Карта залучення міжнародної допомоги

Реформи

"Урядова гаряча лінія"

Федерація футболу

На допомогу захисникам Батьківщини!



РОЗПОРЯДЖЕННЯ Про деякі питання діяльності Центру надання адміністративних послуг при Переяслав-Хмельницькій районній державній адміністрації

ПЕРЕЯСЛАВ-ХМЕЛЬНИЦЬКА
РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
01.02.2016                                                 № 35
Про деякі питання діяльності Центру надання адміністративних послуг при Переяслав-Хмельницькій районній державній адміністрації
 
Відповідно до ст. 12 Закону України «Про адміністративні послуги», Законів України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності», ст. 6, 41 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 588 «Про затвердження Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг», розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг», розпорядження голови Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації від 20.12.2013 № 424 «Про створення Центру надання адміністративних послуг при Переяслав-Хмельницькій районній державній адміністрації», зареєстроване в Переяслав-Хмельницькому міськрайонному управлінні юстиції 26.12.2013 за № 5/81, враховуючи рішення Державної регуляторної служби України від 21.01.2016 року № 10-т про погодження проекту регуляторного акта та з метою упорядкування діяльності Центру надання адміністративних послуг при Переяслав-Хмельницькій районній державній адміністрації.

1. Затвердити:

1) Перелік адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг при Переяслав-Хмельницькій районній державній адміністрації (додається);

2) Регламент Центру надання адміністративних послуг при Переяслав-Хмельницькій районній державній адміністрації (додається).

2. Відділу розгляду звернень громадян, доступу до публічної інформації, інформаційної діяльності та комунікації з громадськістю апарату Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації забезпечити оприлюднення даного розпорядження в засобах масової інформації та на офіційному веб-сайті Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації.

3. ЮРидичному відділу апарату Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації забезпечити подання даного розпорядження на реєстрацію до Переяслав-Хмельницького міськрайонного управління юстиції.

4. Дане розпорядження набирає чинності з моменту його державної реєстрації, але не раніше дня його офіційного опублікування в засобах масової інформації.

 5. Контроль за виконанням даного розпорядження залишаю за собою.

Голова адміністрації                                                                   Г.І.Дубина

«Підлягає державній реєстрації»

РЕГЛАМЕНТ ЦЕНТРУ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ПРИ ПЕРЕЯСЛАВ – ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ РАЙОННІЙ ДЕРЖАВНІЙ АДМІНІСТРАЦІЇ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження голови
Переяслав-Хмельницької районної
                                                                                      державної адміністрації 
01.02.2016  № 35

РЕГЛАМЕНТ
Центру надання адміністративних послуг

ПРИ ПЕРЕЯСЛАВ-ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ РАЙОННІЙ ДЕРЖАВНІЙ АДМІНІСТРАЦІЇ

 І. Загальна частина 

1. Регламент визначає порядок організації роботи центру надання адміністративних послуг при Переяслав-Хмельницькійрайонній державній адміністрації (далі - Центр), порядок дій адміністраторів центру та їх взаємодії із суб'єктами надання адміністративних послуг.

2. У цьому Регламенті терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі України "Про адміністративні послуги".

3. Надання адміністративних послуг у Центрі здійснюється з дотриманням таких принципів:

верховенства права, у тому числі законності та юридичної визначеності;

стабільності;

рівності перед законом;

відкритості та прозорості;

оперативності та своєчасності;

доступності інформації про надання адміністративних послуг;

захищеності персональних даних;

раціональної мінімізації кількості документів та процедурних дій, що вимагаються для отримання адміністративних послуг;

неупередженості та справедливості;

доступності та зручності для суб'єктів звернення.

4. Центр у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, актами центральних органів виконавчої влади, розпорядженнями голів Київської обласної та Переяслав-Хмельницькоїрайонної державних адміністрацій, Положенням про центр, Регламентом центру. 

ІІ. Вимоги до приміщення, в якому розміщується центр

5. Центр розміщується в центральній частині міста Переяслава-Хмельницького, за адресою: Київська область, м. Переяслав-Хмельницький, вул. Богдана Хмельницького,53. На вході до приміщення розміщується інформаційна вивіска з найменуванням Центру та графіком його роботи.

Графік роботи Центру затверджується головою Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації, з урахуванням вимог Закону України “Про адміністративні послуги”.

Вхід до Центру облаштований пандусами для осіб з обмеженими фізичними можливостями.

На прилеглій до Центру території передбачається місце для безоплатної стоянки автомобільного транспорту суб’єктів звернення. На прилеглих вулицях розміщуються вказівники, на яких зазначається місце розташування Центру.

6. Приміщення Центру поділяється на відкриту та закриту частини.

У відкритій частині здійснюється прийом, консультування, інформування та обслуговування суб’єктів звернення працівниками центру. Суб’єкти звернення мають безперешкодний доступ до такої частини центру.

Відкрита частина включає:

сектор прийому;

сектор інформування;

сектор очікування;

сектор обслуговування.

Відкрита частина розміщується на першому поверсі будівлі.

Закрита частина призначена виключно для опрацювання документів, пошти, надання консультацій з використанням телефонного зв’язку, а також збереження документів, справ, журналів обліку/реєстрації (розміщення архіву).

Вхід до закритої частини центру суб’єктам звернення забороняється.

7. Сектор прийому облаштовується при вході до приміщення центру. У ньому здійснюється загальне інформування та консультування суб’єктів звернення з питань роботи центру.

8. Сектор інформування облаштовується з метою ознайомлення суб’єктів звернення з порядком та умовами надання адміністративних послуг.

У секторі інформування розміщуються інформаційні стенди, що містять актуальну, вичерпну інформацію, необхідну для
одержання адміністративних послуг.

Сектор інформування облаштовується столами, стільцями та забезпечується канцелярськими товарами для заповнення суб’єктами звернення необхідних документів.

В секторі інформування облаштовується скринька для висловлення суб’єктами звернень зауважень і пропозицій щодо якості надання адміністративних послуг, з метою подальшого проведення щорічного аналізу таких зауважень і пропозицій, вжиття відповідних заходів.

9. Сектор очікування розміщується в просторому приміщенні та облаштовується в достатній кількості стільцями, кріслами тощо.

10. Сектор обслуговування утворений за принципом відкритості розміщення робочих місць. Кожне робоче місце для прийому суб’єктів звернення повинно мати інформаційну табличку із зазначенням номера такого місця, прізвища, імені, по батькові та посади адміністратора центру.

11. Площа секторів очікування та обслуговування достатня для забезпечення зручних та комфортних умов для прийому суб’єктів звернення і роботи адміністраторів центру.

Загальна площа секторів очікування та обслуговування становить не менш як 50 кв. метрів.

 12. На інформаційних стендах  розміщується інформація, зокрема, про: найменування центру, його місцезнаходження, номери телефонів для довідок, факсу, адресу веб-сайту, електронної пошти;

графік роботи центру (прийомні дні та години, вихідні дні);

перелік адміністративних послуг, які надаються через центр, та відповідні інформаційні картки адміністративних послуг;

строки надання адміністративних послуг;

бланки заяв та інших документів, необхідних для звернення за отриманням адміністративних послуг, а також зразки їх заповнення;

платіжні реквізити для оплати платних адміністративних послуг;

супутні послуги, які надаються в приміщенні центру;

прізвище, ім’я, по батькові керівника центру, контактні телефони, адресу електронної пошти;

положення про Центр;

регламент Центру.

13. Перелік адміністративних послуг, які надаються через Центр, розміщується у доступному та зручному для суб’єктів звернення місці. Адміністративні послуги в переліку групуються за моделлю життєвих ситуацій суб’єктів звернення та сферами правовідносин (законодавства), та суб’єктами надання адміністративних послуг.

14. Бланки заяв, необхідні для замовлення адміністративних послуг, розміщуються у секторі інформування на стендах-накопичувачах або стелажах із вільним доступом до них суб’єктів звернення.

15. Особам з обмеженими фізичними можливостями забезпечується вільний доступ до інформації, зазначеної в цьому розділі, шляхом розміщення буклетів, інформаційних листів на стендах, інших необхідних матеріалів, надрукованих шрифтом Брайля.

16. На основі узгоджених рішень із суб’єктами надання адміністративних послуг у центрі надання адміністративних послуг можуть надаватися адміністративні послуги безпосередньо такими суб’єктами.

17. Консультування із загальних питань організації роботи Центру та порядку прийому суб’єктів звернення у центрі здійснюється спеціалістами та адміністраторами відділу з питань організації діяльності центру надання адміністративних послуг (далі Відділ). Відділ також:

інформує за усним клопотанням суб’єкта звернення про належність порушеного ним питання до компетенції центру;

консультує суб’єктів звернення щодо порядку внесення плати (адміністративного збору) за надання платних адміністративних послуг, надає інформацію про платіжні реквізити для сплати адміністративного збору;

надає іншу інформацію та допомогу, що необхідні суб’єктам звернення до прийому їх адміністратором.

