Деклараційна кампанія - 2018

Карта залучення міжнародної допомоги

Реформи

Федерація футболу

На допомогу захисникам Батьківщини!



Більше жодних черг: отримуй індивідуальний номерний знак без візиту до сервісного центру МВС

Оригінальні номерні знаки на автомобілі вважаються чудовою можливістю продемонструвати власнуіндивідуальність. Тому їх часто називають іменними: власник автівки замість звичного поєднання коду регіону і цифр може написати власний текст і навіть нанести графічний елемент – символ, емблему, логотип або просто малюнок. Найчастіше, за спостереженнями фахівців територіальних сервісних центрів МВС Київської області, автолюбителі замість стандартних номерів замовляють ім’я власника чи водія. Рідше використовуються слова, які висловлюють переконання людини чи ставлення до життя. Проте, на індивідуальні номерні знаки заборонено наносити написи дискримінаційного характеру та   написи ненормативного походження. Також не можна «присвоювати» символіку, абревіатури або скорочені назви установ, організацій, підприємств без їх письмової згоди.
 З12 лютого нинішнього року, коли набув чинності наказ Міністерства внутрішніх справ України «Про внесення змін до Порядку замовлення, видачі та обліку номерних знаків транспортних засобів, що виготовляються на індивідуальне замовлення їх власників», усю процедуру замовлення оригінальних номерних знаків  громадянин може пройти в зручному за розташуванням територіальному сервісному центрі МВС (незалежно від місця його реєстрації). А також перевірити можливість замовлення ІНЗ за допомогою особистого Електронного кабінету водіяhttp://kyivobl.hsc.gov.ua/kabinet-vodiya/. Присутність замовника в Головному сервісному центрі МВС необхідналише наприкінці процедури — коли громадянин забирає вже готовий номерний знак.
Відтепер можна отримати ІНЗ навіть без візиту до сервісного центру МВС. У зв’язку з переходом багатьох державних послуг в онлайн-площину, перевірити можливість замовлення конкретного індивідуального номерного знаку, замовити та оплатити його виготовлення є можливість навіть не залишаючи район, вулицю чи навіть будинок, де мешкає бажаючий мати такі автомобільні номери. А з 24 квітня автовласники можуть отримати замовлені через Інтернет ІНЗ у найближчому відділенні «Нової пошти». Номер відділення автовласник обирає зі списку, запропонованого електронною системою. Переведення послуги в онлайн дозволить спростувати міфи, пов’язані з отриманням ІНЗ, зробить послугу більш популярною та знищить будь-які корупційні ризики.
Для того, щоб скористатися новою послугою, потрібно авторизуватися в Електронному кабінеті водія. Онлайн-сервіс доступний на сайті http://e-driver.hsc.gov.ua/та на Урядовому порталі https://www.kmu.gov.ua/ua у розділі «Електронні послуги». Доступ до е-Кабінету здійснюється за допомогою цифрового підпису, BankID або MobileID. У розділі «Замовлення ІНЗ» потрібно підібрати індивідуальний номерний знак, перевіривши його унікальність та зовнішній вигляд. Якщо введений номер ще ніким не зайнятий, система автоматично розрахує вартість замовлення. На цьому етапі користувач може обрати один серед двох можливих способів отримання ІНЗ: доставка у відділення «Нової пошти» або самостійно забрати виготовлені номери у Головному сервісному центрі МВС у Києві (безплатно). Наступний етап — автоматичне формування заяви на отримання ІНЗ, яку користувач повинен підписати за допомогою власного кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Завершенням процесу отримання послуги є сплата рахунку, що його сформувала система.
Докладніше про комплекснувартість цієї адміністративної послуги сервісних центрів МВС читайте на офіційному сайті Регіонального сервісного центру МВС в Київській областіhttp://kyivobl.hsc.gov.ua/.
Проект «Індивідуальний номерний знак через «Нову пошту» реалізований у партнерстві Головного сервісного центру МВС і Державного агентства з питань електронного урядування України та за підтримки проекту USAID/UK aid «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах»/TAPAS і Фонду Східна Європа, і є лише першим із серії важливих кроків із діджиталізації послуг сервісних центрів МВС, запланованих на найближчі півроку. Зокрема, планується запустити повноцінну прозору систему замовлення усіх державних номерних знаків через Електронний кабінет водія, що матиме значний антикорупційний ефект.
 Нагадаємо, що за одним транспортним засобом буде закріплений лише один індивідуальний номерний знакЙого можна замовити лише як додаток до, а не замість, державного номерного знаку, що видається власнику під час реєстрації транспортного засобу. Ідивідуальні номерні знаки дійсні виключно на території України. Для участі в міжнародному русі використовуються номерні знаки, що відповідають вимогам Конвенції про дорожній рух.
Довідково:За  час дії онлайн-проекту в Кабінеті зареєструвались понад 77 000 користувачів-фізичних осіб та майже 3 500 – юридичних.Користувачі подали більше 167 тисяч заяв. Зокрема, чотири  оновлених територіальних сервісних центри Київської області (у містах Біла Церква, Бровари, Вишгород і Буча) через особисті Кабінети водія отримали понад 700 заяв онлайн на отримання послуг системи сервісних центрів МВС.
 
