Карта залучення міжнародної допомоги

Реформи

"Урядова гаряча лінія"

Федерація футболу

На допомогу захисникам Батьківщини!



Як виявити терориста

Терористи, як правило, діють потайки, намагаючись не попадатися на очі ні правоохоронним органам, ні простим громадянам. Але їх діяльність цілком може здатися незвичайною або підозрілою. Якщо ознаки дивної поведінки не знаходять природного пояснення, негайно повідомите про це в силові структури. Будьте уважні, постарайтеся запам'ятати прикмети цих людей, відмінні риси їх осіб, одяг, імена, клички, можливі шрами і татуювання, особливості мови і манери поведінки, тематику розмов тощо.

Не намагайтеся їх зупиняти самі, інакше ви можете стати їх першою жертвою.

                                                         На що необхідно звертати увагу

- На підозрілих осіб, як правило непримітних, таких, що не виділяються, але дивних.

- На невеликі групи людей, що зібралися з певною метою, можливо агресивно налагоджених.

- На квартири, що здаються або знімаються, підвали, підсобні приміщення, склади, навколо яких спостерігається дивна активність.

- На підозрілі телефонні розмови.

- У разі, якщо ви помітили підозріле, проявіть наполегливість в проясненні ситуації, при необхідності залучіть близьких і знайомих, сусідів. Деякі безтурботні громадяни можуть сказати, що це параноя. Ні, це пильність, прийнята в усіх розвинених країнах світу.

Рекомендації фахівців служб безпеки

Будьте особливо пильними і остерігайтеся людей, одягнених не по сезону. Якщо ви бачите літом людину, одягнену в плащ або товсту куртку, - будьте особливо обережні - під таким одягом терористи найчастіше ховають бомби. Краще всього триматися від таких людей чимдалі і привернути до них увагу співробітників правоохоронних органів.

Остерігайтеся людей з великими сумками, баулами і валізами, особливо, якщо вони знаходяться в незвичному місці (наприклад, з баулом в кінотеатрі або на святі).

Попри те, що ця людина, швидше за все, виявиться туристом або торговцем, все ж зайва обережність не зашкодить.

Намагайтеся віддалитися на максимальну відстань від тих, хто поводиться неадекватно, знервовано, перелякано, озираючись, перевіряючи щось в одязі або у багажі.

Якщо ви не можете віддалитися від підозрілої людини, стежте за мімікою її обличчя. Фахівці повідомляють, що смертник, який готується до теракту, зазвичай виглядає надзвичайно зосереджено, губи щільно стислі, або повільно рухаються, неначе читаючи молитву.

І стандартні рекомендації, яких, на жаль, найчастіше не дотримуються : ні в якому разі не піднімайте забуті речі: сумки, мобільні телефони, гаманці.

Ні в якому разі не приймайте від незнайомців ніяких подарунків, не беріть речей з проханням передати іншій людині.

 

Обласний методичний кабінет
Навчально-методичного центру  ЦЗ та БЖД Київської області

Як поводитися під час раптового артобстрілу

Якщо ви почули свист снаряда (він схожий більше на шерех), а через 2-3 секунди - вибух, відразу падайте на землю.

Не панікуйте: вже те, що ви чуєте сам звук польоту, означає, що снаряд пролетів досить далеко від вас, а ті секунди перед вибухом лише підтвердили досить безпечну відстань.

Проте наступний снаряд полетить ближче до вас, тому замість самозаспокоєння швидко і уважно озирніться навкруги: де можна сховатися надійніше?

У разі, якщо обстріл застав вас у маршрутці, тролейбусі або трамваї - слід негайно зупинити транспорт, відбігти від дороги в напрямі "від будівель і споруд" і залягти на землю.

Озирніться і очима пошукайте надійніше укриття неподалік. Перебігати слід короткими швидкими кидками відразу після наступного вибуху.

Якщо перші вибухи застали вас в дорозі на власному автомобілі - не розраховуйте, що на авто ви зможете швидко втекти від обстрілу: ви ніколи не знатимете, в який бік перенесеться вогонь, і чи не почнеться далі обстріл, скажімо, з мінометів.

Крім того, бензобак вашого авто додає небезпечного ризику обгоріти. Тому знову-таки: негайно зупиняйте машину і швидше шукайте укриття.

НЕ ПІДХОДЯТЬ ДЛЯ УКРИТТЯ:

Під'їзди будь-яких будівель, навіть невеликі прибудовані споруди. Від багатоповерхових і багатоквартирних будинків взагалі слід відбігти хоч би на 30-50 метрів.

Місця під різною технікою (скажімо, під вантажівкою або під автобусом).

Звичайні ЖЭКівські підвали будинків. Вони абсолютно не пристосовані для укриття під  час авіанальотів або ракетно-артилерійського обстрілу (йдеться про слабкі перекриття, відсутність запасних виходів, вентиляції тощо). Є великий ризик опинитися під масивними завалами. Захаращення таких підвалів може призвести до моментальної пожежі або задимленості.

Ніколи не слід ховатися назовні під стінами сучасних будівель! Нинішні бетонні "коробки" не мають найменшого запасу міцності і легко розсипаються (чи "складаються") не лише від прямого попадання, але і навіть від сильної вибухової хвилі: є великий ризик зсувів і завалів.

Не можна також ховатися під стінами офісів і магазинів : від вибухової хвилі згори падатиме багато скла; це не менш небезпечно, чим металеві осколки снарядів.

