Карта залучення міжнародної допомоги

Реформи

"Урядова гаряча лінія"

На допомогу захисникам Батьківщини!



На Київщині підрозділи податкового аудиту додатково поповнили бюджет на 9,5 млн. гривень

З початку року проведено 136 документальних перевірок юридичних осіб,  з них 31 планова та 105 позапланових.

          За наслідками перевірок донараховано податкових зобов’язань на 176,5 млн. гривень. З них  узгоджено податкових зобов’язань на суму близько 47 млн. гривень.

          Також проведено 321 фактичну перевірку платників податків, які здійснюють діяльність у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг. За результатами перевірок донараховано штрафних санкцій на суму понад 611 тис. грн., що на 10,4 тис. грн. більше минулого року.

ГУ ДФС у Київській області

На Київській митниці ДФС у лютому перераховано до держбюджету 2,5 млн. грн. від стягнення штрафів та реалізації конфіскованого майна

Працівниками Київської митниці ДФС у лютому заведено 50 справ про порушення митних правил. За попередньою оцінкою вартість предметів порушення митних правил складає майже 13 млн. гривень. Реально вилучені предмети у 37 справах на суму 12,5 млн.  гривень. Розглянуто 3 справи про порушення митних правил, накладено штрафів на суму  понад 208 тис. гривень. До суду направлено 37 справ на  9,2 млн. гривень.

Управлінням боротьби з митним правопорушенням заведено 17 справ про порушення митних правил на 1,5 млн. гривень.

У лютому підготовлено та направлено до Управління Служби безпеки України в Київській області та органів внутрішніх справ 3 повідомлення про протиправні діяння, що містять ознаки кримінального правопорушення.

Предметами правопорушення в лютому  були готівка, квіткова продукція, герметик, психотропні речовини, наркотичні засоби, засоби гігієни, набої, тютюнові вироби, одяг бувший у використані, акцизні марки, канцелярське приладдя.

Виявлено також 3 факти незаконного переміщення наркотичних засобів та психотропних речовин. По ним складено 3 протоколи про порушення митних правил і направлено 2 повідомлення про протиправне діяння, що містить ознаки кримінального правопорушення до органів  МВС України. В результаті вилучено: наркотичні засоби – кокаїн – 3618,25 г, кодеїн - 84 таблетки, психотропні речовини -  альпразолам - 40 таблеток, празепам – 40 таблеток, хлордіазепоксид - 25 таблеток.

З початку року в результаті опрацювання відповідей митних органів іноземних держав складено 2 протоколи про порушення митних правил майже на 471 тис. гривень.

ГУ ДФС у Київській області

Двоє пенсіонерів контрабандою переміщували через пункт пропуску «Бориспіль» близько 7 кг кокаїну

Працівниками Київської митниці ДФС практично за участю всіх правоохоронних органів, представлених в аеропорту «Бориспіль», зафіксовано нахабну спробу контрабанди крупної партії кокаїну.

Пенсіонери повертаючись на батьківщину з ОАЕ, обирали для проходження спрощену систему митного контролю - “зелений коридор”.

Після перетину білої лінії, яка позначає закінчення проходження митного контролю в режимі „зелений коридор”, під час вибіркового митного контролю, у громадянина в 2-х пакетах виявлено 6 картонних фірмових блоків для пакування печива, всередині яких містились 12 картонних коробок для пакування печива, з написом OREO (по 2 картонні коробки у кожному блоці). Всередині  картонних коробок виявлено 194 місткості-капсули циліндричної форми жовтого кольору, обгорнуті щільним шаром поліетилену, в свою чергу обгорнутих фольгою від цукерок різних кольорів та торгівельних марок, вагою брутто 3618,25 г. з вмістом порошкоподібної речовини білого кольору, яка відповідно до показників наркотесту містить у своєму складі наркотичний засіб – кокаїн.

У пенсіонерки, що прилетіла іншим рейсом, після перетину білої лінії, яка позначає закінчення проходження митного контролю в режимі „зелений коридор”, під час вибіркового митного контролю, у пакеті виявлено 6 не герметично зачинених, з пошкодженням фабричної упаковки фірмових коробок від цукерок циліндричної форми з написом англійською мовою JACK DANIELS – 2шт. та REMY MARTIN – 4 шт. Всередині  коробок виявлено 173 місткості-капсули циліндричної форми жовтого кольору, обгорнуті щільним слоєм поліетилену та обгорнуті фольгою від цукерок, вагою брутто 3215,6 г.  з вмістом порошкоподібної речовини білого кольору, яка також відповідно до показників наркотесту містить у своєму складі наркотичний засіб – кокаїн.

