Карта залучення міжнародної допомоги

Реформи

"Урядова гаряча лінія"

На допомогу захисникам Батьківщини!



Тиждень права

23.03.2017 року головним державним виконавцем Переяслав-Хмельницького міськрайонного відділу державної виконавчої служби Рашевою Наталією Ігорівною у 8-А класі Переяслав-Хмельницької ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 було проведено урок та представлено презентацію на тему «Популяризація реформ, які проводяться Міністерством юстиції України».
Дітям було роз’яснено нові реформи, що проводяться Міністерством юстиції України в галузі права на сьогоднішній день.
По-перше, це «Шлюб за добу»: Мета проекту – зробити одруження максимально зручним та комфортним. Проект передбачає відхід від старих бюрократичних радянських норм, які діють донині і примушують українців, подавши заяву, чекати щонайменше 30 днів.
По-друге, «Надання безоплатної правової допомоги населенню»: Наразі по всій країні діє 549 точок доступу до правової допомоги. Отримати консультацію тут можуть усі громадяни. А соціально незахищені українці мають право на безкоштовного адвоката для представництва у суді.
По-третє, «Онлайн будинок юстиції»: за допомогою цього проекту послугами з повторного отримання документів у сфері реєстрації актів цивільного стану, а також реєстрації та ліквідації фізичної особи-підприємця зможуть скористатися всі українці. Для цього достатньо зайти на сайт сервісу http://online.minjust.gov.ua.
Проведена реформа пенітенціарної системи, що вдалося зробити:
-          привести в систему нових людей, та  оновити керівництво на центральному рівні;
-          здійснити об’єднання обласних управлінь у 6 Міжрегіональних управлінь, яке суттєво б зменшило бюрократичний апарат та зробило б систему прозорішою;
-          започаткувати створення нових відносин із затриманими та ув’язненими: створення системи пробації, автоматизація документообороту, зменшення впливу тюремної субкультури, покращення умов утримання ув’язнених.
Здійснена реформа в системі реєстрації: за допомогою цього законодавства, розробленого Міністерством юстиції України та прийнятого Парламентом, став можливим сучасний та дієвий механізм адміністративного оскарження дій реєстраторів через Комісію з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації.
Проведена реформа державної виконавчої служби: з метою підвищення ефективності діяльності органів та осіб, які здійснюють примусове виконання рішень Радою по судовій реформі при Президентові України за активної участі Міністерства юстиції було розроблено Закони «Про органи та осіб, які здійснюють примусове виконання судових рішень і рішень інших органів» та «Про виконавче провадження».
Програма «Свідоцтво про народження в пологовому будинку»: Завдяки цьому проекту, щодо отримання свідоцтв у пологовому будинку, запровадженого Міністерством юстиції України, українські батьки після народження дитини більше не будуть змушені стояти в чергах до органів реєстрації актів цивільного стану.
 
 
 
 
 
 

Права дитини у сучасному суспільстві

24.02.2017 року начальником Переяслав-Хмельницького міськрайонного відділу державної виконавчої служби Соколовим  Григорієм Олексійовичем та головним державним виконавцем Переяслав-Хмельницького міськрайонного відділу державної виконавчої служби Білодід Іриною Юріївною у 4-В класі Переяслав-Хмельницької ЗОШ І-ІІІ ступенів №7 було проведено урок та представлено презентацію на тему «Права дитини у сучасному суспільстві» (права переселенців, тимчасово переміщених, біженців).

Дітям було роз’яснено, що права людини – це можливості, які окреслюють простір вільної від втручання держави діяльності людини. Права людини записані у Конституції.

Цікаво знати, що усі права дітей записані у Конвенції ООН про права дитини.

Передусім, Конвенція - це угода.

Текст Конвенції про права дитини готувався, обговорювався та узгоджувався більше десяти років. Конвенція ООН про права дитини - це угода між країнами. В ній записано, як уряд кожної країни має дбати про дітей. Конвенція була прийнята та відкрита для підписання та приєднання резолюцією Генеральної Асамблеї ООН від 20 листопада 1989 року. Цей особливий документ було ратифіковано 191 країною світу.

Конвенція ООН про права дитини набула чинності в Україні з 27 вересня 1991 року і з цього часу є частиною національного законодавства.

