Деклараційна кампанія - 2018

Карта залучення міжнародної допомоги

Реформи

Федерація футболу

На допомогу захисникам Батьківщини!



У сервісних центрах МВС презентували арт-об’єкт – крісло з автомобільних заглушок

Сервісні центри МВС розпочали акцію зі збору автомобільних заглушок, аби привернути увагу водіїв до необхідності дотримання вимог безпеки на дорозі та користування ременями безпеки. Під час запуску кампанії презентували також арт-об’єкт – автокрісло з ременем безпеки, що створене з 1 079 заглушок. Останні зібрані в рамках акції мережі АЗК «ОККО»  «Здай заглушку – обери життя».
«Саме сервісні центри МВС щоденно контактують безпосередньо з водіями.Тому ми вважаємо за необхідне в рамках своєї соціальної відповідальності ініціювати та підтримувати акції, що спрямовані на безпеку на дорозі. Правила дорожнього руху зобов'язують бути пристібнутими, це просте правило, яке має базуватися, в першу чергу, на свідомості збереження себе та оточуючих», – зазначив начальник Головного сервісного центру МВС Владислав Криклій.
Мережа АЗК «ОККО» впродовж семи тижнів з 15 січня по 4 березня 2018 року проводила акцію «Здай заглушку – обери життя», яка мала на меті нагадати про необхідність постійного використання ременів безпеки. Усі бажаючі могли здати на АЗК «ОККО» заглушку для автомобільних ременів безпеки та отримати шанс виграти цінні призи. За результатом утилізації усіх зібраних заглушок було виготовлено арт-об’єкт – автомобільне крісло з ременем безпеки.
“Ми вдячні державним органам, що підтримали ініціативу й долучилися до нашого проекту. Сподіваюся, що сумісними зусиллями нам вдасться зменшити статистику по кількості ДТП в Україні. До кінця року зі своїм арт-об єктом ми плануємо відвідати ще два регіони”, – прокоментувала Ярослава Полякова, керівник Департаменту корпоративних комунікацій мережі АЗК «ОККО».
Відтепер до збору заглушок долучилися сервісні центри МВС. Акція розпочнеться з територіального сервісного центру МВС у Києві, що знаходиться за адресою: проспект Степана Бандери, 26В. Громадяни матимуть можливість долучитися до акції в усіх територіальних сервісних центрах МВС столиці протягом 2-ох місяців, потім арт-об’єкт подорожуватиме сервісними центрами МВС по Україні та нагадуватиме про важливість дотримання правил безпеки на дорозі.
Пристібання є загальноприйнятою нормою для всіх європейських країн, але лише 15% водіїв в Україні користуються ременями безпеки. Такі результати показало дослідження “Рівень користування ременями безпеки серед водіїв в Україні”, проведене навесні 2017 року громадськими організаціями в рамках Кампанії “За безпечні дороги”.
На сьогоднішній день в Україні існує проблема культури керування та сприйняття правил дорожнього руху. Для того, щоб змінити поведінку учасників дорожнього руху потрібні активні дії поліції, спрямовані на виявлення порушників, та просвітницькі кампанії, зокрема, спростування поширених міфів про марність ременів безпеки”, – зазначила координатор Кампанії "За безпечні дороги" Олеся Холопік.
Ігнорування ременів безпеки та недостатнє покарання (штраф у розмірі 51 грн) за порушення цієї вимоги правил дорожнього руху нерідко коштує людям здоров'я чи навіть життя.  Якби Україна досягнула цілком реального 80%-рівня користування ременями безпеки, можна було б урятувати близько 630 людських життів щороку.
Підпунктом 2.3в) Правил дорожнього руху України передбачені обов’язки водія користуватися ременями безпеки та не перевозити не пристебнутих пасажирів. У підпункті 5.2.б) зазначених Правил також зазначається, що пасажири, користуючись транспортним засобом, повинні під час пересування на транспортному засобі, обладнаному ременями безпеки, бути пристебнутими (крім пасажирів з інвалідністю, фізіологічні особливості яких заважають користуватися ременями безпеки), а на мотоциклі і мопеді – в застебнутому мотошоломі.
“Ми постійно акцентуємо увагу учнів на необхідності пристібатися. Ви можете бути обізнаним водієм, пам’ятати назви всіх знаків, але ви ніколи не можете контролювати інших учасників дорожнього руху. Саме тому пристібатися мають всі без виключень”, – зазначив голова Всеукраїнського об’єднання автошкіл України Ілля Щербина.
Слідкуйте за нововведеннями сервісних центрів МВС на сайті hsc.gov.ua або на офіційній сторінці в соціальній мережі Фейсбук. За консультаціями звертайтесь за телефоном (044) 290-19-88.
Для довідки.
За офіційними даними в Україні протягом семи місяців 2018 року зареєстровано 81 006 ДТП, з них 12 090 – ДТП з постраждалими, в яких загинуло 1545 осіб та 15 647 осіб травмовано. Основними причинами ДТП з постраждалими є:
перевищення безпечної швидкості (34%),
порушення правил маневрування (20%),
порушення правил проїзду перехресть (8%),
порушення правил дорожнього руху пішоходами (8%),
недодержання дистанції (7%),
порушення правил проїзду пішохідних переходів (7%);
керування транспортними засобом у нетверезому стані (4%).
 

