Деклараційна кампанія - 2018

Карта залучення міжнародної допомоги

Реформи

Федерація футболу

На допомогу захисникам Батьківщини!



ПРАЦІВНИКИ ПЕРЕЯСЛАВ-ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ РДА ДОЛУЧИЛИСЯ ДО СВЯТКУВАННЯ ДНЯ ВИШИВАНКИ

У культурі кожного народу є речі, які яскраво відображають його особливу національну традицію. В Україні таким символом є вишиванка – своєрідний унікальний код українського етносу з зашифрованими оберегами та знаками.

Щороку, у третій четвер травня, Україна відзначає День вишиванки - міжнародне свято, яке покликане зберегти споконвічні народні традиції створення та носіння етнічного вишитого українського одягу.

Тож сьогодні, 21 травня, працівники Переяслав-Хмельницької райдержадміністрації долучилися до святкування, змінили діловий дрес-код на яскраві вишиванки - традиційний український одяг.

Голова райдержадміністрації Сергій Дяченко привітав колектив зі святом, подякував всім за збереження українських звичаїв вишиванки, яка є душею нашого народу.

Одягнувши сьогодні свій національний одяг, держслужбовці засвідчили прагнення зберегти споконвічні народні традиції.

Цього року святкування Дня вишиванки зазнало коректив. Не планується масових заходів через загрозу пандемії коронавірусу. Саме тому, цьогоріч планують безліч різноманітних онлайн акцій.

День вишиванки у 2020 році присвячується українській родині та родоводу.

Шануймо історію України, зберігаймо її духовні цінності!

Здійснюється надання соціальних послуг сім'ям району, що перебувають під соціальним супроводом

19 травня 2020 року фахівцями Переяслав-Хмельницького районного центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді, спільно з представниками служби у справах дітей та сім'ї Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації, інспекторами ювенальної превенції Переяслав-Хмельницького відділу поліції головного управління національної поліції в Київській області здійснено виїзд у села району. Проінспектовано 4 сім'ї, що проживають в селах Циблі, Хоцьки, Світанок. Здійснено оцінку потреб дитини та сім'ї. Поінформовано про порядок призначення і виплати соціальних допомог. Надано консультації щодо підвищення батьківського потенціалу, відповідального ставлення до розвитку та виховання дітей.

Під час виїзду взяли участь у засіданні громадської комісії Циблівської сільської ради щодо можливості повернення з КЗ КОР КОСЦ «Мати і дитина разом» жительки села з новонародженою дитиною та створення належних умов проживання для родини за місцем реєстрації. На комісію були запрошені: керівники та депутати Циблівської об’єднаної територіальної громади, працівники Циблівської амбулаторії загальної практики - сімейної медицини. Було прийнято рішення: директору Переяслав-Хмельницького районного центру соціальних служб підготувати клопотання на продовження перебування мами з дитиною в КЗ КОР КОСЦ «Мати і дитина разом» на час вирішення майнових прав та проведення косметичного ремонту помешкання.

Всі заходи відбувались з дотриманням санітарних норм в умовах карантину.

Інформація Переяслав-Хмельницького районного центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді


 

 













ДО УВАГИ ПРЕДСТАВНИКІВ ЗМІ 19.05.2020

19 травня 2020 року о 14:00 відбудеться он-лайн брифінг тимчасово виконуючого обов’язки голови Київської обласної державної адміністрації Василя Володіна щодо поточної ситуації із захворюванням на коронавірус в області.

Час проведення може бути змінено. Слідкуйте за оновленнями на офіційному сайті Київської обласної державної адміністрації та сторінці Київської облдержадміністрації у Facebook.

Трансляцію дивіться на сторінці облдержадміністрації у Facebook:

https://www.facebook.com/koda.gov.ua

Пресслужба Київської обласної державної адміністрації

http://koda.gov.ua/news/do-uvagi-predstavnikiv-zmi-23/


Бізнес Київщини збільшив надходження ПДВ до бюджету на 24%

З початку 2020 року платники податків Київської області перерахували до Держбюджету 2,4 млрд грн. податку на додану вартість. Порівняно з відповідним періодом минулого року динаміка приросту складає 24% або 466 млн грн. За квітень 2020 року бізнес пристоличного регіону сплатив 529,3 млн грн, що на 12% або 59 млн грн більше за показник аналогічного періоду 2019 року.  Зважаючи на обсяг коштів, що надійшли до держскарбниці за січень-квітень, питома вага ПДВ дорівнює 48%.  

