Деклараційна кампанія - 2018

Карта залучення міжнародної допомоги

Реформи

Федерація футболу

На допомогу захисникам Батьківщини!



Сервісні центри МВС об’єднали країну навколо добрих справ

Працівники сервісних центрів МВС зі всієї України долучилися до святкування Всеукраїнського дня добрих справ — #ЩедрийВівторок.

Наша країна приєдналася до глобального руху #GivingTuesday у 2018 році і стала 154-ю країною-учасницею глобальної благодійної спільноти. Ідея святкувати #GivingTuesday у вівторок, після Дня подяки, з’явилася у 2012 році. Щороку у цей день мільйони людей, сотні бізнес-корпорацій, тисячі некомерційних організацій стають частиною благодійного руху і розповідають про це в соціальних мережах із закликом робити добро.

#GivingTuesday отримав в Україні назву #ЩедрийВівторок і 1 грудня 2020 року Україна втретє святкує цей день.

#ЩедрийВівторок об’єднав країну навколо добрих справ. Адже головна мета цього — зробити благодійність і волонтерство популярними, модними і природними явищами. Кожен акт доброчинності значущий, а кожен учасник важливий, особливо коли ми діємо разом.

У цьому впевнені і працівники сервісних центрів МВС, які  долучились до події в різних куточках країни.  Підтримку отримали вихованці дитячих будинків, хворі малюки, літні люди, воїни АТО, тварини, а донори здали свою кров для порятунку життів. Також цьогоріч наші колеги подбали про засоби індивідуального захисту для закладів і людей, якими опікуються – маски, спеціальні костюми, рукавички, захисні окуляри, антисептики та засоби гігієни.

Територіальні сервісні центри Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Київській області також активно долучились до відзначення Всеукраїнського дня добрих справ ! #ЩедрийВікторок об’єднав нас у бажанні допомогти, підтримати і бути корисними тим, хто найбільше цього потребує! Цей день нам вкотре засвідчує, що ми – нація щирих, сердечних людей, що творити добро може кожен. Адже так легко поділитися своїм часом, талантами, знаннями, ідеями, можливо, речами і навіть фінансово, вмінням розповідати про нужденних, про їхні потреби і мрії.

У #ЩедрийВікторок працівники сервісних центрів Київщини вкотре подбали про корисні речі для вихованців Броварcького міського центру комплексної реабілітації дітей з інвалідністю, яким опікуються ось вже майже два роки. Тут отримують медичну, психологічну, соціальну, а від наших колег — благодійну допомогу майже 700 діток. Ми щиро віримо, що разом ми зробимо майбутнє цієї дітвори щасливим.

Добрі справи надихають!

Приєднуйтесь до благодійного руху і ви! Будьте амбасадорами добра!

Якщо ви хочете долучитися до добрих справ у #ЩедрийВівторок, перейдіть за посиланням.

Більше про #ЩедрийВівторок:

www.givingtuesday.org.ua 

facebook.com/GivingTuesdayUA  

https://www.instagram.com/giving_tuesday_ua/

Сервісні центри МВС вкотре долучаються до Всесвітнього дня боротьби зі СНІДом

Ось уже 32-й рік поспіль перший день зими традиційно присвячується підтримці Всесвітнього дня боротьби зі СНІДом. Головна мета — привернути увагу громадськості та нагадати суспільству, що ВІЛ є однією з глобальних проблем людства навіть на період пандемії.

Сервісні центри МВС також долучаються до Всесвітнього дня боротьби зі СНІДом. Символом цього дня стала червона стрічка, яку біля сердець прикріпили працівники сервісних центрів МВС по всім куточкам України. Так наші фахівці висловлюють свою підтримку всім громадянам, яких спіткала ця страшна хвороба.

За десять місяців цього року в Україні за даними Центру громадського здоров’я МОЗ України було зареєстровано 13 277 випадків ВІЛ-інфекції. Найбільш ураженими регіонами залишаються Дніпропетровська, Одеська, Донецька області, а також місто Київ.

За посиланням можна знайти багато корисної інформації про ВІЛ та подивитись мапу пунктів тестування на захворювання.

Бережіть себе та своїх рідних!

