Карта залучення міжнародної допомоги

Реформи

"Урядова гаряча лінія"

Федерація футболу

На допомогу захисникам Батьківщини!



Про забезпечення учасників антитерористичної операції протезуванням та/або ортезуванням за новітніми технологіями в Україні та технологіями виготовлення, які відсутні в Україні

Законом України «Про Державний бюджет України на 2017 рік» та Порядком протезування та ортезування виробами підвищеної функціональності за новітніми технологіями виготовлення, які відсутні в Україні, окремих категорій громадян, які брали участь в антитерористичній операції та/або забезпеченні її проведення і втратили функціональні можливості кінцівки або кінцівок, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 01.10.2014 №518 (зі змінами) (далі Порядок), функції щодо протезування учасників антитерористичної операції за новітніми технологіями та технологіями виготовлення, які відсутні в Україні, у 2017 році покладено на Фонд соціального захисту інвалідів (далі-Фонд).

Відповідно до пункту 5 Порядку розгляд документів щодо протезування та/або ортезування виробами підвищеної функціональності за новітніми технологіями та технологіями виготовлення, які відсутні в Україні, учасника антитерористичної операції, який втратив функціональні можливості кінцівок, здійснюється експертною групою, утвореною при Фонді (далі-експертна група).

Для розгляду питання щодо протезування та/або ортезування виробами підвищеної функціональності за кордоном за технологіями виготовлення, які відсутні в Україні, вибору технологій та закордонного надавача спеціалізованої допомоги учасник антитерористичної операції, який втратив функціональні можливості кінцівок, або його законний представник повинен подати особисто або надіслати поштою до Фонду (адреса: 04050, м. Київ, вул. Глибочицька, 72):
1)                 заяву;

2)           копію паспорта або іншого документа, що посвідчує особу, учасника антитерористичної операції, який втратив функціональні можливості кінцівок;

3)           копію документа, що підтверджує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті);

4)           направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації, видане відповідно до Порядку забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації інвалідів, дітей-інвалідів та інших окремих категорій населення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 5 квітня 2012 р. №321, яке учасники антитерористичної операції, які втратили функціональні можливості кінцівок, отримують у структурному підрозділі з питань соціального захисту населення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчому органі міської, районної у місті (крім мм. Києва та Севастополя) ради за зареєстрованим або фактичним місцем проживання (перебування);

5)           рішення військово-лікарської комісії або висновок лікарсько-консультативної комісії (для працівників підприємств, установ, організацій, які залучалися та безпосередньо брали участь у антитерористичній операції в районах її проведення) про потребу у протезуванні та/або ортезуванні;

6)           довідку з місця роботи (для працівників підприємств, установ, організацій, які залучалися та безпосередньо брали участь в антитерористичній операції в районах її проведення, яким не встановлено інвалідність);

7)           витяг з історії хвороби;

8)           фото- та відеоматеріали кукси та наявного об’єму рухів.

Строк розгляду документів експертною групою не може перевищувати 25 робочих днів з дати їх отримання (надходження поштою).

Для розгляду експертною групою питання щодо протезування та/або ортезування виробами підвищеної функціональності за новітніми технологіями в Україні учасник антитерористичної операції повинен звернутись до вітчизняного протезно-ортопедичного підприємства з такими документами:

1)    заявою про необхідність забезпечення виробом підвищеної функціональності за новітніми технологіями;

2)    копією паспорта або іншого документа, що посвідчує особу, учасника антитерористичної операції;

3)    копією документа, що підтверджує реєстрацію особи у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті);

4)    направленням на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації;

5)    рішенням військово-лікарської комісії або висновком лікарсько-консультативної комісії (для працівників підприємств, установ, організацій, які залучалися та безпосередньо брали участь в антитерористичній операції в районах її проведення) про потребу у протезуванні та/або ортезуванні;

6)    довідкою з місця роботи (для працівників підприємств, установ, організацій, які залучалися та безпосередньо брали участь в антитерористичній операції в районах її проведення, яким не встановлено інвалідність).

Начальник управління                                                                    Н.Ю. Ясинчук

УРЯД ОБІЦЯВ – УРЯД ВИКОНАВ.

