Карта залучення міжнародної допомоги

Реформи

Федерація футболу

На допомогу захисникам Батьківщини!



Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо порядку виплат внутрішньо переміщеним особам



Згідно з постановою КМУ від 13.09.2017 № 689 «Про  внесення змін до деяких постанов КМУ « до Порядку надання щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг», затвердженого постановою КМУ від 01.10.2014 №505 внесено зміни, якими передбачено:
підвищення розміру щомісячної грошової допомоги внутрішньо переміщеним особам з інвалідністю I групи та дітей з інвалідністю - 130 відсотків прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність;
для осіб з інвалідністю II групи - 115 відсотків прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність;
для осіб з інвалідністю III групи - прожитковий мінімум для осіб, які втратили працездатність;
підвищення граничного розміру, що виплачується на сім’ю, до складу якої входять особи з інвалідності, до 3400гривень;
розширення кола внутрішньо переміщених осіб, які мають право на отримання грошової допомоги, шляхом збільшення верхньої межі суми коштів, які може мати член сім’ї внутрішньо переміщеної особи на депозитному банківському рахунку (рахунках) і не втрачати право на отримання грошової допомоги, з 10 до 25 розмірів прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб.
Якщо у складі сім’ї, якій призначено грошову допомогу, відбулися зміни, розмір грошової допомоги перераховується з місяця, наступного за місяцем виникнення таких змін, за заявою уповноваженого представника сім’ї або інформацією, поданою компетентним органом.
Для призначення грошової допомоги на наступний шестимісячний строк уповноважений представник сім’ї подає до уповноваженого органу заяву, в якій повідомляє про відсутність змін, що впливають на призначення грошової допомоги, а також пред’являє довідки про взяття на облік внутрішньо переміщених осіб усіх членів сім’ї.
Внесено зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 5 листопада 2014 р. № 637 “Про здійснення соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам” у  такій редакції:
призначення та продовження виплати пенсій (щомісячного довічного грошового утримання), довічних державних стипендій, усіх видів соціальної допомоги та компенсацій, матеріального забезпечення, надання соціальних послуг, субсидій та пільг за рахунок коштів державного бюджету та фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування внутрішньо переміщеним особам здійснюються за місцем перебування таких осіб на обліку, що підтверджується довідкою, виданою згідно з Порядком оформлення і видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 1 жовтня 2014 р. № 509. Виплата (продовження виплати) пенсій (щомісячного довічного грошового утримання), довічних державних стипендій, усіх видів соціальної допомоги та компенсацій, матеріального забезпечення (далі - соціальні виплати), що призначені зазначеним особам, проводиться через рахунки та мережу установ і пристроїв публічного акціонерного товариства “Державний ощадний банк України” з можливістю отримання готівкових коштів і проведення безготівкових операцій через мережу установ і пристроїв будь-яких банків тільки на території, де органи державної влади здійснюють свої повноваження. Соціальні виплати особам з інвалідністю I групи та особам, які за висновком лікарсько-консультативної комісії не здатні до самообслуговування і потребують постійної сторонньої допомоги, за їх письмовими заявами можуть проводитись публічним акціонерним товариством “Укрпошта” (далі - ПАТ “Укрпошта”) з доставкою додому за фактичним місцем проживання/перебування таких осіб;
для ідентифікації одержувачів пенсій, які є внутрішньо переміщеними особами, та забезпечення виплати пенсій таким особам проводиться емісія платіжних карток, які водночас є пенсійними посвідченнями, із зазначенням на них графічної та електронної інформації про власника та його електронного цифрового підпису.
Під час формування списків на зарахування пенсій та грошової допомоги на поточні рахунки відповідно до Порядку виплати пенсій та грошової допомоги через поточні рахунки в банках, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 серпня 1999 р. № 1596, зазначаються відомості про отримувачів пенсій та грошової допомоги, що перебувають на обліку як внутрішньо переміщені особи.
Дія платіжних карток установлюється на строк до трьох років за умови проходження фізичної ідентифікації клієнта в установах публічного акціонерного товариства “Державний ощадний банк України” (перші два рази - кожні шість місяців, надалі - кожні 12 місяців). Після завершення строку дії картка перевипускається за рахунок публічного акціонерного товариства “Державний ощадний банк України”.
Інформація про одержувачів соціальних виплат, які пройшли фізичну ідентифікацію, та дату її проведення щотижня надається в електронній формі з використанням електронного цифрового підпису через захищені канали зв’язку публічним акціонерним товариством “Державний ощадний банк України” Міністерству соціальної політики для внесення відповідної інформації до Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб.
У разі непроходження фізичної ідентифікації одержувачем соціальних виплат публічне акціонерне товариство “Державний ощадний банк України” зупиняє видаткові операції за поточним рахунком і не пізніше ніж наступного робочого дня інформує про таке рішення:
щодо одержувачів пенсій - Пенсійний фонд України та Міністерство фінансів;
щодо одержувачів інших соціальних виплат - структурні підрозділи з питань соціального захисту населення районних, районних у м. Києві державних адміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі їх утворення) рад і Міністерство фінансів.
Відновлення видаткових операцій проводиться публічним акціонерним товариством “Державний ощадний банк України” з дати, наступної за днем проведення фізичної ідентифікації клієнта в установах публічного акціонерного товариства “Державний ощадний банк України”.
Припинення або відновлення соціальних виплат проводиться структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних, районних у м. Києві державних адміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі їх утворення) рад або управліннями Пенсійного фонду України в районах, містах, районах у містах, об’єднаними управліннями згідно з Порядком здійснення контролю за проведенням соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам за місцем їх фактичного проживання/перебування, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 8 червня 2016 р. № 365 “Деякі питання здійснення соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам” р., № 47”;
 Пункт 2 Порядку здійснення контролю за проведенням соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам за місцем їх фактичного проживання/перебування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 8 червня 2016 р. № 365 “Деякі питання здійснення соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам”,  викласти в такій редакції:
“2. Контроль за проведенням соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам здійснюють структурні підрозділи з питань соціального захисту населення районних, районних у м. Києві держадміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі утворення) рад (далі - структурні підрозділи з питань соціального захисту населення) шляхом відвідування не рідше ніж одного разу на шість місяців фактичного місця проживання/перебування внутрішньо переміщеної особи, про що складається акт обстеження матеріально-побутових умов сім’ї за формою, встановленою Мінсоцполітики. Якщо в Єдиній інформаційній базі даних про внутрішньо переміщених осіб є інформація щодо проходження особою фізичної ідентифікації в публічному акціонерному товаристві “Державний ощадний банк України”, чергова перевірка у відповідному періоді не проводиться.
Чергова перевірка не проводиться стосовно:
внутрішньо переміщених осіб, які працюють в органах державної влади або органах місцевого самоврядування та якими надано довідку з місця роботи про те, що вони перебувають у трудових відносинах із відповідними органами державної влади або органами місцевого самоврядування і умови їх роботи потребують постійного перебування на території, де органи державної влади здійснюють свої повноваження (за винятком відряджень за кордон);
військовослужбовців із числа внутрішньо переміщених осіб, які захищають незалежність, суверенітет і територіальну цілісність України та беруть безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення, перебуваючи безпосередньо на території проведення антитерористичної операції, за наявності довідки з військової частини про залучення до проведення антитерористичної операції.”.
 

