Карта залучення міжнародної допомоги

Реформи

Федерація футболу

На допомогу захисникам Батьківщини!



Командування Міжнародного центру провело зустріч з керівництвом Переяслав-Хмельницького району

26 січня відбулась робоча зустріч командування Міжнародного центру Національної гвардії України з першим заступником голови Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації Юрієм Бобровніком,  заступником міського голови Переяслав-Хмельницького Валентиною Губенко та головою Переяслав-Хмельницької районної ради Петром Качкалдою. Підсумком плідної зустрічі  стала домовленість про наміри співробітництва та узгодження плану шефської роботи Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації з Міжнародним центром Національної гвардії України. Були також погоджені питання щодо встановлення основ співробітництва і взаємодії, проведення спільних іміджево–агітаційних заходів, заходів щодо військово-патріотичного виховання молоді та її громадянських якостей.

  













Нарада з питань попередження насильства та жорстокого поводження щодо дітей

2 лютого 2018 року відбулася нарада з питань попередження насильства та жорстокого поводження щодо дітей, організована за ініціативи служби у справах дітей та сім’ї адміністрації для працівників центру соціальних служб для сім’ї дітей та молоді, відділу освіти, охорони здоров’я, управління соціального захисту населення, відділу Національної поліції.
Основна мета наради – напрацювання ефективного механізму взаємодії структурних підрозділів відповідальних за реалізацію державної політики щодо захисту прав дітей у питаннях захисту дітей від усіх форм фізичного, сексуального, економічного та психологічного насильства, образ, недбалого й жорстокого поводження, а разом з тим - недопущення випадків доведення до самогубства, психічних розладів та загибелі дітей.
На відповідальності усіх працівників служб, які опікуються питаннями захисту прав дитини, та їх дієвій співпраці наголосила заступник голови адміністрації Любов Онопрієнко.
Присутні обговорили:
- питання стосовно дотримання усіма посадовими особами, які здійснюють заходи щодо запобігання та протидії домашньому насильству, чинного законодавства з метою захисту дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах, дітей, які зазнали жорстокого поводження, життю та здоров’ю яких загрожує небезпека;
- алгоритм дій у випадку виявлення сімей з дітьми, які перебувають у складних життєвих обставинах, через: ухиляння батьків від виконання своїх обов’язків щодо догляду та виховання дитини; наявність у батьків тривалої хвороби через яку вони не можуть виконувати належним чином батьківські обов’язки; виявлення насильства, жорстокого поводження з дитиною або існування реальної загрози його вчинення.
 
  













   













Круглий стіл на тему: «Сучасний стан та умови реалізації молока та молочних продуктів»

Начальник відділу агропромислового розвитку Любов Кузькова прийняла  участь у засіданні круглого столу на тему: «Сучасний стан та умови реалізації молока та молочних продуктів» який відбувся 31 січня 2018 року в приміщенні Київської обласної державної адміністрації .
В заході взяли участь заступник голови Київської обласної державної адміністрації  Дмитро Назаренко, директор департаменту агропромислового розвитку Київської облдержадміністрації Сергій Шупик, Генеральний директор Директорату безпечності та якості харчових продуктів Мінагрополітики Микола Мороз, начальник управління прогнозування розвитку агропромислового комплексу та виробництва продукції тваринництва департаменту агропромислового розвитку, екології та природних ресурсів Вінницької облдержадміністрації Микола Заїка, представники Головного управління Держпродспоживслужби в Київській області, представники ДП «Київоблстандартметрологія», голова правління ГО «Всеукраїнської асоціації з питань захисту прав споживачів «Споживча довіра» Максим Гончар, керівники молокопереробних підприємств області.
Як уже повідомлялось з 1 липня 2018 року вводиться в дію новий стандарт при закупівлі молока ДСТУ 3662:2015. Новий стандарт, на відміну від діючого, передбачає поділ молока залежно від фізико-хімічних та мікробіологічних показників на три ґатунки: екстра, вищий та перший, виключає поняття другий ґатунок та неґатункове.
Генеральний директор Директорату безпечності та якості харчових продуктів Мінагрополітики – Микола Мороз повідомив, що стандарти добровільні і не планується введення жодних обмежень на закупівлю молока у населення - домогосподарства реалізовують свою продукцію у звичному режимі, та основна вимога безпечність продуктів стоїть на першому місці. Переробні підприємства будуть встановлювати власні вимоги  на безпечність закупленого  молока у господарств населення.
 

