Карта залучення міжнародної допомоги

Реформи

"Урядова гаряча лінія"

Федерація футболу

На допомогу захисникам Батьківщини!



Голова райдержадміністрації Андрій Пряхін провів виїзний прийом у Сомководолинській сільській раді

         Сьогодні, 26 липня 2017 року головою Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації Андрієм Пряхіним проведений особистий виїзний прийом громадян територіальної громади сіл Сомкова Долина та Соснівка. У заході взяли участь головний спеціаліст з питань звернень громадян Наталія Басараба, спеціалісти структурних підрозділів адміністрації.





         Під час прийому громадян обговорювалися питання щодо ліквідації аварійних дерев, що можуть спричинити  знеструмлення населеного пункту в  стихійні погодні умови по вулиці Польова села Сомкова Долина та натягування обвислих проводів, хоч заявка від сільської ради вже надходила до працівників ТОВ «Київобленерго». Піднімалось питання відносно незавершеного будівництва будинків для переселенців із зони ЧАЄС та сплата податків за земельні ділянки на яких знаходиться майно колишнього керівника, питання пільгового перевезення пасажирів.
         

По завершені прийому голова Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації Андрій Пряхін дав відповідні доручення.      

Андрій Пряхін взяв участь у сесії Переяслав-Хмельницької районної ради

Двадцять п’ятого липня відбулася чергова п’ятнадцята сесія Переяслав-Хмельницької районної ради. Головував на засіданні голова районної ради Петро Качкалда. В роботі пленарного засідання взяли участь 28 депутатів із 34 обраних, голова райдержадміністрації Андрій Пряхін, начальники управлінь та відділів райдержадміністрації, працівники виконавчого апарату районної ради, громадські активісти.

До відкриття пленарного засідання начальник архівного відділу райдержадміністрації Олена Розовик ознайомила присутніх з фотодокументальною виставкою «Героїчне і трагічне в історії Київської області.  Літопис подій».



До сесії звернулися начальник Переяслав-Хмельницького відділу поліції Олег Петренко та начальник  Переяслав-Хмельницького міськрайонного відділення управління СБУ Олексій Лазоренко з проханням посприяти у роботі служб. Це закупівля камер відеоспостереження, оргтехніки, паливно-мастильних матеріалів, форменного одягу, виконання поточних ремонтів, тощо. Депутати затвердили відповідні програми, а питання фінансування буде розглянуто на наступних сесіях, враховуючи можливості та пріоритети районного бюджету.



Було внесено зміни до вже діючих районних програм - районної комплексної Програми «Турбота», Програми розвитку фізичної культури та спорту «Переяславщина спортивна», Програми енергозбереження, Програми забезпечення діяльності комунальної установи Переяслав-Хмельницької районної ради «Трудовий архів Переяслав-Хмельницького району»; затверджено Програму національно-патріотичного виховання в Переяслав-Хмельницькому районі на 2017-2020 роки.



Найактивніше обговорення викликали районні Програми охорони здоров’я – «Здоров’я» на 2017 рік, «ОНКОЛОГІЯ» на 2017-2018 роки, «Переяслав-Хмельницька районна цільова соціальна Програма протидії захворюванню на туберкульоз» на 2017 рік, «Цукровий діабет та нецукровий діабет» на 2017-2018 роки.

Голова постійної комісії районної ради з питань освіти, культури, спорту, національного та духовного відродження Марія Лях доповіла про зміни у галузі освіти. Депутати підтримали реорганізацію Стовп’язької школи та садочка, щодо їхнього злиття у навчально-виховне об’єднання. Раніше до Студениківської опорної школи як філію було приєднано Мазінську школу. Цього разу, приєднавши дитячий садок села Мазінки, було створено опорний навчальний заклад Студениківський навчально-виховний комплекс «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад».

Окремий блок питань стосувався майна спільної власності територіальних громад сіл Переяслав-Хмельницького району.

Без додаткового обговорення затвердили питання бюджету – звіти за І квартал та І півріччя 2017 року та зміни до бюджету.

Підтримали звернення до міського голови та депутатів Переяслав-Хмельницької міської ради щодо спільного фінансування програм охорони здоров’я. Його мають оголосити на сесії міської ради, яка відбудеться 27 липня.

В результаті своєї роботи депутати підтримали усі пропозиції подані Переяслав-Хмельницькою райдержадміністрацією.