Іноді люди інстинктивно ховаються серед будь-яких штабелів, в місцях, закладених контейнерами, заставлених ящиками, будматеріалами тощо (спрацьовує підсвідомий рефлекс: сховатися так, щоб не бачити нічого).

Ця помилка небезпечна тим, що навколо вас можуть бути легкозаймисті предмети і речовини : виникає ризик опинитися серед раптової пожежі.

Іноді люди з переляку стрибали в річку, в ставок, фонтан тощо. Вибух бомби або снаряда у воді навіть на значній відстані дуже небезпечні: сильний гідроудар і , як наслідок , важка контузія. 

Можна сховатися в наступних місцях:

У спеціально обладнаній захисній споруді  (бомбосховищі), - якщо пощастить. Від звичайного ЖЭКівського підвалу справжнє бомбосховище відрізняється товстим надійним перекриттям над головою, системою вентиляції і наявністю двох (і більше) виходів на поверхню.

У підземному переході.

У метро (ідеально підходить).

У будь-якій канаві, траншеї або ямі.

У широкій трубі водостоку під дорогою (не варто лізти занадто глибоко, максимум на 3-4 м).

Уздовж високого бордюру або фундаменту огорожі;

У дуже глибокому підвалі під капітальними будинками старої забудови (бажано, щоб він мав 2 виходи).

У підземному овочесховищі, силосній ямі тощо.

У оглядовій ямі відкритого (на повітрі) гаража або станції технічного обслуговування.

У каналізаційних люках поряд з вашим будинком, це дуже хороша схованка (але чи вистачить у вас сил швидко відкрити важку залізяку? )

Важливо також, щоб це була саме каналізація або водопостачання - ні в якому разі не газова магістраль!

У ямах - "воронках", що залишилися від попереднього обстрілу або авіанальотів.

У гіршому разі - коли в полі зору немає укриття, куди можна перебігти одним швидким кидком - просто лягайте на землю і лежіть, закривши голову руками!

Переважна більшість снарядів і бомб розриваються у верхньому шарі грунту або асфальту, тому осколки у момент вибуху розлітаються на висоті не менше 30-50 см над поверхнею.

Отже, загальне правило: ваше укриття має бути хоч мінімально поглибленим і, в той же час, повинне знаходитися чимдалі від споруд, які можуть звалитися на вас згори при прямому попаданні, або можуть спалахнути.

Ідеальний захист дає траншея або канава (подібна до окопу) глибиною 1-2 м, на відкритому місці.

Сховавшись в укритті, лягайте і обхопіть голову руками. Трохи відкрийте рот - це убереже від контузії при близькому розриві снаряда або бомби. Не панікуйте.

Займіть свою психіку чимось. Можна рахувати вибухи: знайте, що максимум після 100-го вибуху обстріл точно закінчиться. Можна спробувати подумки рахувати хвилини.

По-перше, це відволікає. По-друге, так ви зможете орієнтуватися в ситуації: артилерійський обстріл не триває вічно, максимум - двадцять хвилин; авіаналіт - значно менше.

У наш час не буває довгих бомбардувань, великі групи бомбардувальників не застосовуються.

Після закінчення обстрілу (бомбардування), залишаючи місце притулку, не давайте собі розслабитися.

Тепер уся ваша увага має бути сконцентрована собі під ноги! Не піднімайте із землі ніяких незнайомих вам предметів: авіабомба, ракета або снаряд могли бути касетними!

Бойові елементи часто розриваються при падінні, але можуть вибухнути пізніше, в руках - від щонайменшого руху або дотику. Уся увага - дітям і підліткам : не дайте їм підняти що-небудь з-під ніг! 

Обласний методичний кабінет
Навчально-методичного центру  ЦЗ та БЖД Київської області

Загальні правила безпеби при загрозі терористичного акту

                                         Загальні правила безпеби при загрозі терористичного акту

До терористичного акту неможливо підготуватися заздалегідь, тому слід бути насторожі завжди. Слід проявляти особливу обережність на багатолюдних заходах з тисячами учасників, в популярних розважальних закладах, гіпермаркетах. 

- Звертайте увагу на підозрілих людей, предмети, на будь-які підозрілі дрібниці. Повідомляйте про усе підозріле співробітникам правоохоронних органів.

- Ніколи не приймайте від незнайомців пакети і сумки, не залишайте свій багаж без нагляду.

- У сім'ї має бути план дій в надзвичайних обставинах, в усіх членів сім'ї мають бути записані номери телефонів, адреси електронної пошти.

- Необхідно заздалегідь призначити місце, де ви зможете зустрітися з членами вашої сім'ї в екстреній ситуації.

- У разі евакуації візьміть з собою набір предметів першої необхідності і документи.

- Завжди дізнавайтеся, де знаходяться резервні виходи з приміщення.

- У будинку необхідно зміцнити і опечатати входи в підвали і на горища, встановити домофон, звільнити сходові клітини і коридори від предметів, що їх захаращують.

Треба організувати чергування мешканців вашого будинку, які регулярно обходитимуть будівлю, спостерігаючи, чи все в порядку, звертаючи особливу увагу на появу незнайомих облич і автомобілів, розвантаження мішків і ящиків.

Якщо стався вибух, пожежа, землетрус, ніколи не користуйтеся ліфтом.

Намагайтеся не піддаватися паніці, що б не сталося, пам'ятайте, що паніка може спровокувати терористів і прискорити теракт, а також перешкодити владі запобігти злочину або зменшити його наслідки.

