Деклараційна кампанія - 2018

Карта залучення міжнародної допомоги

Реформи

Федерація футболу

На допомогу захисникам Батьківщини!



В Переяслав-Хмельницькій райдержадміністрації відбувся захід з нагоди відзначення 32-ої річниці Чорнобильської трагедії «Гірчить Чорнобиль крізь роки»

26 квітня 2018 року в актовій залі РДА зібралося керівництво райдержадміністрації, районної ради, керівники установ та організацій, сільські голови сільських рад району та працівники РДА, щоб згадати найстрашнішу катастрофу ХХ століття – аварію на Чорнобильській АЕС та висловити безмежну вдячність Героям нашої Батьківщини, які ціною свого життя захистили світ від біди.
У ніч з 25 на 26 квітня 1986 року, о першій годині 23 хвилини над IV реактором Чорнобильської атомної електростанції нічну пітьму розірвало велетенське полум’я. 32 роки пройшло з тих пір, 32 роки смертоносна пилюка з ядерної печі покриває білі хати, поля і ліси, 32 роки цвітом скорботи і суму зацвітають Чорнобильські сади.
До всіх присутніх звернулися голова Переяслав-Хмельницької райдержадміністрації Юрій Клименко та голова Переяслав-Хмельницької районної ради Петро Качкалда, які висловили слова вдячності усім ліквідаторам аварії на ЧАЕС, які не шкодуючи свого здоров’я і життя, працювали в зоні радіаційного лиха аби якомога швидше ліквідувати наслідки Чорнобильської трагедії.
Подяки від Київської обласної державної адміністрації, Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації та Переяслав-Хмельницької районної ради вручили присутній на заході людині, котра є свідком того лиха і не просто свідком, а саме прикладом жертовності та відваги, ліквідатору наслідків катастрофи на Чорнобильській атомній електростанції Григорію Оніщенку.
Пам'ять померлих від радіаційного смерчу, тих кого вже немає з нами присутні вшанували хвилиною мовчання.
Пісні про аварію на ЧАЕС прозвучали у виконанні Миколи Гриценка, жіночого тріо народного хору «Дніпрові хвилі» БК с. Циблі (керівник Микола Козачук), а художнє читання виконала Євгенія Кот.
Мабуть в Україні немає жодного населеного пункту де б не було меморіалу чи пам’ятного знаку, що засвідчує нашу пам'ять про Чорнобильську трагедію. Тож і сьогодні, від всієї громади та керівництва Переяславщини до монументу переселенцям зони відчуження та пам’ятного знаку трагедії на Чорнобильській АЕС в районі покладено квіти.

  













 































      














       













                         

Розширена нарада управління фізичної культури і спорту Київської облдержадміністрації

25 квітня в приміщенні Київської обласної державної адміністрації відбулася розширена нарада управління фізичної культури і спорту Київської обласної державної адміністрації. 
Участь у нараді взяли керівники комунальних закладів Київської обласної ради фізкультурно-спортивного спрямування структурних підрозділів з питань фізичної культури і спорту районних державних адміністрацій і міськвиконкомів  (міст обласного значення) та директорів  дитячо-юнацьких  спортивних шкіл Київської області.
Розпочав захід заступник голови Київської обласної державної адміністрації Дмитро Назаренко, звернувшись з вітальним словом до всіх присутніх. Далі, також привітавши присутніх, продовжив виступ начальник управління фізичної культури і спорту та по сумісництву модератор заходу Сергій Тимофєєв.
 Порядок денний
Інформацією щодо підсумків роботи місцевих органів влади та місцевого самоврядування з розвитку фізичної культури і спорту в Київській області поділився Сергій Тимофєєв. Також Сергій Олександрович повідомив про підсумки огляд-конкурсу серед ДЮСШ всіх форм власності та підпорядкування за результатами роботи у 2017 році.
Після чого Володимир Стеценко, заступник начальника управління фізичної культури і спорту доповів про результати діяльності комунальних закладів Київської обласної ради фізкультурно-спортивного спрямування.
Після обговорення досягнень і проблем спортивної галузі Київщини, за власної ініціативи виступили представники спортивної спільноти області та поділилися потребами свого регіону. Дмитро Назаренко повідомив, що всі пропозиції по розвитку спорту будуть розглянуті.
 Церемонія вручення почесних відзнак
В рамках заходу відбулася традиційна урочиста церемонія вручення почесних відзнак.
Розпочали церемонію врученням 27 відзнак від Управління фізичної культури і спорту найкращим закладам, які посіли призові місця в огляд-конкурсі серед районів та ДЮСШ. Нагороди мав за честь вручити Сергій Тимофєєв.
Дмитром Назаренком було нагороджено Подяками від КОДА Київську обласну школу вищої спортивної майстерності та Спеціалізовану дитячо-юнацьку спортивну школу олімпійського резерву «Промінь» з велосипедного спорту.
 Також відбулося вручення грамот найкращим на думку Міністерства освіти директорам шкіл від департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністраціїАнатолієм Ільченком, головою Київського обласного відділення комітету з фізвиховання Міністерства освіти і науки.
Також грамотами і подяками від Управління фізичної культури і спорту відзначили діяльність найкращих колективів навчально-спортивних закладів Київщини.
І насамкінець відбувся ще один важливий захід – найкращим учням Ірпінської ДЮСШ були вручені посвідчення кандидатів в майстри спорту, єдині стандарти яких були розроблені і затверджені Управлінням цього року.
 
