Карта залучення міжнародної допомоги

Реформи

"Урядова гаряча лінія"

Федерація футболу

На допомогу захисникам Батьківщини!



Перехід на альтернативне паливо – запорука надійного захисту будинків громадян у найсуворішу зиму

Частина жителів району та м.Переяслав-Хмельницький вже відреагувала на підвищення ціни на природній газ та відсутність повної гарантії на його постачання. Ними проводяться ремонти опалювальних печей, заготівля дров, установка котлів, що працюють на інших видах палива.

Наявність паралельних джерел опалення надійно захистить оселі громадян у найсуворішу зиму.

Та не всі жителі мають можливість придбати сучасні дорогі котли, що працюють на твердому паливі, інших видах палива.

З метою сприяння у енергозбереженні урядовою програмою передбачено відшкодування частини суми кредиту у розмірі до 20% (але не більше 5 тис.грн.) на придбання котлів з використанням будь-яких видів палива та енергії (за винятком природного газу).

Такий кредит у сумі до 30 тис.грн. під процентну ставку 25% терміном до трьох років можна отримати у Ощадбанку.

За більш детальною інформацією необхідно звернутись до банку.

 

ПРАВОВА ДОПОМОГА МЕШКАНЦЯМ КИЇВЩИНИ

ПРАВОВА ДОПОМОГА МЕШКАНЦЯМ КИЇВЩИНИ

Відповіді на запитання підготовлено Обласною робочою групою з питань надання правової допомоги учасникам АТО під керівництвом заступника голови Київської обласної державної адміністрації Дмитра Христюка.

  1. 1.      Порядок отримання житла учасникам АТО.

Для отримання житла учаснику АТО або члену його сім'ї необхідно:

- звернутися до відповідного комітету районної, міської, районної у місті, селищної, сільської Ради народних депутатів (за місцем проживання — до виконавчого комітету районної, міської, районної у місті, селищної, сільської Ради народних депутатів, за місцем роботи — до підприємств, установ, організацій, що мають житловий фонд і ведуть житлове будівництво або беруть пайову участь у житловому будівництві).

- зібрати необхідні документи та подати до відділу, що здійснює зарахування на квартирний облік;

- отримати рішення про взяття на квартирний облік у місячний термін з дня подання пакету документів;

- отримати письмову відповідь з повідомленням дати взяття на облік, вду і номера черги або підстави відмови у задоволенні заяви;

- дочекатися своєї черги серед осіб, що мають право на першочергове отримання житла;

- отримати ордер на жиле приміщення.

Орієнтовний перелік документів, які необхідно подати для отримання житла:

1.Заява про взяття на квартирний облік. Бланк заяви видається спеціалістами, які приймають документи. Заява підписується членами сім'ї, які разом проживають, мають право на одержання жилого приміщення і бажають разом стати на облік. В заяві необхідно вказати, проте, що використовується право першочергового забезпечення жилою площею.

2.Довідка з місця проживання про склад сім'ї та прописку, яка видається ЖЕО або громадянином, який має у приватній власності жилий будинок (чистину будинку), квартиру.

3.Довідки про те, чи перебувають члени сім'ї на квартирному обліку за місцем роботи.

4.Копії паспортів всіх повнолітніх осіб, зазначених у довідці про склад сім'ї.

5.Акт обстеження житлових умов.

6.Засвідчені копії свідоцтв про одруження, про розлучення,про народження дітей.

7.Якщо квартира приватизована — копія технічного паспорту та копія документу про право власності на житло (свідоцтво про право власності).

8.Довідка (виписка з рішення виконавчого комітету місцевої Ради) про невідповідність жилого приміщення встановленим санітарним і технічним вимогам.

9.Якщо проживання здійснюється за договором піднайму жилого приміщення — потрібно надати копію договору піднайму між основним наймачем і піднаймачем, засвідчену у ЖЕКу.

10.Якщо проживання здійснюється за договором найму (оренди) жилого приміщення у будинках (квартирах), що належать громадянам на праві приватної власності;

11.Якщо в особи наявна тяжка форма хронічного захворювання (згідно затвердженого переліку) — оригінал медичного висновку лікарсько-консультативної комісії (ЛКК).