Із виставкою до 85-річчя Київської області ознайомилися депутати районної ради і працівники райдержадміністрації

Фотодокументальна виставка «Героїчне і трагічне в історії Київської області.  Літопис подій» створена спеціалістами Державного архіву до 85-річчя утворення Київської області експонується у приміщення Переяслав-Хмельницької райдержадміністрації і Переяслав-Хмельницької районної ради з 24 липня 2017 року.

Близько 50-ти архівних документів і фотографій розповідають історію утворення і становлення області від часу її утворення до сьогодення.


В день проведення чергової п’ятнадцятої сесії Переяслав-Хмельницької районної ради сьомого скликання 25 липня 2017 року начальник архівного відділу райдержадміністрації Олена Розовик розповіла депутатам районної ради і працівникам райдержадміністрації про фотодокументи, що хронологічно згруповані і розміщені на п’яти стендах виставки.














Відбулося засідання надзвичайної протиепізоотичної комісії при Переяслав-Хмельницькій райдержадміністрації

25 липня 2017 року при Переяслав-Хмельницькій районній державній адміністрації відбулося засідання надзвичайної протиепізоотичної комісії, де затвердили розпорядження про накладання карантинних обмежень на село Соснова, Переяслав-Хмельницького району по сказу тварин.

16 липня 2017 року стався випадок покусу жительки села Соснова Журби Людмили Павлівни, 1940 року народження власною собакою породи німецька вівчарка. Собаці 14 років, щеплення проти сказу проводили 18.03.2015 pоку, імунітет триває 2 роки.

18 липня 2017 року тварина загинула, її закопали в лісі. В родині мешкає дочка, внук, дружина внука і двоє правнуків, які ймовірно мали контакт із даною собакою.

Потерпіла 2 рази, а саме 16 та 18 липня 2017 року, зверталася до Яготинської районної лікарні, а  21 липня цього року звернулася до Переяслав-Хмельницької центральної районної лікарні. Жінці порадили госпіталізацію, вона відмовилась. Працівники лікарні повідомили Переяслав-Хмельницьке районне управління Головного управління Держпродспоживслужби в Київській області.

Працівники даної служби виїхали на місце захоронення собаки, відкопали її, відібрали матеріал таі відправили в Регіональну державну лабораторію Держпродспоживслужби в місті Києві та Київській області. 24 липня 2017 року, о 1240 годині було отримано результат, що собака хвора на сказ.

Тож, як зазначив начальник Переяслав-Хмельницького районного управління Головного управління Держпродспоживслужби в Київській області Олексій Роман: «Хочу звернутись до жителів міста та району, які є власниками собак і котів, про те, що повинні щеплювати своїх улюбленців проти сказу.Якщо трапився випадок, що собака чи кіт нанесли покуси, то ні в якому разі не потрібно вбивати тварину, а ізолювати її та повідомити Переяслав-Хмельницьке районне управління Головного управління Держпродспоживслужби в Київській області.»

Кабінет Міністрів України звітує...






Уряд проводить капітальний ремонт країни

19 липня Кабінет Міністрів відзвітував про результати роботи за перше півріччя і оприлюднив пріоритети на наступні шість місяців. Головна мета роботи уряду Володимира Гройсмана залишається незмінною – трансформувати економічні успіхи в підвищення якості життя українських громадян. Підґрунтя для проведення масштабних соціальних реформ вже створене. Уперше уряд Володимира Гройсмана підготував:

-      середньостроковий план дій, який містить конкретні пропозиції щодо реформування економіки та соціальної сфери,

-      бюджетну декларацію, яка дозволить ефективно планувати капітальні державні видатки

Зусилля уряду підтримані міжнародною спільнотою: у липні цього року в Лондоні пройшла міжнародна конференція з підтримки започаткованих командою Володимира Гройсмана реформ.

Необхідний фінансовий ресурс для проведення масштабних соціальних реформ буде створений за рахунок відновлення економіки, пожвавлення підприємницької діяльності і збільшення бюджетних надходжень. В цьому році уряд закріпив і покращив минулорічні економічні досягнення.  Зокрема, обсяг капітальних інвестицій у січні – березні зріс на 21,4% (до січня березня 2016р), за 5 місяців експорт зріс на 25,9% проти  «мінус» 11,5% у аналогічному періоді минулого року.  Як результат - у першому півріччі перевиконання бюджету склало 29 млрд. грн. проти дефіциту  35,7 млрд. грн у січні-червні 2016. Середня зарплата за перші п’ять місяців року збільшилася на 36,8% до 6494 грн.

