінімальний стаж в 15 років, який дає право на призначення пенсії, залишається, але при більш пізньому віці виходу на пенсію. 
 
Хто отримає збільшені пенсії?
За рахунок осучаснення пенсій, підвищені виплати з 1 жовтня отримають 5,6 млн. пенсіонерів. В цілому ж за рахунок осучаснення і підвищення мінімальної пенсії збільшені пенсії отримають 9 млн. пенсіонерів.
В першу чергу підвищення пенсій стосуватиметься тих людей, які сплатили більше внесків до Пенсійного фонду – мають більший стаж і отримували більшу заробітну плату. А також тих, хто вийшов на пенсію 10-15 років тому, оскільки їх пенсії не переглядались тривалий час.
Середня пенсія підвищиться на 380 грн. Понад 1 млн. пенсіонерів отримають підвищення до 200 грн., але для 1,2 млн. пенсія зросте на понад 1 000 грн.
 
Як обчислюватиметься пенсія?
Пенсійна реформа передбачає впровадження прозорих та зрозумілих правил визначення розміру пенсійних виплат. Впроваджується єдина формула обчислення пенсії для всіх пенсіонерів, незалежно від року їх виходу на пенсію. На розмір пенсії впливатимуть: середня заробітна плата застрахованої особи, тривалість страхового стажу, протягом якого особа сплачувала пенсійні внески, та середня зарплата в Україні, з якої сплачено страхові внески, за даними Пенсійного фонду України, за попередні 3 роки.
Спеціальні пенсії скасовуються для усіх, крім військовослужбовців та працівників підприємств з шкідливими умовами виробництва. Крім того, до 01.10.2017 буде підготовлено окремий законопроект про осучаснення пенсій військовим та впродовж 6 місяців з дати прийняття закону розроблено законопроект про запровадження професійної пенсійної системи (для окремих категорій професій, які нині мають пільгові умови пенсійного забезпечення).
 
Чи залишаться пільги по виходу на пенсію?
Зберігається право на достроковий вихід на пенсію для: матерів, які виховали 5 дітей або дітей з інвалідністю з дитинства (у 50 років); військових – учасників бойових дій (55 років); осіб з порушеннями деяких функцій росту (40/45 років); постраждалих від аварії на ЧАЕС (із зниженням пенсійного віку).
Встановлюється квота для роботодавців на працевлаштування осіб, яким до настання пенсійного віку залишилось 10 і менше років (не менш як 1 особу в середньообліковій чисельності штатних працівників).
Передбачається виплата державної соціальної допомоги (в тому числі тимчасової для осіб, що досягли пенсійного віку, але не набули права на пенсійну виплату) і доплат до рівня прожиткового мінімуму для непрацездатних осіб, – за рахунок коштів державного бюджету.
 
Чи є кошти на підвищення пенсій?
Для проведення осучаснення пенсій з 1 жовтня, як планує уряд, до кінця 2017 року необхідно 12 млрд.грн. На сьогоднішній день 11 млрд.грн. вже є - за даними Пенсійного фонду, за 7 місяців поточного року до фонду надійшло єдиного внеску на 83,8 млрд.грн., що перевищує заплановані кошти на 11 млрд.грн. Це той ресурс, який буде використано для збільшення пенсій. На наступний рік, за орієнтовними підрахунками, необхідно 40 млрд.грн.
 
 
 
 

НА ПЕРЕЯСЛАВЩИНІ ПРОВОДЯТЬСЯ ГРОМАДСЬКІ СЛУХАННЯ З ПИТАНЬ ОХОРОНИ ГРОМАДСЬКОГО ПОРЯДКУ

01 серпня 2017 року в селах Гайшин та Пристроми відбулися громадські слухання з питань охорони громадського порядку. 
У слуханнях взяли участь виконуюча обов’язки керівника апарату Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації Світлана Новородовська, секретар Гайшинської сільської ради Ганна Слюсар, голова Пристромської сільської ради Іван Бобровник, дільничний офіцер поліції Дмитро Голуб, керівники структурних підрозділів РДА, депутати сільських рад, небайдужі жителі сіл.
Під час громадських слухань жителі даних населених пунктів зверталися з запитаннями до представника Переяслав-Хмельницького відділу поліції. Керівництво району спільно з відділенням поліції пообіцяло громадам сіл віднайти шляхи вирішення даних питань, про які вони найближчим часом будуть проінформовані.
В ході громадських слухань перед присутніми виступили начальник управління соціального захисту населення адміністрації Надія Ясинчук, яка відповіла на численні запитання щодо нарахування субсидії, та начальник служби у справах дітей та сім᾽ї адміністрації Світлана Бутник з повідомленням щодо надання допомоги військовослужбовцям.
Під час проведення громадських слухань усі присутні мали можливість заповнити анонімні анкети та оцінити роботу дільничного офіцера поліції у своєму населеному пункті.
Обговоривши усі проблеми, що стосуються правопорядку, присутні дійшли до висновку, що для швидшого вирішення питань необхідно у кожному населеному пункті району розробити графік прийому громадян дільничним офіцером. По завершенню слухань жителі сіл звернулись до керівництва району із проханням допомогти із вирішенням даних проблем. 

    













    













   













 

На Переяславщині проведено перевірку щодо здійснення виконавчими комітетами Гайшинської та Пристромської сільських рад делегованих повноважень органів виконавчої влади

01 серпня 2017 року комісія по перевірці здійснення виконавчими комітетами сільських рад Переяслав-Хмельницького району делегованих повноважень органів виконавчої влади на чолі з виконуючою обов’язки керівника апарату Переяслав-Хмельницької райдержадміністрації Світланою Новородовською здійснила перевірку Гайшинської та Пристромської сільських рад.
Метою проведення таких перевірок є підвищення рівня дієвості роботи виконавчих органів місцевого самоврядування.
В ході перевірки члени комісії ретельно розглянули відповідні матеріали та надали методичні рекомендації і практичні поради секретарю Гайшинської сільської ради Ганні Слюсар та голові Пристромської сільської ради Івану Бобровнику.
Також цього дня представниками управління Держпродспоживслужби в Переяслав-Хмельницькому районі та відділу економічного розвитку, торгівлі та з питань власності Переяслав-Хмельницької районної державної адміністраціїї здійснено перевірку торгових підприємств на території даних сільських рад. За результатами перевірки суб’єктам господарювання вказано на недоліки та рекомендовано їх усунути.

   
 












   













   













     

На Переяславщині проведено перевірку щодо здійснення виконавчими комітетами Малокаратульської та Виповзької сільських рад делегованих повноважень органів виконавчої влади

28 липня 2017 року комісія по перевірці здійснення виконавчими комітетами сільських рад Переяслав-Хмельницького району делегованих повноважень органів виконавчої влади на чолі з головою Переяслав-Хмельницької райдержадміністрації Андрієм Пряхіним здійснила перевіркуМалокаратульської та Виповзької  сільських  рад.
Метою проведення таких перевірок є підвищення рівня дієвості роботи виконавчих органів місцевого самоврядування.
В ході перевірки члени комісії ретельно розглянули відповідні матеріали та надали методичні рекомендації і практичні поради голові  Малокаратульської сільської ради Валерію Ходьку та голові Виповзької сільської ради Миколі Бейчуку.
Також,  цього дня у селі Виповзки голова райдержадміністрації Андрій Пряхін відвідав фельдшерсько-акушерський пункт, де позитивно відмітив роботу фельдшера Світлани Смолянчук.