Карта залучення міжнародної допомоги

Реформи

Федерація футболу

На допомогу захисникам Батьківщини!



Засідання робочої групи

За повторним зверненням Беляєва Олександра Олександровича до управління соціального захисту населення Переяслав–Хмельницької районної державної адміністрації, по виплаті грошової компенсації, як такому, що потребує поліпшення житлових умов, інваліду війни ІІ групи, який брав участь в антитерористичній операції по захисту та збереженні суверенітету України, 19 лютого 2018 року пройшло засідання робочої групи з питань забезпечення житлом сімей загиблих військовослужбовців, які брали безпосередню участь в антитерористичній операції, а також для інвалідів І-ІІ групи з числа військовослужбовців, які брали участь у зазначеній операції і потребують поліпшення житлових умов.
Робоча група одноголосно підтримали дану заяву і вирішили призначити і виплатити Беляєву Олександру Олександровичу грошову компенсацію у розмірі 926 844 грн. 52 коп.

   













   

Засідання комісії з питань житлових субсидій

15 лютого 2018 року було проведено засідання комісії з питань житлових субсидій під головуванням заступника голови адміністрації Онопрієнко Любові Михайлівни, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 року №848 « Про спрощення порядку надання житлових субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово – комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива», було розглянуто питання про надання житлової субсидії, а саме:
 - про надання житлової субсидії на понаднормову площу житлового приміщення - 1 сім’я;
 - про надання житлової субсидії сім’ям в складі яких є зареєстровані члени сім’ї, але фактично за даною адресою не проживають – 21 сім’ям;
-  про надання  житлової субсидії, які не зареєстровані, але фактично проживають у житловому приміщенні на підставі договору найму – 4 сім’ям;
 
- про надання житлової субсидії індивідуальному забудовнику – 1 сім’ї;
 
- про надання житлової субсидії сім’ї, яка перебуває у складних життєвих обставинах – 1 сім’я; 
 
- про надання пільг які не зареєстровані, але фактично проживають у житловому приміщенні – 8 сім’ям.
 
   