Переможці та призери серед районів та ДЮСШ
З метою неупередженої та об’єктивної оцінки розвитку фізичної культури і спорту на території Київської області управлінням фізичної культури і спорту КОДА  сформовано наступні показники, на основі яких було сформовано відповідний рейтинг.
Отже, переможці та призери:
І група (представлена 9 районами з показником населення від 36 до 176 тисяч чоловік): 1 місце – Бориспільський район, 2 місце - Києво-Святошинський район, 3 місце - Білоцерківський район.
ІІ група (8 районів з населенням від 30 до 35 тис.чол.):  1 місце -  Миронівський район, 2 місце – Обухівський район, 3 місце - Богуславський район.
ІІІ група (8 районів з населенням від 5 до 30 тис.чол.):  1 місце -  Рокитнянський район, 2 місце - Переяслав-Хмельницький район,  3 місце - Іванківський район.
ІV група (міста обласного значення:: 1місце Ірпінь, 2 ісце - Біла Церква, 3 місце - Славутич.
 Рейтинг ДЮСШ
Станом на 15 квітня 2018 року в Київській області функціонує 56 дитячо–юнацьких спортивних шкіл.
З метою визначення рівня організації фізкультурно-оздоровчої, спортивно-масової роботи, підведення підсумків діяльності ДЮСШ управлінням фізичної культури і спорту Київської облдержадміністрації щорічно проводиться огляд-конкурс серед зазначених закладів.
На основі отриманих результатів та сформованого рейтингу за кожним із показників кожна група має наступних переможців та призерів:
І група (спортивні школи з кількістю понад 20 ставок тренерсько-викладацького складу): 1 місце - КЗ КОР „Київська обласна дитячо-юнацька спортивна школа", 2 місце - комунальний заклад  Білоцерківської міської ради „Дитячо-юнацька спортивна школа №1", 3 місце - Ірпінська ДЮСШ.
ІІ група (10 до 20 ставок): 1 місце - комплексна ДЮСШ КОО ВФСТ „Колос” АПК України; 2 місце - комунальний заклад Білоцерківської міської ради дитячо-юнацька спортивна школа "Юність", 3 місце - комунальний заклад Броварської районної ради „Дитячо – юнацька спортивна школа”.
ІІІ група (до 10 ставок ): 1 місце - ДЮСШ місто Обухів, 2 місце - Яготинська ДЮСШ,  3 місце - Березанська ДЮСШ «Старт».

   













   

Новини Уряду

У Брюсселі тоді чутимуть голос України, коли суспільство та політики будуть згуртовані навколо європейського курсу країни, – Іванна Климпуш-Цинцадзе

Свобода сьогодні зіштовхнулася з найсильнішим і найзухвалішим спротивом із часів розпаду Радянського Союзу. Усвідомлення небезпечності нинішньої ситуації змушують діяти всі країни, що віддані демократичним цінностям. Наше спільне завдання – зробити демократію знову сильною. Про це заявила Віце-прем’єр-міністр з питань європейської та євроатлантичної інтеграції України Іванна Климпуш-Цинцадзе під час виступу на заході «Громадянське суспільство, що трансформується. III форум десятиліття» у Харкові.

Виступаючи з промовою «Україна для світу, світ для України – зміни міжнародної арени за останні роки і на наступне десятиліття», Іванна Климпуш-Цинцадзе зазначила, що демократія – це відкрита система, яка принципово відмовляється від тотального контролю за інформацією. Тому особливої шкоди демократичні країни зазнають від пропаганди та дезінформації, які ведуть до знецінення фактів та експертного знання. Наративи, які Кремль намагається нав’язати, побудовані на фейках та маніпуляціях, що дестабілізують ситуацію всередині демократій та псують відносини між країнами.