До терористичного акту неможливо підготуватися заздалегідь, тому слід бути насторожі завжди. Слід проявляти особливу обережність на багатолюдних заходах з тисячами учасників, в популярних розважальних закладах, гіпермаркетах.

 

 Обласний методичний кабінет
НМЦ ЦЗ та БЖД Київської області 

Медичні засоби індивідуального захисту

МЕДИЧНІ ЗАСОБИ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ

Медичні засоби захисту і профілактики мають бути у кожного. Вони необхідні  в надзвичайних ситуаціях, допоможуть при травмах, отруєннях, ураженні радіаційною речовиною.

Аптечка індивідуальна АІ

Аптечка індивідуальна АІ – ефективний засіб медичного захисту. Вона містить радіозахисні, проти блювотні, протибактеріальні, протибольові засоби і антидот, що використовується при отруєнні фосфорорганічними речовинами. Необхідно уважно вивчити правила користування аптечкою за інструкцією.

Індивідуальний протихімічний пакет ІПП

Індивідуальний протихімічний пакет – це набір дегазуючих речовин, призначених для обробки шкірних покривів і невеликих ділянок одягу і спорядження, заражених отруйними речовинами або бактеріологічними (біологічними) засобами.

Тампони добре змочити розчином (він токсичний; у разі   потрапляння в очі – промити їх великою кількістю чистої води).

Спочатку протерти відкриті ділянки шкіри(наприклад кисті рук. Обличчя), а потім краї коміра і манжети одягу, засоби індивідуального захисту і спорядження.

Першим тампоном видалити ОР зі шкірного покриву щипковим рухом, потім протерти  уражену ділянку іншими, змоченими у  розчині, тампонами.

Пакет перев'язувальний індивідуальний стерильний

Комплект стерильного перев`язувального матеріалу, призначеного для надання першої медичної допомоги.

Таблетований препарат «Акватабс»

Хлорвмісні пігулки для знезараження питної води. Мають високу бактерицидну, вірусоцидну і фунгіцидну дію. Одна пігулка містить 3,5 мг активного хлору. Цього достатньо для знезараження 750 мл води

Дії при надзвичайних ситуаціях на вулиці

ДІЇ ПРИ НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ НА ВУЛИЦІ

Завжди повідомляйте батькам, де ви перебуватимете та коли плануєте повернутися додому. Найчастіше від злодії потерпають довірливі, наївні, недосвідчені чи дуже самовпевнені діти.

Намагайтеся не ходити пізно ввечері поодинці.

Якщо ви пізно повертаєтесь додому, попросіть друзів провести, а родичів чи знайомих зустріти вас.

Плануйте свій маршрут освітленими і багатолюдними вулицями.

За необхідності повертатися пізно краще заздалегідь дістати ті речі, якими можна злякати нападників чи захиститися від них.

З метою самозахисту можна використовувати газовий балончик, електрошокер, свисток, запалену сигарету, ручку чи олівець, ключ, парасольку, запальничку. Тримайте їх в руці або в зручній кишені.

Уникайте парків, скверів, подвір`їв, підозрілих місць, де можуть збиратися галасливі нетверезі компанії.

Якщо у безлюдному місці ви натрапили на групу людей, які починають вас зачіпати, не реагуйте на їх провокації.

Увімкніть беззвучний режим у мобільному телефоні, аби сигнал виклику не привертав уваги.

Заздалегідь прикрийте чи зніміть прикраси, цінні речі.

Сідаючи в таксі, зверніть увагу на його номерний знак. Не показуйте водієві, що у вашому гаманці значна сума грошей. Ні в якому разі не сідайте у випадковий автомобіль!

Не заходьте в під`їзд чи ліфт разом із незнайомцями, почекайте людей, що викликають довіру. Якщо на вас напали в під`їзді, дзвоніть в усі двері і кричіть «Пожежа!». На такий крик люди вибігають завжди.

Не треба на вулиці розмовляти з п`яними, навіть знайомими, людьми, оскільки вчинки нетверезої людини можуть бути непередбачуваними та жорсткими.

Якщо ви почули на вулиці кроки за спиною чи побачили підозрілу особу, яка йде на зустріч, - прискорте темп, перейдіть на інший бік вулиці, поверніть.

Якщо хтось переслідує вас – не панікуйте : перейдіть на біг, прямуйте до будинків або людних освітлених місць, зайдіть до найближчого магазину  чи іншої установи.

Якщо на вас  напали на вулиці, створіть якомога більше шуму : кричіть, розбийте скло, вдарте по машині, що стоїть поряд, щоб спрацювала сигналізація.

Якщо нападник озброєний, намагайтеся не робити різких рухів, аби не спровокувати злочинця.

На вимогу віддати мобільний телефон чи гаманець ліпше спокійно це зробити. Так ви збережете собі життя.

Намагайтеся уважно розглянути злочинця, а потім, за першої ж можливості, повідомте в міліцію про напад за номером 102.