В Україні запустили сервіс на основі відкритих даних про першу реєстрацію авто

Вперше в Україні Головний сервісний центр МВС оприлюднив відкриті дані про реєстрацію транспортних засобів на національному порталі data.gov.ua. На основі відкритих даних  Єдиного державного реєстру МВС стосовно зареєстрованих транспортних засобів та їх власників створено онлайн сервіс про першу реєстрацію авто (texty.org.ua/cars), що надає змогу кожному громадянину самостійно отримати інформацію про автомобільний ринок у кілька кліків.  
Вперше транспортний засіб потрапляє в даний реєстр після придбання та реєстрації власником у територіальному сервісному центрі МВС. Далі в реєстрі відображаються всі зміни, що відбуваються з автомобілем: зміна власника, номерного знаку, здійснення переобладнання тощо. Сервіс на основі відкритих даних не містить конфіденційної інформації, але при цьому надає можливість ознайомитися з технічними характеристиками зареєстрованих авто. Завдяки сервісу можна порівнювати дані щодо реєстрації транспортних засобів за регіоном, датою випуску, маркою, моделлю, об'ємом двигуна, типом палива та кольором.
 
Реалізація такого проекту стала можливою за сприяння Державного агентства з питань електронного урядування в межах проекту USAID/UK aid “Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах”/TAPAS, що реалізується Фондом Євразія в партнерстві з Texty.org.ua.
 
«Політика відкритості Уряду в Україні передбачає, що інформація, якою володіє держава, має бути однаково доступною всім громадянам. У грудні 2017 року Урядом внесено зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних», згідно з якими кількість наборів, що підлягають відкриттю, збільшено до 600. Відтоді Уряд відкрив кілька сотень нових наборів даних. Робота над збільшенням їх кількості, покращенням якості та зручності використання усіма, хто зацікавлений, триває постійно. Яскравий приклад – презентований сьогодні сервіс, що покликаний унеможливити маніпуляції державними даними та вирівняти інформаційні умови для всіх учасників», – наголошує голова Державного агентства з питань електронного урядування України Олександр Риженко.
 
Сервіс на основі відкритих даних допоможе зрозуміти тенденції автомобільного ринку в Україні, запропонувати державі нові способи використання таких відкритих даних для підвищення доступності послуг у цій сфері, або ж виокремити цікаві факти. Окрім даних про реєстрацію легкових автомобілів, проект охоплює дані стосовно реєстрації транспортних засобів інших категорій, зокрема, автобусів та мікроавтобусів.
 
«Щороку в Україні здійснюється понад мільйон реєстраційних операцій з транспортними засобами, зокрема, у 2017 році їх було 1 415 512. Журналісти, громадські організації, бізнес постійно потребували доступу до інформації для аналізу ринку та інформування громадян. Відтепер можливо дослідити реальний стан українського авторинку в кілька кліків та якісно змінити його майбутнє. Сервіс надає доступ до інформації, починаючи з 2013 року, її оновлення здійнюватиметься щомісячно» – зазначив начальник Головного сервісного центру МВС Владислав Криклій.
Сервіс буде корисним споживачам для моніторингу автомобільного ринку та отримання достовірної інформації про найпопулярніші марки та моделі авто.
Бізнес зможе більше дізнатися про споживчу поведінку та вподобання громадян – зокрема, які автомобілі купують мешканці різних регіонів, як впливає колір авто на його популярність тощо.
 
