Деклараційна кампанія - 2018

Карта залучення міжнародної допомоги

Реформи

Федерація футболу

На допомогу захисникам Батьківщини!



Курси навчання та підвищення кваліфікації у сфері публічних закупівель «Публічні закупівлі в Україні» 30-31 серпня 2018 року в місті Києві.

Місце проведення  семінару:

м. Київ, вул. Б.Хмельницького 8/16;

станція метро «Театральна»,   

конференц-зал у приміщенні

Українського національного інформаційного агентства «Укрінформ»

за інформацією звертатися до відділу з питань організації навчання

за тел. (044)272-33-50, 272-50-23)

                                               30 серпня 2018 року

09.30 год. – 9.50 год. здійснюється реєстрація учасників.

10.00 год. – 13.30 год.

  1. Державна політика у сфері закупівель. Система функціонування закупівель в Україні. (Розгляд Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) з коментарями);
  2. Повноваження та функції тендерного комітету (Практичний розгляд основних питань функціонування комітету: як розподіляються повноваження, як складається поіменний протокол засідання комітету, ЕЦП  - на кого оформити і як, приклади підпису документів ЕЦП);
  3. Порядок та основні умови планування тендерних закупівель (Алгоритм дій замовника при визначенні предмета закупівлі з урахуванням змін, при складанні та оприлюдненні річного плану, змін до нього та додатку, приклад оприлюднення плану та додатку на веб-порталі Уповноваженого органу через майданчик. ).
  4. 4.      Оприлюднення інформації про закупівлю (Алгоритм дій замовника при оприлюдненні інформацій про закупівлю відповідно до ст. 10 Закону);

 

13.30 год. – 14.20 год. обідня перерва

(забезпечується обід для учасників семінару за адресою:вул. Б.Хмельницького, 16-22,

 ресторан – бістро «Олів’є»)

 

14.30 год. – 18.00 год.

  1. Порядок організації та проведення відкритих торгів (Практичний розгляд процедури проведення відкритих торгів за Законом : оголошення процедури; внесення змін в тендерну документацію; подання пропозицій учасниками; аукціон (оцінка); розгляд та відхилення тендерних пропозицій; рішення про намір укласти договір про закупівлю;- відміна процедури закупівлі; можливі етапи відміни процедури закупівлі; договір про закупівлю; звіт за процедурою; перегляд усіх документів сформованих за процедурою закупівлі.).
  2. Підготовка тендерної документації (Розгляд всіх  особливостей складання тендерної документації: складаємо тендерну документацію; формальні помилки; звернення за роз’ясненнями до тендерної документації; вносимо зміни і надаємо роз’яснення; санкції на товари російського походження; забезпечення пропозиції та договору (форма, умови надання; хто надає; умови повернення, ризики, які покриває забезпечення).
  3. Кваліфікаційні критерії до учасників (практичне визначення кваліфікаційних вимог до учасників за статтями 16 та 17 Закону:- встановлення вимог статті 16 Закону; наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору; приклади формування вимоги щодо «аналогічності договорів»; встановлення вимог статті 17 Закону про держзакупівлі;  вимоги, які регламентують положення статті 17 Закону.
  4. Відкриті реєстри, практика застосування (перегляд відкритих реєстрів Мін’юсту)
  5. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій (Алгоритм дій замовника при оцінці тендерних пропозицій: критерії та методика оцінки по новому Закону; нецінові критерії оцінки, як їх застосовувати;

10. Відповіді на питання учасників семінару, що стосуються формування документації, а також інші питання.

 

31 серпня   2018 року

 

09.00 год. – 09.30 год. здійснюється реєстрація учасників.

09.30 год. – 14.30 год.

 

11. Законодавство з регулювання допорогових закупівель(проведення допорогових електронних закупівель на практиці: чи потрібно затверджувати положення про тендерний комітет?; загальну концепцію роботи системи; порядок реєстрації на електронному майданчику; порядок створення закупівлі; порядок проведення аукціону та визначення переможця; порядок відміни закупівлі; терміни укладання договору;  основні поради замовникам, щодо проведення допорогових торгів; основні поради учасникам, щодо участі в допорогових торгах; оскарження допорогових процедур, створення закупівлі: завантаження документів, запитання учасників і відповіді на них, редагування та скасування.)