Ще один найнебезпечніший глобальний тренд сьогодні, за словами Віце-прем`єр-міністра, зростання популізму. «Спостерігаємо ріст підтримки популістських сил у світі. Україну теж не оминув цей тренд захоплення політиками, що кидають виклик політкоректності та ставлять під сумнів питання, щодо яких давно досягнуто консенсусу: від переваг вільної торгівлі до міжнародної співпраці», – зазначила Іванна Климпуш-Цинцадзе.

Говорячи про російський вплив, вона наголосила, що західні держави лише після хімічної атаки у Лондоні, тобто коли від дій Росії могли постраждати британські громадяни, усвідомили, що йдеться не про «тимчасові труднощі» у відносинах, а що в зоні ризику не лише країни із так званої «зони впливу Росії».

Для України ще 4 роки тому було очевидно, що «домовитися» із Росією не вдасться, доки там не відбудеться повної зміни політики, що станеться дуже не скоро. А доти Росія становитиме загрозу і для глобальної демократії, і, взагалі, для світу.

Іванна Климпуш-Цинцадзе зазначила, що сьогодні немає практично жодної великої демократії світу, яка б не була уражена внаслідок російської атаки за ці 4 роки. Водночас, Україні доводилося і доводиться ледь не щодня переконувати західних партнерів у серйозності загрози.

«Усвідомлення небезпечності нинішньої ситуації змушують діяти всі країни, що віддані демократичним цінностям, негайно і системно, у кооперації та співробітництві. Однак недостатньо лише демонструвати єдність (як під час висилки російських дипломатів), необхідне якісне переосмислення наявних викликів та шляхів протидії. На практиці це може бути тісне та широке співробітництво демократичних країн для захисту від загроз нового типу, адже агресор дуже добре розуміє і боїться консолідованої відповіді демократій. Зокрема, йдеться про переосмислення ролі та функцій НАТО, а також процедур, що застосовуються до країн-союзників поза Альянсом. Адже НАТО є наразі єдиною міжнародною структурою, яка здатна організувати дієву відсіч спробам противників демократії встановити гібридний світовий порядок», – додала Іванна Климпуш-Цинцадзе.

Окремо вона зупинилася на питаннях трансформацій, які відбуваються наразі у Європі, та зазначила, що Україна має стати частиною дискусій щодо майбутнього ЄС, донісши до партнерів, що Україна – це не «проблема», а контрибутор європейської безпеки та економічного зростання.

«Однак у Брюсселі почують лише єдиний потужний голос. Успіх України залежить від згуртованості суспільства та політиків навколо стратегічного курсу країни, а отже нашої послідовності на шляху європейської та євроатлантичної інтеграції», – зазначила Віце-прем’єр-міністр.

Вона наголосила на тому, що обраний курс країни на європейську та євроатлантичну інтеграцію має бути незмінним та не підлягати дискусіям і спекуляціям. «Ми нікуди не дійдемо, якщо сперечатимемося про пункт призначення та вид «транспорту». Наш європейський та євроатлантичний вибір має бути винесений за дужки політичної боротьби», – наголосила Іванна Климпуш-Цинцадзе.

Вона також розповіла про стан виконання Угоди про асоціацію з ЄС та нові цілі для всеохопної секторальної інтеграції з ЄС, серед яких – цифровий ринок та енергетичний союз.

«Ми прагнемо до ключових принципів, що лежать в основі і ЄС, і НАТО: свободи, ринкової економіки і демократії. Виконавши всі умови членства ЄС та НАТО ми матимемо модернізовані державні інституції, суспільство, економіку, армію. Наш успіх залежить від того, як ми будемо виконувати завдання та плани інтеграції, зобов’язання, що взяли на себе. Кожний пункт плану, що виконаний вчасно і в повному обсязі – це аргумент на користь європейської та євроатлантичної перспективи», – зазначила Віце-прем`єр-міністр.

Уряд схвалив проект Закону України «Про Антикорупційну стратегію на 2018-2020 роки»

Кабінет Міністрів України схвалив проект Закону України «Про Антикорупційну стратегію на 2018-2020 роки». Законопроект розроблений Національним агентством з питань запобігання корупції з метою визначення комплексу заходів, спрямованих на зменшення рівня корупції в Україні та подальше просування антикорупційних ініціатив у державі.

