Карта залучення міжнародної допомоги

Реформи

"Урядова гаряча лінія"

На допомогу захисникам Батьківщини!



Володимир Шандра: «Робота поліції на Бориспільщині внесе якісні корективи у напрямку охорони громадського порядку»

 На цьому акцентував голова Київської облдержадміністрації Володимир Шандра.

 «Дуже надіюся, що вже до початку наступного року нова поліція буде працювати у місті Борисполі, Бориспільському районі та в аеропорту. Для нашої області це значні зрушення у роботі реформування правоохоронних органів.  Частково ми вже запустили аналогічні проекти у місті Васильків та Васильківському району, а також у місті Обухів та Обухівському районі», - зазначив Володимир Шандра. 

 У місцевому будинку культури офіційно відкрився пункт прийому анкет до нової патрульної поліції міста Бориспіль та району. До пункту прийому прийшло чимало охочих кандидатів, які проявили бажання служити в новій патрульній поліції.

У відкритті взяли участь  голова Київської ОДА Володимир Шандра, начальник ГУМВС України в Київської області Вадим Троян, радник Міністра МВС України Зорян Шкіряк та представники місцевої влади. 

Також голова Київської облдержадміністрації резюмував, що передбачені реформою зміни допоможуть значно покращити результативність діяльності правоохоронних органів, але й сприятимуть швидкому розслідуванню злочинів та змусять громадян дотримуватися чинного законодавства.

«Завдяки запровадженій реформі поліції, будуть працювати нові люди: з іншими настроями та іншим підходом до виконання своїх посадових обов’язків. Переконаний робота поліції на Бориспільщині внесе свої якісні корективи у напрямку охорони громадського порядку, а також дозволить забезпечити максимальними гарантіями безпеки життя місцевих мешканців», - відзначив Володимир Шандра.

Станом на 15 годину, 6-го жовтня вже 200 кандидатів подали свої анкети. Всього необхідно прийняти до лав поліції в місті Бориспіль та району - 100 патрульних, які будуть забезпечувати охорону громадського порядку.


Нагадуємо, набір у патрульну поліцію в Борисполі триватиме до 27 жовтня з 9 до 18 години. Подача анкети – це лише перший етап відбору. ЇЇ можна заповнити за адресою: м. Бориспіль, вул. Радгоспна, 1 (міський будинок культури). Заповнити онлайн-анкету та детальніше ознайомитись із умовами конкурсу можна на сайті 
www.mvs.gov.ua, або за телефоном «гарячої лінії» — (044)271-61-31.

 

«Важливо, щоб нинішні місцеві вибори відбулися чесно, прозоро та стали хорошим взірцем в подальшому» - Володимир Шандра

 Під час робочої наради з головами райдержадміністрацій, мерами міст, а також представниками правоохоронних органів голова Київської облдержадміністрації Володимир Шандра обговорив найбільш нагальні питання щодо належної організації та проведення чергових виборів депутатів місцевих рад, сільських, селищних, міських голів. 

 Участь у нараді також взяли перший заступник голови Лев Парцхаладзе, заступник голови Олег Корбан, начальник Головного управління МВС України в Київській області Вадим Троян, голови районних територіальних виборчих комісій (ТВК), а також керівники структурних підрозділів облдержадміністрації.

Голова Київської облдержадміністрації поінформував про готовність Київщини до проведення чергових виборів, наголосивши на необхідності належного проведення виборчого процесу та забезпечення необхідних умов для волевиявлення жителів області.

«Виборчий процес уже розпочався. До проведення виборів ми готові. Зрозуміло у певній мірі все ще виникають окремі питання, які в першочерговому порядку потребують вирішення. Десь це забезпечення телефонним зв’язком, транспортом, у залежності від погодних умов і опалення приміщення тощо. Однак основна увага з нашого боку має бути зосереджена на забезпеченні проведення чесних та прозорих виборчих перегонів, на яких мешканці Київщини зможуть безперешкодно здійснити своє волевиявлення на користь того чи іншого кандидата або ж політичної партії відповідно», - зазначив Володимир Шандра.

