Карта залучення міжнародної допомоги

Реформи

"Урядова гаряча лінія"

На допомогу захисникам Батьківщини!



Пенсійне забезпечення осіб, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції

  Постановою Кабінету Міністрів України № 637 від 05.11.2014 року установлено, що призначення та продовження виплати пенсій особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, здійснюються за місцем перебування таких осіб на обліку, що підтверджується довідкою, виданою згідно з Порядком оформлення і видачі довідок про взяття на облік особи, яка переміщується з тимчасово окупованої території України або району проведення антитерористичної операції, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України № 509 від 01.10.2014 року, копія якої залишається в органах Пенсійного фонду України.
   Довідка є документом, який видається громадянам України, іноземцям та особам без громадянства, які постійно проживають на території України і переміщуються з тимчасово окупованої території або району проведення антитерористичної операції.
  Для отримання довідки повнолітня особа, яка переміщується, звертається особисто або через законного представника із заявою про взяття на облік до міського або районного управління соціального захисту населення.
Разом із заявою про взяття на облік особа, яка переміщується, пред’являє:
-         паспорт громадянина України або інший документ, який посвідчує особу;
-         іноземець або особа без громадянства – паспортний документ, посвідку на постійне проживання або інший документ, що посвідчує особу.
   У разі  подання заяви законним представникам особа, яка переміщується, додатково пред’являє:
- документ, що посвідчує особу законного представника;
- документ, що підтверджує повноваження особи, як законного представника, крім випадків, коли законними представниками є батьки (усиновлювачі).
   У разі зміни місця тимчасового перебування заявник звертається за видачею довідки до іншого уповноваженого органу, а довідка, що була видана раніше, вилучається.
   У разі втрати або псування довідки уповноважений орган замість неї видає дублікат на підставі заяви особи, якій видавалася довідка.
  Зазначені виплати, що призначені або продовжені відповідним особам до набрання чинності цією постановою, здійснюються за фактичним місцем їх проживання (перебування) в разі видачі їм до 31 грудня 2014 року такої довідки.   Тому Управління Пенсійного фонду України в м. Переяслав- Хмельницький та Переяслав-Хмельницькому районі  просить пенсіонерів, які проживають у місті та районі і які не подали довідок до управління, терміново їх подати для подальшої виплати пенсій за фактичним місцем проживання (перебування).
                                                                                                                       Любов Лаврик,

заступник начальника управління