Найбільші суми ПДВ до державного бюджету спрямували суб’єкти господарювання, які ведуть бізнес на території Києво-Святошинського управління ДПС у Київській області – 524,6 млн грн., Бориспільського та Білоцерківського – 416 та 366 млн грн відповідно.

Наразі платниками ПДВ у Київській області зареєстровано 16893 суб’єктів підприємницької діяльності, з яких 15633 юридичних та 1260 фізичних осіб.

Раніше повідомлялося, що за січень-квітень малий та середній бізнес Київщини сплатив 809,4 млн грн єдиного податку

Також ми повідомляли, що зі своїх доходів мешканці Київщини сплатили 3,1 млрд грн ПДФО

Усі новації у податковому законодавстві та основні вимоги застосування норм Податкового кодексу України доступні також на нашій офіційній сторінці у Facebook https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast/

ГУ ДПС у Київській області

 

Які майнові податки сплачують фізичні особи?

Наразі податкова служба Київщини формує податкові повідомлення-рішення про сплату майнових податків: податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку, плати за землю. Ці повідомлення будуть надіслані (вручаються)   платникам податків до 1 липня 2020 року.  У податкових повідомленнях-рішеннях зазначаються  відповідні платіжні реквізити для сплати нарахованих податків. 

Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки

Сплачують  власники об'єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, а базою оподаткування є загальна площа об’єкта житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі його часток.

Сплачується податок з об'єкта/об'єктів житлової нерухомості фізичними особами  протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення за місцем розташування об'єкта/об'єктів оподаткування і зараховується до відповідного бюджету.

Фізичні особи можуть сплачувати податок у сільській та селищній місцевості через каси сільських (селищних) рад або рад об'єднаних територіальних громад за квитанцією про прийняття податків.

Один раз за кожний базовий податковий (звітний) період, тобто рік, база  оподаткування об'єкта/об'єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності фізичної особи платника податку, зменшується:

а) для квартири/квартир незалежно від їх кількості - на 60 кв.м;

б) для житлового будинку/будинків незалежно від їх кількості - на 120кв.м;

в) для різних типів об'єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток (у разі одночасного перебування у власності платника податку квартири/квартир та житлового будинку/будинків, у тому числі їх часток), - на 180 кв. м.

Транспортний податок

Сплачують фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які мають зареєстровані в Україні власні легкові автомобілі, з року випуску яких минуло не більше п'яти років (включно) та середньоринкова вартість яких становить понад 375 розмірів мінімальної заробітної плати.

За об'єкти оподаткування, придбані протягом року, податок сплачується пропорційно кількості місяців, які залишилися до кінця року, починаючи з місяця, в якому проведено реєстрацію транспортного засобу, а у разі спливу п'ятирічного віку легкового автомобіля протягом звітного року податок сплачується за період з 1 січня цього року до початку місяця, наступного за місяцем, в якому вік такого автомобіля досяг (досягне) п'яти років.

Транспортний податок сплачується фізичними особами за місцем  реєстрації об’єктів оподаткування  протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення.

Земельний податок

Сплачують  власники земельних ділянок, земельних часток (паїв) та  землекористувачі.

Нарахування фізичним особам сум податку проводиться контролюючими органами (за місцем знаходження земельної ділянки).

Від сплати податку звільняються:

- інваліди першої і другої групи;

- фізичні особи, які виховують трьох і більше дітей віком до 18 років;

- пенсіонери (за віком);

- ветерани війни;

-фізичні особи, визнані законом особами, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

Усі новації у податковому законодавстві та основні вимоги застосування норм Податкового кодексу України доступні також на нашій офіційній сторінці у Facebook https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast/

ГУ ДПС у Київській області

 

 

 

Коли студент має право на підвищену податкову соціальну пільгу?

Студент, який не отримує дохід у вигляді стипендії або отримує стипендію, яка виплачується не з бюджету, має право на зменшення суми загального місячного оподатковуваного доходу, отримуваного від одного роботодавця у вигляді заробітної плати, на суму податкової соціальної пільги у розмірі 150% суми пільги.   