Роз’яснено, що Україна ратифікувала Конвенцію ООН про права дитини в перший же рік своєї незалежності (1991 р.). В нашій країні не існує спеціального законодавства для неповнолітніх, і їх права виділені окремими статтями Сімейного, Цивільного, Кримінального та Кримінально Процесуального кодексів України, а також регулюються окремими законами, такими як закони «Про охорону дитинства», «Про соціальну роботу з дітьми та молоддю», «Про попередження насильства в сім’ї». Різні державні інституції та міністерства покликані відповідати за дотримання прав дитини в Україні. Багато зусиль також докладають громадські організації, які працюють на терені захисту прав дитини, щоб кожна дитина почувала себе захищеним законом повноцінним членом суспільства. Конвенція ООН про права дитини містить 54 статті.

Дитячий фонд ООН, ЮНІСЕФ (United Nations International Children's Fund, UNICEF), спецілізована структура ООН створена 11 грудня 1946 року. Мета фонду - поліпшення стану здоров'я, харчуваня, умов існування дітей.Фонд надає допомогу дітям бідних держав.

Дитячий Фонд ООН (ЮНІСЕФ) відкрив своє представництво у Києві у 1997 році. З того часу він працює над покращенням життя дітей та сімей на всій території України.

Програми ЮНІСЕФ впроваджуються у Києві, АР Крим, Одесі, Донецьку, Львові, Херсоні, Сумах, Івано-Франківську, Черкасах, Житомирі, Хмельницькому, Чернігові, Дніпропетровську, Запоріжжі, Миколаєві.

Учням у ігровій формі, з показом слайдів було роз’яснено їхні основні права, згідно Конституції України:

Кожна дитина має невід’ємне право на життя.

Кожна дитина має право на піклування та турботу.

Кожна дитина має право на достатнє харчування та дах над головою. Про це повинні піклуватися батьки дитини, якщо ж їх нема, то опікуни, держава.

Кожна дитина має право на розваги та дозвілля.

Кожна дитина має право на освіту.

Кожна дитина має право на медичну допомогу.

Кожна дитина має право на особисте приватне життя.

Кожна дитина має право висловлювати свою особисту точку зору.

Зустріч була цікавою та пройшла в теплій, дружній атмосфері.

 

 

Права осіб, що приймали та приймають участь у зоні проведення АТО

Учасникам бойових дій відповідно до статті 12 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» мають право на:

1) безплатне одержання ліків, лікарських засобів, імунобіологічних препаратів та виробів медичного призначення за рецептами лікарів;

2) першочергове безплатне зубопротезування (за винятком протезування з дорогоцінних металів);

3) безоплатне забезпечення санаторно-курортним лікуванням або одержання компенсації вартості самостійного санаторно-курортного лікування. Порядок надання путівок, розмір та порядок виплати компенсації вартості самостійного санаторно-курортного лікування визначаються Кабінетом Міністрів України;

4) 75-процентна знижка плати за користування житлом (квартирна плата) в межах норм, передбачених чинним законодавством (21 кв. метр загальної площі житла на кожну особу, яка постійно проживає у житловому приміщенні (будинку) і має право на знижку плати, та додатково 10,5 кв. метра на сім’ю);

5) 75-процентна знижка плати за користування комунальними послугами (газом, електроенергією та іншими послугами) та скрапленим балонним газом для побутових потреб в межах середніх норм споживання.

Площа житла, на яку надається знижка, при розрахунках плати за опалення становить 21 кв. метр опалювальної площі на кожну особу, яка постійно проживає у житловому приміщенні (будинку) і має право на знижку плати, та додатково 10,5 кв. метра на сім’ю.

Для сімей, що складаються лише з непрацездатних осіб, надається 75-процентна знижка за користування газом для опалювання житла на подвійний розмір нормативної опалювальної площі (42 кв. метри на кожну особу, яка має право на знижку плати, та 21 кв. метр на сім’ю);

6) 75-процентна знижка вартості палива, в тому числі рідкого, в межах норм, встановлених для продажу населенню, для осіб, які проживають у будинках, що не мають центрального опалення;

7) безплатний проїзд усіма видами міського пасажирського транспорту, автомобільним транспортом загального користування в сільській місцевості, а також залізничним і водним транспортом приміського сполучення та автобусами приміських і міжміських маршрутів, у тому числі внутрирайонних, внутри- та міжобласних незалежно від відстані та місця проживання;

8) користування при виході на пенсію (незалежно від часу виходу на пенсію) чи зміні місця роботи поліклініками та госпіталями, до яких вони були прикріплені за попереднім місцем роботи;

9) щорічне медичне обстеження і диспансеризація із залученням необхідних спеціалістів;

