Деклараційна кампанія - 2018

Карта залучення міжнародної допомоги

Реформи

Федерація футболу

На допомогу захисникам Батьківщини!



Колективний договір – це основний інструмент захисту забезпечення прав та інтересів працівників

Створення надійного соціального клімату у колективі досягається шляхом укладення колективного договору, який регулює відносини між власником або уповноваженим ним органом та працівниками, дає змогу мінімізувати можливість конфліктів.

Колективний договір – це основний інструмент захисту забезпечення прав та інтересів працівників. Він укладається на основі чинного законодавства, прийнятих сторонами зобов’язань з метою регулювання виробничих, трудових, соціально-економічних відносин і узгодження інтересів працівників та роботодавця.

Правові засади розроблення, укладання і виконання колективних договорів визначено Законом України «Про колективні договори і угоди». Норми цього Закону поширюються на підприємства, установи, організації незалежно від форм власності й господарювання, які використовують найману працю і мають права юридичної особи.

Відповідно до статті 9 Закону України «Про колективні договори і угоди», колективний договір підлягає повідомній реєстрації органами виконавчої влади (управлінням соціального захисту населення Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації).

 На виконання Кодексу законів про працю України, Закону України «Про колективні договори і угоди» пропонуємо керівникам підприємств, установ, організацій району усіх форм власності переглянути чинні колективні договори, з врахуванням змін трудового законодавства, або укласти нові, термін дії яких минув, а також укласти колективний договір на тих підприємствах, в яких він відсутній.

Протягом строку дії до колективного договору можуть вноситися зміни і доповнення за взаємною згодою сторін в порядку, визначеному колективним договором. Зміни і доповнення у колективний договір також підлягають повідомній реєстрації.

На підприємствах, в установах та організаціях району станом на 01.01.2021 року управлінням зареєстровано 122 колективні договори (угод), якими охоплено 5607 працюючих, або 86,3 % від усієї кількості штатних працівників.

 

Перелік підприємств, організацій та установ усіх форм власності  району, які зареєстрували колективний договір  в управлінні соціального захисту населення Переяслав-Хмельницької райдержадміністрації

протягом 2020 року

ТОВ «Студенківська ФЕС», ДП Переяслав – Хмельницьке  лісове господарство, «ТОВ Стейкагро», ТОВ Авто-Гарант-08», «ТОВСП Саланг-Агро», Лікарня ветеринарної медицини, Дівичківська сільська рада (управління), ТОВ «Кейтерінг сервіс груп», ТОВ Норкова ферма «Вікінг», Лікувально-оздоровчий комплекс  Господарсько-фінансового департаменту  Секретаріату Кабінету Міністрів України, Український медико-соціальний центр ветеранів війни, Військова частина А-3085, Дівичківська сільська рада (культура), ФГ «Волошка»,  Відділ культури, Централізована бібліотечна система, Велика Каратуль сільська рада, СТ «Берізка», Строківська сільська рада, СФГ «Губар П.І.», Дем’янецька сільська рада, Циблівська сільська рада, Студенківське ОТГ (культура), Переяслав-Хмельницька РДА, ФГ «Стожар», ФГ «Святослав».

 

 

ДО УВАГИ ОТРИМУВАЧІВ СУБСИДІЇ

У зв’язку з наближенням осінньо-зимового періоду 2020/21 року та з метою забезпечення його сталого проходження Міністерство соціальної політики на виконання пункту 13 протоколу № 5 засідання Антикризового енергетичного штабу, що відбулося 18.09.2020 під головуванням Прем’єр-міністра України Шмигаля Д. А., щодо вжиття заходів для розв’язання проблеми збільшення заборгованості населення з оплати комунальних послуг, звертає увагу на наступне.

Головним механізмом забезпечення соціального захисту населення при оплаті житлово-комунальних послуг є програма житлових субсидій, яка діє в Україні вже понад 20 років.