На Київщині в чергове викрили цех з виготовлення алкогольного фальсифікату

Слідчими ДФС у Київській області спільно з оперативними співробітниками ГУ ДФС у Київській області  та оперативними співробітниками ГУ СБУ в м. Києві та Київській області під процесуальним керівництвом прокуратури Київської області викрито злочинну схему з незаконного виготовлення алкогольних напоїв з недоброякісної сировини (матеріалів).
У ході досудового розслідування за місцями розташування підпільних цехів виявлено та вилучено: 3 798,5 літрів алкогольного фальсифікату, а також обладнання для виготовлення та пакування алкогольних виробів (компресор «Kentavr», резинові шланги для переливання рідин, вимірювач для рідин,  пластмасові корків, пластмасові ручки до пластмасових пляшок, пусті паперові ящики з надписом «Пшенична»,  лійки, пусті поліетиленові пакети типу «BaginBox») та обладнання, що забезпечує масове виробництво алкогольних напоїв.
Відповідно до висновку судово-медичної експертизи, вилучені в рамках кримінального провадження алкогольні напої містять загрозу для життя і здоров’я людей.
У лютому поточного року трьом фігурантам повідомлено про підозри та кримінальне провадження з обвинувачення усіх членів даної злочинної групи осіб скеровано до суду за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 3 ст. 28  ч. 3 ст. 204 КК України.
 
