Деклараційна кампанія - 2018

Карта залучення міжнародної допомоги

Реформи

Федерація футболу

На допомогу захисникам Батьківщини!



Що робити, якщо в період карантину завершився термін дії посвідчення водія, виданого вперше на 2 роки

У період карантину, який подовжено до 24 квітня включно, у багатьох водіїв, які отримали своє перше посвідчення водія 2 роки тому, вже закінчився або закінчиться незабаром термін його дії. Щоб не позбавляти таких водіїв можливості, в разі нагальної необхідності, користуватися транспортним засобом, сервісні центри МВС пропонують здійснити обмін посвідчення водія онлайн, підключитися до за стосунку «Дія» та використовувати е-посвідчення, а пластикове посвідчення водія отримати після офіційного закінчення карантину в зручному для себе територіальному сервісному центрі МВС та в зручний час.

 

«У нас в країні карантин і, щоб не наражати себе та оточуючих на небезпеку, отримання послуги онлайн, без безпосереднього контактування, є найбільш прийнятним варіантом вирішення питання подовження для водіїв права керування в цей період» – зазначив заступник начальника ГСЦ МВС Юрій Смольянінов.

Водіям, які потребують обміну посвідчення водія в період карантину, пропонуємо:

  • зайти в Електронний кабінет водія, обравши зручний спосіб ідентифікації – за допомогою КЕП, BankID або MobileID;
  • перейти в розділ «Електронні послуги» та обрати пункт «Електронні послуги»;
  • перейти на сторінку «Відновлення та обмін посвідчення водія»;
  • заповнити обов’язкові поля та прикріпити сканкопію медичної довідки з обох сторін (формату .pdf);
  • обрати територіальний сервісний центр МВС, в якому по закінченню карантину отримаєте виготовлене посвідчення водія;
  • підписати заяву за допомогою КЕП;
  • сплатити за послугу особистою банківською картою;
  • перевірити надходження на свою електронну пошту квитанції про сплату за послугу;
  • після отримання на свою електронну пошту листа від ТСЦ МВС про обробку заявки, направити у відповідь номер квитанції про сплату послуги;
  • після оновлення посвідчення водія в Електронному кабінеті водія, нове е-посвідчення водія з’явиться в застосунку «Дія» протягом доби. Тепер ви маєте право керувати транспортним засобом;
  • після завершення карантину отримати готове посвідчення водія в обраному територіальному сервісному центрі МВС.

Нагадуємо, що в Електронному кабінеті водія доступні й інші онлайн-послуги:

  • верифікація даних посвідчення водія та свідоцтва про державну реєстрацію транспортного засобу;
  • відновити втрачене або викрадене посвідчення водія;
  • призначення належного користувача;
  • перевірка наявності та оплата адміністративних правопорушень;
  • перевірка транспортного засобу за VIN-кодом.

За попереднім записом в телефонному режимі та надсиланні сканкопій документів на електронні адреси чергових територіальних сервісних центрів МВС, можна отримати наступні невідкладні послуги:

  • державна реєстрація нових транспортних засобів;
  • перереєстрація транспортного засобу у зв’язку із втратою або викраденням свідоцтва про реєстрацію авто;
  • відновлення посвідчення водія в разі його втрати або викрадення.
  • реєстрація/перереєстрація та зняття з обліку транспортних засобів тільки для медичних і дипломатичних установ.

Після перевірки сканкопій документів працівник призначить дату та час для отримання оригіналів документів, внесення заявником обов’язкових платежів і безпосередньої видачі свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу та номерних знаків у цьому сервісному центрі МВС.

Адреси та номери телефонів всіх чергових ТСЦ МВС можна переглянути нижче. На Київщині в режимі онлайн  діє черговий територіальний сервісний центр МВС № 3247, що у місті Буча. Довідковий телефон: (04597) 4-00-30.

Регіон

ТСЦ МВС

 

Адреса

Телефон

Автономна РеспублікаКрим

№ 6546

Автомобільна дорога Херсон-Красноперекопск-Сімферополь, 83 км, Каланчацький р-н

(05530) 31386

Вінницька область

№ 0541

м. Вінниця, вул. Ботанічна, 24

(0432) 66-16-92

Волинська область

№ 0741

с. Срумівка, вул. Рівненська,74

(0332) 74-91-19

Дніпропетровська область

№ 1242

м. Дніпро, пр. Праці, 16

(056) 720-97-52

Донецька область

№ 1441

м. Маріуполь, Запорізьке шосе, 2

(0629) 41-92-20

Житомирська область

№ 1841

с. Довжик, вул. Богунська, 1А

(0412) 43-20-05

Закарпатська область

№ 2141

м. Ужгород, вул. Кошового, 4

(03122) 2-48-37

Запорізька область

№ 2341

м. Запоріжжя, вул. Парковий бульвар, б.12

(061) 239-60-44

Івано-Франківська область

№ 2641

м. Івано-Франківськ, вул. Коновальця, 433

(0342) 75-91-54

Київська область

№ 3247

м. Буча, вул. Депутатська, 1 В

(04597) 4-00-30

м. Київ

№ 8041,№ 8042

м. Київ, вул. Туполєва, 19

(044) 374-80-41,(044) 374-80-42

Кіровоградська область

№ 3545

м. Благовіщенське, вул. Гуменюка, 9

(05259) 2-16-92

Луганська область

№ 4442

м. Сєвєродонецьк, вул. Маяковського, 2А

(06452) 4-50-53

Львівська область

№ 4641

м. Львів, вул. Д. Апостола 11

(032) 262-53-48

Миколаївська область

№ 4841

м. Миколаїв, пров. Транспортний 1а/1

(0512) 37-40 92

Одеська область

№ 5141

м. Одеса, вул. Ак. Корольова, 5

(048)753-11-50

Полтавська область

№ 5341

с. Розсошенці, вул. Кременчуцька, 2В

(099) 293-43-55

Рівненська область

№ 5641

м. Рівне, вул. Макарова, 21, ТЦ «Метро»

(0362) 67-97-52

Сумська область

№ 5946

м. Суми, вул. Білопільський шлях, 18/1

(0542) 66-88-29

Тернопільська область

№ 6141

с. Підгородне, вул. Стрийська 5

(0352) 51-91-23

Харківська область

№ 6341

м. Харків, вул. Шевченка, 26

(057) 700-26-54

Херсонська область

№ 6541

м. Херсон, вул. Миколаївське шосе, 5 км

(0552) 33-75-75

Хмельницька область

№ 6841

м. Хмельницький, вул. Західно-Окружна, 11/1

(0382) 71-62-54,

Черкаська область

№ 7141

м. Черкаси, вул. Лесі Українки, 21

(0472) 66-47-97

Чернігівська область

№ 7441

м. Чернігів, вул. Шевченко, 162 а

(0462) 23 13 24

Чернівецька область

№ 7341

м. Чернівці, вул. Руська, 248 М

(0372) 57-59-18

 

Отримати додаткову інформацію та консультацію можна за телефоном (044) 290-19-88 або в повідомленнях на офіційній Фейсбук-сторінці Головного сервісного центру МВС. Дізнатися новини сервісних центрів MBC – на сайті hsc.gov.ua.