Положення про сектор з питань надзвичайних ситуацій Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації

ПЕРЕЯСЛАВ-ХМЕЛЬНИЦЬКА
РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
  18 липня 2016                                                                                       № 266
 
Про затвердження Положення про  відділ з питань надзвичайних ситуацій та ліквідації наслідків чорнобильської катастрофи Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації
 
Відповідно до Законів України «Про місцеві державні адміністрації», «Про охорону праці», постанови Кабінету Міністрів України від 26.09.2012
№ 887 «Про затвердження Типового положення про структурний підрозділ місцевої державної адміністрації», наказу Міністерства енергетики та вугільної промисловості України від 01.03.2013 № 85 «Про затвердження Методичних рекомендацій з розроблення положення про структурний підрозділ з охорони праці місцевої державної адміністрації», наказу Державної служби України з надзвичайних ситуацій від 11.03.2013 № 75 «Про затвердження Методичних рекомендацій з розроб­лення положень про структурний підрозділ з питань цивільного захисту місцевої державної адміністрації», розпорядження голови Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації від 31.05.2015        № 215«Про упорядкування структури Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації»:
 
1. Затвердити Положення про відділ з питань надзвичайних ситуацій та ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації, що додається.
 
2. Визнати такими, що втратив  чинність п. 1 розпорядження голови  Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації   від 29 липня 2015 року №  298 «Про затвердження Положення про сектор з питань надзвичайних ситуацій Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації»
 
 
 
 
 
 Голова адміністрації                                                                            А.В.Пряхін
 
 
 
ЗАТВЕРДЖЕНО
     Розпорядження   голови
Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації
                                                                     18.07.2016                          №266  
 
 
ПОЛОЖЕННЯ
про відділ з питань надзвичайних ситуацій та ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації
 
1. Відділ з питань надзвичайних ситуацій та ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації (далі - відділ) утворюється головою Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації, входить до її складу і в межах Переяслав-Хмельницького району (далі – району)  забезпечує виконання покладених на відділ завдань.
 
2. Відділ підпорядкований голові Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації (далі – адміністрації), а також підзвітний і підконтрольний Департаменту з питань цивільного захисту та захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи Київської обласної державної адміністрації.
 
3. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, розпорядженнями голів Київської обласної та Переяслав-Хмельницької районної державних адміністрацій, а також  Положенням про відділ з питань надзвичайних ситуацій та ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації (далі - Положення).
Робота відділу щодо здійснення повноважень з охорони праці здійснюється відповідно до плану роботи та графіків обстежень суб'єктів господарювання, затверджених головою адміністрації.
 
4. Основним завданням відділу є забезпечення реалізації державної політики у сфері цивільного захисту, ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи та з питань охорони праці, промислової безпеки, забезпечення виконання законодавства України з питань  запобігання та виявлення корупції на території району. Забезпечення реалізації державної політики у сфері ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи і соціального захисту населення, яке від неї постраждало. Забезпечення виконання Державних програм соціального захисту населення, постраждалого внаслідок Чорнобильської катастрофи. Впровадження сучасних інформаційних технологій та банку даних з питань соціального захисту населення району, постраждалого від наслідків Чорнобильської катастрофи
 
