Карта залучення міжнародної допомоги

Реформи

"Урядова гаряча лінія"

На допомогу захисникам Батьківщини!



Довідку з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно можна отримати в електронній формі

 З 1 січня 2015 р. для всіх фізичних та юридичних осіб відкритий доступ до інформації про зареєстровані права на нерухомість, яка міститься в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно (далі - Реєстр).
  Порядок надання інформації з Реєстру затверджений Постановою Кабінету Міністрів України № 722 від 24 грудня 2014 р. (далі - Порядок), відповідно до Закону України № 1701 від 14 жовтня 2014 року "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення кінцевих вигодонабувачів юридичних осіб та публічних діячів".
  Головним нововведенням Порядку стала можливість отримання інформації з Реєстру в електронній формі через сайт ДП "Інформаційний центр" Міністерства юстиції України за адресою: http://rrp.kap.minjust.gov.ua. Для отримання електронної інформаційної довідки із Реєстру необхідно пройти процедуру реєстрації: вказати ПІБ, номер платника податків, серію та номер паспорта фізичної особи, для заявників-юридичних осіб - або найменування та податковий номер. Відповідальність за достовірність таких даних покладається на заявника.
  Відповідно до Порядку, пошук інформації в Реєстрі здійснюється виключно за об’єктом нерухомого майна.
 В електронній інформаційній довідці, сформованій системою, будуть міститись відомості про об’єкт нерухомості, наявні на відповідний момент в Реєстрі (крім персональних даних суб’єкта речових прав).
  За отримання електронної інформаційної довідки з Реєстру стягується плата у розмірі 21 грн. (17 грн. офіційна плата та 4 грн. комісія платіжної системи) через електронну платіжну систему.
  Крім того, як і раніше, існує можливість отримання інформації з Реєстру у паперовій формі у вигляді витягу, виписки або інформаційної довідки.
 Зокрема, власник, правоволоділець, спадкоємці (правонаступники), а також особи, в інтересах яких встановлені обтяження, можуть отримати витяг про належні їм права; власники та праволодільці можуть отримати виписку про осіб, які отримали відомості про зареєстровані права та їх обтяження на нерухоме майно, що їм належать; необмежене коло осіб може отримати інформацію з Реєстру у вигляді інформаційної довідки. Інформацію з Реєстру у паперовій формі уповноважені надавати державні реєстратори та нотаріуси. Процедура отримання вказаних документів залишилась в цілому, незмінною. Плата за надання інформації з Реєстру у паперовій формі складає 120 грн. за витяг та 34 грн. за інформаційну довідку.
 

Переяслав-Хмельницьке міськрайонне

управління юстиції Київської області

Відбулася нарада із суддями

 02 березня 2015 року в приміщенні Переяслав-Хмельницького міськрайонного суду Київської області відбулася спільна нарада при голові Переяслав-Хмельницького міськрайонного суду Реві О.І. з суддями даної установи щодо виконання рішень Переяслав-Хмельницького міськрайонного суду Київської області.
  Багато важливих питань піднімалося в ході засідання. Детально розглянули  порядок виконання постанов суду щодо правопорушення про оплатне вилучення транспортних засобів. Також особливу увагу приділили обговорюванню стягнення штрафів і судових зборів на користь держави, за рахунок яких наповнюється Державний бюджет України.
  Учасники наради наголосили на необхідності посилення контролю щодо повного та своєчасного стягнення штрафів до місцевого та Державного бюджетів України.

 