 
 
 














 
















  

За кордон на власному автомобілі:7 практичних порад мандрівникам



Поїздка за кордон на власному авто - не така вже й ризикована справа, як цездається на перший погляд. Головне - ретельно підготувати автівкудо тривалої подорожі, правильно спланувати автомобільний тур і мати всі необхідні документи: що підтверджують особу, договір обов’язкового страхування цивільної відповідальності власників транспортних засобів, свідоцтво про реєстрацію авто і посвідчення водія.
Які саме водійські права потрібні для закордонної подорожі? Це запитання часто викликає в колі кермувальниківчимало суперечок. Тому перед початком сезону масових відпусток ми вирішили нагадати, в які країни світу можна їхати з вітчизняним посвідченням водія, а в які – лише з міжнародним.
Женевська конвенція.
Отже,міжнародне посвідчення водія використовується в країнах, на території яких керувати транспортним засобомможналише за наявності міжнародного водійського посвідчення. Це - 63 держави світу, що ратифікували Женевську конвенцією «Про дорожній рух» 1949 року: країни обох Америк, Азії, Африки, а також Австралія, Індія і 4 країни Євросоюзу.
В територіальних сервісних центрах МВС можна отримати міжнародне посвідчення водія.
Міжнародні посвідчення видаються у будь-якому територіальному сервісному центрі МВС Київської області(адреси – на сайті за посиланням: http://kyivobl.hsc.gov.ua/kontakti/kontakti-gsts-pidrozdiliv/) на підставі українського національного посвідчення водія.Для отримання (обміну) міжнародного посвідчення водія необхідно звернутись до зручного за місцем розташування територіального сервісного центруМВС, надати адміністратору оригінал водійського посвідчення, паспорт громадянина України (у разі надання ID-картки без наявних у безконтактному електронному носії відомостей про реєстрацію місця проживання разом надається довідка про реєстрацію місця проживання особи), паспорт громадянина України для виїзду за кордон та фотокартку.Послуга надається упродовж 5 робочих днів з часу подання пакету документів. Видача (обмін) міжнародного посвідчення водія здійснюється без складання іспитів. Термін дії міжнародного водійського посвідчення – 3 роки, але не більше строку дії національного посвідчення водія.
До слова: з початку 2019 року фахівці дев’ятитериторіальних сервісних центрів МВС Київської області видали понад 19 тисяч 200 водійських посвідчень, 176 з яких – міжнародні. Щомісяця автолюбителі замовляють в середньому 45 таких документів.
Чи визнають українські національні посвідчення водія за кордоном?
Без проблем можна подорожувати за кермом багатьма країнами світу, маючи лише національні права. Відповідно до Віденської конвенції «Про дорожній рух» від 1968 року, яка значно спростила процес перетину кордонів, уніфікувала дорожні знаки, дорожню розмітку, регулювальники руху  (ці параметри стали єдиними для всіх країн учасниць), країни-учасниці визнають національні водійські посвідчення одна іншої. Та Доповнення до конвенції від 29.03.2011 року обумовлюють, що національні права повинні містити певну інформацію, зокрема, і дату закінчення їх дії. Дану графу 4b в українських національних посвідченнях стали заповнювати з того ж таки 2011-го. Тож видані після цього року нашіводійські посвідчення з інформацією, дубльованою латинськими літерами, дійсні у 74 країнах-учасницях Віденської конвенції. Серед них – популярні туристичні напрямки: Таїланд, Сейшельські острови, Філіппіни, Ізраїль, Куба, Мексика та Об’єднані Арабські Емірати .
Тільки позитив.
Безсумнівний плюс міжнародних прав у тому, що вони можуть знадобитися не лише за кермом. Навіть у тих країнах, де визнають українські національні права, міжнародне посвідчення, ймовірно,проситимутьпід час деяких юридичних дій. Таких, якоформлення оренди автомобіля чи при настанні страхового випадку. Також в багатьох країнах світу міжнародне водійське посвідчення дублює паспорт.
Що може завадити отриманню міжнародних прав?
Тим, хто й досі користується безстроковими правами - старими «книжечками» радянських часів або ламінованими - для виїзду на автомобілі за кордон необхідно їх обмінятина пластикові. Цю послугу надають всітериторіальні сервісні центри МВС в Київській області. Процедура відбувається без складання іспитів. Проте, обов’язковою умовою є наявність відповідної медичної довідки.
Орендувати чужу автівку для закордонної мандрівки можливо!
Якщо ви не власник автівки, то ця обставина не зменшує шанси скористатися довіреним вам автомобілем для візиту в обрану зарубіжну країну. Для реалізації задумупотрібна заява  власника  транспортного засобу або документ, що підтверджує  право  користування і (або) розпорядження ТЗ. Особі, яка бажає здійснити поїздку за межі України, на період подорожі видається  свідоцтво  про реєстрацію  на її  ім’я.
Вся інформація  - наочно.
 