Підготовлений на основі аналізу ситуації щодо корупції, а також результатів виконання попередньої Антикорупційної стратегії, проект Закону спрямований на досягнення таких результатів:

1) забезпечення здійснення результативної антикорупційної політики шляхом удосконалення правового регулювання питань запобігання, виявлення та протидії корупції, виявлення та усунення причин та умов, що сприяють її проявам, формування в суспільстві нетерпимого ставлення до корупції в усіх сферах суспільного життя та у приватному секторі;

2) підвищення рівня прозорості в діяльності представницьких органів, посилення фінансової дисципліни політичних партій, дотримання встановленого порядку отримання внесків від фізичних та юридичних осіб, запровадження електронної системи звітності політичних партій;

3) проведення необхідних антикорупційних заходів в органах виконавчої влади та органах місцевого самоврядування, забезпечення прозорості в їх діяльності та істотне зниження рівня їх корумпованості;

4) завершення реформування судової влади та органів кримінальної юстиції в Україні, забезпечення доброчесної поведінки прокурорів, істотне зниження рівня корупції в діяльності органів прокуратури та усунення корупційних ризиків у судочинстві;

5) протидія корупції в процесі приватизації та управлінні публічними ресурсами;

6) усунення корупційних передумов ведення бізнесу, формування сприятливого для відмови від корупційної практики бізнес-клімату та нетолерантного ставлення бізнесу до корупції;

7) посилення системи виявлення та розслідування корупційних злочинів і пов’язаних з корупцією правопорушень, конфіскації майна, яке було предметом або доходом від злочинної діяльності, повернення конфіскованих доходів, здобутих злочинним шляхом, із-за кордону, забезпечення невідворотності притягнення до відповідальності осіб, що вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;

8) формування в суспільстві атмосфери нетерпимості до проявів корупції, формування у населення довіри до антикорупційної політики держави і позитивного ставлення до викривачів, а також системне залучення державою активної частини населення, громадських об’єднань, представників бізнесу до антикорупційних заходів.

При цьому визначення заходів для досягнення кожного із окреслених результатів здійснювалося з обов’язковим врахуванням рекомендацій, наданих Групою держав проти корупції (GRECO) за результатами четвертого раунду оцінювання України, а також рекомендацій, наданих Україні в рамках моніторингу Стамбульського плану дій для країн Антикорупційної мережі країн ОЕСР.

Під час підготовки законопроекту Національне агентство використовувало аналіз ефективності попередньої Антикорупційної стратегії з урахуванням пропозицій заінтересованих органів, громадських організацій і провідних національних та міжнародних експертів, соціологічних і аналітичних досліджень з вивчення ситуації щодо корупції, статистичних спостережень, практики застосування антикорупційного законодавства, оцінки рівня імплементації міжнародних стандартів у сфері антикорупційної політики.

Після прийняття Антикорупційної стратегії Верховною Радою України, у тримісячний строк з дня набрання чинності цим Законом Уряд затвердить Державну програму щодо реалізації засад державної антикорупційної політики в Україні (Антикорупційної стратегії) на 2018-2020 роки.

Як повідомлялось, законопроект розроблений Національним агентством на виконання вимог статті 18 Закону України «Про запобігання корупції» та пункту 3 розділу І «Формування та реалізація державної антикорупційної політики» додатка 2 до Державної програми щодо реалізації засад державної антикорупційної політики в Україні (Антикорупційної стратегії) на 2015-2017 роки, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 29 квітня 2015 року № 265.

Урядом вжито заходів щодо запобігання жорстокому поводженню з дітьми, виникненню безпосередньої загрози їхньому життю або здоров’ю та подолання цих явищ

На виконання Національної стратегії реформування системи інституційного догляду та виховання дітей на 2017–2026 роки Кабінетом Міністрів схвалено проект Закону України „Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо запобігання жорстокому поводженню з дітьми, виникненню безпосередньої загрози їхньому життю або здоров’ю та подолання цих явищ”.

За період незалежності України із 1991 року по 2015-й чисельність дітей зменшилась на 4947,6 тис. осіб, а їхня питома вага у загальній чисельності населення скоротилася з 25,6 % до 17,9 %. На початок 2016 р. чисельність дітей віком до 18 років в Україні становила 7 614 006 осіб (без врахування даних населених пунктів, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, і тимчасово окупованої території АР Крим і м. Севастополя).

Значний вплив на зменшення чисельності дитячого контингенту має смертність дітей віком до 1 року, яка є одним із найчутливіших індикаторів ступеня соціально-економічного розвитку суспільства. Це індикатор, зокрема, рівня освіти та культури, стану навколишнього середовища, ефективності заходів щодо формування основ здорового способу життя, рівня доступності та якості медичної допомоги, розподілу соціальних і матеріальних благ у суспільстві, а головне – рівня відповідальності батьків за життя, виховання та розвиток дітей. У 2015 році рівень смертності дітей у віці до 1 року становив 7,9 % на 1 000 дітей народжених живими.

Особливе занепокоєння викликає смертність дітей від зовнішніх причин, тобто від причин, які можна усунути за умови якісного догляду і піклування у сім’ї. Зовнішні причини посідають третє місце в структурі смертності дітей віком до 1 року, призводячи до 6 % смертельних випадків. Серед таких причин переважають нещасні випадки із загрозою диханню – 63,6 % від усіх зовнішніх причин.