 Відділ державної виконавчої служби

Переяслав-Хмельницького міськрайонного

управління юстиції

МІНІСТР ЮСТИЦІЇ ОБГОВОРИВ ПИТАННЯ РЕФОРМ У СИСТЕМІ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ З ГРОМАДСЬКІСТЮ

 До кінця року Міністерство юстиції завершить основний етап реформ надання адмінпослуг. На сферу реєстрації прав чекає перехід на електронний документообіг, спрощення процедур, а функції прийому документів будуть делеговані місцевій владі, ЦНАПам та нотаріусам. Про це в ході обговорення реформування системи державної реєстрації з професійною спільнотою та представниками громадськості повідомив Міністр юстиції Павло Петренко.
  «Міністерство юстиції планує до кінця року завершити основний етап реформ в галузі надання адмінпослуг. Реалізація запланованих реформ забезпечить ліквідацію черг, побутової корупції та багатьох інших проблем, які існують у процесі реєстрації бізнесу та права на нерухомість», - зазначив очільник Мін’юсту.
   Він також повідомив, що в подальшому Міністерство юстиції планує передати на місця як функції прийому документів, так і функції прийняття рішень.
 «Прийнятий парламентом законопроект № 1580 про дерегуляцію дає можливість передати функції фронт-офісу нотаріусам і ЦНАПам. Ми плануємо до 1 червня прийняти закон, який забезпечить передачу функцій як фронт-, так і бек-офісу місцевим органам влади, нотаріусам, ЦНАПам, які будуть спроможні реалізувати ці функції та, можливо, банківським установам», - наголосив Міністр юстиції.
  За його словами, держава буде встановлювати лише стандарти щодо кількості документів, які треба буде пред’явити для реєстраційної дії, строків реєстрації та якості сервісу, що надається громадянам. При цьому він зазначив: чим більше в країні буде суб’єктів, які надають реєстраційні послуги, тим більшою буде конкуренція, тим більший вибір буде у громадян.
  Говорячи про реєстрацію бізнесу, він зауважив: величезна проблема в цьому напрямку – це черги при отриманні виписок, довідок та витягів, адже переважну більшість документів громадяни отримують у паперовому вигляді.
 Тому прийнятий парламентом закон про дерегуляцію прибрав необхідність підпису реєстратора під цими документами. Їх можна буде отримати в електронному вигляді. Електронні документи матимуть таку ж юридичну силу, як і паперові, а для їх отримання не знадобиться Електронний цифровий підпис.
 «Нам не потрібно ЕЦП. Прямо з сайту вводиться суб’єкт пошуку, одразу формується витяг, через Інтернет здійснюється оплата карткою. Автентичність витягу буде підтверджуватися його номером, який зможе перевірити будь-який орган в режимі он-лайн. Цю систему ми плануємо запустити через місяць», - зазначив очільник Мін’юсту.
  За словами Павла Петренка, окрім іншого, заплановано спростити формат реєстрації бізнесу та розширити кількість критеріїв пошуку, за якими буде формуватися той чи інший документ.
  Під час обговорення було презентовано Покроковий план реформування системи державної реєстрації речових прав на нерухомість та бізнесу.
 За словами Першого заступника Голови Державної реєстраційної служби України Артема Янчука, планується розширити на міста Київ, Івано-Франківськ та Калуш пілотний проект «Екстериторіальність», який нині діє у Київській та Вінницькій областях. Жителі цих міст зможуть подавати документи на реєстрацію в будь-якому офісі реєстрації у межах регіонів пілотного проекту.
  Також планується розширити пілотний проект «Модельний офіс» і долучити до нього всі органи реєстрації Київської області. При цьому, як і за попереднім проектом, планується запровадити принцип екстериторіальності.
  Артем Янчук також повідомив, що з 1 квітня буде запроваджено нові електронні сервіси. У сфері державної реєстрації прав – отримання витягу за результатом реєстрації або рішень про відмову в електронному вигляді. Буде відмінено обов’язковість наявності ЕЦП для подібних процедур. У подальших планах реформи – максимальне розширення точок прийому документів.
 «Прийняття законопроекту №1580 передбачає можливість прийняття документів для державної реєстрації посадовими особами органів місцевого самоврядування, працівниками ЦНАПів та нотаріусами. Громадяни зможуть подати документи до будь-кого з цих суб’єктів чи до реєстраційної служби», - зазначив Артем Янчук.
  Далі, за його словами, почнеться робота з прийняття документів, які дадуть можливість передачі функцій реєстрації прав та бізнесу органам місцевого самоврядування, нотаріусам та банкам. Водночас буде ініційовано передачу функцій з державної реєстрації обтяжень державним виконавцям.
  «За Мін’юстом залишаться функції контролю. Зокрема Міністерство здійснюватиме сертифікацію суб’єктів реєстрації і надаватиме доступ до реєстрів», - зазначив Перший заступник Голови Державної реєстраційної служби.
  Окрім того, Мін’юст матиме функцію адміністративного оскарження рішень державних реєстраторів та розгляд скарг на дії суб’єктів реєстрації з правом скасовувати їхні рішення. Також після передачі функцій з реєстрації на місця буде запроваджено дворівневу систему оскарження для громадян. Перший рівень – оскарження до головних територіальних управлінь юстиції. Другий – оскарження безпосередньо до центрального апарату Мін’юсту.
   Також буде запроваджена система санкцій щодо недобросовісних осіб, які мають право здійснювати реєстрацію. Їх будуть позбавляти сертифікатів доступу до реєстрів.
  У свою чергу Міністерство юстиції чекає від усіх небайдужих громадян їхнього бачення шляхів реформування державної реєстраційної служби та відповідних пропозицій, які можна надсилати за адресою: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. .