Право на застосування податкової соціальної пільги (далі — ПСП) залежить від показника граничного доходу для її застосування.Так, ПСП застосовують до доходу (у вигляді зарплати), нарахованого на користь платника податку протягом звітного податкового місяця, якщо розмір такого доходу не перевищує суми, яка дорівнює розміру місячного прожиткового мінімуму, діючого для працездатної особи станом на 1 січня звітного податкового року, помноженого на 1,4 й округленого до найближчих 10 грн (пп. 169.4.1 ПКУ).

У 2020 році граничний дохід для застосування ПСП  становить 2940,0грн. (2102 грн х 1,4).

Розмір загальної ПСП у 2020 році складає 50% розміру прожиткового мінімуму для працездатної особи (на місяць), установленого законом на
01 січня звітного податкового року (п.п. 169.1.1 ПКУ) і становить  1051,0грн. (2102 грн х 50% ).

Підпунктом 169.2.3 п. 169.2 ст. 169 ПКУ передбачено, що ПСП не може бути застосована до заробітної плати, яку платник податку протягом звітного податкового місяця отримує одночасно з доходами у вигляді стипендії, грошового чи майнового (речового) забезпечення учнів, студентів, аспірантів, ординаторів, ад’юнктів, військовослужбовців, що виплачуються з бюджету.

Отже, якщо студент, отримує стипендію з бюджету, то податкова соціальна пільга до заробітної плати такого платника податку не застосовується, але якщо студент не отримує дохід у вигляді стипендії або отримує стипендію, яка виплачується не з бюджету, то він має право на зменшення суми загального місячного оподатковуваного доходу, отримуваного від одного роботодавця у вигляді заробітної плати, на суму податкової соціальної пільги у розмірі 150 % суми пільги, визначеної згідно  п.п. 169.1.1 п. 169.1 ст. 169 ПКУ, що складе  1576,50 грн. ( 1051,0 х 150%).

Усі новації у податковому законодавстві та основні вимоги застосування норм Податкового кодексу України доступні також на нашій офіційній сторінці у Facebook https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast/

ГУ ДПС у Київській області

 

Правом на податкову знижку можна скористуватись до кінця податкового року

Головне управління ДПС у Київській області нагадує платникам податків, які протягом 2019 року здійснили витрати, які надають право на податкову знижку (перелік таких витрат наведено у п.166.3 ст.166 ПКУ), що підстави для нарахування податкової знижки із зазначенням конкретних сум відображаються ними у річній податковій декларації про майновий стан і доходи, яка подається по 31 грудня включно наступного за звітним податкового року.

До податкової знижки включаються фактично здійснені протягом звітного податкового року платником податку витрати, підтверджені відповідними платіжними та розрахунковими документами: квитанціями, фіскальними або товарними чеками, прибутковими касовими ордерами, копіями договорів, що ідентифікують продавця товарів (робіт, послуг) і їх покупця (отримувача). У зазначених документах обов’язково повинно бути відображено вартість таких товарів (робіт, послуг) і строк їх продажу(виконання, надання).

Якщо платник податку до кінця податкового року, наступного за звітним не скористався правом на нарахування податкової знижки за наслідками звітного податкового року, таке право на наступні податкові роки не переноситься.

Сума, що має бути повернена платнику податку, зараховується на його банківський рахунок, відкритий у будь-якому комерційному банку, або надсилається поштовим переказом на адресу, зазначену в декларації, протягом 60 календарних днів після надходження такої податкової декларації.

Усі новації у податковому законодавстві та основні вимоги застосування норм Податкового кодексу України доступні також на нашій офіційній сторінці у Facebook https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast/

ГУ ДПС у Київській області

 

Зберігання, транспортування, продаж немаркованих алкогольних напоїв чи тютюнових виробів. Чи загрожують суб’єкту господарювання штрафні санкції?

Яка підакцизна продукція вважається немаркованою?

Немаркованими вважаються:

-алкогольні напої та тютюнові вироби з підробленими марками акцизного податку;

- алкогольні напої та тютюнові вироби, марковані з відхиленням від вимог Положення про виготовлення, зберігання, продаж марок акцизного податку та маркування алкогольних напоїв і тютюнових виробів, затвердженого постановою Кабінетом Міністрів України від 27.12.2010 №1251;

- вироблені в Україні алкогольні напої з марками акцизного податку, на яких зазначення суми акцизного податку, сплаченого за одиницю маркованої продукції, не відповідає сумі, визначеній з урахуванням чинних на дату розливу продукції ставок акцизного податку, міцності продукції та місткості тари;

- алкогольні напої іноземного виробництва з марками акцизного податку, на яких зазначена сума акцизного податку, сплаченого за одиницю маркованої продукції, не відповідає сумі, визначеній з урахуванням міцності продукції, місткості тари та розміру ставок акцизного податку, діючих на момент виробництва марки.