ГУ ДФС у Київській області
 
Особливості заповнення окремих (нових) позицій податкової декларації про майновий стан і доходи
З 1 січня 2018 року декларація про майновий стан і доходи подається за новою формою, яка затверджена наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 №556 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 02 жовтня 2015 року № 859».
Звертаємо увагу на порядок заповнення окремих (нових) позицій податкової декларації про майновий стан і доходи:
1. В ряд. 8 декларації в колонці «особа, яка припинила підприємницьку діяльність протягом звітного року  датою» передбачено внесення відомостей до категорії платників  щодо осіб, які припинили підприємницьку діяльність протягом звітного (податкового) року, шляхом зазначення позначки «V» та визначення дати прийняття рішення про припинення. Такі декларації є ліквідаційними для даної категорії платників податків. Цю позначку повинні зазначати лише особи, які прийняли рішення про припинення у звітному (податковому) році, тобто дата прийняття такого рішення повинна бути в межах з 01.01.2017 по 31.12.2017.
2. Розділ III додатка Ф2 декларації доповнено рядком «сума податку на доходи фізичних осіб, самостійно нарахована платником податку протягом звітного (податкового) року за результатами останнього базового (звітного) періоду, у т.ч. у разі припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця протягом звітного (податкового) року». Цей рядок заповнюється особою, якою протягом звітного (податкового) року було припинено підприємницьку діяльність та в цьому ж році знову набуто статусу фізичної особи - підприємця. Такі платники податків за звітний (податковий) рік відображають загальну суму отриманих доходів за весь звітний рік (з 01.01.2017 по 31.12.2017).
3. Додаток Ф2 декларації доповнено окремим розділом II, в якому відображається інформація щодо амортизаційних відрахувань. Амортизаційні відрахування відображаються окремо для кожної з груп 1 – 4 основних фондів, загальна сума  відображається у розділі І додатку Ф2 декларації в даних документально понесених витрат.
4. Розділ II декларації доповнено рядком 10.9.1 «Дохід у вигляді додаткового блага (прощений (анульований) борг за кредитом, що отриманий  на придбання житла (іпотечний кредит)), в якому відображається дохід та податкові зобов’язання, які розстрочуються платником податків відповідно до абз.2 та 3 п.п. «д» п.п. 164.2.17 п. 164.2 ст. 164 Кодексу.
Розстрочення податкових зобов’язань здійснюється при умові одночасного разом із декларацією подання до контролюючого органу письмової заяви довільної форми, що має містити:
- фактичні дані про суму прощеного (анульованого) кредитором боргу (кредиту та/або відсотків), підтверджену відповідними документами кредитора;
- коротке пояснення обставин, що призвели до виникнення необхідності здійснення розстрочення задекларованої суми податкового зобов’язання;
- розрахунок сум розстрочення таких зобов’язань з визначенням строків та сум, які підлягають погашенню;
- дату та підпис платника податків.
Відомості щодо подання такої заяви обов’язково повинні бути зазначені у розділі  декларації «Доповнення до податкової декларації (подається відповідно до підпункту «д» 164.2.17 пункту 164.2 статті 164 розділу IV ПКУ)» декларації.
 Наголошуємо, що бланки податкових декларацій безоплатно надаються контролюючими органами  платникам податку на їх запит, крім того їх можна самостійно роздрукувати, використавши   офіційний сайт ДФС України за посиланням:sfs.gov.ua/fizichnim-osobam/podannya-deklaratsii-pro-/forma-deklaratsii/. За цим же посиланням можна скористатись Інструкцією  щодо заповнення податкової декларації про майновий стан і доходи, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 02.10.2015року №859 (у редакції  наказу Міністерства фінансів України від 06 червня 2017 року № 556).
ГУ ДФС у Київській області
Способи подання податкової декларації про майновий стан і доходи
Головне управління ДФС у Київській області нагадує, що податкова декларація про майновий стан і доходи подається платниками податку до контролюючого органу, в якому перебуває на обліку платник податку.
Податковою адресою платника податку – фізичної особи визнається  місце її проживання, за яким вона береться  на облік як платник  податків у контролюючому органі ( це визначено п.45.1 ст.45 ПКУ).
Подається податкова декларація  за вибором платника податків в один із таких способів :
- особисто або уповноваженою на це особою;
- надсилається поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення;