5. Відділ відповідно до визначених повноважень виконує такі завдання:
1) організовує виконання Конституції і законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, наказів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, розпоряджень голів Київської обласної та Переяслав-Хмельницької районної державних адміністрацій та здійснює контроль за їх реалізацією;
2) забезпечує у межах своїх повноважень захист прав і законних інтересів фізичних та юридичних осіб;
3) надає адміністративні послуги у випадках, передбачених чинним законодавством України;
4) здійснює державний контроль за дотриманням підприємствами, установами та організаціями правил, норм, стандартів у межах визначених повноважень;
5) аналізує стан та тенденції розвитку галузі цивільного захисту,  охорони праці,  запобігання корупції на території району та вживає заходів до усунення недоліків;
6) бере участь у підготовці пропозицій до проектів програм соціально-економічного та культурного розвитку району;
7) вносить пропозиції щодо проекту районного бюджету;
8) забезпечує ефективне і цільове використання відповідних бюджетних коштів;
9) бере участь у підготовці заходів щодо розвитку району;
10) розробляє проекти розпоряджень голови адміністрації, у визначених законом випадках – проекти нормативно-правових актів з питань реалізації галузевих повноважень;
11) бере участь у погодженні проектів нормативно-правових актів, розроблених іншими органами виконавчої влади;
12) бере участь у розробленні проектів розпоряджень голови адміністрації, проектів нормативно-правових актів, головними розробниками яких є інші структурні підрозділи адміністрації;
13) бере участь у підготовці звітів голови адміністрації для їх розгляду на сесії Переяслав-Хмельницької районної ради;
14) готує самостійно або разом з іншими структурними підрозділами адміністрації інформаційні та аналітичні матеріали для подання голові адміністрації;
15) забезпечує здійснення заходів щодо запобігання  та виявлення корупції;
16) готує (бере участь у підготовці) проекти угод, договорів, меморандумів, протоколів зустрічей делегацій і робочих груп у межах своїх повноважень;
17) розглядає у встановленому законодавством порядку звернення громадян;
18) опрацьовує запити і звернення народних депутатів України та депутатів місцевих рад;
19) забезпечує доступ до публічної інформації, розпорядником якої він є;
20) постійно інформує населення про стан здійснення визначених законом повноважень;
21) контролює органи місцевого самоврядування та надає методичну допомогу з питань здійснення наданих їм законом повноважень органів виконавчої влади;
22) здійснює повноваження, делеговані органами місцевого самоврядування;
23) організовує роботу з укомплектування, зберігання, обліку та використання архівних документів;
24) забезпечує у межах своїх повноважень реалізацію державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом;
25) приймає участь у вирішенні відповідно до законодавства колективних трудових спорів (конфліктів);
26) забезпечує захист персональних даних;
27) збирає інформацію та здійснює обмін нею у сфері захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру;
28) розробляє заходи цивільного захисту, з запобігання виникненню надзвичайних ситуацій на території району і реагування на них;
29) організовує та забезпечує роботу районної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій та спеціальних комісій (штабів) з ліквідації надзвичайних ситуацій;
30) забезпечує організацію і проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, а також підтримує громадський порядок під час їх проведення;
31) розробляє та організовує виконання заходів щодо забезпечення готовності органів управління та сил територіальної підсистеми до дій за призначенням у мирний час і в особливий період;
32) координує діяльність комунальних аварійно-рятувальних служб, формувань і спеціалізованих служб цивільного захисту;
33) здійснює оповіщення керівного складу адміністрації, органів управління, підприємств, установ і організацій району, а також оповіщує та інформує населення у разі загрози або виникнення надзвичайних ситуацій, забезпечує готовність пунктів управління адміністрації;
34) забезпечує підтримання у постійній готовності до застосування районної системи централізованого оповіщення, її сталого функціонування у разі виникнення надзвичайних ситуацій, здійснює її модернізацію та забезпечує функціонування;
35) забезпечує отримання та доведення до адміністрації та органів місцевого самоврядування розпоряджень про переведення територіальної підсистеми у вищі ступені готовності;
36) забезпечує організацію та здійснення визначених законодавством заходів радіаційного, хімічного, біологічного та медичного захисту населення та інженерного захисту територій від наслідків надзвичайних ситуацій;
37) веде облік і здійснює контроль за утриманням захисних споруд, приймає участь у роботі комісій з визначення їх технічного стану, організовує роботу з планування укриття населення у захисних спорудах;
38) розглядає проектну документацію на будівництво захисних споруд цивільного захисту (цивільної оборони) та розділу щодо інженерно-технічних заходів цивільного захисту (цивільної оборони) у складі містобудівної документації;
39) здійснює планування, організацію та проведення відселення і евакуації населення із зон надзвичайних ситуацій (зон можливих бойових дій в особливий період), організовує роботу відповідної евакуаційної комісії в районі;
40) розробляє плани цивільного захисту та заходи щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій і ліквідації їх наслідків;
41) створює, накопичує, зберігає, розподіляє матеріальні резерви для запобігання виникненню надзвичайних ситуацій і ліквідації їх наслідків, у тому числі засобів радіаційного і хімічного захисту, для забезпечення непрацюючого населення і сил цивільного захисту, а також проводить заходи з життєзабезпечення постраждалого населення і надання йому матеріальної та фінансової допомоги;
42) організовує завчасне накопичення і підтримання у постійній готовності засобів індивідуального захисту для населення, яке проживає у прогнозованих зонах хімічного забруднення, та формувань цивільного захисту, а також приладів дозиметричного і хімічного контролю та розвідки;
43) організовує проведення оцінки радіаційної (хімічної) обстановки на територіях, забруднених унаслідок радіаційних (хімічних) аварій, і проводить радіологічний (хімічний) моніторинг та координацію роботи з визначення радіаційної (хімічної) обстановки на таких територіях;
44) розробляє та забезпечує реалізацію районних програм і планів заходів у сфері цивільного захисту, зокрема спрямованих на захист населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, забезпечення техногенної та пожежної безпеки;
45) забезпечує навчання посадових осіб адміністрації та органів місцевого самоврядування, суб'єктів господарювання, керівників та їх заступників з питань цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки і здійснює підготовку населення до дій у надзвичайних ситуаціях;
46) координує діяльність структурних підрозділів з питань цивільного захисту органів місцевого самоврядування (в разі їх створення) згідно з адміністративно-територіальним поділом територій, сил територіальної підсистеми цивільного захисту щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій та ліквідації їх наслідків;
47) готує голові адміністрації пропозиції щодо:
- віднесення суб'єктів господарювання до категорій з цивільного захисту та затвердження їх переліку у порядку, що встановлюється Кабінетом Міністрів України;
- оголошення окремих місцевостей зонами надзвичайної ситуації у разі її виникнення;
- погодження проекту плану проведення потенційно небезпечних заходів за участю особового складу Збройних Сил України, інших військових формувань та правоохоронних органів з використанням озброєння та військової техніки за умови присутності цивільного населення, організація під час розроблення та виконання такого плану взаємодії з органами військового управління;
- розподіл коштів резервного фонду районного бюджету для ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, надання матеріальної та фінансової допомоги населенню, яке постраждало внаслідок надзвичайних ситуацій;
48) приймає участь у межах своїх повноважень в:
- організації проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій;
- контролі за виконанням інженерно-технічних заходів цивільного захисту (цивільної оборони) під час будівництва будинків, споруд, розміщення інших господарських об'єктів, інженерних та транспортних комунікацій;
- проведенні аналізу та розслідуванні причин виникнення надзвичайних ситуацій;
- перевірці наявності та утримання в готовності локальних систем раннього виявлення надзвичайних ситуацій на об'єктах, що підлягають обладнанню системами раннього виявлення надзвичайних ситуацій;
- перевірці наявності і готовності до використання у надзвичайних ситуаціях засобів колективного та індивідуального захисту населення, майна цивільного захисту;
- перевірці готовності органів управління та сил територіальної підсистеми до виконання покладених на них завдань;
- організації та проведенні підготовки органів управління та сил територіальної підсистеми цивільного захисту, населення до дій у надзвичайних ситуаціях у мирний час та в особливий період;
49) формує за участю представників профспілок, Фонду соціального страхування від нещасних випадків і забезпечує виконання цільових районних програм поліпшення стану безпеки, гігієни праці та виробничого середовища, а також заходів з охорони праці у складі програм соціально-економічного і культурного розвитку району;
50) забезпечує соціальний захист найманих працівників, зокрема зайнятих на роботах з шкідливими та небезпечними умовами праці;
51) вносить пропозиції щодо створення районних (комунальних) аварійно-рятувальних служб для обслуговування відповідних територій та об'єктів комунальної власності;
52) здійснює відповідно до законодавства контроль за додержанням суб'єктами господарювання законодавства з питань охорони праці;