Таким чином, громадяни України перемістили виявлену наркотичну речовину через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, а саме з використанням засобів та способів, що утруднюють її виявлення.

Працівниками митниці складені протоколи про порушення митних правил. Матеріали справ та наркотичну речовину вилучено слідчими СБУ для проведення відповідних процесуальних дій.

ГУ ДФС у Київській області

ОТРИМАЛИ ДОХОДИ – ПОДАЙТЕ ДЕКЛАРАЦІЮ!

Переяслав-Хмельницька ОДПІ повідомляє, що у зв’язку з набранням чинності з 01.01.2015 норми Закону України від 28 грудня 2014 року № 71 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» щодо поширення на фізичних осіб порядку оподаткування доходів військовим збором, за результатами 2015 року фізичні особи визначають податкові зобов’язання як з податку на доходи фізичних осіб, так і з військового збору.                                                                                      

З цією метою з 01 січня 2016 року введено в дію нову декларацію, форма якої затверджена наказом Міністерства фінансів України від 02.10.2015 за № 859 «Про затвердження форми податкової декларації про майновий стан і доходи та Інструкції щодо заповнення податкової декларації про майновий стан і доходи».

Переяслав-Хмельницька ОДПІ

 

При отриманні подарунку – задекларуйте його

Спадщина та подарунки, відповідно до положень Податкового кодексу, оподатковуються за нульовою ставкою, якщо вони отримані від члена сім’ї першого ступеня споріднення (чоловік, дружина, батьки та діти) або ж отримані інвалідом І групи чи особою, яка має статус дитини-сироти або дитини, позбавленої батьківського піклування, чи дитиною-інвалідом. В іншому випадку ставка податку становить 5%.

Якщо ж спадщину чи подарунок отримує спадкоємець від спадкодавця-нерезидента або спадкоємець-нерезидент від спадкодавця-резидента, ставка податку буде становити 15 або 20%. Громадяни, які отримали спадщину чи подарунок, зобов’язані задекларувати такі доходи до 1 травня та до 1 серпня сплатити з таких доходів відповідну суму податку.

Для комфортного звітування громадян протягом січня-квітня 2016 року центри обслуговування платників податків працюватимуть за подовженим режимом роботи, при цьому подати декларацію можна буде також й у вихідні дні. У разі необхідності платники зможуть отримати безкоштовні консультації та допомогу в заповненні декларації.

Також нагадуємо, що з 1 січня 2016 року запроваджено нову форму декларації про майновий стан і доходи, в якій об’єднано звітність по податку на доходи фізичних осіб та військовому збору. Враховуючи це, за результатами 2015 року податкові зобов'язання з податку на доходи фізичних осіб та військового збору визначатимуться в одній податковій звітності.

Переяслав-Хмельницька ОДПІ

Про проведення перевірок у 2016 році

Державна фіскальна служба України листом від 01.02.2016 № 3069/7/99-99-22-04-02-17 в зв’язку з набранням чинності 01 січня 2016 року Законом України від 24 грудня 2015 року №909-VІІІ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році» роз’яснила зміни в податковому законодавстві щодо проведення перевірок.

Зокрема, внесені зміни до підпункту 78.1.1 пункту 78.1. статті 78 Податкового кодексу виключили можливість проведення перевірок з питань дотримання податкового законодавства у разі, якщо отримано податкову інформацію або за наслідками перевірок інших платників податків виявлено факти, що свідчать про порушення платником податків податкового законодавства. Поряд з цим в листі зазначено, що у разі отримання контролюючим органом податкової інформації, яка свідчить про порушення платником податків податкового законодавства, організацію та проведення документальних позапланових перевірок доцільно здійснювати на підставі підпункту 78.1.4 пункту 78.1 статті 78 Податкового кодексу

Лист Державної фіскальної служби України від 01.02.2016 №3069/7/99-99-22-04-02-17 розміщено за адресоюhttp://sfs.gov.ua/yuridichnim-osobam/podatkoviy-kontrol/listi-dps/235142.html

Переяслав-Хмельницька ОДПІ

 

Плата за землю - це складова податку на майно

Відповідно до Податкового кодексу України з 01 січня 2015 року плата за землю - це місцевий податок, який є однією із складових податку на майно.

Місцеві податки і збори встановлюються рішеннями, які в межах повноважень приймають сільські, селищні та міські ради. Розділом XIII Кодексу передбачено граничний розмір ставок земельного податку, у розрізі категорій земельних ділянок ставки визначаються рішенням місцевої ради.