- засобами електронного зв’язку в електронній формі, скориставшись електронним сервісом ДФС  «Електронний кабінет» за посиланням http://cabinet.sfs.gov.ua- з дотриманням вимог законів щодо електронного документообігу та електронного цифрового підпису.
Подання документів засобами електронного зв’язку в електронній формі здійснюється платниками відповідно до норм Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронний цифровий підпис», Податкового кодексу України та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 №557.
Для подання податкових декларацій в електронній форміплатнику податків потрібно:
- отримати електронний цифровий підпис, який безкоштовно видається Акредитованим центром сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту Державної фіскальної служби України -  докладна інформація розміщена на сайті  АЦСК ДФС за посиланням: http://acskidd.gov.ua/ ;
-  авторизуватися за допомогою особистого електронного ключа та розпочати роботу. 
Платники податку  мають право звернутися до контролюючого органу  з проханням надати консультативну допомогу щодо заповнення  річної податкової декларації та  безоплатно отримати таку послугу та бланки податкової декларації.
Необхідно пам’ятати, що:
у разі надсилання податкової декларації поштою, платник податку зобов’язаний здійснити таке відправленняне пізніше ніж за п’ятьднів до закінчення граничного строку подання податкової декларації;
-у разі подання податкової декларації в електронній форміїї необхідно надіслати не пізніше закінчення останньої години дня, в якому спливає такий граничний строк.
Нагадуємо, що податкова декларація за 2017 рік подається громадянами до 02 травня 2018 року, а  громадянами, які мають право на податкову знижку, – по 31 грудня 2018 року включно.
З 1 січня 2018 року податкову декларацію про майновий стан і доходи необхідно подавати за новою формою, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 №556 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 02 жовтня 2015 року №859».
ГУ ДФС у Київській області
23 січня набрав чинності Порядок випуску, обігу та погашення податкових векселів, які видаються до отримання або ввезення на митну територію України нафтопродуктів
Постановою КМУ від 17 січня 2018 року №21 затверджено Порядок випуску, обігу та погашення податкових векселів, які видаються до отримання або ввезення на митну територію України нафтопродуктів та/або речовин, що використовуються як компоненти моторних палив, для використання як сировини для виробництва в хімічній промисловості та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» (далі - постанова №21).
Зокрема, у п.1 Порядку випуску, обігу та погашення податкових векселів, які видаються до отримання або ввезення на митну територію України нафтопродуктів та/або речовин, що використовуються як компоненти моторних палив, для використання як сировини для виробництва в хімічній промисловості, затвердженого постановою №21 (далі - Порядок), зазначено, що він визначає механізм випуску, обігу та погашення податкових векселів, авальованих банком, які видаються до отримання або ввезення на митну територію України нафтопродуктів та/або речовин, що використовуються як компоненти моторних палив, для використання як сировини для виробництва в хімічній промисловості, які реалізуються із застосуванням нульової ставки акцизного податку або ввезення яких здійснюється без сплати акцизного податку відповідно до п.п.229.4.1 п.229.4, п.п.229.5.1 п.229.5, п.п.229.6.1 п.229.6, п.п.229.7.1 п.229.7 ст.229 Кодексу.
Крім цього, постановою № 21 приведені у відповідність до норм чинного законодавства назви центральних органів виконавчої влади.
Відповідно до пп.15 та 16 постанови №21 у разі нецільового використання нафтопродуктів та/або речовин векселедавець є платником акцизного податку з обсягу продукції, використаної не за призначенням (підпункти 212.1.7, 212.1.8 п.212.1 ст.212 Кодексу), та несе відповідальність, передбачену п.п.229.4.16 п.229.4, п.п.229.5.18 п.229.5, п.п.229.6.14 п.229.6, п.п.229.7.16 п.229.7 ст.229 Кодексу.
Таким чином, починаючи з 23.01.2018, податкові векселі, авальовані банком, що видаються до отримання або ввезення на митну територію України нафтопродуктів та/або речовин, що використовуються як компоненти моторних палив, оформлюються на підставі Порядку.
Звертаємо увагу, що до приведення у відповідність до положень постанови №21 наказів Міністерства фінансів України від 07.08.2012 №899, від 27.03.2013 №430 контролюючі органи і платники податків користуються порядками роботи податкових постів та застосовують форми довідок і журналів, що затверджені цими наказами.
ГУ ДФС у Київській області