Ціль уряду №1: Подальше економічне зростання     

Уряд покращує умови ведення бізнесу

У минулому році Кабінет міністрів розпочав масштабну дерегуляційну реформу. У минулому році було скасовано більше 360 застарілих нормативних актів. Наприкінці травня цього року уряд зареєстрував у Верховній раді законопроект (№6480), який пропонує визнати недійсними всі нормативні акти, які ухвалювались ще за радянських часів. Зараз триває робота над створенням публічної автоматизованої бази перевірок, завдяки якій кожен зможе промоніторити перевірочну діяльність контролюючих органів.

Одне з найбільших досягнень – запуск з 1 квітня автоматичного відшкодування ПДВ. Це дозволить ліквідувати корупцію при поверненні цього податку з бюджету. Добросовісні підприємства отримали можливість повертати свої гроші без жодних затримок.  Завдяки успішним крокам у боротьбі з корупцією, у тому числі на митниці, зростають бюджетні надходження.  Надходження митних платежів до державного бюджету за I півріччя 2017 року склали 143, 5 млрд. грн., що на 37,3 %  (або на 39 млрд. грн.) більше за аналогічний період минулого року.

Значно полегшують умови ведення бізнесу й інші урядові рішення. Зокрема, уніфіковано процедуру подання документів в електронній формі до органу ліцензування, ухвалено рішення про відкриття публічного доступу до інформації про містобудівну документацію через новий веб-сервіс на сайті Мінрегіону.

 Уряд створює нові стимули для залучення інвестицій

Уряд ініціює прозорий і чесний продаж державних підприємств. 4 липня Кабінет міністрів ухвалив законопроект «Про приватизацію державного майна», який формує сучасне правове середовище для залучення інвестицій.  Головна мета закону – чесний і прозорий продаж державного майна, який стане інструментом залучення реальних інвесторів в Україну.

Уперше в історії була проведена інвентаризація держпідприємств. Тільки центральним органам виконавчої влади належить близько 3500 держпідприємств сумарною вартістю активів 1 704 млрд грн. Приміром, у Польщі таких підприємств в 10 разів менше. Після оцінки портфелів держкомпаній визначено, які з них мають залишитися в державні власності, які мають бути виставлені на продаж і т.д. Цей документ буде постійно оновлюватись.

Уряд підтримує стратегічні для економіки галузі

Кабінет міністрів впроваджує нову стратегію бюджетного планування: гроші йдуть за пріоритетними напрямками. Один з них – підтримка агропромислового комплексу. Сектор АПК (разом з переробкою) забезпечує 17% ВВП. Тому державні інвестиції в цей сектор є вкрай важливими для розвитку економіки в цілому.  Зокрема, в цьому році на здешевлення кредитів в АПК буде направлено 300 млн грн.,  ще 550 млн підуть на часткову компенсацію закупівлі  с/х техніки вітчизняного виробництва.  Агросектор залишається перспективним і для інвесторів. Так, у січні-березні 2017 р. до 2016 р. капітальні інвестиції в сільське, лісове та рибне господарство зросли на 57,9 % (близько 10,9 млрд грн). Аграрний експорт за січень-травень 2017 р. збільшився на 31,4 % ( до $7,5 млрд ).

Уряд розпочав масштабне відновлення інфраструктури

Відновлення доріг – залишається в пріоритеті. Підтримані парламентом урядові зміни до бюджету-2017 передбачають збільшення фінансування дорожнього господарства на  3,25 млрд грн. Додаткове фінансування надходить від ДФС. Зокрема, завдяки перевиконанню плану в рамках митного експерименту за перше півріччя на дороги перераховано 7,4 млрд грн. Завдяки стабільному фінансуванню вже виконано ремонтно-будівельні роботи на  372  км доріг, ліквідовано 5960 тис. кв. м ямковості.

Україна активно відновлює аеропортову інфраструктуру. Зокрема, розширено географію польотів через місцеві аеропорти (Львів, Вінниця, Івано-Франківськ, Херсон). За п’ять місяців цього року обсяги пасажирських перевезень українських авіакомпаній зросли на 42,5 %  (3471,1 тис. осіб).