18. Переяслав-Хмельницька районна державна адміністрація, створює та забезпечує роботу відділу на веб-сайті, де розміщується інформація, зазначена в пункті 12 цього регламенту, а також відомості про місце розташування центру, найближчі зупинки громадського транспорту, під’їзні шляхи, місця паркування, інша корисна для суб’єктів звернення інформація.

Інформація, яка розміщується в приміщенні центру та на веб-сайті, повинна бути актуальною і повною.

Інформація на веб-сайті  має бути зручною для пошуку та копіювання.

19. Суб’єктам звернення, які звернулися до Центру з використанням засобів телекомунікаційного зв’язку (телефону, електронної пошти, інших засобів зв’язку), забезпечується можливість отримання інформації про надання адміністративних послуг центром у спосіб, аналогічний способу звернення.

 ІІІ. Інформаційна та технологічна картки адміністративних послуг

20. Голова Переяслав-Хмельницькоїрайонної державної адміністрації, а також керівник Центру можуть вносити  суб'єктові надання адміністративної послуги пропозиції щодо необхідності внесення змін до затверджених інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг (у тому числі для документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності).

 21. У разі внесення змін до законодавства щодо надання адміністративної послуги суб'єкт її надання своєчасно інформує про це голову Переяслав-Хмельницькоїрайонної державної адміністрації, а також керівника Центру, готує пропозиції щодо внесення змін до інформаційних або технологічних карток згідно із законодавством.

ІV. Керування чергою в центрі

 22. З метою забезпечення зручності та оперативності обслуговування суб'єктів звернення у центрі вживаються заходи для запобігання утворенню черги, а у разі її утворення - для керування чергою.

23. У Центрі здійснюється попередній запис суб'єктів звернення на прийом до адміністратора на визначену дату та час. Попередній запис здійснюється шляхом особистого звернення до Центру, за телефоном та/або електронної реєстрації (електронна пошта, Skype). Прийом суб'єктів звернення, які зареєструвалися шляхом попереднього запису, здійснюється у визначені керівником центру години.

24. Центр може здійснювати керування чергою в інший спосіб, гарантуючи дотримання принципу рівності суб'єктів звернення. 

V. Прийняття заяви та інших документів у центрі 

25. Прийняття від суб'єкта звернення заяви та інших документів, необхідних  для   надання   адміністративної   послуги   (далі  - вхідний  пакет документів), та повернення документів з результатом надання адміністративної послуги (далі - вихідний пакет документів) здійснюється виключно в Центрі.

26. Прийняття від суб'єктів господарювання заяви про видачу документів дозвільного   характеру   та    документів,   що   додаються   до   неї,   декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства, видача (переоформлення, видача дублікатів, анулювання) документів дозвільного характеру, які оформлені дозвільними органами, та зареєстрованих декларацій здійснюються відповідно до Закону України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності".

27. Суб'єкт звернення має право подати вхідний пакет документів у центрі особисто, через уповноваженого представника, надіслати його поштою (рекомендованим листом з описом вкладення) або в передбачених законом випадках за допомогою засобів телекомунікаційного зв'язку.

 28. У разі коли вхідний пакет документів подається уповноваженим представником суб'єкта звернення, пред'являються документи, що посвідчують особу представника та засвідчують його повноваження.

 29. Адміністратор Центру перевіряє відповідність вхідного пакета документів інформаційній картці адміністративної послуги,  у разі потреби надає допомогу суб'єктові звернення в заповненні бланка заяви. У разі коли суб'єкт звернення припустився неточностей або помилки під час заповнення бланка заяви, адміністратор  повідомляє суб'єктові звернення про відповідні недоліки та надає необхідну допомогу в їх усуненні.

 30. Адміністратор Центру складає опис вхідного пакета документів, у якому зазначаються інформація про заяву та перелік документів, поданих суб'єктом звернення до неї, у двох примірниках (додаток 1).

Регламент розроблено та доопрацьовано в робочому порядку, до листа
від 18.12.2015 р. № 06.01-10/2414:

Розробник  начальник відділу з питань організації діяльності центру надання адміністративних послуг                                                                                            В.М.Горовий

31. Суб'єктові звернення надається примірник опису вхідного пакета документів за підписом і з проставлянням печатки (штампа) відповідного адміністратора  центру, а також відмітки про дату та час його складення. Другий примірник опису вхідного пакета документів зберігається в матеріалах справи, а у разі здійснення в центрі електронного документообігу - в електронній формі.

32. Адміністратор центру під час отримання вхідного пакета документів зобов'язаний з'ясувати прийнятний для суб'єкта звернення спосіб його повідомлення про результат надання адміністративної  послуги, а також спосіб передачі суб'єктові звернення вихідного пакета документів (особисто, засобами поштового або телекомунікаційного зв'язку), про що зазначається в описі вхідного пакета документів у паперовій та/або електронній формі.

33. Адміністратор центру здійснює реєстрацію вхідного пакета документів шляхом внесення даних до журналу реєстрації (у паперовій  та/або електронній формі). Після внесення даних справі присвоюється номер, за яким здійснюється її ідентифікація та який фіксується на бланку заяви і в описі вхідного пакета документів (додаток 2).

34. У разі коли вхідний пакет документів отримано засобами поштового зв'язку і він не містить інформації про прийнятний для суб'єкта звернення спосіб його повідомлення, адміністратор центру не пізніше наступного робочого дня надсилає  суб'єктові  звернення опис  вхідного  пакета  документів електронною поштою (та/або його відскановану копію) чи іншими засобами телекомунікаційного зв'язку.

35. Після реєстрації вхідного пакета документів адміністратор центру формує справу у паперовій та/або електронній формі та в разі потреби здійснює її копіювання та/або сканування.

 36. Інформацію про вчинені дії адміністратор центру вносить до листа про проходження справи у паперовій та/або електронній  формі  (крім випадків, коли адміністратор є суб'єктом надання адміністративної послуги). Лист про проходження справи також містить відомості про послідовність дій (етапів), необхідних для надання адміністративної послуги, та залучених суб'єктів надання адміністративних послуг (додаток 3). 

VІ. Опрацювання справи (вхідного пакета документів) 

37. Після вчинення дій, передбачених пунктами  25 - 36 цього Регламенту, адміністратор центру зобов'язаний невідкладно, але не пізніше наступного  робочого  дня,  надіслати  (передати)  вхідний  пакет  документів суб'єктові надання адміністративної послуги, до компетенції якого належить питання прийняття рішення у справі, про що робиться відмітка в листі про проходження справи із зазначенням часу, дати та найменування суб'єкта надання адміністративної послуги, до якого її надіслано, та проставленням печатки (штампа) адміністратора, що передав відповідні документи.

38. Передача справ у паперовій формі від центру до суб'єкта надання адміністративної послуги здійснюється шляхом  отримання відповідних справ працівниками суб’єкта надання адміністративних послуг у центрі, доставки працівником центру або надсилання від сканованих документів з використанням засобів телекомунікаційного зв’язку,  але не менше ніж один раз протягом робочого дня.

39. Після отримання справи суб'єкт надання адміністративної послуги зобов'язаний внести запис про її отримання із зазначенням дати та часу, прізвища, імені, по батькові відповідальної посадової особи до листа про проходження справи.

40. Контроль за дотриманням суб'єктами надання адміністративних послуг строків розгляду справ та прийняття рішень здійснюється адміністраторами центру відповідно до посадових інструкцій за рішенням керівника центру.

 

41. Суб'єкт надання адміністративної послуги зобов'язаний:

своєчасно інформувати центр про перешкоди у дотриманні строку розгляду справи та прийнятті рішення, інші проблеми, що виникають під час розгляду справи;

надавати  інформацію   на  усний  або   письмовий   запит   (у   тому  числі шляхом надсилання  на   адресу   електронної   пошти)   адміністратора   центру  про  хід розгляду справи.

У разі виявлення факту порушення вимог законодавства щодо розгляду справи  (строків  надання адміністративної послуги тощо) адміністратор центру невідкладно інформує про це керівника центру. 

VІІ. Передача вихідного пакета документів суб'єктові звернення 

42. Суб'єкт надання адміністративної послуги невідкладно, але не пізніше наступного робочого дня після оформлення результату надання  адміністративної послуги, формує вихідний пакет документів та передає його до центру, про що зазначається в листі про проходження справи. 

 43. Адміністратор центру невідкладно у день надходження вихідного пакета документів повідомляє про результат надання адміністративної  послуги суб'єктові звернення у спосіб, зазначений в описі вхідного пакета документів, здійснює реєстрацію вихідного пакета документів шляхом внесення відповідних відомостей до листа про проходження справи, а також до відповідного реєстру в паперовій та/або електронній формі.