Також актуальною проблемою є те, що із понад 100 тис. дітей, які проживають у закладах інституційного догляду та виховання дітей, лише близько 8 % – це діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування, а решта мають батьків. Крім того, тільки 17 % дітей-вихованців згаданих закладів мають інвалідність.

Вищенаведені дані свідчать про важливість формування відповідального батьківства та належного виконання посадовими особами у сфері охорони дитинства своїх обов’язків.

З огляду на вищевикладене законопроектом передбачено внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення, Кримінального кодексу України, Сімейного кодексу України, низки законів України щодо посилення адміністративної та кримінальної відповідальності батьків шляхом збільшення штрафних санкцій, введення за невиконання батьківських обов’язків таких санкцій, як громадські роботи та проходження корекційних програм; позбавлення батьківських прав за залишення дитини без піклування в закладі інституційного догляду; а також стосовно встановлення повноважень державних органів влади та органів місцевого самоврядування щодо організації невідкладних заходів надання допомоги дітям у разі виникнення безпосередньої загрози їх життю або здоров’ю.

Отже, очікується, що реалізація закону сприятиме організації безпечного середовища для зростання та розвитку дітей.

Володимир Омелян представив Державну програму підвищення рівня безпеки
дорожнього руху в Україні до 2020 року

Міністр інфраструктури України Володимир Омелян під час засідання Уряду представив Державну програму підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2020 року.

На початку виступу Володимир Омелян наголосив, що одним із ключових пріоритетів діяльності Уряду є відновлення автошляхів: «Я дякую Прем’єр-міністру за активну підтримку Міністерства інфраструктури та Укравтодору в цьому процесі. Водночас хочу наголосити, що якісні дороги не є запорукою безпеки на них. Адже коли дорожнє покриття поганої якості, водії змушені знижувати швидкість. Не секрет, що наслідками таких поїздок є погіршення технічного стану автотранспорту та втрата часу. Але відремонтовані дороги дозволяють їхати швидко, часто – із значним перевищенням встановленого швидкісного режиму. Наслідки в таких випадках набагато страшніші –  травмування чи навіть втрати людських життів. Сьогодні ми говоримо про те, що ці два процеси мають йти паралельно – відновлення доріг та підвищення їх безпеки».

За словами Міністра інфраструктури, в результаті дорожньо-транспортних пригод в Україні щодня гине близько 11 людей - вдвічі більше людей, ніж в країнах Європейського Союзу, а більшість ДТП з тяжкими наслідками виникає через перевищення швидкості, необлаштованість пішохідних переходів, небезпечність перехресть, керування у стані алкогольного сп’яніння.

Володимир Омелян наголосив, що основною метою Державної програми є: зниження рівня смертності внаслідок дорожньо-транспортних пригод щонайменше на 30 % до 2020 року; зниження ступеня тяжкості наслідків дорожньо-транспортних пригод для учасників дорожнього руху; зменшення соціально-економічних втрат від дорожньо-транспортного травматизму; запровадження ефективної системи управління безпекою дорожнього руху для забезпечення захисту життя та здоров’я населення.

Змістом Державної програми заплановано заходи в 4 ключових сферах – 4Е: інфраструктура (Engineering), просвіта (Education), нагляд і контроль (Enforcement), невідкладна допомога (Emergency).

  • Міністр інфраструктури анонсував, що Державною програмою найбільше коштів виділяється на інфраструктуру безпеки, зокрема: 1,16 млрд гривень на 500 кільцевих розв’язок; 930 млн – на 500 острівців на в’їздах до населених пунктів; 1,16 млрд гривень – на безпечні пішохідні переходи (6432 одиниці); 150 млн гривень – на 1500 пішохідних переходів з освітлювальними панелями; 259 млн гривень – на ліквідацію 109 місць концентрації ДТП; 435 млн гривень – на 258 км нового бар’єрного огородження і 60 млн гривень на 15000 нових дорожніх знаків.

«В Державній програмі передбачені освітні та просвітницькі заходи. Раніше соціальна реклама була уривчаста, фрагментарна, і немасштабна та не мала належного соціального ефекту. Міжнародний досвід свідчить, що реклама повинна йти скоординовано різними каналами, і має бути масована, переконлива і наполеглива – на кшталт того, яку рекламу ми бачимо.  Найближчими часом буде розроблено понад десяток таких масованих кампаній – безпека руху і безпечна поведінка буде у всіх на вустах і в думках. Ключові меседжі – розумна швидкість, ремені безпеки, відмова від поєднання алкоголю і керування автомобілем та обов’язкове використання дитячих автокрісел безпеки», - наголосив Володимир Омелян.

