Карта залучення міжнародної допомоги

Реформи

"Урядова гаряча лінія"

На допомогу захисникам Батьківщини!



До уваги органів державної влади, органів місцевого самоврядування, органів внутрішніх справ, органів прокуратури, органів Служби безпеки України, а також громадськості!

Затверджено порядок надання та отримання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців!

Наказом Міністерства юстиції України від 31 березня 2015 року № 466/5 «Про деякі питання надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців» затверджено Порядок надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та Порядок отримання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців органами державної влади, органами місцевого самоврядування, органами внутрішніх справ, органами прокуратури, органами Служби безпеки України.

Згідно вищевказаного наказу,отримання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців органами державної влади, органами місцевого самоврядування, органами внутрішніх справ, органами прокуратури, органами Служби безпеки України та їх посадовими особами може здійснюватись відповідно до розділу VІІ Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 14 грудня 2012 року № 1846/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 18 грудня 2012 року за № 2105/22417, лише до 01 жовтня 2015 року.

З 01 жовтня 2015 року отримання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців органами державної влади, органами місцевого самоврядування, органами внутрішніх справ, органами прокуратури, органами Служби безпеки України та їх посадовими особами буде здійснюватися тільки згідно Порядку отримання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців органами державної влади, органами місцевого самоврядування, органами внутрішніх справ, органами прокурати, органами Служби безпеки України, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 31 березня 2015 року № 466/5.

Вищевказаний Порядок визначає умови та підстави для отримання органами державної влади, органами місцевого самоврядування, органами внутрішніх справ, органами прокуратури, органами Служби безпеки України та їх посадовими особами відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців в електронній формі з метою здійснення ними повноважень, визначених законом.

У зв’язку з вищезазначеним та з метою належного забезпечення діяльності, інформуємо про необхідність отримання до 01 жовтня 2015 року доступу до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, в порядку встановленому чинним законодавством України.

 

Переяслав – Хмельницьке міськрайонне управління юстиції

Оголошення

03 листопада 2015 року о 13.30 год. в приміщенні Переяслав  - Хмельницького міськрайонного управління юстиції за адресою місто Переяслав - Хмельницький, вул. Оболонна 2в відбудеться виїзний прийом  Броварського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги.

За довідками звертатися за телефоном 7 – 11 – 86 .

 

Переяслав – Хмельницьке міськрайонне управління юстиції

Оголошується конкурс на заміщення вакантних посад державних службовців

ГОЛОВНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ЮСТИЦІЇ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ ОГОЛОШУЄ КОНКУРС НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНИХ ПОСАД ДЕРЖАВНИХ СЛУЖБОВЦІВ:

Начальник Таращанського районного управління юстиції Київської області   (Кваліфікаційні вимоги: вища юридична освіта (магістр, спеціаліста) та стаж роботи на державній службі в сфері правової діяльності на посаді головного спеціаліста не менше трьох років або за фахом в інших сферах не менше п’яти років; володіння державною мовою.)

Начальник Києво-Святошинського районного управління юстиції Київської області    (Кваліфікаційні вимоги: вища юридична освіта (магістр, спеціаліста) та стаж роботи на державній службі в сфері правової діяльності на посаді головного спеціаліста не менше трьох років або за фахом в інших сферах не менше п’яти років; володіння державною мовою).

Заступник начальника Бородянського районного управління юстиції Київської області з питань державної реєстрації    (Кваліфікаційні вимоги: вища юридична освіта (магістр, спеціаліста) та стаж роботи на державній службі в сфері правової діяльності на посаді головного спеціаліста не менше трьох років або за фахом в інших сферах не менше п’яти років; володіння державною мовою.)

Заступник начальника Тетіївського районного управління юстиції Київської області з питань державної реєстрації    (Кваліфікаційні вимоги: вища юридична освіта (магістр, спеціаліста) та стаж роботи на державній службі в сфері правової діяльності на посаді головного спеціаліста не менше трьох років або за фахом в інших сферах не менше п’яти років; володіння державною мовою.)