ПОРЯДОК призначення тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату

1. Цей Порядок визначає механізм призначення у період з 1 січня 2018 р. по 31 грудня 2020 р. тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла віку, визначеного частиною першою статті 26 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”, але не набула права на пенсійну виплату у зв’язку з відсутністю страхового стажу,  за наявності в неї не менш як 15 років страхового стажу, та її виплати.
2. Призначення тимчасової допомоги особі проводиться структурними підрозділами з питань соціального захисту населення з урахуванням її майнового стану та середньомісячного сукупного доходу.
Тимчасова допомога перераховується особі кожні шість місяців з урахуванням змін її майнового стану та середньомісячного сукупного доходу і виплачується до досягнення такою особою віку, з якого вона набуває право на пенсійну виплату.
Призначення тимчасової допомоги
3. Під час досягнення пенсійного віку, визначеного частиною першою статті 26 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”, особа звертається до органів Пенсійного фонду України із заявою про видачу довідки про наявний страховий стаж.
4. Довідка про наявний страховий стаж видається органами Пенсійного фонду України за заявою особи, до якої додаються копія трудової книжки та у разі потреби документи, що підтверджують трудовий стаж.
5. Для призначення тимчасової допомоги особа подає органу соціального захисту населення за зареєстрованим місцем проживання або місцем фактичного проживання такі документи:
заяву;
документ, що посвідчує особу;
інформацію про адресу зареєстрованого місця проживання (адресу місця фактичного проживання);
документ про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовились від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомили про це відповідному контролюючому органу та мають про це відмітку в паспорті);
довідку про наявний страховий стаж, видану органами Пенсійного фонду України;
декларацію про доходи та майновий стан (заповнюється на підставі довідок про доходи кожного члена сім’ї) за останні шість календарних місяців, що передують місяцю звернення за призначенням тимчасової допомоги;
копію рішення про призначення опікуна (для особи, яку визнано недієздатною).
Інформація про склад сім’ї особи, яка звернулася за призначенням тимчасової допомоги, зазначається в декларації про доходи та майновий стан.
довідки про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб”.
Якщо особа звертається за призначенням тимчасової допомоги за місцем фактичного проживання, до заяви додається довідка про неотримання такої допомоги в органах соціального захисту населення за зареєстрованим місцем проживання.
Відповідальність за достовірність наданої інформації покладається на особу, яка звернулася за призначенням тимчасової допомоги.
6. Тимчасова допомога призначається з дня, що настає за датою досягнення пенсійного віку, встановленого частиною першою статті 26 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”, якщо звернення за тимчасовою допомогою відбулося не пізніше ніж через три місяці після досягнення такого віку.
Якщо звернення за тимчасовою допомогою відбулося пізніше ніж через три місяці після досягнення віку,  тимчасова допомога призначається з дня звернення за нею.
7. Одиноким особам, які не мають інших джерел існування (не отримують доходів, передбачених Методикою обчислення сукупного доходу сім’ї для всіх видів соціальної допомоги, крім доходів від особистого селянського господарства), тимчасова допомога призначається з урахуванням їх майнового стану та середньомісячного сукупного доходу і виплачується таким особам до досягнення віку, з якого вони набувають право на призначення пенсії.
8. У разі зміни обставин, які можуть вплинути на розмір або порядок отримання тимчасової допомоги, особа зобов’язана не пізніше ніж через десять днів повідомити про це органу соціального захисту населення, який призначив таку тимчасову допомогу.
9. Тимчасова допомога не призначається у разі, коли:
середньомісячний сукупний дохід сім’ї в розрахунку на одну особу за попередні шість місяців перевищує 100 відсотків прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність;
особа або члени її сім’ї протягом 12 місяців перед зверненням за наданням тимчасової допомоги здійснили купівлю земельної ділянки, квартири (будинку), автомобіля, іншого транспортного засобу (механізму), будівельних матеріалів, інших товарів довгострокового вжитку або оплатили послуги (одноразово) з будівництва, ремонту квартири (будинку) або автомобіля, іншого транспортного засобу (механізму), телефонного (в тому числі мобільного) зв’язку, крім житлово-комунальних послуг у межах соціальної норми житла та соціальних нормативів користування житлово-комунальними послугами та медичних послуг, пов’язаних із забезпеченням життєдіяльності, на суму, яка на дату купівлі (оплати) перевищує 50 тис. гривень;