Послуги сервісних центрів МВС, що надаються в умовах подовженого карантину

Загальнонаціональний карантин, який мав тривати до 3 квітня включно, продовжено на 21 день – до 24 квітня включно. Відповідне рішення Уряд ухвалив 25 березня 2020 року. Відтак у сервісних центрах МВС карантин також продовжено.

Починаючи з 19 березня, у сервісних центрах МВС для забезпечення своєчасного і повного проведення профілактичних і протиепідемічних заходів тимчасово змінено режим роботи та призупинено надання фізичним та юридичним особам більшості послуг.

Разом з тим сервісні центри МВС продовжують надавати невідкладні послуги. До тих, що вже надаються, додали реєстрацію нових вантажних автомобілів, автобусів, причепів і напівпричепів, що використовуються для забезпечення діяльності об’єктів критичної інфраструктури, а саме — для медичних закладів, комунальних господарств, фармакологічних підприємств тощо.

“На період карантину важливо надавати підтримку критично важливим об’єктам інфраструктури, що мають велике значення для забезпечення функціонування інфраструктури населених пунктів. Тому, реєстрація нових транспортних засобів вкрай необхідна на теперішній час” — зауважив заступник начальника ГСЦ МВС Юрій Смольянінов.

Відтепер, починаючи з 27 березня 2020 року, чергові сервісні центри МВС будуть приймати документи для здійснення державної реєстрації зазначених вище нових транспортних засобів через електронні канали зв’язку.

Для отримання послуги особа надсилає до чергового сервісного центру МВС (в Київській області — ТСЦ МВС № 3247, що у місті Буча) наступний пакет документів:

  • заяву власника, та згоду на обробку персональних даних;
  • копію паспорта (із зазначенням місця реєстрації);
  • реєстраційний номер облікової картки платника податків;
  • документ, що підтверджує правомірність придбання транспортного засобу;
  • документ, де зазначена вартість транспортного засобу;
  • документ щодо відповідності конструкції транспортного засобу установленим вимогам безпеки дорожнього руху.

Після перевірки сканкопій документів працівник призначає дату та час для отримання оригіналів документів, внесення заявником обов’язкових платежів і безпосередньої видачі свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу та номерних знаків у цьому сервісному центрі МВС.

Нагадуємо перелік невідкладних послуг, які наразі надаються сервісними центрами МВС:

  • державна реєстрація нових легкових транспортних засобів;
  • реєстрація/перереєстрація та зняття з обліку транспортних засобів тільки для медичних і дипломатичних установ;
  • перереєстрація транспортного засобу у зв’язку із втратою або викраденням свідоцтва про реєстрацію авто;
  • відновлення посвідчення водія в разі його втрати або викрадення.

Ці послуги надаватимуться за попереднім записом черговими сервісними центрами МВС. Їх адреси та номери телефонів можете переглянути нижче.

Телефон для довідок ТСЦ МВС, що у Бучі:  (04597) 4-00-30.

Також нагадуємо, що через Електронний кабінет водія ви можете замовити онлайн:

  • верифікацію даних посвідчення водія та свідоцтва про державну реєстрацію транспортного засобу;
  • призначення належного користувача;
  • перевірку наявності та оплата адміністративних правопорушень;
  • перевірку транспортного засобу за VIN-кодом;
  • обмін посвідчення водія — їх видача буде відбуватися вже після офіційного закінчення карантину.

Ще дистанційно можна замовити та отримати в електронному вигляді довідку про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень.

 

Отримати додаткову інформацію та консультацію можна за телефоном: (044) 290-19-88 або в повідомленнях на офіційній Фейсбук-сторінці Головного сервісного центру МВС. Дізнатися новини сервісних центрів MBC – на сайті hsc.gov.ua.

 

Сервісні центри МВС розширюють список послуг, що можуть надаватись дистанційно

В умовах карантину, сервісні центри МВС розширюють список адміністративних послуг, що можуть надаватись дистанційно.

Відтепер, починаючи з 21 березня 2020 року, чергові сервісні центри МВС будуть приймати документи в електронному вигляді для здійснення першої державної реєстрації нових легкових транспортних засобів.

Для отримання цієї послуги власник або уповноважена ним особа може надіслати до чергового сервісного центру МВС наступний пакет документів:

  • заяву власника, та згоду на обробку персональних даних; 
  • копію паспорта (із зазначенням місця реєстрації);
  • реєстраційний номер облікової картки платника податків;
  • документ, що підтверджує правомірність придбання транспортного засобу;
  • документ, де зазначена вартість транспортного засобу;
  • документ щодо відповідності конструкції транспортного засобу установленим вимогам безпеки дорожнього руху. 

Після перевірки сканкопій документів працівник призначає час та дату для отримання оригіналів документів, внесення заявником обов’язкових платежів і безпосередньої видачі свідоцтва про реєстрацію та номерних знаків у цьому сервісному центрі МВС. 

Нагадуємо, що збір на обов’язкове державне пенсійне страхування при першій державній реєстрації  легкового транспортного засобу становить :

  • якщо вартість транспортного засобу не перевищує або дорівнює 346 830 грн – 3%;
  • якщо вартість транспортного засобу більше ніж 346 830 грн або дорівнює 609 580 грн – 4%;
  • якщо вартість транспортного засобу більше ніж 609 580 грн– 5%.

Контакти та e-mail чергових сервісних центрів МВС можете переглянути нижче.

Отримати додаткову інформацію та консультацію можна на нашому сайті у розділі Реєстрація та експлуатація транспортного засобу” або за телефоном: (044) 290-19-88 або в повідомленнях на офіційній Фейсбук-сторінці Головного сервісного центру МВС. Дізнатися новини сервісних центрів MBC – на сайті hsc.gov.ua.