Хто несе відповідальність за порушення?

Відповідальність за недодержання порядку маркування, продажу алкогольних напоїв і тютюнових виробів, несплату чи несвоєчасну сплату податку несуть виробники (замовники), імпортери, продавці таких товарів та їх посадові особи.

Яка відповідальність?

Роздрібна або оптова торгівля алкогольними напоями чи тютюновими виробами без марок акцизного податку чи з підробленими марками цього податку  тягне за собою накладення штрафу від двохсот до шестисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (3400 грн. – 10200 грн.) з конфіскацією предметів торгівлі та виручки, одержаної від продажу предметів торгівлі (ст.156 Кодексу України про адміністративні правопорушення (далі – КУпАП)).

Зберігання або транспортування алкогольних напоїв чи тютюнових виробів з підробленими чи фальсифікованими марками акцизного податку посадовими особами підприємств – виробників, імпортерів і продавців таких товарів, – тягне за собою накладення штрафу від ста до двохсот п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (1700 грн. – 4250 грн.) з конфіскацією таких алкогольних напоїв або тютюнових виробів (ст. 164 прим. 5 КУпАП).

Ті самі дії, вчинені особою, яку протягом року було піддано стягненню за будь-яке з правопорушень, зазначених у ст. 164 прим. 5 КУпАП, або вчинені у великих розмірах, – тягнуть за собою накладення штрафу від шестисот до однієї тисячі двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (10200 грн. – 20400 грн.)  з конфіскацією таких алкогольних напоїв або тютюнових виробів.

Великим розміром слід розуміти вартість алкогольних напоїв або тютюнових виробів, яка у п’ятсот чи більше разів перевищує неоподатковуваний мінімум доходів громадян.

Відповідно до ст. 36 КУпАП при вчиненні однією особою двох або більше адміністративних правопорушень адміністративне стягнення накладається за кожне правопорушення окремо.

Крім того статтею 17 Закону України від 19.12.1995 №481/95-BP «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» (далі – Закон № 481) до СГ застосовуються фінансові санкції у вигляді штрафів у разі, зокрема, виробництва, зберігання, транспортування, реалізації фальсифікованих алкогольних напоїв чи тютюнових виробів; алкогольних напоїв чи тютюнових виробів без марок акцизного податку встановленого зразка або з підробленими марками акцизного податку, – 200 % вартості товару, але не менше 17000 грн.

Усі новації у податковому законодавстві та основні вимоги застосування норм Податкового кодексу України доступні також на нашій офіційній сторінці у Facebook https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast/

ГУ ДПС у Київській області

 

Як сплачується ПДВ при імпорті товару неплатником цього податку?

Головне управління ДПС у Київській області інформує, що відповідно до п. 180.1 ст. 180 р. V Податкового кодексу України  (далі – ПКУ) для цілей оподаткування платником податку на додану вартість є, зокрема, будь-яка особа, що ввозить товари на митну територію України в обсягах, які підлягають оподаткуванню, та на яку покладається відповідальність за сплату податків у разі переміщення товарів через митний кордон України відповідно до Митного кодексу України.

При цьому, якщо особи, не зареєстровані як платники ПДВ, ввозять товари на митну територію України в обсягах, що підлягають оподаткуванню згідно із законом, то такі особи сплачують податок під час митного оформлення товарів без реєстрації їх як платників такого податку (п.181.2 ст.181 р.V ПКУ).

Отже, суб’єкти господарювання – платники єдиного податку, не зареєстровані як платники ПДВ, повинні сплачувати ПДВ при ввезенні (імпорті) товарів на митну територію України під час митного оформлення таких товарів без реєстрації як платники такого податку.