10) першочергове обслуговування в лікувально-профілактичних закладах, аптеках та першочергова госпіталізація;

11) виплата допомоги по тимчасовій непрацездатності в розмірі 100 процентів середньої заробітної плати незалежно від стажу роботи;

12) використання чергової щорічної відпустки у зручний для них час, а також одержання додаткової відпустки без збереження заробітної плати строком до двох тижнів на рік;

13) переважне право на залишення на роботі при скороченні чисельності чи штату працівників у зв’язку із змінами в організації виробництва і праці та на працевлаштування у разі ліквідації підприємства, установи, організації;

14) першочергове забезпечення жилою площею осіб, які потребують поліпшення житлових умов, та першочергове відведення земельних ділянок для індивідуального житлового будівництва, садівництва і городництва, першочерговий ремонт жилих будинків і квартир цих осіб та забезпечення їх паливом.

Учасники бойових дій, які дістали поранення, контузію або каліцтво під час участі в бойових діях чи при виконанні обов’язків військової служби, забезпечуються жилою площею, у тому числі за рахунок жилої площі, що передається міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади, підприємствами, установами та організаціями у розпорядження місцевих рад та державних адміністрацій, — протягом двох років з дня взяття на квартирний облік.

15) одержання позики на будівництво, реконструкцію або капітальний ремонт жилих будинків і подвірних будівель, приєднання їх до інженерних мереж, комунікацій, а також позики на будівництво або придбання дачних будинків і благоустрій садових ділянок з погашенням її протягом 10 років починаючи з п’ятого року після закінчення будівництва. Зазначені позики надаються у порядку, який визначається Кабінетом Міністрів України;

16) першочергове право на вступ до житлово-будівельних (житлових) кооперативів, кооперативів по будівництву та експлуатації колективних гаражів, стоянок для транспортних засобів та їх технічне обслуговування, до садівницьких товариств, на придбання матеріалів для індивідуального будівництва і садових будинків;

17) безплатний проїзд один раз на два роки (туди і назад) залізничним, водним, повітряним або міжміським автомобільним транспортом, незалежно від наявності залізничного сполучення, або проїзд один раз на рік (туди і назад) вказаними видами транспорту з 50-процентною знижкою;

18) зі сплати податків, зборів, мита та інших платежів до бюджету відповідно до податкового та митного законодавства;

19) позачергове користування всіма послугами зв’язку та позачергове встановлення на пільгових умовах квартирних телефонів (оплата у розмірі 20 процентів від тарифів вартості основних та 50 процентів — додаткових робіт). Абонементна плата за користування телефоном встановлюється у розмірі 50 процентів від затверджених тарифів;

20) першочергове обслуговування підприємствами, установами та організаціями служби побуту, громадського харчування, житлово-комунального господарства, міжміського транспорту;

21) позачергове влаштування до закладів соціального захисту населення, а також на обслуговування службами соціального захисту населення вдома. У разі неможливості здійснення такого обслуговування закладами соціального захисту населення відшкодовуються витрати, пов’язані з доглядом за цим ветераном війни, в порядку і розмірах, встановлених чинним законодавством;

22) учасникам бойових дій на території інших держав надається право на позаконкурсний вступ до вищих навчальних закладів та переважне право на вступ до професійно-технічних навчальних закладів і на курси для одержання відповідних професій.

Пільги щодо плати за житло, комунальні послуги та паливо, передбачені пунктами 4 — 6 цієї статті, надаються учасникам бойових дій та членам їх сімей, що проживають разом з ними, незалежно від виду житла чи форми власності на нього.

Площа житла, на яку нараховується 75-процентна знижка плати, передбачена пунктами 4 і 5 частини першої цієї статті, визначається в максимально можливому розмірі в межах загальної площі житлового приміщення (будинку) згідно з нормами користування (споживання), встановленими цими пунктами, незалежно від наявності в складі сім’ї осіб, які не мають права на знижку плати. Якщо в складі сім’ї є особи, які мають право на знижку плати в розмірі, меншому ніж 75 процентів, спочатку обчислюється в максимально можливому розмірі 75-процентна відповідна знижка плати.

Учасникам бойових дій пенсії або щомісячне довічне грошове утримання чи державна соціальна допомога, що виплачується замість пенсії, підвищуються в розмірі 25 процентів прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність.

Щорічно до 5 травня учасникам бойових дій виплачується разова грошова допомога у розмірі, який визначається Кабінетом Міністрів України в межах бюджетних призначень, встановлених законом про Державний бюджет України.