Заступник начальника головного управління Ігор Драпей, доповідаючи про готовність з боку силових структур до забезпечення порядку на території області та безпосередньо на ТВК, під час проведення чергових місцевих виборів, зупинився на деяких проблемних питаннях з охорони громадського порядку напередодні та у день виборів.

«Для охорони громадського порядку на виборчих дільницях будуть залучати максимальну кількість особового складу. Спільно з працівниками міліції будуть працівники ДСНС, які також нестимуть службу на виборчих дільницях: відповідатимуть за напрям пожежної охорони та допомагатимуть в охороні громадського порядку», - зазначив Ігор Драпей.

Зі свого боку голова Київської ОДА звернув увагу представників місцевих органів влади і на питання напрацювання шляхів спільної роботи правоохоронців з громадськістю: «У цьому питанні має бути робота з громадськістю. Потрібно обдумати і про організацію спільних патрулів за участі міліції та представників громади».

Також Володимир Шандра під час засідання наголосив: «Закликаю всіх до конструктивної роботи, об’єднання зусиль органів державної влади, правоохоронних структур, громадськості до спільної справи - долучитися до забезпечення належного проведення волевиявлення громадян. Важливо, щоб нинішні місцеві вибори відбулися чесно, прозоро та стали хорошим взірцем в подальшому».

 

На Миронівщині відкрили соціальний гуртожиток

 За участі голови Київської облдержадміністрації Володимира Шандри відбулося урочисте відкриття районного соціального гуртожитку для дітей сиріт, дітей позбавлених батьківського піклування та сімей, які потрапили в складні життєві обставини. Заклад розташований у с. Пустовіти Миронівського району. 

 Одноповерхове приміщення обладнане сучасними меблями та необхідними засобами для нормального проживання та виховання молодого покоління. Теоретично споруда розрахована на 12 осіб, але станом на сьогодні там будуть проживати та виховуватися 10 дітей. Тимчасово у закладі можуть проживати діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування, віком від 15 до 18 років, а також особи з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування та сім’ї, які потрапили в складні життєві обставини, віком від 18 до 23 років. Основна мета функціонування соціального гуртожитку - створення умов для соціальної адаптації дітей, які в ньому проживають та їх підготовка до самостійного життя.

 «Сьогодні ми відкрили соціальний гуртожиток, де будуть проживати діти позбавлені батьківського піклування. Зараз вони перебувають у непростих життєвих обставинах, але ми будемо їх підтримувати та допомагати реалізуватися в житті. Діти проживаючи тут отримають належне виховання, пройдуть необхідну реабілітацію, оберуть професію до вподоби та правильно оберуть свій подальший шлях», - зазначив Володимир Шандра.

 Також очільник Київщини висловив своє сподівання, що результат від існування такого соціального закладу дасть невдовзі свої позитивні результати та матиме користь для району та дітей, які в тій чи іншій мірі не можуть мати нормальну сім’ю, відчувати родинний затишок, а також обділені батьківською любов’ю та турботою. 

Як поінформував присутніх голова Київської ОДА Володимир Шандра, у бюджеті закладено кошти на видатки соціального гуртожитку на цей рік, а також не залишиться поза увагою і бюджет наступного року.

«Дуже важливо, що на сьогодні є вирішено питання, яким чином відбуватиметься фінансуватися гуртожитку. Тому що зараз відкриваються багато закладів, але подальша їх доля перебуває у невизначеному становищі. Фінансування саме цього закладу буде передбачено за рахунок коштів місцевого бюджету. Надходження хоча й не надто великі, але у питанні забезпечення людей соціальний захистом - головне система робота», - повідомив Володимир Шандра.