Повідомлення про відсутність об'єктів для обчислення екологічного податку

У Головному управлінні ДФС у Київській області нагадують, що відповідно до норм п.250.9 ст.250 ПКУ, якщо платник екологічного податку з початку звітного року не планує здійснення викидів, скидів забруднюючих речовин, розміщення відходів, утворення радіоактивних відходів протягом звітного року, то такий платник податку повинен повідомити про це відповідний контролюючий орган за місцем розташування джерел забруднення та скласти заяву довільної форми про відсутність у нього у звітному році об'єкта обчислення екологічного податку. В іншому разі платник податку зобов'язаний подавати декларації відповідно до вимог Податкового кодексу.
Базовим податковим (звітним) періодом для екологічного податку є календарний квартал, - це визначено п. 250.1 та п. 250.9 ст. 250 ПКУ, тому граничний термін надання повідомлення про відсутність об'єктів для обчислення екологічного податку - 10 травня 2018 року.
 
 ГУ ДФС у Київській області
 
Оновлений довідник Типів об’єктів оподаткування
 
У Головному  управлінні ДФС у Київській області звертають увагу, що оновлений довідник Типів об’єктів оподаткування (станом на 22.12.2017 року), який слід використовувати при заповненні звіту за формою 20-ОПП  «Повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність», розміщений на офіційному сайті ДФС України.
Платник податків зобов’язаний стати на облік у контролюючих органах за основним та неосновним місцем обліку та повідомляти про всі об’єкти оподаткування і об’єкти, пов’язані з оподаткуванням контролюючі органи за основним місцем обліку згідно з порядком обліку платників податків.
Об’єкти оподаткування та об’єкти, пов’язані з оподаткуванням, або через які провадиться діяльність, - це майно та дії, у зв’язку з якими у платника податків виникають обов’язки щодо сплати податків та зборів.
Повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність, за формою № 20-ОПП (додаток 10 до "Порядку обліку платників податків і зборів", який затверджено наказом Міністерства фінансів України від 09.12.11 №1588, зі змінами та доповненнями) подається протягом 10 робочих днів після їх реєстрації, створення чи відкриття до контролюючого органу за основним місцем обліку платника податків.
Довідник Типів об’єктів оподаткування станом на 22.12.2017року розміщено на офіційному сайті ДФС України за посиланням: http://sfs.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/dovidniki-/127294.html.
 
 ГУ ДФС у Київській області
 
Особливості  деклараційної кампанії 2018 року
для фізичних осіб-громадян, які декларують свої доходи
 
 Головне управління ДФС у Київській області нагадує про особливості  деклараційної кампанії 2018 року, обумовлені змінами, які відбулися в Податковому кодексі України та набрали чинності в 2017 році.
Серед таких змін для   фізичних осіб – громадян можна виділити наступне:
- Фізичним особам – платникам податку на доходи фізичних осіб за кредитом, що отриманий на придбання житла (іпотечний кредит), встановлено право на сплату суми податкового зобов'язання, нарахованої на суму боргу, прощеного кредитором за його самостійним рішенням, не пов'язаним із процедурою його банкрутства, до закінчення строку позовної давності, протягом трьох років починаючи з року, в якому задекларовано суму такого податкового зобов'язання. За нормами Кодексу платник податку самостійно розраховує суми розстрочення таких податкових зобов'язань, які погашаються платником податків рівними частинами кожного календарного кварталу до 20 числа місяця, наступного за кожним календарним кварталом;
- Статтею 174 Кодексу передбачено, що з 1 січня 2017 року об'єкти спадщини, які успадковуються членами сім'ї спадкодавця другого ступеня споріднення, оподатковуються за нульовою ставкою податку. Звертаємо увагу, що  відповідно до норм п.п. 14.1.263 п. 14.1 ст. 14 Кодексу членами сім’ї фізичної особи другого ступеня споріднення для цілей розділу IV Кодексу вважаються її рідні брати та сестри, її баба та дід з боку матері і з боку батька;
- Зміни в наданні податкової знижки за навчання: п. п. 166.3.3 п. 166.3 ст. 166 Кодексу викладено в новій редакції, згідно з яким з 1 січня 2017 року фізична особа – платник податку має право включити до податкової знижки фактично здійснені ним протягом звітного податкового року витрати на користь вітчизняних вищих та професійно-технічних навчальних закладів для компенсації вартості здобуття середньої професійної або вищої освіти такого платника податку та/або члена його сім'ї першого ступеня споріднення. Тобто, з 1 січня 2017 року скасовано обмеження щодо суми коштів та обмеження щодо навчального періоду, за який здійснено таку сплату, а враховуватимуться фактично понесені платником податку витрати. При цьому загальна сума податкової знижки, нарахована платнику податку в звітному податковому році, не може перевищувати суми річного загального оподатковуваного доходу платника податку, нарахованого як заробітна плата, зменшена з урахуванням положень п. 164.6 ст. 164 Кодексу.
Крім того, за результатами 2017 року платник податку може скористатись правом на отримання податкової знижки, пов'язаної з навчанням члена сім'ї першого ступеня споріднення, незалежно від того чи одержує такий член сім'ї заробітну плату.
 