Набрали чинності зміни у Правилах дорожнього руху

Головний сервісний центр МВС ініціював зміни до Правил дорожнього руху. Відтак, 27 листопада 2020 року набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України, яка передбачає зміни до Правил дорожнього руху. Вони  стосуються не тільки водіїв, а й пасажирів, велосипедистів та пішоходів. Нововведення спрямовані на вирішення проблемних питань безпеки руху для зменшення кількості дорожньо-транспортних пригод, створення безпечних і комфортних умов для всіх учасників дорожнього руху, розвитку велосипедної інфраструктури та зменшення травматизму серед велосипедистів та щодо сприяння точності та уніфікованості термінології.

Згідно з новими ПДР, інструктори з практичного водіння, а також водії та пасажири таксі, в населеному пункті й за його межами повинні бути пристебнуті. Це правило зобов’язує водіїв таксі забезпечити наявність ременів безпеки як на передньому, так і на задньому сидінні. Не пристібатися в населеному пункті дозволяється лише водіям і пасажирам з інвалідністю, якщо це фізіологічно неможливо, а також водіям і пасажирам оперативних та спеціальних транспортних засобів.

Забороняється змінювати розміри, форму, позначення, колір і розміщення номерних знаків, наносити на них додаткові позначення або закривати їх. Вони повинні бути чисті та достатньо освітлені. Але дозволяється розміщення заднього номерного знаку на додатковому обладнанні, що призначене для тимчасового перевезення багажу або вантажу.

Нововведення також торкнулися автобусів, на яких проводиться навчання. Наразі вони не повинні бути обладнані додатковими педалями зчеплення, акселератора і гальмування, дзеркалом або дзеркалами заднього виду для інструктора з підготовки водіїв.

Приведено у відповідність до міжнародних вимог дорожні знаки (3.12. 3.13, 3.14), таблички до них та розпізнавальні знаки щодо перевезення небезпечних вантажів. Так змінилася табличка дорожнього знаку, що уточнює тип транспортного знаку «З небезпечним вантажем» (7.5.8). Якщо раніше вантажівка була зображена у профіль, то тепер – з оранжевим прямокутником на борту. Також замінилася «Інформаційна таблиця небезпечного вантажу» на універсальну «Табличку оранжевого кольору», з якої прибрали ідентифікаційний номер небезпеки «33» та номер ООН «1203».

З ПДР прибрали технічні умови, якими визначалися правила перевезення небезпечних вантажів автомобільним транспортом до набрання чинності Правилами дорожнього перевезення небезпечних вантажів, затвердженими наказом МВС від 26.07.2004 № 822.

Ці зміни також передбачають, що під час перевезення небезпечних вантажів транспортні засоби обов’язково позначаються відповідними розпізнавальними знаками тільки у випадках визначених спеціальними правилами.

Тепер велосипедистам дозволено рух смугою для маршрутних транспортних засобів, а пішоходи повинні обов’язково використовувати світловідбивні елементи в темний час доби й в умовах недостатньої видимості (стікер, стрічка, наклейка, жилет тощо).

Наразі Головний сервісний центр МВС приводить у відповідність екзаменаційні питання з ПДР.

Нагадуємо, що кожен охочий може перевірити свої знання з ПДР чи добре підготуватися до теоретичного  іспиту за допомогою онлайн-тренажеру.

Отримати додаткову інформацію та консультацію можна за номером: (044) 290 19 88 або в повідомленнях на офіційній Фейсбук-сторінці Головного сервісного центру МВС. Дізнатися новини сервісних центрів MBC — на сайті Головного сервісного центру МВС.

 

Запрацював новий онлайн-сервіс МВС – перевірка посвідчення водія

Головний сервісний центр МВС розробив та запустив на сайті hsc.gov.ua новий електронний сервіс – «Перевірка посвідчення водія». Це дасть можливість зацікавленим установам та кожному громадянину за серією і номером посвідчення водія самостійно перевірити, чи видавався документ, а також побачити всі відкриті категорії.

«Цей сервіс буде корисний для представників інших держав, яким необхідно перевірити інформацію стосовно видачі посвідчення водія в Україні, зокрема, представникам Румунії, Польщі, Угорщини, Німеччині, Італії – при обміні українського посвідчення водія на національні» – сказав перший заступник Головного сервісного центру МВС Юрій Смольянінов.