 

Уряд наполягає на відповідальності команди МОЗ та регіональної влади в питаннях виконання державних медичних програм, – Володимир Гройсман.

Кабінет Міністрів України наполягає на поглибленні відповідальності Міністерства охорони здоров’я та органів місцевого самоврядування за виконання державних медичних програм. Про це сказав Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман під час наради з питань закупівлі ліків, забезпечення вакцинами та щодо подальшої реформи системи охорони здоров’я.
Глава Уряду наголосив, що система охорони здоров’я наразі проходить процес фундаментальних змін, але команда Міністерства та місцеві органи мають працювати злагоджено і швидко виявляти проблеми та вирішувати їх. Причому це стосується, як закупівель ліків і забезпечення зарплат лікарів, так і виконання програм, передусім урядової програми «Доступні ліки». Тим більше, що  фінансування всіх видатків з Державного бюджету по лінії системи охорони здоров’я проходить чітко і згідно з планом. Кошти на місцях є.
«Давайте дамо інформацію людям про те, чому вони не мають, приміром, доступу до ліків і хто блокує процес, - запропонував Володимир Гройсман. – Ми повинні врегулювати ситуацію. Якщо для цього потрібно рішення Уряду – воно буде. Коли ми витрачаємо 6 млрд грн на закупівлі ліків (на рік), я хочу, аби ці ліки закупляли вчасно, а люди мали доступ до ліків. Або ми будемо відповідально відноситися до своїх обов’язків, або працювати не будемо».
Глава Уряду запропонував фахівцям МОЗ повну підтримку – передусім, в питаннях необхідних регуляторних рішень. «У мене немає сумніву в чистоті намірів медиків, але я наголошую, що працювати потрібно жорстко. Мені вистачає політичної волі ухвалювати рішення», - сказав Володимир Гройсман.
Він підкреслив, що життя людини – найцінніше. І втрачати його через те, що «хтось не підписав якийсь документ чи дозвіл» – неприпустимо.  
Довідково
Наприкінці січня поточного року Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман вийшов з вимогою ретельно розслідувати кожен випадок неналежного виконання програм забезпечення вакцинами та ліками, а також урядової програми «Доступні ліки». Тоді він закликав керівництво Міністерства охорони здоров’я та Державної казначейської служби долучитися до цієї роботи. Глава Уряду звертав увагу, що фінансування програм проходить своєчасно, проте з різних причин, у тому числі необґрунтованих, ситуація в регіонах у сфері системи охорони здоров’я різна. «Якщо проблема процедурна, давайте зробимо висновки і ліквідуємо її на майбутнє. Якщо справа в бездушній позиції місцевих керівників – я це пробачати не буду. Причому буду говорити про це публічно. Ретельне розслідування – чому так відбулося… Хворі люди не можуть чекати», - наголошував Глава Уряду.
При цьому він наголошував на необхідності «дійти до кожного села» і довести людям медичні ініціативи та можливості людям. У цьому контексті Глава Уряду запропонував вести постійний – щомісячний моніторинг виконання медичних програм, передусім програм вакцинації та програм «Доступні ліки»  з постійним інформуванням керівництва Уряду, а також провести опитування людей – учасників програми з метою загального покращання ініціатив.
Програма «Доступні ліки» стартувала за ініціативи Кабінету Міністрів у квітні 2017 року в рамках заявленого Урядом курсу на покращання ситуації в системі охорони здоров’я та на зростання тривалості життя українців. Першими трьома програмними нозологіями стали захворювання серцево-судинної системи, діабет та астма. У 2017 році Уряд виділив на реалізацію програми загалом більше 700 млн грн. За інформацією МОЗ, минулого року за програмою відпускалися 198 препаратів, кількість виробників – учасників програми перевищила 50, а кількість аптек – учасниць програми перевищила 6,7 тис. За майже 14 млн рецептів пацієнти отримали ліки безкоштовно або з невеликою доплатою. Зараз МОЗ опрацьовує новий, розширений перелік ліків по програмі і розраховує, що до ініціативи долучатимуться більше виробників.
 