Область та місто

ТСЦ МВС

Адреса

Телефон

Пошта

Автономна Республіка Крим

№ 6546

Автомобільна дорога Херсон-Красноперекопск-Сімферополь, 83 км, Каланчацький р-н

(05530) 31386

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Вінницька

№ 0541

м. Вінниця, вул. Ботанічна, 24

(0432) 66-16-92

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Волинська

№ 0741

с. Срумівка, вул. Рівненська,74

(0332) 74-91-19

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Дніпропетровська

№ 1242

м. Дніпро, пр. Праці, 16

(056) 720-97-52

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Донецька

№ 1441

м. Маріуполь, Запорізьке шосе, 2

(0629) 41-92-20

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Житомирська

№ 1841

с. Довжик, вул. Богунська, 1А

(0412) 43-20-05

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Закарпатська

№ 2141

м. Ужгород, вул. Кошового, 4

(03122) 2-48-37

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Запорізька

№ 2341

м. Запоріжжя, вул. Парковий бульвар, б.12

(061) 239-60-44

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Івано-Франківська

№ 2641

м. Івано-Франківськ, вул. Коновальця, 433

(0342) 75-91-54

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Київська

№ 3247

м. Буча, вул. Депутатська, 1 В

(04597) 400-30

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

м. Київ

№ 8041,

№ 8042

м. Київ, вул. Туполєва, 19

(044) 374-80-41

(044) 374-80-42

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Кіровоградська

№ 3541

м. Кропивницький, просп. Інженерів, 9/92

(0522) 35-77-43

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Луганська

№ 4442

м. Сєвєродонецьк, вул. Маяковського, 2А

(06452) 4-50-53

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Львівська

№ 4641

м. Львів, вул. Д. Апостола 11

(032) 262-53-48

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Миколаївська

№ 4841

м. Миколаїв, пров. Транспортний 1а/1

(0512) 37-40 92

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Одеська

№ 5141

м. Одеса, вул. Ак. Корольова, 5

(048)753-11-50

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Полтавська

№ 5341

с. Розсошенці, вул. Кременчуцька, 2В

(099) 293-43-55

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Рівненська

№ 5641

м. Рівне, вул. Макарова, 21, ТЦ «Метро»

(0362) 67-97-52

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Сумська

№ 5946

м. Суми, вул. Білопільський шлях, 18/1

(0542) 66-88-29

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Тернопільська

№ 6141

с. Підгородне, вул. Стрийська 5

(0352) 51-91-23

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Харківська

№ 6341

м. Харків, вул. Шевченка, 26

(057) 700-26-54

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Херсонська

№ 6541

м. Херсон, вул. Миколаївське шосе, 5 км

(0552) 33-75-75

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Хмельницька

№ 6841

м. Хмельницький, вул. Західно-Окружна, 11/1

(0382) 71-62-54

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Черкаська

№ 7141

м. Черкаси, вул. Лесі Українки, 21

(0472) 66-47-97

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Чернігівська

№ 7441

м. Чернігів, вул. Шевченко, 162 а

(0462) 23 13 24

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Чернівецька

№ 7341

м. Чернівці, вул. Руська, 248 М

(0372) 57-59-18

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Сервісні центри МВС на період карантину переходять в он-лайн режим

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 року № 211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19», запроваджено карантин на всій території України.

Так згідно з постановою та з рішеннями   районних, міських, селищних і сільських рад та міських, селищних і сільських голів з 19 березня по 3 квітня 2020 року сервісні центри МВС призупиняють прийом громадян і працюють за окремим графіком, переважно у режимі онлайн.

Прийом громадян буде відбуватися виключно для надання невідкладних послуг, зокрема:

  • реєстрація/перереєстрація та зняття з обліку транспортних засобів тільки для медичних і дипломатичних установ;
  • перереєстрація транспортного засобу у зв’язку із втратою або викраденням свідоцтва про реєстрацію авто;
  • відновлення посвідчення водія в разі його втрати або викрадення.

Ці послуги будуть надаватися за попереднім записом черговими сервісними центрами МВС. Їх адреси та номери телефонів можете переглянути нижче.

Жителі Київської області можуть звернутись за терміновим отриманням перелічених послуг у ТСЦ МВС в місті Буча, вул. Депутатська, 1В. Тел. для довідок: (04597) 4-00-30.

Також нагадуємо, що через Електронний кабінет водія ви можете замовити онлайн:

  • верифікацію даних посвідчення водія та свідоцтва про державну реєстрацію транспортного засобу;
  • призначення належного користувача;
  • перевірку наявності та оплата адміністративних правопорушень;
  • перевірку транспортного засобу за VIN-кодом;
  • відновлення та обмін посвідчення водія — їх видача буде відбуватися вже після офіційного закінчення карантину.

Також дистанційно можливо замовити та отримати в електронному вигляді довідку про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень.

У свою чергу, ми закликаємо не звертатись до сервісних центрів МВС без нагальної потреби та залишатися вдома на весь період карантину.

Разом з цим наголошуємо, що прийом громадян з явними ознаками ГРВІ проводитись не буде.

Регіон

ТСЦ МВС

Адреса

Телефон

Автономна Республіка

Крим

№ 6546

Автомобільна дорога Херсон-Красноперекопск-

Сімферополь, 83 км, Каланчацький р-н

(05530) 31386

Вінницька область

№ 0541

м. Вінниця, вул. Ботанічна, 24

(0432) 66-16-92

Волинська область

№ 0741

с. Срумівка, вул. Рівненська,74

(0332) 74-91-19

Дніпропетровська область

№ 1242

м. Дніпро, пр. Праці, 16

(056) 720-97-52

Донецька область

№ 1441

м. Маріуполь, Запорізьке шосе, 2

(0629) 41-92-20

Житомирська область

№ 1841

с. Довжик, вул. Богунська, 1А

(0412) 43-20-05

Закарпатська область

№ 2141

м. Ужгород, вул. Кошового, 4

(03122) 2-48-37

Запорізька область

№ 2341

м. Запоріжжя, вул. Парковий бульвар, б.12

(061) 239-60-44

Івано-Франківська область

№ 2641

м. Івано-Франківськ, вул. Коновальця, 433

(0342) 75-91-54

Київська область

№ 3247

м. Буча, вул. Депутатська, 1 В

(04597) 400-30

м. Київ

№ 8041,

№ 8042

м. Київ, вул. Туполєва, 19

(044) 374-80-41,

(044) 374-80-42

Кіровоградська область

№ 3545

м. Благовіщенське, вул. Гуменюка, 9

(05259) 2-16-92

Луганська область

№ 4442

м. Сєвєродонецьк, вул. Маяковського, 2А

(06452) 4-50-53

Львівська область

№ 4641

м. Львів, вул. Д. Апостола 11

(032) 262-53-48

Миколаївська область

№ 4841

м. Миколаїв, пров. Транспортний 1а/1

(0512) 37-40 92

Одеська область

№ 5141

м. Одеса, вул. Ак. Корольова, 5

(048)753-11-50

Полтавська область

№ 5341

с. Розсошенці, вул. Кременчуцька, 2В

(099) 293-43-55

Рівненська область

№ 5641

м. Рівне, вул. Макарова, 21, ТЦ «Метро»