Для зручності користування сервісом за межами країни створено англомовну версію. Так, в один клік можна переключити інтерфейс в необхідний мовний режим.

Функція легка у використанні. Достатньо лише ввести серію (три літери) та шестизначний номер посвідчення водія у відповідні поля. Якщо такі дані є в Єдиному державному реєстрі МВС, на екрані з’явиться вся інформація, зазначена на бланку посвідчення, крім особистих даних. Сервіс надає можливість перевіряти посвідчення водія, видані після 2013 року.

До того ж цей сервіс буде неабияк корисний для бізнесу. Відтепер у два кліки ви зможете самостійно перевірити чинність посвідчення водія та відкриті категорії при наймі працівників на роботу або під час здачі автівки в оренду.

Крім того, на сайті працює аналогічний функціонал перевірки свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу.

Сервіси перевірки посвідчення водія та свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу шукайте за посиланням: https://opendata.hsc.gov.ua/.

Нагадуємо, що на сайті Головного сервісного центру МВС можна ознайомитись із маршрутами для удосконалення навичок керування транспортними засобами, а також перевірити свої знання ПДР на онлайн-тренажері.

Щодо отримання чи обміну посвідчення водія звертайтеся за телефоном контакт-центру: (044) 290 19 88 або в повідомленнях на офіційній Фейсбук-сторінці Головного сервісного центру МВС. Наші новини — на сайті hsc.gov.ua.

Нові бланки повністю адаптовані до міжнародних вимог

Нові бланки повністю адаптовані до міжнародних вимог.

 

«Цією постановою ми привели документи у відповідність до європейських вимог. Новий зразок також на пластиковій карточці. Він тримовний (українською, англійською, частина – французькою мовами), чинний на території всієї Європи та в багатьох країнах світу. Відтепер на посвідченні — група крові (резус-фактор) водія. Це дозволить лікарям оперативно надавати першу медичну допомогу потерпілим у разі ДТП. Також будуть вказані дані згоди або незгоди на донорство», — сказав прем’єр-міністр України Денис Шмигаль.

 

При цьому, інформація про надання згоди або незгоди на посмертне донорство, групу крові (резус-фактор) до посвідчення водія вноситься лише за письмовою згодою особи.

Нове свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу — документ, який повністю відповідає міжнародним вимогам. Він передбачає додавання позначки щодо відповідності авто екологічним нормам «Євро-2» — «Євро-6» або іншому рівню.

Постановою передбачено, що національне та міжнародне посвідчення водія, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, тимчасовий реєстраційний талон транспортного засобу, видані до набрання чинності цією постановою, є чинними протягом строку, на який їх було видано.

 

Нагадуємо, що  на сайті Головного сервісного центру МВС можна ознайомитись із маршрутами для удосконалення навичок керування транспортними засобами, а також перевірити свої знання ПДР на онлайн-тренажері

Щодо отримання чи обміну посвідчення водія звертайтеся за телефоном контакт-центру: (044) 290–19–88 або в повідомленнях на офіційній Фейсбук-сторінці Головного сервісного центру МВС. Наші новини — на сайті hsc.gov.ua.

 

Нові правила видачі посвідчення водія мають за мету підвищити якість навчання майбутніх кермувальників

У п'ятницю, 28 серпня, в територіальному  сервісному центрі МВС селища міського типу Баришівка відбулась прес-конференція начальника Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Київській області Миколи ГОРБОНОСА.

Йшлося про новації у процедурі складання іспитів для отримання права керувати транспортним засобом,  у видачі посвідчення подія і про спрощення підтвердження водійського стажу.

Також під час зустрічі з представниками засобів масової інформації Микола Горбонос розповів про співпрацю РСЦ ГСЦ в Київській області з органами місцевого самоврядування, поінформував, як працюють сервісні центри Київщини в умовах карантинних обмежень та про розширені можливості для клієнтів сервісних центрів МВС,  що доступні громадянам через онлайн-сервіси.

Тож які зміни відбулися?