Усі новації у податковому законодавстві та основні вимоги застосування норм Податкового кодексу України доступні також на нашій офіційній сторінці у Facebook https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast/

ГУ ДПС у Київській області

 

Власники нерухомості поповнили місцеві бюджети на суму 155,2 млн грн

Власники нерухомості, відмінної від земельної ділянки, сплатили до місцевих бюджетів Київської області більше 155,2 млн грн за січень-квітень поточного року. Цей показник на 11% або 15,9 млн грн більше, аніж у відповідному періоді минулого року.

Левову частку із загальної суми сплатили юридичні особи. Так, станом на 1 травня 2020 року суб’єкти господарювання спрямували до місцевих скарбниць 126,8 млн грн, збільшивши приріст на 8 млн грн.

У свою чергу, фізичні особи сплатили 28,3 млн грн, що на 38% або 7,8 млн грн більше за суму, перераховану в аналогічному періоді 2019 року.

Найбільші суми надійшли від власників нерухомості, зареєстрованої на території Києво-Святошинського управління – 35,6 млн грн, Бориспільського та Білоцерківського – 31,6 та 27 млн грн. відповідно. 

Раніше повідомлялося, що бізнес Київщини збільшив надходження ПДВ до бюджету на 24%

Крім цього, повідомлялося, що малий та середній бізнес Київщини сплатив 809,4 млн грн єдиного податку

Усі новації у податковому законодавстві та основні вимоги застосування норм Податкового кодексу України доступні також на нашій офіційній сторінці у Facebook https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast/

ГУ ДПС у Київській області

 

Термін подання додаткової заявки-розрахунку про потребу в марках акцизного податку подовжено

Головне управління ДПС у Київській області повідомляє, що з врахуванням потреб та побажань суб’єктів господарювання щодо термінів подання додаткової заявки-розрахунку про потребу в марках акцизного податку на липень термін подання форм J(F)1314402 продовжено до 25.05.2020.

Відповідна  інформація розміщена на офіційному вебпорталі ДПС України за посиланням: https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/418686.html

Усі новації у податковому законодавстві та основні вимоги застосування норм Податкового кодексу України доступні також на нашій офіційній сторінці у Facebook https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast/

ГУ ДПС у Київській області

 

Як оподатковується нерухоме майно?

Яка база оподаткування?

База оподаткування податком на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, - це загальна площа об’єкта житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі його часток.

Чи є пільги?

Податковий Кодекс передбачає пільги зі сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, для фізичних осіб, а саме: база оподаткування об’єкта/об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності фізичної особи – платника податку, зменшується:

- для квартири/квартир незалежно від їх кількості – на 60 кв. метрів;

- для житлового будинку/будинків незалежно від їх кількості – на 120 кв. метрів;

- для різних типів об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток (у разі одночасного перебування у власності платника податку квартири/квартир та житлового будинку/будинків, у тому числі їх часток), – на 180 кв. метрів. Зменшення надається один раз за кожний рік.

Зазначені  пільги не застосовуються до:

- об’єкта/об’єктів оподаткування, якщо площа такого/таких об’єкта/об’єктів перевищує п’ятикратний розмір неоподатковуваної площі.

- об’єкта/об’єктів оподаткування, що використовуються їх власниками з метою одержання доходів (здаються в оренду, лізинг, використовуються у підприємницькій діяльності).

Нагадуємо, що Законом України від 30.04.2020 №540 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)»внесено зміни до ПКУ, зокрема, підр. 10 розд ХХ ПКУ доповнено пунктом 52-5, згідно з яким об’єкти нежитлової нерухомості, які перебувають у власності фізичних або юридичних осіб, не є об’єктом оподаткування податком на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки,  в період з 1 березня по 31 березня 2020 року.

Наразі податкова служба Київщини формує податкові повідомлення-рішення про сплату податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки. Ці повідомлення будуть надіслані (вручаються)   платникам податків до 1 липня 2020 року.  У податкових повідомленнях-рішеннях зазначаються  відповідні платіжні реквізити для сплати нарахованих податків. 

Усі новації у податковому законодавстві та основні вимоги застосування норм Податкового кодексу України доступні також на нашій офіційній сторінці у Facebook https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast/

ГУ ДПС у Київській області

Дотримання Правил охорони електричних мереж – запорука надійного електропостачання

Доволі часто трапляються непоодинокі випадки порушень Правил охорони електричних мереж (далі – Правила) суб’єктами підприємництва, громадянами, власниками та користувачами земельних ділянок.