Звертаємо увагу на те, що лише у два кліки за посиланнямhttp://hsc.gov.ua/yaki-dokumenti-neobhidni-dlya-viyizdu-za-kordon-na-transportnomu-zasobi/ви детальніше дізнаєтесь, які документи необхідні саме для вашої поїздки автомобілем за кордон. Для цього із запропонованого спискупотрібно обрати країну, до якої плануєте подорожувати. Далі - ту опцію, коли ви Є або НІ власником авто. Відповідно до вказаних параметрів, з’явиться перелік необхідних документів (списком та інфографіками).Сервіс автоматично розділяє країни на ті, що визнають українське національне посвідчення водія, та ті, де з вами додатково має бути  міжнародне посвідчення водія.
Слід зазначити, що керувати транспортними засобами за наявності міжнародного посвідчення водія дозволяється лише за кордоном.  В Україні громадяни, якіпостійно живуть на її території,  збираючись в дорогу, повинні мати національне посвідчення.Також автолюбителям варто пам’ятати: номерні знаки, виготовлені на індивідуальне замовлення, дійсні лише на території України! За кордон необхідно виїжджати на транспортному засобі виключно з державними номерними знаками.
 
Для швидкого інформування та консультування громадянна офіційній сторінці Головного сервісного центру МВС у Facebookбез вихідних і перерв працює чат-бот.Також всю необхідну інформацію про послуги сервісних центрів МВС та порядок їх отриманняви зможете дізнатись за номером телефону (044) 290-19-88.

Складання іспитів з відеофіксацією і група крові у правах: на автошколи та майбутніх водіїв очікують зміни

Кабінет міністрів Українивніс зміни до низки постанов, пов’язаних з порядком видачі водійських посвідчень, підготовки водіїв, а також акредитації автошкіл.

Згідно з новими правилами, обов’язковою, зокрема, буде відеофіксація процесів складання іспитів зі знань правил дорожнього руху і навичок керування транспортними засобами. Вже нині в сервісних центрах МВС нового зразка теоретичні іспити  складають в класах, оснащених камерами відеоспостереження. Тепер урядовці подбали про те, аби й під час складання практичного іспиту дії кандидата у водії та екзаменатора фіксувались за допомогою відеоапаратури, що встановлюватиметься в кожному екзаменаційному авто.

"Таким чином в інструкторів не буде бажання і можливості зловживати - найбільш темне місце в процесі складання іспиту на водійське посвідчення нарешті отримає багато світла та прозорості", - на своїй сторінці у Facebook зазначив начальник Головного сервісного центру МВС України Владислав Криклій.