12.Копія посвідчення учасника бойових дій.

 

            При прийнятті позитивного рішення  житло надається учасникам АТО та членам їх сімей у безстрокове користування.

            Організація надання житла для військовослужбовців Збройних сил України здійснюється на підставі наказу Міністерства оборони України від 30.11.2011 № 737 “Про затвердження Інструкції про організацію забезпечення військовослужбовців Збройних Сил України та членів їх сімей жилими приміщеннями”.

 

2. Порядок отримання адресної матеріальної допомоги та інших видів соціальної допомоги сім'ям Київської області, які опинились у складних життєвих обставинах.

02 вересня 2014 року голова Київської обласної державної адміністрації (далі - КОДА) видав розпорядження № 273 “Про схвалення проекту змін до Обласної комплексної Програми підтримки сім'ї та забезпечення прав дітей “Назустріч дітям” до 2017 року, яким схвалив внесення змін до вказаної програми в аспекті забезпечення надання адресної матеріальної допомоги та інших видів соціальної допомоги сім'ям Київської області, які опинились у складних життєвих обставинах. Даним розпорядженням встановлено, що матеріальна допомога визначена в грошовій формі та надається у розмірі, що не може перевищувати 25 (двадцяти п'яти) мінімальних заробітних плат, визначених відповідно до законодавства на момент подання звернення. Зазначені зміни було затверджено Рішенням Київської обласної Ради від 02 жовтня 2014 року № 811-43-VI.

            14 жовтня 2014 року голова КОДА видав розпорядження № 342 “Про внесення змін до розпорядження голови Київської облдержадміністрації від 18 березня 2011 року № 242”, зареєстроване у Головному управлінні юстиції у Київській області 24 жовтня 2014 року за №18/820, яким було викладено у новій редакції Положення про порядок надання адресної матеріальної допомоги сім'ям Київської області, які опинились у складних життєвих обставинах.

            Дане положення визначає порядок надання даного виду допомоги, що полягає у наступному.

Адресна матеріальна допомога надається →

Службою у справах дітей та сім'ї Київської обласної державної адміністрації (далі — Служба) сім'ям Київської області, які опинились у складних життєвих обставинах, у межах коштів, виділених Службі з обласного бюджету на виконання Обласної комплексної Програми підтримки сім'ї та забезпечення прав дітей “Назустріч дітям” до 2017 року в межах видатків, передбачених на цю мету обласним бюджетом на поточний рік.

Адресна матеріальна допомога надається сім’ям, які опинились у складних життєвих обставинах, на підставі письмової заяви до Служби.

До заяви, передбаченої пунктом 2.2 розділу ІІ Положення, Службі також подаються →

копія документа, що посвідчує особу заявника (паспорт громадянина України, паспорт громадянина України для виїзду за кордон, дипломатичний паспорт, службовий паспорт, посвідчення особи моряка, службове посвідчення, посвідчення водія чи інший виданий державним органом документ, що має такі обов'язкові реквізити, як прізвище, ім'я, по батькові, фотокартку, підпис відповідальної посадової особи, відбиток печатки або штампу установи, що видала документ, дату видачі);

копія ідентифікаційного номера;

довідка про склад сім'ї (для сімей з дітьми);

номер особистого рахунку та виписка з рахунку з реквізитами банківської установи (подається додатково у випадку надання адресної матеріальної допомоги у грошовій формі).

На підставі поданої заяви та документів, передбачених пунктом 2.3 розділу II цього Положення →

начальник Служби подає клопотання голові комісії з надання адресної матеріальної та інших видів соціальної допомоги сім’ям Київської області, які опинились у складних життєвих обставинах (далі – Комісія), щодо необхідності проведення засідання Комісії.

Комісія розглядає подану заяву та протягом 30 днів приймає рішення про можливість та розмір надання адресної матеріальної допомоги.

Матеріальна допомога,  надається у розмірі, достатньому для подолання негативних наслідків, викладених у заяві, але не може перевищувати 25 (двадцяти п’яти) мінімальних заробітних плат, визначених відповідно до законодавства на момент подання заяви.