53) приймає участь у пропаганді безпечних і нешкідливих умов праці, у проведенні нарад, конференцій, семінарів, конкурсів, виставок, змагань, інших профілактичних заходів, спрямованих на поліпшення стану безпеки, гігієни праці та виробничого середовища в районі;
54) готує пропозиції щодо поліпшення стану охорони праці для їх розгляду під час проведення переговорів з укладення регіональних угод між уповноваженими представниками профспілок та їх об'єднань, організацій роботодавців і їх об'єднань, адміністрації та органів місцевого самоврядування;
55) проводить моніторинг і аналіз стану охорони праці та промислової безпеки у межах району та вживає необхідні заходи реагування;
56) забезпечує в межах своїх повноважень здійснення заходів з усунення шкідливих і небезпечних виробничих факторів, запобігання нещасним випадкам на виробництві, професійним захворюванням та іншим випадкам виникнення загрози для життя та здоров'я працівників;
57) узгоджує з територіальним органом Державної служби України з питань праці плани проведення перевірок суб'єктів господарювання;
58) повідомляє територіальний орган Державної служби України з питань праці про виявлені порушення суб'єктами господарювання вимог нормативно-правових актів з питань охорони праці або усунення ними таких порушень;
59) подає в установленому порядку територіальному органові Державної служби України з питань праці   пропозиції щодо вдосконалення законодавства з питань охорони праці;
60) взаємодіє з органами державного нагляду за охороною праці, територіальними комітетами галузевих профспілок, регіональними профспілками та їх об'єднаннями, об'єднаннями роботодавців, робочими органами Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України, засобами масової інформації;
61) вивчає, узагальнює та поширює, у межах району, передовий досвід іноземних держав і міжнародних організацій у реалізації державної політики в сфері охорони праці та промислової безпеки;
62) організовує створення адміністрацією комісій з перевірки знань з питань охорони праці посадових осіб, які пройшли навчання в навчальних закладах та установах, розташованих на території району, а також посадових осіб адміністрації, приймає участь в установленому порядку у її роботі;
63) сприяє утворенню методичних і навчальних центрів, кабінетів з охорони праці на підприємствах району;
64) приймає участь в установленому порядку у роботі комісії з розслідування нещасних випадків, професійних захворювань і аварій на виробництві, на підприємствах, в установах та організаціях незалежно від форми власності, у межах району;
65) проводить аналіз обставин і причин виникнення нещасних випадків, професійних захворювань і аварій на виробництвах з урахуванням даних територіального органу  Державної служби України з питань праці та робочих органів виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань у межах району, оприлюднює результати такого аналізу, а також розробляє і реалізовує заходи щодо запобігання подібним випадкам;
66) веде облік об'єктів підвищеної небезпеки на підставі поданих суб'єктами господарювання повідомлень про результати ідентифікації таких об'єктів, декларації безпеки об'єкта підвищеної небезпеки;
67) у межах компетенції надає консультації працівникам адміністрації, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, окремим громадянам;
68)здійснює у межах компетенції взаємодію щодо обміну інформацією, планування та проведення спільних заходів з іншими державними та правоохоронними органами України;
69) розробляє документи щодо оповіщення і збору керівного складу адміністрації та проведення інструктивно-методичних занять з відповідними черговими з питань підготовки їх до виконання обов’язків в особливий період;
70) приймає участь разом з ветеранськими організаціями у роботі щодо забезпечення виконання законодавства України про пільги, які встановлені для ветеранів війни та прирівняних до них осіб, а також про пільги і допомогу сім’ям військовослужбовців строкової служби;
71) планує організацію заходів, пов’язаних з роботою ветеранських організацій щодо військово-патріотичного виховання населення району;
72) вивчає і розглядає в межах компетенції пропозиції, заяви і скарги громадян стосовно питань, віднесених до компетенції сектору та готує проекти відповіді до них;
73) у сфері запобігання та виявлення корупції:
- розробляє, здійснює та контролює проведення заходів з метою запобігання, виявлення та припинення корупційних правопорушень у сфері службової діяльності, що готуються або вчинені працівниками апарату, структурних підрозділів адміністрації;
- організовує та проводить профілактичну роботу серед працівників апарату, структурних підрозділів адміністрації з метою попередження вчинення ними злочинів у сфері службової діяльності, корупційних діянь та інших правопорушень, пов’язаних з корупцією, а також порушень вимог чинного законодавства та власних актів адміністрації;
- організовує та проводить заходи, спрямовані на захист апарату, структурних підрозділів адміністрації  від проникнення злочинних елементів, та протидію втягування працівників адміністрації у протиправну діяльність;
- надає структурним підрозділам, працівникам адміністрації роз’яснення щодо застосування антикорупційного законодавства;
- вживає заходів до виявлення конфлікту інтересів та сприяє його усуненню, а також виявляє сприятливі для вчинення корупційних правопорушень ризики в діяльності посадових і службових осіб апарату та структурних підрозділів адміністрації, органів місцевого самоврядування, вносить голові адміністрації пропозиції щодо їх усунення;
- надає допомогу у заповненні декларації про майно, доходи, зобов’язання фінансового характеру;
- бере участь у проведенні, в установленому порядку, службового розслідування (перевірки) в адміністрації з метою виявлення причин та умов, що сприяли вчиненню корупційного правопорушення, або невиконанню вимог антикорупційного законодавства;
- розробляє та координує заходи щодо забезпечення безпеки діяльності працівників адміністрації та їх захисту від протиправних посягань під час виконання службових обов’язків;
- проводить у межах своїх повноважень спеціальну перевірку стосовно осіб, які претендують на зайняття посад державних службовців і призначення яких здійснюється головою адміністрації, керівниками структурних підрозділів адміністрації, у тому числі щодо відомостей поданих особисто;
- здійснює контроль за усуненням недоліків, виявлених під час перевірок структурних підрозділів адміністрації;
- повідомляє у письмовій формі голову адміністрації, спеціальні підрозділи по боротьбі з організованою злочинністю Національної поліції, по боротьбі з корупцією і організованою злочинністю СБУ, про факти, що можуть свідчити про вчинення корупційних правопорушень посадовими особами апарату та структурних підрозділів адміністрації;
- веде облік працівників апарату та інших структурних підрозділів адміністрації, органів місцевого самоврядування, притягнутих до відповідальності за вчинення корупційних правопорушень;
- взаємодіє з підрозділами з питань запобігання та виявлення корупції інших органів виконавчої влади, територіальних органів центральних органів виконавчої влади;
- забезпечує спільно з керівниками органів місцевого самоврядування навчання та підвищення кваліфікації працівників, які відповідають за роботу з питань щодо запобігання та виявлення корупції;
74) здійснює заходи, пов’язані з мінімалізацією наслідків Чорнобильської катастрофи і соціальним захистом постраждалих громадян:
75) забезпечує розгляд звернень громадян з питань соціального захисту населення, постраждалого внаслідок Чорнобильської катастрофи:
76) вносить пропозиції головірайдержадміністрації щодо розподілу коштів, спрямованих на соціальний захист постраждалого населення;
77) виконує завдання щодо створення необхідних соціально-побутових умов для громадян, відселених з радіоактивно забруднених територій;
78) забезпечує організацію санаторно-курортного лікування і оздоровлення населення, яке постраждало внаслідок Чорнобильської катастрофи, та аналізує його ефективність;
79) у встановленому порядку готує подання до Київської облдержадміністрації на видачу посвідчень встановленого зразка громадянам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи, забезпечує їх оформлення та видачу. Веде облік та зберігання бланків;
80) розраховує та надає Департаменту соціального захисту населення Київської обласної державної адміністрації потребу коштів на забезпечення виконання Державних програм соціального захисту населення, постраждалого внаслідок Чорнобильської катастрофи;
81) здійснює фінансування та контроль витрат, пов’язаних з виплатою компенсацій та пільг постраждалим громадянам, та інших програм, спрямованих на мінімалізацію наслідків Чорнобильської катастрофи;
82) приймає розрахункові документи від одержувачів пільг;
83) узагальнює та щомісячно до 3 числа надає Департаменту соціального захисту населення Київської обласної державної адміністрації оперативну інформацію про нарахування, виплати та заборгованість по району за напрямком фінансування;
84) щоквартально складає та надає Департаменту соціального захисту населення Київської обласної державної адміністрації до 10 числа місяця, наступного за звітним, зведені по району статистичні звіти за формою № 7-ВК ;
85) щоквартально до 10 числа місяця, наступного за звітним періодом, надає Департаменту соціального захисту населення Київської обласної державної адміністрації всі форми бухгалтерської звітності відповідно до порядку, встановленого Державним казначейством України;
86) готує та надає до Департаменту соціального захисту населення Київської обласної державної адміністрації встановлені форми звітності;
87) готує відповідні документи на засідання колегії райдержадміністрації і контролює їх виконання в межах компетенції відділу;
88) оформляє, видає відповідні довідки для отримання компенсаційних виплат особам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи;
89) здійснює інші, передбачені законом, повноваження.
 