 44. Вихідний пакет документів передається суб'єктові звернення особисто під розписку (у тому числі його уповноваженому представникові) у разі пред'явлення документа, що посвідчує особу та/або засвідчує його повноваження, або у випадках, передбачених законодавством, передається в інший прийнятний для суб'єкта звернення спосіб. Інформація про дату отримання вихідного пакета документів суб'єктом звернення зберігається в матеріалах справи.

 45. У разі незазначення суб'єктом звернення зручного для нього способу отримання вихідного пакета документів або його неотримання в центрі протягом двох місяців відповідні документи надсилаються суб'єктові звернення засобами поштового зв'язку. У разі відсутності відомостей про місце проживання (місцезнаходження) суб'єкта звернення та іншої контактної інформації вихідний пакет документів зберігається протягом тримісячного строку в центрі, а потім передається для архівного зберігання.

46. У разі коли  адміністративна послуга  надається  невідкладно,  адміністратор  центру  реєструє інформацію  про результат   розгляду  справи  в журналі (у паперовій та/або електронній формі), негайно формує вихідний пакет документів та передає його суб'єктові звернення.

 47. Відповідальність за несвоєчасне та неналежне надання адміністративних послуг несуть суб'єкти надання таких послуг та в межах повноважень адміністратори і керівник центру.

48. Інформація про кожну надану адміністративну послугу та справу у паперовій (копія) та/або електронній (відскановані документи) формі,  зокрема заява  суб'єкта  звернення,  результат надання  адміністративної послуги, зберігається у центрі.

Усі матеріали справи зберігаються у суб'єкта надання адміністративної послуги. 

  Керівник апарату адміністрації                                          В.М.Перчук

Додаток 1

до Регламенту центру надання

адміністративних послуг при Переяслав-Хмельницькій районній державній адміністрації

 




Опис вхідного пакету документів

 

До справи  від_____________ № ____________

 

Для одержання ______________________________________________________

(назва адміністративної послуги)

___________________________________________________________________

Суб’єкт надання АП__________________________________________________

___________________________________________________________________

Заявник ____________________________________________________________

(ПІБ, телефон)

Термін виконання ___________________________________________________

 

Перелік прийнятих документів:

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Дата і час складання ________________________________________________

 

Підпис адміністратора _______________________________________________

 

Підпис суб’єкта звернення ___________________________________________

 

Телефон для довідок: ________________________________________________

 

Додаток 2

до Регламенту центру надання

адміністративних послуг при Переяслав-Хмельницькій 
районній державній адміністрації

ЖУРНАЛ ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН

АДМІНІСТРАТОРАМИ ЦЕНТРУ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ

ПРИ ПЕРЕЯСЛАВ-ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ РАЙОННІЙ ДЕРЖАВНІЙ АДМІНІСТРАЦІЇ 

№ заяви

Назва АП

Дата прийняття заяви

ПІБ суб’єкта звернення, адреса

Спосіб отримання результату

Суб’єкт надання АП

Кінцевий строк виконання АП

Дата передачі

вхідного пакету документів суб’єкту надання  АП

Дата повернення вихідного пакету документів

Примітка

У разі потреби журнал може доповнюватись додатковими графами

Додаток 3

до Регламенту центру надання

адміністративних послуг при Переяслав-Хмельницькій
районній державній адміністрації

Лист про проходження справи

 

№ _____________ від ________________

 

Назва АП__________________________________________________________ ___________________________________________________________________

КІНЦЕВИЙ СТРОК ВИКОНАННЯ АП_________________________________

 

ПІБ суб’єкта звернення, адреса, телефон ________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

 

Спосіб отримання результату _________________________________________

 

Суб’єкт надання АП

Дата та час передачі документів до суб’єкту надання АП

Підпис про отримання документів суб’єктом надання АП

Прізвище представника суб’єкта надання АП

Дата повернення вихідного пакету документів суб’єктом надання АП

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПОВІДОМЛЕННЯ СУБ'ЄКТА ЗВЕРНЕННЯ ПРО  РЕЗУЛЬТАТИ  НАДАННЯ  АП:

 

Дата _____________ за телефоном _____________________________________

 

 МП        _______________(ПІБ адміністратора центру)   __________ (Підпис)

 

Результат отримав  « _____»________2014 р.      _________________   (підпис)

 

Дата поштового відправлення  _____________________

 

ПЕРЕЛІК адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг при Переяслав-Хмельницькій районній державній адміністрації

ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження голови
Переяслав-Хмельницької районної
державної адміністрації
01.02.2016 року № 35
Перелік
адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг при Переяслав-Хмельницькій районній державній адміністрації

№ п/п

Найменування адміністративної послуг, що надається через центр надання адміністративних послуг

 

1.

Державна реєстрація юридичної особи або фізичної особи, яка має намір стати підприємцем.

 

2.

Видача витягу, виписки, довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

 

3.

Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи.

 

4.

Включення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців відомостей про створення відокремленого підрозділу юридичної особи або про його закриття.

 

5.

Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу - підприємця, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

 

6.

Видача юридичним особам дублікатів оригіналів їх установчих документів та змін до них.

 

7.

Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації, злиття, приєднання, поділу або перетворення.

 

8.

Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичною особою - підприємцем за її рішенням.

 

9.

Державна реєстрація:

1) права власності на нерухоме майно;

2) інших речових прав на нерухоме майно (крім державної реєстрації іпотеки нерухомого майна).

 

10.

Видача витягу, інформаційної довідки та виписки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

 

11.

Реєстрація громадського об’єднання.

 

12.

Прийняття повідомлення про утворення громадського об’єднання.

 

13.

Видача дубліката оригіналу свідоцтва про реєстрацію громадського об’єднання та/або статуту.

 

14.

Внесення до Реєстру громадських об’єднань відомостей про відокремлений підрозділ громадського об’єднання.

 

15.

Прийняття повідомлення про зміни до статуту громадського об’єднання, зміни у складі керівних органів громадського об’єднання, зміну особи (осіб), уповноваженої представляти громадське об’єднання, зміну місцезнаходження зареєстрованого громадського об’єднання.

 

16.

Прийняття повідомлення про зміну найменування громадського об’єднання, мети (цілей), зміну особи (осіб), уповноваженої представляти громадське об’єднання, утворене шляхом прийняття повідомлення про утворення.

 

17.

Внесення до реєстру громадських об’єднань запису про рішення щодо саморозпуску або реорганізації громадського об’єднання, а також про припинення діяльності громадського об’єднання.

 

18.

Державна реєстрація друкованого засобу масової інформації з місцевою сферою розповсюдження

 

19.

 Перереєстрація друкованого засобу масової інформації з місцевою сферою розповсюдження

 

20.

Видача дубліката свідоцтва про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації з місцевою сферою розповсюдження

 

21.

Визнання недійсним свідоцтва про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації з місцевою сферою розповсюдження на підставі повідомлення засновника

 

22.

Оформлення та видача або обмін паспорта громадянина України для виїзду за кордон (у тому числі термінове оформлення)

 

23.

Оформлення та видача проїзного документа дитини

 

24.

Оформлення та видача паспорта громадянина України

 

25.

Оформлення та видача паспорта громадянина України у разі обміну замість пошкодженого, втраченого або викраденого

 

26.

Вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні громадянином 25- і 45-річного віку

 

27.

Реєстрація місця проживання особи

 

28.

Зняття з реєстрації місця проживання особи

 

29.

Реєстрація місця перебування особи

 

30.

 Оформлення та видача довідки про реєстрацію місця проживання або місця перебування особи

 

31.

Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру

 

32.

Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку

 

33.

Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту, з видачею витягу

 

34.

Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць з видачею витягу

 

35.

 Державна реєстрація обмежень у використанні земель з видачею витягу

 

36.

Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про обмеження у використанні земель, встановлені законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами, з видачею витягу

 

37.

Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, допущеної органом, що здійснює його ведення, з видачею витягу

 

38.

Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі:

1) витягу з Державного земельного кадастру про:

землі в межах території адміністративно-територіальних  одиниць

обмеження у використанні земель

земельну ділянку

2) довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території)

3) викопіювань з кадастрової карти (плану) та іншої картографічної документації

 

39.

Видача довідки про: 
1) наявність та розмір земельної частки (паю) 
2) наявність у Державному земельному кадастрі відомостей про одержання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення (використання)

 

40.

 Видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із землеустрою

 

41.

 Видача довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями

 

42.

Видача витягу з Державного реєстру сертифікованих інженерів-землевпорядників

 

43.

Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки

 

44.

Видача витягу з Державного реєстру сертифікованих інженерів-геодезистів

 

45.

Видача фізичним особам висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи діючих об’єктів

 
 

46.

Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки

 

47.

Реєстрація декларації (внесення змін до декларації) про початок виконання підготовчих робіт

 

48.

Реєстрація декларації ( внесення змін до декларації) про початок виконання будівельних робіт

 

49.

