Карта залучення міжнародної допомоги

Реформи

"Урядова гаряча лінія"

На допомогу захисникам Батьківщини!



Веб-портал Пенсійного фонду - зручна форма індивідуальних послуг

Веб-портал portal.pfu.gov.ua надає громадянам можливість зручно і оперативно взаємодіяти з органами Пенсійного фонду України, дистанційно отримувати послуги, які раніше вимагали особистого звернення в управління Фонду.
Принциповою відмінністю від попередніх форм інформування. Пенсійним фондом через Інтернет є той факт, що Веб-портал надає електронні послуги кожній особі індивідуально. Портал працює з дотриманням вимог до захисту персональних даних.

У відкритому доступі (без реєстрації) на порталі надається багато корисної інформації з питань пенсійного страхування, бланки документів, інструкції щодо їх заповнення тощо. Електронні послуги, які може отримати користувач на порталі після відповідної реєстрації: 

- отримання інформації по заробітній платі (розмір нарахованої щомісячної заробітної плати, кількість днів страхового стажу)
- отримання інформації по пенсійній справі (розмір нарахованої пенсії; закон, згідно якого призначено пенсію; дата отримання пенсії)
- формування запитів на попередню підготовку документів 
- можливість подачі скарг
- запис на прийом до фахівців Фонду
- отримання інформації про стан розрахунків платників з ПФУ (для юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців).

Для зручності громадян процедура реєстрації на Веб-порталі максимально спрощена.

Найбільш тривалим є етап особистого звернення до територіального органу Пенсійного фонду для оформлення заяви на реєстрацію. Це необхідно для виконання вимог щодо захисту персональних даних.

Отже, для реєстрації у якості користувача Веб-порталу ПФУ необхідно виконати наступні кроки: 

1. Прийдіть до територіального управління Пенсійного фонду й оформіть заяву. Фізичній особі треба мати при собі паспорт та ідентифікаційний код, юридичній – документ, що посвідчує її належність до організації. (Заяву в управління Фонду можна принести й уже заповнену – на веб-порталі викладено її зразок, який треба лише роздрукувати і внести потрібні дані). Вам дадуть розписку про одержання заяви, а також реєстраційний код, який потрібний для реєстрації на веб-порталі.

2.Зайдіть на веб-портал ПФУ за адресою www.portal.pfu.gov.ua, виберіть пункт меню «Реєстрація на порталі», заповніть реєстраційну форму, використовуючи реєстраційний код.

3. На електронну адресу, яку ви вказали, надійде лист, потрібний для підтвердження реєстрації. Після підтвердження ви отримаєте повідомлення з веб-порталу про успішне закінчення реєстрації і можливість отримання послуг в електронному вигляді.

Надалі доступ до електронних послуг, які передбачають персоналізований доступ, здійснюється після авторизації на Веб-порталі (“Вхід”).