(0362) 67-97-52

Сумська область

№ 5946

м. Суми, вул. Білопільський шлях, 18/1

(0542) 66-88-29

Тернопільська область

№ 6141

с. Підгородне, вул. Стрийська 5

(0352) 51-91-23

Харківська область

№ 6341

м. Харків, вул. Шевченка, 26

(057) 700-26-54

Херсонська область

№ 6541

м. Херсон, вул. Миколаївське шосе, 5 км

(0552) 33-75-75

Хмельницька область

№ 6841

м. Хмельницький, вул. Західно-Окружна, 11/1

(0382) 71-62-54,

Черкаська область

№ 7141

м. Черкаси, вул. Лесі Українки, 21

(0472) 66-47-97

Чернігівська область

№ 7441

м. Чернігів, вул. Шевченко, 162 а

(0462) 23 13 24

Чернівецька область

№ 7341

м. Чернівці, вул. Руська, 248 М

(0372) 57-59-18

 

Отримати додаткову інформацію та консультацію можна за телефоном (044) 290-19-88 або в повідомленнях на офіційній Фейсбук-сторінці Головного сервісного центру МВС. Дізнатися новини сервісних центрів MBC – на сайті hsc.gov.ua.

Надаємо державні послуги разом

Центр надання адміністративних послуг міста Українка видав перше посвідчення водія після його обміну без складання іспитів. Такий сервіс з’явився в переліку послуг ЦНАП  04 лютого завдяки налагодженій співпраці з Регіональним сервісним центром МВС в Київській області. І це не єдина послуга сервісних центрів МВС, яка віднині доступна у Центрі надання адмінпослуг Українки. Тут, на площі Тараса Шевченка. 1, крім реєстрації місця проживання, нерухомості, актів цивільного стану, відкриття бізнесу і оформлення вітчизняних та закордонних паспортів, також можна:

  • обміняти старе посвідчення водія на нове;
  • відновити посвідчення водія у зв’язку із втратою чи викраденням;
  • обміняти посвідчення водія у зв’язку зі зміною анкетних даних власника;
  • зареєструвати новий транспортний засіб (без огляду ТЗ експертом);
  • перереєструвати транспортний засіб у зв’язку зі зміною анкетних даних власника (без огляду експерта);
  • зареєструвати газобалонне обладнання (без огляду експерта);
  • здійснити вибракування транспортних засобів.

Таке делегування деяких послуг сервісних центів МВС послуг ЦНАП передбачено розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 року №523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг». Об’єднання зусиль двох державних органів покликане підвищити рівень якості обслуговування громадян та зробити державні послуги доступнішими.

Про ефективність такого співробітництва йшлося під час презентації спільного проєкту, в якій взяли участь начальник РСЦ МВС в Київській області Микола Горбонос, секретар Української міської ради Тетяна Кучер та начальник ЦНАП міста Українка Лариса Білоконь.

«Це був непростий і досить тривалий період підготовки до інтеграції наших послуг у ЦНАП, оскільки мали деякі організаційні перепони. Але, разом з тим, увесь час, який нам знадобився для втілення Узгодженого рішення, ми в Регіональному сервісному центрі МВС в Київській області ретельно напрацьовували дієві механізми взаємодії і зрозумілий для адміністраторів ЦНАП алгоритм надання послуг, що відносяться до компетенції сервісних центрів МВС», - зазначив начальник Регіонального сервісного центру МВС в Київській області Микола Горбонос.

Оцінила зручність такого додаткового сервісу в українському ЦНАП, обмінявши старе вітчизняне посвідчення водія на нове, європейського зразка, секретар Української міської ради Тетяна Кучер.

«Отримати документи, що дають право керувати транспортними засобами, та інші послуги відтепер можна, не витрачаючи час і кошти на подолання чималих відстаней до сервісних центрів МВС. Найближчий для наших жителів – у місті Обухів. Та від сьогодні обміняти посвідчення або отримати дублікат втраченого документа, зареєструвати нову автівку з автосалону чи зняти з обліку старе проржавіле авто можна у найвідомішому в Українці місці – міському ЦЕАПі. Ми, місцева влада, і надалі дбатимемо про те, аби державні послуги були якісними і ближчими до людей», - зазначила Тетяна Кучер.

Центр надання адміністративних послуг міста Українка створено у березні 2016 року. Надає 172 послуги. 

«До сьогодні формат роботи нашого ЦНАПу дещо відрізнявся від того, що ми його впровадили зараз у зв’язку з розширенням спектру послуг. Новий метод роботи побудований на делегуванні деяких повноважень адміністраторів сервісних центрів МВС працівникам ЦНАПу, а двоє визначених фахівців Обухівського територіального сервісного центру дистанційно перевірятимуть відповідність поданих відвідувачами документів та забезпечуватимуть швидке обслуговування населення. Така ефективна взаємодія державних установ сприятиме децентралізації державних послуг та забезпечить максимальне їх наближення до споживачів», - прокоментувала нововведення начальник Центру надання адміністративних послуг Українки Лариса Білоконь.

На сьогодні між РСЦ МВС в Київській області та місцевими органами влади Київщини, які надають адміністративні послуги через ЦНАП, підписано 5  Узгоджених рішень. Крім вже реалізованих планів з Українською міською радою, йдуть перемовини з Броварською райдержадміністрацією, Чабанівською селищною радою Києво-Святошинського району, Києво-Святошинською райдержадміністрацією та Іванківською райдержадміністрацією. За послугами системи МВС можна буде звертатись у  деякі із цих ЦНАП уже найближчим часом.