Реєстрація декларації (внесення змін до декларації) про готовність об’єкта до експлуатації

 

50.

Видача містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки

 

51.

Видача паспорта прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності

 

52.

Видача будівельного паспорта забудови земельної ділянки

 

53.

Видача (переоформлення , видача дублікатів, анулювання) документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності

53.1 Експлуатаційний дозвіл;

53.2 Експлуатаційні дозволи для потужностей (об'єктів): з переробки неїстівних продуктів тваринного походження; з виробництва, змішування та приготування кормових добавок, преміксів і кормів;

53.3 Спеціальний дозвіл на спеціальне використання лісових ресурсів (лісорубний квиток, ордер, лісовий квиток).

 









Керівник апарату адміністрації                                                    В.М.Перчук

Повідомлення про оприлюднення проекту регуляторного акта – розпорядження голови Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації «Про деякі питання діяльності Центру надання адміністративних послуг при Переяслав-Хмельницькій районній державній адмі

Повідомлення про оприлюднення проекту регуляторного акта – розпорядження голови Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації «Про деякі питання діяльності Центру надання адміністративних послуг при Переяслав-Хмельницькій районній державній адміністрації»

Переяслав-Хмельницька районна державна адміністрація відповідно до статті 9 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» з метою одержання зауважень і пропозицій від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань, оприлюднює проект розпорядження голови Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації «Про деякі питання діяльності Центру надання адміністративних послуг при Переяслав-Хмельницькій районній державній адміністрації».

Проект розпорядження розроблено відповідно до вимог Закону України «Про адміністративні послуги», розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг», з метою покращення умов надання адміністративних послуг Переяслав-Хмельницькою районною державною адміністрацією.

Проект розпорядження разом з аналізом регуляторного впливу оприлюднено на офіційному веб-сайті Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації в мережі Інтернет за адресою http://pereyaslav-rda.gov.ua/ в розділі «Регуляторна політика».

Зауваження та пропозиції щодо проекту регуляторного акта та аналізу регуляторного впливу від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань необхідно надсилати у письмовому вигляді на адресу Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації: 08400, Київська область,     м. Переяслав-Хмельницький, вул. Богдана Хмельницького, 53 (тел. 04567-5-00-25, електронна адреса: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. ).

Термін, протягом якого розробник проекту регуляторного акта Переяслав-Хмельницька районна державна адміністрація приймає зауваження та пропозиції від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань складає один місяць починаючи з дня оприлюднення проекту регуляторного акта та аналізу регуляторного впливу.

Голови адміністрації                                                                  Г.І. Дубина

Аналіз регуляторного впливу до проекту розпорядження голови Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації «Про деякі питання діяльності Центру надання адміністративних послуг при Переяслав-Хмельницькій районній державній адміністрації»

Аналіз регуляторного впливу

до проекту розпорядження голови Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації «Про деякі питання діяльності Центру надання адміністративних послуг при Переяслав-Хмельницькій районній державній адміністрації»

1. Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання

Проект регуляторного акту розроблено з метою реалізації Законів України «Про адміністративні послуги», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності», постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 р. № 588 «Про затвердження Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг» та розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 р. № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг».

Відповідно до частини шостої статті 12 Закону України «Про адміністративні послуги» (далі - Закон) встановлюється, що центр надання адміністративних послуг (далі- Центр) надає послуги відповідно до переліку адміністративних послуг, що визначається органом, який його утворив – Переяслав-Хмельницькою районною державною адміністрацією, а також відповідно до зазначеної статті органу, що утворив Центр має затвердити регламент центру надання адміністративних послуг.

Для отримання адміністративних послуг суб’єкти господарювання та населення вимушені багаторазово звертатись до різних адміністративних органів, іноді навіть у рамках отримання однієї послуги, вистоювати черги в очікуванні прийому відповідними працівниками адміністративних органів та очікувати результат надання адміністративних послуг невизначений період часу. До того ж, іноді має місце затягування розгляду заяв, клопотань, звернень, що негативно впливає на розвиток підприємництва та сприяє формуванню в суспільстві негативного іміджу влади.

Необхідність прийняття розпорядження голови Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації «Про деякі питання діяльності Центру надання адміністративних послуг при Переяслав-Хмельницькій районній державній адміністрації» дасть змогу розв’язати проблеми та недоліки об’єктивного та суб’єктивного характеру, що створюють значні труднощі для одержувачів адміністративних послуг в Переяслав-Хмельницькому районі:

- відсутність достатньої інформації щодо порядку надання адміністративних послуг;

- представники органів, які надають адміністративні послуги розміщені в різних приміщеннях;

- необхідність звернення до декількох представників органів, які надають адміністративні послуги для вирішення питань, що передують отриманню кінцевого документа як результату надання адміністративної послуги;

- одержувачу послуг необхідно здійснити багато погоджувальних дій у значної кількості представників органів, які надають адміністративні послуги, що збільшує термін отримання адміністративної послуги;

- наявність різноманітних баз даних виконавчих органів влади та інших відомств, не пов’язаних між собою, та необхідність збору одержувачем послуг підтверджуючої інформації з різних організацій для отримання кінцевого результату;

- відсутність єдиної системи взаємодії представників органів, які надають адміністративні послуги щодо надання адміністративних послуг;

- відсутність відкритої та зрозумілої інформації щодо надання адміністративних послуг.

2. Цілі державного регулювання

Основною ціллю державного регулювання є раціональна мінімізація кількості документів та процедурних дій, що вимагаються для отримання адміністративних послуг, визначення та затвердження переліку адміністративних послуг, що будуть надаватися через Центр, що в свою чергу дозволить перейти до практичної організації його діяльності із надання затверджених адміністративних послуг через адміністраторів Центру у відповідності до вимог Закону.

Також основною метою проекту є створення зручних і сприятливих умов отримання послуг громадянами, суб’єктами господарювання, забезпечення відкритості інформації про діяльність органів виконавчої влади, шляхом визначення переліку адміністративних послуг органів виконавчої влади, які надаються через центр надання  адміністративних послуг, а також визначення порядку.

Проектом цього регуляторного акта передбачено:

- створення зручних умов для отримання послуг громадянами, суб’єктами господарювання, спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання;

- організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;

- спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання;

- забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через адміністратора;

- забезпечення надання адміністративних послуг через адміністратора шляхом взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг;

- завдання та обов’язки адміністратора та суб’єктів надання адміністративних послуг Центру.

Даним розпорядженням визначаються перелік адміністративних послуг Центру, взаємодії адміністратора з представниками органів виконавчої влади, інших державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, які задіяні у забезпеченні виконання покладених на Центр завдань з організації надання адміністративних послуг.

3. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення визначених цілей

Розглянуто такі альтернативні способи досягнення визначених цілей:

1). У разі залишення ситуації без змін досягнення визначених цілей не можливе, так як дана процедура не відповідає вимогам Закону.

2). Прийняття даного проекту розпорядження дасть можливість:

- визначити порядок організації роботи центру надання адміністративних послуг, порядок дій адміністраторів центру та їх взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг, що в свою чергу дасть можливість безперешкодно та в зручний спосіб суб’єктам господарювання та громадянам одержувати необхідну інформацію для отримання адміністративних послуг;

- визначити перелік адміністративних послуг по назві.

4. Механізм та заходи, що пропонуються для розв’язання проблеми

Для реалізації даного розпорядження Переяслав-Хмельницькою районною державною адміністрацією здійснені наступні заходи.

Центр надання адміністративних послуг Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації розташовано у центральній частині міста Переяслава-Хмельницького на першому поверсі приміщення Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації. Вхід до приміщення облаштований пандусами для осіб з обмеженими фізичними можливостями. На прилеглій території передбачене місце для безоплатної стоянки автомобільного транспорту. Сектор інформування та очікування займає хол та коридор першого поверху приміщення районної державної адміністрації і складає понад 100 м2, що є достатнім для прийому суб’єктів звернень.

В секторі інформування розміщені чотири інформаційні стенди, облаштований трьома столами, стільцями та канцелярськими товарами: ручки, папір, бланки документів. В секторі очікування встановлено понад 20 стільців для суб’єктів звернень. Сектор обслуговування громадян – це два кабінети загальною площею ≈ 25 м2 облаштовані необхідними меблями та оргтехнікою.

На сайті, а також на стендах у приміщенні Центру розміщена необхідна інформація для отримання суб’єктами звернення адміністративних послуг без сторонньої допомоги:

-                     місце знаходження центру;

-                     прізвища працівників центру, які ведуть прийом;

-                     перелік адміністративних послуг;

-                     регламент ЦНАП;

-                     положення про ЦНАП;

-                     положення про відділ з організації діяльності ЦНАП;

-                     розклад роботи;

-                     номера телефонів;

-                     електронна адреса ЦНАП для подання пропозицій;

-                     електронна адреса скайп, надаються консультації по скайпу;

-                     інформаційні картки адміністративних послуг.

