Деклараційна кампанія - 2018

Карта залучення міжнародної допомоги

Реформи

Федерація футболу

На допомогу захисникам Батьківщини!



Д О В І Д К А про підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли до Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації за І квартал 2019 року

Районною державною адміністрацією  за  І квартал 2019 року проведена значна робота щодо забезпечення  виконання вимог Закону України «Про звернення громадян»,  Указу Президента України  від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення  до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» (надалі -Указ).
Робота із зверненнями громадян здійснюється відповідно до плану роботи райдержадміністрації та відповідно до щомісячних планів роботи головного спеціаліста з питань звернень громадян, затверджених керівником апарату райдержадміністрації.
У планах передбачено організацію та проведення особистих прийомів громадян, розгляд та контроль звернень, підготовка звітних матеріалів щодо роботи зі зверненнями.
На виконання вимог Указу в райдержадміністрації щоквартально проводиться аналіз роботи із зверненнями громадян. 25.01.2019 року на засіданні колегії райдержадміністрації заслухано звіт про роботу із зверненнями громадян за 2018 рік.  За результатами розгляду прийнято відповідне.
За І квартал 2019 року керівництвом райдержадміністрації проведено 40 особистих прийомів, що на 7 більше, ніж у І кварталі 2018 році в тому числі 19 виїзних прийоми, що на 4 більше, ніж за звітний період минулого року. На виїзних та особистих прийомах побувало 56 громадян (37 – у І кварталі 2018 році), які порушили 56 питань. Найбільш актуальними для мешканців району були питання ремонту доріг, пільгового проїзду, надання роз’яснень щодо нового порядку призначення субсидій та ін.
До районної державної адміністрації за  І квартал  2019 року надійшло 130 звернень від громадян, що на 79 звернень менше, ніж у І кварталі 2018 році, з них: 74 – письмових (172 у 2018 році)  та 56 – зареєстровано під час проведення особистих, виїзних прийомів, проведення «прямих» телефонних ліній керівництвом райдержадміністрації.
Керівництвом районної державної адміністрації проводиться робота щодо неупередженого розгляду звернень громадян, які надходять до адміністрації, вживаються заходи по усуненню причин, що змушують громадян звертатися до органів влади вищого рівня, запобігання повторним зверненням. За звітний період надійшло 3 колективних  звернень  (5 у І кварталі 2018 році). Повторних звернень та тих, які надійшли електронною поштою у І кварталі 2019 році не надходило (у  І кварталі 2018 році –  повторних немає та 4 - електронною поштою).
Через вищестоящі органи – 10 звернень (    на 2 звернення більше як у І кварталі 2018 році). У своїх зверненнях до вищестоящих органів громадяни порушили питання щодо надання матеріальної допомоги, надання субсидії, встановлення меж земельних ділянок, підключення електроенергії до будинку, питання незаконно відчужених земельних ділянок Держгеокадастром, а саме: СКМУ – 2 звернення; АПУ – 2 звернення; Народного депутата України – 1 звернення; КОДА – 5 звернень.
Слід відзначити, що головним спеціалістом з питань звернень громадян райдержадміністрації за І квартал 2019 року опрацьовано 46 звернень, з якими звернулися мешканці району на Урядову «гарячу» лінію, більшість питанням було надання субсидії, пільг , отримання коштів на монетизацію субсидії, придбання ліків.
Впродовж  січня-березня 2019 року проведено 3 засідання районної постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян.
На виконання розпорядження голови райдержадміністрації від 21.12.2018 № 848 «Про затвердження графіка проведення днів контролю стану виконання доручень, наданих виконавчим комітетам сільських рад за результатами розгляду звернень громадян на 2019 рік». За І квартал 2019 року  проведено 2 днів контролю.
За територіальною ознакою, протягом звітного періоду найбільше звернень надійшло від жителів села Циблі – 15 (11,5 % від загальної кількості звернень), місто Переяслав-Хмельницький – 14 (10,7%) село Пристроми – 12 (9,2 %), село Велика Каратуль - 11 (8,5 %).
Жителями району порушено 130 питань, що на 79 менше, ніж у І кварталі 2018 році. В основному це питання  соціального захисту – 87 (69 – у 2018), аграрної політики і земельних відносин – 7 (93 – у 2018), транспорту і зв’язку – 5 (16 – у 2018), праці і заробітної плати – 1 (7- у 2018), охорони здоров'я – 9 (9 – у 2018), комунального господарства – 11 (3- у 2018), житлової політики – 1, екології та природних ресурсів – 1, сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту – 3, діяльності органів місцевого самоврядування – 1, інші – 4.  Спостерігається значне збільшення звернень з питань соціального захисту у порівнянні з минулим роком та зменшення питань аграрної політики і земельних відносин. З районного бюджету за звітний період 37 найменш захищених громадян отримали допомогу у сумі 55600 грн.
З усіх 130 питань: вирішено позитивно – 117, надано роз’яснення – 13.
Від окремих категорій соціально незахищених верств населення зареєстровано: 15 звернень - від інвалідів І, ІІ, ІІІ групи, 14 -  від учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій, 7 – від ветеранів праці, 3 -  від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь, 5 – від дітей війни, 3 – від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС.
З метою створення необхідних умов для зворотного зв’язку, надання інформаційних послуг, оперативного реагування на гострі проблеми мешканців району та вдосконалення роботи із зверненнями громадян в райдержадміністрації функціонує «Телефон довіри» та проводиться «гаряча» телефонна лінія. Протягом звітного періоду на телефон довіри райдержадміністрації надійшло 8 звернень, через «гарячу» телефонну лінію звернулось 6 громадян.Організація проведення особистих виїзних прийомів керівництвом райдержадміністрації проводиться згідно з графіком, які направлені до відома керівникам органів місцевого самоврядування району, оприлюднені на стендах у адмінбудинку та веб-сайті райдержадміністрації.
Всі звернення, що надходили на особистих  прийомах громадян розглядалися своєчасно, без  порушень строків, установлених законодавством.                                        Не допускалося надання неоднозначних, необґрунтованих, неповних відповідей на звернення громадян.
Для реалізації конституційних прав громадян на інформацію, з метою забезпечення відкритості у діяльності органів виконавчої влади району на офіційному веб-сайті райдержадміністрації постійно оновлюється розділ «Звернення громадян», де розміщено аналітичні довідки, графік роботи телефону довіри, графіки прийому громадян з особистих питань керівництвом райдержадміністрації та за місцем проживання громадян, зразки заяв  та ін. Також інформація про роботу із зверненнями громадян висвітлюється на сторінках міськрайонної газети «Вісник Переяславщини».
 
Головний спеціаліст
з питань звернень громадян                                                         Н. БАСАРАБА