ГУ ДФС у Київській області
 
 
 
Членам фермерських господарств для взяття на облік платниками єдиного внеску слід подати заяву
Головне управління ДФС у Київській області повідомляє, що листом  від 19.01.2018 №1638/7/99-99-13-02-01-17 «Про надання інформації» ДФС України  повідомляє, що для взяття на облік платником єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування членам фермерських господарств, на яких не поширюється дія Закону України від 15 травня 2003 року № 755-IV «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», необхідно подати до контролюючого органу за місцем проживання заяву про взяття на облік платника єдиного внеску за формою № 1-ЄСВ (далі – Заява) згідно з додатком 1 до Порядку обліку платників єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та Положення про реєстр страхувальників, який затверджено наказом Міністерства фінансів України від 24.11.2014 № 1162.
У Заяві члену фермерського господарства необхідно обов’язково зазначити додаткову інформацію: податковий номер та найменування фермерського господарства, членом якого він є. Така Заява повинна бути додатково підписана Головою фермерського господарства.
 
ГУ ДФС у Київській області
 
Новації у застосуванні РРО
Головне управління ДФС у  Київській області  повідомляє, що постановою Кабінету Міністрів України від 18.12.2017року №984 внесено зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 23.08.2000 № 1336 "Про забезпечення реалізації статті 10 Закону України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг".
Так, Постановою №984 підвищено граничний розмір річного обсягу розрахункових операцій з продажу товарів (надання послуг), у разі перевищення якого застосування реєстраторів розрахункових операцій є обов'язковим, для окремих форм та умов проведення діяльності, з 200,0тис.грн. на один суб'єкт господарської діяльності до 500,0 тис. грн. на один суб'єкт господарювання, та з 75 тис. грн. на один структурний (відокремлений) підрозділ (пункт продажу товарів (надання послуг) до 250 тис. грн.
Крім того Постановою №984 зазначено, що для форм і умов проведення діяльності, визначених у переліку, фізичні особи - підприємці платники єдиного податку 2-ї та 3-їгруп, незалежно від обраного виду діяльності, обсяг доходу яких протягом календарного року перевищив1,0млн.грн., обов'язково застосовують РРО, як це визначено у п. 296.10 ст. 296 Податкового Кодексу.
Пункт 2 Постанови № 984 доповнено пунктом 21:"Дія цієї постанови не поширюється на суб'єктів господарювання, що здійснюють роздрібну торгівлю підакцизними товарами".
Постановою також внесено зміни до Переліку окремих форм та умов проведення діяльності у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, яким дозволено проводити розрахункові операції без застосування РРО з використанням розрахункових книжок та книг обліку розрахункових операцій.
 
ГУ ДФС у Київській області
 

Уряд передав об’єднаним громадам у власність землі за межами населених пунктів

Кабінет Міністрів України розпочинає процес передачі землі поза межами населених пунктів у власність об'єднаним територіальним громадам. Згідно з розпорядженням КМУ, вже з 1 лютого розпочнеться процес передачі землі поза межами населених пунктів у власність об’єднаних територіальних громад.