Уряд будує енергонезалежну державу

Уряд ставить на меті амбіційне завдання – до 2020 р зробити нашу державу енергонезалежною.  До нашої цілі - 2020 наближає нас робота ПАТ «Укргазвидобування», яке стабільно нарощує обсяги українського видобутку газу. Завдяки встановленню єдиної ціни на газ підприємство отримало додаткові кошти на ремонт і введення в експлуатацію нових свердловин, розвідувальне буріння, модернізацію інфраструктури. За І півріччя 2017 р. видобуто 9,7 млрд куб. м газу, що на 3,8% або 0,36 млрд куб. м більше, ніж за шість місяців 2016 р.

Одночасно уряд підтримує проекти, які дозволяють скоротити споживання енергоресурсів. Так, в цьому році на «теплі кредити» виділено  730 млн грн .

Ціль уряду №2: Ефективне урядування

Уряд реформує систему державного управління і розвиває електронне урядування

Команда Володимира Гройсмана змінює підходи до функціонування системи держслужби: викорінюється неефективність та корупція, оновлюється кадровий склад. Вже розпочато реформу 10 міністерств,  триває реформа секретаріату КМУ підготовлено конкурс на залучення 1000 нових держслужбовців за прозорим конкурсом. Цю реформу підтримує європейська спільнота. ЄС виділив на підтримку реформи держуправління 90 млн.євро. Перший транш отримано в травні – 10 млн.євро.

Розширюється перелік адмінпослуг, які громадяни можуть отримати онлайн. Вже запроваджено:

- 6 електронних послуг у сфері реєстрації бізнесу - за 3 місяці відкрито понад 800 ФОП;

- призначення допомоги при народженні дитини (понад 1 тис родин вже отримали);

- введення об'єктів в експлуатацію (більше 20 об'єктів введено онлайн).

 

Уряд підтримує створення сильних місцевих громад

За підтримки команди Володимира Гройсмана триває процес децентралізації. На сьогодні вже утворено 413 об'єднаних територіальних громад (ОТГ). В ОТГ організовано роботу 39 центрів надання адмінпослуг. Зміцнюється фінансова незалежність місцевих громад: за 6 місяців цього року надходження місцевих бюджетів зросли на 33,8% ( або на 22 млрд грн.). На реалізацію проектів за рахунок Фонду регіонального розвитку буде спрямовано майже 3,4 млрд грн. за рахунок цих коштів в регіонах буде реалізовано 767 проектів.  Зокрема, у Слов’янську реконструюють пологовий будинок (18 млн грн), в Чернігівській області буде придбано медичний лінійний прискорювач (40 млн грн), у Старому Самборі Львівської області буде реконструйовано хірургічне відділення місцевої лікарні (1,5 млн грн), у Закарпатській області збудують дитячій садочок (3,9 млн гривень).

 

Ціль уряду №3: Розвиток людського капіталу

Уряд розпочав медичну реформу

З 1 квітня українці можуть отримати ліки від серцево-судинних захворювань, діабету ІІ типу та бронхіальної астми безкоштовно або з невеликою доплатою. За три з половиною місяці роботи програми понад 1,5 мільйони людей нею скористалися – отримали життєво необхідні ліки. До участі в програмі долучились понад 6117 аптек – це кожна третя аптека в країні. З  початку дії програми аптечним закладам відшкодовано з держбюджету понад 126 мільйонів гривень. Це лише 25% усіх коштів, виділених в цьому році на програму «Доступні ліки». Тобто уряд має можливість розширити її.

Уряд виділив 150 млн.грн. на закупівлю агіографічного обладнання для оснащення кардіологічних центрів (на умовах співфінансування з місцевимми бюджетами). На даний час в Україні існує 44 кардіологічних центри. В нинішньому році з’явиться ще 13 в 11 областях. У грудні 2017 р планується відкриття першого пускового комплексу ОХМАТДИТУ. 

Подані урядом  законопроекти щодо медичної реформи ухвалені ВР в першому читанні. Вони передбачають зміну системи фінансування охорони здоров’я, впровадження принципу «гроші йдуть за пацієнтом», підвищення доступності та якості медичного обслуговування.