 

 

Переяслав-Хмельницький міськрайонний відділ державної виконавчої служби входить до системи органів Міністерства юстиції України і здійснює виконання рішень судів, третейських судів та інших органів, а також посадових осіб (далі - рішень) відповідно до зак

Переяслав-Хмельницький міськрайонний відділ державної виконавчої служби входить до системи органів Міністерства юстиції України і здійснює виконання рішень судів, третейських судів та інших органів, а також посадових осіб (далі - рішень) відповідно до законів України.

Завданням державної виконавчої служби є своєчасне, повне і неупереджене примусове виконання рішень, передбачених законом.

Відповідно до Закону України «Про виконавче провадження» Переячслав-Хмельницький міськрайонний відділ державної виконавчої служби виконує рішення на підставі таких виконавчих документів:

1) виконавчих листів та наказів, що видаються судами у передбачених законом випадках на підставі судових рішень, рішень третейського суду, рішень міжнародного комерційного арбітражу, рішень іноземних судів та на інших підставах, визначених законом або міжнародним договором України;

2) ухвал, постанов судів у цивільних, господарських, адміністративних справах, справах про адміністративні правопорушення, кримінальних провадженнях у випадках, передбачених законом;

3) виконавчих написів нотаріусів;

4) посвідчень комісій по трудових спорах, що видаються на підставі відповідних рішень таких комісій;

5) постанов державних виконавців про стягнення виконавчого збору, постанов державних виконавців чи приватних виконавців про стягнення витрат виконавчого провадження, про накладення штрафу, постанов приватних виконавців про стягнення основної винагороди;

6) постанов органів (посадових осіб), уповноважених розглядати справи про адміністративні правопорушення у випадках, передбачених законом;

7) рішень інших державних органів та рішень Національного банку України, які законом визнані виконавчими документами;

8) рішень Європейського суду з прав людини з урахуванням особливостей, передбачених Законом України «Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини», а також рішень інших міжнародних юрисдикційних органів у випадках, передбачених міжнародним договором України;

9) рішень (постанов) суб’єктів державного фінансового моніторингу (їх уповноважених посадових осіб), якщо їх виконання за законом покладено на органи та осіб, які здійснюють примусове виконання рішень.

Переяслав-Хмельницький міськрайонний відділ державної виконавчої служби здійснює примусове виконання таких рішень:

1) рішень про відібрання і передання дитини, встановлення побачення з нею або усунення перешкод у побаченні з дитиною;

2) рішень, за якими боржником є юридична особа, примусова реалізація майна якої заборонена відповідно до закону;

3) рішень, за якими стягувачами є держава, державні органи;

4) рішень адміністративних судів та рішень Європейського суду з прав людини;

5) рішень, які передбачають вчинення дій щодо майна державної чи комунальної власності;

6) рішень про виселення та вселення фізичних осіб;

7) рішень, за якими боржниками є діти або фізичні особи, які визнані недієздатними чи цивільна дієздатність яких обмежена;

8) рішень про конфіскацію майна;

9) рішення щодо стягнення аліментів;

10) інші рішення, передбачені Законом України «Про виконавче провадження». 

Працівники Переяслав-Хмельницького міськрайонного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Київській області взяли участь у святкуванні всеукраїнського свята "Дня вишиванки"

Працівники Переяслав-Хмельницького міськрайонного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Київській області взяли участь у святкуванні всеукраїнського свята "Дня вишиванки"


ВСЕ ПРО СИСТЕМУ ЕЛЕКТРОННИХ СЕРВІСІВ У СФЕРІ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ БІЗНЕСУ

Досвід останніх років вказує на гостру необхідність проведення реформ у більшості сфер державного управління в Україні, у тому числі в системі органів юстиції, зокрема, у сфері державної реєстрації бізнесу органами юстиції.

В поточному році Міністерством юстиції України запроваджено ряд новацій у вищезазначеній сфері, передусім це онлайн сервіси для користувачів відповідних адміністративних послуг.

Першим важливим кроком у процесі запровадження онлайн сервісів стало набрання чинності 05 квітня 2015 року Законом України від 12.02.2015 № 191-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляція)» (далі – Закон № 191-VIII). Відтепер стало можливим в режимі онлайн створювати запит для отримання витягу, виписки або довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців за максимально розширеною кількістю критеріїв пошуку. Поряд з тим, важливим є те, що вартість електронного документа складає 75% вартості паперового аналогу.