Міністерство внутрішніх справ України 22 травня 2020 року наказом N408 затвердило зміни щодо прийому практичного іспиту. 17 липня 2020 року наказ набрав чинності. Відтоді сервісні центри МВС приймають іспит з водіння виключно в два етапи з обов'язковою відеофіксацією процесу іспиту. І якщо раніше від відеофіксації кандидат у водії міг відмовитися, то за новими правилами, у разі незгоді з фіксацією, іспит не проводитиметься. Ще одним нововведенням запроваджені часові рамки практичного тестування. Донедавна загальна тривалість практичної частини іспиту для отримання посвідчення водія становила до 15 хвилин. Тепер екзамен має тривати щонайменше пів години, а максимально — до години: іспит на автодромі розрахований на 10 хвилин, а в міських умовах не менш ніж на 20 хвилин. Відповідно до цих вимог іспит з практичної частини істотно змінився і став ретельнішим та якіснішим.

А відтак слухачам автошкіл необхідно відповідально готуватися до іспиту з водіння і не сподіватися на щасливий випадок.  Для успішного складання іспитів на право керування транспортним засобом мінімальний теоретичний навчальний курс в автошколі становить 100 навчальних годин (по 45  хвилин), а курс із водіння повинен бути не менше 40 годин.

Як зазначив під час прес-конференції начальник регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Київській області Микола Горбонос, такі новації суттєво зменшать кількість водіїв з мінімальними знаннями Правил дорожнього руху та відсутністю практичних навичок з водіння, що, в цілому, дозволить знизити аварійність на дорогах України і підвищити культуру водіння.

Крім того, наказом №408 передбачено, що фото- і відеофіксація практичного іспиту відбувається від початку кожного іспиту та триває безперервно аж до його закінчення. Так  врегульовано питання щодо оскарження результатів іспитів: це можна зробити протягом десяти робочих днів після його складання, використавши відеозапис як доказовий матеріал.

«Також прописано нормативно, за яких умов припиняється іспит. Зокрема, якщо особа, яка його складає, користується додатковими електронними приладами або матеріалами-підказками. А ще наказом визначено підстави для анулювання посвідчення водія. Це відбувається, якщо водій надає підроблені чи фіктивні документи або його позбавляють права керувати у період дії тимчасового посвідчення. Йдеться про посвідчення водія, що його видають на два роки. У такому випадку потрібно повторно складати іспити — і теоретичну, і практичну частини. Після цього посвідчення водія знову видають на два роки», - додав Микола Горбонос.

За його словами, деякі нововведення впивають і на викладацьку діяльність інструкторів автошкіл. Адже погані результати складених з першого або з другого разу іспитів в сервісних центрах МВС їхніми випускниками свідчитиме про прогалини в педагогічному складі навчального закладу з підготовки та перепідготовки водіїв і, як наслідок, на атестацію інструкторів. Тому така своєрідна конкуренція на ринку надання послуг автошколами залишить лише найкваліфікованіших фахівців та найрейтинговіші школи.

Змін у прийомі теоретичної частини не відбулося. Як і раніше, іспит складається з 20 запитань і з 2017 року теж проходить з відеофіксацією процесу. Допускається не більше двох помилок. У разі, якщо неправильних відповідей більше, екзамен вважається не зданим і учень приходить на повторний іспит через 5 днів на 6, не враховуючи дня здачі попереднього. До екзамену з водіння допускаються кандидати у кермувальники лише після успішного складання теорії.

Також начальник РСЦ ГСЦ МВС в Київській області нагадав, що у зв'язку із запровадженням інших часових відрізків на прийняття іспиту з водіння і карантинними обмеженнями, діє обов'язкова попередня особиста реєстрація громадян в електронній черзі на отримання послуг в сервісних центрах МВС з отримання та обміну посвідчення водія, а також реєстрації/перереєстрації транспортного засобу - для уникнення скупчення великої кількості людей в приміщеннях. У зв'язку з цим спроможність  сервісних центрів МВС з травня 2020 року суттєво знизилася і нині в деяких ТСЦ МВС Київщини спостерігаються черги на кілька днів наперед з бажаючих здати екзамени і отримати посвідчення водія.   Зареєструватися на прийом до сервісних центрів Київської області можна через спеціальний функціонал на сайті Головного сервісного центру МВС «Запис в Е-чергу» - до ТСЦ, які оснащені системою електронної черги, та у телефонному режимі – до тих центрів, де такої черги не передбачено. Онлайн-система під час заповнення спеціальної форми сама повідомить користувачу варіанти можливого запису. Також в регіональному сервісному центрі ГСЦ МВС в Київській області діє своєрідний контакт-центр, завдяки роботі якого потенційні клієнти сервісних центрів  Київщини можуть не лише записатися в онлайн-чергу на отримання послуг, а й отримати усю необхідну інформацію та вичерпну фахову консультацію і допомогу спеціалістів.