Уряд реформує систему соціальної політики

З 1 січня завдяки урядовій ініціативі  мінімальна заробітна плата зросла вдвічі, підвищення зарплат торкнулося 3,5 млн людей. Збільшення «мінімалки» дало поштовх до суттєвого зростання зарплат.

Перед парламентськими канікулами Верховна рада підтримала урядовий законопроект, який розпочинає масштабну пенсійну реформу. Ця реформа почнеться з відновлення соціальної справедливості по відношенню до людей похилого віку. Вже з жовтня будуть підвищені пенсії для 9 млн пенсіонерів.

Уряд не залишає сам на сам сім’ї, які не можуть самостійно сплачувати комунальні рахунки. Нещодавно ухваленими змінами до бюджету-2017 на субсидії додатково виділяється 14,1 млрд грн. Субсидіями вже підтримано 6,7 млн сімей, розпочато монетизацію невикористаних субсидій на оплату тепла.

Ціль уряду №4: Верховенство права і боротьба с корупцією

Уряд розширює доступ до правової допомоги. В Україні вже відкрито  551 центр та бюро безоплатної правової допомоги. Їх послугами скористалось більше 600 тис осіб.  За І півріччя до Єдиного контакт-центру звернулося 269 тис. осіб.

Уряд турбується про майбутнє дітей і молоді, яка потрапила в конфлікт с законом. В цьому році було відкрито ще два центри (Київський та Одеський), де такі підлітки можуть отримати комплексну допомогу. Послугами подібних центрів скористались 458 підлітків.  98 % з них демонструють позитивні зміни в різних сферах життя

Уряд впроваджує ефективну систему боротьби з корупцією.  Протягом січня-червня 2017 р на погодження до НАЗК надійшло 92 антикорупційні програми. Уряд забезпечив належне функціонування Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування. До Реєстру подано 1 427 400 електронних документів. 

 

Ціль уряду №5: Безпека і оборона

Уряд будує обороноздатну державу. У 2017 р. видатки на оборону перевищують 69 млрд грн(2,4% ВВП). Це  на  10,9 млрд грн (19%) більше ніж у 2016 р. Зокрема, запропоновані урядом і ухвалені парламентом зміни до бюджету-2017 передбачають виділення на безпеку і оборону 9,1 млрд грн., які підуть в тому числі на закупівлю медикаментів і продуктів для армії, реабілітацію наших воїнів АТО і  підтримку родин загиблих.

Уряд підвищує безпеку громадян. Розпочаті реформи вже дають результат: на 16,5 % зменшилась кількість кримінальних порушень, на 20,5% (з 93199 до 112342) збільшилось загальне число розкритих  злочинів.

Реформується система зовнішніх відносин і інформаційної політики. Уряд забезпечив впровадження безвізу з Європою. Розпочато мовлення українського радіо на окуповані райони Донбасу. Вже ведеться будівництво вежі  у Бахмутівці, досягнуто домовленостей щодо вежі в Покровську, посилено український сигнал в Авдіївці. Також введено в експлуатацію в с. Чонгар Херсонської обл телекомунікаційну вежу для організації українського мовлення на АРК. Збільшено присутність телеканалу «UA|TV», який є частиною Мультимедійної платформи іномовлення України, в інформаційному просторі Болгарії, Грузії, Польщі.

Звіт роботи Уряду за перше півріччя 2017 року в цифрах

 



















 




















 




 

Виїзна акція Переяслав-Хмельницьким МРЦЗ в ТОВ Дитячий оздоровчий заклад санаторного типу «Славутич» «У світі професій»

Відпочинок у таборі – один із самих приємних спогадів школярів. Адже, для більшості з них наступний шкільний рік - це рік нових знань, подій і досягнень, це рік вибору професійного шляху, який відобразиться на всьому подальшому житті. Саме тому, 20 липня 2017 року, на території дитячого оздоровчого закладу санаторного типу «Славутич» відбувся виїзний захід за участі фахівців відділу активної підтримки безробітних Переяслав-Хмельницького міськрайонного центру зайнятості та учнівської молоді, що  перебуває  на відпочинку. Метою даного заходу було надання інформації щодо правильного вибору майбутньої професії з обов’язковим  врахуванням вимог сьогодення щодо перспектив ринку праці, пріоритетів професійного самовизначення, виявлення власних можливостей, інформування про послуги державної служби зайнятості.