Другим кроком стало набрання чинності 07 квітня 2015 року наказом Мін’юсту від 31 березня 2015 року № 466/5 «Про деякі питання надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців», яким був затверджений Порядок надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, що забезпечило відкритий доступ до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців. Порядком передбачено надання відомостей, що містяться в державному реєстрі, державними реєстраторами як у паперовій, так і в електронній формах. Виписки, витяги та довідки також можуть бути отримані громадянами без участі державного реєстратора через офіційний веб-сайт розпорядника реєстру у вигляді електронних документів. Також, відповідно до наказу Мін’юсту від 31 березня 2015 року № 466/5 встановлено, що виписки, витяги та довідки в паперовій та електронній формах відповідно до Закону України від 22.05.2003 № 851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг» мають однакову юридичну силу.

Враховуючи вищевикладене, безумовними перевагами нової системи надання та отримання інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців є: отримання відомостей в режимі онлайн; відсутність потреби у отриманні електронно-цифрового підпису; можливість оплати в режимі онлайн при подачі запиту; надання електронному документу статусу офіційного.

Наступний крок у запровадженні електронних онлайн-сервісів пов’язаний із набранням чинності наказу Міністерства юстиції України від 25.07.2015 №1218/5 «Про пілотні проекти у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців». Наказом був затверджений Порядок реалізації пілотних проектів у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців. Пілотний проект «Попередній розгляд документів» полягає у попередньому розгляді державним реєстратором за місцезнаходженням юридичної особи документів в електронній формі, необхідних для проведення реєстраційних дій щодо внесення (для юридичних осіб, зареєстрованих до дати набрання чинності Законом України від 14 жовтня 2014 року № 1701-VII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення кінцевих вигодоодержувачів юридичних осіб та публічних діячів») та зміни відомостей про кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) юридичної особи, у тому числі кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) її засновника, якщо засновник – юридична особа, зміни власника істотної участі засновника юридичної особи, якщо засновник – юридична особа, та позачерговому прийнятті таких документів у паперовій формі за місцем, у дату та час, зазначені у повідомленні про результати попереднього розгляду документів. Мета даного пілотного проекту ґрунтується на можливості кожного бажаючого внести певні зміни до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, шляхом заповнення реєстраційної картки та подання документів, визначених Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців», в електронній формі за допомогою веб-сайту технічного адміністратора Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців для їх попереднього розгляду державним реєстратором. У разі відсутності підстав для залишення документів без розгляду заявнику повідомляється про дату і час подачі паперових документів для проведення відповідної реєстраційної дії. Адміністративна послуга, про яку йде мова, безсумнівно має важливе значення у підвищенні якості надання органами юстиції адміністративних послуг, оскільки суттєво економить час та кошти громадян.

Необхідно зазначити, що на відміну від пілотних проектів «Екстериторіальність подання документів» та «Екстериторіальність проведення реєстраційних дій», пілотний проект «Попередній розгляд документів» реалізований у територіальних органах юстиції Міністерства юстиції України на території всієї країни, що надає можливість використання його переваг кожним бажаючим суб’єктом господарської діяльності.

Зміни, які відбуваються у рамках загальної програми реформування сфери надання адміністративних послуг органами юстиції, торкнулися не лише безпосередньо громадян, але й також наступних державних органів: органів державної влади, органів місцевого самоврядування, органів внутрішніх справ, органів прокуратури, органів Служби безпеки України. Починаючи з 01 жовтня 2015 року, відповідно до Порядку отримання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців органами державної влади, органами місцевого самоврядування, органами внутрішніх справ, органами прокуратури, органами Служби безпеки України, затвердженого наказом Міністерством юстиції України від 31.03.2015 № 466/5, органи державної влади, органи місцевого самоврядування, органи внутрішніх справ, органи прокуратури, органи Служби безпеки України зобов’язані отримувати відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб і фізичних осіб-підприємців виключно самостійно в електронній формі, без права витребування додаткових довідок та інших документів від громадян, які звертаються до відповідних органів для отримання адміністративних послуг.

Даний крок направлений на використання можливостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб і фізичних осіб-підприємців державними органами, які раніше мали запитувати необхідну інформацію з Реєстру напряму в органів юстиції або у громадян, на що витрачались додатковий час та кошти.