12. Порядок та умови застосування переговорної процедури закупівлі (Практичний розгляд та створення переговорної процедури закупівлі, завантаження документів за Законом)

13. Умови застосування і проведення процедури конкурентного діалогу (Практичний розгляд процедури закупівлі конкурентного діалогу за Законом)

14. Особливості укладання договору про закупівлю. Істотні умови договору (Практичний розгляд усіх особливостей укладення договору про закупівлю та внесення змін до істотних умов договору: як діяти з договорами у зв’язку з постійним зростанням цін та зміною курсу валют?зміна істотних умов договору про закупівлі;продовження дії договору на 20 відсотків на початку наступного року; недійсність договору про закупівлю; інші питання стосовно укладення договору та внесення змін.

15. Закупівля за рамковими угодами (Особливості проведення рамкових угод за Законом).

16. Звітування за процедурами закупівлі: (Особливості подання звітів про процедури закупівлі:    строки зберігання документів;    звіт про результати проведення процедури закупівлі; повідомлення про внесення змін до договору;   звіт про виконання договору;    звіт про укладені договори;     звітуємо на є-дата,  модуль аналітики  - bi.prozorro.org;   пошуково-аналітична система - 007.org.ua.

17. Порядок оскарження процедур закупівлі (Практичний розгляд питання щодо оскарження дій замовника під час проведення торгів:    види скарг в Антимонопольний комітет України, їх зміст та порядок подання;    розмір плати за подання скарги до АМКУ;   документальне підтвердження порушень замовника під час підготовки скарги;    порядок та строки  розгляду скарг Антимонопольним комітетом України, види рішень,  виконання рішень Антимонопольного комітету України учасниками та замовником, оскарження рішень Антимонопольного комітету України, практичні поради учасникам під час розгляду скарг Антимонопольним комітетом України;    джерела розміщення інформації  по скаргам;    можливість оскаржити рішення АМКУ до суду.; 

18. Контроль за здійсненням закупівель та основні аспекти перевірок (Практичні аспекти щодо контролю за здійсненням закупівель та їх перевірок, функції та повноваження Держфінінспекції в сфері державних закупівель)

19. Відповідальність у сфері державних закупівель;

 

14.30 год. – 15.30 год. – завершальна дискусія;

15.30 год. – 16.15 год. – підсумковий контроль знань – залік, видача сертифікатів.

До уваги розпорядників державних коштів та учасників публічних закупівель

Центр Державних Замовлень – навчально-консультаційний центр у сфері публічних закупівель, що надає розпорядникам державних коштів та учасникам торгів юридичні послуги з питань організації та здійснення публічних закупівель, проводить курси навчання, організовує семінари, тренінги та конференції.

Центр Державних Замовлень є членом Асоціації учасників ринку державних закупівель та займає провідне місце серед навчальних закладів, рекомендованих Міністерством економічного розвитку та торгівлі України, які надають послуги на ринку публічних закупівель.

Відповідно статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIIІ від 25.12.2015 року (далі - Закон):  «Голова, секретар та інші члени тендерного комітету, уповноважені особи можуть пройти  навчання з питань організації та здійснення закупівель».

Враховуючи останні новації Закону та особливості роботи з майданчиками, з метою недопущення  порушень в сфері публічних закупівель, Центр Державних Замовлень запрошує членів тендерного комітету пройти навчання та підвищення кваліфікації з питань організації та здійснення закупівель, відповідно  до навчальної програми, розробленої згідно Наказу №2017 від 02.12.2016  року Міністерством економічного розвитку та торгівлі України.

Курси навчання та підвищення кваліфікації найближчим часом відбудуться:

  • в місті Тернополі 16-17 серпня 2018 році !!
    •  в місті  Києві  30-31 серпня  2018 році !!

 

Вартість навчання становить 1 570  грн., підвищення кваліфікації 970 грн.

Зазначені курси проходять за участю провідних сертифікованих  фахівців з питань публічних закупівель.