 З нагоди відкриття закладу мешканців району та села привітали представники місцевої влади та депутатського корпусу. До присутніх також звернувся голова Миронівської РДА Ігор Черногод, який у своєму виступі зазначив: «Приємно, що у такий непростий для держави час, на території району все ж вдалося відкрити соціальний заклад такого типу. У гуртожитку будуть проживати діти, які на даний час лишилися без батьківської опіки та перебувають у скрутній ситуації. Зі свого боку, ми зробимо все можливе, щоб вони почувалися тут комфортно, отримали належне виховання та пройшли реабілітацію».

Також Ігор Черногод додав, що місцева влада й надалі докладатиме максимальних зусиль для реалізації благих справ на користь вирішення соціально важливих питань району.

Освітян Київщини привітали із професійним святом

Сьогодні у місті Біла Церква в театральній залі приміщенні Будинку культури ВАТ «Росава» відбулися урочисті заходи до Дня працівників освіти. 

Урочистості розпочалися із привітання голови Київської облдержадміністрації Володимира Шандри. 

«Ми всі пам’ятаємо наших вчителів. Адже життя кожної людини не можливо уявити без вчителя, який прокладає шлях у життя, допомагає їй сформуватися як особистості та правильно обрати свій професію. Саме за шкільною партою відбувається виховання патріотично свідомої молоді, яка знає свою історію, пам’ятає та зберігає українські народні звичаї, любить рідну мову та Батьківщину», - зазначив Володимир Шандра.

Також очільник Київщини додав: «Враховуючи всі непрості обставини часу, зараз в області вже є хороші зрушення у сфері освіти. У цьому році з місцевих бюджетів області виділено понад 150 мільйонів гривень на ремонти навчальних закладів. Це позитивна тенденція того, що ми рухаємося вперед. Окрім того, під час формування обласного бюджету на 2016 року, в першу чергу, буде звертатися увага на вирішення проблем освітньої сфери». 

Окрім того, Володимир Шандра зазначив, що у сфері освіти Київщини відзначається позитивна тенденція щодо збільшення кількості школярів. Так у цьому році до школи пішло на 7, 5 тис учнів більше ніж у минулому, з яких більше 2 тис школярі. 

З нагоди свята Дня працівників освіти голова Київської облдержадміністрації Володимир Шандра нагородив Почесними грамотами та подяками Київської обласної державної адміністрації, а також вручив Почесне звання «Заслужений вчитель України». На завершення очільник Київщини побажав усім освітянам області миру, добробуту, благополуччя, невичерпних творчих сил, натхнення у навчанні та вихованні дітей заради процвітаючого майбутнього української держави.

До урочистих привітань також долучився перший заступник голови Київської облдержадміністрації Лев Парцхаладзе. «Успішне життя наших дітей залежить від гідного виховання та якісної освіти. Щоденно наші вчителі вкладають у свою роботу велику любов та працю, безмежну відповідальність, виховуючи та відкриваючи світ знань для наших дітей – майбутнього України.  У Київській області ми працюємо над створенням освітньої системи світового рівня та впровадженням пілотного проекту – створення «Школи Майбутнього», головне в якій – новий підхід до навчання та освітнього процесу», - зазначив перший заступник голови Київської ОДА. 

У рамках святкувань освітян області та запрошених гостей вітали своїми виступами на сцені хореографічні, вокальні, інструментальні ансамблі, хорові дитячі колективи навчальних закладів Київщини, а також артисти та оркестр Київського академічного обласного музично-драматичного театру імені П.Саксаганського.

 

Перспективи створення єдиної інформаційної бази для бізнесу обговорили у КОДА

 Представники владних інститутів, лідери бізнес-асоціацій та громадські діячі обговорили необхідність та можливості створення єдиної інформаційної електронної платформи для малого та середнього бізнесу. Зазначена база повинна акумулювати максимально важливу інформацію та усі корисні контакти, які сприятимуть розвитку вітчизняного підприємництва, стануть інформаційним підґрунтям для старт-апів і поштовхом до нових бізнес-ідей. Думками щодо вже реалізованих у цьому напрямку проектів та їх майбутніх перспектив представники бізнесу та держорганів обмінялися у рамках круглого столу «Ресурси регіонів України на online-карті: реалізовані проекти та перспективи впровадження», що відбувся у стінах Київської облдержадміністрації.