Департамент інформації та комунікацій з громадськістю
Секретаріату Кабінету Міністрів України

Благодійність – це не обов’язок, а бажання допомогти!

Днями, під час візиту голови Переяслав-Хмельницької  райдержадміністрації Андрія Пряхіна до Українського медико-соціальний центр реабілітації ветеранів війни (с. Циблі), відбулася зустріч із Андрієм Янченком, командиром 25-го окремого мотопіхотного батальйону «Київська Русь», який розповів про проблеми 72 бригади, яка на даний базується в Білій церкві Київської області, та попросив допомоги у поліпшенні матеріально-побутових умов бійців. Очільник району відразу ж звернувся до Григорія Порала, керівника ПОА «Україна» (с. Велика Каратуль), який у свою чергу негайно відреагував на прохання, перерахувавши 25 тисяч гривень.


Тож, голова Переяслав-Хмельницької  райдержадміністрації Андрій Пряхін разом із сільським головою Великокараульської сільської ради Олександром Середнім зустрілися з Григорієм Поралом, висловили йому безмежну вдячність за чуйність, людяність, доброту, безкорисну благодійну допомогу та підтримку воїнів АТО і вручили Подяку від голови Переяслав-Хмельницької райдержадміністрації.

Оперативна інформація

З 05 лютого по 10 лютого 2018 року на території міста та району трапилося 5 пожеж.
5 лютого в м.Переяслав-Хмельницький по вулиці Каплунова, 15 а сталася пожежа, знищена кімната на площі 9 м.кв., причина пожежі порушення правил пожежної безпеки під час експлуатації пічного опалення.
7 лютого в мікрорайоні Підварки вул.Пасічна, 53, загорівся житловий будинок, знищена крівля на площі 24 м.кв., причина пожежі порушення правил пожежної безпеки під час експлуатації пічного опалення
10 лютого в місті вул.Покровська 46, кв. 26 сталося загорання кухонного обладнання, по прибуттю було врятовано господаря та направлено до Переяслав-Хмельницької ЦРЛ з легким отруєнням чадним газом. Причина пожежі необережне поводження з вогнем.
10 лютого вул.Підварська, 9 , сталося загорання знищено простінок на площі 2 м.кв. Причина пожежі експлуатація саморобного обігрівального пристрою.
Того ж 10 лютого в селі Гайшин, вул.Садова, 33  сталося загорання в приватному будинку, знищено 2 м.кв. простінку. Причина пожежі несправність пічного опалення.
Тож Переяслав-Хмельницький РС ГУ ДСНС України у Київській області звертається до громадян із проханням дотримуватися елементарних правил безпеки, адже нехтування ними може призвести до трагедії.
 

