Деклараційна кампанія - 2018

Карта залучення міжнародної допомоги

Реформи

Федерація футболу

На допомогу захисникам Батьківщини!



Методична зустріч заступників директорів з виховної роботи та педагогів-організаторів

09 січня 2019 року в районному методичному кабінеті відбулася методична зустріч заступників директорів з виховної роботи та педагогів-організаторів з теми «Зміни в освіті як фактор оновлення змісту і форм виховної роботи у закладах загальної середньої освіти». Девізом зустрічі стали слова К. Д.Ушинського «Всі визнають, що виховання потребує терпіння, проте не всі прийшли до висновку, що крім терпіння, вроджених здібностей і навичок необхідні ще спеціальні знання».
З вітальним словом до учасників заходу звернулася виконуюча обов’язки завідувача методичного кабінету Олена Петрик, яка окреслила питання професійної компетентності заступників директорів з виховної роботи та педагогів-організаторів в умовах становлення Нової української школи та наголосила, що в умовах модернізації освітнього процесу головним є педагог нової формації, який повинен працювати на майбутнє. 
Продовжила методичний захід Оксана Ющенко, заступник директора з виховної роботи Циблівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, презентувавши систему роботи навчального закладу щодо оновлення змісту і форм виховної роботи.
Педагоги також ознайомилися із діяльністю Комунального закладу «Переяслав-Хмельницький районний інклюзивно-ресурсний центр» роботу якого презентувала директор Світлана Шульга та провела проективну методику «Намалюй свинку».
Практичний блок методичної зустрічі реалізувався через роботу майстер-класу по виготовленню домовика-оберіга, який цікаво та змістовно провела досвідчений педагог-організатор Циблівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Ніна Дідичук.
Підведення підсумків семінару пройшло у формі методичний мосту «Виховуємо особистість»,  який для учасників виявився надихаючим, новаторським, емоційно насиченим і надзвичайно позитивним. Кожен учасник висловив свою думку, щодо ефективності науково-методичного супроводу професійного зростання педагогів закладу.