Завдяки програмі житлових субсидій малозабезпечені громадяни оплачують не повну вартість житлово-комунальних послуг, а лише частину платежу, яка залежить від розміру середньомісячного сукупного доходу домогосподарства в розрахунку на одну особу. Що менші доходи домогосподарства, то меншою є частка обов’язкової плати за житлово-комунальні послуги.

Відповідно до норм Положення про порядок призначення житлових субсидій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 № 848 ,,Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива” (зі змінами) (далі – Положення), житлова субсидія призначається за наявності різниці між розміром плати за житлово-комунальні послуги в межах соціальної норми житла, соціальних нормативів користування житлово-комунальними послугами і розміром обов’язкового відсотка платежу, визначеного в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Пунктом 9 Положення передбачено, що призначення житлових субсидій та контроль за їх цільовим використанням здійснюється структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних, районних у м. Києві державних адміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разіїх створення) рад (далі – структурні підрозділи з питань соціального захисту населення).

Для призначення житлової субсидії особа подає до органу соціального захисту населення заяву про призначення та надання житлової субсидії у грошовій формі та декларацію про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії, за встановленими формами.

Заява та декларація можуть бути подані органу соціального захисту населення особисто, або надіслані поштою чи в електронній формі через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики.

Відповідно до підпункту 5 пункту 14 Положення житлова субсидія не призначається (у тому числі на наступний період), якщо структурними підрозділами з питань соціального захисту населення отримано інформацію про наявність простроченої понад три місяці (на дату надання такої інформації підприємствами – надавачами житлово-комунальних послуг) заборгованості з оплати житлово-комунальних послуг, витрат на управління багатоквартирним будинком, строк позовної давності якої не минув і загальна сума якої перевищує 20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян на день звернення за призначенням житлової субсидії.

 До суми такої заборгованості за послугу з постачання та розподілу природного газу не включається заборгованість, що нарахована виконавцем комунальної послуги з посиланням на рішення суду щодо норм споживання природного газу побутовими споживачами у разі відсутності лічильників газу та у зв’язку з приведенням об’єму використаного побутовими споживачами природного газу у відповідність до стандартних умов при здійсненні відповідних комерційних розрахунків, а також заборгованість, що виникла у зв’язку з тим, що управитель багатоквартирного будинку, об’єднання співвласників багатоквартирного будинку, виконавець комунальних послуг не уклали договору з АТ ,,Ощадбанк” (його установами) для перерахування сум житлових субсидій у грошовій безготівковій формі.

Разом з тим, за наявності заборгованості житлову субсидію може бути призначено на наступний період за рішенням комісії, утвореної органами місцевого самоврядування, на підставі акта обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства, з урахуванням обставин, що склалися. Таким чином, найбільш вразливі категорії населення забезпечуються державною підтримкою.

Крім того, існує механізм реструктуризації заборгованості споживачів з оплати житлово-комунальних послуг на підставі укладеного договору з надавачами цих послуг.

Постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2020 № 247 ,,Про особливості надання житлових субсидій”, передбачено на період карантину додаткові заходи щодо соціального захисту осіб, яких звільнено з роботи у зв’язку з карантином  (врахування до їхнього доходу під час призначення житлової субсидії розміру допомоги по безробіттю замість заробітної плати, яку вони отримували за попереднім місцем роботи).

Проведено чергове засідання робочих груп

21 вересня 2020 року в Переяслав-Хмельницькій районній державній адміністрації відбулося спільне засідання робочих груп з питань забезпечення реалізації рішень, спрямованих на підвищення рівня оплати праці та дотримання норм законодавства в частині мінімальної заробітної плати,  легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення і тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших грошових виплат під керівництвом заступника голови Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації Андрія КОРКАЧА за участю представників Державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Київській області, Державної фіскальної служби України у Київській області, управління соціального захисту населення та відділу фінансів адміністрації.

На засіданні даних комісій виносилися питання дотримання законодавства про оплату праці, нарахування  заробітної плати в розмірів не менше мінімального та погашення заборгованості до місцевого бюджету.