Заступник начальника Макарівського районного управління юстиції Київської області – начальник відділу державної виконавчої служби    (Кваліфікаційні вимоги: вища юридична освіта (магістр, спеціаліста) та стаж роботи на державній службі в сфері правової діяльності на посаді головного спеціаліста не менше трьох років або за фахом в інших сферах не менше п’яти років; володіння державною мовою.)

Заступник начальника Сквирського районного управління юстиції Київської області – начальник відділу державної виконавчої служби   (Кваліфікаційні вимоги: вища юридична освіта (магістр, спеціаліста) та стаж роботи на державній службі в сфері правової діяльності на посаді головного спеціаліста не менше трьох років або за фахом в інших сферах не менше п’яти років; володіння державною мовою.)

Заступник начальника Володарського районного управління юстиції Київської області – начальник відділу державної виконавчої служби   (Кваліфікаційні вимоги:  вища юридична освіта (магістр, спеціаліста) та стаж роботи на державній службі в сфері правової діяльності на посаді головного спеціаліста не менше трьох років або за фахом в інших сферах не менше п’яти років; володіння державною мовою.)

Заступник начальника Славутицького міського управління юстиції Київської області – начальник відділу державної виконавчої служби   (Кваліфікаційні вимоги:  вища юридична освіта (магістр, спеціаліста) та стаж роботи на державній службі в сфері правової діяльності на посаді головного спеціаліста не менше трьох років або за фахом в інших сферах не менше п’яти років; володіння державною мовою.)

Заступник начальника Вишгородського районного управління юстиції Київської області –  начальник відділу державної виконавчої служби   (Кваліфікаційні вимоги: вища юридична освіта (магістр, спеціаліста) та стаж роботи на державній службі в сфері правової діяльності на посаді головного спеціаліста не менше трьох років або за фахом в інших сферах не менше п’яти років; володіння державною мовою.)

Заступник начальника Миронівського районного управління юстиції Київської області – начальник відділу державної виконавчої служби   (Кваліфікаційні вимоги:  вища юридична освіта (магістр, спеціаліста) та стаж роботи на державній службі в сфері правової діяльності на посаді головного спеціаліста не менше трьох років або за фахом в інших сферах не менше п’яти років; володіння державною мовою.)

Для участі у конкурсі подаються документи:

- заява про участь у конкурсі;

- особова картка П-2ДС з додатками;

- копія паспорта;

- копії документів про освіту;

- копія трудової книжки, завірена за місцем роботи;

- копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера;

- копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);

- медична довідка про стан здоров’я за формою, затвердженою Міністерством охорони здоров’я України (для посад начальників районних управлінь юстиції);

- декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру щодо себе та членів своєї сім’ї за попередній рік;

- дві фотокартки розміром 4 х 6 см.

Документи для участі у конкурсі приймаються до 28 жовтня 2015 року, за адресою:04071,  м. Київ, вул. Ярославська, 5/2, кабінет № 2. За додатковою інформацією звертатись за телефонами (044) 462-58-62, 463-75-97. Окрім того, за будь-якою додатковою інформацією ви можете звертатись до Переяслав-Хмельницького міськрайонного управління юстиції за номером телефону: (04567) 7-11-98, або за адресою: м. Переяслав-Хмельницький, вул. Оболонна, 2-в

Особливості місцевих виборів 2015 року

Новий Закон «Про місцеві вибори» запроваджує низку нововведень, продиктованих, у тому числі, курсом на побудову європейської моделі місцевого самоврядування. Цьому приділялася увага і в коаліційній угоді парламенту поточного скликання. Серед новацій:

            У селах і селищах з населенням до 90 тис. вибори відбуватимуться за мажоритарною системою.

            Вибори до райрад, міськрад та облрад будуть проходити за пропорційною системою.

            Мерів міст з населенням більше 90 тис. обиратимуть абсолютною більшістю (50%+1 голос). Передбачена можливість проведення другого туру.

            Блоки партій у виборах участі не беруть.

            Якщо партія набрала 5% голосів, кількість кандидатів від неї які пройшли, визначається відповідно до кількості голосів, поданих безпосередньо за депутата в окремому окрузі.

            Дата реєстрації партії для участі у виборах не має значення.

            Обов'язковість присутності у списку партії не менше 30% представників однієї статі.