Адресна матеріальна допомога надається один раз на рік.

 

            Відповідальний спеціаліст Служби здійснює облік осіб, які звернулися за адресною матеріальною допомогою.

            На підставі рішення Комісії начальник Служби протягом трьох робочих днів видає наказ про надання адресної матеріальної допомоги.

            Сума адресної матеріальної допомоги, визначена в грошовій формі в наказі начальника Служби, перераховується на персональний рахунок заявника в банку у безготівковій формі протягом 15 робочих днів з дати підписання наказу.

            Адресна матеріальна допомога, визначена в натуральній формі в наказі начальника Служби, передається заявнику протягом 15 робочих днів з дати підписання наказу та оформлюється актом прийому-передачі.

            Контроль за цільовим використання коштів здійснюється в порядку, визначеному чинним законодавством України.

 

3. Хто має право на пільги оплати споживання електроенергії та як їх отримати?

Що треба зробити для того, щоб отримати пільги з оплати за спожиту електроенергію?

Згідно з п.31 Правил користування електричною енергією для населення (ПКЕЕн), затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 26.07.99 р. N 1357 із змінами і доповненнями. Споживач, який має право на встановлені законодавством пільги з оплати спожитої електричної енергії, повідомляє у письмовій заяві енергопостачальника про своє право на пільгу з посиланням на відповідний законодавчий акт. Пільгова оплата електричної енергії здійснюється з дня подання споживачем заяви.

Для оформлення пільги споживач має звернутися до районного підрозділу ПАТ “Київобленерго” та надати такі документи:

1)  заяву про право на пільгу;

2)  оригінал та копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера;

3)  оригінал та копію посвідчення, що дає право на оформлення пільги;

4)  оригінал та копію паспорта;

5)  довідку про склад сім’ї;

6) довідку від Органів Місцевого Самоврядування (сільради, ОСББ та ін.) або ЖЕКа стосовно наявності/відсутності централізованого постачання гарячої води;

7) довідку районної філії ПАТ «Київоблгаз» стосовно наявності/відсутності газових водонагрівальних приладів;

8) показання приладу обліку електроенергії на день відвідування районного підрозділу.

В межах яких норм надаються пільги на споживання електроенергії громадянам?

Громадянам, які мають пільги щодо оплати житлово-комунальних послуг надаються в межах наступних норм (01.10.2014 року згідно Постанови КМУ №409 від 06.08.2014 року).

Згідно п 2. громадянам, які відповідно до законодавства мають пільги на оплату житлово-комунальних послуг, соціальну норму житла для:

(підпункт 2) централізованого та індивідуального опалення (теплопостачання) незалежно від джерела та виду енергії - 21 кв. метр опалюваної площі на одну особу та додатково 10,5 кв. метра на сім'ю.

Для сімей ветеранів війни, що складаються лише з непрацездатних осіб (статті 12, 13, 14 і 15 Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту"), у разі користування газопостачанням зазначена норма становить 42 кв. метри опалюваної площі на одну особу, яка має право на знижку плати, та додатково 21 кв. метр на сім'ю.

Згідно п 3. Встановлюються такі соціальні нормативи користування житлово-комунальними послугами, щодо оплати яких держава надає пільги та встановлює субсидії:

(підпункт 1) для індивідуального опалення (теплопостачання) у разі використання електричної енергії для індивідуального опалення - 65 кВт·г на 1 кв. метр опалюваної площі на місяць в опалювальний період.