«Відкриті дані про первинну реєстрацію авто дозволять планувати і регулювати державну політику в автомобільній сфері, як це часто робиться в ЄС. Наприклад, наприкінці року дані покажуть,  чи призвело до зростання кількості електромобілів тимчасове зменшення мит на них та чи є цей захід ефективним для стимулювання купівлі електромобілів. Також ми зможемо спостерігати динаміку реєстрації автомобілів з дизельними двигунами, що більш ніж бензинові забруднюють навколишнє середовище. Ці та інші дані разом з іншими заходами дозволять державі ефективніше діяти для поширення використання екологічних видів пального» – зазначила керівник напряму відкритих даних проекту «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах» (TAPAS) Катерина Оніліогву.
 
Зв’язатися з авторами проекту, а також надіслати побажання та пропозиції щодо нього можливо за адресою Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. .

    




















61152 людини зберегли час, замовивши довідку про несудимість онлайн

Сервіс онлайн-замовлення довідки про несудимість – документу, який щороку потрібен більше ніж 800 000 осіб, працює вже 9 місяців. За цей час ним скористалися 61 152 людини. Така статистика є прикладом ефективної діджиталізації державних послуг, одного з пріоритетів реформи сервісних центрів МВС. Переведення послуг в онлайн робить їх доступними, зручними та заощаджує нас час
Запуск послуги Міністерства внутрішніх справ відбувся спільно з  Державним агентством з питань електронного урядування України за підтримки програми EGAP, що фінансується Швейцарською Конфедерацією і виконується Фондом Східна Європа.

            Щоб замовити Довідку онлайн, необхідно:
-          зайти на сайт mvs.gov.ua або hsc.gov.ua;
-          зареєструватися через ЕЦП або BankID;
-          заповнити форму, вказавши зручний СЦ МВС;
-          отримати повідомлення про готовність документу або перевірити  статус готовності довідки онлайн;
-          забрати довідку в обраному сервісному центрі МВС, пред’явивши паспорт або документ, що його замінює.
Отримати довідку можна також у електронному варіанті, у разі якщо ви замовляєте її за допомогу ЕЦП.
Довідка про несудимість потрібна для: оформлення на роботу, оформлення візи при виїзді за кордон, участі в тендері, здійснення усиновлень і встановлення опіки, оформлення громадянства, поновлення документів, отримання дозволу на володіння зброєю тощо.
До кінця 2018 року сервісні центри МВС презентують нові послуги онлайн – зокрема, запровадження персонального  електронного кабінету власника авто.
Слідкувати за новинами сервісних центрів МВС та знайти відповіді на поширені питання можна на сайті Головного сервісного центру МВС або на його офіційній сторінці в Фейсбук. За консультаціями звертайтесь за телефоном (044) 290-19-88.

Міжнародний день захисту дітей

В рамках відзначення Міжнародного дня захисту дітей працівники територіальних сервісних центрів РСЦ МВС в Київській області провели ознайомчі екскурсії, лекції для учнів загальноосвітніх навчальних закладів та гімназій Київської області, курсантів Національної академії внутрішніх справ.
Під час проведення заходів співробітники територіальних сервісних центрів детально розповіли про те, як надають послуги з реєстрації автомобілів та видачі посвідчень водія. Відвідувачі особисто спробували свої сили в складанні теоретичних іспитів в екзаменаційних класах сервісних центрів.
Організатори підготовили та вручили маленьким гостям інформаційні листівки про послуги сервісних центрів МВС.
 
Прес-служба Регіонального сервісного центру МВС в Київській області

  















       

Перший онлайн-порадник: як отримати посвідчення водія?

Один з пріоритетів реформи сервісних центрів МВС – це зміна та вдосконалення системи отримання посвідчення водія.

Сервісні центри МВС з метою інформування громадян запустили онлайн-інструкцію, як отримати посвідчення водія вперше. Тут можна знайти усю найважливішу інформацію: як правильно обрати автошколу, поради щодо підготовки до тесту з ПДР та перелік вправ, які необхідно вміти  виконувати на іспиті, аби стати водієм.

«Отримання посвідчення водія є однією з найбільш популярних адміністративних послуг. Зокрема, у 2017 році було видано 395 051 посвідчення водія вперше. За минулий рік ми реалізували низку змін, аби іспит став більш прозором. Наступним кроком цього року стане впровадження фото та відеофіксації іспитів» - зазначив начальник Головного сервісного центру МВС Владислав Криклій.

За минулий рік сервісні центри МВС реалізували ряд важливих впроваджень у площині складання іспитів на отримання посвідчення водія.