Герої посеред нас

Відвідавши Український державний медико-соціальний центр ветеранів війни голова Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації Андрій Пряхін познайомився з відомою волонтеркою Аллою Дмитрівною Борисенко («ЧОНГАР»), яка наразі перебуває в даному медичному закладі.
Алла Борисенко розпочала волонтерську діяльність ще у 2014-му році, коли допомагала українським військовим та сім’ям кримських татар залишити окупований Крим (звідси позивний «Чонгар). Шукала, де їх поселити, забезпечувала речами першої необхідності. Залучала друзів, активних громадян – загалом величезну кількість людей.
Із початком бойових дій на Донбасі розпочала роботу  з евакуації мирного населення, повернення полонених та загиблих. Так, із окупованих територій Луганщини та Донеччини було вивезено понад 1500 убитих. Завдяки її зусиллям, 630 українських полонених повернулися додому. Паралельно надавала допомогу з постачання гуманітарної допомоги у добровольчі батальйони і підрозділи ЗСУ на Сході. Організовувала переговори з визволення полонених, їх супроводження, пошуку зниклих безвісти.
 Алла «Чонгар» від початку АТО постійно їздила на схід України і всіляко допомагала нашим бійцям. Уродженка Тернопільщини збирала одяг, їжу, ліки та інші необхідні на фронті речі, неодноразово витягувала бійців з-під обстрілів, опікувалася пораненими.
За гуманітарну участь в антитерористичній операції нагороджена почесною відзнакою Президента України.
Ця смілива жінка виконує роботу, яка багатьом чоловікам не під силу. Голова райдержадміністрації Андрій Пряхін від себе особисто щиро дякує волонтерці за мужність та героїзм, та пообіцяв, що її світлина стане окрасою новоствореної галереї Героїв в приміщенні РДА.































Спецоперація «Акциз – 2018». У Києві викрито підпільний цех з виготовлення алкогольного фальсифікату

Працівники оперативного управління ГУ ДФС у Київській області спільно зі співробітниками прокуратури та управління захисту економіки в м. Києві департаменту захисту економіки Національної поліції України, виявили та припинили діяльність підпільного цеху з незаконного виготовлення фальсифікованих лікеро-горілчаних виробів.  Зазначені дії відбувалися в рамках проведення спецоперації «Акциз – 2018» та досудового розслідування кримінального провадження, розпочатого за ознаками злочину, передбаченогоч.4 ст. 321 КК України.
На території м. Києва 09.02.2018 на підставі ухвал Голосіївського районного  суду міста Києва проведено обшук, за результатами якого з незаконного обігу вилучено товарно-матеріальні цінності на загальну суму понад 1,5 млн. гривень, а саме:
-            Лікеро-горілчані вироби в кількості 1,4 тис. л. орієнтованою вартістю 752 тис. гривень.
-            Спирт у кількості 1,3 тис. л. орієнтованою вартістю 320 тис. гривень.
-            Автотранспортний засіб марки «Nisan» орієнтованою вартістю
300 тис. гривень.
-            Обладнання і знаряддя  для масового виробництва фальсифікованої алкогольної продукції орієнтованою вартістю 200 тис. гривень.
За наявною інформацією, зазначені алкогольні напої в подальшому реалізовувались шляхом розміщення оголошень в мережі Інтернет.
Вилучені товарно-матеріальні цінності передані на відповідальне зберігання.
Досудове розслідування кримінального провадження триває.
 
ГУ ДФС у Київській області

Слідчими ДФС у Київській області направлено до суду кримінальне провадження щодо реалізації 54-х об’єктів будівництва

Слідчими ДФС  у Київській області у січні поточного року направлено до суду кримінальне провадження за підозрою фізичної особи, яка у період часу 2014-2015 років здійснювала реалізацію 54-х об’єктів будівництва (житлові будинки та земельні ділянки). Ці об’єкти, розташовані на території Київської області реалізувалися за готівкові кошти фізичним особам. Шляхом приховування об’єкту оподаткування, підозрюваний ухилився від сплати податків, зборів (обов’язкових платежів), що входять в систему оподаткування, введених у встановленому законом порядку. Ці дії призвели до фактичного ненадходження до бюджету податків у значних розмірах, тим самим за результатами розслідування даного кримінального провадження виявлено та припинено злочинну схему, пов’язаної з правопорушеннями у будівельній сфері, із протидією яких на рівні Державної Фіскальної служби України на даний час активізовано заходи з руйнування схем ухилення від оподаткування, які мають місце у сфері будівництва.
Завдяки заходам, вжитим в ході слідства, шкода, завдана державі на загальну суму 1 млн. грн. відшкодована в повному обсязі. У зв’язку з цим, судом вирішується питання про звільнення останнього від кримінальної відповідальності на підставі ч.4 ст.212 КК України.
 