Допомога у свідомому професійному самовизначенні надавалася з використанням методів роботи,  які відповідають літньому настрою дітей, тобто в ігровій цікавій для сприйняття та засвоєння формі. 

Під час заходу діти  отримали знання і навики правильного, свідомого вибору професії, спираючись на власні здібності та інтереси. Під час дискусії обговорювались перспективні, сучасні та актуальні професії, популярні навчальні заклади регіону, де можна навчатися та здобути професії до душі. Діти мали можливість систематизувати свої знання щодо факторів, якими необхідно керуватися під час вибору свого майбутнього: відповідність особистісних характеристик особливостям професії, затребуваність професії на ринку праці, актуальність у майбутньому, готовність до самоосвіти та самовдосконалення, можливості особистісного росту.

З молоддю було проведене експрес-тестування, під час якого учасники отримали відповіді щодо власного типу професійної спрямованості та зробили ще один крок у професійному самовизначенні.

Можна зробити висновок, що проведений захід залишить слід у пам’яті дітей,  а професійна порада та профорієнтаційна робота фахівців служби зайнятості стане кроком до правильного рішення у виборі майбутньої діяльності.

Закон України «Про енергетичну ефективність будівель» підписано Президентом України

20 липня 2017 року Президент України Петро Порошенко підписав Закон України «Про енергетичну ефективність будівель».

«Цей Закон стане основою державної політики щодо скорочення енергоспоживання у будівлях та залучення інвестицій у цю сферу. Саме сектор будівель – один з найбільш енергоємних в Україні», - прокоментував Голова Держенергоефективності Сергій Савчук та нагадав, що Закон розроблено у тісній співпраці з Агентством на виконання 31-ої Директиви ЄС про енергетичну ефективність будівель.

Враховуючи досвід європейських країн, Законом визначеноосновні заходи із підвищення енергетичної ефективності будівель та, що важливо, інструменти їх фінансування. Також планується реалізація національних планів збільшення кількості будівель з близьким до нульового споживанням енергії.

Закон передбачає запровадження сертифікації енергетичної ефективності будівель. В сертифікатах зазначатимуться дані про енергоспоживання будівлі та рекомендації щодо підвищення рівня енергоефективності в ній. Завдяки цьому власники або покупці будинків чи квартир володітимуть актуальною інформацією про енергетичні характеристики будівель.

Також, відповідно до Закону буде створено відкриті бази данихенергетичних сертифікатів будівель, звітів про результати обстеження інженерних систем будівель. Вестиметься і перелік атестованих енергоаудиторів.

В цілому, Закон запроваджує механізм стимулювання підвищення рівня енергоефективності у будівлях, а також передбачає відповідальність за це.

Працівники Київської митниці ДФС затримали 45 м3 лісоматеріалів, які намагалися незаконно експортувати до Європи

Наразі операції з експорту лісоматеріалів з митної території України до країн ЄС є одними з найактуальніших та резонансних в колах громадськості.

А оскільки контроль за здійсненням митного оформлення товарів покладено безпосередньо на митні органи відповідно до Митного кодексу України, працівники Київської митниці ДФС, а саме відділу митного оформлення №3  митного посту «Святошин», розташований у смт. Гостомель Київської області, питання законності експорту лісоматеріалів тримають на особливому контролі.

Протягом 2016-2017 років працівники Київської митниці спільно з співробітниками Головного відділу по боротьбі з корупцією та організованою злочинністю ГУ СБУ у Києві та Київській області здійснюють заходи з протидії контрабанді та корупції, запобіганню нанесення економічних та екологічних збитків державі України під час здійснення експортний операцій з лісоматеріалами.

Так, одне з вітчизняних підприємств, основним видом діяльності якого є операції з лісоматеріалами,  подало до митного оформлення декларацію. В ній значилося, що до Угорщини залізницею прямує  44,7032 м3  «Брус двокантний (сосна звичайна (Pinus sylvestris L.)». Товар було задекларовано за кодом Українського класифікатора товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТЗЕД) 4407109300 - лісоматеріали оброблені.

На перший погляд, підприємцями було надано необхідний пакет документів, серед яких обов’язкові сертифікат про походження лісоматеріалів та виготовлених з них пиломатеріалів для здійснення експортних операцій, висновок експерта та експертна довідка Київської обласної торгово-промислової палати.

