Карта залучення міжнародної допомоги

Реформи

"Урядова гаряча лінія"

На допомогу захисникам Батьківщини!



Довідка про підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли до Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації

За 9 місяців 2015 року Переяслав-Хмельницька районна державна адміністрація проводила цілеспрямовану роботу щодо реалізації вимог Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», відповідних розпоряджень та доручень голів облдержадміністрації та райдержадміністрації.

На виконання пункту 3 Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 за 9 місяців 2015 року відбулося 9 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при Переяслав-Хмельницькій районній державній адміністрації.

Відповідно до графіку перевірок додержання законодавства про звернення громадян у сільських радах Переяслав-Хмельницького району та управліннях, відділах, інших структурних підрозділах Переяслав-Хмельницької  райдержадміністрації на 2015 рік, затвердженого головою  райдержадміністрації від 30.12.2014 №537 та графіку проведення «дня контролю» у структурних підрозділах райдержадміністрації та сільських  радах Переяслав-Хмельницького району на 2015 рік, затвердженого головою райдержадміністрації від 30.12.2014 №536, проводяться перевірки не рідше двох разів на рік.

На виконання п. 6 Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 у райдержадміністрації також затверджено графіки проведення особистих та особистих виїзних прийомів громадян.

Згідно з планом роботи райдержадміністрації на 2015 рік відділ розгляду звернень громадян, доступу до публічної інформації, інформаційної діяльності та комунікації з громадськістю апарату адміністрації (далі відділ) проаналізував підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли до райдержадміністрації за 9 місяців 2015 року.

Встановлено, що протягом вказаного періоду на адресу райдержадміністрації надійшло 683 звернення громадян, що на 49 звернень більше ніж за відповідний період 2014 року. З них: вирішено позитивно – 622, дано роз’яснення – 61. Колективних звернень одержано 12, що на 2 звернення менше ніж за відповідний період 2014 року. Повторні звернення не надходили.

Це свідчить про ефективність та якість роботи зі зверненнями громадян, підвищення рівня проведення роз’яснювальної роботи серед населення з метою інформування мешканців району про суб’єкти державного управління, які надають адміністративні послуги та про межі їх компетенції.

Із загальної кількості заяв і скарг на особистому прийомі керівництвом адміністрації прийнято 218 звернень, що на 15 звернень більше ніж за відповідний період минулого року, поштою надійшло 465, що на 34 звернення більше в порівнянні з відповідним періодом 2014 року.

Через вищестоящі органи – 15 звернень (на 1 звернення менше як у 2014 році). У своїх зверненнях до вищестоящих органів громадяни порушили наступні питання: відновлення електропостачання та газопостачання до житлового будинку, приватизація службових квартир у військовому містечку с. Дівички-1, збереження земельних ділянок  під пасовища, отримання земельних ділянок, надання матеріальної допомоги, виплата заборгованості по заробітній платі, отримання направлення на медико-соціальну експертизу та інші.

Слід також відзначити, що відділом райдержадміністрації за 9 місяців 2015 року опрацьовано 127 звернень, з якими звернулися мешканці району на Урядову «гарячу» лінію.

У розрізі населених пунктів району найбільше звернень до райдержадміністрації надійшло від мешканців с. Стовп'яги –40 (або 9% від загальної кількості звернень), с. Циблі – 17 (або 4% від загальної кількості звернень), с. П-Вергуни – 15 (або 3% від загальної кількості звернень).

За звітний період до Переяслав-Хмельницької райдержадміністрації звернулися: 27 – учасників бойових дій, учасників війни, інвалідів війни; 29 – багатодітних сімей, 7 - одиноких матерів; 53 – дітей війни; 54 – ветеранів праці; 25 – особа, що потерпіла від Чорнобильської катастрофи.

За підсумками розгляду заяв та скарг за 9 місяців 2015 року  питання аграрної політики та земельних відносин є найбільш проблемним - 278 звернень, це виділення земельних часток (паїв) в натурі, надання дозволу на розробку та затвердження проекту землеустрою.

На другому місці за кількістю звернень є питання соціального захисту – 229 звернень, це в основному надання одноразової матеріальної допомоги на лікування. З районного бюджету за звітний період 151 особа отримали допомогу в сумі 64200 грн. Також вагоме місце у зверненнях громадян займають питання транспорту та зв’язку – 30 звернень, відносно підвищення цін за проїзд, пільгового перевезення пасажирів.

В райдержадміністрації забезпечено постійний контроль за всебічним, кваліфікованим, об'єктивним розглядом звернень громадян у визначені діючим законодавством терміни, не допускається надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей заявникам та безпідставної передачі звернень на розгляд іншим органам або посадовим особам, чиї рішення чи дії оскаржуються.

У приміщенні райдержадміністрації на першому поверсі створено громадську приймальню, яка обладнана телефонним зв’язком; на інформаційному стенді розміщено інформацію, яка стосується роботи зі зверненнями громадян.