Залежно від особливостей регіонів та типу будівель соціальні нормативи користування житлово-комунальними послугами, встановлені підпунктом 1 пункту 3, визначаються зурахуванням коригуючих коефіцієнтів згідно з додатком до Постанови і для Київської області мають наступні значення:

індивідуальні житлові будинки — 1,043;

багатоквартирні житлові будинки — 0,502;

(підпункт 6) для користування послугами з електропостачання (до 31 грудня 2017 р.) в житлових приміщеннях (будинках):

у житлових приміщеннях (будинках), крім тих, що зазначені в абзацах третьому - шостому цього підпункту, - 90 кВт·г на місяць на сім'ю (домогосподарство) з однієї особи і додатково 30 кВт·г на місяць на кожного іншого члена сім'ї (домогосподарства), але не більш як 210 кВт·г на місяць;

обладнаних стаціонарними електроплитами, за наявності централізованого постачання гарячої води - 130 кВт·г на місяць на сім'ю (домогосподарство) з однієї особи і додатково 30 кВт·г на місяць на кожного іншого члена сім'ї (домогосподарства), але не більш як 250 кВт·г на місяць;

обладнаних стаціонарними електроплитами, за відсутності централізованого постачання гарячої води - 150 кВт·г на місяць на сім'ю (домогосподарство) з однієї особи і додатково 30 кВт·г на місяць на кожного іншого члена сім'ї (домогосподарства), але не більш як 270 кВт·г на місяць;

не обладнаних стаціонарними електроплитами, за відсутності централізованого постачання гарячої води та газових водонагрівальних приладів - 120 кВт·г на місяць на сім'ю (домогосподарство) з однієї особи і додатково 30 кВт·г на місяць на кожного іншого члена сім'ї (домогосподарства), але не більш як 240 кВт·г на місяць;

у селах і селищах міського типу для громадян, яким відповідно до законодавства держава забезпечує безоплатне освітлення житла, - 30 кВт·г на місяць на одну особу;

(підпункт 7) для користування послугами з електропостачання (з 1 січня 2018 р.) у житлових приміщеннях (будинках):

у житлових приміщеннях (будинках), крім тих, що зазначені в абзацах третьому - шостому цього підпункту, - 70 кВт·г на місяць на сім'ю (домогосподарство) з однієї особи і додатково 30 кВт·г на місяць на кожного іншого члена сім'ї (домогосподарства), але не більш як 190 кВт·г на місяць;

обладнаних стаціонарними електроплитами, за наявності централізованого постачання гарячої води - 110 кВт·г на місяць на сім'ю (домогосподарство) з однієї особи і додатково 30 кВт·г на місяць на кожного іншого члена сім'ї (домогосподарства) на житлове приміщення (будинок), але не більш як 230 кВт·г на місяць;

обладнаних стаціонарними електроплитами, за відсутності централізованого постачання гарячої води - 130 кВт·г на місяць на сім'ю (домогосподарство) з однієї особи і додатково 30 кВт·г на місяць на кожного іншого члена сім'ї (домогосподарства) на житлове приміщення (будинок), але не більш як 250 кВт·г на місяць;

не обладнаних стаціонарними електроплитами, за відсутності централізованого постачання гарячої води та газових водонагрівальних приладів - 100 кВт·г на місяць на сім'ю (домогосподарство) з однієї особи і додатково 30 кВт·г на місяць на кожного іншого члена сім'ї (домогосподарства) на житлове приміщення (будинок), але не більш як 220 кВт·г на місяць;

у селах і селищах міського типу для громадян, яким відповідно до законодавства держава забезпечує безоплатне освітлення житла, - 30 кВт·г на місяць на одну особу. Пільгова оплата електричної енергії здійснюється з дня подання споживачем заяви.

Якими законодавчими та нормативно-правовими актами регулюється питання надання пільг?

Основним законодавчим актом, яким затверджуються повноваження органів державної влади в частині відшкодування витрат підприємствам-постачальниками комунальних послуг по наданню пільг окремим категоріям населення є Закон України «Про Державний бюджет України», який розробляється на кожний рік.

Питання взаємовідносин електропостачальної організації та споживачів електричної енергії регламентуються ПКЕЕнВизначення обсягів пільгового споживання електроенергії здійснюється на основі постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.1996р. №879 «Про встановлення норм користування житлово-комунальними послугами громадянами, які мають пільги щодо їх оплати» із змінами і доповненнями.

Порядок збирання, систематизації і зберігання загальних відомостей про пільговика та забезпечення автоматизованого використання даної інформації для контролю за відомостями, які подаються підприємствами та організаціями, що надають послуги, для розрахунків за надані пільговикам послуги відображається у постанові Кабінету Міністрів України від 29 січня 2003 р. № 117 «Про Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги» із змінами і доповненнями.