Протягом березня та квітня 2017 року відбувалося вперше відкрите громадське обговорення екзаменаційних білетів з правил дорожнього руху, після чого нові питання з варіантами відповідей були оприлюднені на сайті hsc.gov.ua. Окрім того, на сайті працює безкоштовний онлайн-тренажер, за допомогою якого можна перевірити власні знання або підготуватися до іспитів для отримання посвідчення водія. Він повністю відповідає реальним умовам складання теоретичного іспиту: триває 20 хвилин та складається з 20 питань, котрі система для кожного нового тесту генерує рандомно. Кількість спроб пройти тест є необмеженою. За півроку громадяни скористалися сервісом понад 3 млн разів.

У 2018 році сервісні центри МВС оприлюднили онлайн усі маршрути, за якими складається другий етап практичної частини іспиту на отримання права керування транспортними засобами. Схеми маршрутів було оновлено з урахуванням актуальної ситуації на дорогах. Також для прозорості складання практичної частини іспиту на отримання посвідчення водія Головний сервісний центр МВС вперше запровадив чек-лист. У ньому зазначені перелік типових помилок, котрих припускаються громадяни під час практичного іспиту, та шкала оцінювання

Серед інших послуг сервісних центрів МВС: реєстрація та переєстрація транспортних засобів, видача довідок про несудимість.

Слідкувати за новинами сервісних центрів МВС можна на офіційній сторінці в Фейсбук, а консультації отримати за телефоном (044) 290-19-88.

Сервіс на колесах запрацював ще в 4 областях України

В Україні запустили в роботу ще 4 мобільні сервісні центри МВС. З березня 2018 року в найвіддаленіших куточках Кіровоградської, Полтавської, Сумської та Чернігівської областей тепер можна замінити посвідчення водія або зареєструвати авто.
20 мобільних сервісних центрів МВС було запущено ще в квітні 2017 року, аби вони надавали послуги населенню в містечках та селах, де відсутні стаціонарні сервісні центри МВС. Мобільні сервісні центри МВС надають послуги реєстрації та перереєстрації транспортних засобів, заміни посвідчення водія, видачі міжнародного посвідчення водія, а також приймають запити на отримання довідок про відсутність судимостей. Екіпаж пересувного центру складається з двох адміністраторів та фахівця Експертної служби МВС.
За рік популярність мобільних сервісних центрів МВС зросла. Найбільшим попитом такі автомобілі користуються в Дніпропетровській, Донецькій та Вінницькій областях. Загалом за рік роботи було надано 19 771 послугу.
МСЦ МВС виїжджають за графіком на запити від органів місцевого самоврядування. Вони можуть можуть подати запити до регіонального сервісного центру МВС в області (контакти за посиланням) або дізнатися вже спланований графік виїздів на найближчий час.
Слідкуйте за новинами сервісних центрів МВС на офіційній сторінці Головного сервісного центру МВС в Фейсбуці, а за консультаціями звертайтеся за телефоном (044) 290-19-88. Адреси сервісних центрів МВС та відповіді на поширені питання стосовно їх послуг шукайте на сайті Головного сервісного центру МВС

   













   




























Сервісні центри МВС запровадили чек-лист практичного іспиту для водіїв

Головний сервісний центр МВС вперше запровадив чек-лист для практичних іспитів на отримання посвідчення водія. Екзаменатори будуть користуватися зручним чек-листом під час практичної частини іспиту. В ньому зазначені перелік вправ та типові помилки, котрих припускаються громадяни під час практичного іспиту, та шкала оцінювання.
Практичний іспит складається з 2 етапів: перший етап проходить на майданчику для навчання з початкового керування, другий - на визначеному маршруті в умовах дорожнього руху. На першому етапі іспиту тестуються такі вміння водія як підготовка до початку руху, зупинка транспорту на підйомі/спуску, заїзд у двір «гараж» з правого/лівого боку тощо. На другому етапі іспиту – маневрування у потоці, дотримання швидкості руху та вимог дорожньої розмітки і дорожніх знаків тощо.
Громадяни можуть безкоштовно завантажити чек-лист з сайту Головного сервісного центру МВС, це спростить процес підготовки до іспиту. Під час іспиту чек-лист друкується на зворотній частині екзаменаційного листа, його наявність гарантує прозорість та зрозумілість системи оцінювання навичок кандидата у водії. По завершенню іспиту особа, яка його складала, може ознайомитися із зазначеними екзаменатором помилками, залишивши на чек-листі свій підпис. Після завершення іспитів екзаменаційні листи зберігаються у сервісному центрі МВС протягом 3 років.
У майбутньому планується запровадження фото- та відеофіксації практичної частини іспиту.
Нагадаємо, що підготуватися до теоретичної частини іспиту тепер також легко: на сайті Головного сервісного центру МВС працює онлайн-тренажер з ПДР. Новини сервісних центрів МВС на офіційній сторінці у Фейсбук, консультації за телефоном (044) 290-19-88