Також, згідно з новими правилами, неможливо буде скласти теоретичний іспит в одному територіальному сервісному центрі МВС, а практичний – в іншому.  Проте передбачені й зміни, які, на думку майбутніх кермувальників, можуть бути не на користь і позначитись на якості навчання. Цей нормативний акт знімає обмеження на кількість слухачів в одній групі автошколи. Нині учнів може бути не більше 30, а після ухвалення документа ліміт скасують.  

Урядовці уточнили також перелік документів, що їх необхідно подати для проходження іспитів. При цьому додали, що відсутність місця реєстрації проживання громадянина (в паспорті або єдиному демографічному реєстрі) є підставою для відмови в допуску до іспитів, в отриманні чи обміні водійських прав. Положення порядку видачі посвідчень водія узгоджуються з положеннями Закону «Про громадянство України». Тому перелік документів доповнений паспортом у вигляді ID-карти.

Плануються зміни і в процедурі заповнення медичної довідки для отримання та обміну прав. Довідка міститиме уточнену інформацію про обмеження щодо здоров'я водія, які не становлять перешкод для керування автомобілем. При цьому вказувати потрібно буде й групу крові - її вписуватимуть у водійське посвідчення.

 За новими правилами, термін чинності отриманого в автошколі Свідоцтва про закінчення навчального закладу з підготовки водіїв транспортних засобів становитиме лише 2 роки. Раніше кандидат у водії міг прийти до сервісного центру МВС складати іспит через 5 років після закінчення автошколи, а термін дії свідоцтва - 10 років. «Тепер цей абсурд ліквідовано», - прокоментував нововведення Владислав Криклій.

Нормативним актом також передбачено, що всіх випускників, які закінчили навчання з підготовки водіїв у закладах професійно-технічної освіти, допускатимуть до складання іспитів без додаткових занять в автошколі.

У коментарі начальника Головного сервісного центру МВС йдеться і про те, що з набуттям чинності урядової постанови посвідчення водія підтверджуватиме особистість лише у тому випадку, коли йтиметься про транспортний засіб. Тобто водійське посвідчення вже не буде вважатися аналогом паспорта.

Чимало змін чекає і в процедурі взаємодії територіальних органів з надання сервісних послуг МВС з навчальними закладами з підготовки водіїв. Наприклад,  запровадять електронний документообіг: викладачі та інструктори з водіння будуть зобов’язані вносити у спеціальний електронний журнал інформацію про час проведення теоретичних та практичних занять, а також дані про транспортний засіб, на якому здійснювалось практичне заняття. Нововведення покликане посилити контроль у кожній автошколі за організацією навчального процесу та, зокрема, за відпрацюванням практичних навичок.

Нововведення, що стосуються діяльності автошкіл, також передбачають скасування необхідності купувати в територіальних сервісних центрах МВС бланки свідоцтв про закінчення закладу з підготовки водіїв транспортних засобів. Замість цього дані одразу вноситимуть до реєстру МВС. Функції з акредитації автошкіл від Головного сервісного центру передадуть регіональним сервісним центрам МВС за місцем знаходження цих закладів. Постановою Уряду суттєво спрощено механізм акредитації автошкіл, що належать до сфери управління Міністерства освіти і науки.

Зміни наберуть чинності одразу після  публікації постанови в «Урядовому кур’єрі». На запровадження усіх новацій відведено  6 місяців.

Стежте за новинами сервісних центрів МВС на офіційній сторінці Регіонального сервісного центру МВС в Київській області у Facebook. За консультаціями щодо роботи ТСЦ та послуг, що їх надають сервісні центри МВС, звертайтесь за номером телефону (044) 290-19-88.

Договір купівлі-продажу автомобіля в сервісних центрах МВС укладається безплатно!

У сервісних центрах МВС Київської області при наданні реєстраційних послуг час від часу фіксують факти підробки документів, зокрема, і посвідченьводія, зміну номерів агрегатів кустарним способом, виявляють частини автівок, що колись  були викрадені і перебувають у розшуку. Тому, аби в законний спосіб отримати права і не стати власником автомобіля з підробленими номерами кузова чи двигуна, варто звертатись саме до сервісного центру МВС для оформлення договору купівлі-продажу в присутності продавця і покупця та перереєстрації транспортного засобу на нового власника.