Серед основних заходів, спрямованих на підвищення ефективності державного нагляду та контролю, Державною програмою передбачено наступне: система автофіксації порушень ПДР; камери автофіксації порушень ПДР на автодорогах державного значення; мобільні прилади контролю швидкості в патрульних автомобілях; придбання алкотестерів; контроль безпеки комерційних перевезень. Загальний обсяг фінансування – понад 1,3 млрд гривень.

Важливе місце у Державній програмі займають заходи невідкладної допомоги, на які планується виділити 1,8 млрд гривень.

Володимир Омелян наголосив, що для належного забезпечення координації з використанням міжнародного досвіду у сфері безпеки дорожнього руху необхідно: забезпечити ефективну роботу Координаційної ради з питань безпеки руху під головуванням Прем’єр-міністра України; навчити фахівців органів державної влади України міжнародному професійному обміні та навчанні; залучити Громадські організації та міжнародних партнерів у втілення заходів Програми.

Для належного та ефективного забезпечення якості та прозорості реалізації Державної програми необхідно проводити: регулярні круглі столи за кожною групою заходів в Міністерстві інфраструктури України; закупівлю робіт та послуг через Prozorro; застосувати настанови та методичні рекомендації з інфраструктурних заходів - Мінінфраструктури, Укравтодору та ДерждорНДІ; залучати громадські організації та ЗМІ до висвітлення підготовки й проведення тендерів тощо.

Також необхідно вживати дієвих заходів з моніторингу та оцінки, а саме здійснювати: збір та оприлюднення даних про кожне ДТП з потерпілими відповідно до європейського стандарту CADaS; проведення досліджень для виявлення показників (індикаторів) безпеки дорожнього руху; звіти керівників державних органів на засіданнях Координаційної ради; моніторинг публікацій у ЗМІ та скарг від громадян.

«Будь-яка державна програма – це лише план. Наскільки повно і якісно цей план буде реалізований - залежить від нас з вами, а також багатьох чинників, зокрема, результативної роботи всіх центральних органів виконавчої влади та громадськості. Збереження людського життя – це основна ціль, на досягнення  якої мають спрямовуватись всі наші зусилля. І я переконаний, що ми її досягнемо», - додав очільник Міністерства інфраструктури України.

Ключовим показником ефективності реформ є зростання рівня життя людей, - Геннадій Зубко

Ключовим показником ефективності будь-якого проекту, реформи є зростання рівня життя людей, за яким оцінюють роботу не тільки громад, але і менеджерів, які працюють в Уряді. Тому важливий не термін перебування на посаді, а позитивні зміни, яких вдалося досягти за цей час. Про це в інтерв’ю виданню «Факти» заявив Віце-прем’єр-міністр – Міністр регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України Геннадій Зубко.

«Для мене важливі конкретні цифри і динаміка в кожному проекті. За останні три роки реалізовано 4900 проектів. Це дороги, школи, дитсадки, центри надання адміністративних послуг, модернізовані лікарні, перинатальні та кардіологічні центри та багато іншого. Якщо говорити про житлово-комунальному секторі, то, коли ми прийшли в Уряд, у нас було 14 тисяч ОСББ, а зараз їх близько 30 тисяч. Тепловими лічильниками було обладнано тільки 23 відсотки багатоквартирних будинків, у цьому році ми вийдемо на 100 відсотків», — зазначив Геннадій Зубко.

На думку Віце-прем’єр-міністра, впроваджувати якісні зміни в країні можливо, працюючи як в бізнесі, так і в політиці. «Політика — це теж можливість застосування проектного менеджменту. Коли ти можеш впроваджувати реформу децентралізації, яку сприймаєш як проект, то це також реалізація тебе як менеджера. Коли ти говориш про енергоефективність, про бажання щорічно зменшувати споживання газу на 1-2 млрд кубометрів, то це теж спосіб реалізувати свої амбіції», — розповів Геннадій Зубко.

На його думку, зараз головне — навести порядок в сферах, що стосуються зайвої адміністративної зарегульованості, необхідності постійних узгоджень, ліцензій, непотрібних сертифікатів тощо. «Я прагну максимально використовувати свої сили, щоб спростити умови життя не тільки великому, але також середньому і малому бізнесу. Адже головний двигун і хребет економіки — це малий і середній бізнес. І спрощення їм життя — це теж проект, що дозволяє показати, на що ти здатний», — підкреслив урядовець.