Енергоощадні субсидіанти отримають грошову винагороду від держави
 
Восени 2016-го Уряд обіцяв українцям грошову компенсацію за ведення в опалювальний сезон розумного енергоспоживання. Свою обіцянку Уряду Володимира Гройсмана виконав – найближчим часом енергоощадні субсидіанти отримають грошову винагороду від держави. Кабінет міністрів України 26 квітня 2017 року прийняв рішення провести цьогоріч монетизацію частини зекономлених субсидій.
Урядовий проект монетизації зекономлених субсидій, ініційований Прем’єр-міністром України В.Гройсманом, передбачає грошову виплату енергоощадним родинам – еквівалент вартості зекономлених 150 кіловат електроенергії, якщо цей ресурс використовується для опалення,
або 100 кубів газу.
Це небагато, але це те, що може дозволити собі Державний бюджет на даний момент. В майбутньому, коли економіка України запрацює на повну, Уряд зможе запропонувати українцям більші грошові стимули економити дорогі енергоносії й глобальніший проект монетизації субсидій.
Субсидіантам, які вели енергоефективне домогосподарство, для отримання коштів необхідно буде з 1 липня до 1 вересня подати заяву у місцеве управління соціального захисту населення, на підставі якої здійснюватиметься виплата грошової винагороди за енергоефективність.
Інформацію про наявність економії кожен отримувач субсидії може відслідковувати у своїй платіжці або шляхом звернення до постачальника газу чи електроенергії, якщо вони використовуються для опалення.
Відкриття рахунку в банку, як і вибір самої уповноваженої банківської установи, через які проводяться виплати соціальних допомог та пенсій, здійснюється субсидіантом самостійно. На момент подачі заяви рахунок в банку повинен бути уже відкритим.
 
ОНОВЛЕНА ПРОГРАМА ЖИТЛОВИХ СУБСИДІЙ:
ЩО ЗМІНИЛОСЯ?
 
З 1 травня 2017 року, на підставі внесених 26 квітня 2017 року Урядом змін у Постанову № 848 «Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних  послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива», в Україні діятиме оновлена програма житлових субсидій.
На основі змін, у травні органи соціального захисту населення проведуть перепризначення субсидій на наступний рік та розрахують її розміри на літній період, а з жовтня – на новий опалювальний сезон.
Повторно подавати документи на оформлення допомоги необхідно буде лише тим, хто орендує житло та у кого відбулися зміни у складі сім’ї. Для решти субсидіантів перерахунок проведуть автоматично, без повторного звернення. 
 
ЗБІЛЬШУЄТЬСЯ СОЦІАЛЬНА НОРМА ДЛЯ НЕПРАЦЕЗДАТНИХ

Для пенсіонерів, інвалідів, інших людей, які не працюють з об’єктивних причин, Уряд збільшує соціальну норму, за якою надається житлова субсидія.
Якщо в помешканні проживає одна-дві непрацездатні людини, соціальна норма, за якою їм рахуватиметься розмір допомоги, збільшується з 49 кв. м.  до 75 кв. м.
 
НОВОВВЕДЕННЯ НА КОРИСТЬ ТИХ, ХТО ПРОЖИВАЄ У САДОВОМУ БУДИНКУ

Багато людей не зареєстровані, але проживають у садових будинках чи дачних кооперативах і сплачують комунальні послуги. Раніше такі люди не могли претендувати на субсидію, позаяк не мали там офіційної реєстрації.
З травня 2017-го за рішенням Комісії з питань соціального захисту населення, які діють при управліннях соцзахисту, такі сім’ї зможуть оформлювати субсидію, яка фінансуватиметься за рахунок місцевих бюджетів.
 
ЗМІНИ В ОПАЛЮВАЛЬНИЙ ПЕРІОД

Якщо раніше субсидія на опалювальний сезон призначалася
з 1 жовтня до 30 квітня і перераховувалася відповідно до рішення органів місцевого самоврядування або органів виконавчої влади про дату початку та закінчення опалювального сезону, то у 2017-2018рр. для користувачів централізованого опалення залишається прив’язка до відповідних рішень органів місцевого самоврядування або органів виконавчої влади, а для тих, у кого індивідуальне опалення, субсидія нараховується з 15 жовтня
до 15 квітня.
 
КОМУ ПОВТОРНО НЕОБХІДНО ПОДАВАТИ
ДОКУМЕНТИ НА ОФОРМЛЕННЯ СУБСИДІЇ?

 
Заяву і Декларацію про доходи заново треба подавати сім’ям, які:
-         орендують помешкання
-         мають зміни у складі сім’ї: хтось прописався чи виписався
-         хочуть отримати субсидію на тверде паливо.
 