Для укладання договору достатньо надати оригінали паспортів, довідок про присвоєння ідентифікаційних кодів, а також оригінал свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу (техпаспорта).

Фахівці територіальних сервісних центрів РСЦ МВС в Київській області нагадують усім, хто найближчим часом планують продавати чи купувати транспортні засоби, що процедура оформлення угоди купівлі-продажу транспортного засобу – безплатна. Вам доведеться лише заплатити за послуги сервісного центру, за державний номерний знак у разі його зміни та за бланк техпаспорту.  За 550-600 гривень ви отримаєте спокій під час придбання і задоволення від користування обраною автівкою. Договір купівлі-продажу (а також міни, дарування, інший договір, на підставі якого відбувається перехід права власності на транспортний засіб) оформляється сторонами безпосередньо в приміщенні сервісного центру МВС у присутності адміністратора.

         Важливою процедурою в цьому процесі є проведення працівниками Експертної служби МВС огляду, мета якого – звірити ідентифікаційні номери та перевірити реєстраційні документи. Такий візуальний огляд не потребує окремої сплати – його ціна вже врахована у вартості послуги перереєстрації транспортного засобу. У випадку проведення експертного дослідження (якщо при огляді автівки в експерта виникли сумніви щодо достовірності певних даних) встановлюється відсутність чи наявність ознак пошкодження, знищення, підробки або заміни номерів двигуна, шасі або кузова, заміни панелі з ідентифікаційним номером та підроблення реєстраційних документів. У результаті такого дослідження власник авто отримує висновок. Варто наголосити, що експертне дослідження – платне, на чому адміністратори сервісних центрів та фахівці Експертної служби МВС обов’язково наголошують під час обслуговування відвідувачів.

 

Часто на «проблемний» транспортний засіб вказує ціна: якщо його вартість значно менша за ринкову, то, ймовірно, продавець прагне якомога швидше його позбутись. У таких випадках експертне дослідження в сервісному центрі МВС допоможе переконатися в чесності або навпаки - непорядності продавця.

Тож переваги перереєстрації автомобіля в одному із сервісних центрів МВС очевидні: коректна допомога адміністратора під час заповнення бланку типової угоди, неупереджений технічний огляд та перевірка транспортного засобу і осіб, що звернулися за послугою, за допомогою пошукових реєстрів, захист прав майбутнього власника автомобіля та безплатна угода купівлі-продажу і  уніфікована ціна послуги з переоформлення авто.

Нагадуємо, що перевірити інформацію про обраний транспортний засіб, зареєстрований в Україні, можна за VIN-кодом через онлайн-платформу «Електронний кабінет водія» https://e-driver.hsc.gov.ua .

А отримати консультацію щодо отримання послуг ви зможете за телефоном (044) 290-19-88 або на офіційній сторінці у Facebook Головного сервісного центру МВС https://www.facebook.com/hsc.gov.ua .

Головний сервісний центр МВС презентував новий електронний сервіс

Головний сервісний центр МВС презентував новий електронний сервіс – тепер у два кліки можна перевірити свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, це надає змогу кожному громадянину самостійно впевнитись, чи було видано свідоцтво за вказаним номером.