 

 

Семінар з орієнтації на службу в Збройних Силах України.

23 квітня 2015 року в приміщенні Переяслав-Хмельницького міськрайонного центру зайнятості відбувся семінар з орієнтації на Службу в Збройних Силах України. У заході взяло участь незайняте населення  із числа молоді призовного віку.
Перед присутніми виступила директор Переяслав-Хмельницького МРЦЗ Любов Красова, яка ознайомила учасників з питаннями щодо соціальних гарантій учасників АТО, грошового забезпечення.
Представник військового комісаріату Переяслав-Хмельницького військового комісаріату майор Володимир Мамітько розповів про умови комплектування Збройних Сил України військовослужбовцями для проходження військової служби за контрактом та до резерву Збройних Сил України. Також нагадав про військовий обов’язок перед Батьківщиною та патріотизм.
У заході взяли участь 6 осіб призовного віку із числа безробітних.
 


                                                                                                                       Фахівець з профорієнтації
                                                                                                                       відділу активної підтримки
                                                                                                                      безробітних Смаль Е.А.  

ОГОЛОШЕННЯ ПРО ЗБІР ЗАЯВОК НА ВКЛЮЧЕННЯ ДО СКЛАДУ РЕГІОНАЛЬНОЇ РАДИ ПІДПРИЄМЦІВ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

З метою активізації роботи регіональної ради підприємців у Київській області (далі – регіональна рада підприємців), як консультативно-дорадчого органу, що утворений для формування державної регуляторної політики та державної політики у сфері підприємництва на обласному рівні, оголошується збір заявок на включення представників суб’єктів господарювання, громадських організацій підприємців, об’єднань підприємців, організацій роботодавців, громадської ради при Переяслав-Хмельницькій районній державній адміністрації до складу регіональної ради підприємців.

Заявки приймаються відділом розвитку підприємництва та регуляторної політики департаменту економічного розвитку і торгівлі Київської обласної державної адміністрації до 01 травня 2015 року в паперовому (адреса: 01196, м. Київ-196, пл. Лесі Українки, 1) та електронному вигляді (e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. ).

П А М ‘ Я Т К А О Т Р И М А Н Н Я Ж И Т Л О В И Х С У Б С И Д І Й З Т Р А В Н Я З А С П Р О Щ Е Н Н И М И У М О В А М И

Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 28 лютого 2015 року № 106 якою з 01 травня 2015 року запроваджуються спрощені умови отримання субсидії на оплату житлово-комунальних послуг, зокрема:
  • подача лише двох документів - заяви та декларації
  • скорочена форма заяви та декларації (лише одна сторінка кожна)
  • термін дії субсидії - 12 місяців, а не опалювальний сезон
  • автоматичне подовження нарахування субсидій на наступний рік
  • можливість надіслати документи поштою

Знято наступні обмеження при оформленні субсидії:

  • щодо майнового стану (окрім одноразової покупки понад 50 тисяч гривень)
  • щодо наявності у складі домогосподарства осіб працездатного віку, які не працюють, не навчаються і не перебувають на обліку як безробітні
  • щодо здачі в найм житлового приміщення особами, які оформлюють субсидію

Органам соціального захисту населення забороняється вимагати від заявників інші документи, крім заяви та декларації. Всі додаткові документи будуть отримані органами соціального захисту населення у порядку обміну від Пенсійного фонду, Державної фіскальної служби та ін. Вам НЕ потрібно подавати інші документи самостійно.

Заява про призначення житлової субсидії

Заяву заповнює особа, на яку відкрито особовий рахунок по сплаті житлово-комунальних послуг за місцем реєстрації. Особи, які орендують житло, додають до Заяви договір найму (оренди) житла.

При цьому, крім Заяви та Декларації, заборонено вимагати від громадян інші документи, довідки тощо.

У Заяві необхідно підкреслити, на які види послуг призначати субсидію («на оплату житлово-комунальних послуг» та/або «на придбання твердого палива та скрапленого газу»). Якщо домогосподарство користується твердим паливом, скрапленим газом та комунальними послугами, необхідно підкреслити все.