При недотриманні Правил (порушення охоронних зон повітряних і кабельних ліній, розподільчих пунктів та трансформаторних підстанцій) створюються неналежні умови експлуатації об’єктів енергетичної інфраструктури. Наслідком невиконання вимог Правил можуть стати нещасні випадки: ураження електричним струмом, виникнення пожеж та аварій з непередбачуваними наслідками. Крім того, стає неможливим проведення аварійно-відновлювальних робіт, планових ремонтів ліній електропередачі та підстанцій, що безпосередньо впливає на надійність енергозабезпечення споживачів.

Як наслідок – несвоєчасне виконання заходів з ремонту об’єктів електроенергетики спричиняє небезпеку для їх надійної роботи і може призвести до знеструмлення споживачів та об’єктів критичної інфраструктури: медичних закладів, підприємств водопостачання/водовідведення тощо.

Для забезпечення надійного електропостачання, збереження електричних мереж, створення належних умов їх експлуатації та запобігання нещасним випадкам від впливу електричного струму Правилами встановлено низку обов'язкових для виконання положень та вимог.

Зокрема, електричними мережами, що підлягають охороні, вважаються трансформаторні підстанції, розподільчі пункти і пристрої, струмопроводи, повітряні лінії електропередачі, підземні та підводні кабельні лінії електропередачі та споруди, що до них належать (п. 1 Правил).

Уздовж повітряних ліній установлюється охоронна зона (п. 5 Правил) у вигляді земельної ділянки і повітряного простору по обидва боки від крайніх проводів для повітряних ліній напругою:

  • • до 1 кВ – 2 м;
  • • до 20 кВ – 10 м;
  • • 35 кВ – 15 м;
  • • 110 кВ – 20 м.

Для кабельних ліній електропередачі охоронна зона поширюється на один метр по обидва боки від кожного кабелю. За периметром трансформаторних підстанцій, розподільчих пунктів і пристроїв охоронна зона – на відстані 3 м від огорожі або споруди.

Наголошуємо, що в охоронних зонах повітряних і кабельних ліній, трансформаторних підстанцій, розподільних пунктів та пристроїв ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ (п. 8 Правил) виконувати будь-які дії, що можуть порушити нормальну роботу електричних мереж, спричинити їх пошкодження або нещасні випадки, а саме:

– перебувати стороннім особам на території й у приміщеннях трансформаторних підстанцій та розподільчих пунктів і пристроїв; відчиняти двері і люки цих споруд, здійснювати самовільне переключення електричних апаратів та підключення до електромереж;

– будувати житлові, громадські та дачні будинки;

– влаштовувати будь-які звалища; складати добрива, корми, торф, солому, дрова тощо;

– розпалювати вогнища;

– розташовувати автозаправні станції або інші сховища пально-мастильних матеріалів;

– накидати на струмопровідні частини об'єктів електромереж і наближати до них сторонні предмети;

– підніматися на опори повітряних ліній електропередачі, електрообладнання трансформаторних підстанцій, розподільчих пунктів і пристроїв та демонтувати їх елементи;

– саджати дерева та інші багаторічні насадження;

– влаштовувати спортивні майданчики для ігор, стадіони, ринки, зупинки громадського транспорту;

– проводити будь-які заходи, пов'язані з великим скупченням людей;

– запускати спортивні моделі літальних апаратів, повітряних зміїв;

– виконувати роботи з застосуванням ударних механізмів ближче 5 м до охоронної зони (в охоронних зонах підземних кабельних ліній);

– скидати вантажі масою понад 5 тонн (в охоронних зонах підземних кабельних ліній);

– скидати і зливати їдкі й такі речовини, що спричиняють корозію, пально-мастильні матеріали (в охоронних зонах підземних кабельних ліній).

Нагадуємо, що перед проведенням будь-яких дій поблизу енергетичних об’єктів, необхідно письмово звернутися до оператора системи розподілу, де нададуть всю необхідну інформацію та роз’яснення. Крім того, п. 10 Правил передбачено відшкодування підприємствами, які виконують роботи в охоронних зонах, витрат енергопідприємства на оформлення допуску, проведення нагляду та інші додаткові витрати.

Звертаємо увагу на те, що енергопідприємство має право (п. 12 Правил) проводити роботи з ліквідації аварій в електричних мережах будь-якої пори року і в будь-який час без погодження із землекористувачами, але з подальшим повідомленням про проведення таких робіт у десятиденний термін після їх початку.