Довідково: нині по свій Україні діє понад 700 ЦНАП. У системі  МВС - 156  територіальних сервісних центрів. Передбачається, що за рахунок співпраці з Центрами надання адміністративних потенціал ТСЦ МВС зросте у чотири з половиною рази.  


У рік новий – з новими планами

На початку нового календарного року зазвичай прийнято підбивати підсумки, аналізувати результати  роботи та планувати нові кейси у своїй діяльності та в роботі колективу.  Тож на найактуальніші журналістські запитання 2019 року на адресу керівників сервісних центрів МВС про перебіг реформування на Київщині колишніх МРЕВ у сучасні відкриті офіси з клієнтоорієнтованим персоналом, про плани і новації у сфері надання державних послуг розповідає начальник Регіонального сервісного центру МВС в Київській області Микола ГОРБОНОС.

Нині практично не знайдеш людину, яка б не прагнула придбати автівку чи хоча б не мріяла про неї. Тож    

З чого починати і як стати водієм – відповідальним і дисциплінованим, уважним і безпечним для всіх учасників дорожнього руху, які пріоритетні напрямки в діяльності та чи були торік нововведення в процес підготовки кандидатів у водії?

Починати, звісно, потрібно з навчання в автошколі. А "відповідальний кермувальник" – це особиста риса, яку потрібно  виховувати кожному, хто прагне стати водієм. Зазначу, що одним з пріоритетів реформи сервісних центрів МВС є суттєва зміна та вдосконалення системи отримання посвідчення водія. Усі територіальні сервісні центри МВС наразі мають сучасні екзаменаційні класи, оснащені відеокамерами для фіксації процесу складання іспитів майбутніми кермувальниками. Знову ж таки, завдяки нашому сайту паралельно із заняттями в школі є можливість готуватися до складання теоретичної частини іспиту зі знання Правил дорожнього руху за допомогою безплатного онлайн-тренажера. Він є ідентичним до екзамену, що здається в територіальному сервісному центрі МВС. Відповіді на всі запитання щодо порядку, процедури, вартості отримання або обміну посвідчення водія завжди можна отримати на нашому сайті: http://kyivobl.hsc.gov.ua у розділі  «ПОСЛУГИ: Видача посвідчення водія», а також скористатися онлайн-інструкцією щодо отримання ПВ вперше. З неї можна дізнатися, як правильно обрати акредитовану автошколу, можна завантажити повний перелік запитань з ПДР та варіанти відповідей на них, отримати поради щодо підготовки до тестування і перелік вправ, що їх необхідно вміти  виконувати під час складання практичного іспиту.

У вільному доступі для користувачів сайту і маршрути, за якими проходять другий етап - практичну частину екзамену на отримання права керування транспортними засобами. На нашому сайті онлайн-схеми маршрутів вчасно актуалізуються і користуються значною популярністю в кандидатів у водії.  Адже ретельне вивчення маршруту додає впевненості і значно полегшує процес складання іспитів. Для прозорості визначення екзаменатором рівня знань і вмінь майбутніх водіїв Головний сервісний центр МВС запровадив чек-лист. У ньому зазначені перелік типових помилок, що їх припускаються громадяни під час практичного іспиту, та шкала оцінювання.

Варто зазначити, алгоритм отримання посвідчення водія вперше простий: потрібно пройти медогляд, закінчити навчання та скласти іспити в автошколі, підготувати і подати відповідний пакет документів до будь-якого територіального сервісного центру МВС для допуску до іспитів. Нагадаю, що з 2017 року в Україні посвідчення водія вперше видається на 2 роки. Потім обмін такого посвідчення водія на нове (терміном на 30 років) проводиться без складання іспитів та за умови, якщо водій за цих 2 роки вчинив не більше двох адміністративних правопорушень у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, або жодного разу не порушив ПДР.

Незважаючи на суттєвий перелік новацій, що були запроваджені раніше, навесні 2019 року Кабінет Міністрів України вніс зміни до ряду постанов, пов’язаних з порядком видачі посвідчень водія, підготовки водіїв, а також акредитацією автошкіл. Найголовнішими нововведеннями стали:

— запровадження обов’язкової відеофіксації процесів складання іспитів зі знань правил дорожнього руху і найголовніше - навичок керування транспортними засобами. Відеофіксація процесу складання теоретичного іспиту реалізована в сервісних центрах МВС нового зразка більше 2-х років тому. А з 24 грудня і під час складання практичного іспиту дії кандидата у водії та екзаменатора фіксуються за допомогою портативного відеообладнання, що встановлюється в екзаменаційному авто. На сьогодні сервісні центри Київщини мають 19 портативних відеокамер. Перед початком проведення практичного іспиту екзаменатор ТСЦ МВС під відеозапис повідомляє прізвище ім'я по батькові кандидата у водії, на яку категорію проходитиме здавання екзамену. Також, які вправи виконуватимуться та модель, державний номерний знак автомобіля, на якому проводиться іспит.
Нововведення допомагає уникнути можливих суперечностей під час складання іспиту та виявити здійснене правопорушення. Кандидат у водії, якщо має сумніви щодо чесності оцінювання його практичних вмінь, має можливість оскаржити результати іспиту. Строк зберігання вивантаженої інформації з відеореєстратора становить 10 діб.  

— крім того, новаціями передбачено, що неможливо складати теоретичний іспит в одному територіальному сервісному центрі МВС, а практичний – в іншому;

— скорочено до 2-ох років термін чинності отриманого в автошколі Свідоцтва про закінчення навчального закладу з підготовки водіїв транспортних засобів. Тобто іспити в ТСЦ МВС необхідно скласти упродовж цих 2 років;

— регламентовано, що отримати або обміняти посвідчення водія неможливо без відмітки про місце реєстрації в документі, що посвідчує особу;

— у процедурі взаємодії територіальних органів з надання сервісних послуг МВС з навчальними закладами з підготовки водіїв запроваджено електронний обмін інформацією. Викладачі та інструктори з водіння зобов’язані вносити у спеціальний електронний журнал інформацію про час проведення теоретичних та практичних занять, а також про транспортний засіб, на якому здійснюватиметься практичний екзамен. Нововведення покликане посилити контроль за організацією навчального процесу в кожному закладі з підготовки водіїв та, зокрема, за навчанням кожного слухача.

 

Нормативними змінами також передбачено, що всі випускники, які закінчили навчання з підготовки водіїв у закладах професійно-технічної освіти допускаються до складання іспитів без додаткового навчання в автошколі. 2019 року, до слова, нашими дев’ятьма територіальними сервісними центрами видано 65 тисяч 240 посвідчень водія, з яких 32 373 документи видані вперше.