У Заяві про призначення житлової субсидії також необхідно:

1) у графі «Номер особового рахунку» – вказати номер особового рахунку, який міститься у договорі про надання послуг, платіжному документі (квитанції, розрахунковій книжці) на оплату відповідної послуги;

2) у графі «Найменування організації, що надає послуги» – вказати назву організації, що міститься у договорі про надання послуг, платіжному документі (квитанції, розрахунковій книжці) на оплату відповідної послуги;

3) у графі «Примітки» зазначається наявність або відсутність засобів обліку, а саме «є лічильник»/«немає лічильника».

 

Декларації про доходи і витрати осіб,

які звернулися за призначенням житлової субсидії

У розділі І вказуються відомості про всіх осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні (або фактично проживаючих – для осіб, які орендують житло і вказані у договорі оренди, або для індивідуальних забудовників, будинки яких не прийняті в експлуатацію), яким нараховується плата за житлово-комунальні послуги.

У розділі ІІ заповнюються відомості про всі види доходів (заробітна плата, пенсія, допомога (крім її частини, виплата якої здійснюється одноразово, зокрема, при народженні дитини), стипендія, грошове забезпечення, аліменти, виплати відповідно до умов цивільно-правового договору, доходи від підприємницької діяльності, здачі майна в оренду, від продажу майна та немайнових прав, сільськогосподарської продукції, дивіденди, проценти від розміщення депозитів тощо) осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні (або фактично проживаючих, зазначених у договорі оренди), за попередній календарний рік (12 місяців 2014 року) без урахування податку з доходів фізичних осіб із зазначенням установи, організації, підприємства, де отримується дохід.

У розділі ІІІ вказується інформація про одноразову купівлю майна або оплату послуг протягом 12 місяців перед зверненням за призначенням субсидії на суму, яка на час купівлі (оплати) перевищує 50 тисяч гривень.

 

Слід зауважити, що у разі зміни обставин, які можуть вплинути на отримання житлової субсидії (зміни складу осіб, які зареєстровані (фактично проживають), джерел доходу, переліку отримуваних житлово-комунальних послуг, придбання майна, товарів або оплати послуг на суму, що перевищує 50 тис. гривень), особа, якій призначено житлову субсидію, зобов'язана протягом місяця повідомити про це управління соціального захисту населення.

У разі подання у неповному обсязі або недостовірних відомостей про осіб, які зареєстровані (фактично проживають) у житловому приміщенні/будинку, їх доходи і витрати, особі може бути відмовлено у призначенні житлової субсидії або припинено її надання. У такому разі особа, якій призначено житлову субсидію, зобов'язана повернути надміру перераховану (виплачену) суму житлової субсидії у подвійному розмірі.

Додаток 1
до постанови Кабінету Міністрів України
від 28 лютого 2015 р. № 106
___________________________________
(найменування структурного підрозділу
___________________________________
з питань соціального захисту населення)

ЗАЯВА
про призначення житлової субсидії

            Від ____________________________________________________________________
                                                                (прізвище, ім'я, по батькові)
зареєстроване (для орендарів - фактичне) місце проживання: _______________________________
контактний телефон ___________________________ паспорт: серія ______ № _________________
_______________________________________________________ ___ __________ _____________ р.
                                                         (ким і коли виданий)
реєстраційний номер облікової картки платника податків _______________________________
            (крім осіб, які мають відмітку у паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта)

Прошу призначити субсидію для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива (необхідне підкреслити).

Відомості про житлово-комунальні послуги, якими користуються особи, які зареєстровані (фактично проживають) у житловому приміщенні/будинку

 

Вид послуги

Номер особового рахунка

Найменування організації, що надає послуги

Примітки

Утримання будинків і споруд та прибудинкових територій

 

 

 

Газопостачання

 

 

 

Централізоване постачання холодної води

 

 

 

Централізоване постачання гарячої води

 

 

 

Водовідведення

 

 

 

Централізоване опалення

 

 

 

Електропостачання

 

 

 

Вивезення побутових відходів

 

 

 

У разі коли прийняття рішення щодо моєї заяви потребує окремого рішення місцевих органів виконавчої влади/місцевого самоврядування або утвореної ними комісії, прошу розглянути/не розглядати мою заяву відповідними органами або утвореною ними комісією (необхідне підкреслити).