Онлайн-сервіс простий у використанні: щоб впевнитися, що свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу видавалося, достатньо ввести його серію (три літери) та шестизначний номер у відповідні поля. У випадку, якщо дана інформація міститься в Єдиному державному реєстрі МВС стосовно зареєстрованих транспортних засобів та їх власників, на екрані з’явиться вся інформація, зазначена на бланку свідоцтва, крім особистих даних власника транспортного засобу. Сервіс надає доступ до інформації, починаючи з 2013 року, її оновлення здійснюватиметься щомісячно.
«Ми раді запропонувати сервіс, який буде корисний не тільки громадянам, але і бізнесу. Можливість самостійно перевірити свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу може убезпечити ринок від шахрайства при отриманні транспортних послуг, при найманні працівників на роботу, каршерінгу та купівлі авто тощо», –  наголосив начальник Головного сервісного центру МВС Владислав Криклій.
“Ми дуже задоволені, що держава реагує на потреби бізнесу. Ми неодноразово мали випадки роботи з підробленими свідоцтвами та не мали механізму перевірки даних. Сьогодні такий простий, на перший погляд, сервіс  дозволить убезпечити як невеликі компанії, так і великих перевізників”, – зазначив представник логістичної компанії DB Schenker Михайло Іванченко.
Експерти Комітету з логістики Європейської Бізнес Асоціації тривалий час наголошували на важливості впровадження такого сервісу, аби створити механізм упередження шахрайства під час вантажних перевезень.
Презентація відбулася в новому сервісному центрі МВС, що відкрився на території ринку «Столичний» як приклад ефективної державно-приватної співпраці. Центр працює з вівторка по суботу без обідніх перерв, понеділок та неділя – вихідні дні.
Тут можна зареєструвати транспортний засіб, замінити посвідчення водія, відновити свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, отримати довідку про несудимість та отримати інші послуги сервісних центрів МВС. Усі послуги  займають від 30 хвилин до 2 годин.
Стіни нового центру прикрашають ілюстрації відомої української письменниці-ілюстраторки Даші Вернової. Авторка створила мотив з транспортних засобів: від історичних до проектів майбутніх моделей.
Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінці Головного сервісного центру МВС в Фейсбук.  
Відповіді на найбільш поширені питання та корисну інформацію шукайте на сайті hsc.gov.ua.

  
  












У сервісних центрах МВС презентували арт-об’єкт – крісло з автомобільних заглушок

Сервісні центри МВС розпочали акцію зі збору автомобільних заглушок, аби привернути увагу водіїв до необхідності дотримання вимог безпеки на дорозі та користування ременями безпеки. Під час запуску кампанії презентували також арт-об’єкт – автокрісло з ременем безпеки, що створене з 1 079 заглушок. Останні зібрані в рамках акції мережі АЗК «ОККО»  «Здай заглушку – обери життя».
«Саме сервісні центри МВС щоденно контактують безпосередньо з водіями.Тому ми вважаємо за необхідне в рамках своєї соціальної відповідальності ініціювати та підтримувати акції, що спрямовані на безпеку на дорозі. Правила дорожнього руху зобов'язують бути пристібнутими, це просте правило, яке має базуватися, в першу чергу, на свідомості збереження себе та оточуючих», – зазначив начальник Головного сервісного центру МВС Владислав Криклій.
Мережа АЗК «ОККО» впродовж семи тижнів з 15 січня по 4 березня 2018 року проводила акцію «Здай заглушку – обери життя», яка мала на меті нагадати про необхідність постійного використання ременів безпеки. Усі бажаючі могли здати на АЗК «ОККО» заглушку для автомобільних ременів безпеки та отримати шанс виграти цінні призи. За результатом утилізації усіх зібраних заглушок було виготовлено арт-об’єкт – автомобільне крісло з ременем безпеки.
“Ми вдячні державним органам, що підтримали ініціативу й долучилися до нашого проекту. Сподіваюся, що сумісними зусиллями нам вдасться зменшити статистику по кількості ДТП в Україні. До кінця року зі своїм арт-об єктом ми плануємо відвідати ще два регіони”, – прокоментувала Ярослава Полякова, керівник Департаменту корпоративних комунікацій мережі АЗК «ОККО».
Відтепер до збору заглушок долучилися сервісні центри МВС. Акція розпочнеться з територіального сервісного центру МВС у Києві, що знаходиться за адресою: проспект Степана Бандери, 26В. Громадяни матимуть можливість долучитися до акції в усіх територіальних сервісних центрах МВС столиці протягом 2-ох місяців, потім арт-об’єкт подорожуватиме сервісними центрами МВС по Україні та нагадуватиме про важливість дотримання правил безпеки на дорозі.
Пристібання є загальноприйнятою нормою для всіх європейських країн, але лише 15% водіїв в Україні користуються ременями безпеки. Такі результати показало дослідження “Рівень користування ременями безпеки серед водіїв в Україні”, проведене навесні 2017 року громадськими організаціями в рамках Кампанії “За безпечні дороги”.
На сьогоднішній день в Україні існує проблема культури керування та сприйняття правил дорожнього руху. Для того, щоб змінити поведінку учасників дорожнього руху потрібні активні дії поліції, спрямовані на виявлення порушників, та просвітницькі кампанії, зокрема, спростування поширених міфів про марність ременів безпеки”, – зазначила координатор Кампанії "За безпечні дороги" Олеся Холопік.
Ігнорування ременів безпеки та недостатнє покарання (штраф у розмірі 51 грн) за порушення цієї вимоги правил дорожнього руху нерідко коштує людям здоров'я чи навіть життя.  Якби Україна досягнула цілком реального 80%-рівня користування ременями безпеки, можна було б урятувати близько 630 людських життів щороку.
Підпунктом 2.3в) Правил дорожнього руху України передбачені обов’язки водія користуватися ременями безпеки та не перевозити не пристебнутих пасажирів. У підпункті 5.2.б) зазначених Правил також зазначається, що пасажири, користуючись транспортним засобом, повинні під час пересування на транспортному засобі, обладнаному ременями безпеки, бути пристебнутими (крім пасажирів з інвалідністю, фізіологічні особливості яких заважають користуватися ременями безпеки), а на мотоциклі і мопеді – в застебнутому мотошоломі.
“Ми постійно акцентуємо увагу учнів на необхідності пристібатися. Ви можете бути обізнаним водієм, пам’ятати назви всіх знаків, але ви ніколи не можете контролювати інших учасників дорожнього руху. Саме тому пристібатися мають всі без виключень”, – зазначив голова Всеукраїнського об’єднання автошкіл України Ілля Щербина.
Слідкуйте за нововведеннями сервісних центрів МВС на сайті hsc.gov.ua або на офіційній сторінці в соціальній мережі Фейсбук. За консультаціями звертайтесь за телефоном (044) 290-19-88.
Для довідки.
За офіційними даними в Україні протягом семи місяців 2018 року зареєстровано 81 006 ДТП, з них 12 090 – ДТП з постраждалими, в яких загинуло 1545 осіб та 15 647 осіб травмовано. Основними причинами ДТП з постраждалими є:
перевищення безпечної швидкості (34%),
порушення правил маневрування (20%),
порушення правил проїзду перехресть (8%),
порушення правил дорожнього руху пішоходами (8%),
недодержання дистанції (7%),
порушення правил проїзду пішохідних переходів (7%);
керування транспортними засобом у нетверезому стані (4%).
 