У чому ж полягають основні відмінності колишніх МРЕВ від сучасних сервісних центрів нового зразка?

У рамках реформи Міністерства внутрішніх справ України створені сервісні центри МВС, де наші фахівці обслуговують громадян по-новому, на ще більш якісному рівні.  Сервісні центри МВС надають як платні, так і безоплатні послуги, віднесені до компетенції Міністерства внутрішніх справ. Серед основних функцій та послуг сервісних центрів МВС – видача та обмін посвідчень водія, реєстрація та перереєстрація транспортних засобів, видача та зберігання номерних знаків, видача довідок про несудимість, надання витягу з Єдиного державного реєстру ТЗ, оформлення дозволу на перевезення небезпечних вантажів тощо. Розмір податків, сплачених 2019 року від діяльності сервісних центрів МВС Київщини до місцевих бюджетів становить 26 мільйонів 832 тисячі 194 гривні. Найбільше, понад 7 з половиною мільйонів, Регіональний сервісний центр МВС в Київській області спрямував до скарбниці Києво-Святошинського району, від 3-х до майже 4-х мільйонів надійшло бюджетам Білої Церкви,  Ірпеня та Броварського району.

На Київщині діє 9 територіальних сервісних центрів МВС, 8 з яких - нового зразка:  мають інфобокси, дитячі куточки, полиці буккросингу та відповідають встановленим стандартам реформування. Нові сервісні центри МВС – це прозорі зручні офіси з підготовленим фаховим, клієнтоорієнтованим персоналом. Усі оновлені приміщення мають єдину візуальну концепцію. Ми повністю прибрали стару кабінетну систему, запустили електронну чергу, замінивши тим самим застарілу систему черг «за записом на папірцях» або ж за сумнозвісною домовленістю. Запровадили систему онлайн-відеоспостереження, за допомогою якої будь-хто через наш веб-сайт може подивитися наявність черги та спланувати свій візит в обраний центр. Усі 156 сервісних центрів МВС, що є в Україні, працюють за принципом екстериторіальності. Мається на увазі, що отримати послугу громадянин може у будь-якому зручному за місцем розташування ТСЦ МВСнезалежно від місця його прописки. Це зручно! Адже сучасний ритм життя вимагає спрощення алгоритму отримання послуг, який буде зрозумілим не лише молоді, а й людям старшого віку.

У планах РСЦ МВС в Київській області  оновити останній з дев’яти діючих сервісний центр № 3246, що у Софіївській Борщагівці Києво-Святошинського району, і перевести його роботу в абсолютно новий формат. Плануємо збудувати в Софіївській Борщагівці просторе, комфортне приміщення у сучасному стилі, де розміститься, я переконаний, один з кращих на Київщині територіальний сервісний центр МВС.  

Хочу також нагадати, що у віддалені міста Київщини, де не передбачено відкриття стаціонарних сервісних центрів МВС, за графіком виїздить наш Мобільний сервісний центр. За допомогою сучасного обладнання, яким оснащено пересувний центр, два адміністратори і фахівець Експертної служби можуть зареєструвати чи перереєструвати транспортний засіб, замінити посвідчення водія, видати міжнародне посвідчення водія, прийняти запит на отримання довідки про відсутність судимості. У 2019 році Мобільний сервісний центр Київської області здійснив понад 150 виїздів, надав майже 2 000 послуг. Зокрема, понад тисяча жителів Київщини зареєструвала/перереєструвала транспортні засоби, майже 900 людей подали запити на отримання довідок про відсутність судимості та близько півтори сотні осіб здійснили обмін посвідчення водія на нове.

До речі, чи усім водіям потрібно мати посвідчення міжнародного зразка, що має дату закінчення дії документа, чи лише тим, хто планує подорожувати країнами світу?

Україна є повноцінним учасником Віденської конвенції, відповідно до якої посвідчення водія старих зразків є дійсними та мають визнаватися державами-учасницями. Та, як свідчить практика, для того щоб без перешкод керувати транспортним засобом в іншій країні, національне посвідчення водія має відповідати сучасним міжнародним вимогам. Зокрема, як вже зазначалось, має  бути вказаний термін дії українського посвідчення та зроблена відповідна транслітерація прізвища та імені особи. Тож, щоб уникнути непорозумінь під час подорожі за межі нашої країни, ми пропонуємо замінити посвідчення водія старого зразка на сучасне. Для обміну необхідно звернутись до будь-якого зручного за місцем розташування територіального сервісного центру МВС. Іспити складати не потрібно. У пакеті документів обов’язково потрібно мати медичну довідку, паспорт громадянина України або документ, що посвідчує особу та підтверджує її громадянство або спеціальний статус, копію довідки про реєстраційний номер облікової картки платника податків, наявне посвідчення водія та квитанції про сплату коштів за бланкову продукцію і послугу сервісного центру МВС. От якраз у розпалі сезон зимових відпусток. Багато хто планує подорожувати до інших країн на автівці і після свят. І, знову ж таки, таким мандрівникам стане в нагоді спеціальний онлайн-сервіс, розміщений на нашому сайті.  Лише у два кліки там можна дізнатися, які документи необхідні для поїздки у ту чи іншу країну. Сервіс автоматично розділяє їх на ті, що визнають національне посвідчення водія, та ті, де з вами додатково має бути  також міжнародне посвідчення водія. Торік фахівці сервісних центрів Київщини видали 601 такий додатковий до вітчизняного посвідчення водія документ.

Які ще популярні послуги, віднесені до компетенції МВС України, можна отримати онлайн?

Їх, насправді, дуже багато. Зокрема, не виходячи з дому, можна замовити  довідку про відсутність судимості, яка може знадобитись під час працевлаштування, для оформлення візи для виїзду за кордон, для участі  в тендері, здійснення усиновлення, встановлення опіки, оформлення громадянства, виготовлення або поновлення документів. До слова: за 2019 рік ми видали громадянам 23 тисячі 182 довідки. Також на нашому веб-сайті можна перевірити онлайн чи було видано свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу. Сервіс корисний не лише громадянам-фізичним особам, а й бізнесу. Можливість самостійно перевірити свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу може убезпечити ринок від шахрайства при отриманні транспортних послуг, при найманні працівників на роботу, каршерінгу та купівлі авто. З грудня 2018 року в Україні запрацював  Електронний кабінет водія, за допомогою якого можна отримати всю актуальну інформацію про транспортні засоби та посвідчення подія, а також створено умови для отримання деяких послуг онлайн. Йдеться про реєстрацію в електронній черзі на прийом у сервісні центри МВС, замовлення індивідуальних номерних знаків і, крім того, можна перевірити штрафи і сплатити їх. Віднедавна стала також доступною  послуга перевірки наявності в територіальних сервісних центрах МВС Київської області номерних знаків, що містять визначену комбінацію цифр та видаються за бажанням автовласників під час перереєстрації авто.

