Карта залучення міжнародної допомоги

Реформи

"Урядова гаряча лінія"

На допомогу захисникам Батьківщини!



З початку року на сервіс «Пульс» до органів ДФС Київської області надійшло 239 звернень

Протягом січня-лютого по ГУ ДФС у Київській області надійшло 225 звернень.

Найчастіше у заявників виникали питання, пов’язані з проблемами при подачі звітності та реєстрації податкових накладних в єдиному реєстрі податкових накладних – 85 (38%); з недоліками у роботі органів ДФС – 24 (11%); з проблемами при реєстрації податкових накладних та невідповідності даних Витягу (система електронного адміністрування податку на додану вартість) – 14 (6%).

Також отримано 3 звернення (1,2%), тематика яких пов'язана з корупційними діями працівників органів ДФС.

За 2 місяці Київською митницею ДФС отримано 14 звернень громадян на сервіс «Пульс». Половина звернень стосуються затримки митного оформлення .

Всі звернення розглядаються своєчасно, а у випадках, якщо вирішення питання заявника суперечить нормам чинного законодавства, йому надається обґрунтоване роз’яснення з посиланням на норми законодавчих актів.

ГУ ДФС у Київській області