особа працює, провадить іншу діяльність, пов’язану з отриманням доходу;
за результатами вибіркового обстеження матеріально-побутових умов сім’ї виявлено, що особа має додаткові джерела для існування, не зазначені у декларації про доходи та майно (здавання в найм або в оренду житлового приміщення (будинку) або його частини; один чи кілька членів сім’ї працюють без оформлення трудових відносин в установленому порядку; можливість отримання доходу від утримання худоби, птиці, інших тварин; дохід від народних промислів, використання наявної сільськогосподарської техніки, вантажних машин, мікроавтобусів тощо);
у власності особи або членів її сім’ї є друга квартира (будинок) за умови, що загальна площа житла перевищує 21 кв. метр на одного члена сім’ї та додатково 10,5 кв. метра на сім’ю, чи більш як один автомобіль, інший транспортний засіб (механізм).
За наявності обставин, передбачених в абзацах четвертому - шостому цього пункту, тимчасова допомога може бути призначена органом соціального захисту населення на підставі рішень утворених ним комісій, якщо у складі сім’ї є особа з інвалідністю.
Рішення про призначення тимчасової допомоги в таких випадках приймається на підставі обстеження матеріально-побутових умов особи, яка звернулася за призначенням такої допомоги.
Визначення розміру тимчасової допомоги
10. Розмір тимчасової допомоги визначається як різниця між прожитковим мінімумом для осіб, які втратили працездатність, і середньомісячним сукупним доходом сім’ї в розрахунку на одну особу за попередні шість місяців, але не може перевищувати 100 відсотків прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність.
У разі затвердження нового розміру прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, органи соціального захисту населення проводять перерахунок раніше призначеної тимчасової допомоги з місяця встановлення нового розміру прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, без звернення особи, якій призначено тимчасову допомогу.
Середньомісячний сукупний дохід, визначений особі для призначення тимчасової допомоги, обчислюється згідно з пунктами 3-9 Методики обчислення сукупного доходу сім’ї для всіх видів соціальної допомоги.
До складу сім’ї включаються:
чоловік, дружина, діти, у тому числі усиновлені, віком до 18 років, які перебувають на їх утриманні;
діти - студенти закладів вищої освіти I-IV рівнів акредитації та закладів професійної (професійно-технічної) освіти з денною формою навчання віком до 23 років, які не мають власних сімей, у тому числі ті, що одержують стипендію, незалежно від того, де вони проживають (разом із батьками чи перебувають на навчанні в іншому населеному пункті);
особи, які спільно проживають однією сім’єю, але не перебувають у шлюбі між собою або в будь-якому іншому шлюбі, пов’язані спільним побутом, мають взаємні права та обов’язки.
До складу сім’ї не включаються:
батьки, дід, баба, брати, сестри;
батьки, позбавлені батьківських прав;
опікуни, піклувальники та члени їх сімей;
діти, які перебувають на повному державному утриманні;
діти, які перебувають під опікою чи піклуванням.
Виплата тимчасової допомоги
11. Тимчасова допомога виплачується у грошовій формі щомісяця за поточний місяць за зареєстрованим місцем проживання (місцем фактичного проживання) особи.
12. Виплата призначеної тимчасової допомоги припиняється:
якщо особою приховано відомості або навмисно подано недостовірні дані про її дохід та майновий стан, що вплинуло на призначення тимчасової допомоги і визначення її розміру та внаслідок чого були надміру виплачені кошти, - з місяця, що настає за тим, у якому виявлено зазначені факти;
у разі працевлаштування або зайняття підприємницькою діяльністю - з місяця, в якому особа працевлаштувалася або зайнялася підприємницькою діяльністю;
у разі призначення пенсії - з дати її призначення;
у разі виїзду на постійне місце проживання за кордон - з першого числа місяця, що настає за місяцем виїзду;
у разі смерті особи - з місяця, що настає за тим, у якому особа померла.
13. Для відновлення виплати тимчасової допомоги подається заява із зазначенням причини її неодержання.
Відновлення виплати тимчасової допомоги проводиться з дня її тимчасового припинення, якщо за відповідний період особа мала право на її одержання, та за умови відсутності обставин для її припинення.
Начальник управління соціального
захисту населення Н.Ю.Ясинчук

Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо порядку виплат внутрішньо переміщеним особам

Згідно з постановою КМУ від 13.09.2017 № 689 «Про  внесення змін до деяких постанов КМУ « до Порядку надання щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг», затвердженого постановою КМУ від 01.10.2014 №505 внесено зміни, якими передбачено:
підвищення розміру щомісячної грошової допомоги внутрішньо переміщеним особам з інвалідністю I групи та дітей з інвалідністю - 130 відсотків прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність;
для осіб з інвалідністю II групи - 115 відсотків прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність;
для осіб з інвалідністю III групи - прожитковий мінімум для осіб, які втратили працездатність;
підвищення граничного розміру, що виплачується на сім’ю, до складу якої входять особи з інвалідності, до 3400гривень;
розширення кола внутрішньо переміщених осіб, які мають право на отримання грошової допомоги, шляхом збільшення верхньої межі суми коштів, які може мати член сім’ї внутрішньо переміщеної особи на депозитному банківському рахунку (рахунках) і не втрачати право на отримання грошової допомоги, з 10 до 25 розмірів прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб.
Якщо у складі сім’ї, якій призначено грошову допомогу, відбулися зміни, розмір грошової допомоги перераховується з місяця, наступного за місяцем виникнення таких змін, за заявою уповноваженого представника сім’ї або інформацією, поданою компетентним органом.
Для призначення грошової допомоги на наступний шестимісячний строк уповноважений представник сім’ї подає до уповноваженого органу заяву, в якій повідомляє про відсутність змін, що впливають на призначення грошової допомоги, а також пред’являє довідки про взяття на облік внутрішньо переміщених осіб усіх членів сім’ї.
Внесено зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 5 листопада 2014 р. № 637 “Про здійснення соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам” у  такій редакції:
призначення та продовження виплати пенсій (щомісячного довічного грошового утримання), довічних державних стипендій, усіх видів соціальної допомоги та компенсацій, матеріального забезпечення, надання соціальних послуг, субсидій та пільг за рахунок коштів державного бюджету та фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування внутрішньо переміщеним особам здійснюються за місцем перебування таких осіб на обліку, що підтверджується довідкою, виданою згідно з Порядком оформлення і видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 1 жовтня 2014 р. № 509. Виплата (продовження виплати) пенсій (щомісячного довічного грошового утримання), довічних державних стипендій, усіх видів соціальної допомоги та компенсацій, матеріального забезпечення (далі - соціальні виплати), що призначені зазначеним особам, проводиться через рахунки та мережу установ і пристроїв публічного акціонерного товариства “Державний ощадний банк України” з можливістю отримання готівкових коштів і проведення безготівкових операцій через мережу установ і пристроїв будь-яких банків тільки на території, де органи державної влади здійснюють свої повноваження. Соціальні виплати особам з інвалідністю I групи та особам, які за висновком лікарсько-консультативної комісії не здатні до самообслуговування і потребують постійної сторонньої допомоги, за їх письмовими заявами можуть проводитись публічним акціонерним товариством “Укрпошта” (далі - ПАТ “Укрпошта”) з доставкою додому за фактичним місцем проживання/перебування таких осіб;
для ідентифікації одержувачів пенсій, які є внутрішньо переміщеними особами, та забезпечення виплати пенсій таким особам проводиться емісія платіжних карток, які водночас є пенсійними посвідченнями, із зазначенням на них графічної та електронної інформації про власника та його електронного цифрового підпису.
Під час формування списків на зарахування пенсій та грошової допомоги на поточні рахунки відповідно до Порядку виплати пенсій та грошової допомоги через поточні рахунки в банках, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 серпня 1999 р. № 1596, зазначаються відомості про отримувачів пенсій та грошової допомоги, що перебувають на обліку як внутрішньо переміщені особи.
Дія платіжних карток установлюється на строк до трьох років за умови проходження фізичної ідентифікації клієнта в установах публічного акціонерного товариства “Державний ощадний банк України” (перші два рази - кожні шість місяців, надалі - кожні 12 місяців). Після завершення строку дії картка перевипускається за рахунок публічного акціонерного товариства “Державний ощадний банк України”.
Інформація про одержувачів соціальних виплат, які пройшли фізичну ідентифікацію, та дату її проведення щотижня надається в електронній формі з використанням електронного цифрового підпису через захищені канали зв’язку публічним акціонерним товариством “Державний ощадний банк України” Міністерству соціальної політики для внесення відповідної інформації до Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб.
У разі непроходження фізичної ідентифікації одержувачем соціальних виплат публічне акціонерне товариство “Державний ощадний банк України” зупиняє видаткові операції за поточним рахунком і не пізніше ніж наступного робочого дня інформує про таке рішення:
щодо одержувачів пенсій - Пенсійний фонд України та Міністерство фінансів;
щодо одержувачів інших соціальних виплат - структурні підрозділи з питань соціального захисту населення районних, районних у м. Києві державних адміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі їх утворення) рад і Міністерство фінансів.
Відновлення видаткових операцій проводиться публічним акціонерним товариством “Державний ощадний банк України” з дати, наступної за днем проведення фізичної ідентифікації клієнта в установах публічного акціонерного товариства “Державний ощадний банк України”.
Припинення або відновлення соціальних виплат проводиться структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних, районних у м. Києві державних адміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі їх утворення) рад або управліннями Пенсійного фонду України в районах, містах, районах у містах, об’єднаними управліннями згідно з Порядком здійснення контролю за проведенням соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам за місцем їх фактичного проживання/перебування, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 8 червня 2016 р. № 365 “Деякі питання здійснення соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам” р., № 47”;
 Пункт 2 Порядку здійснення контролю за проведенням соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам за місцем їх фактичного проживання/перебування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 8 червня 2016 р. № 365 “Деякі питання здійснення соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам”,  викласти в такій редакції:
“2. Контроль за проведенням соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам здійснюють структурні підрозділи з питань соціального захисту населення районних, районних у м. Києві держадміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі утворення) рад (далі - структурні підрозділи з питань соціального захисту населення) шляхом відвідування не рідше ніж одного разу на шість місяців фактичного місця проживання/перебування внутрішньо переміщеної особи, про що складається акт обстеження матеріально-побутових умов сім’ї за формою, встановленою Мінсоцполітики. Якщо в Єдиній інформаційній базі даних про внутрішньо переміщених осіб є інформація щодо проходження особою фізичної ідентифікації в публічному акціонерному товаристві “Державний ощадний банк України”, чергова перевірка у відповідному періоді не проводиться.
Чергова перевірка не проводиться стосовно:
внутрішньо переміщених осіб, які працюють в органах державної влади або органах місцевого самоврядування та якими надано довідку з місця роботи про те, що вони перебувають у трудових відносинах із відповідними органами державної влади або органами місцевого самоврядування і умови їх роботи потребують постійного перебування на території, де органи державної влади здійснюють свої повноваження (за винятком відряджень за кордон);
військовослужбовців із числа внутрішньо переміщених осіб, які захищають незалежність, суверенітет і територіальну цілісність України та беруть безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення, перебуваючи безпосередньо на території проведення антитерористичної операції, за наявності довідки з військової частини про залучення до проведення антитерористичної операції.”.
 