6. Відділ для здійснення повноважень та виконання завдань, що визначені, має право:
1) одержувати в установленому законодавством порядку від інших структурних підрозділів адміністрації, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності та їх посадових осіб інформацію, документи і матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань;
2) залучати до виконання окремих робіт, участі у вивченні окремих питань спеціалістів, фахівців інших структурних підрозділів адміністрації, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками), представників громадських об'єднань (за згодою);
3) вносити в установленому порядку пропозиції щодо удосконалення роботи адміністрації у галузі цивільного захисту, ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи, з питань охорони праці, промислової безпеки,  запобігання  і виявлення ї корупції;
4) користуватись в установленому порядку інформаційними базами, системами зв'язку і комунікацій, мережами спеціального зв'язку та іншими технічними засобами;
5) скликати в установленому порядку наради, проводити семінари та конференції з питань, що належать до його компетенції;
6) порушувати клопотання перед головою адміністрації щодо залучення до здійснення заходів, пов'язаних із запобіганням виникненню надзвичайних ситуацій та їх ліквідацією, сил територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту згідно з відповідними планами взаємодії;
7) надавати методичну допомогу іншим структурним підрозділам адміністрації, органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам та організаціям незалежно від форм власності, їх особам щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій та ліквідації наслідків таких ситуацій;
8) брати участь у розгляді адміністрацією та органами місцевого самоврядування питань, пов'язаних з діяльністю органів управління і сил територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту та її ланок;
9) інформувати голову адміністрації про покладення на відділ роботи, що не належить до його компетенції, а також про випадки неподання або несвоєчасного подання на вимогу працівників відділу  необхідних матеріалів та інформації посадовими особами інших структурних підрозділів адміністрації, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності та їх посадових осіб;
10) перевіряти стан додержання вимог законів та інших нормативно-правових актів з питань охорони праці та промислової безпеки на підприємствах, установах та організаціях у межах району, а також вносити пропозиції про усунення виявлених недоліків та вдосконалення їх роботи з питань охорони праці та промислової безпеки;
11) контролювати виконання районної програми поліпшення стану безпеки, гігієни праці та виробничого середовища у межах своїх повноважень;
12) брати участь у засіданнях колегії, інших дорадчих і колегіальних органів, нарадах, що проводяться адміністрацією, у разі розгляду на них питань забезпечення виконання законів та реалізації державної політики в галузі охорони праці.
13) брати участь у порядку,  встановленому законодавством, у збереженні та цільовому використанні коштів на забезпечення виконання Державних програм соціального захисту населення, постраждалого внаслідок Чорнобильської катастрофи.
 