Крім того, Закон уперше забезпечує обрання старост — нових посадових осіб місцевого самоврядування, правовий статус яких ще не визначено.

Виборчий процес, згідно постанови ЦВК, розпочався 5 вересня — за 50 днів до дати виборів.

Всього у виборах візьмуть участь місцеві осередки 132 партій.

Не мають права голосу на місцевих виборах: військовослужбовці ЗСУ строкової служби; громадяни України, що проживають за кордоном; особи, визнані судом недієздатними; громадяни України, які перебувають у місцях позбавлення волі.

Не можуть брати участь у виборах місцеві організації партій, які не відповідають вимогам Закону України “Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки”.

Громадські та міжнародні організації мають право лише спостерігати за виборчим процесом і днем голосування (на одну виборчу дільницю організація може делегувати не більше 2 осіб).

Підкуп виборців заборонений.

Забороняється проводити передвиборну агітацію, що супроводжується наданням виборцям грошей чи безоплатно або на пільгових умовах товарів (крім товарів, що містять візуальні зображення назви, символіки, прапора місцевої організації партії, за умови, що вартість таких товарів не перевищує п’яти відсотків розміру мінімальної заробітної плати – близько 61 грн.) та інших матеріальних цінностей або робіт чи послуг.

Забороняється укладення з виборцями за рахунок коштів виборчого фонду оплатних договорів на проведення передвиборної агітації.

Вибори на окупованих територіях (АР Крим та неконтрольовані ділянки Донецької та Луганської областей) не проводяться.

Центральною виборчої комісією  утворені обласна та районна територіальні виборчі комісії, які в свою чергу та сформований склад міської та сільських виборчих комісій. З 10 жовтня 2015 року почнуть діяти вже дільничні виборчі комісії, які займуться питаннями підготовки та проведення голосування на виборчих дільницях.

Голосування на місцевих виборах 25 жовтня 2015 року відбуватиметься з 8 до 20 години.

Чергові місцеві вибори в Україні (вибори депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів) призначені на неділю 25 жовтня 2015 року

У рішенні 2013 року Конституційний Суд України постановив, що всі чергові вибори депутатів місцевих рад та місцевих голів, обраних на чергових або позачергових виборах, відбуваються одночасно на всій території України в останню неділю жовтня п'ятого року повноважень, обраних на чергових виборах 31 жовтня 2010 року. Тобто, загальні місцеві вибори на всій території України повинні відбутися 25 жовтня 2015 року.

На тимчасово окупованій внаслідок російської агресії території (Автономна Республіки Крим, окремі райони Донецької та Луганської областей) місцеві вибори не відбудуться. Це прямо передбачено ч. 5 ст. 8 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України». Вибори також не відбудуться в окремих підконтрольних українській владі населених пунктах Донбасу, де голосування може бути небезпечним для життя громадян через наближеність до військових дій.

Вибори депутатів районних у місті Києві рад також призначено на інший день — 27 березня 2016 року.

Правовою основою виборів став новий Закон «Про місцеві вибори» від 14 липня 2015 року.

У разі повної реалізації конституційної реформи, повноваження депутатів і голів, обраних на цих виборах, будуть припинені у жовтні 2017 року — тоді пройдуть нові місцеві вибори відповідно до нового адміністративно-територіального устрою. 

Переяслав – Хмельницьке  міськрайонне управління юстиції

Послуги адвоката надає та оплачує держава

Броварський місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової  допомоги  розташований в м. Бровари і зокрема обслуговує населення Переяслав-Хмельницького району, міста Переяслав-Хмельницький та  інших районів Київщини та забезпечує доступ до безоплатної вторинної правової допомоги у кримінальних, цивільних та адміністративних справах для цілої низки соціально незахищених категорій громадян, таких як:

- особи,  які  перебувають  під  юрисдикцією  України,  якщо середньомісячний  сукупний  дохід   їхньої   сім'ї   нижчий   суми прожиткового  мінімуму ,  розрахованого та затвердженого відповідно до Закону України «Про прожитковий мінімум» для  осіб, які   належать   до   основних  соціальних  і  демографічних  груп населення;

-  інваліди,  які  отримують  пенсію  або  допомогу,   що призначається  замість  пенсії,  у  розмірі менше двох прожиткових мінімумів для непрацездатних осіб;