В Україні запустили сервіс на основі відкритих даних про першу реєстрацію авто

Вперше в Україні Головний сервісний центр МВС оприлюднив відкриті дані про реєстрацію транспортних засобів на національному порталі data.gov.ua. На основі відкритих даних  Єдиного державного реєстру МВС стосовно зареєстрованих транспортних засобів та їх власників створено онлайн сервіс про першу реєстрацію авто (texty.org.ua/cars), що надає змогу кожному громадянину самостійно отримати інформацію про автомобільний ринок у кілька кліків.  
Вперше транспортний засіб потрапляє в даний реєстр після придбання та реєстрації власником у територіальному сервісному центрі МВС. Далі в реєстрі відображаються всі зміни, що відбуваються з автомобілем: зміна власника, номерного знаку, здійснення переобладнання тощо. Сервіс на основі відкритих даних не містить конфіденційної інформації, але при цьому надає можливість ознайомитися з технічними характеристиками зареєстрованих авто. Завдяки сервісу можна порівнювати дані щодо реєстрації транспортних засобів за регіоном, датою випуску, маркою, моделлю, об'ємом двигуна, типом палива та кольором.
 
Реалізація такого проекту стала можливою за сприяння Державного агентства з питань електронного урядування в межах проекту USAID/UK aid “Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах”/TAPAS, що реалізується Фондом Євразія в партнерстві з Texty.org.ua.
 
«Політика відкритості Уряду в Україні передбачає, що інформація, якою володіє держава, має бути однаково доступною всім громадянам. У грудні 2017 року Урядом внесено зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних», згідно з якими кількість наборів, що підлягають відкриттю, збільшено до 600. Відтоді Уряд відкрив кілька сотень нових наборів даних. Робота над збільшенням їх кількості, покращенням якості та зручності використання усіма, хто зацікавлений, триває постійно. Яскравий приклад – презентований сьогодні сервіс, що покликаний унеможливити маніпуляції державними даними та вирівняти інформаційні умови для всіх учасників», – наголошує голова Державного агентства з питань електронного урядування України Олександр Риженко.
 