 

 




Засідання районного штабу з організації та контролю за проведенням у Переяслав-Хмельницькому районі Київської області місячника благоустрою

25.04.2018 року відбулося засідання районного штабу з організації та контролю за проведенням у Переяслав-Хмельницькому районі Київської області місячника благоустрою.  Обговорювався результат першого етапу перевірки санітарного стану території Малокаратульської, Лецьківської, Циблівської, Гайшинської та Дем`янецької сільських рад.
Гич Олексій Григорович - заступник голови районного штабу розповів про перевірку санітарного стану на території сільських рад , що проводились шляхом об`їзду  25.04.2018 року та про виявлені місця засмічення вздовж доріг загального користування місцевого значення та на території деяких сіл, а саме:

-  автошлях «Переяслав-Хмельницький – Мала Каратуль» через село Воскресінське, біля лісосмуги;
-  автошлях «Мала Каратуль – Віненці», праворуч, напроти недіючої ферми у селі Віненці;
- автошлях «Мала Каратуль – Пологи Яненки»,  сільське контрольоване сміттєзвалище не впорядковане і сміття знаходиться навіть у смузі відведення дороги. У селі Пологи Чобітьки спостерігається локальні смітники в наявних обсягах вздовж дороги;
- автошлях О-101703 «Переяслав-Хмельницький-Добраничівка–Хоцьки» смітник на під`їзді до дороги Н-08 «Бориспіль-Дніпропетровськ»;
- село Циблі  -  стихійне сміттєзвалище на території не діючої молочно-товарної ферми;
- автошлях «Чирське – Гайшин», засмічена територія перед мостом через річку Трубіж (праворуч);
- автошлях «Переяслав-Хмельницький-Баришівка – (Н-08)»через село Дем`янці (праворуч) смітник вздовж дороги біля знаку  «Напрямок повороту».
Членами штабу вирішено звернутися відповідно до Закону України «Про місцеві державні адміністрації» та Закону України «Про відходи» до Держпродспоживслужби щодо здійснення заходів реагування стосовно ліквідації стихійних сміттєзвалищ на території декількох сільських рад.

Про проведення Всеукраїнського турніру «Кубок нескорених»

Відповідно до листа Уповноваженого Президента України з питань реабілітації учасників антитерористичної операції, які одержали поранення, контузію, каліцтво або інше захворювання під час участі в антитерористичній операції про проведення Всеукраїнського турніру з футболу «Кубок нескорених», департамент соціального захисту населення Київської облдержадміністрації інформує про наступне.
Всеукраїнський турнір з футболу «Кубок нескорених» відбудеться 19.05.2018 року у місті Києві, на стадіоні «Атлет». До організаторського комітету вищезазначеного турніру входять Уповноважений Президента України з питань реабілітації учасників антитерористичної операції, які одержали поранення, контузію, каліцтво або інше захворювання під час участі в антитерористичній операції, представники Федерації футболу України, Міністерство оборони України, Міністерство охорони здоров’я, Міністерство соціальної політики України та Державна служба України у справах ветеранів війни та учасників антитерористичної операції.
Участь у змаганнях беруть ветерани та діючі військовослужбовці сектору безпеки та оборони України, а також добровольчих формувань, які отримали поранення, каліцтва, контузії, або інші захворювання під час, або в наслідок виконання службових обовязків в зоні бойових дій, під час участі в антитерористичній операції, або в ході миротворчих операціїй за участю України. Змагання проводяться серед учасників за двома категоріями:
-         особи з ампутацією нижньої кінцівки на будь-якому рівні зі збереженням функцій другої кінцівки. Гравці пересуваються за допомогою милиць без патології вестибулярного апарату і збереженням зору;
-         особи з відсутністю уражень нижніх кінцівок або з частковим пошкодженням нижніх кінцівок, які пересуваються самостійно без додаткових засобів: ходунки, милиці.
Мета зходу – це фізична та психологічна реабілітація ветеранів війни та діючих військовослужбовців, які отримали поранення, каліцтва, контузії, або інші захворювання під час, або внаслідок виконання службових обовязків в зоні бойових дій, під час участі в антитерористичній операції, або в ході миротворчих операціїй за участю України. Зміцнення дружніх стосунків або обміну досвідом роботи між спортивними організаціями осіб з інвалідністю. Залучення якнайбільшої кількості ветеранів війни та діючих військовослужбовців з усієї України, які брали чи беруть участь в антитерористичній операції на сході України до занять футболом. Пропаганда футболу серед ветеранів війни та діючих військовослужбовців.
Прогнозована кількість учасників зі всієї країни 150 осіб (15 команд по 10 осіб).
Участь у турнірі безкоштовна. Реєстрація можлива в режимі on-line на сайті Федерації футболу України https://ffu.ua/ або шляхом запиту на електронну адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. для отримання форми заявки.
 

Лише за три дні населення та ОСББ залучили 270 «теплих кредитів» на суму 23 млн гривень!