Проведення реформ у системі органів юстиції

 На початку лютого 2015 року Міністерством юстиції розпочато процес реформування у системі органів юстиції, необхідність якого викликана низькою ефективністю роботи, високою забюрократизованістю, надлишковою кількістю управлінського апарату.
  В рамках ініційованої Міністерством юстиції інституційної реформи системи органів юстиції, прийнято рішення щодо ліквідації Державної реєстраційної служби України та Державної виконавчої служби, скорочення центрального апарату Міністерства юстиції на 20% і територіальних органів юстиції на 10 %.
 Першим кроком перегляду кадрової політики стало проведення Міністерством юстиції 06 лютого 2015 року тестування керівного складу органів юстиції обласного рівня, за результатами якого 47 осіб вимушені були залишити посади.
  Міністерством юстиції України вже оголошено конкурси на всі вакантні посади, основною метою яких є максимальне залучення молодих, вмотивованих, ініціативних, перспективних людей.
  Наразі процес реорганізації триває і в Головному територіальному управлінні юстиції у Київській області. На офіційному веб-сайті Управління, в обласній газеті «Час Київщини» оголошено про проведення конкурсу на заміщення вакантних посад.
  Затверджено нову організаційно-штатну структуру, яка передбачає посади двох нових заступників у керівника головного управління юстиції, що відповідатимуть за напрямки реєстраційної та виконавчої служби.
   Переведення співробітників органів юстиції до нової структури відбуватиметься за окремим порядком оцінювання ефективності їх діяльності.
  Водночас Міністерством юстиції ініційовано внесення низки новел до чинного законодавства, які сприятимуть зменшенню корупційних ризиків у діяльності органів юстиції, зокрема, щодо:
  - встановлення рівня плати за державну реєстрацію в залежності від строків її проведення;
  - виплати державним реєстраторам та державним виконавцям винагороди за результатами їх діяльності в розмірі, встановленому Кабінетом Міністрів України, та щодо інших реформ у діяльності органів юстиції.
   Крім того створено правове підґрунтя для розширення мережі суб’єктів надання реєстраційних послуг.
 Відбуваються реформи і в системі доступу до професії нотаріуса, зокрема запроваджено анонімне електронне тестування.

До уваги адвокатів!

  Оголошено конкурс з відбору адвокатів, які залучаються до надання безоплатної вторинної правової допомоги. Заяви для проходження конкурсу приймаються Головним управлінням юстиції у Київській області за адресою: м. Київ, вул. Ярославська, 5/2, а також Переяслав-Хмельницьким міськрайонним управлінням юстиції за адресою: м. Переяслав-Хмельницький, вул. Оболоння, 2-в, тел. (04567) 7-11-86,  до 16 березня 2015 року.
   З повним текстом оголошення можна ознайомитися на офіційному веб-сайті Головного управління юстиції у Київській області: (http://www.kyivobljust.gov.ua).

 

Переяслав – Хмельницьке міськрайонне управління юстиції

ГРАФІК участі керівництва у прямій «гарячій» телефонній лінії Переяслав-Хмельницького міськрайонного управління юстиції на 2015 рік

                                                                                                                        ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                                                         Наказ

                                                                                                                         Переяслав- Хмельницького

                                                                                                                         міськрайонного управління

                                                                                                                         юстиції №  3/22 від 05.01.2015

п/п

ПІБ, посада

Дата

проведення

Номер телефону

1

Яковченко Олена Олексіївна

начальник Переяслав -Хмельницького міськрайонного управління юстиції

03.03.2015

03.09.2015

7 – 11 - 86

2

Соколов Григорій Олексійович

начальник відділу державної виконавчої служби Переяслав – Хмельницького міськрайонного управління юстиції

24.03.2015

22.10.2015

7 – 23 -- 35

3

Колесник Руслан Михайлович

начальник реєстраційної служби Переяслав – Хмельницького міськрайонного управління юстиції

21.04.2015

27.10.2015

7 – 19 - 80

4

Литовченко Вікторія Василівна

заступник начальника реєстраційної служби Переяслав -  Хмельницького міськрайонного управління юстиції – начальник відділу реєстрації актів цивільного стану Переяслав – Хмельницького міськрайонного управління юстиції