 З вами завжди на зв’язку за номером телефону: (044) 290-37-90


Розширюємо географію надання послуг сервісних центрів МВС

Напередодні найвизначнішого державного свята - Дня Незалежності України Центр надання адміністративних послуг Чабанівської селищної ради видав перше посвідчення водія після обміну старого документа на новий. Такий сервіс з’явився в переліку послуг ЦНАП завдяки налагодженню співробітництва Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Київській області з Центром надання адміністративних послуг Чабанівської селищної ради. І це не єдина послуга системи МВС, що віднині доступна у селищному ЦНАП.

Тут, на вулиці Машинобудівників, 4, крім реєстрації місця проживання, нерухомості, актів цивільного стану, відкриття бізнесу і оформлення вітчизняних та закордонних паспортів, також можна:

????обміняти старе посвідчення водія на нове;

????відновити посвідчення водія у зв’язку із втратою чи викраденням;

????обміняти посвідчення водія у зв’язку зі зміною анкетних даних власника;

????зареєструвати новий транспортний засіб (без огляду ТЗ експертом);

????перереєструвати транспортний засіб у зв’язку зі зміною анкетних даних власника (без огляду експерта).

Таке делегування деяких послуг сервісних центів МВС послуг ЦНАП передбачено розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 року №523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг».

Привітали місцевого  жителя, власника нового посвідчення подія, виданого в ЦНАП, начальник РСЦ ГСЦ МВС в Київській області Микола Горбонос, Чабанівський селищний голова Олександр Киризлієв, виконуюча обов’язки директора Департаменту економіки і цифровізації Київської облдержадміністрації Наталя Погребна, начальник ТСЦ МВС № 3246 Дмитро Васильєв та начальник місцевого Центру надання адміністративних послуг Тетяна Батіщева.

Вітаючи представників громади з  такою подією, селищний голова Чабанів Олександр Киризлієв зазначив: «Зареєструвати нову автівку із автосалону, отримати дублікат  або ж оновлені документи, що дають право керувати транспортними засобами, та скористатися іншими послугами, віднесеними до компетенції системи МВС, відтепер місцеві водії можуть, не витрачаючи час на дорогу і кошти на бензин, аби подолати відстань до сервісного центру МВС у Софіївській Борщагівці нашого  ж району чи інших центрів області.  Ми, місцева влада, і надалі дбатимемо про те, аби державні послуги були ближчими до наших жителів і незмінно високого рівня». Він також наголосив, що нові для ЦНАП послуги можуть отримувати всі громадяни України, незалежно від місця реєстрації.

На тепер у Центрі разом з послугами сервісних центрів МВС налічується 85 видів адміністративних послуг.

«До сьогодні формат роботи нашого ЦНАПу дещо відрізнявся від того, що ми започаткували сьогодні -  у зв’язку з розширенням спектру послуг. Новий метод роботи побудований на делегуванні деяких повноважень адміністраторів сервісних центрів МВС працівникам ЦНАПу, а визначені фахівці територіального сервісного центру № 3246 дистанційно перевірятимуть відповідність поданих нашими відвідувачами документів та забезпечуватимуть швидке обслуговування населення. Така ефективна взаємодія державних установ сприятиме децентралізації державних послуг», — прокоментувала нововведення начальник Центру надання адміністративних послуг Тетяна Батіщева.

Нині між регіональним сервісним центром ГСЦ  МВС в Київській області та місцевими органами влади Київщини, які надають адміністративні послуги через ЦНАП, підписано 5  Узгоджених рішень.