Я та особи, які зареєстровані (фактично проживають) у житловому приміщенні/будинку, даємо згоду на обробку персональних даних про сім'ю, доходи, майно, що необхідні для призначення житлової субсидії, та оприлюднення відомостей щодо її призначення.

У разі зміни обставин, які можуть вплинути на отримання житлової субсидії (зміни складу осіб, які зареєстровані (фактично проживають), джерел доходу, переліку отримуваних житлово-комунальних послуг, придбання майна, товарів або оплати послуг на суму, що перевищує 50 тис. гривень), зобов'язуюся протягом місяця повідомити про це

структурний підрозділ з питань соціального захисту населення.

 

___ ___________ 20__ р.

__________________
(підпис)

__________Примітка. Ця заява заповнюється особою, на яку відкрито особовий рахунок із сплати житлово-комунальних послуг (особою, яка фактично сплачує вартість одержуваних послуг).


Додаток 2
до постанови Кабінету Міністрів України
від 28 лютого 2015 р. № 106
____________________________________
(найменування структурного підрозділу
____________________________________
з питань соціального захисту населення)

ДЕКЛАРАЦІЯ
про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії

Розділ I. Загальні відомості

1. __________________________________________________________________________
                                                          (прізвище, ім'я, по батькові)
2. Характеристика житлового приміщення/будинку: загальна площа ____ кв. метрів;
будинок індивідуальний чи багатоквартирний (необхідне підкреслити);
кількість поверхів у будинку __________
3. Особи, які зареєстровані (для орендарів - особи, які фактично проживають) у житловому приміщенні/будинку

Прізвище, ім'я, по батькові

Дата народження

Реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для осіб, які мають відмітку у паспорті про право здійснювати платежі за його серією та номером)

Примітки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розділ II. Всі види доходів осіб, які зареєстровані (фактично проживають) у житловому приміщенні /будинку, у тому числі від розміщення депозитів, здачі майна в оренду за період з __________ 20__ р. до __________ 20__ року

Прізвище, ініціали

Відомості про доходи

Вид доходу

Сума доходу без урахування податку з доходів фізичних осіб, гривень

Джерело доходу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розділ III. Інформація про витрати на придбання майна, товарів або оплату послуг на суму, що перевищує 50 тис. гривень, які здійснені протягом 12 місяців перед зверненням за призначенням житлової субсидії.

Прізвище, ініціали

Вид придбаного майна або оплачених послуг

Вартість, гривень

Дата здійснення купівлі або оплати послуг

 

 

 

 

 

 

 

 

                 

Я усвідомлюю, що в разі подання мною у неповному обсязі або недостовірних відомостей про осіб, які зареєстровані (фактично проживають) у житловому приміщенні/будинку, їх доходи і витрати мені може бути відмовлено у призначенні житлової субсидії або припинено її надання. У такому разі зобов'язуюся повернути надміру перераховану (виплачену) суму житлової субсидії у подвійному розмірі.

________________
(підпис заявника)

___ ____________ 20__ р.

__________Примітка. Ця декларація заповнюється особою, на яку відкрито особовий рахунок із сплати житлово-комунальних послуг (особою, яка фактично сплачує вартість одержуваних послуг).

Орієнтовний розрахунок розміру субсидії на оплату житлово-комунальних послуг

Чисельність осіб зареєстрованих у квартирі (будинку)

3

Дохід всіх осіб, які проживають в квартирі (будинку) за місяць (гривень)

3500

Сума нарахувань за житлово-комунальні послуги (гривень)

600

Результат *

Звертайтесь до місцевого органу соціального захисту населення

Орієнтовний розмір субсидії (гривень)

339,60

 