 
ГУ ДФС у Київській області
 
 
У січні підрозділи аудиту ГУ ДФС Київщини провели 67 перевірок

Протягом січня 2018 року підрозділи аудиту Київської області провели 67 документальних перевірок. Це на 15 перевірок менше, ніж за січень 2017 року, в тому числі 19 планових та 48 позапланових перевірок. Зменшення кількості проведених перевірок свідчить про суттєве зниження фіскального тиску на платників податків області.
За результатами проведених документальних перевірок донараховано узгоджених податкових зобов’язань в сумі 240,5 млн. грн., в тому числі за актами звітного року – 118,5 млн. гривень.
Станом на 1 лютого 2018 року 8,3 млн. грн. вже надійшли до бюджету грошовими коштами. Крім того, в ході документальних перевірок зменшено неправомірно задекларовані підприємствами збитки на суму 41 млн. грн., що дозволить у майбутніх періодах упередити несплату зазначених податків до бюджету, також, зменшено суму від'ємного значення різниці між податковими зобов'язаннями та податковим кредитом з ПДВ в розмірі 4,4 млн. гривень.
Крім того, за січень 2018 року проведено 121 фактичну перевірку платників податків, які здійснюють діяльність у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, за результатами яких до порушників податкового законодавства застосовані штрафні санкцій на загальну суму 1,5 млн. грн., з яких 0,7 млн. грн. сплачено до бюджету.
 
ГУ ДФС у Київській області
 
Виробники підакцизних товарів перерахували до бюджету 164 тис. грн.

За перший місяць 2018 року на території Київської області перебувають на обліку 8 виробників підакцизної продукції, а саме: 4 виробники пива, 1 виробник палива, 1 виробник  моторних транспортних засобів та 2 виробника тютюнових виробів.
Протягом січня поточного року надходження до бюджету склали у сумі 163 тис. грн., з яких:
- пиво – 156,7 тис. грн.;
- пальне – 5,7 тис. грн.;
- транспортні засоби – 0,5 тис. грн.
При доведеному індикативному показнику 145,9 тис. грн., виконання становить 111,6%.
 
ГУ ДФС у Київській області
 
Платники податків Київщини перерахували до місцевих бюджетів 834 млн. грн.
У січні 2018 року до місцевих бюджетів від платників податків надійшло 834 млн. гривень. Про це повідомив в.о. начальника ГУ ДФС у Київській області Олексій Кавилін. За наданою ним інформацією, сума, перерахована до місцевих скарбниць за перший місяць поточного року на 27% більша за тогорічний показник. Додатково бюджети отримали 178 млн. гривень. Зокрема, Кавилін підкреслив, що обсяг податкових надходжень до місцевих бюджетів щороку зростає.
«Традиційно, у розрізі основних платежів бюджетоформуючим є податок на доходи фізичних осіб, сума з перерахувань якого у порівнянні з минулим роком зросла на 36%. Так, платниками податків Київщини наразі сплачено 484 мільйони гривень, що на 129 млн. грн. більше за той самий період минулого року», - повідомив керівник фіскальної служби регіону.
Від плати за землю надійшло 85,6 млн. грн. При цьому темп росту у 122% до січня 2017 року забезпечив додаткові надходження на суму у 15,6 млн. гривень.
На 39% зросла сума від сплати єдиного податку: так, до місцевих бюджетів надійшло 180,2 млн. грн. У порівнянні з січнем 2017 року додатково отримано 50 мільйонів гривень.
ГУ ДФС у Київській області