19.05.2015

11.11.2015

5 – 45 - 20

5

Грукач Вікторія Олександрівна

начальник відділу державної  реєстрації речових прав на нерухоме майно Переяслав – Хмельницького міськрайонного управління юстиції

 

12.05.2015

17.11.2015

5 – 38 - 65

6

Кошман Аліна Михайлівна

начальник відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та легалізації

09.06.2015

08.12.2015

 

7 – 19- 80

 

 


Примітка : Час проведення – з 10.00 до 12.00

До уваги підприємств, установ, організацій міста Переяслав – Хмельницький та району!

  З метою оперативного і повного забезпечення правовою інформацією громадян, просимо врахувати в роботі для підвищення рівня правової поінформованості працівників в установах, організаціях, підприємствах наступне.
Бюлетень «Офіційний вісник України» в журнальній формі (передплатний індекс 40433), в електронній формі на CD-диску (передплатний індекс 48345) забезпечує постійну підтримку нормативно-правових актів у контрольному стані.      Така підтримка здійснюється завдяки електронним технологіям. Бюлетень має дві частини: друковану і електронну.
 У друкованій частині подається інформація щодо динаміки нормотворчого процесу протягом місяця. Зокрема переліки: нових прийнятих актів; змінених актів; актів, що втратили чинність тощо. Надаються систематичний та алфавітно-предметний покажчики нормативно-правових актів. Друкується таблиця опублікування актів у бюлетені «Офіційний вісник України» та в інших офіційних виданнях за кожні три місяці.
  Електронна частина (CD-диск) містить комп’ютерну довідково-пошукову систему. ЇЇ інформаційна база включає тексти актів законодавства України в контрольному стані, в тому числі опублікованих у бюлетені «Офіційний вісник України». Електронні тексти актів щомісячно оновлюються з урахуванням прийнятих змін і доповнень – підтримуються в контрольному стані. Тексти актів носять інформаційний характер.
  За додатковою інформацією щодо здійснення передплати звертатися за телефонами: (044) 278-00-74, 353-57-02 (ДП «Українська правова інформація» адреса: 01601, м. Київ-601, пров. Рильський, 8а).

Переяслав-Хмельницьке міськрайонне управління юстиції До уваги громадян!!!