У разі виявлення обірваних або провислих проводів, пошкоджених опор або небезпеки їх падіння, пошкодження кабелів та інших об’єктів і елементів електричних мереж підприємства, установи, організації та громадяни повинні негайно повідомити про це енергопідприємство або місцеві органи виконавчої влади.

Правопорушення в електроенергетиці тягне за собою встановлену законодавством України адміністративну (ст. 99 КУпАП) і кримінальну відповідальність.

Лише неухильне виконання вимог Правил може забезпечити безперебійне електропостачання споживачів, нормальну експлуатацію об’єктів енергетичної інфраструктури та уникнення випадків ураження електричним струмом населення.

Нагадаємо, що Держенергонагляд неодноразово звертався до громадян з проханням не спалювати опале листя, суху траву та побутове сміття. Такі дії не тільки шкодять довкіллю, а й несуть загрозу об’єктам енергетичної інфраструктури, що можуть бути пошкоджені внаслідок умисного підпалу сухостою або сміття та можуть призвести до пожежі.

П Р О Т О К О Л № 14 позачергового засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Переяслав-Хмельницької райдержадміністрації

П Р О Т О К О Л  № 14

 позачергового засідання  комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Переяслав-Хмельницької райдержадміністрації

 

18 травня 2020 року

(нараду проведено в режимі on-line)

 Головував: – голова Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації, голова комісії  з питань ТЕБ та НС Дяченко С.

Присутні:

Заступник: керівник апарату адміністрації, заступник голови комісії з питань ТЕБ та НС Перчук В., начальник відділу з питань оборонної роботи, цивільного захисту, ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи та взаємодії з правоохоронними органами адміністрації   Тищенко С.           

Секретар:  головний спеціаліст з питань оборонної роботи, цивільного захисту, ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи та взаємодії з правоохоронними органами адміністрації   Шевель Т.          

Члени комісії:

Бондаренко М. начальник Переяслав-Хмельницької дільниці Трубізького  міжрайонного управління водного господарства;

Бугаєнко І. – заступник    голови    Переяслав-Хмельницької    районної    ради;    Богуш П. – начальник Переяслав-Хмельницького районного підрозділу ПрАТ «Київобленерго»;

Даниленко Б. директор державного    підприємства   «Переяслав-Хмельницьке лісове господарство»;

Демків М.– головний     лікар    філії    КЗ  КОР    « Переяслав - Хмельницька  станція  екстреної медичної  допомоги»;

Зуєвич А. – начальник  Переяславської    філії    ЕГГ    ВАТ «Київоблгаз»;                    

Кузьменчук Л.– директор КНП «Переяслав-Хмельницька  центральна  районна  лікарня»  Переяслав-Хмельницької районної ради, сільських рад Переяслав-Хмельницького району та Переяслав-Хмельницької міської ради

Лисенко С. – начальник Переяславського РС ГУ ДСНС  України у                                                Київській області;            

Носаченко М. – лікар    Бориспільського    міжрайонного    відділу   лабораторних Досліджень ДУ Київський обласний лабораторний центр МОЗ України»;

Осіпова С. в.о. начальника  управління  соціального захисту населення Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації;

Прокопенко О. - юрисконсульт

Роман О. – начальник    Переяслав - Хмельницького    районного  управління Головного управління  Держпродспоживслужби в Київській області;                 

Свищ І. т.в.о. начальника  відділу житлово-комунального господарства, містобудування, архітектури, інфраструктури, енергетики та захисту довкілля Переяслав-Хмельницької райдержадміністрації;          

Скидан М. –   начальник     Переяславського    ВП ГУ НП   в Київській області; 

Царенок Н. – директор    КНП     Переяслав-Хмельницької    районної   ради «Переяслав-Хмельницький центр первинної медико-санітарної   допомоги»;

Черніков В. – начальник   станційно-лінійної  дільниці  № 3ПАТ «Укртелеком»;

Юрчишина Я. – начальник  відділу  фінансів  Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації;      

             Запрошені : голови органів місцевого самоврядування, керівники підприємств, установ та організацій Переяслав-Хмельницького району.

 Порядок денний:

 Щодо відновлення діяльності суб,єктів господарювання на території Переяслав-Хмельницького району під час карантину.