Стан роботи зі зверненнями громадян і організація їх прийому розглядаються на апаратних нарадах при голові райдержадміністрації за участю керівників структурних підрозділів адміністрації, сільських голів, щокварталу дане питання розглядається на засіданні колегії райдержадміністрації.

Ефективною формою роботи зі зверненнями громадян є проведення виїзних прийомів громадян за місцем проживання керівництвом адміністрації згідно з графіком, затвердженим головою адміністрації.

За звітний період було проведено 42 виїзних прийомів громадян головою адміністрації та його заступниками, на яких своїм правом звернутися до керівництва райдержадміністрації скористалися 83 особи. Більшість питань, піднятих громадянами, вирішується на місці, в телефонному режимі або по них даються відповідні роз’яснення. Ті ж, які потребують більш детального вивчення, ставляться на контроль і вирішуються у встановлені законодавством терміни. Під час виїзних прийомів громадяни порушували питання землекористування (зокрема зміни до Земельного кодексу України), виділення земельної ділянки, газифікації, ремонту доріг, питання електропостачання в населених пунктах.

Також важливим напрямком роботи в райдержадміністрації із зверненнями громадян є проведення “Прямого телефонного зв'язку” керівництвом району та керівниками структурних підрозділів, так, за 9 місяців 2015 року було проведено 29 ліній “Прямого телефонного зв'язку” з населенням району, завдяки чому значна кількість громадян змогла отримати безпосередньо від керівників відповіді на нагальні питання діяльності органів виконавчої влади і місцевого самоврядування, а також подати свої звернення і пропозиції щодо прискорення розв’язання соціально-економічних проблем району.

Протягом звітного періоду, згідно із затвердженим головою райдержадміністрації графіком, відбулося особисте звітування перед головою райдержадміністрації 21 сільського голови та 8 структурних підрозділів райдержадміністрації.

В райдержадміністрації систематично аналізуються і узагальнюються звернення громадян, що надходять на розгляд, виявляються та вживаються заходи для усунення причин, що викликають скарги громадян, а також найбільш гострих суспільно значущих проблем, які потребують негайного вирішення. Особлива увага звертається на вирішення питань, порушених у листах інвалідами, ветеранами війни і праці, одинокими престарілими, багатодітними сім’ями, постраждалими від аварії на Чорнобильській АЕС та іншими громадянами, які потребують соціального захисту та підтримки.

У Переяслав-Хмельницькій райдержадміністрації цілодобово функціонує телефонна «гаряча» лінія (телефон: 5-18-00) та у відділі розгляду звернень громадян апарату райдержадміністрації у робочі дні працює «телефон довіри» (телефон: 5-00-20, понеділок-четвер з 08.00 до 17.00, у п’ятницю – з 08.00 до 16.00).

Райдержадміністрацією тісно налагоджено співпрацю із засобами масової інформації з питань висвітлення роботи із зверненнями громадян.

Так, з метою забезпечення гласності та відкритості роботи органів виконавчої влади через міськрайонну газету «Вісник Переяславщини», місцеву телерадіокомпанію “Альта»” та на веб-сайті Переяслав-Хмельницької  райдержадміністрації до населення доводяться матеріали щодо організації особистого прийому громадян керівниками облдержадміністрації, райдержадміністрації, проведення виїзних прийомів громадян, зміни в законодавстві України, матеріали нарад та колегій райдержадміністрації, розпорядження голови адміністрації.

Аналіз роботи із зверненнями громадян за 9 місяців 2015 року свідчить про необхідність посилення уваги управлінь, відділів інших структурних підрозділів райдержадміністрації до виконання вимог Закону України “Про звернення громадян”, Указів Президента України з цих питань.

 

Керівник
апарату адміністрації                                                                                                   В.М. Перчук

 

 

 

 

 

 

 

Особистий прийом

05 листопада 2014 року голова Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації провів особистий прийом громадян, кожний громадянин прийшов із своїми болючими питання, які Григорій Дубина вирішував під час прийому, на деякі давав доручення відповідним службам ретельно вивчити і по можливості вирішити порушені питання. На особистому прийомі побувало 9 осіб, жителів Переяславщини турбувало питання працевлаштування, культура обслуговування перевізниками пасажирів, житлові питання та робота народного колективу «Червона калина» села Пристроми.

Поясність процедуру ліквідації громадської організації....

Поясність процедуру ліквідації громадської організації та які документи необхідно подавати до управління юстиції
Переяслав – Хмельницьке міськрайонне управління юстиції повідомляє:.
Рішення про ліквідацію громадської організації приймається відповідно до вимог статуту громадської організації вищим статутним органом останньої. До реєструючого органу подається:
- рішення про скликання вищого статутного органу громадської організації;

Детальніше...

Чи може бути застосована догана до працівника.....

Чи може бути застосована догана до працівника, якщо він працює менше року. В якому нормативно-правовому акті це передбачено? 

Переяслав – Хмельницьке міськрайонне управління юстиції повідомляє:

Детальніше...