За підсумками роботи комісії надано ряд оперативних доручень та прийняті рішення, спрямовані на удосконалення заходів з погашення заборгованості до бюджету, а саме співпраці з сільськими головами, головами об’єднаних територіальних громад.

До уваги отримувачів житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг!

З 1 серпня 2020 року в Україні відкрито ринок природного газу для побутових споживачів, що надає можливість громадянам самостійно обирати постачальника газу.

Для розрахунку розміру житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, щомісяця органи соціального захисту населення отримують від виконавців послуг відомості про забезпеченість громадян послугами та про розмір цін і тарифів на житлово-комунальні послуги і платежів за такі послуги, у тому числі постачання та розподіл природного газу .

Зазначені відомості отримуються органами соціального захисту населення на підставі отриманої від пільговиків та отримувачів житлових субсидій інформації про набір отримуваних ними житлово-комунальних послуг, а також про дані підприємств – надавачів цих послуг (назва, код ЄДРПОУ, номер особового рахунку тощо).

Своєчасне надання громадянами інформації органам соціального захисту населення про зміну виконавців житлово-комунальних послуг забезпечить актуальний та правильний розрахунок розміру житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг.

З огляду на зазначене, з метою своєчасного та в повному обсязі надання громадянам передбачених законодавством соціальних гарантій, звертаємося з проханням до пільговиків та отримувачів житлових субсидій в найкоротші терміни повідомляти органи соціального захисту населення про зміну виконавців житлово-комунальних послуг, зокрема постачальника природного газу для побутових потреб.

Монетизація допомоги “Пакунок малюка”

1 вересня 2020 року АТ ,,Комерційний банк ,,ПриватБанк” розпочинає видачу картки для виплати одноразової натуральної допомоги ,,пакунок малюка”.

Банком внесено зміни до Умов та правил надання банківських послуг (договір з клієнтами), якими передбачено новий банківський продукт – соціальна карта для виплат ,,Пакунок малюка”. Головною особливістю даної карти є те, що її можна відкрити протягом року з дати народження дитини і кошти можна використати ще протягом року з моменту їх зарахування шляхом придбання дитячих товарів (засоби догляду за дітьми та дитячі засоби гігієни: підгузки, серветки; дитячий одяг та взуття; дитяче харчування; дитячий посуд; дитячі іграшки; текстиль для дітей, у тому числі рушники, ковдри) і товарів для породіллі (прокладки для лактації; прокладки післяпологові) у закладах торгівлі, які уклали з Мінсоцполітики публічний договір.

Все це зроблено в рамках реалізації пілотного проекту ,,Монетизація одноразової натуральної допомоги ,,пакунок малюка”, який запроваджено постановою Кабінету Міністрів України від 29.07.2020 № 744 ,,Деякі питання реалізації пілотного проекту з монетизації одноразової натуральної допомоги ,,пакунок малюкаˮ.

 

В.о. начальника управління соціального

захисту населення С.ОСІПОВА    


Порядок та умови реалізації пілотного проекту «Монетизація одноразової натуральної допомоги “Пакунку малюка” у 2020-2021 роках

Міністерство соціальної політики з 1 вересня 2020 року ініціювало зміну механізму надання «пакунку малюка» з одноразової натуральної допомоги на грошову компенсацію. З цією метою Урядом прийнято постанову № 744 від 29.07.2020 року “Деякі питання реалізації пілотного проекту з монетизації одноразової натуральної допомоги “пакунок малюка”. Данною постановою затверджуються Порядок та умови реалізації пілотного проекту «Монетизація одноразової натуральної допомоги “пакунок малюка”.