 

         Одна з найпопулярніших послуг сервісних центрів МВС - перереєстрація авто. Що останнім часом змінилось у цьому напрямку?

 

Ще 2018 року внесено зміни до порядку здійснення в територіальних сервісних центрах МВС реєстраційних операцій з транспортними засобами. Зокрема, запроваджено наступне: транспортний засіб не знімається з обліку під час переходу права власності до нового власника – відтоді за договорами купівлі-продажу транспортного засобу, дарування, міни або фінансового лізингу, а також за заповітом та актом прийому-передачі відбувається пряма перереєстрація транспортного засобу на нового власника. Отже, при перереєстрації транспортних засобів у разі зміни їх власників зняття з обліку таких транспортних засобів не проводиться, а відбувається одна процедура -безплатне укладання договору купівлі-продажу безпосередньо в ТСЦ МВС у присутності адміністратора та за участю продавця і покупця. До центру МВС подаються: документ, що підтверджує правомірність придбання транспортного засобу, заява, свідоцтво про реєстрацію автомобіля, документи, що посвідчують особу покупця та продавця, реєстраційні картки платників податку покупця і продавця.2019 року сервісними центрами МВС в Київській області було проведено 137 тисяч 603 реєстраційні операції. В середньому виконувалось 11 тисяч 500 операцій щомісяця, а щодня це – понад півтисячі.

Під час проведення державної реєстрації/перереєстрації транспортні засоби підлягають безплатному огляду фахівцями Експертної служби МВС. За заявою власника може бути проведене платне експертне дослідження з метою визначення справжності ідентифікаційних номерів транспортного засобу і реєстраційних документів. Таким чином покупець убезпечить себе від можливих ризиків кримінального походження транспортного засобу, оскільки сервісні центри здійснюють перевірки за усіма доступними базами даних МВС і безкоштовну перевірку в реєстрі обтяжень рухомого майна.

За нашими статистичними даними 2019 року під час надання послуг у сервісних центрах МВС Київщини було виявлено 28 фактів підробки ідентифікаційних номерів агрегатів транспортних засобів, 22 підроблені документи, встановлено 18 транспортних засобів та 21 особу, що їх розшукували правоохоронці, а також за рік наші адміністратори виявили 35 викрадених транспортних засобів.

Миколо Миколайовичу, а які поради Ви б дали тим, хто нинішнього року планує прибдати автівку на вторинному ринку?

Передусім хочу наголосити: якщо  фахівець Київського науково-дослідного експертно-криміналістичного центру МВС України виявив «проблемне» (зокрема, з підробленими номерами агрегатів) авто, то власник не зможе ним користуватися, матиме справу з правоохоронними органами, які ймовірно заберуть авто на штрафмайданчик до з`ясування усіх обставин. Іноді замість оформлення договору купівлі-продажу транспортного засобу громадяни обирають варіант передачі автівки від продавця покупцю за довіреністю. У такому випадку авто взагалі не проходить жодної експертної процедури, що становить для покупця небезпеку. Також, якщо запропонована ціна автомобіля значно менша за його ринкову вартість, існує вірогідність, що продавець навмисно її занижує, аби якомога швидше позбутись «проблемного» транспортного засобу. Тому експертне дослідження в сервісному центрі МВС допоможе переконатися у чесності намірів продавця.

У минулому році 22 фахівці Експертної служби МВС, що працюють в територіальних сервісних центрах Київщини, провели 108 тисяч 168 оглядів транспортних засобів, з яких 72 тисячі 577 були саме ретельними дослідженнями, що становить понад 67%. І це свідчить про бажання покупців купувати «законні» авто чи мототранспорт.

Вибір автівки чи мотоцикла справа особиста кожного автолюбителя, для цього існує багато можливостей та корисних сервісів. Наприклад, ми готові запропонувати дізнатися про найпопулярніші марки авто та порівняти дані щодо реєстрації транспортних засобів за регіоном, датою випуску, маркою, моделлю, об`ємом двигуна, типом палива та кольором завдяки онлайн-сервісу відкритих даних  http://texty.org.ua/cars/. Хочу також зазначити, що всі дії, пов’язані з державною реєстрацією/перереєстрацією транспортних засобів здійснюються виключно в сервісних центрах МВС. Адміністратори завжди відкриті до спілкування та готові надавати якісний державний сервіс.

Як можна проконтролювати якість обслуговування відвідувачів?

У сервісних центрах МВС нового зразка діє своя система моніторингу - за допомогою анкетування у рамках проєкту «Таємний клієнт» . Отримувачі послуг можуть залишити онлайн-відгук про якість отриманих послуг, взявши участь в анкетуванні або за допомогою планшетів, передбачених саме для оцінювання роботи сервісних центрів. А стати «таємним клієнтом» дуже просто. Людина звертається до обраного сервісного центру, отримує необхідну йому послугу, за бажанням заповнює запропоновану на сайті Головного сервісного центру анкету за посиланням; https://hsc.gov.ua/guest/, а ми аналізуємо вказані там недоліки, зважаємо на пропозиції, враховуємо побажання і робимо все, щоб бути в лідерах серед організацій, що надають населенню державні послуги та неухильно виконувати визначену місію сервісних центрів МВС: «Ми працюємо з людьми та для людей, зміцнюючи довіру до державних послуг».

      



   













  














Належного користувача автотранспорту відтепер можна реєструвати он-лайн

Призначити належного користувача на авто можна не виходячи з дому, щоб у разі автоматичної фото- або відеофіксації порушень ПДР штрафи отримувала особа, яка користується автомобілем, а не його власник

Київ, 20 січня 2020 року – в Електронному кабінеті водія з’явилася нова безкоштовна послуга «Керування належним користувачем». Онлайн-сервіс доступний на сайті e-driver.hsc.gov.ua та на Урядовому порталі kmu.gov.ua у розділі «Електронні послуги».

