Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» забезпечено належний розгляд письмових пропозицій, заяв і скарг громадян та створюються належні умови для реалізації права громадян на усне та електронне звернення.
Протягом лютого 2019 року до райдержадміністрації надійшло 53 звернення, з них 22 усних та 31 письмових. Керівництвом адміністрації проведено 16 особистих прийомів, в тому числі – 8 виїзних, прийнято 22 особи. За результатами розгляду 48 звернень вирішено позитивно, 5 – надано роз’яснення. До важливих питань, з якими зверталися громадяни до адміністрації є питання соціального захисту - 28 звернень, аграрної політики і земельних відносин – 2 звернення, транспорту і зв’язку – 3 звернення, охорони здоров'я – 6 звернень, комунального господарства – 6 звернень, житлової політики – 1 звернення, діяльності органів місцевого самоврядування – 1 звернення, сім῾ї, дітей, молоді, тендерної рівності, фізичної культури і спорту – 3 звернення, інші – 3 звернення.
Забезпечено діяльність «Урядової гарячої лінії», за січень 2019 року прийнято 14 звернень громадян, причиною звернень є питання щодо нарахування субсидій, оформлення соціальних пільг, отримання ліків згідно програми «Доступні ліки».
Підсумки роботи із зверненнями громадян за лютий місяць свідчать, що відповідна робота в районі залишається пріоритетним напрямком діяльності і надалі буде забезпечено неухильне виконання нормативних актів України, спрямованих на реалізацію конституційного права громадян на звернення, а також буде приділена підвищена увага до звернень громадян, з урахуванням тих змін і подій, що відбуваються в державі.