-  діти-сироти,  діти,  позбавлені  батьківського піклування;

- безпритульні діти,  діти,  які можуть  стати  або  стали  жертвами  насильства  в  сім'ї;

- особи, на яких поширюється дія Закону України «Про біженців та осіб, які потребують додаткового або тимчасового захисту»;

- ветерани війни та особи, на яких поширюється дія Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»;

- особи, які мають особливі заслуги та особливі трудові заслуги перед Батьківщиною;

- особи, які належать до числа жертв нацистських переслідувань;

- особи, щодо яких суд розглядає справу про обмеження цивільної дієздатності фізичної особи, визнання фізичної особи недієздатною та поновлення цивільної дієздатності фізичної особи;

- особи, щодо яких суд розглядає справу про надання психіатричної допомоги в примусовому порядку;

- особи, реабілітовані відповідно до законодавства України.

Усім цим незахищеним категоріям осіб будуть надаватися послуги адвокатів для представництва їх інтересів у цивільних та адміністративних судових спорах, а також потерпілим і свідкам у кримінальних провадженнях, якщо вони належать до категорії , що мають право на безоплатну вторинну правову допомогу, як це визначено ст.14 ЗУ «Про безоплатну правову допомогу».

Звертатись: прийом – м. Бровари, вул. Київська, 135 (старий центр).

Тел. (04594)6-93-55, 067 3208089 e-mail:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Начальник Переяслав – Хмельницького                                                                   О. О. Яковченко

міськрайонного управління юстиції                          

 

Переяслав – Хмельницьке міськрайоннне управління юстиції інформує!

Наказом Міністерства юстиції України від 31 березня 2015 року № 466/5 «Про деякі питання надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців» затверджено Порядок надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та Порядок отримання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців органами державної влади, органами місцевого самоврядування, органами внутрішніх справ, органами прокурати, органами Служби безпеки України.

Згідно вищевказаного наказу отримання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців органами державної влади, органами місцевого самоврядування, органами внутрішніх справ, органами прокуратури, органами Служби безпеки України та їх посадовими особами може здійснюватись відповідно дорозділу VІІПорядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 14 грудня 2012 року № 1846/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 18 грудня 2012 року за № 2105/22417, лише до 01 жовтня 2015 року.

З 01 жовтня 2015 року отримання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців органами державної влади, органами місцевого самоврядування, органами внутрішніх справ, органами прокуратури, органами Служби безпеки України та їх посадовими особами буде здійснюватися тільки згідно Порядку отримання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців органами державної влади, органами місцевого самоврядування, органами внутрішніх справ, органами прокурати, органами Служби безпеки України, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 31 березня 2015 року № 466/5.

Вищевказаний Порядок визначає умови та підстави для отримання органами державної влади, органами місцевого самоврядування, органами внутрішніх справ, органами прокуратури, органами Служби безпеки України та їх посадовими особами відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців в електронній формі з метою здійснення ними повноважень, визначених законом.

 

Про онлайн-сервіси Мін'юсту: у запитаннях та відповідях

- Які послуги можна отримати через онлайн-сервіси?

За допомогою онлайн-сервісів можна отримати наступні послуги:

1) Реєстрація бізнесу (за модельним статутом);

2) довідка, виписка;

3) інформація про нерухомість: свідоцтво про право власності, витяг про державну реєстрацію, рішення про зупинення розгляду заяви/ відмову у реєстрації прав. 

 

- Які дії необхідно вчинити для отримання відповідного документа через онлайн-сервіси?:


1) зайти на сайт Міністерства юстиції та обрати розділ “онлайн-сервіс”;

2) ввести пошукові дані (назва компанії, код єдиного реєстру, прізвище засновника);

3) зачекати поки сформується документ

4) оплатити за послугу;

5) роздрукувати документ. Він має таку ж юридичну силу, як документ із печаткою.


- Який спосіб оплати таких послуг?


Вартість отримання документа становить на сьогоднішній день 45,68 грн. Ще 3 гривні комісії. Оплата здійснюється через платіжні картки Visa/ MasterCard. За додаткову копію платити не потрібно.