Як саме земля буде передана в розпорядження громадам

Уряд надав розпорядження Державній службі з питань геодезії, картографії та кадастру з 1 лютого 2018 року провести інвентаризацію таких земель з подальшою передачею земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності у комунальну власність відповідних об’єднаних територіальних громад відповідно до статті 117 Земельного кодексу України.  Також відтепер передача таких земельних ділянок в користування (виключно шляхом проведення аукціонів) або у власність буде здійснюватись тільки за погодженням з об’єднаними територіальними громадами та після прийняття ними рішення відповідно до статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».
«З завтрашнього дня жоден геокадастр країни не має права приймати одноосібні рішення, - сказав Володимир Гройсман. – Не дай Бог хтось спробує передати землю поза межами населеного пункту (без згоди ОТГ). За це буде чітка кримінальна відповідальність – викинемо з кабінету».
 

Урядове рішення сприятиме розвитку громад
Завдяки ініціативі Уряду відтепер не чиновники, а самі громади прийматимуть рішення, які сприятимуть розвитку сільськогосподарського виробництва, залученню інвестицій, суттєво збільшать надходження до місцевих бюджетів. Також децентралізація земельних відносин дозволить побороти проблему корупції в цій сфері. Рада громади сама визначає ставку земельного податку, 100% якого залишається в місцевому бюджеті.
Скільки землі зможуть отримати в розпорядження об’єднані громади
Минулого року бюджетні надходження об’єднаних громад від плати за землю зросли на 20% – до 1,4 млрд грн. Завдяки рішенню Уряду надходження зможуть суттєво збільшитись, адже у розпорядження об’єднаних територіальних громад може перейти до 7,2 млн га, з яких 2,5 млн га ще не розподілені між користувачами. Податкові надходження за використання земель, що знаходяться поза межами населених пунктів, можуть скласти до 10% бюджетних надходжень ОТГ.
Чому об’єднані громади мають розпоряджатись землями за межами населених пунктів
Наразі землями поза межами населених пунктів розпоряджається  Держгеокадастр. Суттєва частина цих земель здавалася в оренду за найменшою орендною платою – 1-3%, тобто за цінами, нижчими за ринкові, а об’єднані територіальні громади були повністю усунені від розпорядження такими земельними ділянками державної власності. Це збільшувало корупційні ризики, а громади недотримували кошти на свій розвиток. Органи місцевого самоврядування фактично мали вплив лише на 12% власних територій і були позбавлені можливостей ефективно планувати їх розвиток.

 
Як збільшаться бюджети громад завдяки урядовому рішенню
 
Завдяки більш широким можливостям органів місцевого самоврядування у частині розпорядження земельними масивами, орієнтовні обсяги додаткових надходжень до місцевих бюджетів від сплати за землю, за оцінками експертів, можуть зрости на 30-40% .

Департамент інформації та комунікацій з громадськістю
Секретаріату Кабінету міністрів України


Уряд підтримує важливі інфраструктурні проекти об’єднаних територіальних громад

Уряд ухвалив рішення, згідно якого кошти з Державного фонду регіонального розвитку будуть направлені в першу чергу на реалізацію важливих для громад проектів, а саме:
-          будівництво і модернізацію дитячих садочків;
-          модернізацію об’єктів профтехосвіти;
-          об’єкти екстреної медицини;
-          розвиток електронної економіки;
-          розбудову закладів фізичного виховання та спорту
-          об’єкти інфраструктури, критично важливі для громад.
 
Таким чином Уряд дав старт максимально ефективному розпорядженню коштами фонду, а це 6 млрд грн у 2018 році, для підтримки розвитку соціальної сфери і підвищенню комфорту життя об’єднаних територіальних громад. Загалом завдяки різним інструментам підтримки та розвитку регіонів громади отримають ресурси для розвитку загальним обсягом близько 11 млрд грн.
«Уряд через механізми регіонального розвитку цього року фінансує близько 11 млрд грн, - заявив Прем’єр-міністр. - Ми підготували рішення Уряду, яке дозволить сфокусувати увагу місцевих органів влади на пріоритетних проектах».
 
Департамент інформації та комунікацій з громадськістю
Секретаріату Кабінету міністрів України