      Ці Порядок та умови визначають механізм реалізації пілотного проекту "Монетизація одноразової натуральної допомоги "пакунок малюка" у 2020 - 2021 роках, що передбачає перерахування грошової компенсації вартості одноразової натуральної допомоги "пакунок малюка" (далі - грошова компенсація) на поточний рахунок із спеціальним режимом використання батьків, у яких народилася дитина, а в разі їх відсутності - патронатних вихователів, прийомних батьків, батьків-вихователів, опікунів новонародженої дитини, відкритий в акціонерному товаристві комерційний банк "ПриватБанк" (далі - спеціальний рахунок).

        Право на отримання грошової компенсації в розмірі 5 тисяч гривень мають громадяни України, іноземці та особи без громадянства, які разом з дитиною на законних підставах проживають на території України, є її батьками, патронатними вихователями, прийомними батьками, батьками-вихователями, опікунами (якщо батьки відмовилися від новонародженої дитини в пологовому будинку (відділенні), перинатальному, неонатальному центрі) (далі - отримувач) і забезпечують належні умови для догляду за нею та її виховання.

        Грошова компенсація не виплачується в разі:

відмови від новонародженої дитини;

відбування матір'ю покарання у місцях позбавлення волі та подальшого перебування новонародженої дитини в будинку дитини при установі виконання покарань;

смерті новонародженої дитини в пологовому будинку;

отримання одноразової натуральної допомоги "пакунок малюка".

        Грошова компенсація є одноразовою виплатою на кожну живонароджену дитину для придбання:

1) дитячих товарів:

засобів догляду за дітьми та дитячих засобів гігієни, зокрема підгузків, серветок;

дитячого одягу та взуття;

дитячого харчування;

дитячого посуду;

дитячих іграшок;

текстилю для дітей, у тому числі рушників, ковдр;

2) товарів для породіллі:

прокладок для лактації;

прокладок післяпологових.

       Виплата грошової компенсації проводиться у грошовій безготівковій формі шляхом перерахування коштів на спеціальний рахунок отримувача, відкритий в акціонерному товаристві комерційний банк "ПриватБанк"

       Призначення грошової компенсації здійснюється структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних, районних у мм. Києві та Севастополі держадміністрацій, виконавчими органами міських, міст обласного значення, районних у містах (у разі їх утворення) рад (далі - структурні підрозділи з питань соціального захисту населення) за місцем проживання або місцем перебування отримувача.

Грошова компенсація призначається, якщо звернення за нею надійшло не пізніше ніж через 12 місяців з дня народження дитини.

Грошова компенсація за місцем перебування призначається за умови її неотримання за місцем проживання отримувача. Перевірка відомостей щодо неотримання грошової компенсації проводиться структурними підрозділами з питань соціального захисту населення з використанням інформаційних систем.

          Для призначення грошової компенсації отримувач подає (надсилає) структурному підрозділу з питань соціального захисту населення, виконавчому органу сільської, селищної, міської ради об'єднаної територіальної громади (далі - виконавчий орган місцевої ради):

заяву за формою із зазначенням реквізитів спеціального рахунка;

документи (відомості) у паперовій або електронній формі, зазначені у пунктах 8 і 9 цих Порядку та умов.

       До заяви у паперовій формі отримувач додає такі документи:

1) копію свідоцтва про народження дитини. У разі народження дитини за кордоном та відсутності свідоцтва про народження, виданого органом державної реєстрації актів цивільного стану України, - копію свідоцтва про народження дитини, виданого компетентним органом іноземної держави та легалізованого в установленому порядку, якщо інше не передбачено законом або міжнародним договором України, згоду на обов'язковість якого надано Верховною Радою України, разом з перекладом українською мовою. Вірність перекладу або справжність підпису перекладача засвідчується нотаріально;

2) копію посвідки на постійне проживання / посвідчення біженця / довідки про звернення за захистом в Україні (для іноземця та особи без громадянства) / посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту;

3) копію документа про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті громадянина України);

4) копію рішення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу місцевої ради або суду про встановлення опіки (у разі здійснення опіки над дитиною);

5) копію рішення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу міської ради про влаштування дитини в сім'ю патронатного вихователя (для патронатного вихователя);

6) копію рішення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу міської ради про влаштування дитини до дитячого будинку сімейного типу або прийомної сім'ї;

7) довідку з пологового будинку про неотримання одноразової натуральної допомоги "пакунок малюка" (у разі народження дитини у пологовому будинку в 2020 році).