 

СЛУХАЛИ: Щодо відновлення діяльності суб,єктів господарювання на території Переяслав-Хмельницького району під час карантину.

 ДОПОВІДАЧ:

 Дяченко Сергій Михайлович -  голова Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації, голова комісії  з питань ТЕБ та НС, який зазначив що, у зв’язку з  епідемічною ситуацією щодо захворюваності на коронавірусну хворобу (COVID-19, в Переяслав-Хмельницькому районі з метою послаблення карантинних заходів та  уникнення епідемічних ускладнень серед населення району відповідно до ст. 32 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення»  від 24.02.1994 № 4004-ХІІ (зі змінами і доповненнями) дозволити роботу суб,єктів господарювання на території Переяслав-Хмельницького району під час карантину з дотриманням відповідних санітарних та протиепідемічних заходів.

ВИРІШИЛА:

  1. Інформацію доповідача взяти до відома.                
 
Органам місцевого самоврядування,
Переяслав-Хмельницькому відділу
поліції Головного управління
Національної поліції України у Київській
області

 

2. Відповідно до  постанови Кабінету Міністрів України  від 11 березня 2020 року № 211 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», (зі змінами), протоколу позачергового  засідання Київської обласної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій № 14 від 15 травня 2020 року, дозволити роботусуб,єктів господарювання, яка передбачає приймання відвідувачів, торгівельного (в тому числі в магазинах, що розташовані в торгівельно-розважальних центрах) і побутового обслуговування населення за умови забезпечення персоналу (зокрема захист обличчя, очей, рук) та відвідувачів засобами індивідуального захисту, зокрема респіраторами або захисними масками, у тому числі виготовленими самостійно, перебування у приміщенні не більше одного відвідувача на 10 кв. метрів торгівельної площі.

А також дотримання інших санітарних та протиепідемічних заходів на території Переяслав-Хмельницького району під час карантину.

                                                                                                                                      Термін: негайно   

 

Голова комісії                                                                                                Сергій ДЯЧЕНКО

 

Секретар комісії                                                                                            Тетяна ШЕВЕЛЬ  


Вібінар «Підготовка резюме»

Карантин дозволив опанувати нові форми спілкування, та отримання інформації.  Саме тому, 15травня 2020 року вдруге був проведений у режимі Skype,  профконсультаційний семінар «Підготовка резюме» для безробітних, які перебувають на обліку в Переяслав – Хмельницькому міськрайонному центрі зайнятості КОЦЗ.

В нинішніх умовах резюме стало обов’язковим атрибутом процесу працевлаштування.

Грамотно складене резюме – перша умова успішного працевлаштування. РЕЗЮМЕ – це документ, за допомогою якого шукач роботи можете звернути на себе увагу, зацікавити роботодавця своїми можливостями, професійними якостями та отримати запрошення на співбесіду.

Під час онлайн-спілкування учасники вебінару дізналися про види резюме, аналізували типові помилки при його написанні, вчилися правильно його складати, і ефективно використовувати у пошуку роботи.

Наприкінці онлайн-семінару фахівець Переяслав - Хмельницького міськрайонного центру зайнятості відповіла на питання, які слухачі поставили в чаті.

Надання соціальних послуги сім'ям району, що перебувають під соціальним супроводом

15 травня 2020 року фахівцями Переяслав-Хмельницького районного центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді, спільно з представниками служби у справах дітей та сім'ї Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації, інспекторами ювенальної превенції Переяслав-Хмельницького відділу поліції головного управління національної поліції в Київській області, працівниками Пристромської амбулаторії КНП "Переяслав-Хмельницький ЦПМСД" здійснено виїзд у сім'ї, що опинились у складних життєвих обставинах.

Під час виїзду охоплено 3 сім'ї сіл Пристроми та Вовчків, у яких перевірено умови проживання, забезпечення харчування дітей та належного догляду. Надано психологічну підтримку, рекомендації щодо належного виконання батьківських обов'язків, розвиток виховного потенціалу.

Також, в період з 11 по 15 травня були надані консультаційні послуги прийомній та патронатній родинам. Одній багатодітній сім'ї, що перебуває у складних життєвих обставинах була надана практична допомога у виготовленні  паспортів громадянина України у формі ID-картки.

Всі заходи відбувались з дотриманням санітарних норм в умовах карантину.

Інформація Переяслав-Хмельницького районного центру
соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді