Деклараційна кампанія - 2018

Карта залучення міжнародної допомоги

Реформи

На допомогу захисникам Батьківщини!



ОГОЛОШЕННЯ

Головам, секретарям та членам комітетів з конкурсних торгів (тендерних
комітетів) .
Запрошуємо Вас  21 березня в м.Києві  підвищити кваліфікацію з питань
держзакупівель
з отриманням Сертифікату про підвищення кваліфікації

ДЕРЖАВНІ ЗАКУПІВЛІ в Україні. ТЕНДЕРИ 2018: Зміни. Регулювання. Контроль!
PROZORRO. ЗУ "Про публічні закупівлі". Електронні закупівлі: практика.
Допорогові закупівлі. Новий ЗУ Про Моніторинг закупівель.  Перевірки по-новому Державної аудиторської служби України (ДАСУ). /Для Замовників та Учасників/.  НОВІ ПРАВИЛА ОРГАНІЗАЦІЇ та ПРОВЕДЕННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ в 2018!   
Консультанти:
Максименко З.В. -Експерт з питань держзакупівель з 16-м досвідом в наданні консалтингових послуг. Один з розробників законодавства і нормативно-правових актів у сфері держ. та публічних закупівель.  Екс-заступник директора ДЕПАРТАМЕНТУ МІНЕКОНОМРОЗВИТКУ УКРАЇНИ. Екс-начальник  ВІДДІЛУ АНАЛІЗУ ТА МІЖВІДОМЧОЇ КООРДИНАЦІЇ
ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕПАРТАМЕНТУ КООРДИНАЦІЇ  ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ МІНЕКОНОМРОЗВИТКУ України.  Автор методичних рекомендацій та посібників в системі державних закупівель товарів, робіт послуг. Сертифікати з правил The World Bank Group, "Державні закупівлі" і Свідоцтво про підвищення кваліфікації у сфері держзакупівель. Стажувалася в Польщі, Фінляндії. Парфинюк О. - Експерт по роботі системи PROZORRO.Спеціаліст по роботі з державними замовниками одного з майданчиків PROZORRO.
Програма:
НОВИЙ ЗАКОН "ЩОДО ЗДІЙСНЕННЯ МОНІТОРИНГУ ЗАКУПІВЕЛЬ", № 2265-VII від
21.12.2017р.
1. Як буде працювати система DOZORRO: risk.dozorro.org?
2. Інтеграція ProZorro з системою ризик-індикаторів. Які ризик-індикатори
будуть запроваджені системою?
3. Підозрілі тендери.
4. Перевірки по-новому Державної аудиторської служби України (ДАСУ):
   • Нові права ДАСУ. Коли ДАСУ буде проводити онлайн
моніторинг, результати якого будуть в системі.
   • У разі виявленя порушення - вимога про усунення. Як це буде відбуватись?
   • Як реагувати на рекомендації і зауваження Держаудитслужби?
   • Строк проведення моніторингу.
   • Рішення про проведення комплексної перевірки.
   • Перевірка. Накладення штрафів за рішенням суду.
   • Окремий “кабінет” ДАСУ у системі.
Всі дії ДАСУ (рішення, діалог із замовником) у процесі моніторингу
оприлюднюються публічно для перегляду всім відвідувачам в системі.
ЗМІНИ ЗАКОНОДАВСТВА 2018 + 2017! ПОРЯДОК ЗАКУПІВЕЛЬ З УРАХУВАННЯМ НОВИХ
ВИМОГ: правові та організаційні аспекти. Новий порядок здійснення
закупівель з урахуванням заходів з подолання корупції.
1. Сучасний стан нормативно-правового поля здійснення державних закупівель. 
   • Зміни порядку проведення закупівель у зв’язку з прийняттям Закону
України «Про внесення змін до деяких законів України у сфері державних
закупівель щодо приведення їх у відповідність з міжнародними
стандартами та вжиття заходів з подолання корупції».
   • Зміни допорогових меж для проведення відповідних процедур закупівель.
   • Нові обов’язки та повноваження казначейства.
   • Новий порядок оскарження.
2. Закон України «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ». PROZORRO.
   • Термінологія.  
   • Сфера застосування.
   • Оприлюднення інформації про закупівлю: строки, порядок.
   • Тендерний комітет.
   • Процедури закупівель: відкриті торги; конкурентний діалог;
переговорна процедура закупівлі.
   • Кваліфікація учасника.
   • Порядок проведення електронних закупівель.
   • Допорогові закупівлі.
3. DoZorro. Моніторинговий портал публічних закупок.
   • База для реальних оцінок замовників/учасників та окремих тендерів.
Для висловлення думки щодо проведених тендерів.
   • Збір інформації для оскарження (в т.ч. сумнівних угод).
   • Автоматичне формування рейтингу добросовісних постачальників та
замовників.
   • Методики виявлення порушень.
4. ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЇ. Зміни до статті 17 Закону України «Про публічні
закупівлі».
   • Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з
корупцією правопорушення, антикорупційна програма учасника, уповноважена
особа з антикорупційної програми.
   • Порядок дій замовників щодо виконання вимог Закону України «Про
запобігання корупції».
   • Позиція Уповноваженого органу щодо виконання вимог Закону України
«Про запобігання корупції».
   • Закон України «Про відкритість використання публічних коштів»:
обов’язки для замовника, зміни в законодавстві, що вносяться цим Законом.
5. ПЛАНУВАННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ. Порядок та основні умови планування: ефективна
організація закупівель протягом року.
   • Особливості формування річного плану державних
закупівель: необхідність оприлюднення додатку до річного плану та
очікуваних сум закупівлі.
   • Новий порядок визначення предмета закупівлі: Національний
класифікатор України «Єдиний закупівельний словник» (CPV:2002, IDT) ДК
021:2007. Особливості роботи.
   • Відшкодування, законні варіанти уникнення проведення відповідних
процедур закупівель.
   • Вибір процедури закупівлі.
   • Можливості ділення та об’єднання предмету закупівлі: порушення або
правомірне рішення. 
   • Проведення закупівель наприкінці та на початку року.
6. Загальні умови здійснення закупівель.
   • Порядок оприлюднення інформації про закупівлю на веб-порталі
Уповноваженого органу: строки, витрати.
   • Розміщення інформації англійською мовою.
   • Рекомендації щодо роботи з веб-порталом з питань державних закупівель
щодо оприлюднення інформації.
   • Строки проведення процедур закупівель.
   • Рекомендації щодо роботи у Веб-сервісі замовника на акредитованих
майданчиках.
7. Окремі етапи організації та проведення процедур закупівель. 
   • Вибір строку подання пропозицій конкурсних торгів.
   • Окремі аспекти складання оголошення про заплановану закупівлю.
8. Здійснення закупівель за рамковими угодами.
   • Порядок визначення генеральних замовників та їх взаємодія з
замовниками за рамковими угодами.
   • Особливості виконання рамкових угод.
   • Перелік товарів і послуг, які можуть закуповуватися за рамковими
угодами.
9. ДОГОВІР ПРО ЗАКУПІВЛЮ.  • Строки в договорах.  • Можливість
застосування попередньої оплати.  • Можливість внесення змін в умови
договору.  • Пролонгування договору на наступний період.  • Недійсність
договору про закупівлю.  • Штрафи в договорі.
 
ЕЛЕКТРОННІ ЗАКУПІВЛІ. PROZORRO – законодавчі та  технічні аспекти
роботи. Процедури закупівель: практика та особливості їх проведення.
10. Майстер-клас реального проведення закупівель в режимі on-line.
11. Практика проведення електронних закупівель з використанням
системи PROZORRO в режимі он-лайн
(для учасників і замовників).
   • Регламент роботи системи електронних закупівель Prozorro. Презентація
існуючих електронних майданчиків.
   • Реєстрація: тестовий режим та режим реальних закупівель,
мультидоступ. Інструменти особистого кабінету замовника.
   • Створення закупівлі: завантаження документів, запитання учасників і
відповіді на них, редагування та скасування. Редукціон.
   • Кваліфікація кандидатів акцепт/ відхилення.
   • Анулювання переможця. Відхилення пропозиції потенційного переможця.
   • Публікація договору. Моніторинг і статистика.  • Розгляд прикладів
завершених закупівель.
12. Використання даних відкритих баз та реєстрів при проведенні процедур
закупівель.
Інформація про платника податків. Можливість отримання інформації про
відсутність банкрутства юридичної особи та фізичної особи-підприємця через
Інтернет.
13. Організація та проведення відкритих торгів.
14. ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ. 
   • Примірна тендерна документація та особливості її розроблення.
   • Новий Наказ Мінекономрозвитку.
   • Кваліфікаційні критерії відбору учасників.
   • Виконання аналогічних договорів – правомірна вимога чи дискримінація.
   • Технічна специфікація, особливості складання. Особливості формування.
   • Забезпечення пропозиції конкурсних торгів, забезпечення виконання
договору про закупівлю: гарантія чи виконання норм Закону? Оптимальний
вибір способу і розміру забезпечень.
   • Критерії оцінки: ціна чи ціна з урахуванням інших показників. Варіант
методик оцінки.
15. Встановлення, виконання та перевірка окремих вимог тендерної
документації (кваліфікаційної документації).
   • Виписка/Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних
осіб-підприємців в електронному вигляді.
   • Інформація з ЄДРПОУ. 
   • Інформація про платника податків.
   • Можливість отримання інформації про відсутність банкрутства юридичної
особи та фізичної особи-підприємця через Інтернет.
   • Використання даних відкритих баз та реєстрів при проведенні процедур
закупівель.
16. Особливості проведення допорогових закупівель, відкритих
торгів (українських та європейських).
17. Забезпечення тендерної пропозиції. Оптимальний вибір способу і розміру
забезпечення.
18. Окремі етапи організації та проведення процедур закупівель.
19. Порядок отримання тендерних пропозицій.  Нововведення при проведенні
аукціону при здійсненні публічних закупівель: необхідність встановлення
розміру мінімального кроку аукціону для пропозиції учасника.
20. Оцінка тендерних пропозицій та кваліфікаційних вимог учасників.
   • Оособливості здійснення вибору переможця.
   • Виправлення арифметичних помилок.
   • Порядок відхилення пропозицій конкурсних торгів.
21. Відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися. 
   • Повідомлення про намір укласти договір.
   • Інформування учасників про результати проведення процедури закупівлі.
22. Процедура конкурентного діалогу: організація та проведення.
23. Переговорна процедура закупівлі. 
   • Порядок, підстави та умови застосування переговорної процедури
закупівлі.
   • Обґрунтування підстави для застосування процедури закупівлі.
   • Порядок проведення.
   • Наслідки проведення переговорної процедури закупівлі для замовника.
   • Закупівля енергоносіїв, водо-, теплопостачання, водовідведення тощо.
   • Нове при здійсненні закупівлі природного газу.
ТЕНДЕРНИЙ КОМІТЕТ ЧИ КОМІТЕТ З КОНКУРСНИХ ТОРГІВ.
24. Організація діяльності комітету з конкурсних торгів.
25. Уповноважена особа в організації щодо проведення запівель.
26. Хто приймає рішення та їх легітимність.
27. Хто входить до складу.
28. Проблемні питання.
29. Законодавчі колізії та шляхи їх вирішення.
30. Корупційні ризики та складові.
ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ ТА КОНТРОЛЬ.
31. Порядок оскарження процедур закупівлі.
32. Контроль за здійсненням закупівель та основні аспекти перевірок.
33. Функції та повноваження Державної аудиторської служби.
34. Відповідальність у сфері закупівель. Ризики учасників та
замовників. Можливості їх мінімізації.
НОВИЙ ПОРЯДОК ОСКАРЖЕННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ.
Вартість участі на 1 особу: 1560 грн.  Знижки: За 2-х – 5%, за 3-х– 10%.  
До вартості входить: лекції (повний день),консультації кваліфікованих
фахівців, відповіді на питання, ексклюзивні матеріали; обід в
ресторані,кава-брейки, ділові аксесуари, сертифікат про підвищення
кваліфікації.
 