«Чабанівська громада стала другою в Київській області, яка не лише підписала Узгоджене рішення про делегування деяких послуг сервісних центрів МВС ЦНАПу, а й успішно інтегрувала деякі наші послуги у свій перелік і таким чином розширила їх коло, зробила державні послуги більш доступними і зручними не лише для жителів Чабанів, а й навколишніх населених пунктів, та вивела рівень обслуговування громадян на нову ступінь якості», - сказав начальник Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Київській області Микола Горбонос.

Також він зазначив, що сервісні центри області прагнуть бути ближчими до жителів Київщини, а адміністратори центрів тримають високу планку якості обслуговування клієнтів, забезпечуючи прозорість та комфорт для всіх категорій відвідувачів. Це кожен може оцінити особисто, коли приїде, наприклад, перереєструвати автомобіль чи мотоцикл, або ж  скласти іспити, до нещодавно оновленого і урочисто відкритого для відвідувачів сервісного центру МВС, що у Софіївській Борщагівці Києво-Святошинського району. 

Докладніше про сервісний центр нового зразка  села Софіївська Борщагівка, що на початку липня почав роботу у сучасному форматі, начальник РСЦ ГСЦ МВС в Київській області Микола Горбонос розповів журналістами під час прес-конференції для представників місцевих засобів масової інформації, що відбулась просто неба, з дотриманням усіх крантинних вимог, на площі перед будівлею Чабанівської селищної ради.

Микола Горбонос зауважив, що серед основних переваг оновлених центрів  МВС – проcторий open space, інклюзивність, використання сучасних технологій та клієнтоорієнтований персонал. Усі територіальні сервісні центри  Київщини працюють за принципом «єдиного вікна» та екстериторіальності – обирайте найзручніший для вас за місцем розташування, незважаючи на реєстрацію.  

Сервісні центри МВС мають єдину зовнішню та внутрішню візуальну концепцію, що робить їх впізнаваними серед інших державних організацій, закладів та установ. Відповідно до брендбуку у сервісних центрах МВС, що у Баришівці, Білій Церкві, Броварах, в Обухові, Вишгороді, Бучі, Переяславі, у селі Винарівка Ставищенського району, а віднедавна і в Софіїській Борщагівці, простір організовано в сучасному  стилі. 

«Ми в РСЦ ГСЦ МВС в Київській області ставили за мету, передусім, створити комфортні умови для отримання відвідувачами центру нового зразка усіх передбачених законодавством послуг та надавати громадянам якісний сервіс. Нам надважливо, аби клієнт отримував необхідні послуги за простим і зрозумілим алгоритмом, мав змогу всебічно проконсультуватись та  отримати реальну допомогу наших висококваліфікованих фахівців, або ж  отримати послугу в режимі онлайн - без проблем і надзусиль. Зазначу, що діджиталізація суттєво мінімізує витрати часу та зусиль клієнтів сервісних центрів МВС, робить найпопулярніші послуги однаково доступними для всіх громадян та виключає людський фактор.  Так у пару кліків дистанційно можна замовити довідку про  відсутність несудимості та отримати її в цифровому вигляді на електронну пошту, отримати витяг з Єдиного державного реєстру транспортних засобів, подати документи до сервісного центру для обміну  та відновлення посвідчення водія, надіслати запит на верифікацію даних, призначити належного користувача та скористатися багатьма іншими інтернет-сервісами», - наголосив у розмові з журналістами начальник регіонального  сервісного центру ГСЦ МВС в Київській області Микола Горбонос.

За результатами вивчення інтернет-активностей відвідувачів сервісних центрів неабияку популярність має Електронний кабінет водія з його широким функціоналом, яким залюбки користуються автовласники.

Для отримання зворотнього зв’язку з клієнтами, під час якого вони можуть вказати на позитив у реформуванні сервісних центрів та наявні, на їхню думку, недоліки і таким чином вплинути на хід впровадження змін у наданні державних послуг вже майже два роки діє прєкт ГСЦ МВС «Таємний клієнт». Після ремонту та візуального оновлення до анкетування відвідувачів долучився і сервісний центр МВС нового зразка Софіївської Борщагівки. Для оперативного отримання відгуків громадян у центрі є спеціальний планшет. Крім того, вся важлива інформація для відвідувачів, як то перелік найпопулярніших послуг та їх вартість, розміщена в електронному інфобоксі.