Після проходження навчання та підвищення кваліфікації, слухачі отримують сертифікати та методичні матеріали з усіма оновленими нормативно-правовими документами та роз’ясненнями.  

Після проходження курсів слухачам надається безкоштовна консультаційна підтримка  спеціалістами Центру Державних Замовлень:

- консультації з питань публічних закупівель, попередній аналіз та роз’яснення ключових моментів підготовки та участі в запланованій процедурі закупівлі.

Можливе проходження курсів за дистанційною формою.

  З повагою,

Відділ з питань організації навчання та підвищення кваліфікації   

Альона Миколаївна  (044) 272-50-23,  (096)  98-63-598 , (093)  527-18-52 ,  cdz_14@ukr.net

ОГОЛОШЕННЯ

Головам, секретарям та членам комітетів з конкурсних торгів (тендерних
комітетів) .
Запрошуємо Вас  21 березня в м.Києві  підвищити кваліфікацію з питань
держзакупівель
з отриманням Сертифікату про підвищення кваліфікації

ДЕРЖАВНІ ЗАКУПІВЛІ в Україні. ТЕНДЕРИ 2018: Зміни. Регулювання. Контроль!
PROZORRO. ЗУ "Про публічні закупівлі". Електронні закупівлі: практика.
Допорогові закупівлі. Новий ЗУ Про Моніторинг закупівель.  Перевірки
по-новому Державної аудиторської служби України (ДАСУ). /Для Замовників та
Учасників/.  НОВІ ПРАВИЛА ОРГАНІЗАЦІЇ та ПРОВЕДЕННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ в 2018!   
Консультанти:
Максименко З.В. -Експерт з питань держзакупівель з 16-м досвідом в наданні
консалтингових послуг. Один з розробників законодавства і
нормативно-правових актів у сфері держ. та публічних
закупівель.  Екс-заступник директора ДЕПАРТАМЕНТУ МІНЕКОНОМРОЗВИТКУ
УКРАЇНИ. Екс-начальник  ВІДДІЛУ АНАЛІЗУ ТА МІЖВІДОМЧОЇ КООРДИНАЦІЇ
ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕПАРТАМЕНТУ КООРДИНАЦІЇ  ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
МІНЕКОНОМРОЗВИТКУ України.  Автор методичних рекомендацій та посібників в
системі державних закупівель товарів, робіт і  послуг. Сертифікати з
правил The World Bank Group, "Державні закупівлі" і Свідоцтво про
підвищення кваліфікації у сфері держзакупівель. Стажувалася в Польщі,
Фінляндії.
Парфинюк О. - Експерт по роботі системи PROZORRO.Спеціаліст по роботі з
державними замовниками одного з майданчиків PROZORRO.
Програма:
НОВИЙ ЗАКОН "ЩОДО ЗДІЙСНЕННЯ МОНІТОРИНГУ ЗАКУПІВЕЛЬ", № 2265-VII від
21.12.2017р.
1. Як буде працювати система DOZORRO: risk.dozorro.org?
2. Інтеграція ProZorro з системою ризик-індикаторів. Які ризик-індикатори
будуть запроваджені системою?
3. Підозрілі тендери.
4. Перевірки по-новому Державної аудиторської служби України (ДАСУ):
   • Нові права ДАСУ. Коли ДАСУ буде проводити онлайн
моніторинг, результати якого будуть в системі.
   • У разі виявленя порушення - вимога про усунення. Як це буде відбуватись?
   • Як реагувати на рекомендації і зауваження Держаудитслужби?
   • Строк проведення моніторингу.
   • Рішення про проведення комплексної перевірки.
   • Перевірка. Накладення штрафів за рішенням суду.
   • Окремий “кабінет” ДАСУ у системі.
Всі дії ДАСУ (рішення, діалог із замовником) у процесі моніторингу
оприлюднюються публічно для перегляду всім відвідувачам в системі.
ЗМІНИ ЗАКОНОДАВСТВА 2018 + 2017! ПОРЯДОК ЗАКУПІВЕЛЬ З УРАХУВАННЯМ НОВИХ
ВИМОГ: правові та організаційні аспекти. Новий порядок здійснення
закупівель з урахуванням заходів з подолання корупції.
1. Сучасний стан нормативно-правового поля здійснення державних закупівель. 
   • Зміни порядку проведення закупівель у зв’язку з прийняттям Закону
України «Про внесення змін до деяких законів України у сфері державних
