Деклараційна кампанія - 2018

Карта залучення міжнародної допомоги

Реформи

Федерація футболу

На допомогу захисникам Батьківщини!



Відбувся круглий стіл на тему «Лівобережна Київщина. Туризм. Патріотичне виховання»

5 квітня 2018 року відділом культури Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації спільно з громадською ініціативою «Корінь нації» було організовано круглий стіл на тему «Лівобережна Київщина. Туризм. Патріотичне виховання», учасниками якого стали представники місцевих відділів культури, туристичних фірм, готелів, народних майстрів Переяславщини, інформаційного туристичного центру, ЗМІ, а також Київського обласного молодіжного центру при КОДА.

Обговорювались питання співпраці, можливостей розвитку туризму, патріотичного виховання та економіки як на Переяславщині, так і Лівобережній Київщині зокрема. Важливо аби турист, який вже відвідав  1-3 музеї Переяслава, мав інтерес повернутися сюди ще раз та, пізнаючи нове, відчував бажання перебувати на Переяславщині не менше однієї доби.

Так,  на сьогоднішній день існує багато факторів, які заважають повноцінно розвивати внутрішній туризм у нашому регіоні, але поступове подолання цієї великої перешкоди і було темою номер один нашої зустрічі.

У результаті спілкування вирішили, що об’єднати всіх має обласний патріотичний маршрут «Корінь нації - мандрівка Україною крізь віки»,  єдиний об’єднуючий інформаційний ресурс та взаємовигідна співпраця зацікавлених сторін у розвитку туристичної галузі на Переяславщині. Також, багато чого залежатиме і від депутатів, які мають в цьому місяці  підтримати важливу програму розвитку туризму в Переяслав-Хмельницькому районі! 

 На даному етапі потрібен  деякий час для можливості мати чітке спільне бачення та слідувати йому. На привеликий жаль не всі запрошені мали змогу бути присутніми на заході, але думка буде враховуватись кожного. Дійсно, як і передбачалось,  велику кількість ідей та можливостей ми просто не помічали і  не користувались ними, але ж вони досить прості й, насправді, варті того, щоб їх реалізувати! До прикладу: багато міст ініціюють акції підтримки місцевого виробника (в період децентралізації це є особливо важливо). У нас теж вони є. Підтримувати місцевого виробника можна так, щоб це було пізнавально-інформаційно, корисно і вигідно всім сторонам. До прикладу: місцевий споживач, купуючи товари місцевого виробника, міг би дізнаватися на них коротку цікаву інформацію про історію свого краю та його визначні об’єкти. Для туриста – спеціальні фірмові магазинчики товарів місцевого виробника, при певній покупці,  потенційно можуть слугувати  як елемент гастрономічного туризму та базової інформаційної зони, де не проблема буде придбати туристичну карту за лояльною ціною. Звичайно, на карті, окрім загальної інформації, може діяти програма підтримки місцевих майстрів народного мистетства чи організацій, які, надаючи свої послуги, затримують туристів у нашому регіоні. Все це даватиме користь нашому   краю і збільшуватиме як кількість робочих місць, так і фінансову спроможність у багатьох напрямках. Це тільки один приклад і механізм буде діяти, якщо місцева влада та громада підтримає ідею. Також, обговорювалися й інші перспективні можливості, але про них можна буде почути пізніше, як тільки вони  пройдуть етап оцінки та актуалізації.