Сервіс на основі відкритих даних допоможе зрозуміти тенденції автомобільного ринку в Україні, запропонувати державі нові способи використання таких відкритих даних для підвищення доступності послуг у цій сфері, або ж виокремити цікаві факти. Окрім даних про реєстрацію легкових автомобілів, проект охоплює дані стосовно реєстрації транспортних засобів інших категорій, зокрема, автобусів та мікроавтобусів.
 
«Щороку в Україні здійснюється понад мільйон реєстраційних операцій з транспортними засобами, зокрема, у 2017 році їх було 1 415 512. Журналісти, громадські організації, бізнес постійно потребували доступу до інформації для аналізу ринку та інформування громадян. Відтепер можливо дослідити реальний стан українського авторинку в кілька кліків та якісно змінити його майбутнє. Сервіс надає доступ до інформації, починаючи з 2013 року, її оновлення здійнюватиметься щомісячно» – зазначив начальник Головного сервісного центру МВС Владислав Криклій.
Сервіс буде корисним споживачам для моніторингу автомобільного ринку та отримання достовірної інформації про найпопулярніші марки та моделі авто.
Бізнес зможе більше дізнатися про споживчу поведінку та вподобання громадян – зокрема, які автомобілі купують мешканці різних регіонів, як впливає колір авто на його популярність тощо.
 
«Відкриті дані про первинну реєстрацію авто дозволять планувати і регулювати державну політику в автомобільній сфері, як це часто робиться в ЄС. Наприклад, наприкінці року дані покажуть,  чи призвело до зростання кількості електромобілів тимчасове зменшення мит на них та чи є цей захід ефективним для стимулювання купівлі електромобілів. Також ми зможемо спостерігати динаміку реєстрації автомобілів з дизельними двигунами, що більш ніж бензинові забруднюють навколишнє середовище. Ці та інші дані разом з іншими заходами дозволять державі ефективніше діяти для поширення використання екологічних видів пального» – зазначила керівник напряму відкритих даних проекту «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах» (TAPAS) Катерина Оніліогву.
 
Зв’язатися з авторами проекту, а також надіслати побажання та пропозиції щодо нього можливо за адресою Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. .

    




















61152 людини зберегли час, замовивши довідку про несудимість онлайн

Сервіс онлайн-замовлення довідки про несудимість – документу, який щороку потрібен більше ніж 800 000 осіб, працює вже 9 місяців. За цей час ним скористалися 61 152 людини. Така статистика є прикладом ефективної діджиталізації державних послуг, одного з пріоритетів реформи сервісних центрів МВС. Переведення послуг в онлайн робить їх доступними, зручними та заощаджує нас час
Запуск послуги Міністерства внутрішніх справ відбувся спільно з  Державним агентством з питань електронного урядування України за підтримки програми EGAP, що фінансується Швейцарською Конфедерацією і виконується Фондом Східна Європа.

            Щоб замовити Довідку онлайн, необхідно:
-          зайти на сайт mvs.gov.ua або hsc.gov.ua;
-          зареєструватися через ЕЦП або BankID;
-          заповнити форму, вказавши зручний СЦ МВС;
-          отримати повідомлення про готовність документу або перевірити  статус готовності довідки онлайн;
-          забрати довідку в обраному сервісному центрі МВС, пред’явивши паспорт або документ, що його замінює.
Отримати довідку можна також у електронному варіанті, у разі якщо ви замовляєте її за допомогу ЕЦП.
Довідка про несудимість потрібна для: оформлення на роботу, оформлення візи при виїзді за кордон, участі в тендері, здійснення усиновлень і встановлення опіки, оформлення громадянства, поновлення документів, отримання дозволу на володіння зброєю тощо.
До кінця 2018 року сервісні центри МВС презентують нові послуги онлайн – зокрема, запровадження персонального  електронного кабінету власника авто.
Слідкувати за новинами сервісних центрів МВС та знайти відповіді на поширені питання можна на сайті Головного сервісного центру МВС або на його офіційній сторінці в Фейсбук. За консультаціями звертайтесь за телефоном (044) 290-19-88.