закупівель щодо приведення їх у відповідність з міжнародними
стандартами та вжиття заходів з подолання корупції».
   • Зміни допорогових меж для проведення відповідних процедур закупівель.
   • Нові обов’язки та повноваження казначейства.
   • Новий порядок оскарження.
2. Закон України «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ». PROZORRO.
   • Термінологія.  
   • Сфера застосування.
   • Оприлюднення інформації про закупівлю: строки, порядок.
   • Тендерний комітет.
   • Процедури закупівель: відкриті торги; конкурентний діалог;
переговорна процедура закупівлі.
   • Кваліфікація учасника.
   • Порядок проведення електронних закупівель.
   • Допорогові закупівлі.
3. DoZorro. Моніторинговий портал публічних закупок.
   • База для реальних оцінок замовників/учасників та окремих тендерів.
Для висловлення думки щодо проведених тендерів.
   • Збір інформації для оскарження (в т.ч. сумнівних угод).
   • Автоматичне формування рейтингу добросовісних постачальників та
замовників.
   • Методики виявлення порушень.
4. ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЇ. Зміни до статті 17 Закону України «Про публічні
закупівлі».
   • Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з
корупцією правопорушення, антикорупційна програма учасника, уповноважена
особа з антикорупційної програми.
   • Порядок дій замовників щодо виконання вимог Закону України «Про
запобігання корупції».
   • Позиція Уповноваженого органу щодо виконання вимог Закону України
«Про запобігання корупції».
   • Закон України «Про відкритість використання публічних коштів»:
обов’язки для замовника, зміни в законодавстві, що вносяться цим Законом.
5. ПЛАНУВАННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ. Порядок та основні умови планування: ефективна
організація закупівель протягом року.
   • Особливості формування річного плану державних
закупівель: необхідність оприлюднення додатку до річного плану та
очікуваних сум закупівлі.
   • Новий порядок визначення предмета закупівлі: Національний
класифікатор України «Єдиний закупівельний словник» (CPV:2002, IDT) ДК
021:2007. Особливості роботи.
   • Відшкодування, законні варіанти уникнення проведення відповідних
процедур закупівель.
   • Вибір процедури закупівлі.
   • Можливості ділення та об’єднання предмету закупівлі: порушення або
правомірне рішення. 
   • Проведення закупівель наприкінці та на початку року.
6. Загальні умови здійснення закупівель.
   • Порядок оприлюднення інформації про закупівлю на веб-порталі
Уповноваженого органу: строки, витрати.
   • Розміщення інформації англійською мовою.
   • Рекомендації щодо роботи з веб-порталом з питань державних закупівель
щодо оприлюднення інформації.
   • Строки проведення процедур закупівель.
   • Рекомендації щодо роботи у Веб-сервісі замовника на акредитованих
майданчиках.
7. Окремі етапи організації та проведення процедур закупівель. 
   • Вибір строку подання пропозицій конкурсних торгів.
   • Окремі аспекти складання оголошення про заплановану закупівлю.
8. Здійснення закупівель за рамковими угодами.
   • Порядок визначення генеральних замовників та їх взаємодія з
замовниками за рамковими угодами.
   • Особливості виконання рамкових угод.
   • Перелік товарів і послуг, які можуть закуповуватися за рамковими
угодами.
9. ДОГОВІР ПРО ЗАКУПІВЛЮ.  • Строки в договорах.  • Можливість
застосування попередньої оплати.  • Можливість внесення змін в умови
договору.  • Пролонгування договору на наступний період.  • Недійсність
договору про закупівлю.  • Штрафи в договорі.
 