Організатором заходу спільно з Департаментом економічного розвитку і торгівлі КОДА виступили Центр міжнародного приватного підприємництва (CIPE), Центр моніторингу ринку праці, Всеукраїнська асоціація консультантів з управління та ін.

Учасники семінару зійшлися на думці, що створення єдиної так званої «онлайн-карти» ресурсів, де буде зібрана уся інформація по земельним ділянкам, інвест-проектам, програмам підтримки тощо, суттєво допоможе не тільки початківцям, але й вже досвідченим бізнес-асоцаціям. Такий інтернет-ресурс стане відмінним інструментом для розвитку бізнесу, оскільки дозволить розширити спектр послуг бізнес-асоціацій та консолідувати їх зусилля.

Задля подолання проблеми «закритої інформації» нині у Київській області створюється ряд інформаційних масивів, які, не виключено, у майбутньому будуть у відкритому доступі. Мова йде про формування банку інвестиційних проектів, окремої бази туризму, сировинної продукції у Київській області та ін. Директор департаменту економічного розвитку і торгівлі КОДА Ігор Самойлов переконаний, що створення таких ресурсів та їх відкритість дадуть нові бізнес-можливості для підприємців. 

 «Масив інформації для бізнесу має бути зібраний із максимально можливих джерел. Це і земля, і інвестиційні плани, і банк документації. До прикладу, зараз ми працюємо над сировинною базою Київщини. Не всі знають, що у нас є кварцовий пісок, з якого можна робити скло. Тому продовжують завозити його із Польщі та Білорусії, хоча можна брати у нас. Так само маємо ряд квот щодо експорту нашої продукції в Європу. Але вони не використовуються на повну – вочевидь, теж через брак інформації.

 Також потрібен великий каталог вже виробленої продукції – він допоможе бізнесу знаходити нові ринки збуту», - зазначив Ігор Самойлов. 

На його думку, долучитися до створення єдиної інформаційної платформи в країні повинне, зокрема, Агентство регіонального розвитку, яке відповідає за стратегію розвитку територій країни. Ця організація може координувати поступлення необхідних даних у єдиний інформаційний банк та надавати конкретні рекомендації щодо розвитку тієї чи іншої економічної галузі. 

«Владні інституції повинні сприяти цьому процесу і виступати допоміжним ефективним інструментом як для бізнесу, так і для громад. Відкрита інформаційна платформа необхідна ще й з огляду на те, що ми з кожним днем наближаємося до зони вільної торгівлі з ЄС. І в цих економічних реаліях відкрита база інформації набуває ще більшої цінності», - додав директор департаменту економічного розвитку і торгівлі КОДА.

 Водночас під час семінару відбулася презентація регіонального інтернет-проекту з корисною інформацією для бізнесу, який функціонує нині у Вінницькій області. Керівник цього проекту Олексій Зволинський наголосив, що під час збору інформації виділили 8 ключових типів ресурсів, дані про які необхідні підприємцям. Серед них – земельні ділянки, майнові та будівельні об’єкти, фінансовий ресурс, професійні консультанти та ін. На сьогодні цією онлайн-картою для бізнесу на Вінниччині користується близько 25 тис. представників бізнесу. 

 У свою чергу присутній на семінарі радник прем’єр-міністра з питань відкритих даних Денис Гурський зазначив, що наразі у країні відсутня єдина затверджена державна стратегія щодо відкритих даних. Він також висловив переконання, що створення єдиної інформаційної платформи для бізнесу девальвує корупційну складову при запуску нових проектів і старт-апів та суттєво полегшить роботу початківцям у бізнесі. 

Разом з тим директор департаменту розвитку підприємництва та регуляторної політики Мінекономрозвитку України Володимир Семеніхін наголосив на тому, що нині в країні на різних рівнях ведеться робота по удосконаленню переліку адміністративних послуг. Зокрема, профільне міністерство внесло на підписання і затвердження Кабміну законопроект про перелік адмінпослуг, який чітко визначає їх назви, кількість і хто їх має надавати. 