 

5. Можливість досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта

Реалізація цього регуляторного акта забезпечить дотримання єдиного прозорого механізму щодо організації надання адміністративних послуг в одному приміщені через адміністратора шляхом його взаємодії з суб’єктами надання адміністративних послуг.

Вплив зовнішніх факторів на дію регуляторного акта.

На дію цього регуляторного акта можливий вплив економічної кризи: нестабільне матеріальне становище суб’єктів господарювання може призвести до відмови від провадження господарської діяльності. Також негативним фактором можуть стати високі темпи інфляції, що сприяють підвищенню вартості (у разі платності) адміністративних послуг.

Позитивно на дію цього регуляторного акта може вплинути розвиток сучасних комп’ютерних технологій, який дасть змогу підвищити ефективність та прозорість діяльності Центру, створити зручні та сприятливі умови для отримання послуг громадянами, суб’єктами господарювання, забезпечить підвищення якості надання адміністративних послуг.

Оцінка можливості впровадження та виконання вимог регуляторного акта.

Перевагою впровадження регуляторного акта є спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання.

Нагляд та контроль за додержанням вимог акта.

Здійснення контрольного нагляду за додержанням вимог цього регуляторного акта буде здійснюватись райдержадміністрацією шляхом проведення базового, повторного та періодичного відстеження.

Звіти по відстеженням даного регуляторного акта будуть надаватись до спеціально уповноваженого органу та публікуватись в засобах масової інформації.

6. Очікувані результати від прийняття регуляторного акта. Аналіз вигод та витрат

Вигоди

Витрати

Сфера інтересів держави

- відкритість, прозорість та зрозумілість процедур з надання адміністративних послуг;

- раціональна мінімізація кількості документів та процедурних дій, необхідних для надання адміністративних послуг;

- мінімізація черг суб’єктів звернення в адміністративних органах;

- мінімізація корупційної складової;

- оперативність вирішення питань, пов’язаних з наданням адміністративних послуг;

- налагодження прозорих і партнерських стосунків у співпраці учасників ЦНАП, адміністративних органів та суб'єктів звернень;

- формування в суспільстві позитивного іміджу влади.

На утримання Центру

Сфера інтересів суб’єктів господарювання та громадян

- доступність та зручність;

- належні умови для очікування та заповнення необхідних документів (бланків, заяв тощо), у тому числі для осіб з обмеженими фізичними можливостями (особливими потребами);

- чітке визначення переліку документів, необхідних для отримання відповідної адміністративної послуги;

- мінімізація часу на очікування в черзі;

- мінімізація кількості відвідувань ЦНАП для отримання результату надання адміністративної послуги;

- можливість отримання бланків заяв за місцем отримання послуги;

- контроль адміністраторів за своєчасністю надання адміністративних послуг суб’єктами надання таких послуг.

- отримання у приміщенні ЦНАП професійних консультацій щодо порядку надання адміністративних послуг та допомоги в оформленні документів, необхідних для їх отримання;

- вивільнення часу, який раніше витрачався на багаторазові відвідування різних адміністративних органів та перебування в чергах для отримання конкретної послуги;

- наявність та доступність інформації про перелік та порядок надання адміністративних послуг;

- доступ суб'єктів звернень до інформації про стан, хід та результати розгляду їх звернень.

Не очікуються

Порівнявши вигоди та витрати, що виникають внаслідок впровадження регуляторного акта, маємо позитивний соціально-економічний ефект та робимо висновок про доцільність впровадження зазначеного розпорядження.

7. Обґрунтування строку дії регуляторного акта

Даний проект регуляторного акту – розпорядження голови Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації «Про деякі питання діяльності Центру надання адміністративних послуг при Переяслав-Хмельницькій районній державній адміністрації» є загальнообов’язковим до застосування та може бути використаним протягом необмеженого терміну. Він запроваджується без встановлення обмежень по часу, проте існує ймовірність, що на нього можуть вплинути невизначені зовнішні та внутрішні чинники, передбачити які на сьогодні не є реальними. Тому, дія даного акту є необмежена до моменту настання факторів, які можуть вплинути на суттєвий зміст цього акту або на його цілі. В разі настання таких випадків до розпорядження будуть внесені зміни.

8. Визначення показників результативності регуляторного акта

У результаті впровадження регуляторного акта буде досліджуватися та вивчатися:

- кількість суб’єктів господарювання та фізичних осіб, на яких буде поширюватися дія акта;

- кількість звернень одержувачів адміністративних послуг, у розрізі суб'єктів господарювання та фізичних осіб;

- кількість суб’єктів надання адміністративних послуг, які беруть участь у наданні адміністративних послуг у Центрі;

- час, що витрачатимуться суб’єктами господарювання та/або фізичними особами, пов’язаними з виконанням вимог акта;

- рівень поінформованості суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень акта;

- кількість наданих адміністративних послуг;

- середній термін розгляду звернення;

- кількість скарг одержувачів послуг з приводу порушення порядку та якості надання адміністративні послуг.

Регуляторний акт не вплине на розмір надходжень до місцевого бюджетів та розмір коштів, що витрачатиметься суб’єктами господарювання та/або фізичними особами, пов’язаними з виконанням вимог акта.

9. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акта

Заходи з відстеження будуть здійснюватись відділом з питань організації діяльності центру надання адміністративних послуг Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації.

З огляду на показники результативності, визначені в попередньому розділі аналізу регуляторного впливу, відстеження результативності цього регуляторного акта буде здійснюватись статистичним методом шляхом збору та обробки інформації роботи зазначеного Центру та соціологічним методом шляхом анкетування споживачів адміністративних послуг.

Базове відстеження буде здійснюватися до набрання чинності цього регуляторного акта.

Повторне відстеження результативності регуляторного акта буде проведено через рік з дня набрання чинності регуляторного акта.

Періодичне відстеження результативності проводиться кожні три роки після проведення повторного відстеження результативності.

Інформування зацікавлених суб’єктів господарювання про розпорядження голови адміністрації буде здійснено шляхом оприлюднення на офіційному веб-сайті Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації в мережі Інтернет за адресою http://pereyaslav-rda.gov.ua.

Впровадження даного регуляторного акта практично не створює додаткових матеріальних, часових або інших витрат для його виконавців. Нагляд за дотриманням вимог регуляторного акту не потребує створення додаткових систем контролю.

Голова Переяслав-Хмельницької

районної державної адміністрації                                                                      Г.І.Дубина

 

ПРОЕКТ ПЕРЕЯСЛАВ-ХМЕЛЬНИЦЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ РОЗПОРЯДЖЕННЯ Про деякі питання діяльності Центру надання адміністративних послуг при Переяслав-Хмельницькій районній державній адміністрації

ПРОЕКТ
 
ПЕРЕЯСЛАВ-ХМЕЛЬНИЦЬКА
РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ

Про деякі питання діяльності Центру надання адміністративних послуг
при Переяслав-Хмельницькій районній державній адміністрації

 

Відповідно до ст. ст. 6, 41 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», ст. 12 Закону України «Про адміністративні послуги»,  Закону України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності», постанов Кабінету Міністрів України від 20.02.2013 № 118 «Про затвердження Примірного положення про центр надання адміністративних послуг», від 01.08.2013 № 588 «Про затвердження Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг», розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг» та з метою упорядкування діяльності Центру надання адміністративних послуг при Переяслав-Хмельницькій районній державній адміністрації:

1. Затвердити:

1) Перелік адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг при Переяслав-Хмельницькій районній державній адміністрації, що додається;

2) Регламент Центру надання адміністративних послуг при Переяслав-Хмельницькій районній державній адміністрації (додається).

2. Внести зміни до Положення про Центр надання адміністративних послуг при Переяслав-Хмельницькій районній державній адміністрації, затвердженого розпорядженням голови Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації від 20.12.2013 № 424, зареєстрованим в Переяслав-Хмельницькому міськрайонному управлінні юстиції 26.12.2013 за № 5/81, виклавши в новій редакції:

1) пункт 1:

«1. Центр надання адміністративних послуг при Переяслав-Хмельницькій районній державній адміністрації (далі – центр) утворюється з метою забезпечення надання адміністративних послуг при Переяслав-Хмельницькій районній державній адміністрації та знаходиться за адресою: 08400, Київська область, м. Переяслав-Хмельницький, вул. Богдана Хмельницького, 53, 1-й поверх»;

2) пункт 14:

«14.Матеріально-технячне та організаційне забезпечення діяльності центру, керівництво центром та відповідальність за організацію його діяльності покладаються на відділ з питань організації діяльності Центру надання адміністративних послуг при Переяслав-Хмельницькій районній державній адміністрації»;

3) перше речення пункту 15:

«15. Центр очолює начальник відділу з питань організації діяльності Центру надання адміністративних послуг при Переяслав-Хмельницькій районній державній адміністрації (далі – керівник центру)».