ПРО ЩО ПОТРІБНО ПОВІДОМЛЯТИ ФАХІВЦІВ СОЦЗАХИСТУ?

Протягом місяця отримувачі субсидії повинні повідомити органи соціального захисту населення про наступні зміни:
-         складу зареєстрованих у житлі: хтось виписався чи прописався
-         соціального статусу членів сім’ї: хтось звільнився або влаштувався на роботу, став пенсіонером
-         про здійснення одноразової покупки, яка перевищує 50 тисяч гривень
-         набору комунальних послуг: відмовилися від централізованого палення і перейшли на індивідуальне чи навпаки.
 
    
 



















  

Засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших грошових виплат

В залі засідань Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації 19 травня 2017 року відбулось чергове засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших грошових виплат під керівництвом Любові Онопрієнко – заступника голови Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації та керівників організацій та установ району по питанню погашення боргів боржниками Переяслав-Хмельницького району заборгованості до Пенсійного фонду.
За підсумками роботи комісії прийняті відповідні рішення, спрямовані на удосконалення роботи з погашення заборгованості до Пенсійного фонду.

Проведено чергове засідання робочої групи з питань забезпечення реалізації рішень, спрямованих на підвищення рівня оплати праці та дотримання норм законодавства в частині мінімальної заробітної плати

18 травня 2017 року в Переяслав-Хмельницькій районній державній адміністрації відбулося засідання робочої групи з питань забезпечення реалізації рішень, спрямованих на підвищення рівня оплати праці та дотримання норм законодавства в частині мінімальної заробітної плати під керівництвом заступника голови адміністрації Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації Любові Онопрієнко за участю представників Пенсійного фонду, податкової, центру зайнятості, управління соціального захисту населення та підрозділів РДА.
На засідання робочої групи виносилося питання дотримання законодавства про оплату праці, нарахування  заробітної плати в розмірі не менше мінімального.
З метою вжиття дієвих заходів по виплаті заробітної плати за лютий 2017 року менше мінімальної та по донарахуванню до мінімального страхового внеску на засідання робочої групи було запрошено керівників: Переяслав-Хмельницький звіроплемгосп Київської регіональної кооперації, ТОВ «Регіонземсервіс», СТ «Пайовик-С». Керівники даних підприємств надали відповідні пояснення.
Головний державний інспектор відділу з питань додержання законодавства застрахованих осіб, працевлаштування інвалідів, з питань дитячої праці та інших нормативно-правових актів Головного управління Держпраці у Київській області Вікторія Безхлібна поінформувала про зміни в законодавстві, зокрема в Законі України «Про оплату праці», а саме про розміри штрафних санкцій у разі порушення даного закону усіма суб’єктами господарювання.
На засіданні були прийняті рішення щодо роз’яснювальної роботи серед роботодавців щодо дотримання ними вимог законодавства в частині підвищення рівня оплати праці, дотримання норм мінімальної  заробітної плати та легалізації зайнятості населення
 
   

Про переможця конкурсу на зайняття вакантної посади Державної служби в Україні

На виконання п. 59 Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня № 246, управління соціального захисту населення Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації надає інформацію про результати конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» проведеному відповідно до наказу начальника управління від 04.04.2017 № 05. Вакансія була оприлюднена на сайті Національного агентства України з питань державної служби 04.04.2017 р № 15071.
Для участі у конкурсі на зайняття посади категорії «В», головного спеціаліста відділу житлових субсидій та виплати соціальних допомог, була подана одна заява та відповідний пакет документів:
– Кононенко Альона Ігорівна, яка склала іспит та стала переможцем конкурсу із загальною сумою балів 12,25.
 
 
 

Оголошується конкурс.

Оголошується конкурс на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» - головного спеціаліста відділу житлових субсидій та виплати соціальних допомог (на період  відпустки  для  догляду  за дитиною  до досягнення  нею трирічного віку) управління соціального захисту населення Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації, згідно з умовами проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» - головного спеціаліста відділу житлових субсидій та виплати соціальних допомог управління соціального захисту населення Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації.