З повагою, Юля
ТОВ "Діловий Клуб"
044|451-51-20 / 097|740-98-98
 

Запрошуємо молоду та мотивовану молодь поповнити лави патрульних поліцейських Київщини

У молодих, цілеспрямованих і чесних людей, які хочуть стояти на варті захисту громадян, з’явилася така можливість. З 12 жовтня по 10 листопада у Київській області проводиться прийом заяв на участь у конкурсі на заміщення 300 вакантних посад у сектори реагування патрульної поліції територіальних районних відділів поліції.
У нинішніх складних для України умовах на плечі правоохоронців лягають значні навантаження, адже триває запекла боротьба зі злочинністю. Тому, якщо Ви активні, мотивовані, дисципліновані та бажаєте допомагати людям - ласкаво просимо на службу до Національної поліції Київської області! У нас є спільна мета – захист співвітчизників та їх майна від злочинних посягань. Об’єднавши наші цілі та зусилля, ми змінимо наше життя, поліцію та країну на краще!
Кожен майбутній патрульний повинен чітко усвідомлювати, що служба в поліції - це почесний обов'язок і необхідність.
Голова поліцейської комісії Сергій Гулієв наголосив, що всі бажаючі, які відповідають кваліфікаційним вимогам (громадянство України, відсутність судимості, вік від 21-35 років, повна загальна середня або вища освіта, наявність посвідчення водія категорії В та знання основ законодавства), можуть заповнити онлайн-анкету на сайті поліції Київської області
 