Однак, митники вирішили ретельніше перевірити цю зовнішньоекономічну операцію. Було проведено спільний митний огляд із залученням правоохоронних органів, а саме співробітників Головного відділу по боротьбі з корупцією та організованою злочинністю ГУ СБУ у  Києві та Київській області, співробітників Оперативного управління Головного управління ДФС у Київській області та працівників Управління протидії митним правопорушенням Київської митниці ДФС. У ході проведення митного огляду сумніви щодо правильності класифікації товару підтвердились, внаслідок чого було направлено запит до спеціалізованого підрозділу з питань перевірки правильності класифікації товарів.

За результатами проведених заходів відділом класифікації товарів Київської митниці ДФС було визначено код товару згідно з УКТЗЕД – 4403203900 (лісоматеріали необроблені).

Це означало, що вищезазначений вантаж до експорту заборонено, оскільки відповідно до Статті 21 Закону України від 08.09.2005 №2860-IV «Про особливості державного регулювання діяльності суб’єктів підприємницької діяльності, пов’язаної реалізацією та експортом лісоматеріалів» (в редакції від 09.04.2015 №325-VIII) тимчасово, строком на 10 років, забороняється вивезення за межі митної території України в митному режимі експорту лісоматеріалів необроблених деревних порід.

Таким чином підприємці намагалися надати документи як підставу для переміщення товарів через митний кордон України, що містять неправдиві відомості, необхідні для визначення коду та опису товару згідно з УКТЗЕД.

Складено протокол про порушення митних правил за статтею 483 Митного кодексу України. Лісоматеріали вилучено до винесення судом рішення у справі.

ГУ ДФС у Київській області

 

На Київщині намагалися завдати значних збитків державі

Слідче управління фінансових розслідувань ГУ ДФС у Київській області здійснює досудове розслідування кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань 26.05.2017 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 212 КК України.

Службові особи ТОВ «П» впродовж 2016 року відобразили у реєстрах бухгалтерської та податкової звітностей проведення безтоварних операцій із підприємствами, що мають ознаки фіктивності ТОВ «Ф» та ТОВ «А», чим самим ухилились від сплати податків у значних розмірах.

У ході досудового розслідування встановлено, що ТОВ «Ф» та ТОВ «А» мають ознаки фіктивності.

Згідно з інформацією, отриманою у ході досудового слідства, встановлено адресу приміщення, що його ТОВ «П» використовує для здійснення своєї господарської діяльності.

Під час проведення обшуку за встановленою адресою 13 липня 2017 року СУ ФР ГУ ДФС у Київській області спільно із Прокуратурою Київської області виявлено та вилучено оригінали первинних бухгалтерських документів ТОВ «П» щодо проведених фінансово-господарських операцій із ТОВ «Ф» та ТОВ «А». Окрім цього, виявлено та вилучено 18 печаток суб’єктів господарювання, з яких 3 печатки – підприємств-нерезидентів.

 ГУ ДФС у Київській області

 

Терміни сплати податку на нерухоме майно,

відмінне від земельної ділянки юридичними особами

ГУ ДФС у Київській області нагадує, що відповідно до норм п.п.«б» п.п. 266.10.1 п. 266.10 ст. 266 ПКУ, податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки сплачується юридичними особами авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що наступає за звітним кварталом, які відображаються в річній податковій декларації.

Сплачується податок за місцем розташування об'єкта/об'єктів оподаткування і зараховується до відповідного бюджету згідно з положеннями Бюджетного кодексу України.

         Таким чином, термін сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки юридичними особами за ІІ-й квартал 2017 року закінчується 30 липня.

ГУ ДФС у Київській області

 

Чому вам зупинили реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН

       ГУ ДФС у Київській області нагадує, що Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для  зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному  реєстрі  податкових накладних та Вичерпний перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування  в ЄРПН затверджено наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 №567, зареєстрованому в Мінюсті 16.06.2017 за №753/30621.

Згідно з положеннями цього наказу, зупинення реєстрації здійснюється лише по реально ризикових операціях.

Не підлягатимуть  блокуванню податкові накладні/розрахунки  коригування, які:

  1. Податкові накладні/розрахунки  коригування, які не підлягають наданню отримувачу (покупцю), та/або складена за операцією, що є звільненою від оподаткування.

 2. Якщо обсяг постачання, зазначений платником в ПН/РК, зареєстрованих у Реєстрі в поточному місяці, з урахуванням поданої на реєстрацію в Реєстрі ПН/РК, становить менше 500 тис.грн. та керівник - посадова особа такого платника податку є особою, яка займає аналогічну посаду не більше ніж у 3-х діючих платників податків.

 3. Якщо загальна сума сплачених у 2016 році сум ЄСВ та податків і зборів (крім суми ПДВ, сплаченої при ввезенні товарів на митну територію України) платником податку та його відокремленими підрозділами, якими подано ПН/РК на реєстрацію, становить більше 5 млн.грн.

4. одночасно значення показників D та P, мають такі розміри: D>0,05, P < Pм  1,3,

де D - розрахункова величина, яка дорівнює S/T;

S - загальна сума сплачених за останні 12 місяців сум ЄСВта податків і зборів (крім суми ПДВ, сплаченої при ввезенні товарів на митну територію України) платником та його відокремленими підрозділами;

T - загальна сума постачання товарів/послуг на митній території України, що оподатковуються за основною ставкою та ставкою 7 %, за останні 12 місяців, яка зазначена платником в ПН/РК, зареєстрованих у Реєстрі;

P - сума ПДВ, зазначена платником в ПН/РК, зареєстрованих у Реєстрі у звітному (податковому) періоді, з урахуванням поданої на реєстрацію в Реєстрі ПН/РК;

Pм - найбільша місячна сума ПДВ, зазначена у ПН/РК, зареєстрованих платником податку в Реєстрі за останні 12 місяців.

 У разі якщо за результатами перевірки ДФС встановлено, що ПН/РК відповідає одній з перерахованих ознак, -  така податкова накладна / розрахунок коригування не підлягає Моніторингу.

 Моніторинг ПН/РК здійснюється ДФС за такими критеріями:

1) обсяг постачання у податковій накладній, яка подана на реєстрацію, у 1,5 раза більший за величину, що дорівнює залишку різниці обсягу постачання такого товару/послуг, зазначеного у ПН/РК, зареєстрованих з 01 січня 2017 року в Реєстрі, та обсягу придбання на митній території України та/або ввезення на митну територію України відповідного товару, зазначеного з 01 січня 2017 року в отриманих ПН/РК, зареєстрованих в Реєстрі, та митних деклараціях, і переважання в такому залишку товарів з кодами згідно з УКТ ЗЕД, які визначаються ДФС, більше 75 % загального такого залишку та відсутність товару/послуги, зазначеної в податковій накладній, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, в інформації, поданій платником податку за встановленою формою, як товару/послуги, що на постійній основі постачається (виготовляється);

2) відсутність (анулювання, призупинення) ліцензій, виданих органами ліцензування, які засвідчують право суб'єкта господарювання на виробництво, експорт, імпорт, оптову і роздрібну торгівлю підакцизними товарами (продукцією), визначеними підпунктами 215.3.1 та 215.3.2 пункту 215.3 статті 215 розділу VI Податкового кодексу України (далі - Кодекс), стосовно товарів, які зазначені платником податку у податковій накладній, поданій на реєстрацію в Реєстрі.

   Якщо за результатами Моніторингу визначено, що ПН/РК відповідає перерахованим критеріям - реєстрація такої податкової накладної / розрахунку коригування зупиняється відповідно до вимог п. 201.16 ст. 201 розділу V Кодексу.

     Проте, навіть якщо податкову накладну заблокують, то підприємець матиме можливість оскаржувати такі дії  працівників ДФС, але спочатку платник  повинен надати контролюючому органу за основним місцем податкового обліку Повідомлення щодо підтвердження реальності здійснених операцій і додаткові документи. Комісія ДФС про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН оперативно, протягом 5 днів, опрацьовує повідомлення щодо підтвердження реальності здійснення операцій по зупиненим податковим накладним/розрахункам коригування. Якщо вам все ж відмовлять в реєстрації податкової накладної, то така відмова може бути підставою для звернення до суду.

За повідомленням директора Департаменту моніторингу доходів та обліково-звітних систем ДФС Миколи Чмерука, зробленого ним  під час засідання Громадської ради при ДФС України  14липня цього року, за результатами розгляду надісланих повідомлень підтверджено 40% та відмовлено у реєстрації 60%  ПН/РК.

ГУ ДФС у Київській області