Адреса та місце розташування захисних споруд Переяслав-Хмельницького району

з/п

Назва об’єкта

Місце знаходження

1

Підвал житлового будинку

Переяслав-Хмельницький район,

с. Циблі, вул. Набережна 10

2

Підвал житлового будинку

Переяслав-Хмельницький район,

с. Циблі, вул. Шевченка 41

3

Підвал житлового будинку

Переяслав-Хмельницький район,

с. Циблі, вул. Шевченка 41Б

4

Підвал житлового будинку

Переяслав-Хмельницький район,

с. Циблі, вул. Шевченка 41А

5

Підвал житлового будинку

Переяслав-Хмельницький район,

с. Циблі, вул. Шевченка 43А

6

Підвал житлового будинку

Переяслав-Хмельницький район,

с. Циблі, вул. Шевченка 43Б

7

Підвал житлового будинку

Переяслав-Хмельницький район,

с. Циблі, вул. Шевченка 43В

8

Підвал житлового будинку

Переяслав-Хмельницький район,

с. Циблі, вул. Шевченка 43Г

9

 

Підвал загальноосвітньої школи

Переяслав-Хмельницький район,

с Єрківці

10

Підвал загальноосвітньої школи

Переяслав-Хмельницький район,

с. Гайшин

11

Підвал загальноосвітньої школи

Переяслав-Хмельницький район,

с. Циблі

12

Підвал загальноосвітньої школи

Переяслав-Хмельницький район,

с Помоклі

13

Підвал житлового будинку

Переяслав-Хмельницький район,

с Жовтневе

14

Підвал дитячого садка

Переяслав-Хмельницький район,

с Жовтневе

15

Підвал дитячого садка

Переяслав-Хмельницький район,

с Демянці

16

Підвал дитячого садка

Переяслав-Хмельницький район,

с. Дениси

17

Підвал житлового будинку

Переяслав-Хмельницький район,

с. Переяславське

18

Підвал загальноосвітньої школи

Переяслав –Хмельницький район, с.Ковалин

19

Підвал житлового будинку

Переяслав-Хмельницький район,

с. Гланишів

20

Підвал загальноосвітньої школи

Переяслав-Хмельницький район,

с. Шевченкове

21

Підвал адмінбудинку

ТОВ «ТІК-13»

Переяслав-Хмельницький район, с.Дівички

22

Підвал дитячого садка

Переяслав-Хмельницький район,

с Горбані

23

Переяслав-Хмельницька районна державна адміністрація

м. Переяслав-Хмельницький,

вул Б-Хмельницького,53

ВАША ПОВЕДІНКА ПРИ ВИЯВЛЕННІ ПІДОЗРІЛОГО ПРЕДМЕТУ

У громадському транспорті
• опитайте людей, що знаходяться поруч та спробуйте                                                           
встановити приналежність предмета та хто міг його залишити
• якщо господар не встановлений, негайно повідомте про знахідку водію








       
 

У під'їзді свого будинку

 

• опитайте сусідів, можливо він належить їм

• якщо власника не встановлено - негайно повідомте про знахідку у відділення міліції



В адміністративній будівлі (установі)

 

• негайно повідомте про знахідку керівнику адміністрації (установи)

 

У всіх перерахованих випадках

 

• не чіпайте і не відкривайте знахідку

• зафіксуйте час виявлення знахідки

• постарайтеся зробити так, щоб люди відійшли якомога далі від небезпечної знахідки

• обов'язково дочекайтеся прибуття оперативно-слідчої групи

ЯК ДІЯТИ, ЯКЩО ВИ ПОТРАПИЛИ В ПЕРЕСТРІЛКУ?

• відразу ж ляжте і озирніться не піднімаючись у повний зріст

• при першій можливості сховайтеся в під'їзді житлового будинку,
в підземному переході і дочекайтеся закінчення перестрілки








• укриттям можуть служити виступи будівель, пам'ятники, бетонні стовпи, бордюри, канави






• застосуйте заходи по порятунку дітей, при необхідності прикрийте їх собою

• якщо стрільба застала Вас вдома сховайтеся у ванній кімнаті і ляжте на підлогу, оскількиперебування у кімнаті небезпечне через можливі рикошети





 • при можливості повідомте про подію працівникам правоохоронних органів