Зміни щодо обліку та призначення/відновлення соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам

Постановою Кабінету Міністрів України від 14 грудня 2016 р. № 964 "Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України" Урядом було внесено зміни до низки постанов щодо обліку та соціального захисту внутрішньо переміщених осіб. Зокрема, до Порядку оформлення та видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (постанова Кабінету Міністрів України від 1 жовтня 2014 р. № 509), Порядку надання щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг, (постанова Кабінету Міністрів України від 1 жовтня 2014 р. № 505), Порядку призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам (постанова Кабінету Міністрів України від 8 червня 2016 р. № 365, постанова Кабінету Міністрів України від 5 листопада 2014 р. № 637) та Правил реєстрації місця проживання, (постанова Кабінету Міністрів України від 2 березня 2016 р. № 207), основні з яких:

1. У разі зміни місця проживання в межах однієї адміністративно-територіальної одиниці (району, міста без поділу на райони, району в місті, селища, села) внутрішньо переміщена особа інформує (зокрема за допомогою телефонного зв’язку) про це уповноважений орган, який вносить інформацію про зміну фактичного місця проживання особи до Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб, а також за зверненням внутрішньо переміщеної особи - до довідки. В існуючій довідці вносяться відповідні зміні. Нова довідка у даному випадку не видається.

2. Для призначення (відновлення) соціальних виплат особі, яка перебуває на обслуговуванні в територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг) або здобуває освіту певного рівня в дошкільних, шкільних, професійно-технічних і вищих навчальних закладах (студенти денної форми навчання), структурний підрозділ з питань соціального захисту населення надсилає до відповідного органу (закладу) запит щодо підтвердження перебування/навчання внутрішньо переміщеної особи в такому органі (закладі). У разі не підтвердження факту перебування/навчання внутрішньо переміщеної особи, структурний підрозділ з питань соціального захисту населення проводить перевірку достовірності зазначеної в заяві інформації про фактичне місце проживання/перебування внутрішньо переміщеної особи.

Заклад, у якому внутрішньо переміщена особа здобуває освіту певного рівня, в разі довготривалого (понад 60 днів) невідвідування нею закладу повинен повідомляти про це структурному підрозділу з питань соціального захисту населення.

 Начальник  управління соціального

захисту населення                                                                                      Н.Ю.Ясинчук

З грудня 2016 року змінено підхід до врахування доходів приватних підприємців при призначенні державної допомоги на дітей одиноким матерям

Право на отримання допомоги на дітей одиноким матерям мають: 
   - одинокі матері (які не перебувають у шлюбі), одинокі усиновлювачі, якщо у свідоцтві про народження дитини відсутній запис про батька дитини або запис про батька (матір) проведено в установленому порядку державним органом РАЦС за вказівкою матері;  
 - мати (батько) дітей у разі смерті одного з батьків, які не одержують на них пенсію в разі втрати годувальника або соціальну пенсію.
Допомога надається у розмірі, що дорівнює різниці між 100% прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку та середньомісячним сукупним доходом сім'ї в розрахунку на одну особу за попередні шість місяців. 
Прожитковий мінімум у 2017 році становить з 01.01.2017: 
            - для дітей віком до 6 років - 1355 грн.; 
  - для дітей віком від 6 до 18 років - 1689грн.; 
          - для дітей віком від 18 до 23 р., за умови навчання (в розмірі, як для працездатних осіб) – 1600 грн.
 Середньомісячний сукупний дохід сім'ї в розрахунку на одну особу визначається: як сума доходів всіх членів сім'ї за 6 місяців поділена на 6 та на кількість членів сім'ї.  
При цьому звертаємо увагу, що постановою Уряду від 30.11.2016 № 890 (набрала чинності з дня опублікування 14.12.2016) змінено підхід до врахування доходів фізичним особам – підприємцям, які обрали спрощену систему оподаткування. 
Для фізичних осіб - підприємців, які обрали спрощену систему оподаткування та є платниками єдиного податку І групи, незалежно від отриманих (не отриманих) доходів до сукупного доходу за кожен місяць враховується дохід на рівні двох розмірів прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб, чинного на відповідний місяць (3200 грн.). Для ІІ і ІІІ груп до сукупного доходу за кожен місяць враховується дохід на рівні трьох і чотирьох прожиткових мінімумів для працездатних осіб (4800 грн. та 6400 грн.), відповідно. 
До сукупного доходу сім'ї не включається частина допомоги при народженні дитини та допомоги при усиновленні дитини, виплата якої здійснюється одноразово, допомоги на поховання, одноразової допомоги, яка надається відповідно до законодавства або за рішеннями органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, підприємств, організацій незалежно від форм власності, а також розмір допомоги на який визначається право.

Начальник управління соціального
захисту населення                                                                                               Н.Ю.Ясинчук