Поміж позитивних моментів, звісно виникають певні проблеми в частині реалізації програми реформування, наприклад, перепони технічного характеру, зокрема, відсутність взаємного обміну даними між Єдиним державним реєстром юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців реєстрами, інформаційними системами Державної служби статистики України, інформаційними системами Пенсійного фонду України та інформаційними системами Державної фіскальної служби України, в яких забезпечується фіксація факту утворення/змін/припинення суб’єкта господарської діяльності. На практиці зазначена проблема створювала необхідність тривалого процесу відвідування державних установ, відстоювання черг та інші незручності.

Отже, на шляху до досягнення європейських стандартів надання адміністративних послуг кожній людині, яка цього потребує, а також удосконалення роботи системи електронних онлайн-сервісів державними органами здійснюються певні спільні кроки.

06 жовтня 2015 року набрав чинності спільний наказ Міністерства юстиції України та Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 28.09.2015 № 1834/5/1212 «Про інформаційну взаємодію між Єдиним державним реєстром юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та інформаційними системами Державної служби статистики України», яким затверджений Порядок інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та інформаційними системами Державної служби статистики України.

07 жовтня 2015 року набрав чинності спільний наказ Міністерства юстиції України та Міністерства соціальної політики України від 28.09.2015 № 1830/5/967 «Про інформаційну взаємодію між Єдиним державним реєстром юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та інформаційними системами Пенсійного фонду України», яким затверджений Порядок інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та інформаційними системами Пенсійного фонду України.

В свою чергу, 17 жовтня 2015 року набрав чинності спільний наказ Міністерства юстиції України та Міністерства фінансів України від 09.10.2015 № 1918/5/869 «Про інформаційну взаємодію між Єдиним державним реєстром юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та інформаційними системами Державної фіскальної служби України, обмін документами в електронній формі», яким затверджений Порядок інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та інформаційними системами Державної фіскальної служби України, обміну документами в електронній формі.

Завдяки плідній співпраці вищезазначених державних органів, в Україні запроваджується спрощена система реєстрації бізнесу. Відтепер підприємницьку діяльність стане можливим зареєструвати за одну добу. Зміст даної системи полягає в тому, що адміністратор Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців забезпечує передачу відомостей про проведені реєстраційні дії щодо юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, у тому числі повідомлень державного реєстратора, та документів в електронній формі, з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців до інформаційних систем відповідних органів, а саме Пенсійного фонду України, Державної фіскальної служби України та Державної служби статистики України у робочий час одночасно з проведенням відповідної реєстраційної дії у цьому реєстрі. Таким чином, громадянам більше не доведеться взаємодіяти безпосередньо з жодним з перелічених органів, а всі процеси будуть проходити в онлайн режимі.

Переяслав – Хмельницьке міськрайонне управління юстиції

 

Передача транспортного засобу для потреб АТО

05.05.2015 року о 1430 в приміщенні відділу державної виконавчої служби Переяслав-Хмельницького міськрайонного управління юстиції відбулося засідання комісії у складі: головуючого – начальника відділу державної виконавчої служби Переяслав-Хмельницького міськрайонного управління юстиції Соколова Г.О., представника відділу ДВС Переяслав-Хмельницького МРУЮ – заступника начальника відділу Дудки С.П.; представника за дорученням Переяслав Хмельницької об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління державної фіскальної служби у Київській області – Кононової І.О.; представника за дорученням управління фінансів Переяслав-Хмельницької райдержадміністрації – Крюкової Т.І., представника за дорученням військової частини польової пошти В1060 Потоцького В.В.
Заслухавши доповідь Дудки С.П. щодо стану виконання виконавчого листа Бориспільського міськрайонного суду № 1-кп/359/190/2013 359/6532/13-к від 27.09.2013 року, про конфіскацію у Глоби Анатолія Миколайовича автомобіля марки ВАЗ 21011, взявши до уваги вимоги п. 20 Постанови Кабінету міністрів України №985 від 11.07.2002 про порядок розпоряджання майном, конфіскованим за рішенням суду і переданим органам державної виконавчої служби, взв’язку з тим, що транспортний засіб марки ВАЗ 21011 не реалізовано у порядку, встановленому Закону України «Про виконавче провадження», та до відділу ДВС Переяслав-Хмельницького МРУЮ надійшла заява Військової частини польової пошти В1060 про передачу їм в користування для потреб АТО вищевказаного транспортного засобу рішенням комісії вирішено питання про безоплатну передачу транспортного засобу марки ВАЗ 21011 Військовій частині польової пошти В1060 для потреб АТО.