За перші три дні роботи Урядової програми «теплих кредитів» у ц. р., з 18 по 20 квітня, нею вже скористалося 50 ОСББ, залучивши у банках 15 млн грн. на енергоефективні заходи у багатоповерхівках.
Це свідчить про значну затребуваність програми серед мешканців багатоквартирних будинків, які з нетерпінням чекали її відновлення.
 
Тепер ОСББ-учасники програми мають нагоду одержати відшкодування 40% - 70% суми «теплих кредитів». Додаткові компенсації надає місцева влада. Наразі прийнято 128 місцевих програм здешевлення «теплих кредитів», про які можна дізнатися на сайті Агентства: http://saee.gov.ua/uk/programs/map.
 
Нагадаємо, що цьогоріч на програму «теплих кредитів» виділено 400 млн. грн., майже половина яких – 190 млн грн. – на відшкодування для ОСББ.
 
Голови ОСББ можуть впевненими, що співфінансування вистачить, у тому числі на проекти з комплексної термомодернізації будинків. Саме глибинні заходи з енергоефективності надають найбільший результат з точки зору економії енергоресурсів: платіжки за опалення зменшуються вдвічі і більше.
 
Також, впродовж трьох днів видано:
 
  • 217 кредитів на утеплення приватних будинків на суму майже 8 млн грн.;
 
  • 3 кредити на встановлення твердопаливних котлів на суму 100 тис. гривень.
 
Управління комунікації та зв’язків з громадськістю
 

 
 
 

За тиждень три українські міста відкрили інвесторам можливості для запровадження 80 ЕСКО-проектів у бюджетній сфері!

Лідером у цьому питанні є Київ. Влада столиці затвердила істотні умови для рекордної кількості ЕСКО-договорів – 49 контрактів.
 
 
ЕСКО-проекти передбачається впроваджувати у дитячих садочках, школах та різних навчальних закладів Оболонського, Святошинського, Солом'янського, Деснянського та Дарницького районів столиці.
 
За умовами договорів планується, зокрема, встановлення ІТП із системи автоматичного погодного регулювання або модернізація існуючого обладнання. Строк дії більшості договорів - 5-6 років. Очікувана економія енергоспоживання складе не менше 20%.
 
Услід за Києвом активно залучають ЕСКО-інвесторів м. Миколаїв та м. Хмельницький.
У Миколаєві затверджено істотні умови для 26 договорів, а у Хмельницькому – для 5 контрактів.
Нагадаємо, що схвалення істотних умов – важлива складова запровадження енергосервісу, передбачена законодавством як додаткова гарантія повернення інвестицій ЕСКО-інвестору.
 
«Закликаю інші міста до плідної співпраці з компаніями заради підвищення енергоефективності та комфорту у дитсадках, школах, лікарнях та інших бюджетних установах», - прокоментував Голова Держенергоефективності Сергій Савчук.
 
Переваги енергосервісу, особливості укладання контрактів та успішні історії запроваджених проектів дізнавайтеся на IV Форумі енергоефективного партнерства «ЕСКО: Успіхи та перспективи. Нові механізми сталого фінансування енергоефективності місцевих громад», який проводить Держенергоефективності 27 квітня 2018 р. у м. Києві у КВЦ «Парковий» (http://saee.gov.ua/uk/events/previews/2261).
 
 
Акредитація ЗМІ на Форум проходить за тел.: 044 590-59-65, 096 906 85 95, 097 596 70 88 та e-mail: saeepressa@gmail.com.
 
Управління комунікації та зв’язків з громадськістю
 
 
 
 
 
 

В районній бібліотеці для дітей відбулася екологічна година «Порожня зона, край мовчання»

24 квітня 2018 року в районній бібліотеці для дітей  відбулася екологічна година « Порожня зона, край мовчання...». Чотири букви -ЧАЕС –стали символом трагедії, яка доторкнулася до мільйонів людей, накрила їх крилом безжалісної радіації, перетворюючи свої жертви в безпомічних людей.
Відзначення річниці Чорнобильської трагедії – це не свято. 26 квітня 1986 року ... Чорний день в історії України. День, коли Чорнобиль став відомий усьому людству. Гірка, як полин, слава.
Присутнім на заході учням  5-А кл. ЗОШ №1 (учитель --  Дереча Л.В.) працівники дитячої бібліотеки розповіли про ті страшні для всіх нас дні.
 В ході заходу використовувались фрагменти фільму « Сутінки цивілізації. Україна », кінофільму « Чорнобиль », слайди з коментарем про ліквідаторів на ЧАЕС.
Запаленими свічками та хвилиною мовчання присутні вшанували пам’ять тих, хто загинув, рятуючи наші життя від смертоносного атому.