3. Визнати таким, що втратив чинність п. 3 розпорядження голови Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації від 20.12.2013 

№ 424 «Про створення Центру надання адміністративних послуг при Переяслав-Хмельницькій районній державній адміністрації», зареєстрованим в Переяслав-Хмельницькому міськрайонному управлінні юстиції 26.12.2013 за   № 5/81.

4. Відділу розгляду звернень громадян, доступу до публічної інформації, інформаційної діяльності та комунікації з громадськістю апарату Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації забезпечити оприлюднення даного розпорядження в засобах масової інформації та на офіційному веб-сайті Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації.

5. Юридичному відділу апарату Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації забезпечити подання даного розпорядження на реєстрацію до Переяслав-Хмельницького міськрайонного управління юстиції.

6. Дане розпорядження набирає чинності з моменту його державної реєстрації, але не раніше дня його офіційного опублікування в засобах масової інформації.

7. Контроль за виконанням даного розпорядження залишаю за собою.

 Голова адміністрації                                                                   Г.І.Дубина

 

«Підлягає державній реєстрації»

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження голови

Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації

 

РЕГЛАМЕНТ
Центру надання адміністративних послуг

ПРИ ПЕЕЯСЛАВ-ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ РІЙОННІЙ ДЕРЖАВНІЙ АДМІНІСТРАЦІЇ

 І. Загальна частина

1. Регламент визначає порядок організації роботи центру надання адміністративних послуг при Переяслав-Хмельницькійрайонній державній адміністрації (далі - центр), порядок дій адміністраторів центру та їх взаємодії із суб'єктами надання адміністративних послуг.

2. У цьому Регламенті терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі України "Про адміністративні послуги".

 

3. Надання адміністративних послуг у центрі здійснюється з дотриманням таких принципів: верховенства права, у тому числі законності та юридичної визначеності; стабільності; рівності перед законом; відкритості та прозорості; оперативності та своєчасності; доступності інформації про надання адміністративних послуг; захищеності персональних даних; раціональної мінімізації кількості документів та процедурних дій, що вимагаються для отримання адміністративних послуг; неупередженості та справедливості; доступності та зручності для суб'єктів звернення.

 

4. Центр у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, актами центральних органів виконавчої влади, розпорядженнями голів Київської обласної та Переяслав-Хмельницькоїрайонної державних адміністрацій, Положенням про центр, Регламентом центру.

ІІ. Вимоги до приміщення, в якому розміщується центр 

5. Центр розміщується в центральній частині міста Переяслава-Хмельницького, за адресою: Київська область, м. Переяслав-Хмельницький, вул. Богдана Хмельницького,53.

На вході до приміщення розміщується інформаційна вивіска з найменуванням центру та графіком його роботи.

Графік роботи центру затверджується головою Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації, з урахуванням вимог Закону України “Про адміністративні послуги”.

Вхід до центру облаштований пандусами для осіб з обмеженими фізичними можливостями.

На прилеглій до центру території передбачається місце для безоплатної стоянки автомобільного транспорту суб’єктів звернення. На прилеглих вулицях розміщуються вказівники, на яких зазначається місце розташування центру.

6. Приміщення центру поділяється на відкриту та закриту частини.

У відкритій частині здійснюється прийом, консультування, інформування та обслуговування суб’єктів звернення працівниками центру. Суб’єкти звернення мають безперешкодний доступ до такої частини центру.

Відкрита частина включає:

сектор прийому;

сектор інформування;

сектор очікування;

сектор обслуговування.

Відкрита частина розміщується на першому поверсі будівлі.

Закрита частина призначена виключно для опрацювання документів, пошти, надання консультацій з використанням телефонного зв’язку, а також збереження документів, справ, журналів обліку/реєстрації (розміщення архіву).

Вхід до закритої частини центру суб’єктам звернення забороняється.

7. Сектор прийому облаштовується при вході до приміщення центру. У ньому здійснюється загальне інформування та консультування суб’єктів звернення з питань роботи центру.

8. Сектор інформування облаштовується з метою ознайомлення суб’єктів звернення з порядком та умовами надання адміністративних послуг.

У секторі інформування розміщуються інформаційні стенди, що містять актуальну, вичерпну інформацію, необхідну для одержання адміністративних послуг.

Сектор інформування облаштовується столами, стільцями та забезпечується канцелярськими товарами для заповнення суб’єктами звернення необхідних документів.

В секторі інформування облаштовується скринька для висловлення суб’єктами звернень зауважень і пропозицій щодо якості надання адміністративних послуг, з метою подальшого проведення щорічного аналізу таких зауважень і пропозицій, вжиття відповідних заходів.

9. Сектор очікування розміщується в просторому приміщенні, площа якого визначається залежно від кількості осіб, які звертаються до центру протягом дня, та облаштовується в достатній кількості стільцями, кріслами тощо.

10. Сектор обслуговування утворений за принципом відкритості розміщення робочих місць. Кожне робоче місце для прийому суб’єктів звернення повинно мати інформаційну табличку із зазначенням номера такого місця, прізвища, імені, по батькові та посади адміністратора центру.

11. Площа секторів очікування та обслуговування достатня для забезпечення зручних та комфортних умов для прийому суб’єктів звернення і роботи адміністраторів центру. Загальна площа секторів очікування та обслуговування становить не менш як 50 кв. метрів.

12. На інформаційних стендах  розміщується інформація, зокрема, про:

найменування центру, його місцезнаходження, номери телефонів для довідок, факсу, адресу веб-сайту, електронної пошти;

графік роботи центру (прийомні дні та години, вихідні дні);

перелік адміністративних послуг, які надаються через центр, та відповідні інформаційні картки адміністративних послуг;

строки надання адміністративних послуг;

бланки заяв та інших документів, необхідних для звернення за отриманням адміністративних послуг, а також зразки їх заповнення;

платіжні реквізити для оплати платних адміністративних послуг;

супутні послуги, які надаються в приміщенні центру;

прізвище, ім’я, по батькові керівника центру, контактні телефони, адресу електронної пошти;

положення про центр;

регламент центру.

13. Перелік адміністративних послуг, які надаються через центр, розміщується у доступному та зручному для суб’єктів звернення місці. Адміністративні послуги в переліку групуються за моделлю життєвих ситуацій суб’єктів звернення та сферами правовідносин (законодавства), та суб’єктами надання адміністративних послуг.

14. Бланки заяв, необхідні для замовлення адміністративних послуг, розміщуються у секторі інформування на стендах-накопичувачах або стелажах із вільним доступом до них суб’єктів звернення.

15. Особам з обмеженими фізичними можливостями забезпечується вільний доступ до інформації, зазначеної в цьому розділі, шляхом розміщення буклетів, інформаційних листів на стендах, інших необхідних матеріалів, надрукованих шрифтом Брайля.

16. На основі узгоджених рішень із суб’єктами надання адміністративних послуг у центрі можуть надаватися адміністративні послуги безпосередньо такими суб’єктами.

17. Переяслав-Хмельницька районна державна адміністрація, створює та забезпечує роботу окремого розділу на своєму веб-сайті, де розміщується інформація, зазначена в пункті 12 цього  регламенту, а також відомості про місце розташування центру, найближчі зупинки громадського транспорту, під’їзні шляхи, місця паркування, інша корисна для суб’єктів звернення інформація.

18. Інформація, яка розміщується в приміщенні центру та на веб-сайті, повинна бути актуальною і повною.

Інформація на веб-сайті  має бути зручною для пошуку та копіювання.

19. Суб’єктам звернення, які звернулися до центру з використанням засобів телекомунікаційного зв’язку (телефону, електронної пошти, інших засобів зв’язку), забезпечується можливість отримання інформації про надання адміністративних послуг центром у спосіб, аналогічний способу звернення.

 ІІІ. Інформаційна та технологічна картки адміністративних послуг

20. Голова Переяслав-Хмельницькоїрайонної державної адміністрації, а також керівник центру можуть вносити  суб'єктові надання  адміністративної  послуги пропозиції щодо необхідності внесення змін до затверджених інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг (у тому числі для документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності).

21. У разі внесення змін до законодавства щодо надання адміністративної послуги суб'єкт її надання своєчасно інформує про це голову Переяслав-Хмельницькоїрайонної державної адміністрації, а також керівника центру, готує пропозиції щодо внесення змін до інформаційних або технологічних карток згідно із законодавством.

 

ІV. Керування чергою в центрі

 

22. З метою забезпечення зручності та оперативності обслуговування суб'єктів звернення у центрі вживаються заходи для запобігання утворенню черги, а у разі її утворення - для керування чергою.