Поряд з цим, відповідно до ст.73 Закону України від 21 травня 1997 року №280/97-ВР «Про місцеве самоврядування в Україні» акти ради, сільського, селищного, міського голови, голови районної в місті ради, виконавчого комітету сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі її створення) ради, прийняті в межах наданих їм повноважень, є обов’язковими для виконання всіма розташованими на відповідній території органами виконавчої влади, об’єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями, посадовими особами, а також громадянами, які постійно або тимчасово проживають на відповідній території.

Переяслав-Хмельницька  ОДПІ звертає увагу, що відповідно до п.287.1 ст.287 Кодексу власники землі та землекористувачі сплачують земельний податок з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою.

Державна реєстрація земельних ділянок здійснюється у Державному земельному кадастрі в порядку, встановленому Законом України від 07 липня 2011 року №3613-VI «Про Державний земельний кадастр». Дані Державного земельного кадастру згідно з п.286.1 ст.286 Кодексу є підставою для нарахування земельного податку.

Розпорядження землями територіальних громад, передача земельних ділянок комунальної власності у власність громадян та юридичних осіб, надання земельних ділянок у користування із земель комунальної власності, вилучення земельних ділянок із земель комунальної власності, здійснення контролю за використанням та охороною земель комунальної власності, додержанням земельного законодавства, вирішення земельних спорів тощо належить виключно до повноважень сільських, селищних та міських рад.

Підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди. Інформація про укладені нові договори та внесені зміни до існуючих надходить до контролюючих органів від  виконавчої влади та органів місцевого самоврядування повинні.

Слід відмітити, що розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу не може бути меншою 3% нормативно-грошової оцінки та не може перевищувати 12%.

Платники плати за землю (орендної плати ), крім фізичних осіб самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік. При поданні першої декларації разом з нею подається довідка (витяг) про нормативно-грошову оцінку земельної ділянки , а надалі така довідка надається у разі затвердження нової нормативно-грошової оцінки землі.

Податкове зобов’язання щодо плати за землю (орендної плати) сплачується рівними частками за місцезнаходженням земельної ділянки за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця.

Суб’єктам господарювання, які не оформили відповідно до законодавства право власності або користування землею, необхідно звернутися до органів виконавчої влади та/або органів місцевого самоврядування для оформлення та реєстрації такого права.

Переяслав-Хмельницька ОДПІ

Страхувальник, у разі припинення господарської діяльності, зобов’язаний подати до дати зняття з обліку звіт щодо сум нарахованого єдиного внеску

Відповідно до ст. 59 Господарського кодексу України припинення господарської діяльності здійснюється відповідно до Закону України від 15 травня 2003 року №755-IV «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» (далі – Закон №755).

Пунктом 8 розд. ІV Порядку обліку платників єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.11.2014 р. №1162 (далі – Порядок №1162), визначено, що для платників єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, на яких поширюється дія Закону №755, після надходження від державного реєстратора повідомлення про проведення державної реєстрації припинення юридичної особи або повідомлення про закриття відокремленого підрозділу із зазначенням номера та дати внесення відповідного запису до Єдиного державного реєстру, якщо на дату отримання такого повідомлення відсутній борг та закриті інтегровані картки такого платника, контролюючий орган знімає платника єдиного внеску з обліку та вносить відповідні записи до реєстру страхувальників із зазначенням дати та підстави зняття з обліку. Дані про зняття з обліку платника єдиного внеску контролюючим органом передаються до державного реєстратора.

Після проведення остаточного розрахунку платниками єдиного внеску, на яких не поширюється дія Закону №755, контролюючий орган знімає їх з обліку та вносить відповідні записи до реєстру страхувальників із зазначенням дати та підстави зняття з обліку (п. 5 розд. V Порядку №1162).

Датою зняття з обліку платника єдиного внеску є дата внесення запису до реєстру страхувальників.

Відповідно до п. 9 розд. ІІ Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.04.2015 р. №435 (далі – Порядок №435), у разі припинення без правонаступника або зняття з обліку у фіскальних органах страхувальник зобов’язаний подати звіт за останній звітний період до дати державної реєстрації припинення та звіти за попередні звітні періоди, якщо вони не подавались.

Якщо при припиненні страхувальника є правонаступник, звіт до фіскального органу подається правонаступником, якщо правонаступництво підтверджено установчими документами із зазначенням правонаступника (п. 10 розд. ІІ Порядку № 435).

Переяслав-Хмельницька ОДПІ