ЕЛЕКТРОННІ ЗАКУПІВЛІ. PROZORRO – законодавчі та  технічні аспекти
роботи. Процедури закупівель: практика та особливості їх проведення.
10. Майстер-клас реального проведення закупівель в режимі on-line.
11. Практика проведення електронних закупівель з використанням
системи PROZORRO в режимі он-лайн
(для учасників і замовників).
   • Регламент роботи системи електронних закупівель Prozorro. Презентація
існуючих електронних майданчиків.
   • Реєстрація: тестовий режим та режим реальних закупівель,
мультидоступ. Інструменти особистого кабінету замовника.
   • Створення закупівлі: завантаження документів, запитання учасників і
відповіді на них, редагування та скасування. Редукціон.
   • Кваліфікація кандидатів акцепт/ відхилення.
   • Анулювання переможця. Відхилення пропозиції потенційного переможця.
   • Публікація договору. Моніторинг і статистика.  • Розгляд прикладів
завершених закупівель.
12. Використання даних відкритих баз та реєстрів при проведенні процедур
закупівель.
Інформація про платника податків. Можливість отримання інформації про
відсутність банкрутства юридичної особи та фізичної особи-підприємця через
Інтернет.
13. Організація та проведення відкритих торгів.
14. ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ. 
   • Примірна тендерна документація та особливості її розроблення.
   • Новий Наказ Мінекономрозвитку.
   • Кваліфікаційні критерії відбору учасників.
   • Виконання аналогічних договорів – правомірна вимога чи дискримінація.
   • Технічна специфікація, особливості складання. Особливості формування.
   • Забезпечення пропозиції конкурсних торгів, забезпечення виконання
договору про закупівлю: гарантія чи виконання норм Закону? Оптимальний
вибір способу і розміру забезпечень.
   • Критерії оцінки: ціна чи ціна з урахуванням інших показників. Варіант
методик оцінки.
15. Встановлення, виконання та перевірка окремих вимог тендерної
документації (кваліфікаційної документації).
   • Виписка/Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних
осіб-підприємців в електронному вигляді.
   • Інформація з ЄДРПОУ. 
   • Інформація про платника податків.
   • Можливість отримання інформації про відсутність банкрутства юридичної
особи та фізичної особи-підприємця через Інтернет.
   • Використання даних відкритих баз та реєстрів при проведенні процедур
закупівель.
16. Особливості проведення допорогових закупівель, відкритих
торгів (українських та європейських).
17. Забезпечення тендерної пропозиції. Оптимальний вибір способу і розміру
забезпечення.
18. Окремі етапи організації та проведення процедур закупівель.
19. Порядок отримання тендерних пропозицій.  Нововведення при проведенні
аукціону при здійсненні публічних закупівель: необхідність встановлення
розміру мінімального кроку аукціону для пропозиції учасника.
20. Оцінка тендерних пропозицій та кваліфікаційних вимог учасників.
   • Оособливості здійснення вибору переможця.
   • Виправлення арифметичних помилок.
   • Порядок відхилення пропозицій конкурсних торгів.
21. Відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися. 
   • Повідомлення про намір укласти договір.
   • Інформування учасників про результати проведення процедури закупівлі.
22. Процедура конкурентного діалогу: організація та проведення.
23. Переговорна процедура закупівлі. 
   • Порядок, підстави та умови застосування переговорної процедури
закупівлі.
   • Обґрунтування підстави для застосування процедури закупівлі.
   • Порядок проведення.
   • Наслідки проведення переговорної процедури закупівлі для замовника.
   • Закупівля енергоносіїв, водо-, теплопостачання, водовідведення тощо.
   • Нове при здійсненні закупівлі природного газу.
ТЕНДЕРНИЙ КОМІТЕТ ЧИ КОМІТЕТ З КОНКУРСНИХ ТОРГІВ.
24. Організація діяльності комітету з конкурсних торгів.
25. Уповноважена особа в організації щодо проведення запівель.
26. Хто приймає рішення та їх легітимність.
27. Хто входить до складу.
28. Проблемні питання.
29. Законодавчі колізії та шляхи їх вирішення.
30. Корупційні ризики та складові.
ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ ТА КОНТРОЛЬ.
31. Порядок оскарження процедур закупівлі.
32. Контроль за здійсненням закупівель та основні аспекти перевірок.
33. Функції та повноваження Державної аудиторської служби.
34. Відповідальність у сфері закупівель. Ризики учасників та
замовників. Можливості їх мінімізації.
НОВИЙ ПОРЯДОК ОСКАРЖЕННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ.
Вартість участі на 1 особу: 1560 грн.  Знижки: За 2-х – 5%, за 3-х– 10%.  
До вартості входить: лекції (повний день),консультації кваліфікованих
фахівців, відповіді на питання, ексклюзивні матеріали; обід в
ресторані,кава-брейки, ділові аксесуари, сертифікат про підвищення
кваліфікації.
 