Також цей сервісний центр, як і решта 8 ТСЦ області, оснащений онлайн-відеокамерами, за допомогою яких можна в режимі реального часу спостерігати за завантаженістю центру та роботою адміністраторів.

Проте, наголосив Микола Горбонос, під час карантину, спричиненого СOVID-19, відповідно до 641 Постанови Кабінету Міністрів України  щодо зонування територій, діють суттєві обмеження навіть для так званої «зеленої зони». Тому  отримати послуги системи МВС можливо лише за попереднім записом: через спеціальний функціонал на сайті Головного сервісного центру МВС «Запис в Е-чергу» - до ТСЦ, які оснащені системою електронної черги, та у телефонному режимі – до тих центрів, де такої черги не передбачено.

Попередній запис відвідувачів дозволяє регулювати завантаженість ТСЦ, адже маємо неухильно дотримуватись норм Постанови  - у приміщенні не повинно бути  більше однієї особи на 5 квадратних  метрів площі, фізична дистанція між людьми має становити півтора метри.  Часом відвідувачам, які  очікують прийому, здається, що сервісні центри МВС працюють не на повну свою потужність. Проте це – вимога часу: дбаємо про здоров’я не лише клієнтів, а й наших працівників.

На завершення прес-конференції Микола Горбонос зазначив, що  після ухвалення Кабінетом Міністрів останньої за ліком Постанови щодо запобігання розповсюдженню коронавірусу в Україні в регіональному сервісному центрі МВС в Київській області  почав працювати контакт-центр, завдяки роботі якого потенційні клієнти ТСЦ МВС Київщини можуть не лише записатися в чергу на отримання послуг, а й отримати усю необхідну інформацію про та вичерпну фахову консультацію.

Також завжди актуальна інформація розміщена на сайті РСЦ ГСЦ МВС в  Київській області та на офіційній сторінці у Фейсбук.

Сервісні центри МВС відновлюють свою роботу

На засіданні Уряду 04 травня 2020 року прийнято рішення розпочати поступове пом’якшення карантинних заходів.

Відтак, починаючи з 12 травня 2020 року, сервісні центри МВС поступово відновлюють свою роботу з можливістю відвідування всіх сервісних центрів МВС громадянами.

Задля дотримання визначених Міністерством охорони здоров’я України санітарних та протиепідемічних заходів і рекомендацій, сервісні центри МВС облаштовані захисними прозорими перегородками та позначками соціальної дистанції. Послуги надаватимуться з дотриманням вимог перебування однієї особи на 10 м² та з урахуванням дистанції між відвідувачами не менше ніж 1,5 метри.

Для зниження ризику інфікування, у сервісних центрах МВС організовано проведення термометрії всім відвідувачам, можливість оброблення рук антисептичними засобами, а у приміщеннях запроваджено постійне вологе прибирання із застосуванням дезінфікуючих засобів та регулярне провітрювання.

Послуги надаватимуться за попереднім записом в електронну чергу через функціонал, що буде розміщений на офіційному вебсайті ГСЦ МВС. У разі відсутності в сервісному центрі МВС електронної черги, запис для отримання послуг буде проводитись за номерами телефонів регіональних сервісних центрів МВС відповідної області. Номери телефонів Регіонального сервісного центру МВС в Київській області для запису  до територіальних сервісних центрів Київщини, неоснащених електронною чергою: (044) 290-37-90,  068-940-80-40.

Сервісні центри МВС надаватимуть усі адміністративні послуги, окрім прийняття практичних іспитів на право керування транспортним засобом.

Зауважимо, що використання засобів індивідуального захисту є обов’язковою умовою знаходження у приміщеннях сервісних центрів МВС.

Отримати додаткову інформацію та консультацію можна за телефоном: (044) 290-19-88 або в повідомленнях на офіційній Фейсбук-сторінці Головного сервісного центру МВС. Дізнатися новини сервісних центрів MBC – на сайті hsc.gov.ua.