Сервісні центри МВС відзвітували за 2017 рік

Сьогодні сервісні центри МВС презентували інтерактивний звіт з виконаної роботи станом на грудень 2017 року та плани на 2018 рік. Детально з проектом звіту можна ознайомитися за посиланням: hsc.gov.ua/2017
Реформа сервісних центрів МВС - це безпрецедентний випадок створення єдиної концепції надання державних послуг по всій Україні, запровадження державно-приватних партнерських відносин та інноваційних підходів, доступності державної установи для громадян та комунікаційної відкритості. Успіхи реформи стали можливими за підтримки державних установ, міжнародних партнерів та громадських ініціатив.
“Темп проведення нашої реформи дуже інтенсивний і ми не збираємося його збавляти. За цей час майже вся Україна відчула зручності та переваги нових сервісних центрів МВС, ми запустили мобільні сервісні центри МВС, понад 1 000 000 громадян перевірили свої знання на онлайн-тренажері з ПДР, понад 2 000 000 скористалися нашими нововведеннями у послугах” – акцентує увагу начальник Головного сервісного центру МВС Владислав Криклій.
Окрім цього, у 2018 році заплановані наступні нововведення:онлайн-запис на отримання послуг та складання іспитів в СЦ МВС, онлайн-замовлення індивідуальних номерних знаків, запровадження персонального діджитал-кабінету власника авто, відеофіксація практичних іспитів на отримання водійського посвідчення та інші.
Нові сервісні центри МВС запрацювали по всій країні. Був реалізований план: презентувати 50 центрів нового зразка. Вони об’єднані єдиною візуальною концепцією, побудовані за принципом відкритого офісу, інклюзивні, обладнані електронною чергою, інформаційними боксами, системою оцінки якості обслуговування.
Успішно завершилася Всеукраїнська Програма стажування. За результатами набору у фронт-офіси сервісних центрів МВС було працевлаштовано 52% учасників. Вони пройшли тренінги з клієнтоорієнтованості, з них 97% ніколи раніше не працювали в системі органів МВС, натомість 79% мають досвід роботи у сфері обслуговування.
Мобільні сервісні центри МВС надали 15 075 послуг за 8 місяців роботи. Спеціально обладнані машини виїжджають на запити місцевих органів влади у найвіддаленіші населені пункти 20 українських областей і на місці надають популярні послуги сервісних центрів МВС.
Понад 4 000 000 клієнтів, які щороку відвідують сервісні центри МВС, змогли оцінити швидкість та зручність надання послуг. В 2017 році тут було проведено 1 287 836 реєстраційних операцій, вперше видано 352 840 посвідчень водія, виявлено 1124 авто зі зміненими чи підробленими номерами, 226 викрадених транспортних засобів.
Нововведення в послугах сервісних центрів МВС стосувалися мінімізації часу отримання послуги: тепер він становить від 30 хвилин до трьох годин. Окрім цього було запроваджено фотофіксацію під час проведення обов’язкового технічного контролю транспортих засобів, почали видавати міжнародне посвідчення водія, запровадили сервіс перевірки документів для подорожі за кордон на авто. Тепер в сервісних центрах МВС можна замовити онлайн довідку про несудимість.
Впроваджені нові тести з ПДР. Попередньо їх вперше винесли на громадське обговорення, в якому взяли участь 10 706 осіб. Експертною групою було опрацьовано 3500 відгуків та внесено 800 поправок. Усі питання викладені у відкритому доступі на сайті Головного сервісного центру МВС, а також там працює онлайн-тренажер, за допомогою якого можна безкоштовно та необмежену кількість разів перевіряти свої знання. За 5 місяців роботи сервісу ним скористалися понад 1 000 000 разів.
Сервісні центри МВС змогли стати не лише адміністративним майданчиком, а й ініціатором культурно-соціальних акцій. Започаткували всеукраїнський обмін книжками: в кожному новому сервісному центрі МВС тепер є полиця для буккросингу. Тисячі книжок для цих полиць сервісним центрам МВС передали українські видавництва та учасники флешмобу в Фейсбук, котрий запустили співробітники Головного сервісного центру МВС. Нещодавно центри нагадали українцям правила чемного поводження на дорозі серією ілюстрацій “Турбота це...”.
Новини сервісних центрів МВС шукайте на офіційній сторінці в Фейсбук та на сайті hsc.gov.ua. Консультуйтеся за телефоном (044) 290-19-88.