«Були випадки, коли одна й таж послуга і різних областях по-різному називалася і по-різному значилася у реєстрах. Відповідно виникла ідея впорядкувати цей перелік. Кількість адмінпослуг нині зменшено до 562. До речі, ми також поступово переходимо на електронну форму роботи. З жовтня хочемо розпочати видавати у електронному порядку ліцензії Мінекономрозвитку. Це дозволить не тільки скоротити армію держслужбовців, але й значно пришвидшити надання послуг, зробити їх дешевшими і доступними», - зазначив Володимир Семеніхін.

 

Ігор Самойлов: «Запровадження електронної системи державних закупівель забезпечить економію коштів та дозволить унеможливити недобросовісну конкуренцію»

У приміщенні Київської ОДА відбувся семінар-тренінг щодо запровадження на Київщині електронної системи державних закупівель у системі «ProZorro». Ініціатором у проведенні цього заходу виступили представники Департаменту економічного розвитку і торгівлі облдержадміністрації. Засідання відбулося під керівництвом директора Департаменту економічного розвитку і торгівлі облдержадміністрації Ігоря Самойлова. Учасниками заходу виступили представники від Міністерства економічного розвитку і торгівлі, громадських об’єднань, які започаткували «ProZorro», представників електронних платформ, а також основних розпорядників державних коштів Київської області.

На сьогоднішній день законодавча база у сфері державних закупівель за своїм змістом виступає лише регулятором нормативо-правових відносин у цій галузі, але водночас не може гарантувати проведення чесних та прозорих торгів. За словами директора Департаменту економічного розвитку і торгівлі облдержадміністрації Ігоря Самойлова, запровадження нововведень у сфері державних закупівель на Київщині, допоможе в подальшому повністю викорінити системну корупцію та, водночас, сприятиме покращенню загального стану справ соціально-економічної галузі області.
«Запровадження електронної системи державних закупівель забезпечить економію коштів та дозволить унеможливити недобросовісну конкуренцію. Держава втрачає на проведенні процедури закупівель від 10 до 15 % своїх коштів на день, у грошовому еквіваленті ця сума становить близько 55 мільйонів гривень. І основна проблема цієї ситуації криється у відсутності прозорої системи, яка б чесно та відкрито регулювала відносини всіх учасників конкурсу», - висловив своє точку зору Ігор Самойлов. 

Зараз за такими новітніми стандартами щодо впровадження системи електронних закупівель працюють не лише країни ЄС, але й максимально долучаються інші держави світової спільноти. Досвід доводить, що вже у перший же рік запровадження електронної системи державних закупівель результати виправдовують очікування щодо покращення процедури проведення.

Ідея про створення системи державних закупівель «ProZorro» виникла у минулому році. Система була створена з ініціативи громадських організацій, комерційних майданчиків, державних органів та підприємців. Сьогодні це пілотний проект, до якого підключено 6 комерційних майданчиків (веб-сайтів), які працюють у сфері держзакупівель.

Особливість реалізації проекту у тому, що «ProZorro» не передбачає використання державних коштів, а фінансування проекту відбувається за рахунок компаній-комерційних майданчиків (веб-сайтів) та донорів у переважній більшості міжнародних. Основний принцип роботи за задумом організаторів – максимальна публічність. Після реєстрації на сайті можна безперешкодно переглядати інформацію про компанії, яка знаходиться у відкритому доступі.
«Всі держустанови подають заяви про держзакупівлі на безкоштовній основі, а для бізнесу ми пропонуємо відкриту конкуренцію та знижені ціни. Зараз на сайті присутня вся статистика про кожне зареєстроване підприємство. На сьогодні у системі присутні вже більше 800 держзамовників», - поінформував керівник проекту «Держзакупівлі.онлайн» Самвел Акобян.