З повагою, Юля
ТОВ "Діловий Клуб"
044|451-51-20 / 097|740-98-98
 

Створення і діяльність централізованих закупівельних організацій



Доводимо до відома  органам місцевого самоврядування, установам, організаціям, підприємствам та іншим суб’єктам сфери публічних закупівель роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо створення та діяльності централізованих закупівельних організацій та закупівель за рамковими угодами», в яких висловлена позиція Уповноваженого органу щодо виникнення правових підстав стосовно створення і діяльності централізованих закупівельних організацій, визначених органами місцевого самоврядування.
На даний час Кабінетом Міністрів України затверджено постанови від 23.11.2016 №928 «Про реалізацію пілотного проекту з організації діяльності централізованої закупівельної організації» та від 14.06.2017 №481 «Про проведення експерименту з організації діяльності централізованої закупівельної організації на території Донецької області».
 
 

ПРОДОВЖЕНО ДІЮ ПІЛОТНОГО ПРОЕКТУ ЩОДО ВПРОВАДЖЕННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ЗАКУПІВЕЛЬ

За інформацією департамент економічного розвитку і торгівлі Київської облдержадміністрації, Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 року № 1408-р (http://www.kmu.gov.ua/control/uk/cardnpd?docid=248750502)  продовжено до 31 грудня 2016 року дію пілотного проекту щодо впровадження електронних закупівель, який схвалено розпорядженням Кабінету Міністрів України від 20 травня 2015 р. № 501 «Про реалізацію пілотного проекту щодо впровадження процедури електронних закупівель товарів».
Учасники пілотного проекту проводять електронні закупівлі товарів з використанням автоматизованої інформаційної системи, яка забезпечує прозорість результатів закупівель та до складу якої входять центральна база даних, єдиний модуль аукціону та кілька електронних майданчиків (сайтів у Інтернеті), що взаємодіють з центральною базою даних через відкритий програмний інтерфейс (АРI).
А замовники  використовують prozorro для  допорогових закупівель.
 

ПРОЕКТ ЗАКОНУ “ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ” ЗАРЕЄСТРОВАНИЙ У ВЕРХОВНІЙ РАДІ

Ключовий документ реформи держзакупівель, проект Закону “Про публічні закупівлі” зареєстрований у Верховній Раді за номером 3559: http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=57268/

Проект Закону України “Про публічні закупівлі”  розроблено на виконання Програми діяльності Кабінету Міністрів України, Коаліційної угоди та Указу Президента України “Про Стратегію сталого розвитку “Україна – 2020” щодо впровадження електронних закупівель, а також статті 153 глави 8 “Державні закупівлі” розділу IV Угоди про асоціацію між Україною, з однією сторони, Європейським Союзом, Європейським Співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони, у частині імплементації Директив 2014/24/ЄС і 2014/25/ЄС.

Метою проекту Закону є:

  • підвищення рівня конкуренції у сфері державних закупівель та зниження рівня корупції шляхом запровадження системи електронних закупівель та електронної системи оскарження; здійснення  процедур закупівлі, обмін інформацією, документами та подання роз’яснень в електронній системі закупівель;
  • виконання Угоди про асоціацією щодо імплементації Директив 2014/24/ЄС і 2014/25/ЄС шляхом запровадження нових підходів щодо здійснення закупівель у частині оптимізації процедур закупівель та можливості створення ЦЗО;
  • сприяння прозорості використання бюджетних коштів шляхом урегулювання здійснення закупівель, що здійснюються від 50 тис. гривень до порогів застосування процедур закупівель;
  • підвищення професійності закупівельників шляхом надання можливості здійснювати закупівлі не лише тендерним комітетом, але й уповноваженою особою замовника.