Це перша онлайн-послуга, яка була створена відразу в електронному форматі. Так працює принцип “digital by design”, коли не в онлайн переводять вже наявні адміністративні послуги, а створюють нові, спираючись на онлайн-досвід користувачів. Раніше запуску всіх послуг в електронному форматі передувало надання сервісів за безпосереднього звернення клієнта до відповідної організації.

Належний користувач – це особа, яка на законних підставах користується транспортним засобом, що їй не належить. Можливість зазначати належного користувача транспортного засобу (ТЗ) стане в нагоді автомобілістам у зв’язку з появою нових правил та налагодженням системи фото- і відеофіксації та паркування. Адже нести відповідальність за свою поведінку на дорозі має безпосередньо водій авто, а не його власник (отримувати сповіщення про нові штрафи, сплачувати їх тощо).

Проєкт реалізований у партнерстві Головного сервісного центру МВС і Міністерства цифрової трансформації, за підтримки проєкту USAID/UK aid «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах/TAPAS».

Як призначити належного користувача онлайн

Замовником послуги може бути фізична або юридична особа, яка хоче стати належним користувачем. Для цього необхідно:

1. Авторизуватися в Електронному кабінеті водія за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП, раніше ЕЦП), BankID або MobileID.

2. Обрати з переліку послугу «Керування належним користувачем».

3. Ввести VIN-код автомобіля, для якого особа хоче стати належним користувачем. Система видасть деперсоніфіковану інформацію про автомобіль, не про його власника.

4. Обрати підставу для належного користування:

  • домовленість із власником;
  • довіреність на право користування ТЗ;
  • договір оренди, найму чи позики;
  • договір фінансового або оперативного лізингу.

5. Ввести e-mail і телефон власника авто.

6. Перевірити свої дані та за необхідності прикріпити скан-копії довіреності чи договору, що є підставою для належного користування.

7. Підписати створену заявку за допомогою кваліфікованого електронного підпису.

Після чого власник отримує листа з посиланням на онлайн-заяву. Для успішного завершення процедури власник авто має перейти за посиланням і дати згоду на це призначення. Якщо підставою для призначення є лише домовленість, власник автомобіля має підписати заяву за допомогою КЕПу. Після чого особа, яка замовила послугу належного користувача, може побачити статус підтвердження заявки в е-Кабінеті водія. Повний цикл надання послуги онлайн забирає один робочий день.

Електронна послуга «Керування належним користувачем» доступна для фізичних та юридичних осіб і є безкоштовною. На один транспортний засіб може бути призначено не більше одного належного користувача. Видалення призначеного належного користувача можливе власником ТЗ – за поданою заявою або автоматично, у разі закінчення терміну, на який був призначений належний користувач.

Стати належним користувачем може лише особа, яка є власником національного посвідчення водія або посвідчення водія іноземної держави, що відповідає вимогам Конвенції про дорожній рух 1968 року. У випадках, якщо підставою для належного користування є оформлення на особу тимчасового реєстраційного талона або призначення працівника належним користувачем безпосередньо керівником юридичної особи, послуга надається лише в територіальних сервісних центрах МВС і за умови присутності власника ТЗ та особи, яка планує стати належним користувачем.

Нагадаємо, у грудні 2018 року відбувся запуск Електронного кабінету водія, покликаного цифровізувати послуги сервісних центрів МВС, зробивши їх зручними та позбавленими корупційних ризиків. Користувачі е-Кабінету можуть дізнатися інформацію про власні водійські посвідчення, транспортні засоби та адміністративні правопорушення. Також у е-Кабінеті можна сплатити штрафи, зареєструватися в електронній черзі на отримання послуг у сервісних центрах МВС, замовити безкоштовну чи платну послугу перевірки транспортного засобу за його VIN-кодом, а також – індивідуальний номерний знак.

Проєкт реалізовано у співпраці з Фондом Східна Європа.

Змінено ставки зборів пенсійного страхування за першу реєстрацію транспортного засобу

З 1 січня 2020 року, у зв’язку з встановленням прожиткового мінімуму для працездатних осіб, змінилися відповідні ставки збору на обов’язкове державне пенсійне страхування під час першої державної реєстрації легкових автомобілів. Первинна реєстрація транспортного засобу – це перша постановка на облік в одному із сервісних центрів МВС нового або вживаного авто, яке раніше не було зареєстроване на території України.

Відповідно до статті 7 Закону України «Про Державний бюджет України на 2020 рік» від 14 листопада 2019 року, з 01 січня у 2020 році встановлено прожитковий мінімум для працездатних осіб — 2102 гривні.

Платниками збору на обов’язкове державне пенсійне страхування (п.7 статті 1 Закону України від 26.06.1997 №400/97-ВР «Про збір на обов’язкове державне пенсійне страхування») є підприємства, установи та організації незалежно від форми власності, фізичні особи, які набувають право власності на легкові автомобілі, що підлягають першій державній реєстрації в Україні в сервісних центрах МВС.

Об’єктом оподаткування є вартість автомобіля, визначена відповідно до договору купівлі-продажу, договору міни, довідки органів митної служби, акта експертної оцінки вартості автомобіля, інших документів, що підтверджують цю вартість.

Згідно з пунктом 8 статті 4 Закону України «Про збір на обов’язкове державне пенсійне страхування» встановлені наступні ставки збору на обов’язкове державне пенсійне страхування під час першої державної реєстрації легкових автомобілів:

3% — якщо об’єкт оподаткування не перевищує 165 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб;

4% — якщо об’єкт оподаткування перевищує 165, але не перевищує 290 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб;

5% — якщо об’єкт оподаткування перевищує 290 розмірів прожиткового мінімуму.

Звертаємо увагу, що з 1 січня 2020 року при визначенні сплати вартості збору на обов’язкове державне пенсійне страхування під час першої реєстрації слід застосовувати такі розрахунки, в залежності від вартості легкового автомобіля:

  • не перевищує або дорівнює 346 830 грн. – сплачується 3%;
  • понад 346 830 грн., але не перевищує або дорівнює 609 580 грн. – сплачується 4%;
  • понад 609 580 грн. – сплачується 5%.

Наголошуємо, щопід час перереєстрації автомобіля пенсійний збір не сплачується!

Проконсультуватися щодо процедури отримання послуг з реєстрації та перереєстрації транспортних засобів можна за телефоном (044) 290-19-88, або на офіційній сторінці Facebook Головного сервісного центру МВС.