 
7. Відділ в установленому законодавством порядку та у межах повноважень взаємодіє з іншими структурними підрозділами, апаратом адміністрації, органами місцевого самоврядування, територіаль­ними органами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, а також підприємствами, установами та організаціями з метою створення умов для провадження послідовної та узгодженої діяльності щодо строків, періодичності одержання і передачі інформації, необхідної для належного виконання покладених на нього завдань та здійснення запланованих заходів.
 
8. Відділ очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється з посади головою адміністрації згідно з чинним законодавством за погодженням з директором департаменту цивільного захисту та ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи Київської обласної державної адміністрації.
Серед працівників відділу головою адміністрації визначається посадова особа, відповідальна за реалізацію державної політики з охорони праці та промислової безпеки, яка несе персональну відповідальність за організацію та результати діяльності у зазначеній сфері.
 
9. Начальник відділу:
1) здійснює керівництво відділу, несе персональну відповідальність за організацію та результати його діяльності у сфері цивільного захисту, ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи, виявлення і протидії корупції, сприяє створенню належних умов праці у відділі;
2) подає на затвердження голові адміністрації положення про відділу, посадові інструкції працівників відділу;
3) розподіляє обов’язки між працівниками відділу;
4)  планує роботу відділу, вносить пропозиції щодо формування планів роботи адміністрації;
5) вживає заходів до удосконалення організації та підвищення ефективності роботи відділу;
6) звітує перед головою адміністрації про виконання покладених на відділ завдань та затверджених планів роботи;
7) може входити до складу колегії адміністрації;
8) вносить пропозиції щодо розгляду на засіданнях колегії питань, що належать до компетенції відділу, та розробляє проекти відповідних рішень;
9) може брати участь у засіданнях органів місцевого самоврядування.
10) представляє інтереси відділу у взаємовідносинах з іншими структурними підрозділами адміністрації, з міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями - за дорученням голови адміністрації;
11) здійснює добір кадрів;
12) організовує роботу з підвищення рівня професійної компетентності державних службовців сектору;
13) подає голові адміністрації пропозиції щодо:
призначення на посаду та звільнення з посади у порядку, передбаченому чинним законодавством, державних службовців сектору, присвоєння їм рангів державних службовців, їх заохочення та притягнення до дисциплінарної відповідальності;
прийняття на роботу та звільнення з роботи у порядку, передбаченому чинним законодавством, працівників відділу, які не є державними службовцями, їх заохочення та притягнення до дисциплінарної відповідальності;
14) проводить особистий прийом громадян з питань, що належать до повноважень відділу;
15) забезпечує дотримання працівниками відділу правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавської дисципліни;
16) видає у межах своїх повноважень накази, організовує контроль за їх виконанням (накази нормативно-правового характеру, які не зачіпають права, свободи і законні інтереси громадян або мають міжвідомчий характер, підлягають державній реєстрації у Переяслав-Хмельницькому міськрайонному управлінні юстиції);
17) здійснює інші повноваження, визначені законом.
 
10. Накази начальника відділу, що суперечать Конституції та законам України, актам Президента України, Кабінету Міністрів України, міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, можуть бути скасовані головою адміністрації, директором департаменту цивільного захисту та ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи Київської обласної державної адміністрації.
 
11. Граничну чисельність, фонд оплати праці працівників відділу визначає голова адміністрації у межах відповідних бюджетних призначень.
 
12. Штатний розпис та кошторис відділу затверджує голова адміністрації за пропозицією начальника відділу  відповідно до Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2002  № 228.
 
13. Відділ є бюджетною, неприбутковою установою.
Відділ є юридичною особою публічного права, має печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням, власні бланки, самостійний баланс, рахунки в органах Казначейства.
 
 
 
 
   Керівник апарату адміністрації                                                  В.М.Перчук