На даний час вже є окреме протокольне доручення Президента України, відповідно до якого основні розпорядники державних коштів повинні перейти на електронну систему державних закупівель. Окремим розпорядженням голови Київської ОДА Володимира Шандри, відповідальність у справі організаційного забезпечення реалізації на Київщині електронної системи державних закупівель товарів, робіт і послуг покладено на Департамент економічного розвитку і торгівлі облдержадміністрації. Контроль за виконанням доручення здійснюватиме директор Департаменту Ігор Самойлов.

«Основна мета нашої зустрічі полягає у тому, щоб максимально роз’яснити розпорядникам державних коштів методику та характер здійснення процедури електронної системи закупівель. Адже вже сьогодні необхідно обговорювати найбільш важливі моменти роботи переходу від паперових до електронних систем, задля успішного старту у цій сфері вже завтра», - повідомив Ігор Самойлов.

З наступного 2016 року, а саме 1 січня Київщина планує повністю долучитися до реформи та перейти на електронну систему закупівель.

У процесі обговорення проблематики питання із зазначеної теми, директор Департаменту економічного розвитку і торгівлі облдержадміністрації Ігор Самойлов розповів присутнім про своє бачення переваг від впровадження реформи у системі держзакупівель.

«Зараз, на превеликий жаль, все ще спостерігається недовіра до проведення тендерних закупівель. Переваги електронної система в тому, що вона дає можливість долучитися до процесу якомога більшій кількості учасників, а також сприятиме розвитку малого та середнього підприємництва. Переконаний обравши такий шлях, ми зуміємо стимулювати підняття економіки нашої держави та області», - висловив своє переконання Ігор Самойлов.

На Київщині активно працюють над покращенням інвестиційного клімату

Під керівництвом директора Департаменту економічного розвитку і торгівлі облдержадміністрації Ігоря Самойлова відбувалася зустріч з представниками райдержадміністрацій та міськвиконкомами Київської області. Під час засідання обговорили питання залучення інвестицій на територію Київської області, а також шляхи покращення інвестиційного клімату регіону та створення сприятливих умов для запровадження інвестиційних проектів.

За словами Ігоря Самойлова зараз як ніколи важливо активно працювати над питанням інвестицій, адже від цього залежить успіх соціально-економічного розвитку регіону вцілому.

«Нам необхідно правильно проставили орієнтири у роботі та напрацювати механізми в управлінні інвестиційними проектами. А задля того, щоб з поміж районів не було диспропорції у соціально-економічному розвитку, важливим залишається питання залучення інвестицій до кожного з районів області», - зазначив Ігор Самойлова.

Під час розмови директор Департаменту економічного розвитку і торгівлі облдержадміністрації також наголосив на тому, що з метою покращення роботи у напрямку інвестиційної привабливості регіону, на місцях мають бути визначені окремі експерти або ж відповідальні особи у складі робочої групи, які відповідатимуть за інвестиційну складову економічної галузі.

Також Ігор Самойлов додав: «Окрім довготривалих проектів, сьогодні
потрібно шукати і короткострокові проекти, які у результаті принесуть швидкий соціальний ефект та сприятимуть підвищенню рівня інвестиційної привабливості Київщини».

На даний час одним із пріоритетів соціально-економічного розвитку області постає питання ефективного забезпечення Київської області промисловими майданчиками та індустріальними парками.

Директор департаменту акцентував увагу присутніх і на тому, що задля формування позитивного інвестиційного клімату в області, головам районів, міст та селищ необхідно визначити підпорядковані комунальні підприємства, які будуть відповідальними за формування перспективних земельних ділянок промислового призначення. Стратегічна мета відведення таких земельних ділянок полягає у створенні індустріального потенціалу Київської області. Ініціативна ідея включає кілька поетапних кроків: спочатку представники районів та міст повинні знайти у себе земельні ділянки промислового призначення, а далі обрані земельні ділянки, за участі керівників на місцях, мають бути передані на баланс комунальних підприємств району. Важливо, щоб такого характеру земельні ділянки були визначені в кожному районі області.