23. У центрі може здійснюватися попередній запис суб'єктів звернення на прийом до адміністратора на визначену дату та час. Попередній запис може здійснюватися шляхом особистого звернення до центру, за телефоном та/або електронної реєстрації (електронна пошта, Skype). Прийом суб'єктів звернення, які зареєструвалися шляхом попереднього запису, здійснюється у визначені керівником центру години.

24. Центр може здійснювати керування чергою в інший спосіб, гарантуючи дотримання принципу рівності суб'єктів звернення.

 

V. Прийняття заяви та інших документів у центрі

 

25. Прийняття від суб'єкта звернення заяви та інших документів, необхідних  для   надання   адміністративної   послуги   (далі  - вхідний  пакет документів), та повернення документів з результатом надання адміністративної послуги (далі - вихідний пакет документів) здійснюється виключно в центрі.

26. Прийняття від суб'єктів господарювання заяви про видачу документів дозвільного   характеру   та    документів,   що   додаються   до   неї,   декларації

відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства, видача (переоформлення, видача дублікатів, анулювання) документів дозвільного характеру, які оформлені  регіональними  та  місцевими  дозвільними органами,  та зареєстрованих декларацій здійснюються відповідно до Закону України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності".

27. Суб'єкт звернення має право подати вхідний пакет документів у центрі особисто, через уповноваженого представника, надіслати його поштою (рекомендованим листом з описом вкладення) або в передбачених законом випадках за допомогою засобів телекомунікаційного зв'язку.

28. У разі коли вхідний пакет документів подається уповноваженим представником суб'єкта звернення, пред'являються документи, що посвідчують особу представника та засвідчують його повноваження.

29. Адміністратор центру перевіряє відповідність вхідного пакета документів інформаційній картці адміністративної послуги,  у разі потреби надає допомогу суб'єктові звернення в заповненні бланка заяви. У разі коли суб'єкт звернення припустився неточностей або помилки під час заповнення бланка заяви, адміністратор  повідомляє суб'єктові звернення про відповідні недоліки та надає необхідну допомогу в їх усуненні.

30. Адміністратор центру складає опис вхідного пакета документів, у якому зазначаються інформація про заяву та перелік документів, поданих суб'єктом звернення до неї, у двох примірниках (додаток 1).

31. Суб'єктові звернення надається примірник опису вхідного пакета документів за підписом і з проставлянням печатки (штампа) відповідного адміністратора  центру, а також відмітки про дату та час його складення. Другий примірник опису вхідного пакета документів зберігається в матеріалах справи, а у разі здійснення в центрі електронного документообігу - в електронній формі.

32. Адміністратор центру під час отримання вхідного пакета документів зобов'язаний з'ясувати прийнятний для суб'єкта звернення спосіб його повідомлення про результат надання адміністративної  послуги, а також спосіб передачі суб'єктові звернення вихідного пакета документів (особисто, засобами поштового або телекомунікаційного зв'язку), про що зазначається в описі вхідного пакета документів у паперовій та/або електронній формі.

33. Адміністратор центру здійснює реєстрацію вхідного пакета документів шляхом внесення даних до журналу реєстрації (у паперовій  та/або електронній формі). Після внесення даних справі присвоюється номер, за яким здійснюється її ідентифікація та який фіксується на бланку заяви і в описі вхідного пакета документів (додаток 2).

34. У разі коли вхідний пакет документів отримано засобами поштового зв'язку і він не містить інформації про прийнятний для суб'єкта звернення спосіб його повідомлення, адміністратор центру не пізніше наступного робочого дня надсилає  суб'єктові  звернення опис  вхідного  пакета  документів електронною поштою (та/або його відскановану копію) чи іншими засобами телекомунікаційного зв'язку.

35. Після реєстрації вхідного пакета документів адміністратор центру формує справу у паперовій та/або електронній формі та в разі потреби здійснює її копіювання та/або сканування.

36. Інформацію про вчинені дії адміністратор центру вносить до листа про проходження справи у паперовій та/або електронній  формі  (крім випадків, коли адміністратор є суб'єктом надання адміністративної послуги). Лист про проходження справи також містить відомості про послідовність дій (етапів), необхідних для надання адміністративної послуги, та залучених суб'єктів надання адміністративних послуг (додаток 3).

 

VІ. Опрацювання справи (вхідного пакета документів)

 37. Після вчинення дій, передбачених пунктами  25 - 36 цього Регламенту,

адміністратор центру зобов'язаний невідкладно, але не пізніше наступного  робочого  дня,  надіслати  (передати)  вхідний  пакет  документів суб'єктові надання адміністративної послуги, до компетенції якого належить питання прийняття рішення у справі, про що робиться відмітка в листі про проходження справи із зазначенням часу, дати та найменування суб'єкта надання адміністративної послуги, до якого її надіслано, та проставленням печатки (штампа) адміністратора, що передав відповідні документи.

38. Передача справ у паперовій формі від центру до суб'єкта надання адміністративної послуги здійснюється шляхом  отримання відповідних справ працівниками суб’єкта надання адміністративних послуг у центрі, доставки працівником центру або надсилання від сканованих документів з використанням засобів телекомунікаційного зв’язку,  але не менше ніж один раз протягом робочого дня.

39. Після отримання справи суб'єкт надання адміністративної послуги зобов'язаний внести запис про її отримання із зазначенням дати та часу, прізвища, імені, по батькові відповідальної посадової особи до листа про проходження справи.

40. Контроль за дотриманням суб'єктами надання адміністративних послуг строків розгляду справ та прийняття рішень здійснюється адміністраторами центру відповідно до посадових інструкцій за рішенням керівника центру.

41. Суб'єкт надання адміністративної послуги зобов'язаний:

своєчасно інформувати центр про перешкоди у дотриманні строку розгляду справи та прийнятті рішення, інші проблеми, що виникають під час розгляду справи; надавати  інформацію   на  усний  або   письмовий   запит   (у   тому  числі шляхом надсилання  на   адресу   електронної   пошти)   адміністратора   центру про  хід розгляду справи.

У разі виявлення факту порушення вимог законодавства щодо розгляду справи  (строків  надання адміністративної послуги тощо) адміністратор центру невідкладно інформує про це керівника центру.

VІІ. Передача вихідного пакета документів суб'єктові звернення 

42. Суб'єкт надання адміністративної послуги невідкладно, але не пізніше наступного робочого дня після оформлення результату надання  адміністративної послуги, формує вихідний пакет документів та передає його до центру, про що зазначається в листі про проходження справи. 

43. Адміністратор центру невідкладно у день надходження вихідного пакета документів повідомляє про результат надання адміністративної  послуги суб'єктові звернення у спосіб, зазначений в описі вхідного пакета документів, здійснює реєстрацію вихідного пакета документів шляхом внесення відповідних відомостей до листа про проходження справи, а також до відповідного реєстру в паперовій та/або електронній формі.

44. Вихідний пакет документів передається суб'єктові звернення особисто під розписку (у тому числі його уповноваженому представникові) у разі пред'явлення документа, що посвідчує особу та/або засвідчує його повноваження, або у випадках, передбачених законодавством, передається в інший прийнятний для суб'єкта звернення спосіб. Інформація про дату отримання вихідного пакета документів суб'єктом звернення зберігається в матеріалах справи.

45. У разі незазначення суб'єктом звернення зручного для нього способу отримання вихідного пакета документів або його неотримання в центрі протягом двох місяців відповідні документи надсилаються суб'єктові звернення засобами поштового зв'язку. У разі відсутності відомостей про місце проживання (місцезнаходження) суб'єкта звернення та іншої контактної інформації вихідний пакет документів зберігається протягом тримісячного строку в центрі, а потім передається для архівного зберігання.

46. У разі коли  адміністративна послуга  надається  невідкладно,  адміністратор  центру  реєструє інформацію  про результат   розгляду  справи  в журналі (у паперовій та/або електронній формі), негайно формує вихідний пакет документів та передає його суб'єктові звернення.

47. Відповідальність за несвоєчасне та неналежне надання адміністративних послуг несуть суб'єкти надання таких послуг та в межах повноважень адміністратори і керівник центру.

48. Інформація про кожну надану адміністративну послугу та справу у паперовій (копія) та/або електронній (відскановані документи) формі,  зокрема заява  суб'єкта  звернення,  результат надання  адміністративної послуги, зберігається у центрі.

Усі матеріали справи зберігаються у суб'єкта надання адміністративної послуги.