 
Начальник управління соціального
захисту населення   Н.Ю.Ясинчук
 

Посилення соціального захисту дітей, які втратили годувальника

З 1 січня 2018 року набрали чинності зміни до частини другої 18-1 Закону України «Про державну допомогу сім’ям з дітьми”, якими передбачено, що право на допомогу на дітей одиноким матерям (батькам) має мати  (батько) дітей у разі смерті одного з батьків, які не одержують на них пенсію в разі втрати годувальника, соціальну пенсію або державну соціальну допомогу дитині померлого годувальника, передбачену Законом України «Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю».

Заявники, які одночасно отримують відповідні види допомог мають право  вибору, а саме:

-         допомоги на дітей одиноким матерям ( батькам) у разі смерті одного з батьків;

-         пенсії в разі втрати годувальника;

-         соціальної пенсії;

-         державної соціальної допомоги дитині померлого годувальника, передбачену Законом України «Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю»

З січня змінено соціальні нормативи на споживання електроенергії

Управління соціального захисту населення Переяслав-Хмельницької РДА інформує, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 06.08.2014        № 409 «Про встановлення державних соціальних стандартів у сфері житлово-комунального обслуговування» з 01.01.2018 року змінилися соціальні нормативи користування послугами з електропостачання для надання субсидій.
Пунктом 14 Положення про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 № 848 (зі змінами), передбачено проведення перерахунку розміру субсидії в межах установленого строку її призначення без звернення громадян у разі зміни соціальних нормативів користування житлово-комунальними послугами.
У зв’язку з вищевикладеним, буде здійснено перерахунок призначених житлових субсидій в межах установленого строку її призначення без звернення громадян.
 

Колективний договір – захист прав працівників



Колективний договір – це основний інструмент захисту забезпечення прав та інтересів працівників. Він укладається на основі чинного законодавства, прийнятих сторонами зобов'язань з метою регулювання виробничих, трудових і соціально-економічних відносин і узгодження інтересів працівників та роботодавця.
Правові засади розроблення, укладення і виконання колективних договорів визначено Законом України «Про колективні договори і угоди». Норми цього Закону поширюються на підприємства, установи, організації, незалежно від форм власності і господарювання, які використовують найману працю та користуються правами юридичної особи. Колективний договір може укладатися в структурних підрозділах підприємства, установи, організації в межах компетенції цих підрозділів.
Відповідно до статті 9 Закону України «Про колективні договори і угоди», колективний договір підлягає повідомній реєстрації органами виконавчої влади (управлінням соціального захисту населення райдержадміністрації).
На підприємствах, в установах та організаціях Переяслав-Хмельницького району станом на 01.01.2018 року управлінням зареєстровано 137 колективних договорів (угод), з них за 2017 рік – 59 колективних договорів, та – 7 зміни (доповнення) до колективних договорів. Середньоспискова чисельність працівників підприємств, з якими укладено колективні договори (угоди), складає 6286 осіб.
 