Кабінетом Міністрів України з метою реалізації пункту 3 розділу ІІ «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про гарантії держави щодо виконання судових рішень» 03.09.2014 прийнято постанову № 440 якою затверджено Порядок погашення заборгованості за рішеннями суду, виконання яких гарантується державою. Відповідно до зазначеного Порядку виконавчі документи за рішеннями суду про стягнення коштів або рішення суду, що набрали законної сили, боржником за якими є державний орган, державне підприємство, установа, організація або юридична особа, примусова реалізація майна якої забороняється відповідно до законодавства, які видані або ухвалені до 01.01.2013, подаються до органів державної виконавчої служби для здійснення їх обліку, інвентаризації та подальшої передачі органам, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів для погашення заборгованості.
Особа на користь чи в інтересах якої ухвалено рішення суду або видано виконавчий документ, або її представник звертається до управління державної виконавчої служби відповідного головного управління юстиції за місцезнаходженням боржника, та надає такі документи:
- заяву про виконання рішення із зазначенням реквізитів банківського рахунка, на який слід перерахувати кошти, або даних для перерахування коштів у готівковій формі через банки або підприємства поштового зв'язку, якщо зазначений рахунок відсутній (форма заяви додається);
- оригінал (дублікат) виконавчого документа або рішення суду (належним чином завірену його копію). Копія рішення суду вважається належним чином оформленою, якщо вона видана в порядку встановленому Інструкцією з діловодства в місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, Апеляційному суді Автономної Республіки Крим та Вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ, затвердженою наказом Державної судової адміністрації України від 17.12.2013 № 173, Інструкцією з діловодства в адміністративних судах України, затвердженою наказом Державної судової адміністрації України 17.12.2013 № 174 та Інструкцією з діловодства в господарських судах України затвердженою наказом Державної судової адміністрації від 20.02.2013 № 28. Копія рішення суду обов'язково повинна містити відмітку про те, що рішення набрало законної сили;
- копію довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному органу державної податкової служби і мають відмітку у паспорті або до паспорта яких внесені дані про реєстраційний номер облікової картки платника податків);
- копію паспорта громадянина України. Копії довідки та паспорта не завіряються.
Зазначені документи можуть бути подані заявником особисто до відповідного головного управління юстиції, або направлені поштою.
При цьому звертаємо увагу, що у разі, якщо документи подаються представником, його повноваження повинні бути оформлені відповідно до вимог чинного законодавства та посвідчені такими документами:
- довіреністю фізичної особи;
- довіреністю юридичної особи або документами, що посвідчують право представництва юридичної особи (документом про призначення керівником юридичної особи тощо);
- рішенням про призначення опікуном чи піклувальником.
У разі подання до органу державної виконавчої служби виконавчого документа заявник додає до нього копію судового рішення (за наявності).У разі якщо судом змінено спосіб і порядок виконання рішення, до виконавчого документа або рішення суду заявник додає відповідну ухвалу суду про зміну способу і порядку виконання рішення. Якщо заявником подані не всі зазначені документи, або ці документи не відповідають вимогам законодавства, відповідальна особа надсилає заявнику повідомлення про необхідність усунути виявлені недоліки. У цьому разі питання про прийняття рішення для обліку вирішується після приведення документів у відповідність до законодавства. Повідомлення про прийняття рішення до обліку надсилається заявнику не пізніше п'ятнадцяти робочих днів з дня надходження рішення до органу державної виконавчої служби. У повідомленні зазначається черга задоволення вимог заявників, до якої включено рішення.
Рішення повертається заявнику у разі, якщо перевіркою даних Єдиного державного реєстру виконавчих проваджень встановлено, що воно виконано в повному обсязі. У цьому випадку подані документи направляються заявнику рекомендованою кореспонденцією з відповідною довідкою з Єдиного державного реєстру виконавчих проваджень. Прийняті для обліку рішення вносяться до Реєстру рішень, виконання яких гарантується державою. З метою забезпечення заявнику доступу до цього Реєстру у повідомленні про прийняття рішення до обліку зазначаються адреса відповідного веб-сайта в Інтернеті, а також ідентифікатор для доступу до інформації Реєстру.
Інформацію щодо роботи Реєстру можна отримати в Державному підприємстві «Інформаційний центр» Міністерства юстиції України за телефоном (044) 206-71-38.
Щокварталу до 10 числа місяця, що настає за звітним періодом, прийняті органами державної виконавчої служби виконавчі документи та рішення суду передаються органам, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів для погашення заборгованості за ними. Про передачу рішення заявнику надсилається повідомлення із зазначенням реквізитів акта приймання-передавання.
Погашення заборгованості здійснюється в межах бюджетних асигнувань, визначених законом про Державний бюджет України на відповідний рік, за бюджетною програмою для забезпечення виконання рішень суду на підставі рішень, поданих органом, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, згідно з Порядком виконання рішень про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів або боржників, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 03.08.2011 №845.
 
Зразок заяви, яку слід подавати разом з документами до територіальних органів ДВС України додається.
Начальник управління ДВС І.В. Зарубенко
Управління державної виконавчої 
служби Головного управління юстиції
у Київській області
______________________________________ 
(найменування (для юридичних осіб),
ПІБ (для фізичних осіб) заявника)
______________________________________
(адреса для листування, телефон, адреса електронної пошти (за наявності)
______________________________________
(у разі якщо заява подається представником, 
зазначається його ПІБ, та документ який 
підтверджує його повноваження)
ЗАЯВА

Відповідно до пункту 3 розділу ІІ «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про гарантії держави щодо виконання судових рішень» та пункту 4 Порядку погашення заборгованості за рішеннями суду, виконання яких гарантується державою, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.09.2014 № 440, прошу прийняти виконавчий лист (рішення) від __________ р. № _____, виданий (не)_______________________________________________________________ (назва суду) про__________________________________________________________________________
(повна резолютивна частина рішення)
Кошти прошу перераховувати ___________________________________________________
(реквізити банківського рахунка, на який слід перерахувати кошти, або дані для перерахування коштів у готівковій формі через банки або підприємства поштового зв'язку, якщо зазначений рахунок відсутній)
Додаток:
1. Оригінал (дублікат) виконавчого документа (копія рішення суду) на ___ арк.;
2. Копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків на ___ арк.;
3. Копія паспорта на ____ арк..;
4. Копія довіреності, чи іншого документа, який підтверджує повноваження (у разі, якщо заява подається представником.
5.
6.
  « » ________ 2014                                                                              Підпис