Керівник апарату адміністрації                                        В.М.Перчук

Додаток 1

до Регламенту центру надання

адміністративних послуг при Переяслав-Хмельницькій
районній державній адміністрації










Опис вхідного пакету документів

 

До справи  від_____________ № ____________

 

Для одержання ______________________________________________________

(назва адміністративної послуги)

___________________________________________________________________

Суб’єкт надання АП__________________________________________________

___________________________________________________________________

Заявник ____________________________________________________________

(ПІБ, телефон)

Термін виконання ___________________________________________________

 

Перелік прийнятих документів:

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Дата і час складання ________________________________________________

 

Підпис адміністратора _______________________________________________

 

Підпис суб’єкта звернення ___________________________________________

 

Телефон для довідок: ________________________________________________

Додаток 2

до Регламенту центру надання

адміністративних послуг при Переяслав-Хмельницькій 
районній державній адміністрації

ЖУРНАЛ ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН

АДМІНІСТРАТОРАМИ ЦЕНТРУ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ

ПРИ ПЕРЕЯСЛАВ-ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ РАЙОННІЙ ДЕРЖАВНІЙ АДМІНІСТРАЦІЇ *

№ заяви

Назва АП

Дата прийняття заяви

ПІБ суб’єкта звернення, адреса

Спосіб отримання результату

Суб’єкт надання АП

Кінцевий строк виконання АП

Дата передачі

вхідного пакету документів суб’єкту надання  АП

Дата повернення вихідного пакету документів

Примітка

*У разі потреби журнал може доповнюватись додатковими графами

Додаток 3

до Регламенту центру надання

адміністративних послуг при Переяслав-Хмельницькій
районній державній адміністрації

Лист про проходження справи

 

№ _____________ від ________________

 

Назва АП__________________________________________________________ ___________________________________________________________________

КІНЦЕВИЙ СТРОК ВИКОНАННЯ АП_________________________________

 

ПІБ суб’єкта звернення, адреса, телефон ________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

 

Спосіб отримання результату _________________________________________

Суб’єкт надання АП

Дата та час передачі документів до суб’єкту надання АП

Підпис про отримання документів суб’єктом надання АП

Прізвище представника суб’єкта надання АП

Дата повернення вихідного пакету документів суб’єктом надання АП

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПОВІДОМЛЕННЯ СУБ'ЄКТА ЗВЕРНЕННЯ ПРО  РЕЗУЛЬТАТИ  НАДАННЯ  АП:

Дата _____________ за телефоном _____________________________________

 МП        _______________(ПІБ адміністратора центру)   __________ (Підпис)

Результат отримав  « _____»________2014 р.      _________________   (підпис)

Дата поштового відправлення  _____________________

ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження голови

Переяслав-Хмельницької районної

державної адміністрації

                       №

Перелік

адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг при Переяслав-Хмельницькій районній державній адміністрації

№ п/п

Найменування адміністративної послуг, що надається через центр надання адміністративних послуг

Правові підстави для надання адміністративної послуги

 

1.

Державна реєстрація юридичної особи або фізичної особи, яка має намір стати підприємцем.

 

Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців»

 

-“-

 

-“-

 

 

-“-

 

 

-“-

 

 

 

-“-

 

 

-“-

 

2.

Видача витягу, виписки, довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

 

 

3.

Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи.

 

4.

Включення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців відомостей про створення відокремленого підрозділу юридичної особи або про його закриття.

 

5.

Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу - підприємця, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

 

 

6.

Видача юридичним особам дублікатів оригіналів їх установчих документів та змін до них.

 

 

7.

Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації, злиття, приєднання, поділу або перетворення.

 

8.

Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичною особою - підприємцем за її рішенням.

Закон Укаїни « Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб –підприємців»

 

9.

Державна реєстрація:

1) права власності на нерухоме майно;

2) інших речових прав на нерухоме майно (крім державної реєстрації іпотеки нерухомого майна).

 

Закон України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»

 

 

-“-

 

10.

Видача витягу, інформаційної довідки та виписки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

 

 

11.

Реєстрація громадського об’єднання.

Закон України «Про громадські об’єднання»

-“-

-“-

 

 

-“-

 

 

 

-“-

 

 

 

 

 

-“-

 

12.

Прийняття повідомлення про утворення громадського об’єднання.

 

13.

Видача дубліката оригіналу свідоцтва про реєстрацію громадського об’єднання та/або статуту.

 

14.

Внесення до Реєстру громадських об’єднань відомостей про відокремлений підрозділ громадського об’єднання.

 

 

15.

Прийняття повідомлення про зміни до статуту громадського об’єднання, зміни у складі керівних органів громадського об’єднання, зміну особи (осіб), уповноваженої представляти громадське об’єднання, зміну місцезнаходження зареєстрованого громадського об’єднання.

 

 

16.

Прийняття повідомлення про зміну найменування громадського об’єднання, мети (цілей), зміну особи (осіб), уповноваженої представляти громадське об’єднання, утворене шляхом прийняття повідомлення про утворення.

 

17.

Внесення до реєстру громадських об’єднань запису про рішення щодо саморозпуску або реорганізації громадського об’єднання, а також про припинення діяльності громадського об’єднання.

 

 

Закон України «Про громадські обєднання»

 

18.

Державна реєстрація друкованого засобу масової інформації з місцевою сферою розповсюдження

Закон України «Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні»

-“-

 

-“-

 

-“-

 

19.

 Перереєстрація друкованого засобу масової інформації з місцевою сферою розповсюдження

 

20.

Видача дубліката свідоцтва про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації з місцевою сферою розповсюдження

 

21.

Визнання недійсним свідоцтва про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації з місцевою сферою розповсюдження на підставі повідомлення засновника

 

22.

Оформлення та видача або обмін паспорта громадянина України для виїзду за кордон (у тому числі термінове оформлення)

Закон України «Про порядок виїзду з України і в’їзду в Україну громадян України», «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус»

 

23.

Оформлення та видача проїзного документа дитини

Закон України «Про порядок виїзду з України і в’їзду в Україну громадян України»

 

24.

Оформлення та видача паспорта громадянина України

Закон України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи ї спеціальний статус», постанова Верховної Ради України від 26 червня 1992 р. № 2503-XІІ «Про затвердження положень про паспорт громадянина України та про паспорт громадянина України для виїзду за кордон»

 

25.

Оформлення та видача паспорта громадянина України у разі обміну замість пошкодженого, втраченого або викраденого

 

26.

Вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні громадянином 25- і 45-річного віку

Постанова Верховної Ради України від 26 червня 1992 р. № 2503-XІІ «Про затвердження положень про паспорт громадянина України та про паспорт громадянина України для виїзду за кордон»

 

27.

Реєстрація місця проживання особи

Закон України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні»

 

-“-

 

28.

Зняття з реєстрації місця проживання особи

 

29.

Реєстрація місця перебування особи

 

30.

 Оформлення та видача довідки про реєстрацію місця проживання або місця перебування особи

 

31.

Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру

Закон України «Про Державний земельний кадастр»

-“-

 

 

-“-

 

 

-“-

 

 

-“-

 

 

-“-

 

 

-“-

 

 

 

 

 

-“-

 

 

 

 

 

 

32.

Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку

 

33.

Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту, з видачею витягу

 

34.

Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць з видачею витягу

 

35.

 Державна реєстрація обмежень у використанні земель з видачею витягу

 

36.

Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про обмеження у використанні земель, встановлені законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами, з видачею витягу

 

37.

Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, допущеної органом, що здійснює його ведення, з видачею витягу

 

38.

Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі:

1) витягу з Державного земельного кадастру про:

землі в межах території адміністративно-територіальних  одиниць

обмеження у використанні земель

земельну ділянку

2) довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території)

3) викопіювань з кадастрової карти (плану) та іншої картографічної документації

 

 

39.

Видача довідки про: 
1) наявність та розмір земельної частки (паю) 
2) наявність у Державному земельному кадастрі відомостей про одержання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення (використання)

 

Земельний кодекс України

 

40.

 Видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із землеустрою

Закон України «Про землеустрій»

 

 

-“-

 

-“-

 

41.

 Видача довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями

 

42.

Видача витягу з Державного реєстру сертифікованих інженерів-землевпорядників

 

43.

Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки

Закон України «Про оцінку земель»

 

44.

Видача витягу з Державного реєстру сертифікованих інженерів-геодезистів

Закон України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність»

 

45.

Видача фізичним особам висновку

державної санітарно-епідеміологічної експертизи діючих об’єктів

 

 

Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення»

 
 

46.

Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки

Кодекс цивільного захисту України

 

47.

Реєстрація декларації (внесення змін до декларації) про початок виконання підготовчих робіт

Закон України « Про регулювання містобудівної діяльності»

 

48.

Реєстрація декларації ( внесення змін до декларації) про початок виконання будівельних робіт

-“-

 

49.

Реєстрація декларації (внесення змін до декларації) про готовність об’єкта до експлуатації

-“-

 

50.

Видача (переоформлення, видача дублікатів, анулювання) документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності

Закон Укроаїни « Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності»

 

51.

Видача містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки

Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності»

 

52.

Видача паспорта прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності

 

53.

Видача будівельного паспорта забудови земельної ділянки

 

 

54.

Надання висновку про наявні обмеження використання земельної ділянки

 

Земельний кодекс України, Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності»

 

Керівник апарату адміністрації                                                                                          В.М.Перчук