На період 2015-2018 років в області заплановано створити близько 5 індустріальних парків та більше 20 промислових майданчиків для розміщення виробництв малої та середньої потужності.

Як розповів керівник інвестиційного напряму роботи департаменту економічного розвитку і торгівлі облдержадміністрації Дмитро Берулава, основне зусилля потрібно зосередити на створенні сприятливих умов для розвитку інвестиційного клімату.

«Сьогодні Київщина з боку інвесторів викликає великий інтерес. Але у кожному районі є свої особливості за специфікою розвитку галузей господарської діяльності. Оскільки один район може більше розвиватися у напрямку сільськогосподарської діяльності, інший – у промисловому. Тому для загальної картини ситуації по області вцілому зараз потрібно попрацювати над створенням єдиного каталогу індустріальних проектів Київської області», - зазначив Дмитро Берулава.

На завершення Ігор Самойлов відзначив, що вже найближчим часом на Київщині заплановано проведення інвестиційного форуму області всеукраїнського рівня за участі потужних компаній вітчизняних та міжнародних підприємств.

Володимир Шандра: «Діти – це краще майбутнє нашої України. Тому завдання влади потурбуватися про його належне та успішне становлення»

На цьому наголосив голова Київської обласної державної адміністрації Володимир Шандра вітаючи жителів села Данилівка Васильківського району з довгоочікуваною подією – відкриттям дитячого садочку «Данилко».

«Дуже приємно, що відкриваються дитячі садочки як у вашому селі, так і по всій області. Зараз Україна переживає непростий час. Звісно, є труднощі соціально-економічного характеру. Але життя триває, народжуються діти. Тому сьогодні ми зобов’язані забезпечити всі необхідні умови для їх виховання, навчання та адаптації у соціумі», - зазначив у вітальному слові Володимир Шандра.

До церемонії урочистого перерізання святкової стрічки було запрошено голову Київської ОДА Володимира Шандру та голову Васильківської райдержадміністрації Владислава Одинця. 

Голова Київської ОДА розповів про ситуацію з дошкільними закладами вцілому по області та відзначив: «Зараз по території області спостерігається хороша тенденція щодо збільшення кількості дітей. У порівняні з минулим роком, цьогоріч значно відчутнішою є потреба в дитячих садочках».

Спілкуючись з громадою села, Володимир Шандра також поінформував: «Сьогодні за будівництвом житла Київщина впевнено утримує лідируючу позицію, опереджаючи у цьому навіть столицю. Така тенденція у нас спостерігається ще з минулого року. Особливий акцент належить будівництву житла, тому час вимагає більше приділяти уваги для розбудови навколишньої інфраструктури, соціальних та навчальних закладів. Діти – це краще майбутнє нашої України. Тому першочергове завдання влади потурбуватися про його належне та успішне становлення».

На завершення очільник Київщини побажав дітям та громаді села здоров’я, щастя, радості, успіхів та миру. Натомість, представникам місцевої влади висловив побажання подальшої плідної праці на благо розвитку району та добробуту його жителів. 

Садочок розрахований на більше аніж півсотні місць, тому потреба у забезпеченні дошкільною освітою дітей старшої групи у цьому селі фактично можна вважати вирішеною. Спочатку планується, що у садочку будуть виховуватися діти старшої групи, але вже розпочато роботу над облаштуванням також і ясельної групи. Кімнати цього дошкільного закладу обладнані новими меблями для навчання та відпочинку, також у наявності є необхідні матеріальна база для розвитку та різноманітних ігор. 


Кошти на відкриття дошкільного закладу частково були профінансовані за рахунок бюджету, однак левову частку матеріальної допомоги було надано з боку місцевих меценатів та підприємців.

За словами голови Васильківської райдержадміністрації Владислава Одинця, на території Данилівської сільської ради на даний час проживає близько 7 тис. жителів. Потреба у відкритті дошкільного закладу була давно назрівшою проблемою, оскільки до цього часу у селі функціонував лише один дитячий садок на 4 групи, з можливістю виховання там дітей у кількості близько 120 дошкільнят.