 
Тимчасово виконуючий обов’язки начальника поліції Київської області Дмитро Ценов зазначив, що на кожного кандидата чекає відбір, який складатиметься з тестування загальних навичок, професійного теста, медичної комісії, перевірки фізичної підготовки, психологічної перевірки, співбесіди та спецперевірки.Громадяни, які успішно пройдуть відбір конкурсу, пройдуть професійну підготовку за міжнародними стандартами.
Заробітна плата співробітника групи реагування патрульної поліції становитиме 6 тисяч гривень з перспективою кар’єрного зросту та соціальним забезпеченням згідно діючого законодавства.
У разі виникнення запитань, Ви можете отримати необхідну інформацію за телефоном:
0 800 50 02 02
з 9:00 до 18:00 в робочі дні
 
або електронною поштою komisia@kv.npu.gov.ua
 
Адреса розташування поліцейської комісії:
м. Київ, вул. Володимирська, 15
Також можна звертатись в сектор кадрового забезпечення Переяслав-Хмельницького ВП ГУНП в Київській області
За тел.: (04567) 5 35  72, 5 15 59.
та за адресою:
м. Переяслав-Хмельницький, вул. Магдебурзького права 25-А, каб. 205.
 

Особистий прийом голови РДА

18 травня 2016 року в приміщенні Переяслав-Хмельницької райдержадміністрації (вулиця Б. Хмельницького, 53) проведе  особистий прийом  та прямий телефонний зв'язок  голова Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації Пряхін Андрій Володимирович.
              Початок прийому: 09.00
              Контактний телефон: (04567)51800

Шановні абітурієнти !

    Адміністрація ДПТНЗ "Переяслав-Хмельницький центр професійно-технічної освіти" доводить до Вашого відома, що в навчальному закладі з 1 вересня 2015 року розпочнеться навчання за професією "Тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва" за державним замовленням (15 місць).
    Навчальний заклад гарантує безкоштовне проживання в гуртожитку, користування бібліотекою, спортивною залою; також наші учні забезпечені харчуванням та отримують стипендію.

Відбудеться виїзний прийом жителів села Жовтневе Переяслав-Хмельницького району

10 червня 2015 року у приміщенні сільської ради села Жовтневе відбудеться виїзний прийом громадян головою Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації Дубиною Григорієм Івановичем.

Години прийому з 8:00 до 10:00 години.

Відбудеться семінар-практикум «Основи тактичної медицини»

АСОЦІАЦІЯ УЧАСНИКІВ БОЙОВИХ ДІЙ ТА УЧАСНИКІВ АНТИТЕРОРИСТИЧНОЇ ОПЕРАЦІЇ ПЕРЕЯСЛАВЩИНИ


Проведе семінар-практикум, на тему:

«Основи тактичної медицини»

06.06.2015 

початок о 9-45

за адресою: м.Переяслав-Хмельницькийліцей-інтернат (центральний вхід).



Програма семінару:

1. Введення в тактичну медицину.

2. Комплектація та розміщення медичного спорядження.

3. Етапи і тактика надання медичної допомоги.

4. Тактика і способи евакуації пораненого.

5. Огляд пораненого.

6. Засоби і алгоритми мінімізації крововтрати.

7. Забезпечення прохідності дихальних шляхів. Засоби та алгоритми.

8. Алгоритми допомоги при пневмотораксі.

Конт. тел.(093)116 05 96, (095)448 26 68, (068)014 38 66

Відбудеться особистий прийом громадян

03 червня 2015 року у приміщенні Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації відбудеться особистий прийом громадян головою райдержадміністрації Григорієм Івановичем Дубиною.

 

Години прийому з 9:00 до 12:00 години.

 

Начальник відділу розгляду звернень

громадян, доступу до публічної інформації,

інформаційної діяльності та комунікації з

громадськістю                                                                                                                 Н.І.Басараба

Відбудеться прийом громадян

Відбудеться виїзний прийом жителів села Єрковці Переяслав-Хмельницького району

 

27 травня 2015 року у приміщенні сільської ради села Єрковці відбудеться виїзний прийом громадян головою Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації Дубиною Григорієм Івановичем.

Години прийому з 9:00 до 11:00 години