       До заяви в електронній формі отримувач додає фотокопії:

1) свідоцтва про народження дитини. У разі народження дитини за кордоном та відсутності свідоцтва про народження, виданого органом державної реєстрації актів цивільного стану України, - фотокопію свідоцтва про народження дитини, виданого компетентним органом іноземної держави та легалізованого в установленому порядку, якщо інше не передбачено законом або міжнародним договором України, згоду на обов'язковість якого надано Верховною Радою України, разом з перекладом українською мовою. Вірність перекладу або справжність підпису перекладача засвідчується нотаріально;

2) посвідки на постійне проживання / посвідчення біженця / довідки про звернення за захистом в Україні (для іноземця та особи без громадянства) / посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту;

3) рішення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу місцевої ради або суду про встановлення опіки (в разі здійснення опіки над дитиною);

4) рішення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу міської ради про влаштування дитини в сім'ю патронатного вихователя (для патронатного вихователя);

5) рішення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу міської ради про влаштування дитини до дитячого будинку сімейного типу або прийомної сім'ї;

6) довідки з пологового будинку про неотримання одноразової натуральної допомоги "пакунок малюка" (у разі народження дитини у пологовому будинку в 2020 році).

      Відомості в електронному вигляді без подання фотокопії документів, зазначених у підпункті 1 пункту 9 цих Порядку та умов, надаватимуться через інформаційні системи Мінсоцполітики або інтегровані з ними інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування з дотриманням вимог Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг""Про електронні довірчі послуги" після введення в експлуатацію відповідних технічних та програмних засобів.

                                                             

     По питанням призначенням даної компенсації звертатись в управління соціального захисту населення Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації за адресою: вул. Богдана Хмельницького, буд.95 (приміщення податкової), каб. 110, тел. 52706.

 

 

В.о. начальника управління соціального

захисту населення С.ОСІПОВА

Соціальна підтримка одиноких матерів

З метою державної підтримки одиноких матерів, які за нових умов надання допомоги, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 року № 632 “ Деякі питання виплати державної соціальної домоги “ з 1 липня 2020 року не змогли скористатися допомогою на дітей одиноким матерям спеціалістами органів соціального захисту населення ( посадовими особами територіальних громад ) пропонується таким особам звернутися за призначенням державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям.

           Водночас повідомляємо, що з метою оптимізації процесу призначення державних допомог на сьогодні проходить завершальний етап погодження порядків взаємодії інформаційних систем між Мінсоцполітики, Державною податковою службою, Пенсійним фондом та найближчим часом буде реалізовано на рівні місцевих органів соціального захисту населення. Інформаційний обмін дасть можливість не вимагати додаткові довідки від заявників. Для призначення допомог з 1 липня 2020 року до запровадження порядків обміну, за згодою отримувача допомоги довідки про доходи членів сім'ї ( за IVквартал 2019 – Iквартал 2020 року ) можуть бути подані самостійно.

 В.о. начальника управління соціального

захисту населення С.ОСІПОВА    

Відбулося чергове засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших грошових виплат

06 серпня 2020 року в Переяслав-Хмельницькій районній державній адміністрації відбулося чергове засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших грошових виплат під керівництвом першого заступника голови Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації Андрія Коркача, за участю представників Пенсійного фонду України, державної фіскальної служби України, державної виконавчої служби, управління соціального захисту населення районної державної адміністрації.

На засіданні комісії виносилося питання щодо виконання доручення заступника голови Київської обласної державної адміністрації «Про забезпечення погашення заборгованості з єдиного соціального внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування».

За підсумками роботи комісії надано ряд оперативних доручень та прийняті рішення, спрямовані на удосконалення заходів з погашення заборгованості по даних внесках.