Перелік підприємств, організацій та установ усіх форм власності  району, які зареєстрували колективний договір  в управлінні соціального захисту населення Переяслав-Хмельницької райдержадміністрації
протягом 2017 року
 
Ульянівська сільська рада, ТОВ «Стейк Агро», ТОВ СП «Нібулон», Вовчківська сільська рада, ТОВ «Пелском», Стовп’язька сільська рада, Гайшинська сільська рада, Малокаратульська сільська рада, ТОВ « Маіс», Козлівська сільська рада, СГ « Альта», ТОВ « Переяслав Молпродукт», ПП «Строкова- Агро», Відділ агропромислового розвитку Переяслав-Хм РДА, Центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, Полого-Яненківська сільська рада, Переяслав-Хм. клубна система, Централізована бібліотечна система, Переяслав-Хм. районний соціальний гуртожиток, Лецьківська сільська рада, Денисівська сільська рада, Пристромська сільська рада, Хоцьківська сільська рада, Військова частина А 2399, Малокаратульський НВО «ЗОШ І- ІІ ст. ДНЗ», ДНЗ «Веселка» с.Дем’янці,  Світанківська НВО «ЗОШ І-ІІ ст. ДНЗ», Стовп’язьке НВО « ЗОШ І-ІІІ ст. ДНЗ», Горбанівське НВО «ЗОШ І-ІІ ст. ДНЗ», Циблівська ЗОШ І-ІІІ ст., ДНЗ «Берегиня» с.П- Яненки, Циблівський ДНЗ «Колос», ОНЗ Студенківський НВК « ЗОШ І-ІІІ ст. ДНЗ», ДНЗ «Вишенька» с.Помоклі,  Виповзький НВО «ЗОШ І-ІІ ст. ДНЗ», Єрківецьке НВО «ЗОШ І-ІІІ ст. ДНЗ», Гланишівське НВО «ЗОШ І-ІІІ ст.ДНЗ», Гайшинське НВО «ЗОШ І-ІІІ ст. ДНЗ», Пристромська ЗОШ І-ІІІ ст., ДНЗ «Малятко» с.Студеники, Лецьківський НВО «ЗОШ І-ІІІ ст. ДНЗ», ДНЗ «Малятко» с.Пристроми, Дівичківський НВО «ЗОШ І-ІІІ ст. ДНЗ», Ташанський НВО «ЗОШ І-ІІІ ст. ДНЗ», ДНЗ «Калинка» с.В.Каратуль, Хоцьківська ЗОШ І-ІІІ ст. , Ульянівський НВО «ЗОШ І-ІІІ ст. ДНЗ», Мазінська  ФОНЗ студенківський НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. ДНЗ», Полого-Вергунівський НВО «ЗОШ І-ІІІ ст.ДНЗ», Ковалинське НВО «ЗОШ І-ІІІ ст. ДНЗ», Великокаратульське ЗОШ  І-ІІІ ст., Соснівське НВО «ЗОШ І-ІІІ ст. ДНЗ», Вовчківське НВО «ЗОШ І-ІІІ ст. ДНЗ», Переяславське НВО «ЗОШ І-ІІІ ст. ДНЗ», Дем’янецька ЗОШ І-ІІІ ст., ДНЗ «Сонечко» с.Хоцьки, Відділ освіти ( угода ), Переяслав-Хмельницька РДА, Управління соціального захисту Переяслав-Хмельницької РДА.
 
Нагадуємо керівникам підприємств та організацій про необхідність проаналізувати стан та строки укладених колективних договорів, укласти та зареєструвати колективні договори в управлінні соціального захисту населення Переяслав-Хмельницької райдержадміністрації.